Ξανά : άλλο να έχει τη γνώμη του και την άποψή του και άλλο να κρίνει αν έχει δικαίωμα ένας καθηγητής (που έχει τα διπλάσιά του μάλλον χρόνια) να πει και κάτι άσχετο με τη Φυσική,
εκτός μαθήματος.
Ο καθηγητής αποφασίζει και έχει το δικαίωμα να κάνει και ένα 5 λεπτο "διαλλειματάκι" γενικής συζήτησης. Μην μπερδευόμαστε με άσχετα παραδείγματα από άλλες περιπτώσεις (κινηματογραφικές ταινίες, άλλοι καθηγητές-δάσκαλοι αλλού)
, για αυτήν την περίπτωση μιλάμε. Και εγώ στο στρατό που ήμουν δόκιμος (ΔΕΑ(ΠΖ)) και έπρεπε να μάθω στους φαντάρους το G3A3, μάθημα που είχαν ακούσει 300 φορές και το ξέρανε έτσι κι αλλιώς το όπλο καλύτερα από μένα, δεν τους έπρηζα ξανά με το να τους λέω τα ίδια για 301η φορά αλλά μιλούσαμε γενικά και αόριστα για ότι θέλανε (εντάξει, σχεδόν ότι θέλανε

). Δηλαδή στο μάθημα για την άμυνα σε περίπτωση ΠΡΒΧ επίθεσης από τον εχθρό (πυρηνική βιολογική χημική επίθεση) όπου εξ ορισμού γελάς με αυτά που έγραφαν τα εγχειρίδια που είχαν γραφτεί το '60 ("σκύψτε και διπλώστε το σώμα σας ώστε να μη σας πετύχει το ωστικό κύμα της πυρηνικής έκρηξης", νταξ μεγάλε, όλα καλά

) και όταν έχεις τα φαντάρια απέναντι να πετάνε και ατάκες του τύπου: "Δόκιμε, εγώ αν μας ρίξουν πυρηνικά, θα βάλω όλα τα άπλυτα σώβρακα και κάλτσες μου σε μια σακούλα και θα τους την πετάξω πίσω, δε θα μείνει κανένας ζωντανός"

, ε, δε μπορείς να προσποιηθείς καν οτι τους κάνεις σοβαρά το μάθημα. Σ άρεσε το παράδειγμα? Ίσως . Είναι όμως
άσχετο με τον εν λόγω καθηγητή, και άρα δεν πρόσθεσα τίποτα ουσιώδες στο θέμα μας.
Άλλο να κάνεις κριτική (να έχεις άποψη, να πεις τη γνώμη σου), σε ότι θες και άλλο να κρίνεις αν έχει το δικαίωμα να πει αυτά που είπε (δηλαδή να θες να αποφασίσεις εσύ αν θα πει και κάτι άλλο για 4 λεπτά). Φυσικά και για να το κλείνουμε, το κουράσαμε, άλλο αν αφιερώνει ένα 4λεπτο μια φορά τη βδομάδα για να λέει και κάτι εκτός μαθήματος και άλλο αν σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος μιλάει για άσχετα με το μάθημα θέματα. Το βίντεο είναι 4 λεπτά, άρα υποθέτω οτι τα υπόλοιπα 41 έγινε μάθημα. Υποθέτω οτι αυτά που έλεγε τα έλεγε στην αρχή του μαθήματος και ο πρώτος λόγος που μου έρχεται στο μυαλό είναι οτι δεν ήθελε να τους φρικάρει με το να ξεκινήσει αμέσως μάθημα, οπότε άρχισε έτσι χαλαρά με μια συζήτηση περί ανέμων και υδάτων.
Δε βλέπω γιατί γίνεται θέμα ένα 4 λεπτο και υποκριτικά το παίζουμε σοκαρισμένοι για ένα γαμημένο 4λεπτο και χάνουμε όλοι μας πολλά περισσότερα 4 λεπτα να συζητάμε δήθεν σοκαρισμένοι από το 4λεπτο που δεν έγινε μάθημα Φυσικής αλλά ένα ανθρώπινο καλωσόρισμα / διάλλειμα στην αίθουσα.Ούτε εκτός μαθήματος ήταν, ούτε ήταν ένα 5λεπτο ανα 2 βδομάδες.Νομίζω αυτό το ξεκαθάριζε το βίντεο.Όχι μονο το παραδειγμα είναι άσχετο αλλά και όλα τα υπόλοιπα που λες.