Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 13
|
2
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Μικροϋπολογιστών / Re: [Μίκρο 1] Ανάλυση Θεμάτων 2006
|
on: October 03, 2008, 01:41:33 am
|
Ξερω οτι ειναι πολυ αργα για ερωτησεις αλλα θα κανω την προσπαθεια μου.
Τον Φλεβαρη ειχε μια εξισωση που χ και y ηταν προσημασμενοι και ειχαν 4 bits ακεραιο μερος και 4 bits δεκαδικο μερος. Η εξισωση ηταν 5Χ +(3Υ)/8 + 17. Πως ακριβως δουλευουμε;
Η αλλη ασκηση ειχε προσπθεση 3 πινακων με στοιχεια των 30 bit. Καμια ιδεα;; Παρακαλω παρα πολυ οποιον ξερει να απαντησει. Τι μορφη θα εχουν οι αριθμοι. Ποσα bytes θα εχουν κτλ;;
|
|
|
4
|
Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / ΕΠΕΙΓΟΝ-ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΒΙΒΛΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 3
|
on: June 24, 2008, 19:52:25 pm
|
Παρακαλω παρα πολυ να μου δανεισει καποιος συναδελφος που εχει περασει το μαθημα Ηλεκτρονικη 3 ή δεν εχει σκοπο να το δωσει σε αυτη την εξεταστικη το καινουριο βιβλιο του μαθηματος. Ειμαι παλιο ετος και εχω το παλιο βιβλιο. Ειναι απο τα τελευταια μαθηματα που εχω για πτυχιο. Ειναι αναγκη. Οποιος μπορει ας επικοινωνησει μαζι μου με PM.
Ευχαριστω
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Όχι κ άλλη κατάληψη! Συνέλευση αύριο 20/5 στη μια
|
on: May 20, 2008, 20:17:35 pm
|
νομίζω ότι βρήκα κάποιον που με επιχειρήματα εκφράζει απόλυτα αυτά που νιώθω. Θάνο έχεις ένα σύμμαχο  το μόνο σημείο που δε με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη είναι κάτι που απλά δεν διευκρινίστηκε. Όσον αφορά τις παρατάξεις, ναι, να είναι οι εκπρόσωποι που θα έχουν δικαίωμα να πάρουν αποφάσεις (συλλογικά) αλλά θα πρέπει να είναι απεξαρτημένες από τα κόμματα. Γιατί έτσι μπαίνουν άλλα συμφέροντα μέσα και άνωθεν "εσωκομματικοί λόγοι και αιτίες" για να υποστηρίξουν κάποια δράση η οποία τελικά δεν είναι προς το συμφέρον της σχολής και των φοιτητών αλλά προς το συμφέρον της κατεύθυνσης (αριστερά, δεξιά, πάνω, κάτω κλπ) Χαιρομαι που συμφωνεις μαζι μου βασω. Αυτες οι αντιληψεις γενικα δεν εχουν μεγαλη απηχηχη. Οσο για τις παραταξεις συμφωνω μαζι σου. Οι ανεξαρτητες παραταξεις ειναι καλυτερες στο να εξυπηρετουν τα συμφεροντα των φοιτητων και να μην μπλεκονται με συμφεροντα των κομματων. Ενα προβλημα ομως που υπαρχει σε αυτες ειναι οτι συνηθως δεν μπορουν να στελεχωθουν απο πολλα ατομα που ειναι ενεργα πολιτικα ωστε να ασχοληθουν σοβαρα με μεγαλα ζητηματα. Και αυτο γιατι οι περισσοτεροι που ειναι ενεργοι πολιτικα επιλεγουν να μπουν σε κομματικες παραταξεις. Μια δυνατη ανεξαρτητη παραταξη που θα εχει ως σκοπο το συμφερον των φοιτητων και του πανεπιστημιου αλλα θα διαθετει και πολιτικη σκεψη ειναι ο,τι καλυτερο μπορει να συμβει στο ελληνικο πανεπιστημιο. Το να ενεργει κανεις με πολιτικη σκεψη δεν σημαινει για μενα οτι εχει οπωσδηποτε σχεση με κομματα.
