|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 5
|
1
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Προηγμένες Τεχνικές Επεξεργασίας Σήματος / Re: [ΠΤΕΣ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021
|
on: April 19, 2021, 02:42:12 am
|
Για την δεύτερη εργασία για το τελευταίο ερώτημα.Θελει να κόψουμε με 50 διαφορετικούς τρόπους το σήμα μας και να βγάλουμε τον μέσο όρο του bispectrum συνολικά;επίσης τα κομμάτια που κόβουμε πρέπει να είναι ίσου μεγέθους έτσι; Παίρνοντας Κ σαν δυνάμεις του δύο, τα κομμάτια μου ειναι ίσου μεγέθους .Για αλλά Κ θα είναι διαφορετικου,πως θα βγάλω 50 διαφορετικές υλοποίησεις;
Οχι, το τελευταιο ερωτημα θελει να δημιουργησεις 50 διαφορετικα σηματα απο την διαδικασια που σου λεει η εκφωνηση και να εργαστεις με τις μεσες τιμες των φασματων που θα προκυψουν απο το καθε σημα.
|
|
|
4
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Θεωρία Εκτίμησης και Ανίχνευσης / Re: [Θεωρία Εκτίμησης και Ανίχνευσης] Ανακοινώσεις και επικαιρότητα 2021
|
on: February 26, 2021, 00:34:22 am
|
Παιδιά ασχολήθηκε κανείς με πρώτη σπιτεργασία; στο τελευταίο ερώτημα που ζητάει καποια (µετρικη) αποσταση d, μεταξύ της σχετικής συχνότητας και της πυκνότητας πιθανότητας, μπορεί να είναι απλά η καρτεσιανή απόστασή τους ή η διαφορά τους ή ζητάει κάτι άλλο; κάποιος που ξέρει από στατιστική ας βοηθήσει  Σε περίπτωση που δεν βρήκες κάτι, τσέκαρε τα MSE/RMSE. Δες απλα πως εκτιμώνται απο τα δείγματα, δεν χρειάζεται να δείς τα θεωρητικά και τόσο πολύ. Δεν νομίζω να σε δυσκολέψει αλλα αν σκαλώσεις ξανα ρώτα. Ή βασικά ακόμη πιο απλά, πάρε τον μέσο όρο απο την απόλυτη τιμή των διαφορών
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: Επιλογή τομέα 2021
|
on: February 18, 2021, 18:21:17 pm
|
Θα πω και εγω την αποψη μου μπας και βοηθησω κανεναν να επιλεξει. Πριν επιλεξεις οποιονδηποτε τομεα θα προτεινα να ξανασκεφτεις ξανα την επιλογη σου προσπαθωντας να μην επιρρεαστεις απο την εικονα που εχεις τωρα , γιατι η σχολη ειναι αρκετα διαφορετικη μετεπειτα. Να ξερετε παιδια το προτομεακο κομματι της σχολης ειναι υπερβολικα τηλεπ oriented και τα μαθηματα της ηλεκτρονικης ειναι καπως σε δευτερη μοιρα, κατι που ισως σας επιρρεαζει γιατι δεν ειναι τοσο απλα τα πραματα και ενδεχομενως να σας δημιουργει μια διαστρευλομενη αποψη. Εαν θελετε να επιλεξετε τηλεπικοινωνιες καθαρα γιατι σας αρεσουν μαθηματα οπως η αναλυση σηματων, στοχαστικα κλπ τοτε η καλυτερη σας επιλογη ειναι κυριολεκτικα ο τομεας Ηλεκτρονικης. Αυτο διοτι πολυ απλα απο εκει θα μαθετε πολλα περισσοτερα και πιο χρησιμα πραματα που αφορουν το πεδιο αυτο, και μπορειτε απλα να επιλεξετε τα 2-3 μαθηματα