• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 23:00:46 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 23:00:46 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by PolarBear
[Today at 22:40:32]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Nikos_313
[Today at 21:34:50]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by tzortzis
[Today at 19:37:31]

[Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Γενικές απ...
by Saint_GR
[Today at 18:38:40]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Mr Watson
[Today at 16:48:29]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[Today at 13:23:14]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[Today at 12:04:46]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Mr Watson
[Today at 12:01:02]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[Today at 03:00:23]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 30, 2025, 20:28:04 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9971
Latest: Ganastop
Stats
Total Posts: 1427164
Total Topics: 31723
Online Today: 183
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 54
Guests: 83
Total: 137
Giannis Masterio
MrGreekArrow
Lits
tzortzis
LowGround
Saint_GR
Katarameno
stefanos hios
PAPARI69
dedhe
evax
mariachatz
bit11
astepoul
WeirdAlex
KZerenidis
mayia psarikoglou
kouf
Elenit
arswagdapro
Alice_8
bougatsa
Pcsc
Lykaonia
Xxanth
Theoxarhs Bladimiros
EvanTsir
hari
dkoukn
Νικη
Jimlam
kakousios
jkara
athichatz
chris123
adamchatz
tasos gourd
Tsikalis
mprizakias
gkg
Anita
serafeim
parvanitid
Flaplace
vag3
stavros0201
Apaugasma
kaskas12
msandr
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Re: Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Συμμετοχής και Ψηφοφο& on: April 21, 2021, 10:33:51 am
Quote from: Μπιγκόνια on April 20, 2021, 20:43:52 pm
... Πάντως οι ΥΔ δεν χρειάζεται να ψηφίζουμε καθώς δεν επηρεάζουμαι τη ΓΣ των προπτυχιακών φοιτητών. Ελπίζω να γίνει καμιά συνέλευση των διδακτορικών και για εμάς

Διάφοροι προβληματισμοί:

- Τι γίνεται αν κάποια από τα πορίσματα και αποφάσεις της δικής μας συνέλευσης είναι αντίθετα με αυτά της συνέλευσης των φοιτητών? . Αν πχ, λέω τώρα, στη δική μας συνέλευση αποφασιστεί ότι στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις, πλην της κατάληψης του κτιρίου Δ (ή έστω κάποιων εργαστηρίων που λειτουργούν ορθά, μακριά από εταιρίες κ λοιπά συμφέροντα)? (Σημειωτέον, δεν μιλάμε για κατάληψη στις πτέρυγες των φοιτητών, αλλά για άρση της κατάληψης από τον χώρο που διεξάγουμε τη δική μας έρευνα, και όπου επίσης η πρόσβαση είναι ελεύθερη σε κάθε φοιτητή/τρια. Μιλάμε δηλ για απόφαση διεκδίκησης δικών μας ελευθεριών, που δεν επιβάλει περιορισμό των ελευθεριών άλλων ομάδων.)

- Αν "δεν επηρεάζουμε τη ΓΣ των προπτυχιακών φοιτητών" και δη σε θέματα που μας αφορούν και θίγουν άμεσα, ποιο το νόημα της δικής μας συνέλευσης? Και κυρίως, έχει το δικαίωμα η ΓΣ φοιτητών να λαμβάνει αποφάσεις για εμάς χωρίς να μας πέφτει λόγος?

Food for thought...
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Συντονιστική επιτροπή ΣΦ Ηλ-Μηχ Δευτερα 19/4 12:00 Αιθρι on: April 19, 2021, 11:56:58 am
Πολύ ωραία τα είπες @paul!

Αγαπητέ συνάδελφε @Katsavidi,

Η πραγματικότητα είναι αρκετά διαφορετική από αυτό που παρουσίασες. Θα σχολιάσω ορισμένα θέματα που έθιξες.

