• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 14:11:05 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 14:11:05 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426709
Total Topics: 31711
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 78
Guests: 94
Total: 172
evgeniaz
kash_stp
theodoridoueu
Vgs
Georgia Arv
menelaras
Nikos_313
teeeoooo
dimitris kiziridis
DLHERRO
chatzikys
tzesi
parispoll
annaparask
Lykaonia
tzortzis
gp6
Pumpakos
gourgaris
Tasaras
Ast
apostchris
Alex Kosmas
dionmant
palladas
Kazi
kostas1507
thanoswyd
nikpapoutsi
Xris
theodoradr
faidonchatz
alexiosmara
george14
HamesJetfield
Konstantinoy
gkg
Fotis Roukoutakis
tasakis
alexlad
Kpavlaras
ELEF
nikd
s4327063
Aris★
distillery
kostaspap
apos34
tasos gourd
Domnious
immo
andreas2000
asantor
BossiTsif
pxanthob
nikosmonov
eplysia
gpapmtb
babistso
PanosPapaspirou
kalantzopoulos
PAPARI69
gpr000
lina_zs
abiki
gtapalis
salonis
mpizos
mgrivab
melisste22
mariaxalk
stefpapa21
antontsiorvas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Re: Σχετικά με το ΔΔΠΜΣ on: March 03, 2006, 23:05:15 pm
Από οτι βλέπω δεν υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τους προπτυχιακούς φοιτητές και δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό να συνεχίσουμε την κουβέντα μας σε αυτό το thread.

  Σε ότι αφορά το θέμα των πλαστών πτυχίων (στο οποίο δεν πήρα δημόσια θέση) θέλω να πω οτι τα λόγια του συμφοιτητή μου με καλύπτουν απόλυτα.

  Συμφωνώ με εσάς κ. Μαργαρη οτι δεν τηρήθηκαν τα πρέποντα. Παρόλα αυτά, αυτό που μας πείραξε είναι η δημοσιοποίηση των παραπάνω χωρίς εμφανή λογο. Υπάρχει θέμα δυσφήμησης. Ο μελλοντικός μας εργοδότης θα είναι σίγουρα προκατειλημμένος. Ελπίζω και σχεδόν είμαι σίγουρος οτι δεν πρόκειται να έχουμε πρόβλημα με τα πτυχία που θα παραλάβουμε εμείς, και αυτό γιατί θα έχετε φροντίσει να είναι όλα νομότυπα.


  Το θέμα της πατρότητας κ. Μαργαρη.

  Το κείμενο είναι ενυπόγραφο και καταλαβαίνετε οτι προσβάλετε την εγκυρότητα μου δημόσια ως άτομο.

 Φοβάμαι οτι είμαι θύμα της "λασπολογίας" που ανέφερα στο 1ο μου post. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς θέλετε να δείξετε. Ποιος ο σκοπός της αμφισβήτησης. Δεν κάνατε κανένα σχόλιο στο κείμενο και στραφήκατε εναντίον μου χαρακτηρίζοντας με κοινώς "παπαγαλάκι". Ποιος και γιατί να μου υπαγόρευσε τα παραπάνω? Δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σας και ίσως σε αυτό να μπορούσατε να με βοηθήσετε.

  Αν και προσωπικά θεωρώ σωστό να απαιτήσω την δημόσια συγνώμη σας για το συγκεκριμένο σχόλιο, δεν θέλω να δώσω συνέχεια στο ανούσια αυτό θέμα. Παρόλα αυτά σας αποστέλω μέσω email τις 25 πρώτες σελίδες της διπλωματικής μου προπτυχιακής εργασίας για να κάνετε την σύγκριση που θέλετε. Όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα της σύγκρισης σίγουρα δεν είναι έγκυρος τρόπος για να αμφισβητήσετε την πατρότητα του post μου. Αν είχατε βρει τα ίδια λεγόμενα, ακριβώς όπως τα είπα εγώ, σε άλλο κείμενο παλαιότερο από το δικό μου θα καταλάβαινα το λόγο της αμφισβήτησης.

