• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 23:25:54 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 23:25:54 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 22:30:17]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Mr Watson
[Today at 21:17:49]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[Today at 20:35:12]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by nmpampal
[Today at 20:03:57]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[Today at 15:13:09]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by PolarBear
[Today at 15:05:18]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[Today at 15:03:05]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:53:11]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by okan
[July 31, 2025, 20:32:45 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427632
Total Topics: 31739
Online Today: 147
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 93
Total: 106
stefanos hios
kyrlef
JTS
PolarBear
chrisdardas
Gaspard
tasos_ntv
Giannis Masterio
femanak
JoHn!
Le ece
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 5
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Εργασία στα ΔίκτυαΙΙ on: July 19, 2007, 15:54:55 pm
Νομίζω ότι οι εργασίες του ΜΙΤ μπορούν να παραδοθούν τυπικά μέχρι και την παραμονή της εξέτασης του μαθήματος τον Σεπτέμβρη. Αλλά σε γενικές γραμμές είναι ελαστικός σε τέτοια θέματα και αν την στείλεις και λίγο αργότερα...δεν χάλασε ο κόσμος.
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Εργασία στα ΔίκτυαΙΙ on: July 18, 2007, 20:08:55 pm
Τελικά την έστειλα σήμερα την εργασία...με μεγάλη ανακούφιση. Όσο για το θέμα του DPCM, τελικά εκτελώντας πολλές φορές το πείραμα, παρατήρησα ότι και το φάσμα της κυματορφή των δειγμάτων έχει επικρατούσες συχνότητες, αλλάδεν είναι στα ίδια σημεία με αυτές των διαφορών. Στο AQDPCM οι ώσεις είναι στις ίδιες συχνότητες...Πάντως, δεν το άλλαξα, το άφησα έτσι, γιατί αν στέλναμε κατευθείαν τις διαφορές...δεν θα ήταν Differential PCM...Καλά κουράγια...
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Εργασία στα ΔίκτυαΙΙ on: July 17, 2007, 13:28:42 pm
Αναθεωρώντας λίγο τα παραπάνω, νομίζω ότι και στο απλό DPCM όταν παίζω κατευθείαν τις διαφορές παίρνω καλύτερη ποιότητα.
 
Εκτός από αυτό, το φάσμα του ήχητικού σήματος των διαφορών για την γεννήτρια συχνοτήτων είναι όντως υπέρθεση ημιτόνων με κάποια φανερά επικρατούσα συχνότητα. Αντίθετα, το φάσμα των δειγμάτων ήχου όπως προέκυψαν από την αναδρομική πρόσθεση των δειγμάτων ήταν...ότι να'ναι.

Ίσως, επομένως, δεν πρέπει ούτε στο DPCM να προσθέσουμε τα δείγματα αναδρομικά...Θα έστελνα ένα mail στον ΜΙΤ, αλλά μέσα στο κατακαλόκαιρο, σιγα μην κάτσει να ασχοληθεί... 

Αν κάποιος έχει άποψη, ας την ακούσουμε...
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Εργασία στα ΔίκτυαΙΙ on: July 16, 2007, 00:10:29 am
Με το πρόβλημα που σας απασχολεί τώρα δεν μπορώ να βοηθήσω, διότι δεν το αντιμετώπισα ο ίδιος, αλλά επειδή σίγουρα θα σας μπερδέψουν αργότερα τα DPCM και AQDPCM, που είναι και το μόνο πραγματικά σπασαρχίδικο μέρος της εργασίας, ιδού τα συμπεράσματα που κατέληξα εγώ:

Στο απλό DPCM, οι διαφορές που κωδικοποιούνται είναι μεταξύ διαδοχικών δειγμάτων ήχου, άρα στην αποκωδικοποίηση και αναπαραγωγή ΠΡΕΠΕΙ να προσθέτουμε αναδρομικά τα δείγματα. Δηλαδή, ισχύει: δi = Xi - Xi-1, όπου δ οι διαφορές και X τα δείγματα ήχου. Ο κώδικάς αποκωδικοποίησης είναι κάπως έτσι:

 //Demodulation...
                     int help1=15;
                     int help2=240;
                     int a = ReceivingBuffer[k];//The byte containing the 2 nibbles
                     int Nibble1 = (help1 & a);//The first nibble
                     int Nibble2 = ((help2 & a)>>4);//The second nibble

                     int beta = 3;
                     int difference1 = (Nibble1-8)*beta;
                     int difference2 = (Nibble2-8)*beta;

