• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 30, 2025, 18:29:46 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 30, 2025, 18:29:46 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 17:19:57]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[October 29, 2025, 23:50:02 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]

[ΑΡΑΓΕ Attack] Συνέλευση ...
by Aris★
[October 26, 2025, 20:16:18 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 26, 2025, 17:15:11 pm]

[ΕΚΣΗΕ] Να επιλέξω το μάθ...
by Nikos_313
[October 25, 2025, 20:15:47 pm]

[Βιοατρική Τεχνολογία] Γε...
by Tasos Bot
[October 25, 2025, 10:14:27 am]

Δηλώσεις Μαθημάτων Χειμερ...
by Nikos_313
[October 23, 2025, 20:32:17 pm]

Αστεία Βίντεο
by Katarameno
[October 23, 2025, 17:07:55 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by eed
[October 23, 2025, 17:04:15 pm]

[Σ.Φ.Ηλ-Μηχ] Απόφαση Γ.Σ....
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 22, 2025, 22:23:15 pm]

Ξεκίνησε η γενική συνέλευ...
by Aris★
[October 22, 2025, 17:14:47 pm]

[Λειτουργικά Συστήματα] Ν...
by sassi
[October 21, 2025, 23:20:05 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by _Trob
[October 21, 2025, 11:58:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10149
Latest: marilou
Stats
Total Posts: 1428760
Total Topics: 31841
Online Today: 810
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 28
Guests: 207
Total: 235
mimaki
chris123
George15
domb765
gmpatsol
RafaNadal
stefanos hios
prigians
leolam
kav-liaris
akoumia
Saint_GR
kakousios
simosilias
Billyskotsikas
George_RT
chriskazakos
daphnenik
mariia
Eirini25
Psycher
Themistoklis
xristodoulou
paris.mjt
Pcsc
Kwtininatheod
alexlemp
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 11
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Απορία για διπλωματικές on: March 14, 2021, 19:04:50 pm
Ξανά στείλε, μην περιμένεις να γεράσεις, εκτός και αν δεν βιάζεσαι να βρείς θέμα, το πολύ πολύ να μην σου απαντήσει ξανά
2  Μετά τη Σχολή / Στον Στρατό / Re: ΚΕ.Π.Υ.Ε.Σ. on: December 10, 2020, 18:37:02 pm
Quote from: lopodyths on December 09, 2020, 16:58:20 pm
Ποτε μπαίνεις;
Το σκέφτομαι να μπώ γι'αυτό και ρωτάω! Wink
3  Μετά τη Σχολή / Στον Στρατό / Re: ΚΕ.Π.Υ.Ε.Σ. on: December 09, 2020, 16:13:39 pm
Καμιά πιο πρόσφατη/επιπρόσθετη άποψη για το ΚΕΠΥΕΣ έχουμε?
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Ορκωμοσίες / Re: ΛΗΨΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021 on: December 07, 2020, 10:12:04 am
Quote from: alexhof on December 05, 2020, 13:04:57 pm
Τελικά το μειλ είναι το ίδιο; Ή ένα από τα δυο είναι το σωστό ξέρει κανείς;