  Η διπλωματική μου εργασία είναι στο έτος 2005 στα αρχεία της βιβλιοθήκης. Μάλλον ψάχνατε στο 2004. Δεν ξερώ γιατί συμβαίνει αυτό. Ίσως γιατί ο συμφοιτητής μου που ήταν συνεργάτης σε αυτήν ορκίστηκε τότε. Πάντως υπάρχει στα αρχεία της βιβλιοθήκης.

  Παρακαλώ πολύ το θέμα της αμφισβήτησης να τελειώσει εδώ.

  Ευχαριστώ

  Με φιλικούς χαιρετισμούς

Χαζαρίδης Ευστάθιος
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ


Υ.Γ  κ. Μαργαρη έχετε ένα p.m. 


Υ.Γ.2. Σε πρώτη φάση έκανα το post με το nickname Wiwol το οποίο χρησιμοποιώ για τις "ανάλαφρες" συζητήσεις μου στο forum. Για τα post σχετικά με το ΔΔΠΜΣ γράφω χωρίς ψευδώνυμο. Συγνώμη το μπέρδεμα. Αυτό ισχύει και για τον κ. Μαργαρη στο οποίο απέστειλα το p.m ως Wiwol. 
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Σχετικά με το ΔΔΠΜΣ on: February 24, 2006, 03:26:41 am
Quote from: margaris on February 23, 2006, 21:51:42 pm
Quote from: Chazaridis on February 23, 2006, 01:33:34 am

Δική μου άποψη είναι ότι πρέπει και οι καθηγητές να έχουν κίνητρα για αυτό το μεταπτυχιακό. Το οικονομικό κίνητρο είναι πολύ δυνατό. Και απορώ γιατί θα έπρεπε κάποιος να «κατηγορήσει» έναν καθηγητή που διεκδικεί αμοιβή για τα μαθήματα που κάνει στο ΔΔΠΜΣ. Από την μεριά των φοιτητών …  ένα MASTER μπορείς κάλλιστα να το δεις σαν επένδυση. (κάθε MASTER) Όχι μόνο γιατί θα έχεις περισσότερα μόρια στις προκυρίξεις αλλά γιατί όταν θα έρθει η ώρα να ασχοληθείς με παρόμοια πράγματα στον εργασιακό σου χώρο, θα είσαι σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Για αυτό το λόγο και τα MBA έχουν πέραση.


Αγαπητέ κύριε Χαζαρίδη

Τώρα που, όπως λες, τελείωσες το ΔΔΠΜΣ (δωρεάν), δεν φαίνεται να σε ενδιαφέρει, αν οι επόμενοι κληθούν να καταβάλουν δίδακτρα. Άλλωστε, μπορεί κανείς κάλλιστα να το δει ως επένδυση... που θα δώσει κίνητρα στους καθηγητές.

Λοιπόν, φίλε μου, επειδή έχω δει γραπτά σου, γνωρίζω την προέλευσή σου και έχω γερή μνήμη, διατηρώ αμφιβολίες για την πατρότητα του κειμένου. Για να με διαψεύσεις, σε παρακαλώ, ανάρτησε τη διπλωματική σου εργασία.

κ. Μαργαρη (Πιστεύω σαν Μαργαρης γράψατε το παραπάνω post και όχι σαν Πρόεδρος)

Σας πληροφορώ oτι όταν εγώ έκανα την αίτηση μου για να εγγραφώ στο ΔΔΠΜΣ υπήρχε προϋπόθεση για καταβολή διδάκτρων ύψους 2.500Ευρώ σε 3 ισόποσες δόσεις. Στη πορεία δεν μου ζητηθήκαν ποτέ να καταβάλω κάποιο ποσό. Οπότε μάλλον με κρίνατε λάθος, τελικά μάλλον δεν σκέφτομαι τόσο εγωιστικά και οι παραπάνω απόψεις που εξέφρασα είναι πράγματα που τα πιστεύω πραγματικά. Πιστεύω να μην χρειάζεται να διευκρινίσω κάτι παραπάνω σε αυτό.


Για την πατρότητα του κειμένου τι να πω?