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Όχι κ άλλη κατάληψη! Συνέλευση αύριο 20/5 στη μια
|
on: May 20, 2008, 18:45:09 pm
|
Juan καταρχην χαιρομαι που μου απαντησες και που μου απαντησες με επιχειρηματα. Οταν μιλουσα για 60% των ενεργων φοιτητων δεν εννουσα φοιτητες που ειναι ενεργοι πολιτικα αλλα φοιτητες που ειναι ενεργοι σαν φοιτητες. Με λιγα λογια αυτοι που εχουν δηλωσει μαθηματα για την σχολη και οχι απλα αυτοι που ειναι γραμμενοι στα μητρωα. Με λιγα λογια αφορα οσους εχουν σκοπο να παρακολουθησουν μαθηματα και να δωσουν εξετασεις ωστε να παρουν γνωσεις και πτυχιο απο την σχολη. Και αυτο το λεω γιατι υπαρχουν πολλοι γραμμενοι φοιτητες οι οποιοι ειναι απλα γραμμενοι και δεν ασχολουνται με την σχολη. Δεν πρεπει να τιμωρειται ο φοιτητης που δεν θελει να ασχοληθει με τα πολιτικα, αποφασιζοντας αλλοι για αυτον. Παμε τωρα στο μεγαλο θεμα των δημοψηφισματων. Εγω ειμαι υπερ της δημοκρατιας με αντιπροσωπευση. Τα περισσοτερα θεματα ειναι ιδιαιτερα περιπλοκα και εχουν και τεχνικα και οικονομικα ζητηματα. Χρειαζεται να τα χειριζονται ανθρωποι εξειδικευμενοι. Δεν μπορει ο μεσος πολιτης να ειναι τοσο ενημερος ωστε να μπορει να αποφασισει για θεματα οπως το ασφαλιστικο και την παιδεια της χωρας. Υπαρχουν πολλοι παραμετροι που επηρεαζουν αυτα τα θεματα και ο πολιτης δεν ειναι σε θεση να τα γνωριζει και δεν ειναι και δουλεια του να τα γνωριζει. Και πιστευω σε αποφασεις με μακροπροθεσμο κερδος που ειναι πολυ δυσκολο να παρθουν απο με δημοψηφισματα γιατι ο κοσμος κοιταει να μην ζημειωθει βραχυπροθεσμα.Πρεπει να ειναι ομως υπευθυνος απεναντι στον εαυτο του και να προσπαθει να παρει την καλυτερη αποφαση στο θεμα ποιος θα τον εκπροσωπησει. Και να εχει την υπευθυνοτητα να τιμωρει αυτον που απετυχε να τον εκπροσωπησει. Εγω θα θεωρουσα το καλυτερο σημαντικα ζητηματα για τον τοπο να αποφασιζονται απο ευρθτερες πλειοψηφιες στο κοινοβουλιο. Απο 200 βουλευτες ας πουμε. Να υπαρχει συναινεση μεταξυ των κοματων και οχι δημοψηφισματα. Στις απεργιες αποφασιζουν οι διοικησεις των σωματειων. Αποφασιζουν ανθρωποι που εχουν επιλεξει να ασχολουνται με τα κοινα και να κρινονται για αυτο. Και κρινονται απο τα αποτελεσματα των αποφασεων που επελεξαν. Αυτο για μενα θα ηταν καλυτερο απο το να ψηφιζε καθε εργαζομενος με βαση τα προσωπικα του κριτηρια. Θα προτιμουσα να αποφασιζουν οι παραταξεις στις σχολες για σημαντικα θεματα και να κρινονται μετα απο τους φοιτητες στις εκλογες. Οχι να αποφασιζει ο καθενας που βαριεται να διαβασει ή θελει να κανει διακοπες ή αν τον ρωτησεις γιατι ψηφισε καταληψη δεν ξερει να απαντησει. Και αν ο φοιτητης δεν ειναι ωριμος και υπευθυνος για να αποφασισει ποιοι πρεπει να τον εκπροσωπουν, δεν ειναι και ωριμος για να αποφασισει για το καλο της παιδειας και για το αν η καταληψη ειναι λυση ή οχι. Ετσι οταν γινεται η στραβη στο τελος δεν θα καθονται καποιοι να τα βαζουν με τους φοιτητες που ψηφισαν καταληψη και να μην αποδεχονται τις δικες τους ευθυνες οταν παρασερνουν τον κοσμο να κλεισει την σχολη με τα επιχειρηματα τους. Και κατι ακομη. Οι απεργιες οταν βλαπτουν το κοινωνικο συνολο μπορουν να βγουν και καταχρηστικες απο τα δικαστηρια. Οι καταληψεις ποτε. Δεν μου απαντησες για το αν η Γ.Σ μπορει να αποφασιζει για τα παντα. Μπορει να μην αποφασισε για το αν θα κλεισει η βιβλιοθηκη ή θα καει ενα αυτοκινητο αλλα αποφασισε για την αλλαγη χρησης ενος χωρου του πανεπιστημιου χωρις να ρωτησει κανεναν. Μιλαω φυσικα για την αιθουσα που ειναι τωρα η εδρα του συλλογου μας.
