• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 06:29:37 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 06:29:37 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[Today at 03:00:23]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Mr Watson
[Today at 02:56:28]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 30, 2025, 20:28:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Nikos_313
[June 30, 2025, 19:21:42 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[June 30, 2025, 14:21:07 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 30, 2025, 02:08:34 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[June 28, 2025, 14:19:42 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]

Ποιος πιστεύετε ότι θα εί...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 14:01:27 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:37:27 pm]

Πρόγραμμα Εξεταστικής Σεπ...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:34:24 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9968
Latest: to_parasito
Stats
Total Posts: 1427144
Total Topics: 31723
Online Today: 148
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 7
Guests: 55
Total: 62
Isidora
John120196
Captain
Gauss111
superkolios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 16
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Ορκωμοσίες / Re: Πάπυρος Διπλώματος on: August 22, 2018, 18:20:28 pm
τελικα μάθαμε ποοοσο αργεί ο πάπυρος?
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση παλιών θεμάτων on: May 21, 2018, 23:56:49 pm
Quote from: kostaras14 on May 21, 2018, 21:33:43 pm
Παιδιά να κάνω μία ερώτηση.

Στα λυμένα Ιούνιος 2016 Θέμα 1ο δίνει για r<a ότι Tex code  ενώ στο τυπολόγιο για ομοαξονικό καλώδιο το δίνει ίσο με Tex code .

Πόσο είναι το Ir ; Υπάρχει περίπτωση να έχει λάθος;

Kαλησπέρα χωρίς να έχω δει το θέμα ,απλά να πω ότι ίσως έχει σχέση με τη γεωμετρία του σχήματος και με το είδος της κατανομής κάθε φορά (επιφανειακή , χωρική κλπ)
3  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Software / Re: machine learning question on: April 20, 2018, 12:00:18 pm
Quote from: heavy melon on April 17, 2018, 18:28:42 pm
οκ, κοίτα ο ΜΟ που προτεινεις (accuracy στο training), επειδη το εχω τρεξει αρκετες φορες υψηλος θα ειναι. τυπου 96-97-98%
To πρόβλημα είναι ότι στο test είναι μεγάλη η απόκλιση. Εμάς στο test δε μας νοιάζει τι συμβαίνει περισσότερο?

ναι στο τεστ σετ σε ενδιαφερει,το προβλημα ισως ειναι οτι γινεται οβερφιτινγκ στο τρεινινγκ σετ
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Erasmus / Re: Erasmus Πληροφορίες & Εμπειρίες on: February 27, 2018, 21:54:15 pm
Quote from: Anser on February 27, 2018, 21:32:37 pm
Υπαρχει προβλημα αν στο προτεινομενο προγραμμα σπουδων που φτιαχνω για την αιτηση τα ects μου βγαινουν 27 αντι για 30?
οχι ,εγω ειχα παει και ειχα 17 ects ,αν εχεις κατω απο 15 εκει ειναι το θεμα,ετσι μου ειχε πει τοτε ο Χατζοπουλος
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Erasmus / Re: Erasmus Πληροφορίες & Εμπειρίες on: February 22, 2018, 18:39:36 pm
Quote from: Kthulu on February 22, 2018, 18:31:02 pm
Αν σε κάποιο πανεπιστήμιο -στην συγκεκριμένη περίπτωση στο Παλέρμο- κάποια μαθήματα που χρωστάω είναι διασκορπίσμενα σε 2-3 διαφορετικά Master, τα οποία όμως όλα θεωρούνται Electrical Engineering, υπάρχει πρόβλημα; Θα μπορέσω δηλαδή να επιλέξω και από τα 3;

θεμα του εκει πανεπιστημιου ειναι.εκεινους πρεπει να ρωτησεις.το απθ δεν εχει θεμα.ειχα κανει το αντιστοιχο στο carlosIII της μαδριτης
6  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ] Ερωτήσεις Προφορικής Εξέτασης on: February 22, 2018, 13:55:24 pm
Quote from: Gatsomaths on February 22, 2018, 04:52:18 am
Δημουλιάς
1) Να σχεδιαστεί ένας DC-DC ανύψωσης. Γιατί πρέπει D<0,6 ; Του λες για τα παρασιτικά στοιχεία και ρωτά ποιά είναι αυτά και ποιό είναι αυτό που επιδρά περισσότερο(θεωρώ η αντίσταση του πηνίου). Έπειτα ρωτά γιατί συμβαίνει αυτό μετά τα 0,6 για παράδειγμα. Η λύση που γράφω δεν ξέρω αν είναι σωστή μιας και την σκέφτηκα μετά την εξέταση, επίσης δεν ξέρω αν ήθελε όλη την ανάλυση που έχει κάνει αυτός στις παραδόσεις. Θεωρώντας το IL σταθερό όπως και στην ανάλυση του και όταν ο διακόπτης είναι κλειστός έχουμε Vo=Vd - uL- rL*IL (το uL είναι αρνητικό όσο έχουμε ανύψωση άρα είναι Vd+|uL|). Όσο το D αυξάνει τότε τόσο και το μέσο ρεύμα ΙL θα αυξάνει , με αποτέλεσμα το rl*lL να αυξάνει και να γίνεται συγκρίσιμο με το uL.
2) Να σχεδιαστεί ένας DC-AC μισής γέφυρας και να περιγραφούν οι βρόχοι που σχηματίζει το ρεύμα (ήθελε απο την είσοδο dc στους πυκνωτές μέχρι το ac μέρος) όταν, για παράδειγμα, είναι κλειστός ο πάνω διακόπτης και το ρεύμα στο φορτίο είναι θετικό(ρώτησε και όταν ο κάτω είναι κλειστός και το ρεύμα θετικό τι γίνεται). Δείτε λίγο PSIM έχει έτοιμη διάταξη μισής γέφυρας με αντίσταση για φορτίο (σε εμάς το φορτίο ήταν r-l).
3) Ποιό είναι το θετικό της μισής γέφυρας σε σχέση με την πλήρη. Έκτος απο τα γνωστά ήθελε να ακούσει αυτό που λέει στις σελίδες 246-247!
4) Έχω ένα 3φασικό και ένα 1φασικό inverter ίδιας ισχύος, γιατί ο πυκνωτής στο dc μέρος στο 3φασικό είναι μικρότερος από ότι στο 1φασικο;


