• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 06:25:33 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 06:25:33 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 3
Guests: 99
Total: 102
Yamal
pipitsenko
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 5
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: αποτελέσματα φοιτητικών εκλογών on: May 08, 2014, 18:57:17 pm
Εγώ ψηφίζω να καταργηθούν οι παρατάξεις από τα πανεπιστήμια  ytold
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΓΣ (εξ αναβολής) του συλλόγου ΗΛ-ΜΗΧ | Τρίτη | 14:00 | Α5 on: March 09, 2014, 19:57:49 pm
Χωρίς λόγο.
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Συνέλα 5/12/2013 on: December 05, 2013, 22:25:46 pm
Quote from: PureForm on December 05, 2013, 18:16:53 pm
το αποτελεσμα σε ψηφους αν μπορουσε καποιος...
+1
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες / Re: [Στοχαστικό] Απορίες στις ασκήσεις 2013 on: April 21, 2013, 19:37:03 pm
Το πρώτο θέμα από την πρόοδο του 2012 πως γίνεται;;
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Φοιτητικες εκλογες 2013 FAQ on: April 19, 2013, 22:48:19 pm
Αν δεν κάνω λάθος το σύνολο των φοιτητών σε ηλ-μηχ είναι περισσότερα από 5000 άτομα, που σημαίνει μόλις 10% ποσοστό συμμετοχής (αν δούμε μόνο τους ηλεκτρολόγους το ποσοστό είναι μικρότερο από 10%)
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Φοιτητικες εκλογες 2013 FAQ on: April 19, 2013, 22:33:47 pm
Εγώ πάντως απ'το τόσο μικρό ποσοστό συμμετοχής συμπεραίνω ότι και να μην υπήρχαν οι παρατάξεις στο τμήμα μας δεν θα πείραζε και κανέναν..
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Φοιτητικες εκλογες 2013 FAQ on: April 18, 2013, 22:25:46 pm
Τί ποσοστό συμμετοχής είχαμε;
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες / Re: [Στοχαστικό] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013 on: April 15, 2013, 01:57:20 am
Ο ρέκανος έχει μπει στο 4ο κεφάλαιο;
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία Ι / Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013 on: March 06, 2013, 21:30:35 pm
Quote from: goddamned on March 06, 2013, 20:31:55 pm
Όχι.

Γιατι;
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 26, 2013, 23:42:59 pm
Quote from: sexycowboy on February 26, 2013, 23:35:52 pm
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος με το 1ο Θέμα του Φεβρουαρίου του 2012. Πώς θα υλοποιήσουμε τη σύγκριση για κάθε κατασκευή εφόσον μπορούμε να καλέσουμε μόνο μια φορά τη valuation;

+1

Η δημιουργία αντικειμένων αμέσως μετά τον ορισμό της τάξης, που χρησιμεύει;;
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 26, 2013, 22:39:23 pm
Quote from: trakas on February 26, 2013, 22:05:09 pm
Quote from: Locke on February 26, 2013, 21:49:54 pm
Στο θέμα 1 σεπτ 2010 μπορεί κάποιος να εξηγήσει πώς θα το κάνουμε;;
Αν κατάλαβα καλά, θα φτιάξουμε μία βασική τάξη, και από κάτω δύο παράγωγες, μία για κυκλώματα τύπου Α και μία για τύπου Β.
Έξω από όλες τις τάξεις θα γράψουμε τη συνάρτηση που θέλει, η οποία θα χρησιμοποιέι virtual συναρτήσεις για να μας δώσει το αποτέλεσμα. Τον πίνακα τον οποίο θα πάρει σαν όρισμα η συνάρτηση, θα τον φτιάξουμε εμείς μέσα στη main, π.χ.
αν ο πίνακας είναι **C, θα γράψουμε, C[0]=&a, C[1]=&a... C[5]=&b, ?? Κάτι που όμως δεν θα ήταν σωστό αν ζητούσε ανεξαρτησία λογισμικού..
Είναι σωστά αυτά που έγραψα?? Και  επίσης, το μέγεθος του πίνακα που θα το ορίσουμε;; Στη main?

