Show Posts
|
Pages: [1] 2
|
1
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021
|
on: February 24, 2021, 20:45:09 pm
|
Γενικά όλοι εδώ είμαστε παλιοί και άλλοι έχουν διπλωματική και άλλοι κάνουν σκούπα πολλά μαθήματα. Σέβομαι και εκτιμώ το μεράκι του Κεχαγιά να κάνει δυναμικό το μάθημα με εργασίες, παρουσιάσεις και ομαδική συμμετοχή, και σίγουρα υπάρχει κόσμος που γουστάρει να ασχοληθεί. Αλλά όπως λέει και ο ίδιος:
"Πριν εγγραφεις στο μαθημα, λαβε υποψη σου τα παρακατω. 1. Το μαθημα ειναι υψηλης δυσκολιας. 2. Εαν δεν περασεις το μαθημα στην εξεταστικη του Ιουνιου θα εχεις μεγαλη δυσκολια να το περασεις σε επομενες εξεταστικες."
Εμείς δεν έχουμε την επιλογή να αποφασίσουμε αν θέλουμε να εγγραφούμε σε ένα τέτοιο απαιτητικό μάθημα. Αντίθετα μας το υποχρεώνουν! Και ο ίδιος θεωρώ πως θέλει να πάρουν το μάθημα του άτομα που έχουν όρεξη να αφοσιωθούν στο μεγάλο όγκο εργασιών και όχι άτομα που έχουν ως στόχο να τελειώσουν την πτυχιακή τους ή να καθαρίσουν πολλά χρωστούμενα μαθήματα. Δηλαδή, από τη μία έχουμε την Εκτίμηση/Ανίχνευση, ένα δύσκολο μάθημα "επιλογής" και από την άλλη έχουμε τα Ψ. Φίλτρα, ένα μάθημα με κακογραμμένες σημειώσεις που δεν διδάσκεται καν. Στην τελική δεν ζητάμε να μας περάσουν το μάθημα χωρίς κόπο, ζητάμε κατανόηση!
|
|
|
2
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021
|
on: February 24, 2021, 19:36:02 pm
|
Το πρόβλημα με το να δώσουμε με το 100% από εξετάσεις και όχι εργασίες είναι ο τρόπος εξέτασης στο τέλος. Διότι δεν έχει νόημα να μην κάνουμε εργασίες και η τελική εξέταση να είναι μία άσκηση σε Octave και Latex και να πρέπει να υλοποιηθεί από μία ομάδα 3 ατόμων που δεν έχει συνεργαστεί ποτέ μέσα στο εξάμηνο και δεν έχει ιδέα από τα προαναφερθέντα προγράμματα. Δηλαδή, στην περίπτωση του 100% από τελική εξέταση τα θέματα πρέπει να είναι "κανονικά", του τύπου πολλλαπλής επιλογής ή/και ασκήσεις σε χαρτί, όπως στα υπόλοιπα μαθήματα.
|
|
|
11
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων] Απορίες στις ασκησεις 2019-2020
|
on: October 06, 2020, 22:04:43 pm
|
Καλησπέρα, εχω BE IC, με n = 5 ( 4.0972 => 5), και οι υλοποιήσεις των κυκλωμάτων πρέπει να γίνουν με βάση τα κυκλώματα 7.21 και 7.23. amax = 0.8889, amin = 30 και ρύθμιση κέρδους στα 0 db. Το θέμα μου είναι ότι τα διαγραμματα bode στο matlab και στο multisim διαφέρουν και δεν ξέρω γιατί. Για τον λόγο αυτό, έλεγξα μία μία τις μονάδες μου για να δω σε ποια υπάρχει πρόβλημα. Στις πρώτες 3 μονάδες και στα matlab και στο multisim εβγαλα ακριβώς ίδιο bode αλλα στην 4η και στην 5η έχω θέμα μόνο σε μία απο τις 4 συχνότητες. 1η μονάδα Notch 2η μονάδα LPN 3η μονάδα HPN 4η μονάδα LPN 5η μονάδα HPN Επισυνάπτω τις συνολικές συναρτήσεις μεταφοράς. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος; εχω σκαλώσει εδώ και μέρες
Έχω BE B και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Δουλεύω με ακρίβεια 4ου δεκαδικού. Αν βρεις λύση, πόσταρε την εδώ. Θα βοηθήσει!
|
|
|
14
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τι ειπώθηκε στη συνάντηση με τον κ. Μητράκο
|
on: June 03, 2020, 22:04:50 pm
|
δικαιο θεωρω οτι ειναι να ανταμφιθει ο κοπος όλων και αυτων που εκαναν την εργασια και αυτων που δεν εκαναν αλλα διαβασαν για εξεταστική , και να υπάρχει επιλογή είτε να βαθμολογηθείς μονο με εργασία είτε με εξεταση ηλεκτρονική αντιλαμβανομαι το εγινε μια συναντηση με τον μητρακο καθως δεν υπηρχε χρονος , αλλα θεωρω οτι δεν εκφραστηκαν και οι δυο πλευρες, υποστηριχτηκαν φυσικα τα παιδια που δεν εκαναν την εργασια και δίκαια και συμφωνώ απόλυτα με αυτό, αλλά δεν βλέπω κάπου να αποφασίστηκε κάτι για αυτούς που έκαναν την εργασία και γι αυτό και έχουν υπογράψει αρκετα άτομα αυτό το κείμενο, τα οποία θεωρούν ότι αδικήθηκαν και θέλουν η εργασία να είναι απαλλακτική, χώρις να λένε ότι δεν θέλουν να γίνει ηλεκτρονική εξέταση για όσους δεν παρέδωσαν εργασία, αφού και αυτοί αυτό επιθυμούν, ή να παραδώσουν εργασία μέχρι το σεπτεμβριο.
αυτο που θελω να πω ειναι οτι κανεις δν θελει να υπονομευσει καποιον αλλον ισα ισα να γινει κατι δικαιο για ολους και απαλλακτικη για οσους εδωσαν εργασια και εξεταση για οσους δεν εδωσαν και δεν επιθυμουν να δωσουν εργασια
Αυτό είναι και το πιο σωστό. Να υπάρχει επιλογή είτε απαλλακτική εργασία είτε ηλεκτρονική εξέταση. Αν επικρατήσει μόνο η εργασία θα αδικηθούν όσοι διάβασαν για γραπτές εξετάσεις (ανήκω σε αυτό το ποσοστό), λόγω του μικού deadline και του μειωμένου συντελεστή. Καταλαβαίνω και συμφωνώ ότι μία απαλλακτική εργασία είναι καλός τρόπος βαθμολόγησης με βάση τις τρέχουσες συνθήκες. Διαφωνώ κάθετα με τον υπερβολικά μικρό χρόνο παράδωσης της εργασίας και τον απαράδεκτα μειωμένο συντελεστή, μιας και η εργασία παύει να είναι προαιρετική. Αν φοβάται ο Μητράκος για αντιγραφή σε τυχόν ηλεκτρονική εξέταση, ας δώσει ένα σεβαστό χρόνο για την εργασία (δεδομένου ότι ανακοινώθηκε ως υποχρεωτική λίγες μέρες πριν την εξεταστική) και με ταβάνι το 10. Το να μας δίνει 0,7 συντελεστή για μία υποχρεωτική/απαλλακτική εργασία που μέχρι πρότινος ήταν προαιρετική ειναί απαράδεκτο και άδικο.
|
|
|
|