Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 10
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: επαναληπτική-εμβόλιμη εξεταστική
|
on: September 19, 2014, 14:55:51 pm
|
ειχαμε μαζευτει 3-4 παιδια που ειμαστε προς διαγραφη,κ λογω του οτι τον φεβρουαριο θα ειναι η τελευταια εξεταστικη για μας κ μετα υποτιθεται διαγραφομαστε,πηγαμε στο γραφειο του κ Χασαπη κ ζητησαμε αν γινεται καποια εμβολιμη λογω της καταστασης..Μας ειπε να μαζευτουμε μετα την εξεταστικη ,να ετοιμασουμε και καποιο πιο επισημο εγγραφο για ποιο λογω ζηταμε εμβολιμη ,ποσοι ειμαστε κ ενδιαφερομαστε , ετσι ωστε να το παρουσιασει κ να συζητηθει στη συνελευση του τμηματος,γιατι μεσω αυτης της διαδικασιας μπορει να αποφασιστει εμβολιμη..αν ενδιαφερεσαι στειλε μου pm εδω,για να σε ενημερωσω οταν ειναι να κατεβουμε για αυτο τον λογο να εισαι κ εσυ..
|
|
|
4
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: September 11, 2014, 23:51:49 pm
|
μια ερωτηση κατανοησης...Οταν μας ζηταει την ενεργεια που καταναλωνεται(και αποθηκευεται στο μαγνητικο πεδιο μιας διαταξης),,ωστε να εγκαταστησουμε την τιμη του διακενου δηλ καποιο Β..Αυτη η ενεργεια αντιστοιχη στην ενεργεια που θα υπολογισουμε για τον πυρηνα , ή στην συνολικη δηλ ενεργεια πυρηνα και ενεργεια διακενου???
|
|
|
5
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: September 11, 2014, 01:02:01 am
|
για το θεμα 3 του ιουνιου 2012 (σιδηρομαγνητικα υλικα),στον υπολογισμο της αποθηκευμενης ενεργειας προφανως για διακενο και για τους βραχιονες θα παρουμε τη σχεση για γραμμικα υλικα [(1/2).μ.H^2]...Για το πυρηνα που μας δινεται κ η καμπυλη μαγνητισης θα παρουμε παλι αυτη τη σχεση(επειδη λειτουργει στη γραμμικη περιοχη ) ή θα την υπολογισουμε μεσω της γραφικης παραστασης?
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Περι Διαγραφης Αιωνιων Φοιτητων
|
on: August 26, 2014, 21:59:08 pm
|
Οριστε η τροπολογια για αυτους που εξαιρουνται http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/8505281.pdfΤο παληκαρι ο Λοβερδος(να τον χαιρεται η μανα του , που πηδαει 180.000 φοιτητες) εχει καταστρεψει , αν οχι ολους , σιγουρα ομως πολλες αδικες περιπτωσεις αιωνιων που δεν τους πιανει η τροπολογια.Αλλα ακομα και σε αυτους που υπαγονται στη τροπολογια και βασιζονται ισως αργοτερα στην ιδρυση τον Οργανισμων που θα μελησουν για αυτους απο τη στιγμη που δεν θα προλαβουν να τελειωσουν μεσα σε δυο εξεταστικες ,(δεν ειμαι νομικαριος αν ξερει ας με διορθωσει καποιος) δεν ξεκαθαριζει οτι ο Οργανισμος θα μπορεσει να τους συμπεριλαβει αλλα αφηνει να εννοηθει οτι λογω χαριστικης παρατασης θα διαγραφουν αυτοδικαια στις 31/04/2015 (αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος)..Επισης δεν ξεκαθαριζει αν η εξεταστικη του Φλεβαρη θα ειναι διπλη εξεταστικη , κ πιστευω εχουμε καθε λογω να ειμαστε καχυποπτοι με ολα που συνεβησαν τουλαχιστων για αυτους που τα παρακολουθουσαμε μεχρι να φτασουμε εδω
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Περι Διαγραφης Αιωνιων Φοιτητων
|
on: August 19, 2014, 10:35:44 am
|
Τι σχολιο ακυρο ηταν αυτο τωρα..Αλλοι ναι μπορει να θελουν να να γινουν σωστοι επαγγελματιες και να χτιζουν ουρανοξυστες στο Dubai και μπραβο τους, αλλοι παλι μπορει να θελουν να τελειωσουν απλα απο εγωισμο(δεν μου αρεσε αλλα τα καταφερε) κ αλλοι παλι απλα για να ικανοποιησουν το μερακι των γονιων τους
|
|
|
11
