• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 13:31:51 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 13:31:51 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by tzortzis
[Today at 12:55:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by sassi
[Today at 12:14:48]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[Today at 11:34:38]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 10:36:20]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by okan
[July 31, 2025, 20:32:45 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[July 30, 2025, 15:31:16 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Katarameno
[July 28, 2025, 23:50:00 pm]

Αναβαθμολόγιση??
by Katarameno
[July 28, 2025, 23:20:48 pm]

Ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστ...
by Katarameno
[July 28, 2025, 20:59:44 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9987
Latest: Kwtininatheod
Stats
Total Posts: 1427620
Total Topics: 31739
Online Today: 136
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 22
Guests: 91
Total: 113
Giannis Masterio
AngelosAthanasiou
Saint_GR
aris123321
stavros0201
RivenT
AcDimitri
George_RT
pipitsenko
thomasdt
Tasaras
georgepana9
Dimos Bachlas
Avoiding Existence
Tsikalis
Billyskotsikas
Potest
Σουλης
spoun
A-TheITGuy
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / 1st and 2nd cycle courses on: September 25, 2019, 15:35:05 pm
Καλησπέρα παιδιά,

Έχω μία ερώτηση σχετικά με τα μαθήματα 1ου και 2ου κύκλου. Στο παράρτημα διπλώματος αναφέρει level of qualification:  Integrated 1st and 2nd cycle.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Με ποιον τρόπο μπορώ να αποδείξω ποια μαθήματα ανήκουν στο 1st cycle και ποια στο 2nd cycle?
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: [Δίκτυα IΙ] Εργασία 2017 on: September 20, 2017, 16:41:41 pm
Παιδιά ποια port πρέπει να ανοίξουμε ?
Φαντάζομαι TCP , αλλά ποια συγκεκριμένη θύρα ?
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ευφυή Συστήματα Ρομπότ / Re: [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ] Γενικές Απορίες - Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2015-2016 on: August 26, 2017, 22:03:50 pm
Καλησπέρα, στο pdf με τις ασκήσεις στην σελίδα 27/140  πως βρίσκουμε αυτήν την πιθανότητα ?
4  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Laptops, Notebooks, PDAs, Mobiles / Re: Αγορά laptop on: February 14, 2017, 23:06:05 pm

Σκέφτομαι να πάρω αυτό το laptop . Η χρήση του κυρίως θα είναι matlab , για χρήση IDE πχ eclipse. Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας .
http://www.multirama.gr/prod/ypologistes/notebooks/laptop-hp-15-ay105nv-156-i7-7500u6gb256gbr7-m440/prod8242516pp/
Μήπως η άλλη λύση γύρω στα 550
http://www.e-shop.gr/laptop-hp-250-g5-w4q07ea-156-fhd-intel-core-i5-6200u-8gb-256gb-ssd-free-dos-p-PER.901394
θα μου βγάλει τα ίδια χρονια χρήσης με 200 ευρό λιγότερα ?
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Συστημάτων VLSI / Re: [Σχεδίαση Συστημάτων VLSI] Απορίες - Παλιά Θέματα on: February 06, 2017, 16:24:09 pm
μια ερώτηση στο θέμα με τη τομή της XOR.Στις λύσεις που αναρτήθηκαν γιατι βάζει από την μία πλευρά τρεις διαχύσεις n και από την άλλη 3 p αφού έχουμε ένα nmos και ενα pmos.κανονικά 2 διαχύσεις δεν έπρεπε.Επίσης το πλάτος της γραμμής μετάλλου και της γραμμής πολυπυριτίου πως θα συνδεθούν στο σχήμα.
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστικη εργασια 2015 on: May 24, 2015, 15:22:41 pm
ok se euxaristw !!! to peiraksa to Iref , auksithike kai eftase konta sto mhden alla oxi sto +60 !
epeidh exei pesei to ethmmy mhpws mporeis na anevaseis to arxeio pou les edw ;
kai pali euxaristw !

edit : αχ τα greeklish , αχ
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστικη εργασια 2015 on: May 24, 2015, 04:02:20 am
το κέρδος σε db μου βγαίνει αρνητικό όταν το τρέχω στο spice ,περίπου -50...τι πρέπει να πειράξω για να φτάσει στ +60? έχω προσπαθήσει αλλάζοντας το W6 kai to w2 αλλά αυξήθηκε ελάχιστα...
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Συγγράμματα - Σημειώσεις / Re: Σημειωσεις μαθηματων on: December 24, 2014, 16:43:47 pm
katevasa thn tenxikh mhxanikh! o kwdikos p  zhtaei gia na anoiksw to pdf poios einai;
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...