• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 20, 2025, 16:56:00 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 20, 2025, 16:56:00 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Χρόνια Πολλά Chatzikys!
by Katarameno
[Today at 00:09:18]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[Today at 00:05:51]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[August 19, 2025, 21:20:04 pm]

[Διακριτά Μαθηματικά] Γεν...
by Cancid45
[August 18, 2025, 11:40:12 am]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by Mr Watson
[August 18, 2025, 11:38:26 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Saint_GR
[August 18, 2025, 11:30:40 am]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by abunchofcells
[August 17, 2025, 23:20:02 pm]

[Βαθιά Μάθηση] Να επιλέξω...
by Nikos_313
[August 17, 2025, 16:09:19 pm]

[Βαθιά Μάθηση] Ανακοινώσε...
by Nikos_313
[August 17, 2025, 16:08:36 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[August 16, 2025, 23:14:02 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Nikos_313
[August 15, 2025, 14:44:38 pm]

Καλημέρα-νύχτα τόπικ
by Nikos_313
[August 15, 2025, 12:03:34 pm]

[Η/Μ Πεδίο I] Γενικές απο...
by Nikos_313
[August 15, 2025, 12:03:09 pm]

Ιντερνετ (Inalan ή HCN)
by alexiosmara
[August 14, 2025, 12:23:55 pm]

ΕΡΑΝΟΣ για μελη της ΑΝΤΙΣ...
by Nikos_313
[August 14, 2025, 08:36:14 am]

Χαρακτηριστικά Laptop
by femanak
[August 13, 2025, 21:03:22 pm]

Τεχνητή Νοημοσύνη
by Katarameno
[August 13, 2025, 20:48:54 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[August 13, 2025, 20:41:32 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Γενικές α...
by Nikos_313
[August 13, 2025, 12:45:04 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Nikos_313
[August 13, 2025, 12:20:43 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10001
Latest: jo
Stats
Total Posts: 1427782
Total Topics: 31748
Online Today: 404
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 30
Guests: 93
Total: 123
antwnis
dimitris papadopoulos
Fenia04
Tsn
thanasistsa
chriskazakos
superkolios
antrikos
hoo2
Billyskotsikas
George_RT
georkala
Tesla_1
mkakale
Petross
RivenT
Saint_GR
Giannis_Kako
Tasos Bot
ioannisdamantis
vajulin
bsp
Le ece
mdimitrig
akoil
dnikoa
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
  Show Posts
Pages: [1]
1  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Μετρήσεων / Re: [Συστήματα Μετρήσεων ] Απορίες σε Παλιά Θέματα on: June 24, 2021, 15:33:53 pm
Θέματα Σεπτεμβρίου 2020 σελίδα 3 δεν είναι όλες οι προτάσεις Λάθος για τους ΓΜΔΜ;
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Πάλι τα ίδια on: September 29, 2020, 20:03:36 pm
Quote from: Singularity on September 29, 2020, 16:38:43 pm
οι άνθρωποι είναι απλά χαζοί. δεν έχουν καμία επαφή με τη πραγματικότητα. η "δυσκολία" των θεμάτων και η αυστηρή διόρθωση είναι τοσο παράλογη που ουσιαστικά καταλήγουμε στο ότι όσο πιο ψηλά γράψει κάποιος, τόσο λιγότερο πεδίο έχει μάθει.

Επίσης εγώ είμαι σίγουρος οτι εκμεταλλεύονται το ότι δεν μπορούν να μαζευτούν τα 100+ ατομα που κόπηκαν και να τους κάνουμε μια επίσκεψη στον 6ο...
sent from mTHMMY  

Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται ένας καθηγητής να είναι τόσο άλλου όταν βλέπει κάθε φορά τα ίδια χάλια. Ειδικά μετά την εξέταση στο πεδίο 1 που φάνηκε ότι μόνο λίγη καλή θέληση χρειάζεται για να γίνει νορμάλ η εξεταστική διαδικασία σε αυτά τα μαθήματα. Νιώθω λες και οι καθηγητές απλά νοιάζονται να κρατήσουν το legacy του Τσιμπούκη και των προηγούμενων καθώς το '80 τα πεδία θεωρούνταν τόσο παλούκια για τον x y λόγο και αυτή η κατάσταση ήταν τόσο ουαου που πρέπει να διατηρηθεί στα χρονικά 
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Πάλι τα ίδια on: September 29, 2020, 14:48:37 pm
Βγήκαν λοιπόν σήμερα τα αποτελέσματα του ΗΜ πεδίου 2 και η εικόνα παραμένει εφιαλτική και ίδια με αυτή του Ιουνίου και προβληματίζομαι. Τι πάει τόσο λάθος με αυτό το μάθημα; Γιατί τα θέματα που μπαίνουν να είναι τόσο εκτός κλίματος των ασκήσεων που έχουν λυθεί στις διαλέξεις οι οποίες κάθε άλλο παρά λίγες είναι. Γιατί αντί απλά να εξετάζονται γνώσεις ηλεκτρομαγνητισμού τα θέματα παραπέμπουν σε ασκήσεις λογικής διαγωνισμών; Ποιο είναι τέλος πάντων το νόημα της εξέτασης με τέτοια θέματα; Να βρούμε ταλέντα; Ή να περαστεί το μάθημα από τον μέσο φοιτητή που έχει κάνει μια αξιοπρεπή προσπάθεια; Αποτελεί τροφή για σκέψη θεωρώ το γεγονός πως μεγαλύτερος βαθμός είναι το 7.5 μέσα από 200+ γραπτά φοιτητών ενός τμήματος που διαβάζει πολύ περισσότερο για να πάρει πτυχίο συγκριτικά με άλλα. Οκ το καταλαβαίνω ότι είναι ένα δύσκολο μάθημα, ωστόσο η εξέταση του ΗΜ 1 αυτό τον Σεπτέμβριο μας απεδειξε ότι στα πεδία μπορούν να μπουν ανθρώπινα θέματα αν υπάρχει θέληση από τους καθηγητές. Άρα εδώ τι γίνεται; Λόγω ηλεκτρονικής εξέτασης παίζουμε την γάτα με το ποντίκι και τα θέματα αποτελούν τιμωρία για τα "κακά παιδιά που αντιγράφουν";  Αν ναι, πόσο παιδαγωγικό είναι να γίνεται κάτι τέτοιο; Μήπως οι καθηγητές του μαθήματος κάποια στιγμή ξέχασαν ποιος είναι ο πραγματικός σκοπός της τελικής εξέτασης και το πέρασαν για διαγωνισμό; Μήπως τα θέματα φανερώνουν κάποια συμπλέγματα των καθηγητών τύπου το πεδίο 2 είναι πολύ δύσκολο μάθημα, το περνάνε λίγοι φοιτητές και έτσι πρέπει να παραμείνει για πάντα; Πολλά ερωτήματα...