Quote from: Katsavidi on April 19, 2021, 02:18:18 am
... όχι απλά δεν υπάρχει θέμα με τα παιδιά που δουλεύουν στην έρευνα αλλά μάλιστα υπάρχει θέληση να διεκδικηθούν και εργασιακά δικαιώματα των ερευνητών (διδακτορικών,μεταπτυχιακών,κλπ) για να μην δουλεύουν αμμισθί ή να ΄΄πληρώνονται'' απλά με μελλοντικά καλύτερα βιογραφικά...

Αυτό ίσως ισχύει μόνο για κάποιους υποψήφιους διδάκτορες (ή/και ερευνητές). Είμαστε όμως πολλοί (τουλάχιστον 12 άτομα γνωρίζω εγώ) που είμαστε αντίθετοι με την οριζόντια και καθολική παρεμπόδιση οποιασδήποτε ερευνητικής δραστηριότητας. Και αυτό διότι η έρευνα που κάνουμε αφορά καθαρά τα ερευνητικά μας ενδιαφέροντα και το διδακτορικό μας και δεν συναρτάται ούτε εξυπηρετεί κάποιο άλλο συμφέρον πέραν του ιδίου και αναφαίρετου δικαιώματος μας στην γνώση και επιμόρφωση.

Quote from: Katsavidi on April 19, 2021, 02:18:18 am
... Θα μάθαινες επίσης ότι το ζήτημα με την έρευνα δεν είναι οι φοιτητές που την κάνουν. Αλλά το περιεχόμενο της. Πως αυτό προκύπτει. Τι σημαίνει να κηνυγάς τα προτζεκτ. Ποιος τα ορίζει. Ποιες ανάγκες καλύπτουν. Έρευνα για ποιο πράγμα και γενικότερα πολλά ζητήματα που ανοίχθηκαν.

Δεν ξέρω τι γίνεται με άλλα projects, ίσως έχεις δίκιο. Όμως, στο lab που είμαι, τρέχουν τώρα 2 Ευρωπαϊκά projects, το αντικείμενο και περιεχόμενο των οποίων διαμορφώθηκε κατά κύριο λόγο από άτομα εντός του εργαστηρίου και σχετίζεται άμεσα με τα διδακτορικά που εκπονούνται εδώ. Επιπλέον:
- Μέσω κονδυλίων από τα συγκεκριμένα αλλά και παλαιότερα projects, έχει αγοραστεί αρκετός ερευνητικός εξοπλισμός.
- Από τα ερευνητικά αυτά, που ξανατονίζω σχετίζονται άμεσα με τα ερευνητικά μας ενδιαφέροντα, πληρωνόμαστε!
Δίχως τις παραπάνω συνθήκες (ερευνητικός εξοπλισμός, πληρωμή) οι περισσότεροι (αν όχι όλοι από μας στο lab) θα είχαμε καταλήξει σε κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού.

Προκειμένου να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα, ας μην ισοπεδώσουμε τα πάντα.
Αν υπάρχει κάτι καλό και αξιόλογο που λειτουργεί σωστά, ας το αφήσουμε να ανθίσει...


Με προβληματίζει επίσης η αντιφατική στάση ορισμένων συνάδερφων ερευνητων / υποψήφιων διδακτόρων. Ενώ συντάσσονται απόλυτα με τη διακοπή των ερευνητικών και την επικροτούν, οι ίδιοι έχουν παραδεχτεί πως τελικά δουλεύουν στα ερευνητικά μέσω τηλεργασίας... Δεν θα αποτελούσε πιο ξεκάθαρη και ειλικρινή στάση, όποιος όντως έχει ενστάσεις με τα ερευνητικά στα οποία δουλεύει, να κάνει ο ίδιος αποχή εργασίας...? Γιατί πρέπει εν τέλει να κρυφτεί πίσω από τους φοιτητές που επιβάλουν την παρεμπόδιση της έρευνας. Και γιατί δεν μπορεί ο καθένας να έχει το δικαίωμα να επιλέξει ο ίδιος αν θα διακόψει την έρευνα ή την εργασία του και όχι να του επιβάλλεται αυτό από άλλους. Μιλάμε για θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες, που καμία "πλειοψηφία" δεν θα έπρεπε να μπορεί να τα αμφισβητήσει!