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Περι Διαγραφης Αιωνιων Φοιτητων
|
on: August 18, 2014, 15:13:56 pm
|
ΤΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ Ε????? http://foithtikokinhma.blogspot.gr/2011/01/815.htmlΠώς το κίνημα κατάργησε το νόμο 815 πηγή: Πολιτικό Καφενείο της Ντίνας Χαριτάτου Σε κάθε περίοδο μεγάλων φοιτητικών κινητοποιήσεων, που το κίνημα βρίσκεται σε έξαρση και αγωνιστική εγρήγορση, σε όλα τα αμφιθέατρα των σχολών, στις γενικές συνελεύσεις των συλλόγων και στις πορείες, ανοίγει ένας τεράστιος κύκλος συζητήσεων και πολιτικής αντιπαράθεσης μεταξύ των φοιτητών με το ίδιο πάντοτε ζητούμενο. Να βρεθεί και να υιοθετηθεί από τον κόσμο το πολιτικό περιεχόμενο και η στρατηγική στόχευση που μπορούν να προσανατολίσουν με σαφή τρόπο το κίνημα, να του δώσουν νικηφόρα προοπτική και να δημιουργήσουν όρους ανατροπής και κατάργησης των εκάστοτε προωθούμενων αντιδραστικών κυβερνητικών πολιτικών σχεδιασμών και νόμων στο χώρο της εκπαίδευσης. Απ' αυτή την άποψη, αξίζει να δούμε το πώς εξελίχθηκε η μάχη για την κατάργηση του νόμου 815. Τον Αύγουστο του 1978, κατά την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών, η κυβέρνηση Κωνσταντίνου Καραμανλή ψηφίζει άρον άρον το νόμο 815 για την οργάνωση και τη λειτουργία των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Με το πρόσχημα πως κρίνεται επιβεβλημένος ο εκσυγχρονισμός της απαρχαιωμένης δομής της ανώτατης εκπαίδευσης, περνά μια σειρά μέτρων τα οποία έρχονται να χτυπήσουν κατακτημένα δικαιώματα του φοιτητικού κινήματος και να δημιουργήσουν μια παιδεία με ξεκάθαρα ταξικά χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, διατάξεις του νόμου περιορίζουν το πανεπιστημιακό άσυλο, επιβάλλουν κυβερνητικό έλεγχο στο φοιτητικό συνδικαλισμό και αποκλείουν τη συμμετοχή των φοιτητών από όλα τα πανεπιστημιακά όργανα. Συν τοις άλλοις, αλλάζει άρδην και ο τρόπος εξέτασης. Καθιερώνεται το σύστημα των εξαμηνιαίων μαθημάτων, καταργείται η τρίτη εξεταστική περίοδος και η τέταρτη πτυχιακή και θεσμοθετείται η μεταφορά των μαθημάτων από το ένα έτος στο επόμενο. Μάλιστα, με «παντιέρα» τον τερματισμό του φαινόμενου των «αιώνιων φοιτητών», η κυβέρνηση δεν διστάζει να επιβάλλει την υποχρεωτική διαγραφή των φοιτητών που δεν ολοκληρώνουν τις σπουδές τους στην προβλεπόμενη κανονική διάρκεια σπουδών, προσαυξημένη κατά δύο έτη. Η ψήφιση του νόμου 815 πυροδοτεί αμέσως μεγάλες αντιδράσεις από την πλευρά των φοιτητών. Όλες οι δυνάμεις του φοιτητικού κινήματος τάσσονται εναντίον του νόμου, με εξαίρεση τη ΔΑΠ, της οποίας βέβαια η επιρροή τότε μόλις και μετά βίας άγγιζε το 12% στις φοιτητικές εκλογές. Ταυτόχρονα όμως, παρατηρείται και μεγάλη διαφορά στην τακτική και στον τρόπο αντιμετώπισης του νέου νόμου και γίνονται διακριτές δύο διαφορετικές πολιτικές αντιλήψεις. Από τη μια υπάρχουν οι τρεις μεγάλες φοιτητικές παρατάξεις, η Πανσπουδαστική, η ΠΑΣΠ και ο Δημοκρατικός Αγώνας (που πρόσκειται στο ΚΚΕ Εσωτερικού), οι οποίες ελέγχουν την ΕΦΕΕ. Οι δυνάμεις αυτές κάνουν αναφορά για μη εφαρμογή του νόμου στην πράξη, εκτιμώντας πως μια κατά μέτωπο ρήξη με την κυβέρνηση δεν θα έφερνε κανένα αποτέλεσμα, προτείνοντας έτσι μετριοπαθείς μορφές αγώνα. Από την άλλη, οι οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, αυτόνομες αριστερές συσπειρώσεις και αναρχικοί προτείνουν καταλήψεις διαρκείας με αίτημα την κατάργηση