apostolof: add tag to subject
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: Εξεταστική του κάθε πικραμένου... μάλλον του κάθε βολεμένου on: September 11, 2020, 13:12:25 pm
Quote from: bilpan on September 10, 2020, 22:34:22 pm
Ως εδω και μη παρεκει, είπαμε έγινε 1 φορα, 2 φορές , 3φορές ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...
Τις τελευταίες μέρες οι συμπεριφορά ορισμένων συναδέλφων σε μία ομάδικη ενός έτους του τμήματός μας με το όνομα Ημμύθεοι είναι άκρως ανάρμοστη.
Λίγες μέρες πριν την εξέταση του κάθε μαθήματος , θα βρεθεί ένας πικραμένος  που θα χει την ιδέα να δημιουργήσει μια νέα ομαδική προκειμένου να "συνεργαστεί" (ανταλάξει τις λύσεις των εξετάσεων την ώρα της εξέτασης, μόνο που αυτό δεν λεγεται συνεργασία ) με κάποιους άλλους 50 περίπου πικραμένους. Το να οργανώνεται ομαδική αντιγραφή μπροστά στα μάτια άλλων 250 περίπου συναδέλφων που είτε έχουν περάσει το μάθημα με την ΑΞΙΑ τους σε προηγούμενη εξεταστική είτε κοπιάζουν και μελετούν το μάθημα για να το περάσουν με την ΑΞΙΑ τους είτε το χουν γραμμένο στα παλία τους τα παπούτσια
είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Προφανώς αυτοί οι "πικραμένοι" δεν έχουν αρχές ,ούτε αξίες τα κάνουν όλα είτε για να περάσουν το μάθημα είτε για να πάρουν  ένα καλύτερο νούμερο για βαθμό , αλλα τελικά αυτοί έχουν γίνει τα μεγαλύτερα ΝΟΥΜΕΡΑ μπροστά στα μάτια των συμφοιτητών τους. Προσωπικά  από δω και πέρα θα βλέπω με καλύτερο μάτι έναν φοιτητή του παιδαγωγικού που πέρασε ΑΞΙΑ την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Ι με 9 και τα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΙΙ με 5 παρά έναν "πικραμένο συνάδελφο" που πέρασε το ΠΕΔΙΟ Ι με 5 και το ΛΟΓΙΣΜΟ ΙΙ με 9 αντιγράφοντας λύσεις που ούτε και αυτός δεν ξέρει τη γράφουν.
Εύχομαι Καλή Επιτυχία  στις αυριανές εξετάσεις, όχι όμως και στις ομαδικές αντιγραφής που κάποιοι οργανώνουν μέρες  τώρα. Κρίμα που κάποια από αυτά τα άτομα κάνουν τους παντογνώστες στα αμφιθέατρα, συμμετέχουν σε ομάδες του πανεπιστημίου μας και κάποια άλλα είναι ενεργά μέλη του φόρουμ μας.
ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΤΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ.
ΜΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ COVID.
ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ.

Εντάξει να σου πάρω ένα παγωτό τώρα να σταματήσεις να κλαίς;
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο II] Απορίες στις ασκήσεις 2020 on: September 09, 2020, 16:32:17 pm
Λυσεις απο θεματα ΝΠΣ Ιουνιο 2020 εχει κανενας?
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020 on: June 23, 2020, 22:06:43 pm
Quote from: panos98 on June 23, 2020, 22:00:02 pm
και ξαφνικα το φορουμ μυριζει μπαρουτι ετοιμο να εκραγει
Μπουμ
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2020 on: June 17, 2020, 15:39:11 pm
Για το Θεμα 3ο του ΝΠΣ εχει καποιος λυση?
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Σήματα και Συστήματα / Re: [Σήματα και Συστήματα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020 on: May 29, 2020, 12:25:46 pm
Τον Πανα σε ηλεκτρονικη μορφη που μπορουμε να τον βρουμε?
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Αποτελέσματα έρευνας για την εξ' αποστάσεως εξεταστική στο τμήμα μας on: May 19, 2020, 14:21:35 pm
Ειναι γνωστο το τημμυ για τα μαναρια του και τωρα με την ηλεκτρονικη εξεταστικη ειναι μια καλη ευκαιρια να γινει και αυτο.
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Αποτελέσματα έρευνας για την εξ' αποστάσεως εξεταστική στο τμήμα μας on: May 19, 2020, 09:13:47 am
Quote from: evrissid on May 18, 2020, 23:27:59 pm
Επιτρέψτε μου να πω ότι δε συγκρίνεται κατά τη γνώμη μου η επιτήρηση στην τάξη με την επιτήρηση στο ίδιο σου το σπίτι, το σπίτι είναι ένας ασφαλής χώρος όπου μπορείς να κάνεις ότι θέλεις (σε νομικά πάντα πλαίσια για να προλάβω τα trolls) και σου εγγυάται 100% ότι μπορείς να είσαι άνετος χωρίς να φοβάσαι. Εγώ πχ μπορεί στο σπίτι μου και μπροστά στο pc να είμαι τελείως καραγκιόζης (ερμηνεύστε το όπως θέλετε εσείς, βάλτε οτιδήποτε άλλο ταιριάζει ξέρω γω, δε θα κολλήσουμε εδώ), πρέπει να με βλέπει κάποιος να είμαι καραγκιόζης? Προσωπικά θεωρώ ότι παραχωρώ μια από τις ελευθερίες μου, το γεγονός αυτής της άνεσης είναι που ξεχωρίζει το σπίτι (οποιοσδήποτε χώρος που σε κάνει να νιώθεις άνετα μένοντας εκεί για μένα είναι σπίτι), από έναν οποιοδήποτε άλλο χώρο, δημόσιο ή μη. Και κακά τα ψέματα, μπορεί να υπάρχουν άτομα με πολύ συγκεκριμένους λόγους (ασθένεια, φυσική ή κυρίως ψυχολογική, ή οποιαδήποτε άλλη ιδιαιτερότητα, πάλι βάλτε εσείς ό,τι θέλετε, ό,τι θεωρείτε ταιριαστό), που να μην επιθυμούν την επιτήρηση.
Όσο "συνωμοσιολογική" και "εξωπραγματική" φαίνεται μια σύγκριση με το 1984 του George Orwell, η ιδέα ότι "κάποιος σε παρακολουθεί", καλώς ή κακώς, κάποιους τους κάνει όντως να νιώθουν άβολα και πρέπει να τους σεβαστούμε όταν μιλάμε για μια τέτοια διαδικασία, όπως η επίσημη εξεταστική του εαρινού εξαμήνου 2020