Να σημειώσω ακόμα, ότι σε προηγούμενη κατάληψη παρεμποδίστηκε η είσοδος σε φοιτητή που τελείωνε τη διπλωματική του και ήθελε να πάει στο lab μας να κάνει πειράματα με τον εξοπλισμό. Επίσης, έχουν ανοίξει αιτήσεις για πληρωμή των υποψηφίων διδακτόρων για τα μαθήματα που κάνουμε. Χρειάζεται εντός της βδομάδας (για να προλάβουμε την προθεσμία των αιτήσεων) να παραλάβουμε κάποιες βεβαιώσεις από τη γραμματεία, η οποία όμως λόγω κατάληψης είναι κλειστή...

Αφού θέλουμε ανοιχτά πανεπιστήμια, γιατί τα κλείνουμε? Για να ασκηθεί πίεση θα μου πείτε... Πώς όμως? Ασκώντας καταπίεση σε όποιον δεν συμμερίζεται όλες τις θέσεις που εμείς αξιώνουμε ως ορθές. Μήπως διεκδικώντας τις θέσεις μας με τέτοιο τρόπο, θέτοντας υπό αμφισβήτηση τα δικαιώματα άλλων, γινόμαστε τελικά ίδιοι ή και χειρότεροι από αυτούς που αντιμαχόμαστε?

Peace out!
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2020-21 on: January 31, 2021, 15:20:25 pm
Quote from: Black Velvet on January 30, 2021, 00:26:12 am
Στο κριτήριο Nyquist, αν η συνάρτηση μεταφοράς ανοιχτού βρόχου έχει πόλο στο 0, τότε τι βάζουμε για P στον τύπο Z = N + P; Όπως πχ στην άσκηση 4β του φυλλαδίου 6.

Όταν η ΣΜΑΒ έχει πόλους πάνω στον Im άξονα, η διαδικασία για τη σχεδίαση του Nyquist είναι λίγο διαφορετική (απαντάται σύντομα και εδώ https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=77285.msg1369102#msg1369102).
Αυτό βέβαια προϋποθέτει να έχει εμβαθύνει κανείς περισσότερο στην "αρχή του ορίσματος" και σε άλλες θεωρητικές λεπτομέρειες.
Εντελώς εγκυκλοπαιδικά, όποιον τον ενδιαφέρει μπορώ να τα εξηγήσω αναλυτικότερα (αρχή του ορίσματος, κριτήριο Nyquist, γιατί ορίζονται τα gm/φm όπως τα ορίζουμε, γιατί δηλ μας ενδιαφέρει να αποφύγουμε κέρδος 1 και φάση -180 κτλ και πώς προκύπτει αυτό από το κριτήριο Nyquist)

Στις ασκήσεις φέτος δεν εξετάσαμε τέτοιες περιπτώσεις. Αν και στην θεωρία δεν είπατε κάτι σχετικό, φαντάζομαι πως λογικά δεν θα είναι εντός ύλης...

 
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2020-21 on: January 17, 2021, 12:49:45 pm
Έξτρα μάθημα ασκήσεων

Τη Δευτέρα (18/01) και ώρα 11:00 πμ θα γίνει έξτρα μάθημα ασκήσεων.

zoom meeting id: 982 1404 6601

Θα γίνουν 4 40λεπτα, με 10 λεπτά διάλειμμα ενδιάμεσα. Δηλ:
1η ώρα: 11.00 - 11.40
2η ώρα: 11.50 - 12.30
3η ώρα: 12.40 - 13.20
4η ώρα: 13.30 - 14.10

Ουσιαστικά θα μας πετάει το zoom στα 40'  Tongue
Βγήκε ανακοίνωση και στο e-learning.
Ενημερώστε τους συναδέλφους σας.