τηλεπ που ασχολουνται με σηματα. Εαν επιλεξετε τομεα τηλεπ θα δυσκολευτειτε πολυ στο να "στριμωξετε" ολα τα σχετικα μαθηματα στα λιγα ects που θα σας εχουν απομεινει (γιατι υπαρχουν τα υποχρεωτικα του στυλ 6 ECTS σιαχαλου). Για να το διαπιστωσει καποιος, αρκει να κατσει να δει τα θεματα απο διπλωματικες που ανακοινωνει ο Χατζηλεοντιαδης. Στις περισσοτερες εργασιες αυτες εαν εχεις παρει μαθηματα ηλεκτρονικης εισαι πολυ πιο ετοιμος να τις αντιμετωπισεις. Εαν θελετε να επιλεξετε τηλεπικοινωνιες καθαρα γιατι σας αρεσουν τα υπολοιπα πραματα, που στο επιπεδο που ειστε τα υπολοιπα πραματα που εχετε δει απο τηλεπ ειναι τα πεδια, τοτε οκ πηγαιντε εκει αν και να ξερετε οτι το στυλ ειναι αρκετα διαφορετικο. Οσον αφορα τον τομεα ηλεκτρονικης, να ξερετε πως εχει παρα πολλα καλα μαθηματα (σε σημειο να μην ξερεις τι να πρωτοδιαλεξεις σε καποιες περιπτωσεις), και μπορεις να αποκτησεις καλες γνωσεις. Ο τομεας εχει παρα πολλες εργασιες, σε σημειο που εαν παρετε αρκετα βαρβατα-χρησιμα μαθηματα με εργασιες θα πρεπει να αφιερωσετε πολυ χρονο και θελει και λιγο μερακι για να τα βγαλετε περα... Τα πρωτα τρια ετη θα φανταζουν παιχνιδακι γιατι ο ελευθερος χρονος θα ειναι περιορισμενος, αλλα τουλαχιστον θα βγεις ενας καλυτερος μηχανικος με περισσοτερη εμπειρια. Ενα αρνητικο ακομη του τομεα ειναι οτι καποιοι καθηγητες ισως δεν βοηθανε και τοσο πολυ, αλλα ετσι και αλλιως την δουλεια πρεπει να την βγαλεις μονος σου.
Ο τομεας ενεργειας ειναι κατι το διαφορετικο που δεν αξιζει να συγκρινουμε με τους αλλους. Εαν θα σας ενδιεφερε να εργαστειτε στο πεδιο της ενεργειας ειναι must, αν εξαιρεσεις μαθηματα οπως μηχανες και ισχυος ειναι ευκολος και γενικα για καποιον που αυτο θελει αξιζει.
Αυτα παιδια τα λεω εχοντας μια μικρη εμπειρια απο τους τομεις. Στο εβδομο εξαμηνο ημουν τομεα τηλεπ, και αφου ειδα οτι τα υποχρεωτικα δεν με επετρεπαν να επιλεγω γενικα μαθηματα που οχι απλα μου αρεσαν, αλλα ηταν και πολυ χρησιμα, αλλαξα στον τομεα ηλεκτρονικης. Το αστειο ειναι οτι και εγω ελεγα πως τον εχω απορριψει αλλα να που εν τελει ειδα πως ειναι τα πραγματα πραγματικα,και εν τελει πηγα εκει. Ειχα επιλεξει και μηχανες, τις οποιες διαβαζα κανονικα, και γενικα σαν μαθημα το θεωρω πολυ δυσκολο, θα το εβαζα στα τοπ 3 του προτομεακου μερους . Μην τρολαρετε και το παρετε "γιατι ειναι ευκολο", γιατι πολυ απλα δεν ειναι, παρτε το μονο αμα θελετε οντως τομεα ενεργειας. Καθιστε 2 μερες να αφιερωσετε χρονο στο να δειτε τα μαθηματα απο τους τομεις και να δειτε με τι ασχολουνται για να εχετε μια καλυτερη ιδεα, ριξτε και καμια ματια σε αυτα που σχολιαζονται και στο φορουμ, καντε το εκτο εξαμηνο και μετα βλεπετε
|
|
|
7
