|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 11
|
3
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; -Φεβρουάριος 2017
|
on: March 10, 2017, 14:18:19 pm
|
Θα το δηλώσεις κανονικά. Αν το περάσεις πας απλά στη Σούλα να εξηγήσεις την κατάσταση και θα στο αφαιρέσει. Το πρόβλημα είναι ότι μπορείς να δηλώσεις μέχρι 10 μαθήματα, οπότε αν ήθελες να δηλώσεις κάτι άλλο στη θέση αυτού και δεν έχεις χώρο, μπορεί να είναι πιο περίπλοκο (πάλι όμως θα τα καταφέρει γιατί είναι η Σούλα και μας αγαπάει).
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Πότε να ξεκινήσω διπλωματική;
|
on: February 21, 2017, 23:52:23 pm
|
Πρώτα απ όλα φαντάζομαι ότι δεν έχεις καταλήξει ακριβώς σε κάποιο θέμα που σε ενδιαφέρει, έτσι δεν είναι; Αλλιώς μη ρωτάς καν, ξεκίνα το από τώρα μόνος σου, και βρες καθηγητή στην πορεία!
Καλό είναι να ξεκινήσεις από νωρίς την αναζήτηση, γιατί αν το αφήσεις για 10ο εξάμηνο κινδυνεύεις να βιαστείς να πάρεις θέμα, και να καταλήξεις με κάποιο που ναι μεν σε ενδιαφέρει, αλλά δεν είναι και το ιδανικότερο.
Βοηθάει πάρα πολύ να κανονίσεις συναντήσεις με καθηγητές. Μην τους πεις ότι ψάχνεις για διπλωματική, γιατί μετά θα νιώθεις κι εσύ κάπως δεσμευμένος απέναντί τους. Ρώτα τους πότε μπορείς να περάσεις και κάντε μια γενική κουβέντα για τα ερευνητικά τους ενδιαφέροντα, τις δημοσιεύσεις τους, κλπ.
Αυτός, για εμένα, ήταν ο καλύτερος τρόπος να δω αν θα μου άρεζε να ασχοληθώ με κάτι, βλέποντας την έρευνα κάποιου πολύ πιο προχωρημένου από εμένα. Αυτό γιατί ένας τίτλος διπλωματικής μπορεί να σου αρέσει στην αρχή, αλλά τελικά η δουλειά που θα κάνεις να είναι πολύ διαφορετική από αυτή που νόμιζες.
Τέλος έχε υπόψιν ότι γίνεται να πάρεις διπλωματική και με υπεύθυνο από άλλο τμήμα (πχ Πληροφορικής), με ελάχιστη χαρτούρα στη γραμματεία. Ακόμα και από τμήμα εκτός ΑΠΘ (πχ Μετσόβειο), αν και νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση η χαρτούρα είναι κάπως περισσότερη (πάλι όμως απλή).
Αν έχεις όρεξη για το θέμα σου, σε ένα εννιάμηνο μπορείς να πάρεις πολύ όμορφα αποτελέσματα (όχι απλώς το 10ράκι, αυτό το δίνουν απλόχερα απ ό,τι έχω ακούσει, αλλά που θα τα χαρείς κι εσύ). Θα σου πρότεινα να επιμείνεις αρκετά στην επιλογή θέματος-καθηγητή. Στην τελική αν είναι να πάρεις κάτι που δε γουστάρεις 100% ή που ο καθηγητής δε θα σε βοηθήσει, καλύτερα πάρε μια βιβλιογραφική για να τελειώνεις και ασχολήσου με κάτι που σε ενδιαφέρει ολομόναχος.