5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Ώρα έξτρα μαθήματος ασκήσεων on: January 17, 2021, 12:44:31 pm
Quote from: Caterpillar on January 15, 2021, 20:20:34 pm
Ξέρουμε αν θα γίνουν 2 ή 3 ή 4 ώρες μάθημα?

4 40λεπτα με 10 λεπτά διάλειμμα ενδιάμεσα θα γίνουν
Βγήκε ανακοίνωση στο e-learning
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2020-21 on: January 04, 2021, 15:50:29 pm
Ανένηκαν στο e-learning σημειώσεις για το 6ο μάθημα.
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2020-21 on: December 30, 2020, 12:12:01 pm
Quote from: egw_mhxanologos_h8ela on December 29, 2020, 19:49:57 pm
Η τοποθέτηση με ελεγκτή ενος μηδενικου που να απαλείφει στην Α(s) ενα μηδενικο, ειναι μια διαδικασια που γενικα θα πρεπει να αποφεύγετα?

Εξαρτάται, αναλόγως την περίπτωση... Καλό θα ήταν να αναφερθείς σε συγκεκριμένο παράδειγμα

Quote from: egw_mhxanologos_h8ela on December 29, 2020, 19:49:57 pm
ειδικα για s κοντα στο 0 (για λογους ευστάθειας)??

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς?

Quote from: egw_mhxanologos_h8ela on December 29, 2020, 19:49:57 pm
γιατι σε πολλα παλιοτερα θεματα η απαλοιφή ενος πόλου με ενα μηδενικού θα απλοποιούσε πολυ την λυση,αλλα απο οσο εχω δει σε μερικά λυμένα θεματα δεν προτιμαται ιδιαίτερα παρα μονο οταν δεν υπαρχει καποια αλλη εναλλακτική.ισχυουν αυτα που λεω ή κανω καποιο λαθος;;

Συνήθως εκεί είχες και προδιαγραφές σφαλμάτων θέσης/ταχύτητας κτλ. Άρα θες τον ολοκληρωτή στην Α(s).
Δηλ, ναι μεν μπορεί να σε βόλευε να αναιρέσεις το s για να καλύψεις κάποια άλλη προδιαγραφή (πχ για το ts), αλλά δεν θα κάλυπτες την προδιαγραφή για τα σφάλματα.



8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2020-21 on: December 28, 2020, 14:25:13 pm
Quote from: Sloth on December 27, 2020, 18:49:36 pm
Μήπως ξέρει κάποιος πως αντιμετωπίζουμε σε διάγραμμα Bode , όρο της μορφής (a-s) , όπου a ανήκει R (σετ ασκήσεων 5 ,  ασκήσεις 8-β, 9). Επειδή μέχρι στιγμής σε όσα παραδείγματα ή ασκήσεις έχω δει  υπάρχουν μόνο όροι της μορφής (a+s) όπου ακολουθούμε συγκεκριμένο τρόπο επίλυσης.

Το μέτρο μένει ίδιο, όμως φάση{a-s} = -{φάση(a+s)}   (όπου α>0)
Για να μην μπλέξετε με τα τεταρτημόρια, να φροντίζετε πάντα ο σταθερός όρος να είναι θετικός, δηλ:
- αν έχω (5-s), φάση{5-s} = -{φάση(5+s)}
- αν έχω (-5+s) το γράφω -1*(5-s), οπότε έχω φάση{5-s} = -{φάση(5+s)} ΚΑΙ φάση{-1}=-180

(PS, σας την χρωστάω την 8, κ 2 ακόμα από εκείνο το pdf).

Quote from: ktsiakou on November 21, 2020, 13:37:44 pm
Στα συστήματα 1ης ή 2ης τάξης είχαμε πει ότι το εύρος ζώνης ισούται περίπου με το σημείο θλάσης ?

Όχι ακριβώς...
Δες σελ 6 από το "4. Σημειώσεις"

Quote from: Caterpillar on November 20, 2020, 20:37:37 pm
Και εγώ 0 το βρήκα οπότε παίζει να το  έχει λάθος.

