• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 14:03:31 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 14:03:31 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[Today at 11:00:16]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 10:45:47]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by sassi
[June 26, 2026, 18:18:57 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431547
Total Topics: 32025
Online Today: 2141
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 27
Guests: 994
Total: 1021
stefanos hios
BENEDICTVS
chris123
samamidou
ecevz
Retroman07
Giannis Masterio
mixkats
mpaziakou
aggp
tipaeinapeiato
Psycher
femanak
tzesi
Kelly Tsimpouri
aris123321
vaggelisx
sassi
chriskazakos
mdimitrig
Flaplace
ArchieHadCells
apob
Vassoula
michales
maestros
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 7
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλ.]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2015/2016 on: October 08, 2016, 14:18:59 pm
Για να δείξουμε ότι οι προδιαγραφές υπερκαλύπτονται δεν πρέπει να δώσουμε το διάγραμμα απόσβεσης μαζί με τη ρύθμιση? Γιατί σύμφωνα με το πρότυπο νομίζω πρέπει να το δώσουμε και πριν τη ρύθμιση. Αυτό τι σημαίνει ότι αν π.χ. εγώ έχω ρύθμιση στα 5 dB τότε πρέπει να δώσω και διάγραμμα απόσβεσης στα 0 dB ώστε να φανεί ότι η προδιαγραφή στο amax καλύπτεται?
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλ.]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2015/2016 on: September 30, 2016, 17:10:06 pm
Παιδιά έχω μικρότερη τιμή από το amin κατά 2dB περίπου και οι πράξεις έχουν γίνει σωστά όλες. Τι ρύθμιση μπορώ να εφαρμόσω?
3  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: September 08, 2016, 14:39:08 pm
Quote from: Gru on September 08, 2016, 13:32:58 pm
α αρα είναι απλά με τον κλασικό τρόπο. Επίσης στο κόστος δεν μας ενδιαφέρει ο ΥΗΣ ? Γιατί σε πολλά που ζητάει κόστος δεν δίνει για τον ΥΗΣ.
Όχι μόνο αν δίνει κάτι μας νοιάζει.
4  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: September 08, 2016, 13:29:29 pm
Quote from: Gru on September 08, 2016, 13:15:13 pm
δλδ την παραγωγή του ΥΗΣ πόσο την βρήκες?  Ε νομίζω μόνο όταν το δίνει. Δεν έχω δει κάπου να χρησιμοποιεί τον τύπο που λες.
Δεν θυμάμαι αλλά μπορώ να σου πω τον τρόπο. Υπολογίζεις την H(x) του ΥΗΣ κανονικά όπως σε όλες τις ασκήσεις και την ολοκληρώνεις μέχρι 200.
5  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: September 08, 2016, 13:02:11 pm
Quote from: Gru on September 08, 2016, 12:29:50 pm
ναι αυτο το εχω και εγώ απορία γιατί βλέπω το θέμα 2 απο ιούνιο 2016. Λέει ότι ο ΥΗΣ είναι μονάδα αιχμής αλλά δεν δίνει συντελεστή φόρτισης. Μήπως το έχεις κάνει?
Τον χρησιμοποιούσαμε κανονικά χωρίς συντελεστή γιατί λέει ότι έχει πάντα τα ενεργειακά αποθέματα και εντάσσεται ως αιχμιακή μονάδα. Εμένα η απορία μου είναι όταν κάνουμε ισοσταθμισμένη χρηματοροή κόστους πρέπει πάντα να υπολογίζουμε συντελεστή φόρτισης ή μόνο αν μας τον δίνει έτοιμο? Νομίζω μόνο αν τον δίνει...
6  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: September 08, 2016, 12:22:50 pm
Quote from: Gru on September 08, 2016, 12:16:04 pm
Εννοείς την ισχύ που θα πάρεις για να υπολογίσεις το κόστος?
Η ισχύς πολλαπλασιασμένη με συντελεστή φόρτισης και To μας δίνει MWh. Εμείς βάζουμε τις MWh της ζήτησης αν το φορτίο την καλύπτει. Έτσι νομίζω. Επίσης άλλη ερώτηση. Αν δεν μας δίνει συντελεστή φόρτισης τον υπολογίζουμε από τους πρώτους τύπους που μάθαμε ή απλά δεν χρησιμοποιούμε?