                     //Create Samples
                     int Sample1 = Sample2 + difference2;
                     Sample2 = Sample1 + difference1;

beta ονομάζω την σταθερά αποκανονικοποίησης που αναφέρει σε μια υποσημείωση στην εκφώνηση της εργασίας. Φυσικά, το Sample2 πρέπει να αρχικοποιηθεί με 0, ώστε το πρώτο δείγμα να αποκωδικοποιηθει σωστά. Παρόλα αυτά το περίεργο είναι ότι όταν έπαιξα τις διαφορές κατευθείαν, η ποιότητα ήχου που άκουγα δεν ήταν καθόλου χειρότερη!!! Τουλάχιστον, δεν μπορούσα να καταλάβω σοβαρή διαφορά με το αυτί...Ο θεός κι η ψυχή του...

Όσον αφορά την συμπίεση AQDPCM τα δείγματα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να προστίθενται για τον εξής λόγο...Από το internet δεν μπόρεσα να βρω καμιά καλή πηγή, αλλά με προβλημάτισε η έκφραση στην εκφώνηση "...και η μέση τιμή των 256 δειγμάτων ήχου...".
Δηλαδή, η μέση τιμή που στέλνεται στο header είναι η μέση τιμή των δειγμάτων ήχου ΚΑΙ ΟΧΙ των διαφορών. Το δε step σου λέει ότι το τάδε δείγμα απέχει NibbleValue * CurrentStep από την μέση τιμή των δειγμάτων (των τελυταίων 256 για την ακρίβεια). Επομένως, οι διαφορές που αποστέλλνται στην AQDPCM περίπτωση είναι κωδικοποιημένες αποστάσεις από την μέση τιμή, ΚΑΙ ΟΧΙ αποστάσεις δυο διαδοχικών δειγμάτων μεταξύ τους!
Αν και δεν εξηγείται αναλυτικά στην εκφώνηση, τα αποτελέσματα αυτό δείχνουν. Αν παίξεις τα δείγματα απλά ως
(NibbleValue - 8 ) * Step + Mean, η ποιότητα είναι πολύ καλή. Αντίθετα, αν προστεθεί και το προηγούμενο δείγμα ο θόρυβος είναι ανυπόφορος. Επομένως η AQDPCM αποκωδικοποίηση είναι κάπως έτσι:

//Seperation of nibbles
                     int Nibble1 = (int)(ReceivingBuffer[k] & 0x0000000F);
                     int Nibble2 = (int)((ReceivingBuffer[k] & 0x000000F0)>>4);

                     int Difference1 = Nibble2-8;
                     int Difference2 = Nibble1-8;

                     //Creation of samples
                     int Sample1 = Step*Difference1 + Mean; //First demodulated sample (16 bits)
                     int Sample2 = Step*Difference2 + Mean;//Second demodulated sample (16 bits)

Αυτά, γιατί παιδεύτηκα πολύ με τις κωδικοποιήσεις...Ουσιαστικά έφτασα στα ίδια συμπεράσματα με τους άλλους που είχαν κάνει την εργασία πέρυσι, απλά, καλό είναι να υπάρχει μια μαζεμένη απάντηση. Καλή συνέχεια...
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Απότελεσματα εξετάσεων επί πτυχίω !!! on: July 02, 2007, 18:04:30 pm
Αξιοπιστία Συστημάτων πτυχιακής στον 5ο
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ on: July 02, 2007, 18:03:44 pm
Βγήκαν τα αποτελέσματα στον όροφο. Δεν κόπηκε κανείς, αλλά οι βαθμοί είναι χειρότεροι απο την εξεταστική του 9ου (και λογικά...)
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ on: June 29, 2007, 15:12:33 pm
Έχεις δίκιο...Με τα δεδομένα που είχαμε, προσαρμόσαμε το διάβασμα ανάλογα...Έπρεπε τουλάχιστον να μας προειδοποιήσει ότι θα γράψουμε κανονικά!Ενώ και το επίπεδο των θεμάτων ήταν το ίδιο (και υψηλότερο) με της κανονικής εξεταστικής, ενώ ο χρόνος μισός...

