• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 04:04:19 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 04:04:19 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9958
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426662
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 9
Guests: 80
Total: 89
kkuro123
Vgs
Mr Watson
dorapangeiou
DarkMagiK06
Tasos Bot
Jkros
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Bιομηχανική Πληροφορική] Ανακοινώσεις και επικαιρότητα 2020/2021 on: January 28, 2021, 13:24:31 pm
Απλά αυτό ειναι *#%$ γιατί υποτίθεται πως τα γραφικά ήταν για έξτρα βαθμό, αλλα μάλλον ο μαν δεν ήθελε να το τηρήσει.
2  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: January 24, 2021, 00:03:01 am
Στο θέμα 2 ερώτημα (δ) Σεπτέμβρης 2020 πως υπολογίζουμε τον χρόνο; Αθροίζουμε ολες τις πιθανότητες για τις οποίες ισχύει αυτό που ζητάει; (πχ q1+q2+q1*q2+...) επί To?
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αξιοπιστία Συστημάτων / Re: [Αξιοπιστία Συστημάτων] Να επιλέξω το μάθημα; on: January 21, 2021, 14:43:26 pm
Λοιποοοον, εχοντας μια εμπειρια με το μαθημα ειπα να δωσω τη προσωπικη μου αποψη.

Γενικα μοιαζει αρκετα με τα VLSI στην δομη του μιας και εχει Βιβλιογραφικη Εργασια [Παρουσιαση + Αναφορα] με βαση 4 papers και Υπολογιστικη εργασια. Πλεον οι εργασιες διοργανωνονται απο τα παιδια που κατασκευαζουν τον δορυφορο (SpaceDot) και εξαιτιας αυτου εχει γινει αρκετα πιο ενδιαφερον το μαθημα....

Στη βιβλιογραφικη εργασια επιλεγεις ενα θεμα που πιθανως σε ενδιαφερει και με βαση papers που ο ιδιος επιλεγεις πρεπει να το παρουσιασεις. Το πολυ καλο ειναι οτι τα θεματα που μπορεις να επιλεξεις εχουν μεγαλη ποικιλια. Γενικοτερα μελετας την αξιοπιστια συστηματων αλλα αυτα κυμαινονται απο γενικοτερα θεματα αξιοπιστιας, μεχρι εφαρμογες στην αεροδιαστημικη, στο hardware, software αλλα και machine learning/neural networks. Οποτε αν και στην τελικη θα κανεις παρουσιαση ειναι αρκετα ενδιαφεροντα θεματα εν'γενει και σιγουρα θα βρεις κατι που σου αρεσει.

Αλλα κατα την αποψη μου εκει που ξεχωριζει το μαθημα ειναι οι υπολογιστικες εργασιες. Υπαρχουν 3 βασικα ειδη, Αναλυση Ακτινοβολιας σε ηλεκτρονικα στοιχεια (hardware) για εναν δορυφορο (προγραμμα OMERE), αναλυση πιθανων σφαλματων και τροπος αντιμετωπισης αυτων (FMEA) και τελος, αυτη που επελεξα εγω, προσομοιωση σφαλματων σε ενα συστημα. Γενικα θεωρω πως και τα 3 θεματα ειναι κατι που λειπει παντελως απο τη σχολη μας και ειναι αρκετα θετικο το να μελετησεις ενα τετοιο συστημα για τη πρακτικη γνωση που παιρνεις. Ουσιαστικα το μαθημα βασιζεται στον κλαδο μηχανικης Systems Engineering.

Μιας και πηρα το 3ο θεμα θα πω καποια πραγματα απο προσωπικη εμπειρια. Αυτο που σου ζηταει ειναι να προσομοιωσεις ενα συστημα εξαρτηματων σχετικα με το ποτε αποτυγχανουν και επιδιωρθονται και με βαση αυτο, να βγαλεις μετρικες αξιοπιστιας κλπ. Πρακτικα πρεπει να φτιαξεις μια προσομοιωση βασισμενη σε παραγματικα εξαρτηματα, κατι το οποιο γενικα εχει αγγιξει η σχολη αλλα σε πιο θεωρητικο επιπεδο και οχι τοσο πρακτικα. Το πολυ καλο ειναι οτι τα παιδια σε αφηνουν να πειραματιστεις πληρως με αλλες γλωσσες προγραμματισμου αντι για MATLAB οπως Julia ή Python (επιτελους σε αυτη τη σχολη) αλλα και να υλοποιησεις τα εξαρτηματα με κλασεις ή και κατι διαφορετικο. Γενικα με την ελλειψη σοβαρου προγραμματισμου στη σχολη (τελευταιο μαθημα προγραμματισμου ειναι στο 2ο ετος) ειναι ενα πολυ καλο εναυσμα να κανεις το ξεκινημα να ασχοληθεις στο μελλονμε κατι που οντως χρησιμοποιειται απειρα στο αντικειμενο μας.