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Όχι κ άλλη κατάληψη! Συνέλευση αύριο 20/5 στη μια
|
on: May 20, 2008, 15:43:52 pm
|
Οντας στο 8ο ετος και εχοντας ζησει 3 χρονιες με καταληψεις πιστευω οτι δικαιουμαι να πω την αποψη μου για την τακτικη των καταληψεων. Πιστευω οτι εχει παρεξηγηθει ο ορος δημοκρατια στην σχολη μας και γενικα στα πανεπιστημια. Το μεγαλυτερο επιχειρημα που ακουγεται ειναι οτι εφοσον η πλειοψηφια στις γενικες συνελευσεις αποφασιζει καταληψη, τοτε μιλαμε για μια δημοκρατικη και νομιμη αποφαση. Και οσοι δεν θελουν καταληψη, να κατεβουν στην συνελευση να ψηφισουν εναντιον της. Αν οι φοιτητες δεν ενδιαφερονται για αυτο να αποδεχτουν την πλειοψηφια της Γ.Σ. που μπορει να ειναι και 200 ατομα. Αυτο πιστευω οτι λεγεται "ερμηνευω την δημοκρατια οπως με συμφερει" . Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι για ορισμενα θεματα ιδιαιτερα σημαντικα οπως ειναι το κλεισιμο της σχολης θα επρεπε να απαιτειται η εγκριση συγκεκριμενου ποσοστου φοιτητων για να θεωρειται "νομιμη". Βαζω τον ορο "νομιμο" σε εισαγωγικα γιατι πιστευω οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ειναι νομιμο να στερειται καποιος το δικαιωμα του στην γνωση απο καποιους αλλους φοιτητες. Η καταληψη αποτελει καταχρηση του ασυλου κατα την γνωμη μου.Τελος παντων το παραβλεπω αυτο. Θα σεβομουνα οποιαδηποτε αποφαση της Γ.Σ. αν ηταν ενας σοβαρος θεσμος. Ενα αρθρο στο καταστατικο της που θα ελεγε οτι για πολυ σοβαρα θεματα (οπως η καταληψη της σχολης) απαιτειται ποσοστο πανω απο 60% των ενεργων φοιτητων της σχολης θα εδινε ιδιαιτερο κυρος στις αποφασεις της Γ.Σ. Και αν δεν υπηρχε αυτο το ποσοστο στην ψηφοφορια σημαινει οτι η πλειοψηφια των φοιτητων για τους δικους της λογους (μπορει να βαριεται, μπορει να μην ενδιαφερεται, μπορει να μην θεωρει σημαντικο το ζητημα) δεν θελει να κλεισει η σχολη. Με την λογικη της Γ.Σ ετσι οπως ειναι τωρα μπορω με 100 ατομα να κλεισω για παντα την βιβλιοθηκη του τμηματος γιατι απλα πολυ λιγοι φοιτητες ειναι αυτοι που ενδιαφερονται για την βιβλιοθηκη και θα μπουν στην διαδικασια να κατεβουν να ψηφισουν για να με εμποδισουν. Θα μπορουσα να καψω το αυτοκινητο ενος καθηγητη μεσα στο πανεπιστημιο ( υπαρχει ασυλο, δεν θα με κηνυγησει κανεις) με αποφαση μιας Γ.Σ. Γενικα η καθε δημοκρατια και οι θεσμοι της εχουν καποια ορια. Η δικια μας Γ.Σ δεν εχει κανενα οριο στις αρμοδιοτητες της. Μπορει να ψηφισει να μην ξαναμππω αυριο στο πανεπιστημιο αν θελει. Αυτο δεν εχει λογικη για μενα. Οσο για το οτι η απλη πλειοψηφια δεν μου φτανει τι θα ελεγε καποιος αν θα μπορουσε να αλλαξει το συνταγμα με μονο 150 βουλευτες;; Πλειοψηφια δεν ειναι και αυτο. Και πως μπορει να μου απαντησει οτι η πλειοψηφια μιας Γ.Σ που αποφασιζει να μην εφαρμοστει ενας νομος του κρατους ειναι πιο σημαντικη απο την πλειοψηφια του εκλεγμενου κοινοβουλιου της χωρας. Μηπως θελουμε αναρχια και οχι δημοκρατια; Και οταν λεω δημοκρατια εννοω την δημοκρατια οπως εφαρμοζεται σημερα.
Θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σας πανω σε αυτα τα δυο θεματα. Δηλαδη αν για σοβαρα ζητηματα θα επρεπε να υπαρχει αυξημενη πλειοψηφια με βαση τους ενεργους φοιτητες του τμηματος και για το αν μια Γ.Σ μπορει να αποφασιζει για τα παντα μεσα σε ενα πανεπιστημιο (που εχει ασυλο) χωρις να εχει περιορισμενη δικαιοδοσια.
|
|
|
10
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας Ι / Re: [ΣΗΕ I] Γενικές Απορίες
|
on: May 06, 2008, 20:58:27 pm
|
Μπορει καποιος να μου πει πως γινονται οι εξετασεις στο μαθημα; Στο e-thmmy στο "συχνες ερωτησεις" βρηκα αυτο: "Πώς πραγματοποιούνται οι εξετάσεις;
Στα πλαίσια του μαθήματος συμπεριλαμβάνεται εργαστήριο με 2 εργαστηριακές ασκήσεις. Παραδίδεται εργασία για τις εργαστηριακές ασκήσεις που αντιπροσωπεύει το 10% του τελικού βαθμού. Η διαδικασία εξέτασης του μαθήματος δεν συμπεριλαμβάνει γραπτές εξετάσεις. Περιλαμβάνει προφορική εξέταση στο σύνολο της ύλης του μαθήματος και την παράδοση μιας εργασίας σε μία από τις 2 θεματικές ενότητες του μαθήματος: γεννήτριες ή μετασχηματιστές ανάλογα με τον αύξοντα αριθμό των φοιτητών που έχουν δηλώσει το μάθημα σε αυτό το εξάμηνο. Η εργασία συμπεριλαμβάνει επίσης και 3-4 ασκήσεις. Η τελική βαθμολογία προκύπτει από τον τελικό συμπψηφισμό της εργασίας και της προφορικής εξέτασης που συνυπολογίζοντια το ίδιο στη διαμόρφωση του υπόλοιπου 90% του βαθμού του μαθήματος. "
Τι ισχυει τελικα;
|
|
|
14
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Γενικά
|
on: February 24, 2008, 01:23:29 am
|
Από τόσα θέματα που έχει ανεβάσει ο Ντελόπουλος στο ΕΤΗΜΜΥ κανένα δεν έχει θέμα από εργασία!Εκτός κι αν είχε κι αυτός επεξεργάστηκε τα θέματα ώστε να βγάλει εκείνο το θέμα και να αφήσει τα υπόλοιπα αλλά και να αλλάξει και τη βαθμολογία κάθε θέματος, πράγμα που έπρεπε να κάνει και στα 10 (πόσα είναι) θέματα => ΑΔΥΝΑΤΟ!!!!!!
Σε διαβεβαιωνω οτι τα θεματα που εβαλε τον περασμενο Μαιο που εγιναν εξετασεις μονο για τα μαθηματα του 9ου εξαμηνου ειχαν θεμα που επιανε 2 μοναδες και ηταν απλες ερωτησεις θεωριας πανω στο προτυπο AAC που ηταν το περσινο θεμα εργασιας. Εγω ξεκινησα να γραφω με 2 μοναδες μειον για αυτο το λογο και για αυτο κανω καλα που ρωταω. Και νομιζω οτι ειχα ακουσει οτι το ειχε κανει και αλλη φορα. Εξαρταται κατα την γνωμη μου ποτε γινεται η εξεταση. Παλιοτερα γινοταν στην αρχη της εξεταστικης περιοδου η εξεταση του μαθηματος και δεν εβαζε θεμα σχετικα με την εργασια επειδη και καποιος που θα την εκανε θα διαβαζε για αυτην αργοτερα. Τωρα που ουσιαστικα η εξεταση απεχει τρεις μερες απο την παραδοση της εργασιας,ειναι πιθανον να βαλει ενα θεματακι για να επιβραβευσει αυτους που ασχοληθηκαν εστω και λιγο. Περυσι ετσι εκανε. Γιατι οταν δωσαμε εξετασεις τον Μαιο ολοι ειχαν ηδη παραδωσει εργασια και δεν υπηρχε το θεμα οτι θα ασχολιονταν αργοτερα. Οποιος μπορει ας ρωτησει τον Ντελοπουλο για να ξερουμε αν πρεπει να διαβασουμε σχετικα με το θεμα της εργασιας ή οχι.
|
|
|
|