|
|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
|
Pages: [1] 2 3 4
|
|
4
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/20
|
on: May 30, 2020, 22:11:18 pm
|
|
Εξέταση του μαθήματος για την εξεταστική Ιουνίου 2020 από Χατζόπουλος Αλκιβιάδης - Σάββατο, 30 Μάιος 2020, 9:17 μμ Η εξέταση του μαθήματος για την εξεταστική Ιουνίου 2020 θα είναι προφορική μέσω τηλεδιάσκεψης με υποχρεωτική χρήση κάμερας, σύμφωνα με τις οδηγίες της συγκλήτου ΑΠΘ. Θα ζητηθεί από τους εξεταζόμενους (σε ομάδες των 5-6 φοιτητών) να απαντήσουν σε ερωτήσεις θεωρίας και στη συνέχεια να επιλύσουν μια άσκηση, να δείξουν την λύση της και να την ανεβάσουν στο eLearning. Περισσότερες λεπτομέρειες για την διαδικασία καθώς και το ακριβές πρόγραμμα εξετάσεων για κάθε φοιτητή θα ανακοινωθούν μετά την ολοκλήρωση των δηλώσεων συμμετοχής των φοιτητών στις ηλεκτρονικές εξετάσεις. Η ημερομηνία έναρξης των εξετάσεων θα είναι αυτή που θα ανακοινωθεί στο πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου και θα διαρκέσουν ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων.
|
|
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα γίνει η εξεταστική ;
|
on: May 19, 2020, 14:39:44 pm
|
τι να σας πω παιδες. προσωπικα, ελαχιστα με νοιαζει αν καποιος περασει καποια μαθηματα που εμενα με ζορισαν παραπανω, επειδη απλα σε μια εξεταστικη επεσαν πιο ευκολα θεματα. δεν το βλεπω ανταγωνιστικα το θεμα. κοιταω να διαβασω οσο μπορω για να ξεμπερδεψω. αν καποιοι το βλεπετε ανταγωνιστικα και θεωρειτε οτι υποτιμαται ο κοπος σας, σεβαστο. αλλα πιθανοτατα και σεις θα εχετε περασει μαθηματα στη σχολη που αλλοι ζοριστηκαν να περασουν, απλα και μονο επειδη καποια στιγμη επεσαν πιο βατα θεματα. ισως να επρεπε να τα κοψετε αυτα τα μαθηματα και να πατε να τα περασετε οταν θεωρειτε πως το επιπεδο θεματων ειναι καταλληλο για να αναδειχτουν οι γνωσεις σας
παντως δεν ζητησα ευκολα θεματα χωρις λογο. θεωρω οτι επειδη οι συνθηκες ειναι λιγο ιδιαιτερες λογω της εξ αποστασεως παρακολουθησης μαθηματων, καλο θα ειναι να δειξουν λιγη κατανοηση και επιεικια παραπανω οι καθηγητες. πως προεκυψε να κανουμε θεμα το αυτονοητο, ενας θεος ξερει
+1 Και στο κάτω κάτω συνήθως τα δύσκολα μαθήματα είναι δύσκολα διότι τα έχουν απαιτητικοί καθηγητές. Και δεν σημαίνει οτι αν σε δυσκολέψει κάτι να το περάσεις, το δώσεις 5 φορές, επειδή θα σου έχει μείνει, είναι καλό. Αυτός δεν ειναι ένας σωστός τρόπος εμπέδωσης. Ούτε όμως και το 5 να το έχουμε δεδομένο, γιατί είναι η βάση και σημαίνει ότι κατέχεις σε ένα επαρκές σημείο κάποιο ποσοστό της ύλης.
|
|
|
|
|
14
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα γίνει η εξεταστική ;
|
on: May 13, 2020, 19:38:53 pm
|
|
Εντάξει ασφυκτική πίεση υπάρχει και στις προφορικές. Ίσα ίσα που εκεί δεν σου δίνουν λεπτά αλλά δευτερόλεπτα και αν δεν το απαντήσεις γιατί κόλλησες ή οτι άλλο, θεωρείται οτι δεν το ξέρεις. Και δεν νομίζω οτι σαν μηχανικός θα κληθείς να κάνεις τα πάντα προφορικά, το αντίθετο νομίζω. Τέλος πάντων. Νομίζω ότι ένας συνδυασμός από διαφορετικούς τρόπους εξετασης καλύπτει τις ιδιαιτερότητες των μαθημάτων αλλα και τις προτιμήσεις των φοιτητών.
|
|
|
|
|
15
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα γίνει η εξεταστική ;
|
on: May 12, 2020, 12:49:44 pm
|
ειναι λιγο παραλογο καποιοι να προβαλετε τοσο περιτρανα την αξια της ανθρωπινης ζωης οπου σας βολευει
Αυτό μπορεί να συμβαίνει γιατί από κάποιους δεν λαμβάνεται υπόψη και όχι γιατί βολεύει. η λυση για τη φυσικη παρουσια υπαρχει και ναι, ειναι πολυεπιπεδη, δαπανηρη, εξαντλητικη εχουμε πει για λιγοτερα μαθηματα με φυσικη παρουσια, ταυτοχρονη παραταση για διασπορα των εξετασεων σε ολιγομελη γκρουπ, απολυμανση, αποστασεις, κλπ. Δηλαδη πραγματα που θα συμβουν σιγα σιγα με τον ενα ή τον αλλο τροπο σε καθε τομεα της καθημερινης ζωης Επισης λυση ηλεκτρονικης εξετασης θα μπορουσε να δοθει σιγουρα στις ευπαθεις ομαδες, και με λιγα ατομα ειναι ευκολοτερη και η επιτηρηση. Ολα αυτα υπαρχουν, αλλα προφανως οι αναλογες ευθυνες και οικονομικες δεσμευσεις ειναι που τα αποκλειουν απο τη συζητηση. Γιατι ξερουμε πολυ καλα οτι η αποτυχια τους και ανεπιτρεπτη ειναι, και ουτε σε κανένα ηλεκτρονικο συστημα μπορεις να τη φορτωσεις, πραγματα με τα οποια στην Ελλαδα δυσκολευομαστε να συμβιβαστουμε.
Για μενα τελος δεν μπορει να υποκατασταθει η φυσικη παρουσια. Αν θελουμε να παμε σε νεο μοντελο αξιολογησης, να το συζητησουμε και να παμε, και μονιμα ακομη καλυτερα - αλλα οχι να το βαφτιζουμε "εξετασεις" και κατοπιν να κυνηγαμε τα ιδια ποσοστα αδιαβλητοτητας.
Προφανώς δεν μπορεί και δεν πρέπει να αντικαταστήσει η ηλεκτρονική εξέταση την εξεταση με φυσική παρουσία. Γίνεται πιλοτικά λόγω συνθηκών. Νομίζω πως το ζήτημα επί του παρόντος δεν ειναι να πει ο καθένας τι ή ποιός πιστεύει οτι φταίει που δεν γίνεται κανονικά η εξεταστική και νομίζω ότι πιο εποικοδομητικό θα ηταν να δώσουμε προτάσεις και feedback στους καθηγητές για τον τρόπο εξέτασης και την μορφή των θεμάτων.
|
|
|
|
|
|