• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 30, 2025, 16:28:42 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 30, 2025, 16:28:42 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[Today at 15:31:16]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:19:58]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[Today at 14:19:11]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[Today at 13:47:28]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Katarameno
[July 28, 2025, 23:50:00 pm]

Αναβαθμολόγιση??
by Katarameno
[July 28, 2025, 23:20:48 pm]

Ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστ...
by Katarameno
[July 28, 2025, 20:59:44 pm]

[ΑΡΑΓΕ ATTACK] ΟΧΙ ΣΤΗΝ Π...
by Katarameno
[July 28, 2025, 15:37:34 pm]

Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει
by The Web
[July 28, 2025, 13:35:55 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[July 28, 2025, 01:14:13 am]

Πρωτοετείς 2025
by Katarameno
[July 27, 2025, 19:45:11 pm]

Πλανητάρχης ο Τραμπ
by Katarameno
[July 27, 2025, 15:45:35 pm]

Τι βλέπετε αυτήν τη στιγμ...
by RíoGrande
[July 26, 2025, 14:46:30 pm]

20 + 1 Χρόνια thmmy.gr!
by Nikos_313
[July 26, 2025, 01:18:21 am]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by nmpampal
[July 25, 2025, 20:32:30 pm]

Ακαδημαϊκοί Σύμβουλοι
by Nikos_313
[July 25, 2025, 19:35:23 pm]

Αστεία Βίντεο
by Katarameno
[July 25, 2025, 02:33:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9987
Latest: Kwtininatheod
Stats
Total Posts: 1427584
Total Topics: 31736
Online Today: 150
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 18
Guests: 108
Total: 126
Le ece
chris123
JTS
georgino
iliaskou
Psychoktonos_
mimaki
jimalexoud
geomourat
Pcsc
tsaliki
akoil
nikosan
ismini.h
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Σεπτέμβριος 2020 on: September 29, 2020, 15:42:39 pm
Μίκρο 1 κλείνουμε μήνα σιγά σιγά  Peace
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου II - Παλιά Θέματα / Re: [ΣΑΕ II] Θέματα 2020 on: September 11, 2020, 10:07:22 am
Ευχαριστώ πολύ!
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου II - Παλιά Θέματα / Re: [ΣΑΕ II] Θέματα 2020 on: September 10, 2020, 20:47:58 pm
Παιδιά, ξέρει κανείς ποια είναι η απάντηση (και η αιτιολόγηση) στην ερώτηση θεωρίας του ιουνίου 2020, που λέει για ποιες περιπτώσεις πινάκων G(x) μπορεί το σύστημα να γραμμικοποιηθεί μέσω ανάδρασης;
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 19 on: September 02, 2020, 19:22:06 pm
Quote from: panos98 on September 02, 2020, 17:32:50 pm
το 3ο εσωζε την παρτιδα ακομα και αν  δεν εχεις ασχοληθει με το μαθημα;;;;;ςςς W T F
sent from mTHMMY 

Όπως είπα είναι προσωπική άποψη.. Στα πλαίσια του μαθήματος δεν είχα διαβάσει κάτι σχετικά με speedup, αλλά επειδή το είχα συναντήσει πολλές φορές στο παρελθόν (παράλληλα, οργάνωση υπολογιστών κλπ) το βρήκα πιο βατό σαν θέμα, σίγουρα πιο βατό λ.χ. από το να βάλει κάτι περίεργο σε tomasulo και να κατασκευάζω πίνακες στον editor του elearning
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 19/20 on: September 02, 2020, 17:25:47 pm
Quote from: ioankots on September 02, 2020, 15:10:33 pm
Well... πώς είδατε τα θέματα;  Cheesy

Προσωπικά, για το 1ο θέμα δεν είχα σχεδόν ίδεα τι παίζει, το 2ο είναι παρόμοιο με αυτό που έβαλε τον Ιούνιο, ίσως σε λίγο πιο δύσκολο, που συναρτήσει του περιορισμένου χρόνου γινόταν πολύ δύσκολο να το γράψεις όλο, και το 3ο νομίζω έσωζε λίγο την παρτίδα, γιατί παρά την ευφάνταστη εκφώνηση με το πολύ μπλα μπλα, ουσιαστικά μπορούσες να το παλέψεις ακόμη και αν δεν είχες ασχοληθεί φουλ με το μάθημα.. Αναμένουμε τα αποτελέσματα
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 19/20 on: September 02, 2020, 17:22:01 pm
Και εγώ έχω 2ο θέμα.. Αν βρεθεί κάποιος που να έχει και το 1ο ας κάνει έναν κόπο να τα ανεβάσει στα downloads
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Απορίες σε ασκήσεις 2019-2020 on: September 01, 2020, 19:01:18 pm
Quote from: Ragnar on August 31, 2020, 14:31:51 pm
Ευχαριστώ πολύ...
Μήπως ξέρεις στο 2ο ερώτημα με τα 2 issue στην 3η επανάληψη τι ακριβώς παίζει?
Ποιος ο λόγος που δε κάνουν write? Αυτός λέει είναι γεμάτο το int RS αλλά δε καταλαβαίνω πως βγαίνει αυτό...


Και εγώ την ίδια απορία έχω να σου πω την αλήθεια.. Η εκφώνηση λέει ότι έχουμε 5 reservation stations για πράξεις ακεραίων, οπότε αυτά τα περίεργα που κάνει στην 3η λούπα δεν βγάζουν κανένα νόημα
8  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: [Δίκτυα ΙΙ] Παλια θέματα Σχολιασμός και Απορίες on: August 31, 2020, 23:18:13 pm
Προσπάθησα να λύσω τον Φεβρουάριο 2019 πρώτο θέμα, με κάθε επιφύλαξη
9  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Απορίες σε ασκήσεις 2019-2020 on: August 30, 2020, 21:15:03 pm
Quote from: Ragnar on August 29, 2020, 21:00:29 pm
Και μένα έτσι όπως το λες μου φαίνεται λογικό.