Πάντως το info@ee.auth.gr το οποίο χρησιμοποίησα εγώ δουλεύει μια χαρά γιατί τα βρήκε η Σούλα αυτά που της έστειλα.
5  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διάφορα / Re: Ψάχνω για φροντιστήριο Αγγλικών on: September 13, 2019, 18:24:38 pm
Εγώ πρίν από κανά 3-4 χρόνια είχα πάει στο A-List English στην Καμάρα, έμεινα πολύ ευχαριστημένος, πολύ φιλικό περιβάλλον, και οι καθηγητές με εμπειρία και το κόστος χαμηλό. Πέρνα μια βόλτα από εκεί να σου πούνε τι πακέτα έχουν μην γράψω εγώ τίποτα που έχει αλλάξει.
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ευφυή Συστήματα Ρομπότ / Re: [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ] Γενικές Απορίες - Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2018-2019 on: July 02, 2019, 22:09:03 pm
Quote from: TheoProt on July 02, 2019, 22:04:27 pm
Ευχαριστώ! Οπότε αν ζητηθεί να κάνουμε αυτόν τον αλγόριθμο θα μας τις δίνει αυτές τις τιμές ή επιλέγουμε εμεί τυχαία ;
Λογικά για να βγάλουμε όλοι τα ίδια αποτελέσματα θα μας δίνονται, αλλιώς ότι και να γράψουμε σωστό θα είναι Grin Roll Eyes
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ευφυή Συστήματα Ρομπότ / Re: [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ] Γενικές Απορίες - Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2018-2019 on: July 02, 2019, 22:01:45 pm
Quote from: TheoProt on July 02, 2019, 21:03:11 pm
Στο PDF των ασκήσεων, σελίδα 65 στον RRT αλγόριθμο την τιμή με την οποία πολλαπλασιάζει κάθε φορά το Dexp (0.565 , 1 , 0.8 , 0.6) πώς την βρίσκει ;
Είναι και αυτός random τιμή, δίνεται μαζί με τις άλλες πάνω αριστερά.
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2019 / Re: [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ] Πτυχιακή εξεταστική Ιουνίου 2019 on: May 04, 2019, 16:34:17 pm
Ωραία επειδή υπάρχουν άτομα που δεν μπορούν την εβδομάδα μετά την εξεταστική θα πρότεινα αν είναι να βάλουμε ως τελευταία ημερομηνία τις 26 και να ξανά τρέξουμε το poll από την αρχή, εκτός και αν υπάρχουν άτομα που δεν μπορούν και μπορούν μόνο μετά την εξεταστική, τότε προφανώς επειδή δεν θα μπορούν να βολευτούν όλοι θα πρέπει να γίνει κάποια συνεννόηση με τον καθηγητή. Την αλλαγή την προτείνω με το σκεπτικό ότι ίσως να βολεύει τους περισσότερους όσο πιο αργά γίνεται για να υπάρχει χρόνος για διάβασμα και για την εργασία,αλλά ίσως είναι πιο σωστό να μείνουμε στο χρονικό πλαίσιο της εξεταστικής για να μην δημιουργούνται και προβλήματα σε κάποιους που έχουν υποχρεώσεις. Η συνεννόηση γίνεται μεταξύ μας και προφανώς την τελική απόφαση θα την πάρει ο καθηγητής γιαυτό θα ήθελα να μου πείτε τι προτείνετε και αν συμφωνείται ή διαφωνείτε με το να ξανά τρέξει το πολλ από την αρχή.
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2019 / Re: [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ] Πτυχιακή εξεταστική Ιο` on: May 01, 2019, 18:37:04 pm
Για να πέσει καμία ψήφος στο πολλ να δούμε τι θα δούμε.
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2019 / [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ] Πτυχιακή εξεταστική Ιουνίου 2019 on: April 04, 2019, 13:46:27 pm
Υπάρχει κόσμος που θέλει να δώσει το μάθημα στην πτυχιακή του Ιουνίου, αν είναι μιας και βγήκε το πρόγραμμα να οργανωθούμε για ημερομηνία που προτιμάμε για να έχουμε μια εικόνα,ξέρω ότι είναι ίσος λίγο νωρίς αλλά έστω για να υπάρχει μια αρχική εικόνα.
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ευφυή Συστήματα Ρομπότ / Re: [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ] Γενικές Απορίες - Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2018-2019 on: April 04, 2019, 12:36:11 pm
Υπάρχει κόσμος που θέλει να δώσει το μάθημα στην πτυχιακή του Ιουνίου, αν είναι μιας και βγήκε το πρόγραμμα να οργανωθούμε για ημερομηνία που προτιμάμε για να έχουμε μια εικόνα,ξέρω ότι είναι ίσος λίγο νωρίς αλλά έστω για να υπάρχει μια αρχική εικόνα.
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2018-2019 on: February 18, 2019, 11:18:21 am
Κάποιος που έδωσε τώρα στις τελευταίες εξετάσεις μπορεί να πει πως του φάνηκαν τα θέματα, εύκολα δύσκολα;.Επίσης πόση ώρα ήταν η εξέταση;
Ευχαριστώ. Roll Eyes
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: [Γραφική με υπολογιστές] Να επιλέξω το μάθημα; on: February 17, 2019, 21:01:15 pm
Σαν αντικείμενο δεν είναι κάτι δύσκολο ούτε έχει τεράστια ύλη, προσωπικά παρακολουθούσα και θεωρώ βοηθάει πολύ και σου γλυτώνει αρκετό διάβασμα. Έχει επίσης 3 εργασίες αν θυμάμαι καλά η μία συνέχεια της άλλης με κλιμακούμενη δυσκολία και γενικά όλες οι εργασίες μέτριας δυσκολίας και δίνουν μπόνους νομίζω  +2 μονάδες. Επίσης έχει και μία πρόοδο +1 μονάδα. Μπορεί να κάνω λάθος για τα μπόνους συγχωρέστε με έχουν περάσει και 2 χρόνια. Γενικά το μάθημα είναι για βαθμό με τις εργασίες και την πρόοδο απλά το Ντέλο είναι ή του ύψους ή του βάθους στις εξετάσεις και βάζει καμία φορά άκυρα θέματα, παρόλα αυτά αν ασχοληθείτε με εργασίες, πρόοδο και είναι από τις χρονιές που ο Ντέλο δεν θα κάνει τα μαγικά του κόλπα στις εξετάσεις και εμφανίσει καινούργια θέματα πιστεύω ότι ο βαθμός είναι σίγουρος.

