Καλησπέρα και από εμένα,
Παιδες έχει νόημα να γίνει συγκεκριμένα κάτι αύριο ή μεθαυριο? Όλοι δίνουμε πανω κατω και κάποιο μάθημα είτε αυριο είτε μεθαυριο , Παρασκευή - την άλλη εβδομαδα κτλ. Αν κάτσουμε τώρα να χαλάμε τη συγκεντρωσή μας και να τρέχουμε από εδώ και από εκεί δε νομίζετε πως αυξάνουμε την πιθανότητα να κοπούμε και σε άλλα μαθήματα?
Προσωπικά εξετάζομαι την Παρασκευή , στη φυσική. Έχω ενα ακόμη την άλλη εβδομάδα. Εγώ θα πρότεινα
α) να αφοσιωθούμε για την ώρα στην υπόλοιπη εξεταστικη,
β) να πάμε να δούμε τα γραπτά μας , για να είμαστε και απόλυτα δίκαιοι
γ) και μετά καλώς να γίνει ότι είναι να γίνει.
Δε θα αλλάξει κάτι ειδικά αύριο.
Καλή δύναμη.
Παιδες έχει νόημα να γίνει συγκεκριμένα κάτι αύριο ή μεθαυριο? Όλοι δίνουμε πανω κατω και κάποιο μάθημα είτε αυριο είτε μεθαυριο , Παρασκευή - την άλλη εβδομαδα κτλ. Αν κάτσουμε τώρα να χαλάμε τη συγκεντρωσή μας και να τρέχουμε από εδώ και από εκεί δε νομίζετε πως αυξάνουμε την πιθανότητα να κοπούμε και σε άλλα μαθήματα?
Προσωπικά εξετάζομαι την Παρασκευή , στη φυσική. Έχω ενα ακόμη την άλλη εβδομάδα. Εγώ θα πρότεινα
α) να αφοσιωθούμε για την ώρα στην υπόλοιπη εξεταστικη,
β) να πάμε να δούμε τα γραπτά μας , για να είμαστε και απόλυτα δίκαιοι
γ) και μετά καλώς να γίνει ότι είναι να γίνει.
Δε θα αλλάξει κάτι ειδικά αύριο.
Καλή δύναμη.
α) Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να το αφήσουμε. Μετά τις 13, που τελειώνει η εξεταστική, οι περισσότεροι καθηγητές και φοιτητές θα φύγουν για διακοπές οπότε θα είναι δύσκολο έως αδύνατο να γίνουν ενέργειες όπως συνεννόηση με το κ. Μήτκα, εξέταση του θέματος από την κοσμητεία κτλ.
β)Οκ να δούμε τα γραπτά μας, κάτι το οποίο "ξέχασε" πάλι να κανονίσει ο Κάππος, αλλά κατά τη γνώμη μου τα θέματα ήταν τόσο ογκώδη σε πράξεις που άμα θέλει μπορεί να δικαιολογήσει οποιοδήποτε κόψιμο μονάδων.
Συμφωνώ απόλυτα.
+1