|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 4
|
9
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Απορίες σε ασκήσεις 2019-2020
|
on: August 30, 2020, 21:15:03 pm
|
Και μένα έτσι όπως το λες μου φαίνεται λογικό.
Ερώτηση....στο θέμα 2 του ιουλίου που είχε TOMASULO είχα κανονικά 3 στήλες? issue , exec, write? Ρωτάω επειδή μας δίνει και τα 5 στάδια του pipeline και επίσης μας ζητάει να γράψουμε στον πίνακα τον κύκλο που ξεκινάει το issue, το execute, η πρόσβαση στη μνήμη , και το CDB... Γενικά έχει κάνεις κανείς προσπάθεια γι'αυτο το θέμα?
Το issue, to execute και η εγγραφη στο CBD είναι οι στάνταρ στήλες του tomasulo. Με την πρόσβαση στη μνήμη δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεί. Επίσης, οι ενδεδειγμένες λύσεις που υπάρχουν στο ίντερνετ για αυτή την άσκηση (3.15 νομίζω) αγνοούν και αυτές αυτό το πεδίο.
|
|
|
10
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Απορίες σε ασκήσεις 2019-2020
|
on: August 29, 2020, 17:15:59 pm
|
Νομίζω οτι πρέπει να κάνει εξτρα 2 stalls ναι. Γενικά απο αυτά που ανέβασες και αυτά που έχω δει εχω καταλήξει οτι αυτά τα εξτρα stalls που λέει η εκφώνηση γίνονται στο στάδιο που εκτελείται η κάθε εντολή. Πχ στο LW γίνονται στο στάδιο MEM ενώ στο ΒΝΖ (η αν υπήρχαν εξτρα stalls στην add πχ) θα γινόταν στο στάδιο EX.
Έκανα μια προσπάθεια για το θέμα 1. Για δες και πες μου αν συμφωνείς η αν δεν συμφωνείς...
Όσον αφορά το 2ο ερώτημα: Στη λύση που δίνει για το βιβλίο αυτός στο 3.11, λέει 2 stalls, ένα για το Fetching και ένα για το Decoding. Ωστόσο, αν ήταν έτσι δε θα έπρεπε αυτό να μετριέται συνολικά σαν ένα stall; Γιατί ούτως ή άλλως πάντα η επόμενη εντολή ξεκινάει την επόμενη στιγμή. Θέλω να πω : αν απαιτούνταν μόνο η ολοκλήρωση του F και D, στο παράδειγμα του βιβλίου το τελευταίο LW R3, 0(R0) δε θα έπρεπε να ξεκινάει ακριβώς κάτω από το Ε;
|
|
|
13
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20
|
on: June 24, 2020, 15:37:25 pm
|
Παιδιά να ρωτήσω κάτι.. Μόνο εγώ βρίσκω υπερβολικά απαιτητικό τον τρόπο εξέτασης της θεωρίας του μαθήματος; Αν δεχτούμε ότι το σύστημα με την αρνητική βαθμολόγηση για κάθε απάντηση είναι εν γένει δίκαιο, δε θα έπρεπε τουλάχιστον να δίνεται η δυνατότητα στον φοιτητή να μπορεί να γυρίσει πίσω σε κάποια ερώτηση και να αλλάξει την απάντησή του; Ή να απαντάει ο φοιτητής τις ερωτήσεις με όποια σειρά θέλει; (Όπως πχ στα πρότυπα) Δηλαδή τι πιθανότητες έχει ένας φοιτητής, δεδομένης της μεγάλης πίεσης χρόνου που υπάρχει, να δει όλες τις απαντήσεις με την πρώτη και να τις απαντήσει σωστά; Πάρτε το παράδειγμα των εξετάσεων για σήματα αυτοκινήτων λ.χ. και σκεφτείτε πόσο πολύ θα μειώνονταν τα ποσοστά επιτυχίας αν δε δινόταν η δυνατότητα να επανεπεξεργαστείς τις απαντήσεις σου.
|
|
|
|
|