|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 40
|
3
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο II] Απορίες στις ασκήσεις 2014
|
on: June 12, 2014, 01:08:36 am
|
ΓΟΙ σχετίζεται με ιδιοτητες υλικού (ε,μ,σ)
Γραμμικό(Γ): ε,μ,σ επηρεάζουν γραμμικά το πεδίο ( D(E) , B(H) , J(E) γραμμικά )
Ισοτροπο(Ι): ε,μ,σ δεν επηρεάζουν κατεύθυνση πεδίου παρα μόνο μέτρο - Ισχύουν D=eοE+P, B=μο(H+M) (Ανισότροπο: ε,μ,σ τανυστές, το υλικό μπορεί να έχει ιστορία -π.χ. αρχ.πόλωση,μαγνήτιση)
Ομογενή(Ο): ε,μ,σ ίδια για κάθε σημείο του υλικού (Μη ομογενές σημαίνει ε,μ,σ συναρτήσεις ως προς XYZ-ρφζ-ρφθ)
Γραμμικό ΚΑΙ Ισοτροπο (ή συνήθες υλικό): ισχύουν κατασταστικές εξ. D=eE, B=μΗ, J=σΕ
ΓΟΙ: ε,μ,σ σταθερά και ισχύουν όλες οι παραπάνω σχέσεις
|
|
|
5
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αρχιτεκτονική Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Δεύτερη Εργασία - Προθεσμία 31/05
|
on: May 30, 2013, 20:18:28 pm
|
Στον παρακάτω κώδικα για υπολογισμούς πινάκων έχω πρόβλημα στην αποθήκευση αποτελέσματος (βασίζεται σε αυτόν απο σημειώσεις προσαρμοσμένος στο δικό μου κώδικα) στον $f4 δεν υπολογίζεται αποτέλεσμα(για καθε κύκλο των κ=1,2,3)? (εκει που έχω #### πριν κώδικα ήταν εναλλακτικός τρόπος αποθήκευσης που σε τύπωση μου έβγαζε ίδιο αποτέλεσμα... οποτε υποθέτω το πρόβλημα είναι ότι αποθηκεύω λάθος $f ή σε λάθος θέση) li $t1, 3 # $t1 = 3 (row size/loop end) li $s0, 0 # i = 0;initialize1st for loop L1: li $s1, 0 # j = 0; restart 2nd for loop L2: li $s2, 0 # k = 0; restart 3rd for loop mul $t2,$s0,$t1 # t2=i*3 addu $t2, $t2, $s1 # $t2 = (i*3) + j sll $t2, $t2, 2 # $t2 = [(i*3)+j]*4 addu $t2, $a1, $t2 # $t2 = byte address of A[i][j] l.s $f4, 0($t2) # $f4 = 4 bytes of A[i][j] L3: mul $t0, $s2, $t1 # $t0 = k * 3 addu $t0, $t0, $s1 # $t0 = (k * 3)+j sll $t0, $t0, 2 # $t0 = [(k * 3)+j]*4 addu $t0, $a2, $t0 # $t0 = byte address of B[k][j] l.s $f16, 0($t0) # $f16 = 4 bytes of B[k][j] mul $t0, $s0, $t1 # $t0 = i* 3 addu $t0, $t0, $s2 # $t0 = (i * 3)+k sll $t0, $t0, 2 # $t0 = [(i * 3)+k]*4 addu $t0, $a3, $t0 # $t0 = byte address of C[i][k] l.s $f18, 0($t0) # $f18 = 4 bytes of C[i][k] mul.s $f16, $f18, $f16 # $f16 = B[i][k] * C[k][j] add.s $f4, $f4, $f16 # $f4=A[i][j] + B[i][k]*C[k][j] addiu $s2, $s2, 1 #$k=k + 1 bne $s2, $t1, L3 # if (k != 3) go to L3 ##################################################### mul $t4,$s0,$t1 # t4=i*3 addu $t4, $t4, $s1 # $t4 = (i*3) + j sll $t4, $t4, 2 # $t4 = [(i*3)+j]*4 addu $t4, $t5, $t4 # $t4 = byte address of D[i][j] s.s $f4, 0($t4) # $f4 = 4 bytes of D[i][j] #######s.s $f4,($t5) ########################################## #######addi $t5,$t5,4 s.s $f4, 0($t2) # A[i][j] = $f4 addiu $s1, $s1, 1 #$j= j + 1 bne $s1, $t1, L2 # if (j != 3) go to L2 addiu $s0, $s0, 1 #$i= i + 1 bne $s0, $t1, L1 # if (i != 3) go to L1 li $s0,1 #epanafora arxikis timis deiktwn i,j li $s1,1 ########addi $t5,$t5,-36 #epanafora arxikis 8esis $t5 ...έλεγα μήπως κ κρατα μόνο την τιμή κ=3 βάση του παραπάνω και για αυτό έχω δοκιμάσει κ να τα αθροίζω χώρια τa γινομενa Sum(Β [k]*C[k][j]
mul.s $f16, $f18, $f16 # $f16 = B[i][k] * C[k][j] ########## s.s $f16,($t5) addi $t5,$t5,4 addiu $s2, $s2, 1 #$k=k + 1 bne $s2, $t1, L3 # if (k != 3) go to L3 addi $t5,$t5,-12 #restore $t5 address l.s $f19,0($t5) # $f19=0($t5) (k=0) l.s $f20,4($t5) # $f20=4($t5) (k=1) add.s $f20,$f20,$f19 # $f20=$f20+$f19 l.s $f21,8($t5) # $f21=8($t5) (k=2) add.s $f21,$f21,$f20 # $f21=$f21+$f20 add.s $f4, $f4, $f21 # $f4=A[i][j] + B[i][k]*C[k][j] (k=0,1,2) s.s $f4,($t6) addi $t6,$t6,4 ############### s.s $f4, 0($t2) # A[i][j] = $f4 addiu $s1, $s1, 1 #$j= j + 1 ...αλλά πάλι δεν μου βγαζε σωστά αποτελέσματα καμια βοήθεια?
|
|
|
8
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Πολίτης και Πολιτική / Re: 48ώρη ΑΠΕΡΓΙΑ 19/10 και 20/10
|
on: October 21, 2011, 17:24:15 pm
|
Δυστυχώς τελευταίες γενιές νεοέλληνων έχουν μεγαλώσει σαν "αμερικανακια" χειραγωγημένες απο χίλιες δυο πλευρές, κονσερβοποιημένες κατ εικόνα και καθ ομοίωση του καθοδικού σωλήνα του δημιουργού τους, που περιορίζονται σε αναπαραγωγή στιγμιότυπων για την όποια "συγκρότηση" έχουν.
κ εγώ ανήκω σε αυτή τη γενιά και δεν διεκδικώ το αλανθαστο αλλά όπως και χτες έτσι και σήμερα δεν εμπιστεύτηκα -"οργανώσεις" χωρίς συγκεκριμένη κοινωνική βαση που στα πλαίσια της "ανταγωνιστικότητας" άλλαζαν όνομα κάθε 2 χρόνια (όπως κάνουν τα καφέ,μπαρ), -"μπαχαλάκηδες" που ψάχνουν να βρουν μπλοκ να τους έχει "πλάτη" για να το χρησιμοποιούν και να ξεγκαβλώνουν εκ του ασφαλούς
Δεν θεωρώ ότι είμαστε όλοι "πολίτες ίδιας πολιτείας" και ξερω ότι όταν κάποιος χάνει, κάποιος άλλος κερδίζει...
