• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 05:39:41 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 05:39:41 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 9
Guests: 97
Total: 106
akoil
mixkats
Nikos.kouts
pipitsenko
Yamal
afroditi
nasos
kathrin_p
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κυλικείο - Λέσχη - Εστίες / Re: Αυξήθηκαν οι τιμές του κυλικείου on: September 18, 2005, 03:10:33 am
Quote from: fugitive on September 18, 2005, 01:23:43 am
Quote from: GoldenMouth on September 17, 2005, 19:05:20 pm

Πάντως αν θέλετε την προσωπική μου άποψη, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνουμε (ώστε να μη ζητούμε πράγματα που δεν μποτούν εκ των πραγμάτων να ικανοποιηθούν) θα ήταν να ενημρωθούμε πλήρως για τους όρους της σύμβασης που έχει υπογράψει ο κυλικειάρχης με την κοσμητέια της πολυτεχνικής.
όχι. Αυτό δεν μας ενδιαφέρει. Δηλαδή αν του χρόνου υπογραφεί μια υπέρογκη σύμβαση, θα πρέπει να πληρώνουμε τον καφέ 3Ε;

Ανέφερα ότι αυτό που σίγουρα μπορούμε να κάνουμε είναι να ζητήσουμε να  τεθούν σαφείς όροι για τις τιμές του κυλικείου, καθώς και πρόβλεψη για έλεγχο από την κασμητεία σε επόμενη σύμβαση, ώστε να μην αντιετωπίσουμε ξανά το ίδιο πρόβλημα και εν πάσει περιπτώσει να μπορούμε να διεκδιήσουμε αυτό που διεκδικούμε τώρα.

Quote
Quote
Δεν ξέρω αν η σύμβαση ή οι νόμοι του κράτους προβλέπουν ποιες θα πρέπει να είναι οι τιμές σε ένα πανεπιστημιακό χώρο. Όμως αυτό είναι που καθορίζει τη δυνατότητα παρέμβασης ή μη του κοσμήτορα (μακάρι να την έχει).
Και πάλι σε παραπέμπω στην πρώτη παράθεση.

Quote
Επομένως, πρότασή μου είναι προτού προβούμε σε διαμαρτυρίες να μελετήσουμε όλα τα παραπάνω και μετά συνεχίζουμε. Διαφορετικά, η λύση είναι το εμπάργκο (όσο αυτό γίνεται).
Για μένα δεν αποτελεί λύση αυτό. Εμείς μπορεί να αποφασίσουμε το εμπάργκο αλλά σίγουρα θα δεις κάτι... παιδιά μεγαλοαστών που λέει και ο λίσταρχος, να σπάνε το εμπάργκο.

Όπως και σε όλη την αγορά, ακόμα και εδώ (που είναι περίπτωση μονοπωλίου) ισχύει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης. Ακόμη και αν κάποιος σπάσει το εμπάργκο, το κυλικείο με πολύ λιγότερους πελάτες από τους τωρινούς δε θα είναι βιώσιμη επιχείρηση. Και κάποιος θα το σκεφτεί πάρα πολύ (και μάλλον δε θα το κάνει) να υπογράψει μελλοντικά μια υπέρογκη σύμβαση με στόχο να πουλάει τον καφέ 3Ε, γιατί μετά, πολύ απλά, δε θα έχει πελάτες και θα μπει μέσα.

Μια άλλη πρόταση είναι να πούμε-προειδοποιήσουμε-απειλήσουμε τον ίδιο τον κυλικειάρχη να κατεβάσει τις τιμές, ειδάλλως   θα χάσει πολλούς από τους πελάτες του που συμμετέχουν σ'αυτή την προσπάθεια μείωσης των τιμών του κυλικείου. Ας το σκεφτούμε κι αυτό... Roll Eyes
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κυλικείο - Λέσχη - Εστίες / Re: Αυξήθηκαν οι τιμές του κυλικείου on: September 17, 2005, 19:05:20 pm
Το κειμενάκι παιδιά είναι μια χαρά. Αυτό που του λείπει είναι οι τόνοι (κάποιος πρέπει να τους βάλει).  Grin
Εγώ προτίθεμαι να το υπογράψω.

Πάντως αν θέλετε την προσωπική μου άποψη, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνουμε (ώστε να μη ζητούμε πράγματα που δεν μποτούν εκ των πραγμάτων να ικανοποιηθούν) θα ήταν να ενημρωθούμε πλήρως για τους όρους της σύμβασης που έχει υπογράψει ο κυλικειάρχης με την κοσμητέια της πολυτεχνικής.