Το παραπάνω σχόλιο με προσβάλει και δεν μπορώ να φανταστώ καν το λόγο για τον οποίο το κάνατε.

Aμφιβάλω αν με γνωρίζεται προσωπικά. Ποτέ δεν είχαμε κάποιου είδους συνεργασία σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο εκτός από τα μαθήματα των Ηλεκτρικών κυκλωμάτων. Ακομα και να γνωρίζατε όμως, οι άνθρωποι αλλάζουν και μάλιστα συνηθίζεται προς το καλύτερο.

Δεν καταλαβαίνω πως συνδυάζεται την πατρότητα του κειμένου με την διπλωματική μου εργασία. Η διπλωματική μου εργασία έχει να κάνει με τις εξελικτικές θεωρίες (αν κατάλαβα καλά να δείτε οτι όντως ενδιαφέρομαι για τις εξελικτικές θεωρίες --> message is authentic) και όταν θα έχω την παραδοτέα μορφή (είμαι στο γράψιμο) ευχαρίστως να την αναρτήσω. Μέσα στον επόμενο μήνα θα είναι έτοιμη.



Δεν έχω σκοπό να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν σε αυτό το φόρουμ.

Απλά εξέφρασα τις απόψεις μου και μόνο γιατί αισθάνθηκα οτι βλέπαμε μόνο την μια μεριά του νομίσματος και μάλιστα εκφραζόταν από άτομα που δεν εμπλέκονται άμεσα με το ΔΔΠΜΣ. Το post είχε σαν σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των φοιτητών-readers των παραπάνω. Αν ο κ. Μητκας είχε δώσει μια πλήρη απάντηση δεν θα είχα λόγο να κάνω το παραπάνω post.


Φίλε electrosok
Το ότι οι καθηγητές πληρώνονται ούτως η άλλος δεν σημαίνει οτι ένα οικονομικό πριμ για την διδασκαλία σε ένα μεταπτυχιακό είναι περιττό. Αν δεν κάνω λάθος δεν είναι υποχρεωμένοι οι καθηγητές να διδάσκουν σε μεταπτυχιακά .Το πριμ αυτό αποτελεί κίνητρο. Μπορεί ένας καθηγητής να βρει ένα άλλο κίνητρο (να του βγάζει το μεταπτυχιακό μελλοντικούς διδακτορικούς που να τον βοηθούν  στα επιστημονικά του ενδιαφέροντα) αλλά ας μην κρυβόμαστε. Το οικονομικό κίνητρο έχει την μεγαλύτερη δύναμη.   



Με φιλικούς χαιρετισμούς

Χαζαρίδης Ευστάθιος
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ


ΥΓ. Το post τροποποιήθηκε από εμένα καθώς σε πρώτη φάση περιείχε και προσωπικές σκέψεις της στιγμής.
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Σχετικά με το ΔΔΠΜΣ on: February 23, 2006, 01:33:34 am
Εκ της Διαχείρισης: Η παρούσα συζήτηση διαχωρίστηκε από την
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=3434.0 , από όπου και προέκυψε, αφού κάτι τέτοιο κρίθηκε σκόπιμο.

Γεια σε όλους.

Σχετικά με το ΔΔΠΜΣ


Είμαι φοιτητής του ΔΔΠΜΣ στη 2η κατεύθυνση («Νοήμονα Συστήματα») και έχω αποφοιτήσει από το ΤΗΜΜΥ του ΑΠΘ.

Σήμερα έχω τελειώσει με τα μαθήματα του ΔΔΠΜΣ (έχω περάσει όλα τα προβλεπόμενα) και σε ένα μήνα παραδίδω την διπλωματική εργασία και τελειώνω με τις υποχρεώσεις μου στο ΔΔΠΜΣ

Είμαι ακριβώς στη φάση όπου μπορώ να κάνω απολογισμό για το τι έκανα τον τελευταίο 1,5 χρόνο. 

