• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 02:34:40 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 02:34:40 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 24, 2026, 21:22:12 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[June 24, 2026, 13:49:11 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[June 24, 2026, 12:41:32 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431515
Total Topics: 32025
Online Today: 1119
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 18
Guests: 854
Total: 872
MamalakisFan
mclovin
elias_farhood
PJiffy
Carot1456
Born_Confused
Apostolos adam
johnliko333388
vasilikitsatsi
femanak
panagiotisv
gkyrodi
kkourlis
dinoschalv
jim_sklab
CodeBro
Soterd52
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ (πρώην Ηλεκτρικές Μηχανές B') / Re: [Ηλ. Μηχανές ΙΙ] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: January 22, 2021, 21:21:57 pm
Αυτό εδώ σκέφτηκα  Undecided
2  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ (πρώην Ηλεκτρικές Μηχανές B') / Re: [Ηλ. Μηχανές ΙΙ] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: January 22, 2021, 13:53:54 pm
Έχεις μήπως λύσει και το πρώτο θέμα από Σεπτέμβρη του 18 ?
Για το 2 θέμα στο β ερώτημα βγάζω διαφορετικό αποτέλεσμα
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2020 on: January 13, 2021, 20:24:10 pm
Ξέρει κανείς πότε περίπου θα ανοίξουν θέσεις για το επόμενο τρίμηνο ?
4  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ανάλυση Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / Re: [ΑΣΗΕ] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: June 13, 2020, 15:30:53 pm
Έχει λύσει κάνεις το 2 θέμα του Ιουνίου του 17 ? Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνεις στο ερώτημα 2 και 3
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2020 / Re: [ΑΣΗΕ] Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2020 on: June 02, 2020, 14:41:43 pm
Στο elearning που είμαι γραμμένη στο μάθημα δεν έχει βγάλει πάντως κάποια επίσημη ανακοίνωση οπότε μήπως να του λέγαμε για το τέλος της εξεταστικής?
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2020 / Re: [ΑΣΗΕ] Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2020 on: June 01, 2020, 17:27:59 pm
Υπάρχει περίπτωση να στείλουμε ένα μαιλ ώστε να αλλάξουμε την ημερομηνία? Νομίζω δεν βολεύει καθόλου !
7  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ανάλυση Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / Re: [ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020 on: May 24, 2020, 18:01:00 pm
Εστειλα email σε αυτόν που έκανε τις ασκήσεις φέτος και μου απάντησε ότι θα βγει σχετική ανακοίνωση για το πότε θα γίνει και πως
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2020 on: February 10, 2020, 22:56:47 pm
ΑΣΗΕ ΠΟΤΕ ???
9  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019 on: October 03, 2019, 18:04:21 pm
καλησπερα, εχει κανενας HP BUTTERWORTH με n=5
εχω κολλησει στο multisim πως να βαλω το κερδος και το bode μου βγαινει ο.τι να ειναι.....
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019 on: July 27, 2019, 12:06:24 pm
για το High Pass ακομη δεν εχω φτασει,....

για το β εβαλα και στις 4 μοναδες 1.....λες να βαλω διαφορετικα? Undecided
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες on: July 27, 2019, 11:58:05 am
Quote from: leukosaraphs! on July 27, 2019, 11:51:31 am
φαινεται σωστο.. για κατεβασε λιγο την συχνοτητα της πηγης σου. πχ καντο 80 Hz.


Δεν αλλάζει καθόλου το ίδιο παραμένει η γραφική παράσταση έκανα και λίγο στρογγυλοποίηση τα νούμερα μήπως βελτιωθεί αλλά πάλι δεν άλλαξε .....
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες on: July 27, 2019, 11:25:35 am
Quote from: leukosaraphs! on July 26, 2019, 20:41:51 pm
γενικα εχω μπερδευτει λιγο... γιατι εχω n = 4 και κανω 2 φορες Q enhancement, και δεν βρηκα καπου ρητα να λεει  ".. χρησιμοποιηστε αυτην την συναρτηση μεταφορας."