Εξ ιδίας πείρας από τα σχολεία (φαντάζομαι το ίδιο θα συμβαίνει και στα πανεπιστημιακά ιδρύματα), το κυλικείο αναλαμβάνει αυτός που θα πλειδοτήσει σε διαγωνισμό που προκηρύσσεται από τη σχολή. Από εκεί και πέρα, έχω την αίσθηση ότι οι τιμές καθορίζονται από τον ίδιο τον επιχειρηματία ο οποίος έχει τη δυνατότητα να τις ανεβάσει, με κόστος τη μείωση της πελατείας του. Βέβαια, νομίζω ότι οι αρχές της σχολής (ίσως και της αγορανομίας) έχουν την ευθύνη για τον έλεγχο τόσο για τα προϊόντα, όσο και για τις τιμές (ώστε αυτές να μη θεωρούνται υπέρογκες). Δεν ξέρω αν η σύμβαση ή οι νόμοι του κράτους προβλέπουν ποιες θα πρέπει να είναι οι τιμές σε ένα πανεπιστημιακό χώρο. Όμως αυτό είναι που καθορίζει τη δυνατότητα παρέμβασης ή μη του κοσμήτορα (μακάρι να την έχει). Σε διαφορετική περίπτωση, το μόνο που μπορούμε να απαιτήσουμε μάλλον είναι σε μελλοντικές συμβάσεις να τίθενται a priori οι παραπάνω όροι.

Βέβαια θεωρώ απαράδεκτο (όσο κι αν αυτό βολεύει πολλούς από μας - συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου) να επιτρέπεται η λειτουργία του παρακυλικείου εντός του χώρου της Πολυτεχνικής. Όσα κέρδη και να μη βγάζουν τα παιδιά αυτά, όσο καλές και αν είναι οι προθέσεις τους (είναι;), δεν υφίστανται κανέναν έλεγχο, δεν κόβουν καμία απόδειξη και παίρνουν παρανόμως (εν ονόματι ίσως του ασύλου) τη δουλειά ενός ανθρώπου που έχει πληρώσει πολλά φράγκα για να έχει το δικαίωμα να λειτουργεί ένα κυλικείο νόμιμα.

Επομένως, πρότασή μου είναι προτού προβούμε σε διαμαρτυρίες να μελετήσουμε όλα τα παραπάνω και μετά συνεχίζουμε. Διαφορετικά, η λύση είναι το εμπάργκο (όσο αυτό γίνεται).

ΥΓ: Ελπίζω να καταλάβανε όλοι πόσο φούσκα ήταν το μάγα σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει πρόπερσι για τους μεγαλοκαρχαρίες των πολυεθνικών (Everest) που λυμαίνονται τα λεφτά του απλού κοσμάκη. Ο άνθρωπος αυτός δεν ήταν ο EVERΕST, αλλά ο Παπαγεωργίου ή ο Κουτσογιάννης ή ο ΧΧΧΧΧ, ο οποίος πλήρωνε franchising στο Everest για να χρησιμοποιεί το όνομα (με σκοπό την αύξηση της πελατείας του λόγω της εγγύησης που αυτό παρέχει ). Κατά τα άλλα, οι τιμές του ήταν παραπλήσιες με τις σημερινές (καμία σχέση πχ με τα Everest Ναυαρίνου), πλήρωνε στο Πολυτεχνείο όπως ακριβώς και ο σημερινός και έδινε δουλειά και σε 5-6 άτομα ακόμα (κατα βάση τους ίδιουε με τον προηγούμενο και τον επόμενο από αυτόν). Όλα έγιιναν πιστεύω για κομματικά οφέλη - ακόμη μια φορά.

ΥΓ2: Σόρυ αν σας κούρασα... μπορεί και να το ξανακάνω Wink
3  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διάφορα / Re: Η "ελληνική" (?) ΔΕΘ είναι εδώ! on: September 13, 2005, 21:18:57 pm
Φέτος εμένα η ΔΕΘ μου φάνηκε καλύτερη από κάθε άλλη χρονιά. Κυρίως ο εκθεσιακός χώρος που αναβαθμίστηκε αρκετά (επιτέλους μετά από τόσα χρόνια που είμαι εδώ είδα τον πύργο του ΟΤΕ χωρίς σκαλωσιές - και είναι και γαμώ, έγιναν νέα πλακόστρωτα, νομίζω ότι καθάρισαν εξωτερικά και το Palais des sports). Ακόμη μου άρεσε αρκετά το αφιέρωμα στην τετρακίνηση και τα περίπτερα των υπουργείων και των λοιπών κρατικών οργανισμών. Κατά τα άλλα, από πλευράς εκθετών δε νομίζω ότι υπάρχουν και πάρα πολλές αλλαγές.