2011 στην "πολιτεία" μας: ο ιδιωτικός υπάλληλος "νιώθει" κερδισμένος όταν χάνει ο δημόσιος υπάλληλος και όταν χάνει ο ίδιος θα πει ότι φταίει ο δημόσιος υπάλληλος
Δημιουργικό κουιζ: Δοκιμάστε να αλλάξετε τις λέξεις ιδιωτικός/δημοσιος υπάλληλος
gn
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Γιατί πρέπει ν' ανοίξουμε τα πανεπιστήμια, η θέση μου.
|
on: September 20, 2011, 23:23:39 pm
|
φιλικά και χωρις να θέλω να το παιξω ψυχαναλυτης.... (καλό είναι στο δυτικό κοσμο και ιδίως στους καιρούς που έρχονται η αυτομόφωση στο χώρο ψυχολογίας/ψυχιατρικής... βέβαια υπάρχουν και σε αυτόν τον χώρο θεωρίες/πρακτικές "συντηρητικές" ιδίως παλαιότερα βλ. ψυχολόγοι που λειτουργούν σαν παπάδες με πτυχίο ή ψυχίατροι σαν μπατσοι με συριγκες) http://www.psychologia.gr/disorders/personality%20disorders.htmΝΑΡΚΙΣΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
Κλινικά χαρακτηριστικά. Διάγνωση
Το βασικό χαρακτηριστικό της διαταραχής αυτής είναι μια έντονη αίσθηση σπουδαιότητας και μεγαλείου του ατόμου, έντονη ανάγκη για θαυμασμό και έλλειψη «εμπάθειας» (δηλ. αδυναμία του ατόμου να αναγνωρίσει και να νιώσει τις επιθυμίες, τα βιώματα και τα αισθήματα των άλλων).
Τα άτομα με τη διαταραχή αυτή θεωρούν πολύ σπουδαίο και σημαντικό τον εαυτό τους, υπερεκτιμούν τις ικανότητες και τα επιτεύγματα τους και συχνά υποτιμούν τις ικανότητες και τα επιτεύγματα των άλλων. Συχνά, επίσης, αφήνονται σε φαντασίες απεριόριστης δύναμης, επιτυχίας, ευφυΐας, ομορφιάς κτλ. Πιστεύουν ότι είναι ξεχωριστά («σπέσιαλ») και μοναδικά και επιζητούν την παρέα ή τις υπηρεσίες άλλων αναγνωρισμένων «κορυφαίων» ατόμων (π.χ. επώνυμων γιατρών, δικηγόρων, κομμωτών κτλ.).
Τα άτομα αυτά έχουν έντονη ανάγκη για θαυμασμό και έπαινο και η εύθραυστη αυτοεκτίμηση τους μπορεί πολύ εύκολα να πληγωθεί, όταν δεν καταφέρνουν να τους πάρουν. Επιζητούν συνεχώς κομπλιμέντα, συχνά με ιδιαίτερα σαγηνευτικό και γοητευτικό τρόπο. Η αίσθηση του ότι είναι πολύ σπουδαία και σημαντικά άτομα τα κάνει να συμπεριφέρονται σαν να έχουν παντού ιδιαίτερα («σπέσιαλ») δικαιώματα (π.χ. να μη χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά) και επίσης σε συνδυασμό με την έλλειψη ευαισθησίας για τις ανάγκες των άλλων στο να εκμεταλλεύονται τους άλλους κυρίως διαπροσωπικά (για να πετύχουν στόχους ή να τονώσουν την αυτοεκτίμηση τους).
Η έλλειψη «εμπάθειας» τα κάνει να μιλούν συνεχώς για τα δικά τους προβλήματα και ν' αδιαφορούν για τα προβλήματα και τα αισθήματα των άλλων. Έτσι, συχνά οί άλλοι τα αντιλαμβάνονται σαν συναισθηματικά ψυχρά και μη ανταποκρινόμενα στα αισθήματα τους.