Όχι ότι δεν λύνονταν, δεν ήταν και τόσο δύσκολα, αλλά δεν είμασταν και προετοιμασμένοι για κάτι τέτοιο...Είναι περίεργο να δυσκολεύεις τους πτυχιακούς περισσότερο από τους άλλους, δεν καταλαβαίνω με ποια λογική το κάνει αυτό! Τέλοσπαντων, ας περιμένουμε τους βαθμούς πρώτα, μπορεί να είναι επιεικής!!!
8  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Θέματα Δικτύων ΙΙ 30/8 on: June 24, 2007, 17:15:44 pm
Ναι, δίκιο έχεις...Δεν πρέπει να τα έχουν αυτά τα θέματα, και δεν υπάρχουν ούτε σε κάτι περσινές σημειώσεις που έχω, ούτε στο Α4. Άσε, ότι να'ναι το μάθημα...Έχω θέματα του 2004, που τα κατέβασα από τα Downloads, αλλά χωρίς λύσεις...Έχω την αίσθηση ότι είναι πολύ δύσκολο να λύσεις άσκηση που δεν την έχεις ξαναδεί...Να δούμε τί θα γίνει αύριο...
9  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Θέματα Δικτύων ΙΙ 30/8 on: June 24, 2007, 12:16:23 pm
Σε αυτό το τόπικ, στην πρώτη σελίδα στην μέση!
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=7437.0
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Ύλη Δίκτυα ΙΙ 2007 on: June 22, 2007, 18:19:17 pm
Kalimera apo Louxembourgo,

On Wed, 20 Jun 2007 20:17:28 +0100 (BST), Serafeim Perdikis wrote

>
> θα σας παρκαλούσαμε να μας ενημερώσετε για το ποια ακριβώς θα είναι
> η ύλη του μαθήματος Δίκτυα ΙΙ για την πτυχιακή εξεταστική της 25ης
> Ιουνίου. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!
>

H yli twn Diktywn II perilambanei tous mixanismous
prosbasis se koino meso metadosis ALOHA, CSMA kai TOKEN RING.

Kali epityxia stin exetastiki sas !

Mfx

Dimitris Mitrakos
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ Πτυχιακή on: June 22, 2007, 18:17:03 pm
Kalimera apo Louxembourgo,

On Wed, 20 Jun 2007 20:17:28 +0100 (BST), Serafeim Perdikis wrote

>
> θα σας παρκαλούσαμε να μας ενημερώσετε για το ποια ακριβώς θα είναι
> η ύλη του μαθήματος Δίκτυα ΙΙ για την πτυχιακή εξεταστική της 25ης
> Ιουνίου. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!
>

H yli twn Diktywn II perilambanei tous mixanismous
prosbasis se koino meso metadosis ALOHA, CSMA kai TOKEN RING.

Kali epityxia stin exetastiki sas !

Mfx

Dimitris Mitrakos
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Πρόγραμμα πτυχιακής εξεταστικής? on: June 18, 2007, 18:06:58 pm
Αξιοπιστία Συστημάτων Παρασκευή, 29/6 ώρα 09:00 στο γραφείο του κ.Κοντολέοντα. Για περισσότερες (σημαντικές) λεπτομέρειες, βλέπετε το αντίστοιχο τόπικ.
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ on: June 18, 2007, 17:48:44 pm
Πήγαμε σήμερα 5-6 άτομα στον κ. Κοντολέων και αποφασίστηκε το μάθημα να δοθεί Παρασκευή, 29/6 και 09:00 π.μ. στο γραφέιο του. Η εξέταση θα διαρκεί 15 περίπου λεπτά και θα αφορά την απάντηση 4-5 ερωτήσεων ή μικρών ασκήσεων, χωρίς πολλές πράξεις... Θα δικαιούμαστε να έχουμε ένα μικρό τυπολόγιο που θα έχουμε φτιάξει οι ίδιοι για τους βασικούς τύπους, αλλά όχι ανοιχτά βιβλία. Θα μπαίνουμε ανά 5 άτομα.

Ο κ. Κοντολέων μας διαβεβαίωσε ότι παρά το ...ιδιόμορφον της εξέτασης θα έχουμε τις ίδιες πιθανότητες να περάσουμε το μάθημα ή και να γράψουμε καλά (9-10!) όπως και σε μια κανονική εξεταστική...Υπάρχει μια μικρή επιφύλαξη ως προς την ημέρα και ώρα, σε περίπτωση που συμβεί κάτι επείγον και ο καθηγητής δεν μπορεί αυτή την ημερομηνία. Σε αυτή την περίπτωση θα ενημερωθούμε εγκαίρως από αυτό το τόπικ...

Αυτά και καλή επιτυχία!
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ on: June 18, 2007, 00:23:27 am
Ωραία, αύριο 11:30 στην γραμματεία, εννοείται θα περιμένουμε όσους δίνουν μάθημα...
15  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Βάσεις Δεδομένων πτυχιακή on: June 16, 2007, 23:01:13 pm
Οι βαθμοί βγήκαν στο Υλικό Μαθήματος στο eTHMMY (και είναι καλοί!!!)
Pages: [1] 2 3 ... 5
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...