|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 20
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Με αφορμή τις εθνικιστικές καταλήψεις στα σχολεία...
|
on: November 28, 2018, 02:44:21 am
|
Πάντως μια φορά μην πιστεύεις πως οι δικές σου καταλήψεις διεξάγονται με τον καλύτερο τρόπο (όσον αφορά την σχολή μας). Είστε καμιά 20αρια άτομα που αποφασίζετε εκ μέρους όλου του φοιτητικού συλλόγου σε συνελεύσεις που μαζεύουν πολύ λίγα άτομα,χωρίς καν να οργανώσετε κανένα πολλ ή να μαζέψετε υπογραφές και προκαλείτε φθορές εντός του πανεπιστημιακού χώρου (με κάτι συνθήματα στους τοίχους και αφίσες που χαλάνε την εικόνα κλπ).
Για αυτό λοιπόν πρωτού βγεις να κατακρίνεις αυτές τις πατριωτικού-εθνικιστικού χαρακτήρα (όπως θες πες το) καταλήψεις των μαθητών σχετικά με το Μακεδονικό ζήτημα, που όσο σάπιες και να είναι, καλύτερα δες και με ποιον τρόπο υλοποιείς την δικιά σου την κατάληψη όπως και τις διάφορες αποφάσεις της συνέλευσης
Ο καθένας με τον πόνο του. Κανείς δεν μιλάει για το πως θα λειτουργούν οι καταλήψεις ως προς τα κτήρια των σχολείων κλπ, αλλά για την ουσία τους, τον λόγο που οργανώνονται και το ποιοι τις υποκινουν. Δεν είναι για το παρόν τοπικ να συζητηθούν οι καταλήψεις στο σύλλογο μας (βρες ένα από τα πολλά τοπικ που γίνεται τέτοια συζήτηση και ποσταρε εκεί αν θες), αλλά το ότι συγκρίνεις σπρευ σε τοίχους που "χαλάνε την εικονα" με την προσπάθεια της ακροδεξιάς να αποκτήσει υπόσταση στα σχολεία δείχνει τουλάχιστον εμμονές, αν όχι γενικότερο χάος στο κεφάλι σου.
|
|
|
3
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Βάψιμο της σημαίας, αποβολλές και κοινωνικές ανισότητες
|
on: November 05, 2018, 11:23:58 am
|
Αλλά σε άλλες χώρες πολύ ανεπτυγμένες οικονομικά και πολιτικά όπως η Σαουδική Αραβία, Τουρκία ακόμη και Μαλαισία, δεν έxω δει να παίρνουν τις σημαίες τους και να τις βάφουν με τα χρώματα των LGBT στα Pride και στις διαδηλώσεις.
Εγώ μετά από αυτό ήμουν σίγουρος πως τρολλάρεις, αλλά βλέπω πως η συζήτηση συνεχίζεται κανονικά και μπερδεύομαι. Παίρνεις χώρες - υποδείγματα ακραία συντηριτικής και απόλυτα φασιστικής αντιμετώπισης προς τους πολίτες τους για να μας πεις "να, δείτε πώς το κάνουν οι πολιτισμένοι";
|
|
|
4
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ανακάλυψα το site!!... / Re: κανάλι στο youtube ζητάει... σχόλιο
|
on: October 28, 2018, 02:46:13 am
|
Οχι, δεν είναι γνωστή μου, αλλά και γνωστή μου να ήτανε δεν βρίσκω πώς κάτι τέτοιο θα "εξασφάλιζε" ότι δεν είναι μέσα στα σχέδια της να κάνει ένα εμπορικό κανάλι, ένα κανάλι που να βασίζεται δηλαδή στον αριθμό των εγγεγραμένων χρηστών και στον αριθμό των προβολών. Εγώ βλέπω ενα πονεμένο παιδι που μιλάει με γρίφους και επιζητά λίγη προσοχή. Για να κάνεις ένα εμπορικό κανάλι χρειάζεται να δαπανήσεις αρκετές εργατοώρες. Σιγουρα δεν αρκει να στηθείς μπροστά σε μια ερασιτεχνική κάμερα με πολύ κακό φωτισμό και να αρχίσεις να λες τον πόνο σου.
