Ρε φίλε, μισό. Δεν είχες ποτέ καθηγητή που έβαζε βαθμούς/περνούσε εύκολα και έλεγε το λογάκι του και τον καημό του στους μαθητές του/φοιτητές του;
Προσωπικά είχα, ευτυχώς. Καταλάβαινα ότι ο άνθρωπος αυτός το έκανε επειδή ήθελα να μου περάσει δικά του συμπερασματα από τη ζωή. Ό τι και να ήταν αυτά, σε λογικό πλαίσιο. Αλλά αυτό το συγκεκριμένο σενάριο, ότι δηλαδή:
ο άνθρωπος της εξουσίας (ο καθηγητής, έτσι είναι το σύστημα) που είναι επιεικής (βαθμοί κλπ) και απαρνείται την εξουσία του γιατί βλέπει τη θέση του σα λειτούργημα που δίνει σε άλλους, νεότερους, ανθρώπους
έχει μείνει μέσα μου και διαμορφώσει τη συνείδησή μου.
Όπως σου είπε και ο theweb, δεν μπορεί να σε κάνει ένας καθηγητής ανεπαρκή μηχανικό. Τη γνώση, διαίτερα στην φυσική, θα την πάρεις από βιβλία και προσωπική τριβή, όχι από τη διάλεξη του καθηγητή. Από τον καθηγητή θα πάρεις το know how, αν το έχει, δηλαδή αν έχει πρακτική εμπειρία. Για τη θεωρητική φυσική που κάνουμε στα τημμυ σε μικρά εξάμηνα, δεν υφίσταται και πολύ. Πιο κοντά σε αυτό είναι η φιλοσοφία με την οποία ασχολείται ο συγκεκριμένος καθηγητής. Δηλαδή, ο τρόπος να βλέπεις και να σκέφτεσαι για τα γύρω σου, τα μέσα σου.
Το θυμάμαι και το καταλαβαίνω ότι κάποιοι από τους αποδέκτες ήταν "άνιωθοι" και περίμεναν από τον καθηγητή συγκεκριμένα πράγματα. Πιστεύω ότι το να υπάρχουν παρατηρήσεις για εκτός του μαθήματος στο μάθημα, κεντρίζει και άλλα σημεία της ευφυίας, όπως π.χ. συναισθηματική ευφυία, πράγμα που κάνει όσους δεν έχουν πολλή τέτοια ευφυία να δυσανασχετούν και να τους χτυπάει στον εγωισμό (αφού πέρασαν και τημμυ).
Δες αυτό που λέω, ρωτώντας κοπέλες, καθώς οι γυναίκες από την κοινωνία υποχρεώνονται να αναπτύξουν τη συναισθηματική ευφυία.
Προσωπικά είχα, ευτυχώς. Καταλάβαινα ότι ο άνθρωπος αυτός το έκανε επειδή ήθελα να μου περάσει δικά του συμπερασματα από τη ζωή. Ό τι και να ήταν αυτά, σε λογικό πλαίσιο. Αλλά αυτό το συγκεκριμένο σενάριο, ότι δηλαδή:
ο άνθρωπος της εξουσίας (ο καθηγητής, έτσι είναι το σύστημα) που είναι επιεικής (βαθμοί κλπ) και απαρνείται την εξουσία του γιατί βλέπει τη θέση του σα λειτούργημα που δίνει σε άλλους, νεότερους, ανθρώπους
έχει μείνει μέσα μου και διαμορφώσει τη συνείδησή μου.
Όπως σου είπε και ο theweb, δεν μπορεί να σε κάνει ένας καθηγητής ανεπαρκή μηχανικό. Τη γνώση, διαίτερα στην φυσική, θα την πάρεις από βιβλία και προσωπική τριβή, όχι από τη διάλεξη του καθηγητή. Από τον καθηγητή θα πάρεις το know how, αν το έχει, δηλαδή αν έχει πρακτική εμπειρία. Για τη θεωρητική φυσική που κάνουμε στα τημμυ σε μικρά εξάμηνα, δεν υφίσταται και πολύ. Πιο κοντά σε αυτό είναι η φιλοσοφία με την οποία ασχολείται ο συγκεκριμένος καθηγητής. Δηλαδή, ο τρόπος να βλέπεις και να σκέφτεσαι για τα γύρω σου, τα μέσα σου.
Το θυμάμαι και το καταλαβαίνω ότι κάποιοι από τους αποδέκτες ήταν "άνιωθοι" και περίμεναν από τον καθηγητή συγκεκριμένα πράγματα. Πιστεύω ότι το να υπάρχουν παρατηρήσεις για εκτός του μαθήματος στο μάθημα, κεντρίζει και άλλα σημεία της ευφυίας, όπως π.χ. συναισθηματική ευφυία, πράγμα που κάνει όσους δεν έχουν πολλή τέτοια ευφυία να δυσανασχετούν και να τους χτυπάει στον εγωισμό (αφού πέρασαν και τημμυ).
Δες αυτό που λέω, ρωτώντας κοπέλες, καθώς οι γυναίκες από την κοινωνία υποχρεώνονται να αναπτύξουν τη συναισθηματική ευφυία.
Ωραια καταλήγουμε λοιπόν στο οτι εφόσον έτσι και αλλιώς φυσική θα μάθω μόνος μου, οι κάθε καθηγητές δεν υπάρχει πρόβλημα αν κάνουν χαβαλέ.Αυτό λέτε με λίγα λόγια.
Συμπέρασμα δεύτερο οτι το iq μου είναι απλά πολύ χαμηλό για να τον καταλάβω.Νομίζω σε αυτό συμφωνείτε όλοι οπότε δε θα σας ξαναενοχλήσω με τα ποστ μου.
Πάλι καλά που στην Ξάνθη που τον ακούνε καθημερινά, το πήραν με λίγο χιούμορ το ποστ αλλιώς με αυτά που λέτε εδω μέσα θα άρχιζα να πιστεύω οτι είμαι τρελός
