• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 01, 2025, 05:21:56 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 01, 2025, 05:21:56 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 01:34:27]

Χαρακτηριστικά Laptop
by Katarameno
[Today at 01:19:44]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by okan
[October 31, 2025, 20:06:15 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]

[ΑΡΑΓΕ Attack] Συνέλευση ...
by Aris★
[October 26, 2025, 20:16:18 pm]

[ΕΚΣΗΕ] Να επιλέξω το μάθ...
by Nikos_313
[October 25, 2025, 20:15:47 pm]

[Βιοατρική Τεχνολογία] Γε...
by Tasos Bot
[October 25, 2025, 10:14:27 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10149
Latest: marilou
Stats
Total Posts: 1428774
Total Topics: 31844
Online Today: 418
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 1
Guests: 96
Total: 97
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2025-2026
  Show Posts
Pages: [1] 2 3
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα VLSI-ASIC Μεγάλης Κλίμακας / Re: [Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα VLSI-ASIC] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2024-2025 on: June 17, 2025, 20:03:32 pm
Θέματα Πτυχιακής Εξεταστικής Ιουνίου 2025

Σήμερα έπεσε ένα απλό STA  Analysis με ερωτήσεις για το πώς μπορούμε να ικανοποιήσουμε τη hold ανάλυση όταν δεν ικανοποιείται (δλδ προσθέτοντας buffers και αφαιρώντας ενδιάμεσους καταχωρητές) και άλλο ένα θέμα να εφαρμόσουμε τον αλγόριθμο Longest Common Subsequence σε κάποια blocks προς χωροθέτηση, ενώ θεωρώ πως ο χρόνος που δόθηκε δεν έφτανε για 6 blocks (δλδ 6 επαναλήψεις του αλγορίθμου) για x και y συντεταγμένες.
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΠΤΕΡΥΓΑ on: December 12, 2023, 15:16:38 pm
Μια σύντομη ενημέρωση από την κουβέντα με τον πρόεδρο του τμήματος σχετικά με το ψήφισμα του σφ ηλ μηχ για την τοποθέτηση ψυκτών στην πτέρυγα.

Στην προηγούμενη Γ.Σ. του συλλόγου φοιτη(ρι)ών Ηλ-Μηχ κατατέθηκε και πέρασε ένα ψήφισμα διεκδίκησης για την τοποθέτηση ψυκτών στον χώρο της πτέρυγας των τμημάτων. Υπήρξε παρέμβαση του ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ στον Πρόεδρο του Τμήματος Ηλεκτρολόγων, Ιωάννη Ρέκανο, εκείνος δεσμεύτηκε ως προς την πρόθεσή του να τοποθετηθούν ψύκτες εμφιαλωμένου νερού στο εσωτερικό ορισμένων αιθουσών των Ηλεκτρολόγων.
Στη συζήτηση που έγινε, αναφέρθηκαν και τα ζητήματα που υπάρχουν εδώ και καιρό με τις τουαλέτες κι ο Πρόεδρος μας ενημέρωσε ότι βρίσκονται σε στάδιο επίλυσης.
Λαμβάνοντας τις παραπάνω δεσμεύσεις, θα διασφαλίσουμε να τεθούν ξανά τα ζητήματα σε περίπτωση που δεν υλοποιηθούν σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Στα πλαίσια της γενικευμένης ακρίβειας που βιώνουμε σαν φοιτητές, με το κόστος ζωής μας να έχει αυξηθεί δραματικά τον τελευταίο καιρό, παρατηρούμε τις κοινωνικές παροχές να συρρικνώνονται ή και να εξαφανίζονται πλήρως. Σε κάθε τομέα παροχής δημόσιων αγαθών παρατηρούμε υποχρηματοδοτήσεις, διασπάσεις και ιδιωτικοποιήσεις. Η ίδρυση του χρηματιστηρίου ενέργειας και η ιδιωτικοποίηση του ρεύματος έχει οδηγήσει σε τερατώδεις αυξήσεις στην τιμή του, οδηγώντας στην άντληση υπερκερδών από τις εταιρείες ηλεκτρισμού εις βάρος των πολιτών. Ακόμα και το νερό, μια από τις πιο βασικές και θεμελιώδεις ανάγκες, βρίσκεται υπό τον κίνδυνο ιδιωτικοποίησης, γεγονός που αν εφαρμοστεί θα οδηγήσει σε εμπορευματοποίηση του, όπως ακριβώς συνέβη στο ρεύμα. Εξάλλου, ακόμα και το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει βγάλει αποφάσεις αναγνωρίζοντας το νερό όχι ως εμπόρευμα, αλλά ως δημόσιο αγαθό και απαιτώντας από την κυβέρνηση να βγάλει την ΕΥΑΘ και ΕΥΔΑΠ από το Υπερταμείο.

