|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη)
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 4
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / 1 επιλογής 7ου Π.Π.Σ - ΠΟΙΟ????
|
on: September 30, 2011, 15:33:57 pm
|
Μεταξύ των:
Ασύρματος Τηλεπικοινωνία Ι
Σταθμοί Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας
Σύνθεση Ενεργών και Παθητικών Κυκλωμάτων
Μοντελοποίηση & Προσομοίωση Συστημάτων
βάση της εμπειρίας σας, ποιο θα προτείνατε?? Με κριτήρια να ΜΗΝ έχει υποχρεωτικές εργασίες - εργαστήρια ( ή, αν έχει, λίγα & εύκολα), να ΜΗΝ έχει ως προαπαιτούμενες γνώσεις κάτι εξειδικευμένο των άλλων τομέων & να έχει, αν όχι εύκολα, τουλάχιστον 'ανθρώπινα' θέματα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
|
|
|
5
|
Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Re: Πωλούνται gadgets & αναλώσιμα
|
on: April 14, 2011, 06:45:40 am
|
@png: Make me an offer I can't refuse & βλέπουμε... @gate4: Στην αρχή έλεγα να τα σπρώξω ebay κτλ. και απο κει μπήκα στο τριπάκι "έχει αυτό, δεν έχει το άλλο, έχει cosmetic ware κτλ"
@both: θα πάρετε τπτ, να φάμε κανά αρνί το Πάσχα ή τζάμπα δούλεμα??
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
|
on: January 03, 2011, 10:02:12 am
|
@ThanasisKehagias: Συμφωνώ στα περισσότερα. Είναι καλό ο φοιτητής ασχολείται με τις σπουδές του όσο περισσότερο και όσο ποιοτικότερα γίνεται, ακόμα και αν χρεαστεί κάποιος να τον εξαναγκάσει να το κάνει.
Μια απορία όμως: Τι γίνεται αν παρακολουθώ στο μάθημα και δεν τα πιάνω? Αν ρωτάω τον καθηγητή στο διάλλειμμα και δεν βγάζω πάλι άκρη? Αν γυρνάω σπίτι, διαβάζω από το βιβλίο του για το συγκεκριμένο θέμα αλλά... δεν? Ψάχνω σε άλλα βιβλία ίδιου αντκειμένου αλλά αυτά είναι διαφορετικής φιλοσοφίας από αυτά που διδάσκει ο καθηγητής. Πάω στο γραφείο του για να μου το αναλύσει περισσότερο και λείπει? Σε e-mail δεν απαντάει.. Ρωτάω συμφοιτητές πως το αντιμετώπισαν. Και μου λένε να μάθω απ'εξω 13 ασκήσεις. Και από το βιβλίο να δω μόνο 7 τύπους...Γιατί αυτό κάνουν και οι 250 στο έτος μου και οι χιλιάδες πριν από εμένα. Και αυτό δεν γίνεται μόνο σ'ενα μάθημα...(όχι οτι γινεται σε όλα!!! ίσα ίσα σε ελάχιστα αλλά και σε ορισμένα ψιλοσημαντικά μαθήματα) Τι άποψη έχετε γι'αυτό?? Τι πρόταση έχετε για τη βελτίωση της γνώσης που αποκομίζουν οι φοιτητές από το συγκεκριμένο μάθημα? βασικά ίδιο με τη 2η ένσταση του GHUA αλλά ήθελα να πω τον πόνο μου!
2η απορία: Εντατικοποίηση των σπουδών των φοιτητών θα σήμαινε αντίστοιχα και περισσότερη, ουσιαστικότερη και πιο οργανωμένη δουλειά από πλευράς ΔΕΠ. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα τώρα?? Αν ναι, υπάρχει αυτή η θέληση?
3η: Τι γίνεται με όσους ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να ανταποκριθούν στην εντατικοποίηση? Τι προτείνετε ότι πρέπει να τους κάνουμε?
