Απάντηση στον κύριο Παπαγιάννη>Γιατί οι δομές δεδομένων ή τα τηλέπ ΙΙΙ να θεωρούνται δυσκολότερα από τα ΣΗΕ ΙΙΙ ή τα Ηλεκτρονικά >Ισχύος ΙΙ? Ή μήπως τα Ειδικά Κεφάλαια είναι εύκολο μάθημα για βαθμό! Άρα δεν νομίζω ότι μπορεί να >μπει τετοιου είδους αντιπαράθεση.
Συγνώμη, εγώ δεν είπα οτι τα τηλέπ ΙΙΙ είναι πιο δύσκολα απο τα ΣΗΕ.Αυτό θα ήταν
ανόητο αφού δεν υπάρχει κριτήριο σύγκρισης. Εγώ είπα και το ξαναλέω ότι τα θέματα στις
εξετάσεις είναι πιο βατά(πιό βατά δεν σημαίνει απαραίτητα πιο εύκολα,
μπορεί να πέσει στις εξετάσεις ένα δύσκολο θέμα που έχει αναλυθεί
ενδελεχώς στην τάξη και να το λύσουν σχεδόν όλοι οι φοιτητές)
δηλαδή φτάνεις πολύ πιο εύκολα στην βάση. Όσο για τα Ειδικά Κεφάλαια
αποτελεί εξαίρεση γιατί διδάσκεται απο τον αξιότιμο κ.Τσιμπούκη που είναι
Καθηγητής των Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων και έχει <<εθιστεί>> ώς γνωστό σε θέματα που απαιτούν
ισχυρή κριτική σκέψη κατα την διάρκεια των εξετάσεων. Αλλά και πάλι εγώ δεν είπα οτι όλα τα μαθήματα
των ενεργειακών περνιούνται εύκολα και με μεγάλο βαθμό
αλλα για την συντριπτική πλειψηφία σε σύγκριση με τις επιδόσεις με των
ηλεκτρονικών και κυρίως των τηλεπικοινωνιακών.
>Πάμε στον άλλο παράγοντα. Θέματα εξετάσεων και βαθμολόγηση. Τα θέματα που μπαίνουν στα >μαθήματα του ενεργειακού καλύπτουν ένα λογικό φάσμα απαιτήσεων. Ο κάθε καθηγητής μπορεί άμα >θέλει να μην περάσει κανέναν. Προφανώς όμως αυτός δεν έιναι ο στόχος μας!
Συμφωνούμε. Εγώ δεν είπα οτι οι ενεργειακοί βάζουν εύκολα και πρέπει να
βάζουν πιο δύσκολα. Εγώ αυτό που είπα είναι οτι οι ενεργειακοί κόβονται
σε μαθήματα σε μικρότερο ποσοστό απο αυτό που κόβονται οι των άλλων δύο τομέων.
>Ή μήπως αναβαθμίζεται ένα μάθημα αν για 3-4 εξεταστικές περάσουν από τους 1000 οι 10?
Υποβαθμίζεται.Άλλωστε μεγάλη αποτυχία σε ένα μάθημα σημαίνει αποτυχία της διδασκαλίας και όχι βλακεία των φοιτητών.
>Οσο δε για τη βαθμολόγηση θα τη χαρακτήριζα λογική και τεκμηριωμένη. Εξάλλου μόνοι σας έρχεστε >βλέπετε τα γραπτά σας και κουβεντιάζουμε όμορφα και ωραία πάνω στις απορίες σας και τα αιτήματά >σας. Βλέπεις να υπάρχει αυθαιρεσία προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση? Αυτό που πιθανά είχες σαν >εμπειρία στις ΕΕΤ σε βεβαιώνω είναι λίγο πολύ ο κανόνας για όλα τα μαθήματα του ενεργειακού
Καί πάλι θα τονίσω οτι δεν λέω οτι οι καθηγητές του ενεργειακού τομέα
βάζετε χαριστικά μεγάλους βαθμούς. Αλλά δεν μπορεί ο μέσος όρος που
θέλεται να κρατάτε σταθερό να είναι να περνάει το 70% και Μ.Ο 7 και καθηγητές
στον ηλεκτρονικό και κυρίως ορισμένοι στον τηλεπικοινωνιακό τομέα να περνάνε 30-50% και λιγότερο με Μ.Ο 6.Εδώ
δεν υπάρχει μια ανισότητα; Απλά ο πύχης είναι χαμηλότερος στις εξετάσεις για τους ενεργειακούς(μπορεί το επίπεδο
του μαθήματος και οι γνώσεις που αποκομίζει κάποιος να είναι μεγαλύτερος(στην ακραία περίπτωση...) αλλά
ο μέσος φοιτητής πιάνει την βάση με μεγαλύτερη πιθανότητα απο τους άλλους).Εκεί είναι η αδικία.