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: Φασίστας καθηγητής στην Ξάνθη-στοχοποίηση του φοιτητικού συνδικαλισμού
|
on: February 09, 2017, 17:41:00 pm
|
@ChrisKaloy-Kakou : Για αυτό που είπες πριν νόμιζα το παιδί τον υπερασπίστηκε στη συνέλευση, το γεγονός με τις ναζιστικές σημαίες προφανώς ντροπή σε όποιον το έκανε. Πράγματι στις υπογραφές (και στις αφίσες όπως κατέδειξες) υπάρχουν πολλοί φασίστες. Αυτό βέβαια δεν κάνει φασίστα τον καθηγητή αφού ούτε παρακάλεσε τους φασίστες να το υπογράψουν ούτε έβαλε τον φοιτητή να μιλήσει εκ μέρους του. Κι εμένα καλή ώρα είχανε κάνει μια δημοσίευση με το όνομά μου σε site Βουλευτή της Χρυσής Αυγής και σιχάθηκα τη ζωή μου. Η τοποθέτησή του ότι η ΧΑ βλάπτει την εθνική υπόθεση και την δημοκρατία νομίζω είναι χαρακτηριστικότατη πάνω στο θέμα και (πρώτα ο Θεός) συμφωνούμε όλοι μαζί του. Τον Παύλου βεβαίως μπορείς να τον πεις πορωμένο με την πατρίδα του, κι είναι μια τελείως άλλη συζήτηση το αν αυτό είναι κάτι θετικό ή αρνητικό. Η λέξη φασίστας κουβαλάει μαζί της φορτίο πολύ διαφορετικό από αυτό που προσπαθούμε να διαπραγματευτούμε στην προκειμένη περίπτωση. Ναι, να υπάρχει ηρεμία για να έρθουν οι επενδύσεις  Χαχαχαχα, ακριβώς αυτό!
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: Φασίστας καθηγητής στην Ξάνθη-στοχοποίηση του φοιτητικού συνδικαλισμού
|
on: February 08, 2017, 04:22:34 am
|
@Koroi_Senko, πάντως ο Παύλος έχει και έναν φοιτητή που είναι φασιστάκος και λειτουργεί σαν λακές του...τροφή για σκέψη.
Αν είναι δυνατόν αδερφέ μου ενημέρωσε μας με πηγή για το παραπάνω για να μπορούμε να συμμετέχουμε και οι υπόλοιποι στην κουβέντα. Τι συνέβη με αυτό το παιδί; Επίσης, παλίκαρε που έχεις παρακολουθήσει μάθημά του, είχες διαπιστώσει κι εσύ εκφράσεις από μέρους του τύπου "σκύλα, ανέραστη"; Γιατί κάτι τέτοια, αν ισχύουν, δεν είναι από αυτά που απομονώνοντας ατάκες δίνεις διαφορετικό περιεχόμενο από το πραγματικό.
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: Φασίστας καθηγητής στην Ξάνθη-στοχοποίηση του φοιτητικού συνδικαλισμού
|
on: February 08, 2017, 03:14:58 am
|
Εδώ πάντως προτείνει συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Χ.Α. http://www.gpavlos.gr/article.php?p=14&id=46"[...]Και σαφώς η Χρυσή Αυγή θα γίνει το μόνο καταφύγιο των εν απογνώσει Ελλήνων με ό,τι αυτό συνεπάγεται ... Και όλοι καταλαβαίνουμε πως οι Μετανάστες είναι ανθρώπινα πλάσματα που δεν μπορούν να στοχοποιούνται έστω και αν γίνονται εργαλείο κάποιων για εκ διωγμό των Ελλήνων από την Ελλάδα και αποσταθεροποίηση της Ευρώπης ολόκληρης. " Φαίνεται ότι είναι σίγουρα ακροδεξιός, απλά κάνει κάτι νύξεις για εκδημοκρατισμό της Χ.Α. κλπ....για ΛΕΠΕΝ μου κάνει ή κάτι τέτοιο, τύπου ακροδεξιός, εθνικιστής, ευρωσκεπτικιστής. Προφανώς βέβαια ότι και να είναι σίγουρα δε γουστάρει συνδικαλισμό πουθενά. Έχει άλλα 6 τέτοια κείμενα εδώ: http://www.gpavlos.gr/ Να 'σαι καλά για το κείμενο αδερφέ μου. Να προσθέσω και από το άρθρο που παρέθεσε ο Αλντεμπαράν το εξής του Παύλου: [...]