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Χρονοσειρές (πρώην Ανάλυση Χρονοσειρών) / Re: [Χρονοσειρές] Επικαιρότητα, απορίες, ασκήσεις 2020-2021
|
on: January 28, 2021, 16:25:49 pm
|
Μία άλλη ιδέα για το m=2, που μπορεί να είναι πολύ λάθος. Μήπως για το δεύτερο σχήμα θα έπρεπε να έχουμε v=2.κάτι , διότι στο m=2 παρουσιάζει αυτοτομές - βασικά μία στο κέντρο του σχήματος (αν ενώσεις νοητά τις τελείες και φτιάξεις συνεχείς γραμμές νομίζω φαίνεται να έχει 1) Επιπλέον, το σχήμα δεν θυμίζει κάποια συνηθισμένη γεωμετρία, οπότε θα πρέπει να χει μη ακέραιο v, γι αυτό και σκέφτηκα το 2.κάτι. Βέβαια πιστεύω ότι θα είναι αρκετά κοντά στο 2 γιατί αν πάρουμε κάποιον κύκλο μέσα στις "ομοιόμορφες" περιοχές θα ισχύει περίπου η αναλογία 10 σημεία στο r, 40 σημεία στο 2r που είδαμε στις διαφάνειες. Για το πρώτο (v0=u0) θα έλεγα ίσως 1.κάτι. Αυτό γιατί δεν είναι ευθεία, οπότε η καμπυλότητα μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα σημεία από τα 2πλάσια, όταν αυξηθεί η ακτίνα από r σε 2r. Ξανασημειώνω ότι μπορεί να μην έχουν καμία βάση αυτά που λέω, απλά πετάω μια ιδέα.  Χαχα ναι δεν ξερω. Στο πρωτο παντως σκεψου πως η C(r) υποτιθεται οτι βγαινει απο μεσο ορο, που σημαινει πως εαν σε καποια σημεια η καμπυλοτητα "εχει μεγαλυτερη προσφορα σημειων" απο οτι θα ειχε μια ευθεια, σε καποια αλλα θα εχεις λιγοτερη (νομιζω). Αρα με τον μεσο ορο δεν ειμαι σιγουρος εαν οντως πρεπει να ειναι πανω απο 1
|
|
|
9
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Χρονοσειρές (πρώην Ανάλυση Χρονοσειρών) / Re: [Χρονοσειρές] Επικαιρότητα, απορίες, ασκήσεις 2020-2021
|
on: January 28, 2021, 14:31:47 pm
|
Εχει λυσει κανεις Ιουνιο 2019;;  Για το θεμα 1 προσωπικα την συναρτηση αυτοσυσχετισης την βρισκω διαφορετικη αρκετα (νομιζω πως το ατομο που ειχε ανεβασει κατι λυσεις πηρε ως ρτ την γτ... τελος παντων) Για το θεμα 2 που μας απασχολει πιστευω, απο αυτα που σκεφτηκα θα ελεγα: 1) Για m=1 εχουμε πρακτικα την προβολη ολων των σημειων που φαινονται στα 2 σκατερ πλοτ πανω σε εναν αξονα (αυτον αριστερα). Εαν παμε να εκτιμησουμε το πως λειτουργει η κλιμακωση δεν θα ειχαμε αξιοπιστα αποτελεσματα γιατι ειναι αρκετα ξεκαθαρο πως τα διαγραμματα καταστασεων παρουσιαζουν αυτοτομη (φαινεται απο τους FNN αν φανταστουμε m=1 και m=2 που εχουμε στο σχημα). Εαν παμε μεσω της C(r) να βγαλουμε συμπερασματα, και στις δυο περιπτωσεις θα ειναι μαλλον τα ιδια γιατι εχουμε προβαλει τον ιδιο αριθμο σημειων πανω στον αξονα, αρα ο μεσος ορος απο τα σημεια που θα βρισκονται μεσα σε ευθυγραμμο τμημα με μηκος 2r θα ειναι ιδιος I guess. 2)Για m=2, στα αριστερα το scatter plot φαινεται πως ειναι μια καμπυλη, και μαλλον(?) θα βλεπαμε κλιμακωση με την μορφη r^1. Στα δεξια, το σχημα φαινεται σαν κατι ενδιαμεσο αναμεσα σε καμπυλη και επιφανεια(εννοω οτι δεν ειναι πληρης επιφανεια) αρα μαλλον θα κλιμακωνεται με r^v οπου v αναμεσα σε 1 και 2(?)... Αυτα μαλλον θα εγγραφα εγω, δεν ξερω κατα ποσο στεκουν περιμενω να δω τις γνωμες σας