Επομένως θα έλεγα:
//---------------------//
Δυσκολία : 7/10
Χρόνος : 7-8/10
Βαθμός : 8-9/10
Παρακολούθηση : Βοηθάει αρκετά
Σπάσιμο νεύρων : 3-4/10
//---------------------//
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Ασαφή Συστήματα] Να επιλέξω το μάθημα; on: February 16, 2019, 18:39:54 pm
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι αν είσαι τύπος-τύπισσα που γουστάρει να μάθει καινούργια πράγματα είναι ένα πολύ καλό μάθημα για να ασχοληθείς. Είναι αρκετά ενδιαφέρον από άποψη γνωστικού αντικειμένου καθώς μαθαίνεις ένα καινούργιο τρόπο επίλυσης προβλημάτων ελέγχου, σίγουρα όμως δεν είναι ένα μάθημα που θα πεις θα το πάρω απλά και μέσα σε 10 μέρες θα βγει. Εγώ προσωπικά δεν παρακολούθησα, και χρειάστηκα αρκετό χρόνο διαβάσματος για να καταλάβω το αντικείμενο, αλλά νομίζω ότι με το που πιάσεις το νόημα μετά η φάση κυλάει και με τις εργασίες και με τις εξετάσεις. Οπότε θα έλεγα ότι θέλει ένα καλό αρχικά διάβασμα να νοιώσεις το αντικείμενο που είναι σχετικά καινούργιο(10 με 15 μέρες ανάλογα με το δυναμικό του καθενός) και μετά οι εργασίες χρειάζονται περίπου 2-3 βδομάδες οι οποίες βγαίνουν εύκολα αν έχεις περάσει από το αρχικό στάδιο της κατανόησης. Προσωπικά θυμάμαι ότι είχα δυσκολευτεί αρκετά στην αρχή να καταλάβω την σημασία των κανόνων και των πράξεων που χρησιμοποιούνται στον Ασαφή Λογισμό και με ποιόν τρόπο αυτά χρησιμοποιούνταν στην πράξη, όταν έπιασα όμως το νόημα όλα τα υπόλοιπα κύλησαν.Άρα το μάθημα θέλει σίγουρα το χρόνο του παρόλα αυτά θεωρώ ότι δεν είναι δύσκολο.
15  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Βιοϊατρική Τεχνολογία / Re: [Βιοϊατρική Τεχνολογία] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/ επικαιρότητα 2018/19 on: February 13, 2019, 17:55:42 pm
Quote from: afro on February 13, 2019, 13:18:28 pm
Μάλλον θα κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αλλά.....

Μιας και συνεχίζεται η συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα και είμαι και από αυτούς που δεν συμφωνώ με το σκεπτικό που ακολουθεί ο εν λόγω καθηγητής θα ήθελα να πω την άποψη μου πάνω σε κάποια πράγματα που είπες,φιλικά πάντα μια και ο καθένας παρουσιάζει το σκεπτικό του από την δική του οπτική γωνία και δεν νομίζω ότι υπάρχει ο χρυσός κανόνας που θα δείξει τι είναι σωστό ή λάθος σε αυτά που λέγονται.
Θα συμφωνήσω προς το παρόν με το ότι τα θέματα ήταν εύκολα,παρόλα αυτά αν όλοι πήραμε γύρο στο 5 (με κάποιες αποκλίσεις που απλά επηρεάζουν το μέσο όρο και μιλάω πάντα για τα γραπτά χωρίς εργασίες) τότε ποια είναι η διαφορά με το να έβαζε δύσκολα θέματα,δεν μπορώ να καταλάβω.
Η μόνη διαφορά που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι κάποιος που δεν θα είχε ασχοληθεί με το μάθημα θα περάσει απλά με 5 και θα πρέπει να είναι ευχαριστημένος γιατί πέρασε ένα μάθημα χωρίς να διαβάσει.

