• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 15, 2025, 21:57:48 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 15, 2025, 21:57:48 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΣΦ Ηλ-Μηχ] Γενική Συνέλε...
by Χαρούμενη Πατάτα
[Today at 21:31:42]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by user3329
[Today at 21:04:38]

ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΗΜΜΥ 1
by rikos4
[Today at 19:21:16]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[Today at 12:05:50]

[Ηλ. Μηχανές ΙΙ] Γενικές ...
by chatzikys
[October 14, 2025, 18:24:56 pm]

Εκκένωση κατάληψης Αρχιτε...
by Aris★
[October 14, 2025, 18:11:09 pm]

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΦ Η...
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 14, 2025, 15:42:49 pm]

[Βάσεις Δεδομένων] Ανακοι...
by kolokythokeftedakia
[October 14, 2025, 15:23:37 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by RogueSoftware
[October 14, 2025, 12:08:16 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[October 14, 2025, 09:23:02 am]

[Μετάδοση Θερμότητας] Γεν...
by chatzikys
[October 13, 2025, 17:58:18 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by George_RT
[October 13, 2025, 17:07:07 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by Xxanth
[October 13, 2025, 15:53:01 pm]

Πωλείται συρταριέρα
by Σβέλτο Φτυάρι
[October 13, 2025, 13:09:33 pm]

[Αναγνώριση Προτύπων] Ανα...
by acapulco
[October 13, 2025, 02:23:16 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 13, 2025, 01:12:29 am]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[October 12, 2025, 13:21:59 pm]

Έναρξη και Λήξη Χειμερινο...
by Nikos_313
[October 12, 2025, 13:21:19 pm]

Αγορά λάπτοπ
by gpapmtb
[October 11, 2025, 12:16:11 pm]

[Δίκτυα IΙ] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[October 10, 2025, 20:33:51 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10109
Latest: teles
Stats
Total Posts: 1428628
Total Topics: 31837
Online Today: 631
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 19
Guests: 115
Total: 134
AcDimitri
kmargaritis
christina02
mike1996
birimfoukios
TheBadSalesman
stavros0201
chatzikys
soa2002
Alexandros28
makato
chris123
Xhyk26
domb765
Giannis Masterio
kakousios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Πίνακας Ανακοινώσεων / Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα / Re: Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώτατης Χρονικής Διάρκειας, Μερικής και Διακοπής Φοίτησης on: September 27, 2025, 14:17:47 pm
Για οποι@ ενδιαφέρεται, επισυνάπτω την εγκύκλιο για το Άρθρο 76 του Νόμου 4957/2022 που αφορά τις διαγραφές φοιτητών. Δημοσιεύτηκε πριν λίγες μέρες και περιέχει διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής του σχετικού νόμου.
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / 7ο Εξάμηνο / Re: [Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου on: August 25, 2025, 17:47:55 pm
Quote from: thomasdt on August 25, 2025, 13:33:58 pm
- Ψηφιακά Συστήματα ΗW σε Χαμηλά Επίπεδα Λογικής (5)
- Τεχνικές Βελτιστοποίησης (5)
- Λειτουργικά Συστήματα (5)
- Ανάλυση Δεδομένων (5)

+2 ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

- Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα (5)
- Αναγνώριση Προτύπων και Μηχανική Μάθηση (5)
- Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών και Επιταχυντών (5)
- ΨΕΣ (6)
- Βιοϊατρική Τεχνολογία (4)

Γνώμες / Προτάσεις ;

Η Ανάλυση Δεδομένων και οι Τεχνικές Βελτιστοποίησης έχουν αρκετές εργασίες MATLAB μέσα στο εξάμηνο. Οι εξετάσεις τους στο τέλος του εξαμήνου είναι αρκετά απαιτητικές. Για την Ανάλυση Δεδομένων γίνεται εξέταση σε MATLAB με περιορισμένο χρόνο, ενώ για τις Τεχνικές Βελτιστοποίησης γίνεται κλασικά γραπτή εξέταση.

Για τα Διανεμημένα δεν γίνονται εξετάσεις, επειδή υπάρχουν 3 (?) υποχρεωτικές εργασίες μέσα στο εξάμηνο σε C/C++ (επίσης αρκετά απαιτητικές). Πιστεύω ότι θα ζοριστείς από άποψη χρόνου, αν δηλώσεις και τα τρία σε ένα εξάμηνο. Αλλά, αν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο αξίζουν σαν μαθήματα. Εγώ είχα πάρει Ανάλυση Δεδομένων και Τεχνικές Βελτιστοποίησης και δεν το μετάνιωσα.