Έντονος είναι και ο φθόνος που νιώθουν για τα επιτεύγματα των άλλων, που συχνά τα υποτιμούν. Η εικόνα που παρουσιάζουν στα άλλα άτομα είναι συνήθως του υπεροπτικού, του αλαζονικού και του ατόμου που περιφρονεί τους άλλους.
Διαγνωστικά κριτήρια
Ένας εκτεταμένος τύπος μεγαλειώδους (στη φαντασία ή στη συμπεριφορά), ανάγκης για θαυμασμό και έλλειψης «εμπάθειας» που αρχίζει νωρίς στην ενήλικη ζωή και είναι παρών σε μία ποικιλία καταστάσεων, όπως φαίνεται από πέντε (ή περισσότερα) από τα παρακάτω:
(1) το άτομο έχει μία μεγαλειώδη αίσθηση σπουδαιότητας για τον εαυτό του (π.χ. διογκώνει τα επιτεύγματα και τα ταλέντα του, περιμένει να αναγνωρισθεί σαν ανώτερο, χωρίς ανάλογα επιτεύγματα)
(2) έχει έντονη ενασχόληση με φαντασιώσεις απεριόριστης επιτυχίας, δύναμης, εξυπνάδας, ομορφιάς ή ιδανικής αγάπης
(3) πιστεύει ότι είναι «σπέσιαλ» και μοναδικό και μπορούν να το καταλάβουν μόνο ή πρέπει να συναναστρέφεται μόνο με άλλα σπέσιαλ ή υψηλής περιωπής άτομα (ή θεσμούς)
(4) απαιτεί υπερβολικό θαυμασμό
(5) έχει μία αίσθηση ιδιαίτερων δικαιωμάτων, δηλ. μη λογικές προσδοκίες για ιδιαίτερα ευνοϊκή μεταχείριση ή αυτόματη συμμόρφωση των άλλων με τις προσδοκίες του
(6) εκμεταλλεύεται διαπροσωπικά, δηλ. εκμεταλλεύεται τους άλλους για να πετύχει τους σκοπούς του
(7) του λείπει η «εμπάθεια»: είναι απρόθυμο να αναγνωρίσει ή να ταυτοποιηθεί με τα αισθήματα και τις ανάγκες των άλλων
(8) συχνά φθονεί τους άλλους ή πιστεύει ότι οί άλλοι το φθονούν
(9) εμφανίζει αλαζονική, υπεροπτική συμπεριφορά ή στάση
Θεραπεία
Αποκαλυπτική ατομική ή ομαδική ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία θεωρείται η θεραπεία εκλογής. Η θεραπεία είναι δύσκολη, όμως, κυρίως εξαιτίας των μεταβιβαστικών εναλλαγών των συναισθημάτων των ασθενών αυτών απέναντι στον θεραπευτή (ή και προς τα μέλη της ομάδας στην ομαδική ψυχοθεραπεία), που στην αρνητική τους διάσταση μπορεί να εκδηλωθούν με απαιτητικότητα, εκρήξεις οργής, έντονη υποτίμηση του θεραπευτή (ή άλλων μελών στην ομαδική ψυχοθεραπεία).
Σκοπός της θεραπείας είναι τα άτομα αυτά ν' αποκτήσουν εναισθησία στους μηχανισμούς λειτουργίας του παθολογικού μεγαλειώδους τους εαυτού και προοδευτικά ν' αναπτύξουν πιο ρεαλιστική εικόνα του εαυτού τους και των άλλων.