του νόμου, προχωρώντας μάλιστα και στη σύσταση συντονιστικών επιτροπών κατάληψης στις σχολές όπου εξασφάλιζαν την πλειοψηφία στις γενικές συνελεύσεις, πέρα από τα θεσμοποιημένα όργανα του επίσημου φοιτητικού συνδικαλισμού. Καταφέρνουν και αυξάνουν συνεχώς την πίεση προς τις μεγάλες φοιτητικές παρατάξεις, προκαλώντας τους και σημαντικές φθορές. Η ΚΝΕ αντιμετωπίζει μαζικές αποχωρήσεις μελών της, ενώ μεγάλη είναι η αμφισβήτηση της επίσημης γραμμής και στο εσωτερικό της. Επιπλέον, σε ανοικτή διάσπαση οδηγείται η νεολαία του ΚΚΕ Εσωτερικού, η ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος, καθώς δημιουργείται η οργάνωση ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος - Β' Πανελλαδική Συνδιάσκεψη, η οποία μάλιστα κατεβαίνει ανεξάρτητη στις φοιτητικές εκλογές της 23ης Φεβρουαρίου του 1978. Τα αποτελέσματα των εκλογών αναδεικνύουν την Πανσπουδαστική πάλι πρώτη δύναμη, δεύτερη την ΠΑΣΠ, ενώ οι δυνάμεις της άλλοτε ενιαίας νεολαίας του ΚΚΕ Εσωτερικού μοιράζονται στη μέση. Έτσι αν και εκλογικά ελαφρώς αποδυναμωμένο, το μπλοκ των τριών μεγάλων οργανώσεων ηγεμονεύει ακόμη στο φοιτητικό κίνημα. Το καλοκαίρι του 1979 αρκετοί φοιτητικοί σύλλογοι διοργανώνουν εκδηλώσεις και κάνουν εξορμήσεις στις εργατικές γειτονιές της Αθήνας με στόχο να κερδίσουν την υποστήριξη πλατιών λαϊκών στρωμάτων. Με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους, έχουμε και τον πρώτο γύρο γενικών συνελεύσεων από τον οποίο δημιουργείται ένα μειοψηφικό μεν, άκρως δυναμικό και αναπτυσσόμενο δε μπλοκ καταλήψεων διαρκείας. Στον εορτασμό του Πολυτεχνείου, η διάσπαση του φοιτητικού κινήματος παίρνει και τυπικά πλέον σάρκα και οστά, καθώς στην πορεία συγκροτούνται δύο ξεχωριστά μπλοκ. Ένα με πανό της ΕΦΕΕ και ένα με πανό των συντονιστικών επιτροπών κατάληψης. Στις 29 Νοέμβρη διοργανώνεται από την ΕΦΕΕ, με τη διακριτή συμμετοχή και των επιτροπών κατάληψης, τεράστια πορεία στο κέντρο της Αθήνας, μετά το τέλος της οποίας ο τότε υπουργός Παιδείας Γ. Βαρβιτσιώτης αποκλείει κάθε ενδεχόμενο αναθεώρησης του νόμου 815. Η στάση αυτή της κυβέρνησης δίνει ώθηση στις ριζοσπαστικές δυνάμεις του κινήματος, με αποτέλεσμα ακόμη περισσότεροι φοιτητικοί σύλλογοι να μπουν στο μπλοκ κατάληψης. Η ΕΦΕΕ αναγκάζεται να κηρύξει τριήμερη προειδοποιητική αποχή, 16 με 18 Δεκέμβρη. Η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να οδηγήσει το κίνημα σε ύφεση, προχωρεί σε κλείσιμο των σχολών για τις διακοπές των Χριστουγέννων, δέκα μέρες νωρίτερα, κάτι που οδηγεί σε σχεδόν ομόφωνη απόφαση του ΚΣ της ΕΦΕΕ για κατάληψη όλων των πανεπιστημίων της χώρας μέχρι την τελική κατάργηση του νόμου 815. Στις 14 Δεκέμβρη 1979 πραγματοποιείται η μεγαλύτερη φοιτητική διαδήλωση στο υπουργείο Παιδείας. Στις καταλήψεις των σχολών, όπου οι φοιτητές συμμετέχουν μαζικά, στήνονται αυτοσχέδιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί και πραγματοποιούνται πληθώρα εκδηλώσεων και συναυλιών. Μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις, η κυβέρνηση υποχρεούται σε άτακτη υποχώρηση, και ο Κ. Καραμανλής στις 3 Ιανουαρίου 1980 ανακοινώνει σε όλους τους πρυτάνεις των πανεπιστημίων, το πάγωμα της εφαρμογής του νόμου 815. Το φοιτητικό κίνημα πετυχαίνει μια μεγάλη νίκη και η Δεξιά αναγκάζεται να αποσύρει και να πετάξει στο καλάθι των αχρήστων ένα νόμο του κράτους, που πριν λίγο καιρό η ίδια είχε ψηφίσει.