μπορεις να μ εξηγησεις γιατι ο πινακας να ειναι **C κ οχι *C??
Θες πίνακα από pointers για να μπορείς σε κάθε έναν από αυτούς να εφαρμόσεις τη virtual συνάρτηση. Αν ήταν *C θα έιχες πίνακα από αντικείμενα.
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 26, 2013, 21:49:54 pm
Στο θέμα 1 σεπτ 2010 μπορεί κάποιος να εξηγήσει πώς θα το κάνουμε;;
Αν κατάλαβα καλά, θα φτιάξουμε μία βασική τάξη, και από κάτω δύο παράγωγες, μία για κυκλώματα τύπου Α και μία για τύπου Β.
Έξω από όλες τις τάξεις θα γράψουμε τη συνάρτηση που θέλει, η οποία θα χρησιμοποιέι virtual συναρτήσεις για να μας δώσει το αποτέλεσμα. Τον πίνακα τον οποίο θα πάρει σαν όρισμα η συνάρτηση, θα τον φτιάξουμε εμείς μέσα στη main, π.χ.
αν ο πίνακας είναι **C, θα γράψουμε, C[0]=&a, C[1]=&a... C[5]=&b, ?? Κάτι που όμως δεν θα ήταν σωστό αν ζητούσε ανεξαρτησία λογισμικού..
Είναι σωστά αυτά που έγραψα?? Και  επίσης, το μέγεθος του πίνακα που θα το ορίσουμε;; Στη main?
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Γενικές απορίες ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2012/2013 on: February 26, 2013, 20:50:12 pm
Quote from: zos on February 26, 2013, 14:50:02 pm
Quote from: varvoutis on February 26, 2013, 14:33:47 pm
Quote from: Alice_8 on February 26, 2013, 13:47:01 pm
Quote from: skipper on February 24, 2013, 22:39:58 pm
Quote from: Alice_8 on February 24, 2013, 18:41:56 pm
Όταν ζητάει να κάνουμε ανεξάρτητη συνάρτηση(είδα οτι υπάρχει σε παλιότερα θέματα) , ειναι απαραίτητο να γίνει με virtual ή είναι εξίσου σωστό με template ??

Ειχα ρωτησει το Μαμαλακη προχθες γι αυτο το θεμα και μου ειπε οτι χρησιμοποιεις template μονο και εφοσον στο λεει στην εκφωνηση. Επομενως, αν δε γραφει κατι τετοιο, το πας με κληρονομικοτητα και virtual συναρτησεις.

Ευχαριστώ!Άρα όταν ζητάει η συνάρτηση να είναι ανεξάρτητη απο τον τύπο και τον αριθμό των μπλα μπλα , απλά κάνω την συγκεκριμένη συνάρτηση virtual  και χρησιμοποιώ διπλό pointer(**p) για την αποθήκευση των στοιχέιων ο οποίος όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι static...Σωστά?

Πάντως στη φετινή εργασία E (που ζητάει η συνάρτηση get_total_P() να είναι ανεξάρτητη από αριθμό και τύπο συσκευών ) και τον static, στην base class, pointer σε pointer χρησιμοποιεί και η get_total_P() δεν είναι μέλος ούτε της base class αλλά ούτε και των derived classes

Επισυνάπτω

Πάντως νομίζω ανάλογα με το τι θέλει η άσκηση πότε χρησιμοποιείς virtual, πότε static και συνάρτηση που δεν είναι μέλος

Εγώ, ας πούμε χρειάστηκε να τα χρησιμοποιήσω και τα δύο όταν έλυνα ένα παλιό θέμα (χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι το υλοποίησα και απολύτως σωστά  Cheesy)