Ωστοσο μιλαμε για επιτηρηση ενος διωρου που θα κληθεις να λυσεις καποια θεματα για να περασεις ορισμενα μαθηματα. Εκ των πραγματων εαν θελεις να ασχοληθεις σοβαρα με την διαδικασια δεν θα εχεις την επιλογη να εισαι καραγκιοζης οπως λες με ή χωρις καμερα εκεινη την στιγμη. Μια καμερα μαλιστα η οποια θα ειναι γυρισμενη μονο ως προς τα εσενα και δεν θα "επιτηρει" το ιδιο σου το σπιτι. Οποιος ειναι πολυ αντιθετος με την ιδεα μπορει ως ενδειξη διαμαρτυριας απλως να μην δωσει. Ουτε εγω συμφωνω με την καμερα αλλα δεν ειναι και κανα τεραστιο προβλημα της ζωης μου αυτη την στιγμη για να του δωσω παραπανω σημασια απ΄οτι πρεπει. Επισης δεν νομιζω να υπαρχει καποιος τοσο φετιχιστης καθηγητης στη σχολη που θα κατσει να βιντεοσκοπησει τον οποιοδηποτε να γραφει για 2 ωρες σε μια κολλα χαρτι
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Αποτελέσματα έρευνας για την εξ' αποστάσεως εξεταστική στο τμήμα μας on: May 18, 2020, 23:10:09 pm
Σε καθε εξεταστικη καποιος μας παρακολουθει... Λες και θα γινει η φοβερη καταπατηση ανθρωπινων δικαιωματων κανετε με το να βλεπει την μαπα μας για 1 διωρο ενας καθηγητης. Ουτε εγω συμφωνω με την ιδεα της καμερας αλλα δεν θα τα βαψω και μαυρα που θα εφαρμοστει. Οσον αφορα την αγορα καμερας που συζητατε θεωρω δεν υπαρχει λογος να αγορασει κανεις decent καμερα μονο και μονο για αυτη την εξεταση. Δεν μπορει να με υποχρεωσει αλλωστε καποιος καθηγητης να εχω καλη καμερα. Με του λαπτοπ και αν του αρεσει.
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020 on: May 16, 2020, 19:35:35 pm
Έχει να προτείνει κάποιος παλιός τι να διαβάσουμε για το μάθημα όσοι δεν το έχουμε παρακολουθήσει;
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Οργάνωση Υπολογιστών / Re: [Οργάνωση Υπολογιστών] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019 on: June 17, 2019, 17:26:34 pm
Τα ερωτηματα θα ειναι παρομοια με το περυσινο revision quiz? Τα προηγουμενα χρονια τι ακριβως βαζει στην εξεταση?
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι / Re: [Κυκλώματα I] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: June 05, 2019, 13:10:56 pm
Καποιος που ελυσε τα φετινα θεματα θα μπορουσε να γραψει τις απαντησεις?
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Λογική Σχεδίαση / Re: [Λογική Σχεδίαση] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 07, 2019, 14:00:22 pm
Μπορεί να λύσει κάποιος το φετινό θεμα της ομάδας Β;
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...