|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
Show Posts
|
Pages: [1] 2
|
1
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ ΚΑΤΟΥΡΗΣΑΝ?
|
on: October 20, 2021, 22:02:47 pm
|
7.2.3 Αναρωτιεμαι μηπως η πραγματικη εξηγηση των ειναι οτι στην πραγματικοτητα δεν επιθυμουν ασφαλη διδασκαλια αλλα ακριβως το αντιθετο: συνθηκες οι οποιες θα ευνοησουν την υγειονομικη κατστροφη, ωστε να μπορουν κατοπιν να ποουν οτι η κυβερνηση ειναι ανικανη. Αναρωτιεμαι λεμε ...
Μακράν το πιο παρανοικό πράγμα που έχει ακουστεί ως τώρα αυτή η κατηγορία ότι το απλό αίτημα να συμμετέχουν όλοι οι φοιτητές στο μάθημα έχει απώτερο σκοπό να σκοτώσει κόσμο για να κάνει αντικυβερνητική προπαγάνδα. Πραγματικά ντροπή...
|
|
|
3
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Να επιλέξω το μάθημα?
|
on: July 21, 2021, 23:31:26 pm
|
Το πέρασα με πιτσιάνη/φλώρο το 2020. Πολύ δυνατό μάθημα στο περιεχόμενο με χρήσιμες γνώσεις για όποιον θέλει να ασχοληθεί με προγραμματισμό. Πολύ καλό πρακτικό εργαστήριο από τον φλώρο σε φέρνει σε επαφή με linux και βοηθάει πολύ ειδικά αν δεν είχες εμπειρία με linux ως τοτε. Τα κουιζάκια εύκολα γενικά αν είχες γνώσεις C και οι εξετάσεις στη βεργίνα αρκετά εύκολες. Στη δικιά μου χρονιά αρκούσε να διαβάσεις σημειώσεις εργαστηριών και να δεις διαφάνειες διαλέξεων για εξετάσεις. Πολύ εύκολο μάθημα γενικά για 5 ects.
|
|
|
4
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ανάλυση Δεδομένων / Re: [Ανάλυση Δεδομένων] Να επιλέξω το μάθημα;
|
on: July 21, 2021, 23:19:43 pm
|
Προσωπική άποψη για το μάθημα όπως γινόταν από κοντά (προ-κοβιντ):
Γενικά καλές διαλέξεις και καλό το ότι υπενθυμίζει βασικά κομμάτια θεωρίας στατιστικής στην αρχη. Μετά πιάνει όλες τις μεθόδους ανάλυσης δεδομένων και κάποια βασικά που θα δει κάποιος αν αποφασίσει να ασχοληθεί με Machine Learning. Κατά τη γνώμη μου είναι must μάθημα αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με machine learning(πχ στη διπλωματική η για δουλειά) καθώς εισάγει κάποιες βασικές ιδέες όπως πχ reggression, PCA, ICA, dimensionality reduction κλπ αλλά από μια σκοπιά πιο μαθηματική-στατιστική οπότε θεωρώ ότι βοηθάει στο να κατανοήσεις τις μεθόδους καλύτερα. Προσωπικά πχ με βοήθησε ιδιαίτερα να καταλάβω πιο εύκολα τι παίζει με τα πιο εξεζητημένα πράγματα σχετικά με το ML στην αναγνώριση προτύπων.
Όσον αφορά τα διαδικαστικά έχει κάθε βδομάδα εργασίες οι οποίες δε βαθμολογούνται αλλά βοηθάνε μειώνοντας τον φόρτο της main εργασίας αλλά το περιεχόμενο τους είναι βασικά αυτό που θα ζητηθεί και στη main εργασία και στις εξετάσεις οπότε από την εμπειρία που είχα βοηθάει πολύ να ασχολείσαι και ακόμα και κάτι να μη δουλεύει ή να μη το καταλαβαίνεις να το λες στον κούγιου στο επόμενο αμφιθέατρο καθώς περνάει μία ώρα λύνοντας τις εργασίες τις προηγούμενης βδομάδας. Η μεγάλη εργασία του μαθήματος είναι ένα θέμα με πολλά ερωτήματα που μοιάζουν ακριβώς με τις μικρες εβδομαδιαίες εργασίες, νομίζω είναι αρκετά εύκολη για κάποιον που ασχολήθηκε με τις άλλες εργασίες. Οι εξετάσεις από την άλλη από την προσωπική μου εμπειρία ήταν αρκετά δύσκολες και από άποψη χρόνου αλλά και από άποψη δυσκολίας θεμάτων( και προ κοβιντ ήταν ηλεκτρονικά οι εξετάσεις 2 ασκήσεις matlab στην αίθουσα υπολογιστών).
Συνολικά το μάθημα κατά τη γνώμη μου αξίζει σίγουρα από άποψη γνώσεων που θα αποκτήσει κάποιος αλλά το δυσκολεύει πολύ το ότι έχει 4 ects ενώ ο φόρτος εργασίας του αντιστοιχεί σίγουρα σε πολλά περισσότερα.
|
|
|
11
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δίκτυα Υπολογιστών Ι / Re: [Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Εργασία 2018-2019
|
on: March 28, 2019, 22:09:59 pm
|
Το έλυσα το πρόβλημα αυτό συνέβαινε τα στίγματα μου έβγαιναν όπου να 'ναι και δεν τα εμφάνιζε γιατί ήταν κεντραρισμένη στο πανεπιστήμιο. Προσοχή ενώ στο πακέτο gps παίρνουμε .......latitude.....longtitude........ όταν στέλνουμε request code το T=.. ειναι T=longtitude-latitude είναι ανάποδα η σειρά.Αυτό δεν είχα προσέξει και μου έβγαινε ότι να ναι. Τα άλλαξα σειρά και μου έδωσε σωστή εικόνα.
|
|
|
14
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: [Δομημένος Προγραμματισμός] Άσκηση 4 (Ημ/νία λήξης: 14/12/2016)
|
on: December 14, 2016, 03:40:39 am
|
#include <stdio.h>
int main() { char ch='\0'; int i=0,max=0,min=0; unsigned int counter[256]={0}; //read a line of characters until ! is given while (ch!='!') { scanf("%c",&ch); i=(int)ch; counter[i]++; }
int j,k;
for(j=0;j<256;++j) { if(counter[j]>0&&j!=33)//we don't want to calculate the amount of times the char ! was typed or calculate it towards the min or max { printf ("%c ",j);
for(k=0;k<counter[j];++k)//Print the correct amount of stars { printf("*"); }
printf("\n"); //calculate the min and max if(min==0||min>counter[j]) { min=counter[j]; } if(counter[j]>max) { max=counter[j]; }
}
} //print all the most and least frequent characters printf("Most Frequent:"); for(j=0;j<256;++j){ if(counter[j]==max&&j!=33) printf(" %c ;",j); } printf(" %d time(s)\n",max); printf("Least Frequent:"); for(j=0;j<256;++j){ if(counter[j]==min&&j!=33) printf(" %c ;",j); } printf(" %d time(s)\n",min); return 0; }
|
|
|
|
|