Να πω και εγώ την άποψη μου γτ νομίζω μπερδεύετε κάποια πράγματα(ξερόλας incoming).. Τις static μεταβλητές τις χρησιμοποιείς για να μην δίνεις σαν όρισμα στην συνάρτηση το πλήθος των αντικειμένων. Η ανεξαρτησία της συνάρτησης ως προς το είδος των αντικειμένων γίνεται με κληρονομικότητα και τον ορισμό μιας βασικής τάξης η οποία και αποθηκεύει τα αντικείμενα στο constructor της(το κομμάτι με το this στην άσκηση του παραθέτει ο varvoutis). Η virtual έχει να κάνει με την γενικότητα. Δηλαδή αν όλες οι τάξεις σου κάνουν μια ενέργεια το ίδιο(έστω return) τότε ορίζεις μια virtual συνάρτηση=0 στην βασική τάξη και κάθε παραγόμενη ξαναορίζει τι θα επιστρέφει με βάση τις μεταβλητές που έχει στo private
κομμάτι της. Άρα το virtual δεν έχει σχέση αυτό καθε αυτό με την ανεξαρτησία της συνάρτησης που ζητάει. Γίνεται για να αποκτήσεις γενικότητα ως προς το είδος των αντικειμένων που μπορείς να φτιάξεις.. Η άσκηση Ε είναι ακριβώς αυτό που θέλει για ανεξαρτησία συνάρτησης και ταυτόχρονα ανεξαρτησία τύπου αντικειμένων.



Και η ανεξαρτησία ως προς τον αριθμό των αντικειμένων πώς γίνεται;
Και κάτι ακόμα.. Στην Ε, δημιουργεί αντικέιμενο αμέσως μετά τον ορισμό της τάξης για να έχουμε ανεξαρτησία στη main;; Αν δεν ζητάει ανεξάρτησία λογισμικού τί κάνουμε; Μέσα στη main ορίζουμε αντικείμενα; Για παράδειγμα στην Ε θα γράφαμε μέσα στη main:

device1 omh("OMH");
device2 motor("motor");

??
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 26, 2013, 18:08:08 pm
Quote from: skipper on February 25, 2013, 02:07:37 am
Quote from: varvoutis on February 25, 2013, 01:31:42 am
Quote from: skipper on February 25, 2013, 00:57:51 am
Quote from: varvoutis on February 25, 2013, 00:09:31 am
Στο θέμα 2 του Φλεβάρη του 12, που λέει αν M==1 τότε return float, αν Μ==2 τότε return float, αν Μ==3 τότε return int πώς υλοποιείται αυτό;

Εγω με αναφορικες παραμετρους το εκανα, μπορει να υπαρχει κι αλλος τροπος βεβαια.

δηλαδη η παραμετρική συνάρτηση που χρησιμοποίησες ήταν τύπου void?


Ναι, τυπου void την εκανα.

Η αναφορική παράμετρος τί τύπου ήταν; Μπορείς να γράψεις πώς το έκανες;
Και κάτι ακόμα.. Στα ορίσματα της συνάρτησης θα βάλουμε και πόσα αντικέιμενα περιέχει ο πίνακας;
15  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: φεστιβάλ σεξουαλικότητας 22-23-24/2 στη ΣΘΕ on: February 21, 2013, 22:45:45 pm
Quote from: ampoulog on February 21, 2013, 22:16:42 pm
Και μια αναλογία - ερώτηση:

Ζητάμε άδεια από το δήμαρχο για να περπατήσουμε στο δρόμο;

Ανάλογα,
Όχι, αλλά ζητάς άδεια για να κάνεις μια εκδήλωση σε μια πλατεία. Δεν το βλέπει ο δήμαρχος σε αφίσα και λέει: "Αα τι καλά, εκδήλωση!"
Ακόμη και αν τα έχεις όλα κανονισμένα και ο δήμος δεν ανακατευτεί στην πραγματοποίησή της
Pages: [1] 2 3 ... 5
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...