Γενικώς έχω την αίσθηση ότι αν δεν έχεις κάτι πολύ συγκεκριμένο να δεις, να κάνεις καμιά κουβέντα ή κάτι τέτοιο δε θα χάσεις και τίποτα αν δεν πάς στη ΔΕΘ. Πάς μόνο για να χαλβαδιάσεις (γενικά) - καλό είναι και αυτό.

ΥΓ: Είσοδος 5 ευρώ. Καλύτερα να ψάξετε για καμιά πρόσκληση, γιατί άμα πας και στη ζούλα το φχαριστιέσαι καλύτερα.
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Θέματα Εξετάσεων on: August 04, 2005, 12:46:41 pm
Quote from: fugitive on June 29, 2005, 18:15:51 pm
Παρακαλείσε να τα ανεβάσεις στα Downloads

Τα έχω ανεβάσει και στο downloads. Απλά τότε που τα ανέβασα, νομίζω είχα δει μια ανακοίνωση να βάζουμε και ένα link στο αντίστοιχο μάθημα για τα θέματα που έχουμε ανεβάσει, και θεώρησα καλύτερο αντί για link να τα ανεβάσω κατευθείαν και στο μάθημα όπου ήδη υπήρχε το topic.

Πάντως συμφωνώ στο να μεταφερθούν όλα τα παλιά θέματα σε ξεχωριστή ενάτητα (ίσως θα ήταν καλύτερο να υπάρχει ενότητα "Παλιά θέματα" και όχι στο "Downloads") οπότε την απόμενη φορά που θα ανεβάσω θέματα, δε βάζω link πουθενά. Όποιος θέλει θα τα βρει στο downloads.
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ex -ΣΑΕ Ι (8ου με ΠΠΣ) / Re: Θέματα Εξετάσεων on: June 29, 2005, 16:27:00 pm
Θέματα Ιουνίου 2005
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?action=tpmod;dl=item377
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ρομποτική / Θέματα Εξετάσεων on: June 29, 2005, 16:20:36 pm
Ιούνιος 2005
http://www.thmmy.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=209&Itemid=45
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Θέματα Εξετάσεων on: June 29, 2005, 16:11:52 pm
Θέματα Ιουνίου 2005
8  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Θέματα Εξετάσεων on: June 28, 2005, 12:43:34 pm
Quote from: Netgull on June 27, 2005, 22:59:51 pm
Quote
Και οι γραμμές RS0,RS1?
Στα Α0,Α1.

Ακριβώς, αυτά εξάλλου είναι και τα Χ που βάζεις στα Α0, Α1 για να επιλέγεις τις 4 διαφορετικές διευθύνσεις καταχωρητών της ΡΙΑ.

Quote from: Netgull on June 27, 2005, 22:33:29 pm
Quote
Υπόψιν ότι για να κωδικοποιήσεις ένα chip ΡΙΑ χρειάζεσαι 3 bits του AB για τα CS0, CS1, CS2.
Όχι κατ ανάγκη όλες από τον ΑΒ. Κάποιες μπορούν να πάνε και στη γη ή στο Vcc.

Έχεις δίκιιο. Ακόμα μπορεί να είναι και περισσότερες γραμμές από τον ΑΒ που να τις συνδέσεις μέσω πυλών ή κωδικοποιητών στα CSi.
9  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Απ: Θέματα Εξετάσεων on: June 27, 2005, 21:31:58 pm
Quote from: fugitive on June 27, 2005, 21:17:52 pm
memory map:
Αμέσως μετά την RAM τοποθετούνται σε συνεχόμενες θέσεις μνήμης 8 ΡΙΑ κια ένας FDC (Floppy Disk Controller) ο οποίος διαθέτει 16 καταχωρητές. Να σχεδιασθεί ο χάρτης μνήμης και η διαταξη ψηφίδων.
 ???