|
|
|
12
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Περι Διαγραφης Αιωνιων Φοιτητων
|
on: August 17, 2014, 17:04:55 pm
|
Συνταχθηκε ενα κειμενο με πρωτοβουλια των επι πτυχιο φοιτητων / αιωνιων / λιμναζοντων του ΑΠΘ, (οπως θελετε πεστε μας), κατα των επικειμενων διαγραφων που προφανως μας εκφραζει ολους..Το κειμενο εχει αποσταλει στη Γραμματεία Συγκλήτου του ΑΠΘ...Λιγο - πολυ αυτα που ζηταμε ειναι γνωστα για αυτους που κατανοουν το προβλημα μας , την αγωνια μας , την αγανακτηση μας , λαμβανοντας υποψη οτι η μερα της κρισης σχεδον εφτασε ενω απο την αλλη ο Λοβερδος ακομα νομιζει οτι ειμαστε ημερολογιακα Καθαρα Δευτερα και το μονο που κανει ειναι να "πετα χαρταετο"..Προτεινουμε να οργανωθει μια συναντηση μεσα στην εβδομαδα , οσο το δυνατο νωριτερα , να κατεβουμε στο κτιριο διοικησης του ΑΠΘ - στη Γραμματεία Συγκλήτου - στη Πρυτανεια και να δηλωσουμε την αγανακτηση μας (με την καλη εννοια) ..Πλεον η κατασταση εχει φτασει στο Αμην , φτανει με τις καθυσηχαστικες απαντησεις απο πλευρας πανεπιστημιακων (δεν τους κατηγορω ), αλλα πλεον ηρθε ο καιρος να ακουσουμε αληθειες , οποιες κ αν ειναι αυτες...Θα κανω αναρτηση σε ξεχωριστο post (αναφερομαι στο group στο Fb ( https://www.facebook.com/groups/oxistisdiagrafestonfoititon/) για να οργανωσουμε αυτη την συναντηση (ωρα και μερα) ετσι ωστε να μαζευτουμε οσο περισσοτεροι γινεται..Παραθετω το κειμενο... Προς Γραμματεία Συγκλήτου ΑΠΘ Θα σας παρακαλούσαμε πολύ να λάβετε σοβαρά υπόψη το συννημένο κείμενο που σας αποστέλλουμε. Είναι επιτακτική αναάγκη σε επόμενη συνεδρίαση της Συγκλήτου ΑΠΘ να συμπεριληφθεί στα ζητήματα της ημερήσιας διάταξης το φλέγον ζήτημα της επικείμενης διαγραφής των λιμναζόντων φοιτητών! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την διαβίβαση της επιστολής στους αρμόδιους!