Η εξεταση του μαθηματος ειναι με ανοιχτα βιβλια και 2 ωρες, το κακο ειναι οτι δεν υπαρχουν παλια θεματα αυτη τη στιγμη, αλλα νομιζω 2 ωρες ειναι υπεραρκετες.

Οποτε ναι στην τελικη το προτεινω φουλ, σιγουρα θα σου φαει χρονο κατα τη διαρκεια του εξαμηνου αλλα οχι παρα πολυ.
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Προσομοίωση και Μοντελοποίηση Δυναμικών Συστημάτων / Re: [Προσομοίωση & Μοντελοποίηση Συστ.] Επικαιρότητα, απορίες, ασκήσεις 2020 on: July 09, 2020, 14:51:20 pm
Ξερουμε που πρεπει να υποβαλλουμε τα project?
5  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Κβαντική Φυσική / Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020 on: July 08, 2020, 12:32:46 pm
Ηρωας

Quote from: papas1914 on July 08, 2020, 09:55:14 am
Για όποιον δεν πρόλαβε να τα κατεβάσει

https://1drv.ms/u/s!Ai2uf28vao-PgcIe-0LquGs3_F47bw?e=nAvTce
6  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διάφορα / Re: Είμαστε γκρινιάρηδες και μας αρέσει ή τελικά κρύβεται κάτι άλλο? on: July 01, 2020, 14:54:56 pm
Εγω δεν καταλαβαινω αυτη η λογικη του οτι "αν εγινε επιτηδες ντροπη, αν δεν εγινε ενταξει δε πειραζει..". Οχι ρε φιλε, εχεις μια δουλεια στη ζωη σου θα την κανεις σωστα. Υποτιθεται εχεις δομησει το μαθημα σου ωστε η περατωση του να γινεται με τον πιο βελτιστο και αξιοκρατικο τροπο. Τωρα σου ερχεται αυτη η κατασταση, ειναι ευθυνη σου να ανταπεξελθεις και να προσαρμοστεις. Εφοσον αποτυχεις να το κανεις αυτο, φερεις ευθυνη και πρεπει να το διορθωσεις.

Προσωπικα δεν δεχομαι αυτη την απαξιωση ενος καθηγητη που υποτιθεται βρισκεται εδω γιατι θελει να διδαξει και να συνεισφέρει στη κοινωνια και στην επιστημη. Μπορει να γινομαι απολυτος αλλα καθηγητες που δεν ξερουν για ποιο λογο βρισκονται σε αυτη τη θεση και ποια ειναι η ευθυνη τους ως προς εμας και την κοινωνια πρεπει να μην ειναι καθηγητες.

Καλο ειναι να υπαρχει αμφιδρομη κατανοηση, αλλα και παραδοχη και επιλυση των λαθων μας.
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Συστήματα HW σε Χαμηλά Επίπεδα Λογικής Ι / Re: [Ψηφιακά Συστήματα ΗW σε ΧΕΛ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019/20 on: February 13, 2020, 16:16:40 pm
Εστειλα για το ποτε ειναι η προθεσμια της εργασιας κ επειδη δεν απαντησε εστειλα την εργασια μιας και την ειχαμε κανει νωριτερα. Τωρα το ποτε ειναι η διορια και αν τελικα θα κανουμε παρουσιαση που εστειλε και ενα template στο μειλ, θα δειξει.. χαλαρα
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Μετρήσεων / Re: [Συστήματα Μετρήσεων ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020 on: February 08, 2020, 22:11:14 pm
Γενικα τα δυο παλιοπαιδα που εχουν το μαθημα παραπονιοντουσαν οτι εχουν κανει πολυ ευκολο πλεον το εργαστηριο. Και οτι ολοι περνανε απο τη 3η/4η ασκηση. Οποτε φανταζομαι μετα απο τετοιες "υποχωρησεις" δεν παιζει να υπαρξει καποια αλλαγη στη γραπτη εξεταση.
9  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 19/20 on: January 31, 2020, 19:05:40 pm
Έφτιαξα αυτό για τους 2 αλγορίθμους ίσως σας φανεί χρήσιμο.
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019-2020 on: January 22, 2020, 19:17:31 pm
Έχει κανείς λύσει το Θέμα 3 από Ιούνιο '19;
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομές Δεδομένων / Re: [Δομές δεδομένων] Απορίες στις ασκήσεις 2017-18 on: September 24, 2018, 15:39:02 pm
Οι λύσεις που υπαρχουν για τα θεματα του '11 νομιζω εχουν λαθη.
Στο θεμα 3.α) οταν μπαινει το στοιχειο [8,21] χρειαζεται ανακατανομη και περιστροφες γτ η ριζα απο αριστερα εχει βαθος 3 και απο δεξια βαθος 1, τελικα εγω βρηκα
[9,13  6,6  12,81  4,11  8,21  11,4  16,7  3,5] (το οποιο μπορει να ειναι και λαθος, αλλα νομιζω η ανεβασμενη λυση ειναι σιγουρα λαθος).
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση παλιών θεμάτων on: June 03, 2018, 03:00:49 am
Τώρα που το ξαναειδα νομίζω πως έχω ένα μικρό λαθάκια στο ολοκλήρωμα του Φ, αντί να είναι από φ1 έως φ1+ωt, λογικά είναι από φ1+ωt έως 2π, γιατί εκεί δημιουργείται η επιφάνεια. Μετά το παίρνω σωστά, απλά ξέχασα να αλλάξω τα όρια.