7  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: September 08, 2016, 11:43:03 am
Quote from: sexycowboy on September 08, 2016, 11:38:27 am
Ναι, έτσι ήθελε.
Α κομπλέ άρα γενικότερα αν η πρόταση καλύπτει τη ζήτηση τότε δουλεύουμε με τις MWh της ζήτησης φαντάζομαι, ώστε να βρεις πόσο θα κοστίσει για να καλύψει την περιοχή. Αν δεν την καλύπτει τότε με τις MWh της πρότασης. Ελπίζω.
8  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: September 08, 2016, 11:34:16 am
Quote from: Gru on September 08, 2016, 10:44:54 am
για το τρίτο ερώτημα απο το θέμα 1 Φεβρουάριος 2016 τι ακριβώς θέλει? πρέπει να υπολογίσουμε το NPV?
Όχι απλά νομίζω πρέπει να πεις ότι το NPV δεν πρέπει να είναι αρνητικό. Στο 2ο ερώτημα ξέρεις αν χρησιμοποιούμε τη ζήτηση που βρήκαμε στο 1ο?
9  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: September 07, 2016, 19:28:41 pm
Όταν μας ζητάνε να κάνουμε ισοσταθμισμένη χρηματοροή κόστους και μας δίνει και κδφ τότε αν η πρόταση καλύπτει τη ζήτηση ενέργειας πρέπει να εφαρμόσουμε τους τύπους με τη ζήτηση ή με τις MWh της πρότασης? Βλέπε θέμα 1 φεβ. 2016 και θέμα 1 φεβ. 2014.
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Θεωρία Υπολογισμών και Αλγορίθμων / Re: [Θ.Υ.Α.] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015-2016 on: July 06, 2016, 12:29:55 pm
Quote from: nohponex on July 06, 2016, 12:27:38 pm
δεν ανήκει
thx man
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Θεωρία Υπολογισμών και Αλγορίθμων / Re: [Θ.Υ.Α.] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015-2016 on: July 06, 2016, 12:16:29 pm
Στο 2ο θέμα τι βγάλατε για τη συμβολοσειρά? Ανήκει ή δεν ανήκει?
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: July 03, 2016, 19:52:24 pm
Quote from: xaris on July 03, 2016, 18:30:47 pm
Παιδιά καμια ιδέα κανένας για πρώτο θέμα 2/7/14 με τον RLE?
Λέει να ορίσετε οπότε φαντάζομαι κάνεις ότι θέλεις. Ένας πολύ απλός τρόπος είναι να ορίσεις ότι s(0)=0 οπότε σύμφωνα με σελίδα 55 θα μετράς πόσα 0 έχεις και όταν φτάνεις σε άσσους, οι άσσοι θα είναι το s(i). Όταν ξαναβρεις 0 τότε ξεκινάει άλλο σύμβολο. Πρακτικά έτσι τα s(i) θα έχουν μόνο άσσους γι αυτό λέω ότι φαντάζομαι μπορείς να το ορίσεις και αλλιώς. Με αυτόν τον τρόπο πάντως θα βγάλεις κάποια σύμβολα της μορφής Ani. Αν διαφωνεί κάποιος ας πει.
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: July 03, 2016, 19:47:47 pm
Quote from: iason1907 on July 03, 2016, 15:38:31 pm
το ίδιο πράγμα λέμε. Αν θες να βάλεις 60 θα πρέπει να βάλεις την μισή διάσταση.
Για τα macroblocks δεν ξέρω αν εννοείς αυτό αλλά νομίζω είναι σαν αποτέλεσμα (3/2)*1080*1920 / 6*8*8
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: July 03, 2016, 17:43:13 pm
Quote from: chrisrn on July 03, 2016, 12:43:19 pm
Θέμα 3 φεβρουάριος 2012 καμιά ιδέα?
Άκυρο έχει απαντηθεί.
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: July 03, 2016, 14:19:13 pm
Quote from: chrisrn on July 03, 2016, 14:10:29 pm
Ναι γίνεται. Και το σήμα με τη μικρότερη αυτοσυσχέτιση στο 1 είναι το λιγότερο ασυσχέτιστο.
Λάθος αυτό με τη μικρότερη αυτοσυσχέτιση (που εδώ είναι το d) είναι το περισσότερο ασυσχέτιστο
Pages: [1] 2 3 ... 7
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...