|
|
|
13
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Περι Διαγραφης Αιωνιων Φοιτητων
|
on: August 13, 2014, 12:28:35 pm
|
Χτεσινη αναρτηση απο Γιάννης Α. Μυλόπουλος https://www.facebook.com/mylopoulos.yannis?fref=tsΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Η υπόθεση της μαζικής διαγραφής λιμναζόντων φοιτητών είναι ένα... δράμα σε συνέχειες. Παραθέτω στη συνέχεια μια σύντομη ενημέρωση για τις πράξεις του δράματος: 1. Τα δεδομένα. Μέχρι τώρα εκτιμήσεις, (ακριβής αριθμός αμέσως μετά το 15Αύγουστο που θα εχουμε τις απαντήσεις όλων των Τμημάτων), ανεβάζουν τον αριθμό των λιμναζόντων στο ΑΠΘ, που εμπίπτουν στη διάταξη του νόμου περί διαγραφής, σε 17,000. Εξ αυτών περί τους 2,000 ειναι ενεργοί τα τελευταία δυο χρόνια, συμμετέχοντας σε εξετάσεις. Στο ΕΚΠΑ βρίσκονται οι περισσότεροι λιμνάζοντες, περί τους 55,000. Η διαφορά οφείλεται στο ότι το ΑΠΘ εχει κατά καιρούς εκκαθαρίσει τους φοιτητικούς καταλόγους, ενώ το ΕΚΠΑ όχι. Το σύνολο σε ΑΕΙ και ΤΕΙ υπολογίζεται σε 180,000. 2. Τι κρύβεται πίσω από τις διαγραφές. Η κυβέρνηση προσβλέπει σε σημαντική μείωση του φοιτητικού πληθυσμού, προκειμένου να δικαιολογήσει τις δραςτικές περικοπές των τακτικών προϋπολογισμών των πανμιων κατά περισσότερο από 60-70% τα τελευταία χρόνια. Ακόμη με τη μείωση του φοιτητικού πληθυσμού αναμένει να αυξηθούν τεχνητά οι δείκτες χρηματοδότησης, καθώς και οι αναλογίες φοιτητών ανά καθηγητές και διοικητικούς υπαλλήλους, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν δεόντως στη συνέχεια. Τέλος το σημαντικότερο, ίσως, όφελος της κυβέρνησης θα ειναι η συρρίκνωση της ανώτατης εκπαίδευσης. Κάποια στιγμή θα ακολουθήσει το ΑΘΗΝΑ ΙΙ και κάποια Τμήματα ή και ολόκληρα πανμια θα κλείσουν... 3. Τι συμβαίνει στ´ αλήθεια με τους "αιώνιους". Οι λιμνάζοντες φοιτητές δεν επιβαρύνουν οικονομικά τα πανμια και κατ´ επέκταση το κράτος, καθώς δεν συμμετέχουν σε μαθήματα, εργαστήρια κλπ, δεν παίρνουν βιβλία και δεν δικαιούνται καμία παροχή της φοιτητικής μέριμνας (στέγαση, πάσο, σίτιση κλπ). Όσο για τους δείκτες, αυτοί ήδη υπολογίζονται στα επίσημα στοιχεία με βάση τον ενεργό φοιτητικό πληθυσμό, που ειναι οι φοιτητές που σπουδάζουν στα κανονικά εξάμηνα σπουδών. Οι λιμνάζοντες ανήκουν σε δυο βασικές κατηγορίες: Σε αυτούς που τα έχουν εγκαταλείψει και σε εκείνους που το "παλεύουν" με προβλήματα οικονομικά, οικογενειακά, υγείας κλπ. Ήδη οι 2,000 περίπου εξ όσων προβλέπεται να διαγραφούν στο ΑΠΘ, δίνουν τα τελευταία δυο χρόνια εξετάσεις και πλησιάζουν το τέλος των σπουδών τους. 4. Τι θα κάνει το υπουργείο. Εδώ και καιρό αναλύσαμε, ως προεδρείο της Συνόδου των Πρυτάνεων, την κατάσταση τόσο στον προηγούμενο, όσο και στον σημερινό υπουργό και ζητήσαμε να διαχωρίςουν τις δυο κατηγορίες της προηγούμενης παραγράφου, εξηγώντας ότι μαζικές διαγραφές σε εποχή οικονομικής κρίσης θα προκαλέσουν μεγάλες αδικίες και θα λειτουργήσουν ταξικά, καθώς στη δεύτερη κατηγορία, όσων προσπαθούν, ανήκουν παιδιά φτωχών κατά κύριο λόγο οικογενειών. Ο σημερινός υπουργός συμφώνησε να εξαιρέσει με νομοθετική ρύθμιςη όσους τα τελευταία δυο χρόνια συμμετέχουν σε εξετάσεις και ζήτησε από τα πανμια να του δώςουν το πλήθος αυτών των φοιτητών (εξ ου και η εκτίμηση του αριθμού τους). Μένει να δούμε αν θα κρατήσει το λόγο του, καθώς τελευταία υπάρχουν αντιφατικά Δελτία Τύπου απο πλευράς υπουργείου. 5. Αύγουστος ή Σεπτέμβριος; Από καιρό εχουμε εξηγήσει στο υπουργείο ότι η ακαδημαϊκή χρονιά ολοκληρώνεται με την επαναληπτική περίοδο του Σεπτεμβρίου και συνεπώς οι όποιες διαγραφές πρέπει να γίνουν μετά την εξεταστική περίοδο. Συναντήσαμε μια περίεργη εμμονή στο να προχωρήσουν οι διαγραφές τέλος Αυγούστου. Τώρα βέβαια η αλήθεια ειναι ότι ακόμη κι αν προχωρήσουν τέλος Αυγούστου, μέχρι να εκδοθούν οι διαπιστωτικές πράξεις από τους Κοσμήτορες, θα χρειαστεί καιρός. Το ερώτημα ειναι αν σε αυτό το διάστημα, οι προς διαγραφή φοιτητές θα μπορούν να πάρουν μέρος στην εξεταστική... Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι όποιες διαγραφές φοιτητών δεν λύνουν κανενα από τα μεγάλα προβλήματα των πανεπιςτημίων, αλλά αντίθετα θα σωρεύσουν νέα, καθώς αναμένεται να υπάρξει κοινωνική αντίδραση και αναταραχή το Σεπτέμβρη με αφορμή τις μαζικές διαγραφές φοιτητών.