Για συναρτηση μεταφορας χρησιμοποιω την σχεση 7.120 .
Για κερδος και μενα εβγαινε κατι πολυ μικρο και ετσι αποφασισα να μην κανω μια "γενικη" ρυθμιση κερδους, αλλα στην εισοδο καθε μοναδας, με το αντιστοιχο αi = 1 / bode(Ti, ω0).

ΥΓ. ειμαι σχεδον σιγουρος, οτι στην σχεση 7.120 λειπει ενα ω0, στον ορο του s στον παρανομαστη... δηλαδη ω0/Q.

καλημερα...τσεκαρα αυτα που μου ειπες και στο matlab βγαινουν ολα καλα αλλα στο multisim βαζω το bode και η γραφικη παρασταση δεν βγαινει σωστη μπορεις να τσεκαρεις λιγο το κυκλωμα μου αν ειναι σωστο ? Smiley
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες on: July 26, 2019, 21:17:17 pm
Quote from: leukosaraphs! on July 26, 2019, 20:41:51 pm
γενικα εχω μπερδευτει λιγο... γιατι εχω n = 4 και κανω 2 φορες Q enhancement, και δεν βρηκα καπου ρητα να λεει  ".. χρησιμοποιηστε αυτην την συναρτηση μεταφορας."

Για συναρτηση μεταφορας χρησιμοποιω την σχεση 7.120 .
Για κερδος και μενα εβγαινε κατι πολυ μικρο και ετσι αποφασισα να μην κανω μια "γενικη" ρυθμιση κερδους, αλλα στην εισοδο καθε μοναδας, με το αντιστοιχο αi = 1 / bode(Ti, ω0).

ΥΓ. ειμαι σχεδον σιγουρος, οτι στην σχεση 7.120 λειπει ενα ω0, στον ορο του s στον παρανομαστη... δηλαδη ω0/Q.

ναι και εγω εχω μπερδευτει....και εγω n=4 και κανω 2 φορες Q enhancement και βγαζω κατι τρελα νουμερα  Grin Θα κοιταξω αυτο με την συναρτηση μεταφορας μπας και στρωσει το πραγμα.... Undecided  ευχαριστω πολυ για το hint!!!
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες on: July 26, 2019, 20:32:13 pm
Quote from: leukosaraphs! on July 26, 2019, 14:51:58 pm
Μάγκες τα φώτα σας...

έχω BP cheb και μου βγηκε n=4. Ουσιαστικα πρεπει να κανω με ενισχυση του Q γιατι εχω Q1 = 11 και Q2 =27. Ρυθμιζω το κερδος ολα οκ, ωστοσο δεν μου βγαινει η προδιαγραφη για το amax. (επισης εκει που θα επρεπε να εχω μια μικρη "ταλαντωση" για το amax, εμενα ειναι πιο flat (δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο)). Εβγαλε κανεις ακρη? νομιζω το λαθος μου ειναι στην συναρτηση μεταφορας... δεν μπορω να καταλαβω ποιον τυπο πρεπει να παρω.

edit: δεν ξερω αν εφταιγε και τιποτα αλλο... απλα εστρωσα λιγο τα νουμερα που περνουσα στο multisim. Αλλαξα και λιγο την συχνοτητα του σηματος της AC πηγης και τωρα κομπλε ολα.


 Καλησπέρα....Μπορείς να μου πεις τι τύπο χρησιμοποίησες για το κέρδος? Νομίζω χρησιμοποιώ λάθος τύπο γιατί το α μου βγαίνει της τάξης 10^(-10)......
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων] Απορίες στις ασκησεις 2018-2019 on: July 24, 2019, 15:38:58 pm
Quote from: blackmirror on January 04, 2019, 02:11:51 am
εχω περιπου τα ίδια αποτελέσματα με τα δικά σου... βγάζω  Q=15 και Q=36...
τωρα επειδή λέει στις σημειώσεις οτι επιλέγουμε το κυκλωμα με ενισχυση Q οταν μας βγαίνει Q>5
εκανα και τις 4 μονάδες με ενίσχυση, αλλα δεν πιάνω τις προδιαγραφές... και έχω κολλήσει σε αυτό το σημείο

καλησπερα, εγω τωρα επιασα τις εργασιες και αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα...μηπως εβγαλες καμια ακρη να με διαφωτισεις ??? Smiley Undecided
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...