Έχετε δίκιο, λείπει ένα "s" στον παρονομαστή

edit by Caterpillar merge answers
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20 on: August 22, 2020, 15:36:59 pm
Quote from: Pampouks on August 20, 2020, 20:43:26 pm
Θα ανοιξει ξανα η δηλωση π καναμε οτι οντως θα συμμετασχουμε στην ηλ.εξεταση;


Νομίζω πως όχι και θα ισχύει η προηγούμενη λίστα. Καλύτερα όμως να το τσεκάρετε με την γραμματεία για σιγουριά.
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20 on: August 19, 2020, 22:43:25 pm
Quote from: tasosl on August 19, 2020, 18:43:27 pm
αφορά όλους του φοιτητές ΝΠΣ και ΠΠΣ;
sent from mTHMMY 

Ναι, αφορά όλους όσους χρωστάνε το μάθημα.
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20 on: August 19, 2020, 17:39:38 pm
Η εγγραφή για τα ΣΑΕ Ι στο e-learning έχει ανοίξει.
Όσοι δεν είστε εγγεγραμμένοι καλό είναι να εγγραφείτε έγκαιρα (ώστε να γνωρίζουμε πόσα άτομα περίπου θα δώσουν για να προγραμματιστεί καλύτερα η κατανομή αιθουσών-επιτηρητών κλπ για την ηλεκτρονική εξέταση).

(Παρακαλώ ενημερώστε και τους υπόλοιπους συναδέρφους)
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20 on: August 10, 2020, 11:24:55 am
Quote from: Panagos on August 06, 2020, 22:32:21 pm
Ξέρουμε αν θα ανοίξει κάποια στιγμη το  elearning για να μπούμε όσοι δεν ειχαμε κάνει εγγραφη?
Ωστε να δώσουμε τον Σεπτέμβρη.
Ή πρέπει να στείλω κάποιο mail?

Θα ανοίξει κάποια στιγμή (λογικά εντός των επόμενων 10-12 ημερών) για να εγγραφείτε
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20 on: June 23, 2020, 15:06:22 pm
Όσοι δεν πρόλαβαν να εγγραφούν στο μάθημα των ΣΑΕ Ι στο e-learning (και δικαιούνται να εξεταστούν) ας μου στείλουν mail με ονοματεπώνυμο και ΑΕΜ να τους προσθέσω.
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20 on: June 17, 2020, 13:55:39 pm
Αναρτήθηκε στο e-learning ΣΑΕ Ι ανακοίνωση με τις οδηγίες της εξέτασης.
Είναι επίσης διαθέσιμο ένα δοκιμαστικό test στην καρτέλα "Δοκιμαστική Εξέταση"
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2019-20 on: June 12, 2020, 12:44:28 pm
Όσοι δικαιούνται (κ επιθυμούν) να εξεταστούν στην πτυχιακή εξεταστική των ΣΑΕ Ι (30/06/2020) παρακαλούνται να εισέλθουν στο e-learning και να εγγραφούν στο μάθημα.

Προθεσμία εγγραφής:
   Από: Τρίτη 12/06 12:00
   Μέχρι: Κυριακή 21/06 23:59

Κωδικός εγγραφής: sae1_300620

- Μετά το πέρας της ανωτέρου περιόδου δεν θα είναι δυνατή η εγγραφή.
- Φοιτητές οι οποίοι έκαναν εγγραφή αλλά δεν είναι εγγεγραμμένοι στις λίστες της γραμματείας (δεν δικαιούνται να εξεταστούν στην τρέχουσα πτυχιακή εξέταση) θα διαγραφούν.
- Ενημερώσεις από τους διδάσκοντες που αφορούν την εξέταση αλλά κ γενικότερα το μάθημα θα αναρτώνται εφεξής στο e-learning.
- Θα βγει μέσα στην επόμενη βδομάδα (στο e-learning) ανακοίνωση με οδηγίες σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής της εξέτασης.

Ενημερώστε παρακαλώ κ τους υπόλοιπους συναδέρφους.
Pages: [1] 2 3 4
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...