Το ΨΕΣ και την Αναγνώριση Προτύπων τα πέρασα χωρίς παρακολούθηση διαλέξεων με διάβασμα μόνο μέσα στην εξεταστική, αλλά δυσκολεύτηκα κάπως. Αν θυμάμαι καλά, η Αναγνώριση Προτύπων έχει και αυτή κάποιες εργασίες σε Python/scikit-learn. Προσπαθείς να φτιάξεις έναν κατηγοριοποιητή πάνω σε ένα dataset που σου δίνουν και γίνεται και ένας διαγωνισμός μέσα στο εξάμηνο όπου μπορείς να πάρεις ένα bonus στην τελική βαθμολογία σου, εάν το μοντέλο που εκπαίδευσες είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα.

Αν δε θες να τρέχεις και να μη προλαβαίνεις μέσα στο εξάμηνο, νομίζω ότι καλό θα ήταν να βγάλεις τα Διανεμημένα από την δήλωση μαθημάτων. Αν θές τόσο πολύ να τα επιλέξεις, μη τα συνδυάσεις με Ανάλυση και Τεχνικές Βελτιστοποίησης. Βιοιατρική Τεχνολογία δεν έχω πάρει, αλλά έχω ακούσει από άλλα παιδιά ότι είναι εύκολη σαν μάθημα.
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής - Ιούνιος 2025 on: August 21, 2025, 18:18:39 pm
Χρονοσειρές στο webmail
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής - Ιούνιος 2025 on: August 21, 2025, 18:17:55 pm
Ανάλυση Δεδομένων στο webmail
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Ιούνιος 2025 on: July 23, 2025, 14:43:44 pm
Χρονοσειρές & Ανάλυση? Ούτε 10 άτομα δεν ήμασταν!
6  Πίνακας Ανακοινώσεων / Αγγελίες / Re: Ψάχνω ιδιαίτερα μαθήματα on: July 21, 2025, 17:31:50 pm
Θα μπορούσες μήπως να μας πεις τι τομέα είχες διαλέξει; Αν για παράδειγμα τα χρωστούμενα μαθήματα σου είναι από τομέα ενέργειας δεν έχει πολύ νόημα να ζητήσεις βοήθεια απο ηλεκτρονικάριους. Θα πρέπει να βρεις ένα παιδί που είναι στον ίδιο τομέα με εσενα.

Ενδεχομένως να είναι χρήσιμο να μιλήσεις και με κάποιο καθηγητή για να σε συμβουλέψει σε θέματα οργάνωσης. Έχει γίνει μια συζήτηση παλιότερα γι αυτό το θέμα :
https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=79785.0;theme=
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Υπολογιστική Νοημοσύνη] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2024 on: October 18, 2024, 14:41:26 pm
Γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο κανόνας για την επιλογή θέματος στις εργασίες #1 και #2 ? Νομίζω ότι έχει να κάνει με το ΑΕΜ αλλά δεν μπορώ να δώ την ανακοίνωση στο e-learning μετά τις αλλαγές που έγιναν στο UI.
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2030 on: May 26, 2023, 14:18:26 pm
Όσοι επιλέχθηκαν από τις προαιτήσεις θα πρέπει να έχουν βρεί φορέα μέχρι τις 31 του μήνα; Ρωτάω, επειδή εγώ δεν έχω απάντηση από κάποιον φορέα ακόμα;
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2030 on: May 22, 2023, 15:34:30 pm
Έχω συμπληρώσει τα προσωπικά μου στοιχεία στο praktiki.auth.gr αλλά όταν πάω να επιλέξω φορείς από την καρτέλα Περίοδοι Πρακτικής δεν έχω καμία διαθέσιμη επιλογή. Τι έχω κάνει λάθος;
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2022/2023 on: February 19, 2023, 23:54:37 pm
Εάν έχεις υλοποιήσει όλες τις βοηθητικές συναρτήσεις που περιγράφονται στις οδηγίες της εργασίας, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις την συνάρτηση ihuff πάνω στην ακολουθία 0,1 (bitstream) για να αντιστρέψεις την κωδικοποίηση huffman. Στην συνέχεια θα χρησιμοποιήσεις την συνάρτηση irle για να αντιστρέψεις την κωδικοποίηση τρέχοντος μήκους. Έπειτα, θα περάσεις τα σύμβολα που προκύπτουν από τον αποκβαντιστή για να πάρεις τους συντελεστές DCT του τρέχοντος frame και -τέλος- θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις την συνάρτηση iframeDCT για να φύγεις από το πεδίο συχνότητας του μετασχηματισμού DCT και να επιστρέψεις στο πεδίο του χρόνου. Θα επαναλάβεις την παραπάνω διαδικασία για κάθε frame και στο τέλος κάθε επανάληψης θα σώζεις τα ανακατασκευασμένα δείγματα που προκύπτουν σε έναν buffer τον οποίο στη συνέχεια μπορείς να αποθηκεύσεις σαν αρχείο wav. στο δίσκο σου.
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2022/2023 on: February 18, 2023, 23:16:38 pm
Η πρώτη σχέση (ST) σου δίνει τις "οδηγίες" που χρειάζεσαι για να φτιάξεις την αρχική εκτίμηση του συνόλου ST. Αυτό που σου λέει είναι ότι στο σύνολο ST θα πρέπει να μπούνε όλοι εκείνοι οι ακέραιοι δείκτες k από το 0 ως το 1152 του φάσματος ισχύος P για τους οποίους ισχύουν ταυτόχρονα τα δύο παρακάτω:

 -> Πρώτον: Το φάσμα ισχύος P[k] είναι μεγαλύτερο από το φάσμα των εκατέρωθεν δεικτών k-1 και k+1.
-> Δεύτερον: Το φάσμα ισχύος P[k] ξεπερνά το φάσμα των  ευρύτερων "γειτονικών" δεικτών κατά 7 dB τουλάχιστον.

Η δεύτερη εξίσωση (Δk) σου δίνει τις οδηγίες που χρειάζεσαι για να βρεις αυτή την ευρύτερη "συχνοτική γειτονιά".

Πχ:
Για ένα δείκτη k από 2-282 (0.17-5.5kHz)  αυτή η γειτονιά περιλαμβάνει τους δείκτες k+2 και k-2.

Για ένα δείκτη k από 282 έως 570 (5.5-11kHz) αυτή η γειτονιά περιλαμβάνει τους δείκτες k+2, k+3, ... k+13 καθώς επίσης τους δείκτες k-2, k-3, ... k-13

Για ένα δείκτη k από 570-1152 (11-22kHz) αυτή η γειτονιά περιλαμβάνει τους δείκτες k+2, k+3 ... k+27 καθώς επίσης k-2, k-3, ... k-27

Επομένως αυτό που θα πρέπει να κάνεις εσύ, είναι να βρείς σε πρώτη φάση όλους εκείνους τους δείκτες k για τους οποίους το φάσμα ισχύος P[k] ξεπερνά το φάσμα των άμεσων γειτόνων k-1 και k+1. Στη συνέχεια θα πρέπει να κρατήσεις μόνο εκείνους τους δείκτες που ξεπερνούν το φάσμα ισχύος της ευρύτερης "συχνοτικής" γειτονίας κατά 7dB τουλάχιστον.

Στο τέλος -αν υλοποιήσεις σωστά αυτό τον αλγόριθμο- θα πρέπει να καταλήξεις με ένα σύνολο ακέραιων δεικτών οι οποίοι αντιστοιχούν στις συχνότητες του φάσματος ισχύος όπου εμφανίζονται τοπικά μέγιστα (Set of Tonal components)
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: [Γραφική με υπολογιστές] Απορίες στις ασκήσεις 2022 on: May 25, 2022, 19:40:14 pm
Ok. Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις και τη βοήθεια. Αυτός ο τρόπος που προτείνεις με τον έξτρα έλεγχο σε κάθε scanline, μάλλον είναι ο πιο σωστός και ο πιο γρήγορος σε χρόνο εκτέλεσης. Τελικά αυτό που έκανα ήταν να μεγαλώσω λίγο τον καμβά έτσι ώστε να χωρέσει ολόκληρο το μοντέλο και στο τέλος της render κροπάρω την εικόνα στις διαστάσεις που ζητάει η εκφώνηση
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: [Γραφική με υπολογιστές] Απορίες στις ασκήσεις 2022 on: May 25, 2022, 02:09:18 am
Στους μετασχηματισμούς της δεύτερης εργασίας μήπως είχε κανείς σας πρόβλημα με το μέγεθος του αντικειμένου;

Εγώ όταν περιστρέφω το μοντέλο κατά γωνία φ όπως λέει η εκφώνηση παίρνω ένα αντικείμενο το οποίο δε χωράει σε καμβά 512x512. Κάνω κάτι λάθος ή έχει θέμα το αρχείο εισόδου που μας δίνουν ή οι παράμετροι της κάμερας;
14  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Προηγμένες Τεχνικές Επεξεργασίας Σήματος / Re: [ΠΤΕΣ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 23, 2021, 14:11:28 pm
Είχε αναφερθεί τίποτα στις τελευταίες διαλέξεις για παράταση της διορίας στην δεύτερη εργασία; Νόμιζα ότι η καταληκτική ημερομηνία ήταν σήμερα τα μεσάνυχτα, αλλά τώρα είδα ότι η πήραμε παράταση 12 μέρες.
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021 on: April 08, 2021, 23:55:53 pm
Ξέρει κανείς τι γίνεται με την δεύτερη εργασία; Οταν μπαίνω στο elearning βλέπω το αρχείο της εκφώνησης, αλλά δεν υπάρχει σύστημα υποβολών για να υποβάλλω τον κώδικά μου ούτε κάποια καταληκτική ημερομηνία για την παράδοση της εργασίας.
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...