4: Αναφέρατε ένα 10-15% που λαμβάνει πολύ καλή εκπαίδευση δουλεύοντας ΕΝΑΝΤΙΑ στο σύστημα, τώρα που δεν ειναι εντατικό όπως το θέλετε. Υπάρχει κάποια άποψη - ιδέα - πρόταση για το πώς θα το πετύχει αυτό το υπόλοιπο 85-90%? Διότι είναι λίγο αφελές να πιστεύει κάποιος πως κάμποσες χιλιάδες άνθρωποι ΘΕΛΟΥΝ, ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ να γίνουν μη σοβαροί, χωρίς ουσιαστικές γνώσεις και αξιόλογες ικανότητες...
|
|
|
11
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πρόγραμμα Εξεταστικής Φεβρουαρίου 2011
|
on: December 31, 2010, 23:14:57 pm
|
[offtopic]
Χαίρομαι που το forum βρίθει από δημιουργικότατες συνεισφορές στα πλαίσια του πολιτισμένου διαλόγου στα ζητήματα που μας αφορούν όλους, στα οποία αποδίδουμε την ίδια σπουδαιότητα βάση της κοινής, πασιφανούς & αδιαμφισβήτητης αντίληψης μας για το κοινό μας συμφέρον, με πρώτες και κύριες τις δικές μου παρεμβάσεις προφανώς. Ευχαριστώ.
Αυτό είναι πίπα!! ΑΝ θες να ειρωνευτείς, να trollareis, να σπαμάρεις, να γειώσεις, τουλάχιστον κάντο σωστά ρε φίλε!
[/offtopic]
|
|
|
13
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
|
on: December 26, 2010, 22:00:00 pm
|
[offtopic] Εσύ και ο Κεχαγιάς με φέρατε στα όρια να διαγράψω το λογαριασμό μου στο forum (καλά όχι ότι θα προκαλούσα ανεπανόρθωτο πλήγμα στην κοινότητα αλλά τέσπα). Αποδέχομαι πως δεν μπορώ να εκφράσω στους 2 σας τις απόψεις μου με την απαιτούμενη σαφήνεια και τεκμηρίωση, ούτε και να καταλάβω πλήρως τους συλλογισμούς σας, ώστε να έχουμε μια εποικοδομητική συζήτηση (μπορεί να έχω άγνοια επί κάποιων θεμάτων, μπορεί να μειώθηκε η νοημοσύνη μου, μπορεί να ανέπτυξα δυσλεξία, μπορεί απλά να είμαι άυπνος όταν ποστάρω). Γι'αυτό και δεν προσπαθώ άλλο. Ας συνδράμει ο καθένας στην εκάστοτε συζήτηση/topic, όντας μακρυά από τα χωράφια του άλλου. Και είμαστε όλοι χαρούμενοι. Ευχαριστώ για την κατανόηση. [/offtopic]
|
|
|
14
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
|
on: December 26, 2010, 20:12:14 pm
|
...
τι ειναι ομως η ουσιαστικη παιδεια? η και η παιδεια γενικα? και τι σχεση εχει με το πανεπιστημιο? μηπως τη μπερδευουμε με τη γνωση? η την επιστημη? η γνωση ανοιγει τους οριζοντες? φερνει την ομονοια? http://en.wikipedia.org/wiki/Paideia Εξαιρώντας τα προφανή κουλά, συμφωνώ με wiki. Το πανεπιστήμιο σου προσφέρει παιδεία. Να σκέφτεσαι ως μηχανικός, να αναπτύξεις κριτική σκέψη σε πολλά ζητήματα, να δρας αυτόνομα πάνω στη δουλειά σου, να συνεργάζεσαι, ακόμα και με τα χόμπυ που προσφέρει όπως χοροί, χορωδία, πολεμικές τέχνες κτλ. καλλιεργείσαι ως ανθρωπος. Η γνώση είναι προϋπόθεση της παιδείας αλλά δεν επαρκεί. Απαιτείται και ήθος (περισσότερο με την αρχαιοελληνική σημασία). Οπωσδήποτε η γνώση ανοίγει τους ορίζοντες διότι σου επιτρέπει να προσεγγίζεις περισσότερο την αληθινή διάσταση των πραγμάτων (π.χ. Πεδίο. Τι άνθρωπος θα ήσουν χωρίς να ξέρεις τι πραγματικά εστί ηλεκτρομαγνητικό πεδίο). Επιστήμη και παιδεία πιστεύω πως σχηματίζουν ένα βρόγχο με ανάδραση. Στο χέρι των εμπλεκομένων αν αυτή θα είναι θετική ή αρνητική. Τώρα, το αν η σωστή παιδεία φέρνει την ομόνοια δε μπορώ να στο απαντήσω με το χέρι στην καρδιά. Αλλά σε διαβεβαιώνω από πρώτο χέρι ότι η έλλειψη αυτής φέρνει ΠΑΝΤΑ διχόνοια και σπαραγμό. ...