Μια θεραπευτική προσέγγιση που τη χαρακτηρίζει η σταθερότητα, η ανεκτικότητα /αντοχή και η «εμπάθεια» του θεραπευτή είναι απαραίτητη για τη βοήθεια των ασθενών αυτών.
|
|
|
10
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / [ΕΚΣΗΕ] Γενικά
|
on: August 10, 2011, 18:36:37 pm
|
Απ'ότι θυμάμαι.... Πρακτικά για την περίπτωση που λες (αναχώρηση Μ/Σ σε ζυγό ΧΤ) σε νοιάζει κυρίως το θερμικό ρεύμα και όχι η πτώση τάσης για τη διαστασιολόγηση. Σε περίπτωσεις που περιορισμοί από υπολογιζόμενο θερμικό σε οδηγούν σε πολύ υψηλές διατομές καλωδίων για αποφυγή προβήμάτων όδευσης πηγαίνεις σε >1 (παραλληλισμένων)κυκλωμάτων αναχώρησης της συγκεκριμένης γραμμής. Στον παραλληλισμό πρέπει να επιλέξεις ιδια καλώδια(διατομές,R,Χ,μήκος) και παραπλήσια οδευση για να ισο-μοιραστεί το ρεύμα σου. Οι υπολογισμοί για το περιορισμό θερμικού γίνονται με βάση το νέο ονομαστικό ρεύμα που διαρεέι το κάθε καλώδιο (=Ιn/πλήθος καλωδιων) και βεβαια τους συντελεστές διόρθωσης(fθ,fn) Υπολογισμός πτώσης τάσης παραπλήσια γίνεται με βάση το νέο ονομαστικό ρεύμα (=Ιn/πλήθος καλωδιων),ftot και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιότητες των νέων καλωδίων(νέο Ψ`). Υ.Γ. Για περιπτώσεις παραλληλισμού πιο πι8ανο να έχεις αστοχία σχεδιασμού στους περιορισμούς θερμικού(αν βάλεις τα καλώδια πολύ κοντά μεταξύ τους) καθώς οι συντελεστές διόρθωσης είναι προσεγγιστικοί(ιδίως όπως/αν λαμβανονανται υποψη). Ο δημουλιάς έχει κάνει ενα paper για βέλτιστη τοποθέτηση αγωγών φάσεων με manual υπολογιμσούς αν θες να ψαχτεις Τέλος θεωρώ πιο σωστό(για δουλειά, όχι για σχολή) υπολογισμούς να κάνεις με βάση ιδιότητες καλωδιων κατασκευαστή και όχι προσεγγιστικά απο πίνακες Ντοκοπουλου (π.χ. J1VV 90αρια δεν είναι όλα ίδια για κάθε κατασκευαστή)...στην παρακάτω εικόνα φαίνεται υπολογισμός ε% βάση ντοκόπουλου(προσεγγιστικά) και βάση ιδιοτήτων που έδινε κατασκευαστής(cablel) ....γενικά διαφορές ήταν μέχρι +0.4 περιπου από ντοκόπουλο 
|
|
|
12
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2011
|
on: May 14, 2011, 14:41:15 pm
|
χθεσινές ερωτησεις...... 1)Γιατί Β2 και όχι Β1 Γιατί η ΔΕΗ σε Β1 έχει ασφαλειοδιακόπτη και Β2 ΔΙ Η ασφάλεια δεν επιτρεπεται να αλλαχτεί από μας(μόνο από ΔΕΗ) αλλά επιτρέπεται να κλείσουμε τον ΔΙ, αφού έχουμε απομονώσει κλάδο Μ/Σ με σφάλμα και να δουλέψουμε με τον 2ο πιο άμεσα
2)Τι κ γιατί χρειαζόμαστε σε ΜΤ μετά τον ΔΙ της ΔΕΗ (αφιξη, πριν αναχωρήσεις προς κλάδους Μ/Σ) Αποζεύκτη με ορατές επαφές (++να πουμε διαφορές και χαρακτηριστικά αποζευκτη,ΔΦ,ΔΙ)
3) -Αν συμβει σφάλμα στην ΜΤ σε κλάδο Μ/Σ ποιος ΔΙ το κοβει? -"Φαίνεται" το σφάλμα(στο χρόνο που διαρκεί) στην ΧΤ? -Αυτός της ΔΕΗ(εφόσον δεν έχουμε ΔΙ ανα κλάδο ΜΤ των Μ/Σ). -Όχι.