Από την άλλη πλευρά κάποιος που έχει διαβάσει, και του βάζεις αυτά τα θέματα και λες επιπλέον ότι δεν χρειάζεται παιδιά να γράψετε πολλά, εκείνη στην στιγμή με χρόνο μίας ώρας στην διάθεση του δεν νομίζω ότι θα κάτσει κάποιος να πει ότι κάτσε να αυτοσχεδιάσω και να γράψω τα δικά μου, πιστεύω ότι όσο διαβασμένος και να είσαι θα ανοίξεις τις σημειώσεις και θα τα αντιγράψεις. Επομένως δεν εξετάζεις αν κάποιος έχει διαβάσει ή όχι γιατί απλά δεν μπορεί να φανεί. Το ότι κάποιοι μπορεί να τα έγραψαν όπως τα ήθελε δεν σημαίνει ότι οι άλλοι δεν έχουν διαβάσει, γιατί πολύ απλά κάποιος που δεν είχε μαζί του τις σημειώσεις μπορεί αυτά  τα λίγα που έγραψε να τα έγραψε όντως μόνος του και να είχε κάτσει 5 μέρες παραπάνω για να τα διαβάσει και να τα μάθει και κάποιος άλλος απλά να τα αντέγραψε, επομένως δεν μπορείς να του κόβεις όλο το θέμα ή τέλος πάντως το 80% του βαθμού και να του πετάς την προσπάθεια στα σκουπίδια με το σκεπτικό ότι θα αδικήσει κάποιον που έγραψε παραπάνω,δηλαδή αν δεν είχε γράψει κάποιος αυτό το κάτι παραπάνω θα παίρναμε όλη 10 γιατί δεν θα υπήρχε κανείς να αδικηθεί. Ο τρόπος αξιολόγησης είναι περισσότερο μπακαλίστικος παρά αξιοκρατικός  "αυτό που λέμε με το μάτι" γιατί δεν υπάρχει κάποια κλίμακα, το λογικό είναι: ότι θέλω τα 4,μου έγραψε τα 3 άρα θα πάρει από τις 2 τις 1.5 μονάδα ή αν τουλάχιστον θέλει κάτι διαφορετικό ας το ζητήσει για να ξέρουμε τι να απαντήσουμε, γιατί το ότι σου κόβω τόσο γιατί δεν μου έγραψες 1 από τα 4 φαίνεται περισσότερο ως υπεκφυγή-φτηνή δικαιολογία παρά ως πραγματική αιτιολόγηση.

Για να μην μακρηγορώ, αν κάποιος θεωρεί ότι με αυτό τον τρόπο αξιολόγησης πραγματικά ξεχώρισαν οι διαβασμένοι από τους αδιάβαστους ας μου εξηγήσει το πώς γιατί εγώ δεν το καταλαβαίνω. Εγώ πιστεύω ότι αντίθετα κάποιοι που ήταν διαβασμένοι αδικήθηκαν και κάποιοι που δεν είχαν διαβάσει τίποτα απλά πήραν ένα 5 και πέρασαν το μάθημα, άρα νομίζω ότι αδικήθηκαν οι διαβασμένοι. Και από την στιγμή που είχαν μαζευτεί τα 3/4 αυτών που είχαν δηλώσει το μάθημα για να κάνουν παράπονα δεν νοιώθω τόσο περίεργος που το αναφέρω ούτε παράλογος.
Όσον αφορά το αν φταίνε τα θέματα ή όχι εγώ είμαι μαζί σου και λέω ότι εντάξει φταίει η φύση των θεμάτων, και ρωτάω ο ένας φοιτητής τι φταίει αν αυτός έβαλε εύκολα θέματα και του έβαλε τελικά το 60% από αυτό που έγραψε και επίσης η δικιά του αντίδραση στο όλο θέμα ποια είναι.Αν είναι νέος καθηγητής όπως λες και έκανε λάθος ποιος το πληρώνει εν τέλει αυτό το λάθος, αυτός ή οι φοιτητές.
Πιστεύω ότι αν ήταν εξηγημένος θα έλεγε έχουν μαζευτεί όλοι έξω από το γραφείο μου και βρίζουν μήπως όντως υπάρχει θέμα,μήπως να το σκεφτώ,μήπως να αναθεωρήσω. Παρά βγήκε έξω και φώναζε και απειλούσε. Και αυτές είναι οι συμπεριφορές που κρίνουμε, δεν βγάζουμε απλά συμπεράσματα για το χαρακτήρα κάποιου. Σαν άνθρωπος μπορεί να είναι ο καλύτερος του κόσμου, η συμπεριφορά του όμως είναι αυτή που κρίνεται. Το ότι δεν έχει απαντήσει ούτε σε ένα μαιλ φοιτητή αυτό δεν δείχνει αδιαφορία? Θα μου πεις μπορεί ο άνθρωπος να έχει δουλειές, ναι δεκτό, όταν είναι όμως μόνο αυτό, όταν υπάρχει ένα σύνολο συμπεριφορών που τα χαρακτηρίζουν αδιάφορο τότε μάλλον είναι αδιάφορος δεν είναι απλά σύμπτωση.

Εν κατακλείδι συνεχίζω να πιστεύω ότι η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη και όχι δεν έβαλε εύκολα θέματα έβαλε απαράδεκτα θέματα αφού οι περισσότεροι πήραν 5 και είναι δικό του λάθος όχι δικό μας.

Pages: [1] 2 3 ... 11
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...