Υπάρχει μία εσφαλμένη αντίληψη ότι για να αντιμετωπίζει κάποιος ψυχολογικά θέματα, μάλλον είναι "χαζός" . Δεν ισχύει. Ο Αβραάμ Λινκολν κρατούσε ημερολόγιο. Μέσα σε αυτο γραφει μεταξύ άλλων "αν η δυστυχία που νιώθω σχεδόν συνεχώς μπορούσε να μπει σε μια ζυγαριά όπου από την άλλη θα έμπαινε η δυστυχία όλου του κόσμου, νομίζω ότι η δική μου θα ήταν βαρύτερη" . Και μιλάμε για τον Αβραάμ Λινκολν , μια προσωπικότητα-πρότυπο για πολλούς ανθρώπους , μια μορφή που η ιστορία αρνείται να τη σβήσει, όσα χρόνια και αν περάσουν.
Τι σχέση έχει η δεύτερη παράγραφος σου με αυτό που είπα; Εκτός αν όντως δεν έχει και απλά έβαλες και αυτό στο ίδιο ποστ. Από κει και πέρα, δεν λέω πως πάει να βγάλει λεφτά από αυτό, απλά πως μπορεί να θέλει κάτι άλλο από αυτό που λέει. Δεν έχει νόημα ένα κοινωνικό πείραμα αν λες στους συμμετέχοντες τι ακριβώς κοιτάς και πώς "πρέπει" να αντιδράσουν, αλλοιωνεις το αποτέλεσμα έτσι, προφανώς. Κι επίσης, έχοντας πολύ κοντινά άτομα με βαριά κατάθλιψη, αλλά και παρακολουθώντας youtubers και streamers που την αντιμετωπίζουν εδώ και χρόνια, μπορώ να πω πως κάνεις τους δεν μιλάει έτσι, δεν απαιτούν, δεν προκαλούν. Σαφώς και δεν είμαι ειδικός, και ξέρω πως ο καθένας το αντιμετωπίζει με τον δικό του τρόπο. Μπορεί επίσης η κοπέλα να είναι σε επόμενο στάδιο, να έχει σταθεί στα πόδια της και αυτός να είναι ο τρόπος που το παλεύει. Απλά συνολικά δεν μου κάθεται καλά, τι να πω. Αν έχω άδικο, χίλια μακάρι να βοηθηθεί από όλο αυτό.
|
|
|
5
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ανακάλυψα το site!!... / Re: κανάλι στο youtube ζητάει... σχόλιο
|
on: October 27, 2018, 10:53:05 am
|
Από τη μια, αν όντως είναι έτσι όπως τα λέει, και εφόσον όντως έχει ανάγκη για σχόλια κλπ, προφανώς και δεν πρέπει να κοροϊδεύει κάνεις, είναι τρομερά σκληρό πράγμα η κατάθλιψη.
Αλλά από την άλλη ρε γμτ, για κάποιον που θέλει να ανοιχτεί εκ βαθέων, δεν μου φαίνεται απόλυτα ειλικρινής. Λίγο ο προβλεπε τρόπος που μιλάει, λίγο το μοντάζ ανάμεσα στις προτάσεις της, και πιο πολύ το "κάνε subscribe (wtf; ) η έστω σχόλιο, εκτός αν φοβάσαι" που θυμίζει ψυχολογικό εκβιασμό τύπου clickbait.