Όλα τα παραπάνω καθιστούν την φοιτητική καθημερινότητα μη οικονομικά βιώσιμη και ασφυκτική, κάνοντας σήμερα την πλήρη, ποιοτική και δωρεάν φοιτητική μέριμνα επιτακτική ανάγκη. Παρόλα αυτά, παρατηρείται ότι η φοιτητική μέριμνα, αντί να ενισχύεται στο ύψος των αναγκών μας, υποβαθμίζεται αφήνοντάς μας ξεκρεμαστους. Κάθε χρόνο, εκατοντάδες φοιτητ(ρι)ες απορρίπτονται απο την φοιτητική στέγαση ενω οι εστίες βρίσκονται σε κατάσταση διάλυσης. Στη Λέσχη, η εργολαβία σε συνεργασία με τις πρυτανικές αρχές αποκλείουν φοιτητές με την εφαρμογή του ελέγχου κάρτας σίτισης. Ακόμα και όσοι καταφέρνουν να περάσουν τον έλεγχο, έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλες ουρές, κλειστές διανομές, λιγότερες και μικρότερες μερίδες, υποστελέχωση των διανομών. Προφανώς η αιτία της υπονόμευσης της φοιτητικής μέριμνας είναι η πώλησή της σε εργολαβίες, που δουλεύουν με μοναδικό στόχο το κέρδος και όχι την ικανοποίηση των φοιτητικών αναγκών.

Το αίτημα για εγκατάσταση ψυκτών στη σχολή μας δεν είναι καθόλου παράλογο και ουτοπικό. Το γεγονός ότι εντός της σχολής μας αλλά και σε κανέναν χώρο της Πολυτεχνικής δεν υπάρχει πρόσβαση σε δωρεάν πόσιμο νερό, μας ωθεί στην αγορά νερού από το κυλικείο, του οποίου οι τιμές αυξάνονται συνεχώς, ή εναλλακτικά να πίνουμε νερό από τις τουαλέτες. Εξάλλου, παλαιότερα υπήρχε τουλάχιστον ένας ψύκτης στην Πολυτεχνική, ο οποίος σταμάτησε να λειτουργεί για αδιευκρίνιστους λόγους. Δυστυχώς, η χρόνια υποχρηματοδότηση των πανεπιστημίων μας, μάς αναγκάζει να απαιτούμε ακόμα και τα πιο βασικά.

Γι’ αυτο τον λόγο απαιτούμε την άμεση εγκατάσταση ψυκτών στις σχολές μας όπως έχει αποφασιστεί από τον φοιτητικό σύλλογο. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε δωρεάν, προσβάσιμες, ποιοτικές φοιτητικές παροχές.
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Bιομηχανική Πληροφορική] Ανακοινώσεις και επικαιρότητα 2023-2024 on: November 12, 2023, 22:03:05 pm
Έχει κανένα ξεκινήσει να ασχολείται με την 1η Εργασία;
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Συστημάτων VLSI / Re: [Σχεδίαση Συστημάτων VLSI] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2022-2023 on: November 24, 2022, 14:00:56 pm
Παιδιά, έχει μαγνητοσκοπήσει κανείς την παρουσίαση του Αναλογικού Layout της Cadence στις 23/11?
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2022 on: June 01, 2022, 20:11:00 pm
Ξέρει κανείς από ποια βιβλιοθήκη του Spice μπορούμε να πάρουμε τον κατάλληλο τελ. ενισχυτή uA741?
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2021/2022 on: May 31, 2022, 04:01:04 am
Όποιος ενδιαφέρεται να κατεβάσει τη 16.6 Lite έκδοση του Spice επειδή η 17.2 δεν το βολεύει, μπορεί από εδώ :