Γενικά σε σφάλμα κύκλωμα με ΔΙ σε αναχώρηση και άφιξη(με ιδιους χρόνους ρυθμισης) ποιος ΔΙ το κοβει? Ο ανερχόμενος(αναχώρηση)...γενικά σφάλμα έχει δρομο από πηγη(=ΔΕΗ,Μ/Σ) μεχρι σημείο σφάλματος(δεν φαίνεται στα κατερχόμενα μέσα προστασίας)
Αν συμβει σφάλμα στην XΤ σε κλάδο Μ/Σ ποιος ΔΙ το κοβει? ο τοπικος που είναι ρυθμισμενος σε χρόνο μικροτερο από ΔΙ ΔΕΗ(++επιλεκτικότητα)
4)Ποια τα κριτήρια σε διαστασιολογήσεις καλωδίων(διατομές). θερμικό ρεύμα, ρεύμα σφάλματος,πτώση τάσης Ποιο κριτήριο παίζει το πιο καθοριστικό ρόλο σε κάθε τμήμα της εγκατάστασης και γιατί? Μ/Σ ΜΤ...ρευμα σφάλματος Μ/Σ ΧΤ...θερμικό ρεύμα προς ΥΠΧΤ...πτώση τάσης (+στο γιατί για καθένα απο τι εξαρτάται κλπ)
5)Γιατί υπολογίζεται ρευμα για διασταιολόγηση ζυγού ΧΤ με βάση ρεύμα ενός κλάδου Μ/Σ και όχι και των δύο? Γιατί έχουμε σχεδίαση θέσης αφίξεων ΧΤ Μ/Σ στα "άκρα" του ζυγού.
6)Γιατί για επιλογή εκκίνησης κινητήρων με Υ/Δ έχουμε τα 3.5kW(5HP) και όχι 2kW? Γιατί η ΔΕΗ θέτει περιορισμό(υποχρεωτικό) τα 2kW για άμεση συνδεση κινητηρα στο δίκτυο της για προστασία του δικού της δικτύου. Εμείς δεν συνδεόμαστε απευθείας αλλά μέσω Μ/Σ οπότε υπάρχει απλά το (συνιστώμενο) όριο των 3.5kW(5HP) για προστασία του δικής μας εγκατάστασης.
7)Πως γίνεται η διόρθωση συνημιτόνου. Που,τι μετράται και μπαίνουν/βγαίνουν πυκνωτες? I,V από Μ/Σ τάσης,εμτασης,αθροιστικό(αφίξεις ΧΤ κλάδων Μ/Σ, κυψέλη μετρήσεων ΧΤ)
|
|
|
13
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2011
|
on: April 12, 2011, 23:30:24 pm
|
Έχει κανείς το βιβλίο σε pdf από τότε που "ζούσε" η αλεξάνδρια?Ή δούλευε το link στο ethmmy?Κάποια πράματα όπως πχ κανα σχήμα ή πίνακας συμφέρει να γίνουν copy&paste σε σημεία της εργασίας για να φαίνονται καλύτερα...
καλύτερα να τα βάζεις από πρότυπο( ΕΛΟΤ HD384:2004) που υπάρχει κ σε pdf (τ ανεβάζω για όσους δν το χουν) ...και ο ντοκοπουλος βάσει ΕΛΟΤ HD384:2004 κυρίως κινείται ΕΛΟΤ HD384:2004 = ισχύον πρότυπο για σχεδίαση ηλεκτρολογικών εγκατάστασεων στην Ελλάδα από το 2004.. (ΦΕΚ 470 Β’/5-3-04 = Αντικατάσταση παλιού ΚΕΗΕ απο ΕΛΟΤ HD384:2004) edit by mod: κατέβασα το pdf
|
|
|
|
|