|
|
|
15
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Περι Διαγραφης Αιωνιων Φοιτητων
|
on: August 04, 2014, 09:57:01 am
|
Ετσι για να υπαρχει λιγο αισιοδοξια , αφου το μονο που μπορουμε να κανουμε τωρα ειναι να κατεβουμε σε οσα περισσοτερα μαθηματα μπορουμε τον Σεπτεμβρη , κ προφανως ολη η κατασταση δεν μας βοηθαει καθολου στο να επικεντρωθουμε σε αυτο , παραθετω μια αναρτηση απο φοιτητη του ΑΠΘ με την Αντιπρυτανη κ. Λιαλιου(αυτο εγινε προχτες,κοινως μετα την ανακοινωση του Λοβερδου οτι θα διαγραφουμε κ τελος)
"""""Με αφορμή τα όσα γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες για τις διαγραφές και επειδή το άγχος δεν παλεύεται , επικοινώνησα με την αντιπρύτανη του ΑΠΘ , την κυρία Λιάλιου πριν από λίγα λεπτά. Ρώτησα για διαγραφές μετά τον Σεπτέμβριο και για οργανισμό. Η απάντησή της : "Δεν υπάρχει περίπτωση διαγραφών το Σεπτέμβρη φοιτητών που παίρνουν μέρος στις εξετάσεις. Διαγραφές θα γίνουν αυτών που έχουν να εμφανισθούν στο πανεπιστήμιο μετά το νόμο 4009/6-9-11. Τελεία. Ο λαϊκισμός Λομβέρδου είναι απίθανος..." Στην συνέχεια ρώτησα αν μπορώ να μεταφέρω τα όσα είπαμε ώστε να σταματήσει αυτό το πράγμα με το άγχος και να κάνουμε focus στα μαθήματα και μου απάντησε : "Ασφαλώς. Να επικεντρωθείτε στη μελέτη. Εξάλλου και ο Οργανισμός θα είναι έτοιμος στο 1ο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη. Και ο νέος Πρύτανης, με τον οποίο είχα μία μακρά συζήτηση χθες είναι της άποψης: διαγραφές μόνο αυτών που έχουν να εμφανισθούν στο ΑΠΘ μετά τον 4009. Επιπλέον διαγραφές δεν γίνονται από τον υπουργό αλλά από τα πανεπιστήμια. Κρίμα που ο Λοβέρδος είναι και νομικός." ---------------- Οπότε ΝΑΙ στην πίεση προς το υπουργείο... αλλά κλειστά τα αυτιά σε ότι λένε οι "αιώνιοι βουλευτές" και ανοιχτά τα μάτια στα βιβλία. Τους βουλευτές δεν τους εμπιστεύομαι... είναι η δουλειά τους να πουν ψέματα και να κοροϊδέψουν. Ο Λοβέρδος είναι ένας από αυτούς. Προσωπικά εμπιστεύομαι ανθρώπους όπως η κυρία Λιάλιου... Καλό βράδυ και καλό διάβασμα σε όλους ... υ.γ όσοι είστε Αθήνα προσπαθήστε να συντονιστείτε και να πάτε από το υπουργείο .
|
|
|
|