αν ειμαστε ολοι στο ιδιο στρατοπεδο τοτε ποιος ειναι το υποκειμενο της αντιδρασης? αν ειμαστε ολοι στο ιδιο στρατοπεδο, γιατι ειμαστε στρατοπεδο? ποιον αντιστρατευομαστε? Αυτόν που τοποθετήσαμε εμείς στην άλλη μεριά είτε γιατί δεν τον σεβαστήκαμε, είτε γιατί ήμασταν προκατειλλημένοι απέναντι του, είτε γιατί μας έβγαλε ένα κόμπλεξ και απλά τον απαξιώσαμε, χωρίς διάθεση για διάλογο ή αυτοανάλυση. Και αντίστοιχα ο άλλος έκανε το ίδιο και πάει λέγοντας. Γι'αυτό υποστηρίζω πως ο προσανατολισμός της παιδείας, της επικοινωνίας, της δράσης, της προσέγγισης της πραγματικότητας πρέπει να είναι στην ανάδειξη όσων μας συνδέουν και μας ενώνουν με τους άλλους. Έτσι, βασιζόμενος στην πίστη ότι όντως ανήκεις στην ίδια ομάδα, επαναπροσδιορίζεις τις σκέψεις, τα λόγια, τις πράξεις για το καλό της ομάδας. http://www.youtube.com/watch?v=gOMc4d8rIew
|
|
|
15
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
|
on: December 26, 2010, 18:11:37 pm
|
έχουμε ένα νόμο που πρόκειται να κατατεθεί. Πως σας φαίνεται εσάς όλη αυτή η κατάσταση?
Να πω, να πω??  (προφανώς και μιλάω για μένα και όχι εκ μέρους κάποιου άλλου): Δεν τον τηρείς! Εδώ είναι Βαλκάνια! -Μα, δε θα σου δίνουν χρηματοδότηση. -Έτσι κι αλλιώς, ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος. -Μα, θα φας πρόστιμο. -Το αυτό. -Μα, θα γίνεις βούκινο στην Ευρώπη. -Είμαι ήδη. -Μα, δεν θα σε απορροφά το δημόσιο. -Το ποιο? -Μα, δεν θα μπορείς να διεκδικείς αξιοπρεπείς θέσεις εργασίας πάνω στο αντικείμενο σου στη χώρα σου. -  -Μα, δεν θα σου δίνουν πτυχίο. -Σε 8 χρόνια (αλλαγή 2 κυβερνήσεων) το ξανασυζητάμε. -Μα, θα σας μπαγλαρώσουν. -Άσυλο? -Μα, δεν θα συνεργάζονται άλλα πανεπιστήμια μαζί σου για ερευνητικά, μεταπτυχιακά, erasmus, best, iaeste κτλ. -Θα τους ρωτήσω!! Παιδιά τα βρίσκουμε έτσι? Γιατί αν αλλάξουμε τότε είναι που δεν θα θέλετε να συνεργάζεστε μαζί μας. (εκτός αν αυτοί είναι ήδη μες στο κόλπο και περιμένουν να υποκύψουμε :'() Νταξ, 45 τόνοι κρέας και κουστούμια καταπιέζουν ένα έθνος ολόκληρο κάθε φορά που τους έρχεται επιφοίτηση Αγίου γερμανικού, αμερικάνικου κτλ. Πνεύματος. Και σου λέει η άλλη "θέτω προς δημόσια διαβούλευση..." Όταν βλέπεις δρόμους να κλείνουν, κάδους να καίγονται και κεφάλια να ανοίγουν, πως θες να στο πούνε για να το καταλάβεις δηλαδή? Αλήθεια, με ποια διαδικασία ρίχνεις την κυβέρνηση?
|
|
|
|
|