Νομίζω (δεν είμαι απόλυτα βέβαιος) ότι ο χάρτης μνήμης για τις PIA θα είναι κλασικά, όπως στο παράδειγμα του βιβλίου (από δεξιά προς τα αριστερά με 2 Χ) και όλα τα υπόλοιπα bit του AB με την κλασική κωδικοποίηση. Υπόψιν ότι για να κωδικοποιήσεις ένα chip ΡΙΑ χρειάζεσαι 3 bits του AB για τα CS0, CS1, CS2.
Όσο για τον FDC, τα στοιχεία Α0-Α3 θα είναι Χ, αφού έχει 16 καταχωρητές και χρειάζεσαι προφανώς 4 bit για να τον ελέγξεις) και τα υπόλοιπα από Α4-Α... θα έχουν επίσης την κλασική κωδικοποίηση. Βέβαια δεν ξέρω πόσα CS χρειάζεται ο FDC για να  επιλεχθεί.
Σε κάθε περίπτωση, η κωδικοποίηση που πρέπει να βγαίνει θα πρέπει να είναι μοναδική για το κάθε chip, είτε αυτό είναι ROM, RAM, PIA, FDC κλπ.
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Απ: Θέματα Εξετάσεων on: June 27, 2005, 21:22:51 pm
Quote from: fugitive on June 27, 2005, 16:08:56 pm
Ποιος είναι ο ακριβής τρόπος λειτουργίας (τι ακριβώς κάνει) της εντολής
BIT?

Σε ένα φυλλάδιο που μας είχαν δώσει στα Μικρο 1 με τις εντολές του 6502 η ΒΙΤ s έχει ώς αποτέλεσμα Α&s (λογικό AND του Acc με τον τελεστή s που σεν αποθηκεύεται πουθενά - όχι όπως η AND s). Βασικά αυτό όμως δε σε ενδιαφέρει.

Στα Μίκρο 1, σελ 42 λέει ότι η σημαία V ( 6o bit του SR) παίρνει την τιμή του bit6 του s όταν εκτελεστεί η εντολή BIT s.
Ακόμη, η σημαία Ν (7o bit του SR) πείρνει την τιμή του bit7 του s όταν εκτελεστεί η εντολή BIT s.
Συνεπώς μπορείς ελέγχοντας τον SR, να ελγέγξεις τα bit 6, 7 του s και χρησιμοποιώντας αντίστοιχη εντολή διακλάδωσης (πχ BMI, BPL, BVC, BVS) να μεταβείς (υπό συνθήκη) σε άλλο σημείο του προγράμματος.

Όσο για τον κωδικοποιητή, εκ των υστέρων το κατάλαβα κι εγώ. Απλά άμα έχεις 16 ΠΣ θα χρειαστείς κωδικοποιητή 16 σε 4 .
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Θέματα Εξετάσεων on: June 27, 2005, 11:54:47 am
Quote from: Netgull on June 27, 2005, 00:52:37 am
Quote from: GoldenMouth on June 27, 2005, 00:04:14 am

Quote
Η μέθοδος daisy-chain, δεν εμπεριέχει από μόνη της την προτεραιότητα λόγω της συνδεσμολογίας και μόνο; Επομένως τι χρειάζεται ο κωδικοποιητής προτεραιότητας (σχημα σελ 57); Γιατί δε συνδέουμε κατευθείαν τις 8 γραμμές στην ΡΙΑ ελέγχου;
H daisy chain εμπεριέχει προτεραιότητα. Πρόσεξε όμως ότι στην PIA ελέγχου εισάγεται ως τρίμπιτος κώδικας ο αριθμός της PIA που ζητάει διακοπή. Συνεπώς χρειάζεσαι τουλάχιστον έναν κωδικοποιητή. Το προτεραιότητας δεν είναι απαραίτητο.

Πρόσεξα ότι εισάγεται ως τρίμπιτος κώδικας ο αριθμός της PIA που ζητάει διακοπή. Αλλά, εφόσον οι γραμμές των διακοπών (αριθμός συσκευών) είναι ίσος με τον αριθμό των εισόδων της PIA γιατί είναι απαραίτητη η κωδικοποίηση; Δε θα μπορούσε να αναγνωριστεί η συσκευή από τον μΕ από την ανάγνωση του PDR αν οι γραμμές διακοπών συνδέονταν κατ'ευθείαν στην PIA.
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Θέματα Εξετάσεων on: June 27, 2005, 00:23:27 am
Η μέθοδος daisy-chain, δεν εμπεριέχει από μόνη της την προτεραιότητα λόγω της συνδεσμολογίας και μόνο; Επομένως τι χρειάζεται ο κωδικοποιητής προτεραιότητας (σχημα σελ 57); Γιατί δε συνδέουμε κατευθείαν τις 8 γραμμές στην ΡΙΑ ελέγχου;

Ακόιμη, η μέθοδος polling επίσης δεν εμπεριέχει την προτεραιότητα, αφού εξυπηρετείται η ρουτίνα της διακοπής που ανιχνεύεται πρώτη; Συνεπώς, ανάλογα με τη σειρά που θα επιλέξουμε να κάνουμε τον έλεγχο νομίζω ότι παραχωρούμε την αντίστοιχη προτεραιότητα.

Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ή να αντικρούσει τα παραπάνω;
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Θέματα Εξετάσεων on: June 27, 2005, 00:04:14 am
Quote from: fugitive on June 23, 2005, 13:25:20 pm
1. Σε ένα υπολογιστικό σύστημα συνδέονται 8 περιφερειακές συσκευές ίσης προτεραιότητας. Επιλέξτε τον κατάλληλο τρόπο επικοινωνίας.

Αν και εγώ ο ίδιος έθεσα την ερώτηση σε άλλο topic (sorry) μη γνωρίζοντας τι εννοεί ως τρόπους επικοινωνίας, αν τελικά ώς τρόπυς επικοινωνίας εννοεί τις διακοπές ή τις σημαίες παραθέτω την απάντηση (ελπίζω να είναι σωστή και να μη σας κρεμάσω)

Επειδή οι 8 περιφερειακές συσκευές είναι πολλές, επάρχει το ενδεχόμενο αν χρησιμοποιήσουμε τη μέθοδο των σημαιών κάποια  ΠΣ συσκευή να περιμένει για ένα σημαντικό χρονικό διιάστημα μέχρι να εξυπηρετηθεί (σελ 21, μειονεκτήματα μεθόδου σημαιών). Συνεπώς, καταλληλότερη μέθοδος είναι αυτή των διακοπών.
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: Θέματα Εξετάσεων on: June 26, 2005, 23:45:50 pm
Quote
Σε ένα ΜΥ σύστημα συνδέονται ένας μετρητής ροής, μετρητής πίεσης, αισθητήριο υψηλήσς στάθμης υγρού
και πληκτρολόγιο εισαγωγής δεδομένων. Τρόπος επικοινωνία με τον ΜΕ και η σχετική προτεραιότητα

Θα συμφωνήσω με τον netgull στο ότι το πληκτρολόγιο είναι σίγουρα είσοδος υψηλής προτεραιότητας άρα χρειάζεται σίγουρα διακοπές. Όσο για τα υπόλοιπα, στη σελίδα 266 του βιβλίου λέει ότι μεγέθη όπως ροή, πίεση, στάθμη υγρού χρείαζονται διαστήματα δειγματοληψίας της τάξης του 0.5-1sec (επειδή μεταβάλλονται αργά). Συνεπώς, αφού χρειαζόμαστε μια επαναληπτική διαδιικασία όσον αφορά την πίεση και τη ροή, μάλλον θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη μέθοδο των σημαιών (αφού τα δεδομένα θα είναι έτοιμα κλπ, όπως έχουμε δει και σε άλλες ερωτήσεις). Για τη στάθμη υγρού, παρόλο που εντάσσεται στην ίδια κατηγορία, η ερώτηση μιλάει για αισθητήριο υψηλής στάθμης υγρού, πράγμα που σημαίνει ότι δρα σαν συναγερμός και όχι ως μετρητής μιας κατάστασης σε τακτά διαστήματα. Άρα νομίζω ότι θα πρέπει να συνδεθεί και αυτός με διακοπή (αν όχι με ΝΜΙ, με IRQ). Τέλος η προτεραιότητα νομίζω ότι πρέπει να είναι
1. Αισθητήριο υψηλής στάθμης υγρού
2. Πληκτρολόγιο
3. Τα άλλα δύο.
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Απορίες on: June 26, 2005, 19:09:00 pm
Από ερώτηση θεωρίας, Ιούνιος  1995
Σ'ενα υπολογιστικό σύστημα συνδέονται 8 περιφερειακές συσκευές ίσης προτεραιότητας. Επιλέξτε τον κατάλληλο τρόπο επικοινωνίας και αιτιολογήστε την απάντηση.
Έχει κανείς καμία ιδέα για την απάντηση? Αιτιολογημένα ομως...
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...