Σίγουρα βγηκα κερδισμένος και σε καμιά περίπτωση δεν ήταν για μένα χάσιμο χρόνου. Και δεν μιλάω με το σκεπτικό ότι από εδώ και πέρα θα έχω και ένα MASTER για να πάρω κανά μόριο στις προκυρίξεις (προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ο δημόσιος τομεας). Ένα από τα κύρια ενδιαφέροντά μου ήταν οι εξελεγκτικές θεωρίες και το ΔΔΠΜΣ  ήταν κατάλληλο για να εμβαθύνω σε αυτές. (αφού δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να φύγω στο εξωτερικό.) Μπορεί μερικά μαθήματα να ήταν δεδομένα για μένα (επειδή ήμουν και του τμήματος) αλλά δεν μπορώ να πω ότι κάτι τέτοιο ρίχνει το επίπεδο του μεταπτυχιακού. Μάλιστα ξαφνιάστηκα ευχάριστα από τα μαθήματα που διδάσκονταν από καθηγητές εκτός ΤΗΜΜΥ. (ο κ. Καργοπουλος της φιλοσοφικής διδάσκει 3 πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα) Το ΔΔΠΜΣ με έκανε να ξεφύγω λίγο από το engineering mind κάτι πολύ καλό κατά την δική μου άποψη.

Ίσως η 2η κατεύθυνση να είναι η ποιο θεωρητική γιατί ακόμα τα νοήμονα συστήματα είναι σε πρώιμο στάδιο (σε σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο και την επεξεργασία εικόνας και ήχου, των άλλων κατευθύνσεων) αλλά μπορεί να είναι και η επόμενη επανάσταση στο χώρο της τεχνολογίας. Πλέον όλο και ποιο πολύ πέφτει το βάρος σε ανθρωποκεντρικούς σχεδιασμούς. Μια εξελικτική θεωρία π.χ. μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο σχεδιασμό ενός agent του διαδικτύου, στο σχεδιασμό ενός ενδιαφέροντα αντιπάλου σε video-games και πολλά άλλα.
Μπορεί ποτέ να μην χρησιμοποιήσω το όσα έμαθα εδώ στη δουλειά μου…  αλλά δεν παύει να έχω γίνει ποιο ολοκληρωμένος σαν επιστήμονας και να έχω διευρύνει τον τρόπο σκέψης μου μέσα από το μεταπτυχιακό. 
Που θέλω να καλαληξω? Έχει νόημα η ύπαρξη του μεταπτυχιακού. (και συγκεκριμένα το θέμα της 2ης κατεύθυνσης). Μπορεί να ξεκίνησε κάτω από Χ συνθήκες αλλά έχει νόημα και σκοπό. Δεν πάμε να πάρουμε ένα χαρτί. (το οποίο είναι και προσβλητικό)
Παρόμοιες σκέψεις έχουν και οι συνάδερφοί μου.

Επίσης ξεχνάμε ότι στο ΔΔΠΜΣ το κοινο (φοιτηττες) είναι μπερδεμένο με γιατρούς, μηχανικούς, θεωρητικούς, ψυχολόγους…  με αποτέλεσμα και η διδασκαλία να είναι παρά πολύ δύσκολη (άντε να εξηγήσεις επεξεργασία εικόνας-ήχου χωρίς ανώτερα μαθηματικά) οπότε το έργο των διδασκόντων είναι πολύ δύσκολο. Παρόλα αυτά υπήρχε θέληση και διάθεση να γίνει δουλειά. Και μάλιστα στο 2ο χρόνο (όταν ήμουν εγώ) αν δεν κάνω λάθος πολλοί από τους καθηγητές δεν πληρώνονταν για αυτό που έκάναν.
Δεν μιλάμε λοιπόν για αρπαχτές από το ΕΠΕΑΕΚ. Τουλάχιστον όσο αφορά τον κανόνα. Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις. Αλλά αν μιλάμε για αυτές οδηγούμαστε σε λάθος συμπεράσματα.
Δική μου άποψη είναι ότι πρέπει και οι καθηγητές να έχουν κίνητρα για αυτό το μεταπτυχιακό. Το οικονομικό κίνητρο είναι πολύ δυνατό. Και απορώ γιατί θα έπρεπε κάποιος να «κατηγορήσει» έναν καθηγητή που διεκδικεί αμοιβή για τα μαθήματα που κάνει στο ΔΔΠΜΣ. Από την μεριά των φοιτητών …  ένα MASTER μπορείς κάλλιστα να το δεις σαν επένδυση. (κάθε MASTER) Όχι μόνο γιατί θα έχεις περισσότερα μόρια στις προκυρίξεις αλλά γιατί όταν θα έρθει η ώρα να ασχοληθείς με παρόμοια πράγματα στον εργασιακό σου χώρο, θα είσαι σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Για αυτό το λόγο και τα MBA έχουν πέραση.