edit Mr Watson: remove link
7  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Θεωρία και Τεχνολογία Πυρηνικών Αντιδραστήρων / Re: [ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2022 on: May 25, 2022, 16:40:41 pm
Παιδιά, δεν έχω παρακολουθήσει το μάθημα. Ποια είναι η ύλη της προόδου; Οι ασκήσεις που είναι λυμένες στις διαφάνειες αρκούν για να γράψει κανείς;
sent from mTHMMY 
8  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Θεωρία και Τεχνολογία Πυρηνικών Αντιδραστήρων / Re: [ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2022 on: March 18, 2022, 21:46:25 pm
Τι έκανε στα 2 τελευταία μαθήματα Δευτέρας 14/03 και Παρασκευής 18/03;
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας Ι / Re: [ΣΗΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021/2022 on: December 27, 2021, 20:37:49 pm
Ποιες ασκήσεις έγιναν την τελευταία φορά στην τάξη;
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας Ι / Re: [ΣΗΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021/2022 on: December 27, 2021, 14:06:56 pm
Quote from: MajorTom on December 26, 2021, 20:00:42 pm
Ναι, αλλά έγιναν στον πίνακα. Πιθανόν να υπάρχουν εδώ από πέρσι λυμένες.

Θενξ.
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας Ι / Re: [ΣΗΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021/2022 on: December 26, 2021, 19:29:22 pm
Έγιναν ασκήσεις την Τρίτη 21/12/2021;
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας Ι / Re: [ΣΗΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021/2022 on: December 09, 2021, 19:27:55 pm
Θα ανέβουν οι λύσεις των υπόλοιπων ασκήσεων;
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Βαθμολόγηση Εργασιών στις Δομές Δεδομένων on: September 28, 2021, 20:06:40 pm
Είχε constructors αλλά πχ δεν είχε getters και setters. Ωστόσο κρίνεται αβέβαιη και ως προς την επιείκεια η βαθμολόγηση των θεμάτων της Java κι εκτός αυτού νομίζω αυτά που ζητούσε ο κώδικας στην εξέταση ήταν πιο δύσκολα από πολλά από αυτά που είχαν ζητηθεί να υλοποιηθούν ακόμα και στις εργασίες!
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Βαθμολόγηση Εργασιών στις Δομές Δεδομένων on: September 28, 2021, 16:28:47 pm
Παρόλο που αφιερώσαμε πολλές ώρες για να ολοκληρώσουμε τις εργασίες, οι διδάσκοντες αποφάσισαν πως δε θα προσμετρούνται στο τελικό αποτέλεσμα αν ο βαθμός της εξέτασης στη Java δεν είναι τουλάχιστον 1 (μία) μονάδα. Σημειώνεται ότι ο βαθμός συμβολής των εργασιών στον τελικό βαθμό (σε περίπτωση που είναι σωστές) είναι 2/10 (άδικο και πάλι δεδομένου του χρόνου που αφιερώσαμε). Πέρα από το ερώτημα ύπαρξης επιείκειας στη βαθμολόγηση των θεμάτων, τίθεται και το ζήτημα : "Όλος ο κόπος της εργασίας πάει χαμένος;" Αύριο 29/9 στις 14:00 θα υπάρξει επίδειξη γραπτών. Προτείνω όσοι και όσες συμφωνούν με τα εύλογα αυτά ερωτήματα να εκφράσουμε μαζικά την άποψή μας στους διδάσκοντες. Ποια θεωρείτε ότι θα ήταν η καλύτερη μορφή έκφρασης (email, ηλεκτρονικές υπογραφές, μαζική διαμαρτυρία στην επίδειξη γραπτών κλπ) για να το πετύχουμε;
15  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Παιχνίδια / Re: Των συνειρμών το παίγνιο... on: June 20, 2021, 16:26:55 pm
Τυφλοπόντικας
Pages: [1] 2 3
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...