Επίσης ναι λογικά το L μειώνεται χρονικά εφόσον για σταθερό I μειώνεται η επιφανεια, άρα μειώνεται το Φ άρα μειώνεται και η αυτεπαγωγη.

Η λογική μου αυτό μου λέει, αλλά πεδίο είναι μπορεί και να κάνω λάθος.
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση παλιών θεμάτων on: June 02, 2018, 21:23:40 pm
Λύση Ιούνιος 17 Θέμα 2
14  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Η γωνιά του παιδιού / Re: Στοά του ΣΔΟΚ on: October 14, 2017, 02:56:35 am
Ανακοινώσεις ΣΔΟΚ στο μάθημα λογικής σχεδίασης πέρυσι.

Μετά από 100+ μέρες που έχει γίνει η εξέταση στο μάθημα τον φέβρουαριο βγαίνει η εξής ανακοίνωση:

24 Μαιου 2017 8:00μμ
Δοκουζγιάννης
...Θα χρειαστώ αρκετές ώρες για να μεταφέρω τους βαθμούς στο Προβαθμολόγιο.

...Οι βαθμοί θα ανακοινωθούν στην παρούσα σελίδα

...Θα βγουν όλοι οι βαθμοί. Όμως στο τελικό βαθμολόγιο θα μεταφερθούν οι βαθμοί των φοιτητών που εκπλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους στο εργαστήριο.

...Οι υπόλοιποι βαθμοί θα κρατηθπήν στο αρχείο και θα αποδοθούν στους φοιτητές όταν θα περατώσουν το Εργαστήριο, από τον Οκτώβριο 2017.

...Ο κύριο Γιαννούλας εργάζεται πάνω στους καταλόγους του εργαστηρίου από το πρωί.

...Αν προλάβω θα σας ανακοινώσω τις ώρες γραπτών για αύριο το πρωι.Παρακαλούνται οι φοιτητές να περιμένουν την ανακοίνωση.



Μετά από 2 ώρες...

24 Μαιου 2017 10:02μμ
Δοκουζγιάννης

...Αύριο.



Το επόμενο πρωί..

τα νέα
25 Μαιου 2017 10:18πμ
Δοκουζγιάννης

...Μεταφέρθηκαν οι βαθμοί της ομάδας Β στο προβαθμολόγιο.
95 φοιτητές.

...Θα χρειαστούν άλλες 2 ώρες για την Α.Συμπεριλαμβάνει και τη διασταύρωση.
Δεν τα πήγαν και άσχημα οι φοιτητές.

...Το νέο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος μας θα αποδώσει καρπούς.

...Θα χρειαστεί ακόμα λίγη υπομονή.




ΠΡΟΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
25 Μαιου 2017 2:04μμ
Δοκουζγιάννης

ΑΑΑ

Νομίζω πως έπρεπε να ανέβει payniac
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Γραμμική Αλγεβρα / Re: [Γρ. Άλγεβρα] Απορίες σε ασκήσεις 2016/2017 on: January 26, 2017, 03:24:16 am
χωρις να το εχω προσπαθησει.
Αν παρεις ενα διανυσμα α παραλληλο στην ευθεια που γνωριζεις, ενα υποθετικο διανυσμα β στην ευθεια που ψαχνεις με συντεταγμενες β1 β2 και β3, και ενα διανυσμα AP οπου το Ρ το σημειο της ευθειας που ψαχνουμε και Α ενα σημειο της γνωστης ευθειας.
εφοσον οι δυο ευθειες τεμνονται(καθετα μαλιστα) πρεπει το μικτο γινομενο [ΑΡ,α,β]=0 και α.β=0 επειδη ειναι καθετες οι ευθειες και τελος το Ρ ανηκει στην ευθεια που ψαχνουμε. Αρα φανταζομαι μπορουμε να βρουμε την συμμετρικη εξισωση της ευθειας. Τωρα αν δεν βγει, βρες και συ μια ακομα εξισωση   Cheesy .
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...