Σχετικά με τα προβλήματα που υπάρχουν στο ΔΔΠΜΣ. Διοικητικά, οικονομικά και ότι άλλο. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι υπάρχουν προβλήματα και αντί να υπάρχει συνεργασία από όλους τους εμπλεκόμενους για να βρεθεί η καλύτερη λύση το γρηγορότερο δυνατόν, απεναντίας λύση δεν βρίσκεται και εν μέρει υπάρχει και μια λασπολογία στην όλη κατάσταση αφού όλοι καταλαβαίνουν οτι οι μεν καταλογίζουν ευθύνες στους δε με νέα προβλήματα να βγαίνουν από αυτή την κατάσταση.
Και όλα αυτά στο πολυτεχνείο. Στους ανθρώπους που δίνουν τις λύσεις στα πρακτικά προβλήματα.
Στην μικρή εμπειρία μου στο εργασιακό χώρο (2004 ορκίστηκα) μπορώ να πω ότι μετράει αυτός που δίνει τις λύσεις και όχι αυτός που αναλύει το πρόβλημα.
Τα οποιαδήποτε προβλήματα υπάρχουν  (γιατί από όσα ξέρω υπάρχουν και άλλα ποιο σημαντικά πέρα από το που πήγαν κάποια ευρώ) πρέπει να λυθούν. Και προσωπικά πιστεύω ότι ο Πρόεδρος είναι αυτός που έχει την ευθύνη για την επίλυση τους. (Αφού ο νόμος ορίζει αυτόν υπεύθυνο για την τύχη του μεταπτυχιακού). Έχει ευθύνη απέναντι σε εμάς (τους φοιτητές) να δώσει τη λύση και μάλιστα αυτή να ικανοποιεί την πλειοψηφεια των εμπλεκομένων. Αυτή είναι και η δουλειά του Προέδρου. Και όσο περνάει ο καιρός και λύση δεν βλέπουμε, σε αυτόν θα αναζητήσουμε το λογο.

Τέλος ένα θέμα είναι αυτό της δυσφήμησης. Έπεσα σε προπτυχιακό φοιτητή ο οποίος όταν έμαθε ότι τελειώνω το ΔΔΠΜΣ μου είπε «σιγά το μεταπτυχιακό. Δεν λέει μια. Αφού θα καταργηθεί κιόλας»
Όπως καταλαβαίνετε όταν ο πρόεδρος και οι καθηγητές λένε δημόσια αρνητικά σχόλια για το ΔΔΠΜΣ θέλοντας και μη αυτό προκαλεί δυσφήμιση. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, αλλά πάντα πρέπει να σκεφτόμαστε τις συνέπειες των πράξεων μας.
Σίγουρα πολλοί φοιτητές του τμήματος έχουν απορρίψει από τις μελλοντικές τους επιλογές το ΔΔΠΜΣ. Για αυτό είμαι σίγουρος!!  Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάτι τέτοιο ήταν στα σχέδια του κ. Προέδρου….  αλλά είναι γεγονός.

Εγώ τελείωσα το κύκλο μου στο ΔΔΠΜΣ. Αν όλα πάνε καλά και δεν «εκπαραθυροθώ» θα έχω και πιστοποίηση για τα όσα εφόδια πήρα απο αυτό

Τα συμπεράσματα δικά σας. Συγνώμη για το μεγάλο post.

Με φιλικούς χαιρετισμούς.

Χαζαρίδης Ευστάθιος.
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...