3.ποιο είναι το θετικό? ποια είναι τα γνωστα και τι ακριβως παρουσιαζεται σαν θετικο στις σελλιδες 246 247 μοχαν? δεν το πιανω καθολου
7  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ / Re: [Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ] Ερωτήσεις Προφορικής Εξέτασης on: February 21, 2018, 14:57:52 pm
Quote from: GiorgosOmegas on February 21, 2018, 13:44:31 pm
Ολόφρεσκες ερωτήσεις Δημουλια απο σήμερα:
1)Καμπύλη σελ 208 Μοχαν, τι μπορώ να υπολογίσω από αυτή.
2)Πότε χρησιμοποιώ διαμόρφωση με τετραγωνική κυματομορφή.
3)Το ερώτημα Ε της εργασίας, πως μπορώ να ελέγξω το ρεύμα εξόδου με γέφυρα πλήρους ανόρθωσης.
4)Σχεδίασε dc-dc ανύψωσης, βρες ρευμα πυκνωτή.

σωστη απαντηση για το 4 είναι στη σελ 210 ΜΟ-να-ΧΑΝ? το σχημα για το iD???

ΕΔΙΤ: μαλλον απο κιοσκεριδη σελ 460 ειναι η σωστη απαντηση
8  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Περί Υπολογιστών... / Re: Τεχνικό πρόβλημα(s6 edge) on: February 09, 2018, 11:10:04 am
Καλησπέρα παιδια,είχα παρομοιο προβλημα με το δικο μου το τηλ ,samsung s6 , μια μερα αποφάσισε να σταματήσει να φορτίζει.φρίκαρα λίγο,δοκίμασα τα πάντα ,απο διαφορετικούς φορτιστέςκαι καθάρισμα της υποδοχής του κινητου, μέχρι ότι σαβούρα κυκλοφορεί στο διαδίκτυο σε φάση hard reset κλπ κλπ. ε τελικα πήρα εναν ασυρματο φορτιστή και βρήκα τη λύση μου. έλα που οόμως μετά από ένα μήνα αποφασίζω να δοκιμάζω αν φορτίζει ενσυρματα απο συνήθεια ...και το αποτέλεσμα? ΞΑΝΑΦΟΡΤΙΖΕ...
9  Παρα-φόρουμ / Σχετικά με το THMMY.gr / Re: best username in THMMY.gr on: February 04, 2018, 14:13:34 pm
ψηφιζω adiaforos!!!!!!!!!!!!!
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 / Ημερομηνία εξέτασης ΔΣΗΕ on: January 21, 2018, 03:21:41 am
ψηφίστε παρακαλω να δώσουμε μια απάντηση στον υπεύθυνο καθηγητή

Μετακινήθηκε για να υπάρχει μόνο ένα τόπικ για το μάθημα. Αν θέλετε να προστεθεί/αφαιρεθεί κάποια επιλογή στο poll γραψτε το εδώ ή σε pm σε κάποιον mod
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 / Re: [Δ.Σ.Η.Ε.] Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 on: January 20, 2018, 19:53:59 pm
Quote from: mike.s.papadakis on January 20, 2018, 16:49:44 pm
23/2 μαλλον εννοει και απλα εκανε λαθος βιασυνης.!
δε νομίζω φίλε ..καθηγητης πολυασχολος είναι. υπεύθυνες απαντήσεις δίνει ..
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 / Re: [Δ.Σ.Η.Ε.] Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 on: January 20, 2018, 00:28:01 am
να κάνουμε πολ αν ψήνει κανένας ακόμα 23/3?
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 / Re: [Δ.Σ.Η.Ε.] Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 on: January 20, 2018, 00:26:34 am
για Μάρτιο πάει μακριά φίλε αλλά νομίζω με βολεύει 23/3
14  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Open Source Οδηγός Θεσσαλονίκης / Re: Μέρη για διάβασμα on: December 10, 2017, 19:20:36 pm
Quote from: Big Mom on December 10, 2017, 15:25:44 pm
Έχει wifi;

γενικά έχει ναι
15  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρονικά Ισχύος Ι / Re: [Ισχύος 1] Πτυχιακή 2018 on: December 03, 2017, 01:13:51 am
για μένα που ανήκω στην κατηγορία επί πτυχίω να χρωστάω ισχύος 1 και 2 θα με βόλευε ξεκάθαρα να  μην πέσουν το ένα πάνω στο άλλο..αλλα επειδή παράλληλα θα φύγω  με το νέο έτος..θα με βόλευε να εξεταστουμε  οι επί πτυχίω αν και εφόσον  γίνεται εντός Δεκεμβρίου
Pages: [1] 2 3 ... 16
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...