Ερώτηση....στο θέμα 2 του ιουλίου που είχε TOMASULO είχα κανονικά 3 στήλες?  issue , exec, write? 
Ρωτάω επειδή μας δίνει και τα 5 στάδια του pipeline και επίσης μας ζητάει να γράψουμε στον πίνακα τον κύκλο που ξεκινάει το issue, το execute, η πρόσβαση στη μνήμη , και το CDB...
Γενικά έχει κάνεις κανείς προσπάθεια γι'αυτο το θέμα?

Το issue, to execute και η εγγραφη στο CBD είναι οι στάνταρ στήλες του tomasulo. Με την πρόσβαση στη μνήμη δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεί. Επίσης, οι ενδεδειγμένες λύσεις που υπάρχουν στο ίντερνετ για αυτή την άσκηση (3.15 νομίζω) αγνοούν και αυτές αυτό το πεδίο.
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Απορίες σε ασκήσεις 2019-2020 on: August 29, 2020, 17:15:59 pm
Quote from: Ragnar on August 28, 2020, 15:01:43 pm
Νομίζω οτι πρέπει να κάνει εξτρα 2 stalls ναι. Γενικά απο αυτά που ανέβασες και αυτά που έχω δει εχω καταλήξει οτι αυτά τα εξτρα stalls που λέει η εκφώνηση γίνονται στο στάδιο που εκτελείται η κάθε εντολή. Πχ στο LW γίνονται στο στάδιο MEM ενώ στο ΒΝΖ (η αν υπήρχαν εξτρα stalls στην add πχ) θα γινόταν στο στάδιο EX.

Έκανα μια προσπάθεια για το θέμα 1. Για δες και πες μου αν συμφωνείς η αν δεν συμφωνείς...

Όσον αφορά το 2ο ερώτημα: Στη λύση που δίνει για το βιβλίο αυτός στο 3.11, λέει 2 stalls, ένα για το Fetching και ένα για το Decoding. Ωστόσο, αν ήταν έτσι δε θα έπρεπε αυτό να μετριέται συνολικά σαν ένα stall; Γιατί ούτως ή άλλως πάντα η επόμενη εντολή ξεκινάει την επόμενη στιγμή. Θέλω να πω : αν απαιτούνταν μόνο η ολοκλήρωση του F και D, στο παράδειγμα του βιβλίου το τελευταίο LW R3, 0(R0) δε θα έπρεπε να ξεκινάει ακριβώς κάτω από το Ε;
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 19/20 on: August 27, 2020, 14:42:33 pm
Παιδιά μια ερώτηση προς αυτούς που έδωσαν το μάθημα τον Ιούνιο. Πόσος χρόνος υπήρχε για τις 3 ασκήσεις; Επίσης, αν έχω καταλάβει καλά, οι απαντήσεις έπρεπε να γραφούν στον text editor του elearning και όχι χειρόγραφα και να ανέβουν μετά;
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία ΙΙ / Re: [ΕΕΤ ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα (ΠΠΣ) on: July 07, 2020, 20:32:39 pm
Ξέρει κανείς αν έχει βγει καμία ανακοίνωση για την εξέταση αύριο;
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20 on: June 24, 2020, 15:37:25 pm
Παιδιά να ρωτήσω κάτι.. Μόνο εγώ βρίσκω υπερβολικά απαιτητικό τον τρόπο εξέτασης της θεωρίας του μαθήματος; Αν δεχτούμε ότι το σύστημα με την αρνητική βαθμολόγηση για κάθε απάντηση είναι εν γένει δίκαιο, δε θα έπρεπε τουλάχιστον να δίνεται η δυνατότητα στον φοιτητή να μπορεί να γυρίσει πίσω σε κάποια ερώτηση και να αλλάξει την απάντησή του; Ή να απαντάει ο φοιτητής τις ερωτήσεις με όποια σειρά θέλει; (Όπως πχ στα πρότυπα) Δηλαδή τι πιθανότητες έχει ένας φοιτητής, δεδομένης της μεγάλης πίεσης χρόνου που υπάρχει, να δει όλες τις απαντήσεις με την πρώτη και να τις απαντήσει σωστά; Πάρτε το παράδειγμα των εξετάσεων για σήματα αυτοκινήτων λ.χ. και σκεφτείτε πόσο πολύ θα μειώνονταν τα ποσοστά επιτυχίας αν δε δινόταν η δυνατότητα να επανεπεξεργαστείς τις απαντήσεις σου.
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλ.] Λάθη σημειώσεων on: June 04, 2020, 16:21:56 pm
7 - 37: Ο τύπος (7-156) έχει λάθος. Ο τελευταίος παράγοντας του s στον αριθμητή (1/R6*C1)*R3/R5 θα έπρεπε να έχει πρόσημο ( - ) και όχι ( + ). Για αυτό που λέω στηρίχτηκα στο αυθεντικό paper του Boctor. Το αποτέλεσμα επιβεβαιώνεται και πειραματικά
15  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2020 on: February 18, 2020, 02:29:20 am
Βγάλτε καμία ηλεκτρονική ρε παιδιά.. Στην 2 ήμασταν 20 άτομα
Pages: [1] 2 3 4
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...