• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 02, 2025, 15:33:24 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 02, 2025, 15:33:24 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[Today at 15:29:13]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[Today at 14:56:35]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 14:17:13]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Le ece
[Today at 12:30:13]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Nikos_313
[July 01, 2025, 23:57:12 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Nikos_313
[July 01, 2025, 21:34:50 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by tzortzis
[July 01, 2025, 19:37:31 pm]

[Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Γενικές απ...
by Saint_GR
[July 01, 2025, 18:38:40 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[July 01, 2025, 13:23:14 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[July 01, 2025, 03:00:23 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9971
Latest: Ganastop
Stats
Total Posts: 1427179
Total Topics: 31723
Online Today: 257
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 53
Guests: 136
Total: 189
kash_stp
pap003
Toaoutplasedakitoubiseswa
Bit4Thought
akoil
mmikelo
ANDVRONTZOS
Billyskotsikas
pipitsenko
κοτζακ
immo
Nikos_313
ioannisfa
Randomuser762
themis01
lucio
Pakapis5
chris123
Giannis Masterio
mrotskos
thenoface
Gianbou
rafa98p
DimKaratzas
johnk
chaniotism
Mr Watson
vagk
DN
JoHn!
kvas
mikrosdia
ant2946
aimgk
eleftheria
iliaspapam
Katarameno
Aris★
el1
Antreas17
evangeliaap
Minmaxeng
giannnnis23
johnmout
evax
Aftzidou
giannis g
Saint_GR
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2021-2022 on: March 05, 2022, 00:07:49 am
Quote from: perukas on March 04, 2022, 20:20:09 pm
Λίγο με μπερδεύει αυτό. Εννοείς ότι το σήμα εξόδου του επιπέδου 2 (e[n] ή d'[n]; ) είναι ίδιο με το σήμα εισόδου του επιπέδου 2 (s0;);


Δεν το διατύπωσα σωστά, εννοώ ότι δεν έχουμε καθόλου loss γενικά στο επίπεδο 2 και ό.τι loss υπάρχει οφείλεται στο loss του 1ου επιπέδου. Αυτό, θεωρούμε ότι οφείλεται στο ότι το
 CurrFrmSTResd μπορεί να ανακτασκευαστεί πλήρως, εφόσον ο decoder έχει και τα CurrFrmExFull και τα b,N για κανει την πρόβλεψη. Η long term πρόβλεψη δημιουργεί loss αλλά αυτό φαίνεται στο 3ο παραδοτέο λόγω κβαντισμού των errors και υποδειγματοληψίας.
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2021-2022 on: March 04, 2022, 17:04:52 pm
Quote from: perukas on February 24, 2022, 20:10:55 pm
Γενικά είναι λογικό το σήμα να είναι καθαρό στο level 1, εφόσον δεν έχει υποστεί "βαριά" επεξεργασια. Στο level 2 (και 3) είναι επίσης λογικό να υπάρχει κάποιο θόρυβος (λόγω παραδοχών της εργασίας αλλά και επειδή εκ των πραγμάτων, ο αλγόριθμος είναι lossy) (επίσης λόγω της μεγαλύτερης πολυπλοκότητας του level 2, είναι πιο εύκολο να γίνει κάποιο λάθος που μπορεί να παράγει ενθόρυβο σήμα, αλλά να μην καταλαβαίνεις αν υπάρχει λάθος ή όχι).

Μετά από αρκετές δοκιμές, στο επίπεδο 2 εμείς παίρνουμε το ίδιο ακριβώς σήμα με το σήμα εισόδου στο επίπεδο 2 (δηλαδή το ίδιο σήμα με την ΄έξοδο του επιπέδου 1. Αυτό θεωρούμε ότι είναι σωστό, εφόσον οι προβλέψεις γίνονται με τα ίδια ακριβώς b και N που είναι γνωστά στον decoder και τα σφάλματα της πρόβλεψης e δεν έχουν υποστεί κβαντισμό. Χάνουμε κάτι στο σκεπτικό; Άλλωστε από την έκφωνηση αναφέρεται ότι στην μεταβλητή CurrFrmExFull έχουμε τα σφάλματα χωρίς κβαντισμό και χωρίς κωδικοποίηση, επομένως δεν μπορούμε να βρούμε κάποιο σημείο στο οποίο να χάνεται πληροφορία.
3  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ασύρματες Επικοινωνίες / Re: [Ασύρματες Επικοινωνίες] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2021/22 on: November 30, 2021, 17:45:04 pm
Η πρόοδος είναι προσθετική ή μέρος του βαθμού;
4  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ασύρματες Επικοινωνίες / Re: [Ασύρματες Επικοινωνίες] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2021/22 on: November 19, 2021, 14:41:36 pm
Μήπως είναι εύκολο να ανεβαίνουν στο e-learning κάπως πιο σύνομα οι Ασκήσεις που γίνονται στο μάθημα;
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Re: Σχετικά με το edupass on: October 08, 2021, 08:19:11 am
Όντως, δεν είμαι ακόμη πλήρως εμβολιασμένος, συνεπώς πρέπει κάθε φορά που κάνω τεστ να υποβάλλω τα ίδια στοιχεία στο edupass? Νόμιζα ότι και αυτό θα ήταν άπαξ ακόμη και σε όσουν δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ώστε να τραβάνε τα στοιχεία από το gov.gr
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Re: Σχετικά με το edupass on: October 08, 2021, 08:06:32 am
Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα, ενώ έχω βάλει τα στοιχεία και τα έχω ελέγξει 10 φορές, βγάζει ότι δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία στην ΗΔΙΚΑ  Tongue
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2021 on: February 27, 2021, 15:19:11 pm
Πού είναι τα ΛΣ ρε παιδιά;
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Μετρήσεων / Re: [Συστήματα Μετρήσεων ] Απορίες σε Παλιά Θέματα on: February 19, 2021, 06:27:02 am
Κάποιες διαφωνίες που έχω όσον αφορά τα θέματα Σεπτεμβρίου 2020 είναι:

Σελίδα 8 για πολυπλέκτες, θεωρώ πως η επιλογή που έχει σχέση με την ταχύτητα των σημάτων δε θα έπρεπε να είναι επιλεγμένη σύμφωνα με βιβλίο σελ 463.
Σελίδα 9 για την στροβοσκοπική από βιβλίο σελ 362 αν n = 50 Hz, f = n/k άρα f = 25, 50, k-1,2
Σελίδα 12 θα έλεγα ότι είναι ο πτικός κωδικοποιητής μεταβολής γιατί το μόνο που μας νοιάζει είναι κατά πόσο μεταβάλλεται η θέση του (6 φορές).
Σελίδα 17 θα έλεγα ότι είναι 5 mV/μοίρα γιατί πιστεύω πως μειώνεται η ευαισθησία με αποτέλεσμα για μικρότερες μεταβολές της γωνίας έχουμε μεγαλύτερη έξοδο.
Σελίδα 18 που υπάρχει αυτό το πράμα; Cheesy
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Μετρήσεων / Re: [Συστήματα Μετρήσεων ] Απορίες σε Παλιά Θέματα on: February 18, 2021, 18:47:13 pm
Στα παλιά θέματα Σεπτεμβρίου 2020, υπάρχει ένα πολλάπλής στην σελίδα 21 που ρωτάει ποια από τις μεθόδους πρέπει να αποφεύγεται και έχει επιλεγμένο την αφαίρεση μεταξύ δυο μετρούμενων μεγθεών. Γνωρίζει κάποιος αν αυτό είναι σωστό και που το γράφει στο βιβλίο; Επίσης σα διόρθωση από αυτά που έχω δει ως τώρα από παλιά θέματα, στη σελίδα 5 με την διάταξη Aron πιστεύω έπρεπε να έχει επιλεχθεί σα σωστή και η απάντηση ότι χρησιμοποιείται σε σύστημα 3 αγωγών.
10  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος / Re: [Ψ.Ε.Σ.] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020/2021 on: October 25, 2020, 23:36:47 pm
Ο κ. Ρέκανος στα τελευταία μαθήματα ανέφερε ότι θα ανεβαζει κάπου υλικό μαθήματος. Έχει κάποιος link για κάτι τέτοιο; Roll Eyes
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020/21 on: October 22, 2020, 16:14:49 pm
Στο slack παρατήρησα ότι κάποιος ανέφερε ότι τα εργαστήρια έχουν γίνει recorded. Ισχύει αυτό και αν ναι που μπορούμε να τα βρούμε;
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα ΙΙ / Re: [Τηλεπ. ΙΙ] Παλιά Θέματα on: June 13, 2020, 23:38:37 pm
Σεπτέμβριος 2019 Θέμα 1ο στα Σωστό- Λάθος το 2ο:

Καμιά ιδέα;
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα ΙΙ / Re: [Τηλεπ. Συστήματα II] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020 on: March 30, 2020, 20:45:20 pm
Το σήμα δηγματοληπτείται, έπειτα κβαντίζεται και έπειτα μετατρέπεται σε μια σειρά από bits. Όπως ξερουμε ανάλογα με τα επίπεδα κβάντισης μπορουμε να σχηματίσουμε λέξεις με συγκεκριμένο αριθμο bits. Πχ αν έχουμε L επίπεδα κβαντισης τότε η λεξη.μας θα εχει R=logL ψηφία. Το κάθε επίπεδο κβάντισης τοποθετέιται στη λέξη σε θέση ανάλογη της στάθης που βρίσκεται και πάλι αυτό εξαρτάται από τον κβαντιστή.  Αυτή η bitoσειρα έπειτα μετατρέπεται σε μια κυματομορφή ανάλογα με την κωδικοποιίηση που χρησιμοποιούμε. Θέλει μεγάλο αριθμό bits αλλά έχει μεγάλη ανθεκτικότητα σε θόρυβο. Έπειτα θέλουμε ουσιαστικά για τις κυματομορφές που κωδικοποιούν αυτή τη bitoσειρά, να βρούμε κάποιες συναρτήσεις βάσεις ώστε να τις αναπαραστήσουμε ως διανύσματα.  Γι αυτό μας ενδιαφέρουν οι αστερισμοί. Αυτό μας επιτρέπει να χειριστούμε καλύτερα το θόρυβο. Ακριβώς η αντίστροφη διαδικασία συμβαίνει στο δέκτη.
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Λογική Σχεδίαση / Re: [Λογική Σχεδίαση] Γενικές αποριές ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020 on: December 31, 2019, 18:40:56 pm
Δε χρειάζεται η ηλεκτρονική για να κατανοήσεις το μάθημα. Γενικά όλα τα κυκλώματα αντιμετωπίζονται σαν μαύρα κουτιά. Δηλαδή δεν ξέρεις τι περιέχουν μέσα και το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι λογική πράξη που κάνουν. Η ηλεκτρονική δε θα σου έδινε κάποια καλύτερη κατανόηση για το μάθημα τουλάχιστον με τον τρόπο που το κάνει ο σδοκ.
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες / Re: [Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2019-2020 on: December 16, 2019, 19:11:03 pm
Tελευταίο μάθημα στοχαστικού πριν τις γιορτές Δευτέρα 16/1/2019 Cheesy
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...