Ακόμα και το ότι σε ένα από τα πάρα πολλά πλέον τέτοια βίντεο, ακόμα και εντός της χώρας, αυτό έτυχε να γίνει τοπικ εδώ, κάπως με ξενίζει. Είναι γνωστή σου ή κοπέλα, Web;
|
|
|
6
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Δολοφονία "τοξικοεξαρτημένου" στην Ομόνοια
|
on: September 25, 2018, 13:00:55 pm
|
Μάλλον δεν ξέρεις τι θα πει "διασταυρώσιμες", ή αν ξέρεις, επιλέγεις να πιστέψεις αυτό που προτιμάς ανεξάρτητα από τι στοιχεία υπάρχουν για το αντίθετο. Εν προκειμένω, λες να βγάλαν από το μυαλό τους τα συγκεκριμένα γεγονότα που παραθέτουν; Ιδιαίτερα εφόσον μπορεί κανείς να ανατρέξει σε άρθρα που αφορούν τις συγκεκριμένες υποθέσεις και να διαπιστώσει αν ισχύουν ή όχι;
|
|
|
8
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Δολοφονία "τοξικοεξαρτημένου" στην Ομόνοια
|
on: September 23, 2018, 15:21:26 pm
|
Και τι προτείνεις να κάνουμε; Λαϊκό δικαστήριο;
Δεν είπα κάτι τέτοιο, όμως ο Spiro έλεγε πρακτικά να μην έχουμε άποψη, ενώ έθεσε τα όργανα του νόμου σαν τις απόλυτες αυθεντίες, κάτι που το πολύ πρόσφατο παρελθόν έδειξε με πολύ εμφατικό τρόπο πως δεν στέκει σε καμία περίπτωση. Ας σταματήσει η βλακεία πως πρέπει να είσαι δικαστής για να έχεις άποψη και κρίση για το ηθικό δίκαιο ενός ζητήματος.
|
|
|
12
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Θρησκεία / Re: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΒΡΗ για τον Γέροντα Παϊσιο
|
on: April 10, 2018, 12:35:24 pm
|
Ειναι της μοδας να δηλωνεις αθεος τελικα. ....ακομα χειροτερη ειναι η πλυση εγκεφαλου που αυτοι εχουν υποστει...
Κάνεις θρησκευτικά 10 (!!) χρόνια στο σχολείο, το 95% της συνολικής τους ύλης είναι περί ορθοδοξίας, έχεις υποχρεωτική προσευχή, υποχρεωτικούς εκκλησιασμούς, εκκλησίες κάθε 500 μέτρα στο κέντρο, "κυρίγματα" και απόψεις μητροπολητών κλπ να παίζουν σε τηλεωράσεις και site, πολιτικούς και κάθε λογής λαϊκιστές να είναι πρώτο τραπέζι πίστα στις θρησκευτικές γιορτές και στις εκκλησίες που υπάρχουν κάμερες, αλλά την πλύση εγκεφάλου την έχουν υποστεί οι άθεοι;
|
|
|
13
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Θρησκεία / Re: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΒΡΗ για τον Γέροντα Παϊσιο
|
on: April 05, 2018, 13:00:28 pm
|
Ναι, θέλω να πω πως αν κόλλησες μόνο στον Άνθιμο και στον Αμβρόσιο τότε δεν είσαι 100% ορθός. Υπάρχουν και αξιόλογα άτομα...
Βρε εννοείται πως υπάρχουν, και μπράβο τους, πραγματικά. Όμως 2 προβλήματα: Πρώτον, δεν δέχεσαι σαν επιχείρημα το "υπάρχουν και κακοί στην εκκλησία, άρα η εκκλησία είναι κακή", όμως πρακτικά λες "υπάρχουν και καλοί στην εκκλησία, άρα η εκκλησία είναι καλή". Δεύτερον, σε αντίθεση με πρακτικά οποιονδήποτε άλλο χώρο, που το να υπάρχουν και καλοί και κακοί σε κάθε επίπεδο της ιεραρχίας είναι νορμάλ, έως αδιάφορο, η εκκλησία θεωρητικά είναι φορέας της καλοσύνης, της αγάπης κλπ. Άρα λοιπόν, το να είσαι καλός (θα έπρεπε να) είναι προαπαιτούμενο, ενώ το να είσαι σκατόψυχος μισάνθρωπος (να) είναι ο προφανής και απόλυτος λόγος για αποπομπή, ειδικά στους αξιοματούχους, που έχουν σαφώς περισσότερη επιρροή και απήχηση. Είναι απόλυτα παράλογο οι "καλοί" εντός της εκκλησίας να μην καταδικάζουν καν τον μισανθρωπισμό των κακών, και να αφήνουν τέτοιους πυρήνες ταλιμπανισμού να αναπτύσσονται ανεξέλεγκτα.
|
|
|
|
|