• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 20:42:27 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 20:42:27 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[Today at 20:28:39]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426722
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 85
Guests: 110
Total: 195
Tsomp
aachmet
secretcypriot
georgino
Tim
iakov
manos_diakakis
sotirispo2
tmpadasn
Petross
dr.giorgos
kkuro123
itsikou
johnliko333388
tinidou
Balourdos
vasilikitsatsi
kostas.de
aggnwstos
AlexKyr
valco08
anna.f
Mtzara
Pakapis5
hevidis3524
Captain
Theislander
gprousa
rafa98p
Fotis Roukoutakis
skoloni
ΦΙδανης Αριστοτελης
fkacori
Katarameno
vagk
Dimos Bachlas
pantoulis
alexandros_and
sigklitiki
George_RT
micelethe
LCDR Chris
gntitsios
Tsikalis
Chrisvb17
mixkats
Nikos Spiliás
melisste22
Saint_GR
PurpleWitch
nikpapoutsi
Domnious
Tesla_1
anstaik
mett
charalampos
kouf
Denisivo
vevi
Gray139
Le ece
andrkott
Κaraflodaimonas
prigians
Fenia04
Nikos_313
nikosmonov
evax
Papalamprous humor
Amalia
Giorgosklin
apos34
AcDimitri
Gkekas Aggelos
cpapadd
Sotiris_atha
agis3
jimalexoud
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: (Σύσταση) Πολιτιστικής Ομάδας on: June 18, 2006, 18:23:40 pm
Κάποια λόγια για την ταινία:

  «Τα Παιδιά Της Χορωδίας» («Les Choristes», 2004) αποτελεί την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Christophe Barratier (Κριστόφ Μπαρατιέ). Βασισμένη σε μια αγαπημένη του παραγωγή του 1945, που τιτλοφορείται «Το Κλουβί Με Τʼ Αηδόνια» («La Cage Aux Rossignols», Jean Dréville [Ζαν Ντρεβίλ]) και που, ωστόσο, δεν σημείωσε ανάλογη επιτυχία, δανείζεται από αυτήν τα βασικά σημεία της πλοκής, καθώς και την ιδέα της αναδρομικής αφήγησης των γεγονότων.
  Η ταινία πραγματεύεται την αξία της παιδαγωγικής (όπως αυτή αποδεικνύεται με την εφαρμογή της σε αναμορφωτήριο-σχολείο βασικής εκπαίδευσης), επάνω σε τετριμμένο άξονα: αυστηροί καθηγητές, κουρασμένοι και απεγνωσμένοι, πασχίζουν να χαλιναγωγήσουν ατίθασα παιδιά ασκώντας άκριτα και αδιάκριτα βία, μέχρι την εμφάνιση ενός δασκάλου με διαφορετικές ευαισθησίες και ιδέες, που ανατρέπει την χαοτική κατάσταση…
Παρόλα αυτά, η σωστή αναλογία του κωμικού και δραματικού στοιχείου, το οποίο αποφεύγει τις ακρότητες και άρα, τον εκβιασμό συναισθημάτων, οι εικόνες νοσταλγίας για την παιδική και αλλοτινή εποχή, η εστίαση  στις (οικίες) ανησυχίες της ηλικίας, η μουσική και βέβαια, η συμβολή των υπόλοιπων συντελεστών, όπως οι ερμηνείες των ηθοποιών, αλλά πρώτιστα, η ρεαλιστική ή τουλάχιστον, αληθοφανής επιτυχία αυτού του Δασκάλου, που πείθει για το κατορθωτό της προσπάθειας, διαφοροποίησαν την ταινία και την οδήγησαν σε μεγάλου μεγέθους εισπρακτική επιτυχία.
  Στα 1948, ο Clément Mathieu (Κλεμάν Ματιέ) καθηγητής μουσικής, απογοητευμένος από το καλλιτεχνικό του έργο, αναλαμβάνει τη θέση παραιτηθέντος δασκάλου σε σωφρονιστικό οικοτροφείο της γαλλικής επαρχίας. Άμεσα, διαπιστώνει το έκρυθμο της λειτουργίας του ιδρύματος, καθώς και την -κατά τον ίδιο- αιτία, δηλαδή το είδος της αναμορφωτικής, της εκπαιδευτικής και της παιδευτικής ταυτότητας του σχολείου και τη δυσανάλογη σχέση μεταξύ των δύο τελευταίων. Καθορισμένη από τον διευθυντή και επιβεβλημένη στο προσωπικό, η γραμμή του σχολείου «προσαρμοσμένη», ίσως, στις απαιτήσεις του «ιδιαίτερου» μαθητικού δυναμικού (χρήζοντος  πειθαρχίας), όσο αποτυγχάνει να αναμορφώσει τόσο σκληραίνει.
  Ο Ματιέ έκπληκτος από τις τακτικές επιβολής της τάξης, εξαρχής αγνοεί τους εσωτερικούς κανονισμούς και υιοθετεί εκ διαμέτρου αντίθετη στάση. Μη εμφορούμενος από οποιοδήποτε αίσθημα υπεροχής, σαν κάποιου ηλικιακά μεγαλύτερου, σαν του σεβαστού και με το κύρος της πολυετής πείρας δασκάλου και πιθανόν, σαν του άμεμπτου στο ήθος και τη συμπεριφορά πολίτη,  πλησιάζει τους νεαρούς ταραξίες με τρόπο προσηνή και ευαίσθητο διαγράφοντας οποιαδήποτε διαχωριστική γραμμή ανάμεσά τους, επιθυμώντας πραγματική επικοινωνία και βαθιά γνωριμία με τις ψυχές τους, ώστε να είναι ικανός, αφού κατανοήσει, να υποδείξει και να συμβουλέψει.
  Το «φιλόδοξο, ουτοπικό και μάταιο» σχέδιό του, αναμενόμενα, σκοντάφτει στα αμυντικά τείχη  κάθε παιδιού που, πέρα από το κοινωνικό του στίγμα, φέρει και τις εμπειρίες της αυστηρής μεταχείρισης από μέρους των δασκάλων-εποπτών. Συλλαμβάνει, λοιπόν, την ιδέα της χορωδίας, προκειμένου να τα καταρρίψει, να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους και επιπλέον, αναδείξει τις δυνατότητες των παιδιών που υποτιμά το κατεστημένο και να τα βοηθήσει να ανακτήσουν την αυτοπεποίθηση και αξιοπρέπειά τους. Τα καταφέρνει, με υπομονή, φροντίδα και κουράγιο που αντλεί, παρά την προσωπική του αποτυχία. Τελικά, ωστόσο, η προσπάθειά του για την κοινωνική τους απαγκίστρωση εγείρει το πάθος που αποζητούσε και τη δημιουργικότητά του, άρα εξελίσσεται και ο ίδιος ως μουσικός. Έπειτα, καθότι απόπειρα ομαδική –και μάλιστα, κάποτε «παράνομη», προσφέρει στα παιδιά μαθήματα ζωής, ενώ παράλληλα, αναδύεται και η ιδιαίτερη καλλιτεχνική προσωπικότητα ενός από τους μαθητές...
  Στις αδόκιμες, πλην ευδόκιμες προσπάθειές του, ανυπέρβλητο εμπόδιο μοιάζει η άκαμπτη θέση του πεσιμιστή διευθυντή, ο οποίος αρνείται τη μετατροπή του «ανήθικου» στοιχείου σε «ηθικό» και εμμένει στην τρομοκρατία -μοναδική ικανή να αναστείλει την επιθετική τάση και εγκληματική διάθεση, αφού στο μεταξύ, το λοιπό προσωπικό συμμερίζεται τις πρωτοβουλίες του και ενισχύει τις ενέργειές του. Την οριστική υποχώρησή του δρομολογούν οι προοπτικές διάκρισης του ιδρύματος για την ανταπόκριση στο ρόλο του, όμως ένα απρόσμενο γεγονός θα τον επαναφέρει στην πρότερη αδιάλλακτη άποψή του…
 
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / (Σύσταση) Πολιτιστικής Ομάδας on: June 14, 2006, 19:57:39 pm
Η συντονιστική επιτροπή κατάληψης, κατόπιν της σημερινής συνεδρίασης, προβαίνει σε μια πρώτη συγκρότηση πολιτιστικής ομάδας και ανακοινώνει την οργάνωση προβολής ταινιών:

ΠΕΜΠΤΗ 15/6 ΣΤΟ ΑΙΘΡΙΟ
21:00 Προβολή ταινιών μικρού μήκους-φιλμάκια με θέμα: "Στιγμές από το φοιτητικό κίνημα".
          Σύσταση της πολιτιστικής ομάδας.
          Προβολή ταινίας: "Το Κουρδιστό Πορτοκάλι".

         
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...