η Χρυσή Αυγή όχι μόνο δεν ωφελεί την Ελλάδα αλλά επιπλέον βλάπτει και την εθνική υπόθεση και την δημοκρατία, από την στιγμή που υιοθετεί απαράδεκτες ναζιστικές ιδέες, αντιλήψεις και μεθόδους βίας και τρομοκράτησης, όπως είδαμε να πράττει κατά το παρελθόν απέναντι σε ταλαίπωρους μετανάστες και όχι μόνο [...] Τυχαίνει τα συμπεράσματά μας να διαφέρουν ως προς την υποστήριξη της Χρυσής Αυγής, και πάλι όμως σε ευχαριστώ για το (πρωτογενές) κείμενο. Η αναφορά σε ακροδεξιές ιδέες βέβαια δεν περιορίζεται στην εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, ίσως για να γίνεται τόσο χαμός να έχει πει και κάτι ακόμα;
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: Φασίστας καθηγητής στην Ξάνθη-στοχοποίηση του φοιτητικού συνδικαλισμού
|
on: February 08, 2017, 02:40:59 am
|
Χωρίς καμμία διάθεση να προσβάλω, θέλω να τονίσω το γεγονός ότι τα παραπάνω άρθρα δε βοηθάνε στο βαθμό που θα ήθελαν να σχηματίσουμε γνώμη όσοι δε γνωρίζουμε ήδη τα γεγονότα. Λείπει η αναφορά στις πρωτογενείς πηγές (στο site του καθηγητή πχ δεν μπόρεσα να βρω το άρθρο με την ατάκα περί Κασιδιάρη, ίσως λόγω και δικής μου ανεπάρκειας να αναζητήσω), οπότε μπορούν να λειτουργήσουν ως υπενθύμιση για αυτούς που ξέρουν, αλλά όχι ως πληροφόρηση για τους υπόλοιπους. Αν γνωρίζει κάποιος κάποιο πιο συνεπές άρθρο, θα τον ευχαριστούσα πολύ αν το ανέβαζε, μιας και οι κατηγορίες είναι βαριές και από τις δύο πλευρές, και το θέμα (φασίστας καθηγητής - στοχοποίηση συνδικαλισμού), σίγουρα ενδιαφέρον.
|
|
|
11
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2016-2017
|
on: January 13, 2017, 19:03:33 pm
|
Παιδια στο Level 1 μου προκύπτει SNR 75dB. Κατά την ανάκτηση ενώ στα OLS frames έχω πλήρη ανάκτηση, στα ESH έχω ένα σφάλμα της τάξης 10^-4. Αυτό φταίει?
Ακούγεται πολύ μικρό σφάλμα, δοκίμασες αυτό που πρότεινε ο Claude, να βάλεις 1024 μηδενικά δείγματα στην αρχή και άλλα τόσα στο τέλος (λίγα παραπάνω μάλιστα στο τέλος, για να διαιρείται το συνολικό μέγεθος με 1024), ώστε να υπάρχει τέλεια ανακατασκευή στην αρχή και στο τέλος; Μπορεί μόνο εκεί να έχεις αυτή τη στιγμή αρκετό θόρυβο. Πρόσεξε απλά όταν υπολογίζεις το SNR να τραβήξεις μόνο το κομμάτι χωρίς τα μηδενικά που πρόσθεσες, και να το συγκρίνεις με το αρχικό σήμα. -------- Όσο για το άλλο, κι εμένα μου κάνει εντύπωση. Ίσως υπάρχει κι άλλο, δεύτερο, σφάλμα που πρέπει να διορθωθεί ώστε τα λίγα ESH να γίνουν 12. Όμως είναι σίγουρο ότι να πάρουμε 12 με τη λάθος διαίρεση, που σημείωσα παραπάνω, είναι λάθος ( σύμπτωση; ).
|
|
|
12
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2016-2017
|
on: January 10, 2017, 19:04:12 pm
|
... Frames ESH έχω τα παρακάτω και λειτουργεί (για να μην πανικοβληθεί κάποιος αν δε βγάλει όλα τα δικά σου): 2, 27, 45, 52, 114, 148, 156, 199, 234 Λείπουν δηλαδή 3 από τα δικά σου. ...