|
|
|
12
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Χρονοσειρές (πρώην Ανάλυση Χρονοσειρών) / Re: [Χρονοσειρές] Επικαιρότητα, απορίες, ασκήσεις 2020-2021
|
on: January 22, 2021, 19:53:00 pm
|
Για το πρώτο ερώτημα της εργασίας, πως απαλείψατε την τάση; με φίλτρο κινούμενου μέσου ή με πολυώνυμου δεδομένου βαθμού;;
Εγω με πρωτες διαφορες μιας και ελεγε να αναλυσουμε σε ARIMA σε περιπτωση που εχουμε ταση. Παρ'ολα αυτα και στις 2 χρονοσειρες μου, η νεα χρονοσειρα που προκυπτει ειναι μη στασιμη, αλλα εξαιτίας μη σταθερης διασπορας. Κανονικα πρεπει να παρω αποδοσεις (σκεφτηκα διαφορες λογαριθμων) αλλα ξεφευγει απο την αναλυση ARIMA που εχουμε κανει και δεν ξερω τι περιμενει ο κουγιου να κανω Αμα ειχε κανενας παρομοιο προβλημα ας πει λιγο την αποψη του
|
|
|
14
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Μηχανική Λογισμικού Ι (πρώην Τεχνολογία Λογισμικού) / Re: [Τεχνολογία Λογισμικού] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: January 08, 2021, 15:46:09 pm
|
Ούτε εγώ πήρα παράλληλα αλλά από ότι έχω καταλάβει ουσιαστικά πρόκειται για τελείως διαφορετικού τύπου εργασίες. Είναι μεν και οι δυο μεγάλες ΑΛΛΑ: - Στην ΤΛ υπάρχει καθοδήγηση, αυτά που ζητάνε στις εργασίες τα έχουν δείξει πρώτα και η κάθε ομάδα ανάλογα με το θέμα που έχει επιλέξει εμβαθύνει περισσότερο ή λιγότερο πάντα με βάση την πεπατημένη. Κάθε παραδοτέο έχει το δικό του template για την αναφορά που θα πρέπει να παραδοθεί και γενικά τα πράγματα είναι στάνταρ. Είναι μεν μεγάλη εργασία αλλά είναι και οι ομάδες 4 ατόμων οπότε η δουλειά μοιράζεται. Παρακολουθείς, διαβάζεις και κάνεις εργασία. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να μη βγει η εργασία. - Από την άλλη στα παράλληλα δεν ξέρω τι φάση με τις ομάδες αλλά είχα ακούσει ότι είναι αρκετά diy η φάση. Περαιτέρω πληροφορίες για τις συγκεκριμένες εργασίες ας δώσει κάποιος που έχει πάρει το μάθημα και έχει αντίστοιχη εμπειρία. Σε καμία περίπτωση δε θα σύγκρινα τα δύο μαθήματα, είναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας. Από άποψη χρόνου νομίζω η εργασία ΤΛ λόγω της καθοδήγησης και της ομαδικής δουλειάς βγαίνει πιο γρήγορα και ανώδυνα.  Ωραια συμφωνω, και εγω απο καθαρα αποψη χρονου το ρωτησα οχι για να κανω οντως συγκριση των μαθηματων. Οκ εβγαλα μια γενικη εικονα να'σαι καλα
|
|
|
|
|