Βρέθηκε το πρόβλημα με τα ESH. Το σωστό είναι αυτό με τα λίγα. Η λύση για όσους έχουν περισσότερα (12) είναι η εξής: Όταν υπολογίζετε τα dsl (attack values), υπάρχει στον παρονομαστή ένα (1/l). Προσέξτε όμως ότι αυτός ονομάζει τα attack values ξεκινώντας από 0. Αυτό σημαίνει ότι όταν υπολογίζει το ds2 (κι έχει στον παρονομαστή τον όρο (1/2)) στην ουσία αναφέρεται στο attack value του 3 128-bitου frame. Συνεπώς είναι πιθανό να πρέπει στον κώδικα να κάνετε (1/(l-1)) ή κάτι παρόμοιο, ανάλογα με την υλοποίησή σας.
|
|
|
13
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2016-2017
|
on: January 09, 2017, 16:31:11 pm
|
Τώρα ή έχεις λάθος, μαλλον απίθανο, ή φταίει αυτό με τα επικαλυπτομενα ή μη. Αν βγάζεις καλα SNR μη το παιδεύεις πολύ και ρωτα τον Δίου.
Αδερφέ, με έσωσες, είχα βάλει μηδενικά στο τέλος ίσα ίσα να διαιρείται τέλεια με το 1024 το μέγεθος... πρόσθεσα ακόμα 1024 και έβγαλα τέλειο SNR (307 με SIN, από 52). Frames ESH έχω τα παρακάτω και λειτουργεί (για να μην πανικοβληθεί κάποιος αν δε βγάλει όλα τα δικά σου): 2, 27, 45, 52, 114, 148, 156, 199, 234 Λείπουν δηλαδή 3 από τα δικά σου. Όλη η μαγκιά στο padding λοιπόν. Ευχαριστώ πολύ!
|
|
|
14
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2016-2017
|
on: January 09, 2017, 14:53:09 pm
|
. Ναι τα frames είναι τσεκαρισμένα και από τους 2, 12 στον αριθμό και όπως φαίνονται στη σελίδα 2 του παρόντος τοπικ. Επίσης να ξέρεις έχω βάλει 1024 μηδενικά στην αρχή και 1024 στο τέλος για να υπάρχει τέλεια ανακατασκευη στην αρχή και στο τέλος! ,
Ωραίος!!! Εμφανίζω 8 ESH και όλα μου ήταν ένα index πριν το δικό σου, τώρα εξηγείται γιατί.
|
|
|
15
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2016-2017
|
on: January 09, 2017, 14:23:59 pm
|
Δεκτό αυτό που λες. Πάντως με τα επικαλυπτόμενα δουλεύει τέλεια. Ο greeko που το έκανε με τα μη επικαλυπτόμενα του δούλεψε επίσης καλά. Στο πρότυπο που προανέφερα λέει "These eight subblock energies represent the eight short windows of the next frame". Αυτό με ώθησε να καταλαβω ότι εννοεί επικαλυπτόμενα.
Καλά που είπες ότι του greeko του δούλεψε με μη-επικαλυπτόμενα, γιατί ετοιμαζόμουν να γράψω ότι παίζει να λέω μαλακίες, εμένα δε μου δούλεψε ακόμα. Παίρνω και διαφορετικά ESH από εσένα, οπότε πιθανό να έχω κάτι λάθος.
|
|
|
|
|