Υπάρχουν δυο μέτρα και δύο σταθμά.(Μήν με ρωτήσετε ποιός φταίει...το μόνο
που θα μπορούσα να πώ είναι ότι ένας τρόπος αντιμετώπισης θα ήταν
η αξιολόγηση των καθηγητών απο τους φοιτητές).
>Αν το ζητούμενο είναι τι μαθαίνει κανείς από τη διαδικασία, σε βεβαιώνω ότι το ποσοστό των γνώσεων >που πραγματικά αφομοιώνουν οι ενεργειακοί είναι πολύ ψηλό, όπως το διαπιστώνουν όχι οι >διδάσκοντες αλλά συνάδελφοι επαγγελματίες έξω από το πανεπιστήμιο. Άρα τι είναι εκείνο που δε >γίνεται σωστά στον ενεργειακό τομέα?
Συγνώμη αλλά εγώ είπα διαφορετικά πράγματα. Δέν είπα ΠΟΤΕ
ότι οι ενεργειακοί βγαίνουν με χαμηλότερο επίπεδο. Αντιθέτως συμφωνώ μαζί σας
ότι με κριτήριο την αγορά εργασίας οι ενεργειακοί βγαίνουν με τα περισσότερα
εφόδια και με μεγάλη διαφορά μα΄λιστα απο τους άλλους τομείς και συγχαρητηρια σε όλους τους καθηγητές. Άλλο θέμα οι γνώσεις
και άλλο η επίδοση στις εξετάσεις.Εγώ εκείνο που λέω είναι λ.χ πως αν ένας μέσος
φοιτητής του ενεργειακού παρακουλουθήσει όλα τα μαθήματα και διαβάσει λογικά θα παέι με πιθανότητα
σχεδόν 100% επιτυχία στις εξετάσεις και πιθανώς να πάρει και βαθμό ενώ ο αντιστοιχος του τηλεπικοινωνιακού(πλειοψηφικά μιλάω,υπάρχουν και εξαιρέσεις)
έχει πολύ μικρότερη πιθανότητα να περάσει,πόσο μάλλον να πάρει και βαθμό.Εκεί είναι
η αδικία.Ποιός φταίει δεν ξέρω...Η σχολή έχει γίνει ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
οχι ώς προς το επίπεδο γνώσεων αλλα΄ώς επίπεδο δυσκολίας εξετάσεων.
>Το θέμα της ειδικής εξέτασης των ενεργειακών στα μαθήματα άλλων τομέων θα το απευθύνεις σε >εκείνους που κάνουν την αντίστοιχη εξέταση. Αυτοί ξέρουν τους λόγους αυτής της διάκρισης εφόσον >υπάρχει.
Σε εκείνους το απευθύνω...
>Και φτάνουμε στο επίμαχο θέμα του βαθμού του πτυχίου. Να είσαι σίγουρη ότι ελάχιστοι εργοδότες >θα πάρουν τον Παπαγιάννη αντί της Έλενας γιατί αυτός είχε μισή μονάδα παραπάνω στο πτυχίο.
Συγνώμη κύριε Παπαγιάννη αλλα με όλο το σεβασμό που σας έχω και
τα λίγα ποδοσφαιρικά που ξέρω σας βγάζω ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΡΤΑ.Να μήν βλέπουμε
τα πράγματα μόνο απο την πλευρά που μας βολέυει. Έχετε δίκιο
ότι ο βαθμός δεν παίζει σημαντικό ρόλο στον ιδιώτικό τομέα αλλά
ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 150-200 ΘΕΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ(ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ) ΓΙΑ
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ,ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ Ο ΒΑΘΜΟΣ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ.
ΘΑ ΔΟΣΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
ΑΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ
ΜΕΣΟ ΟΡΟ 7,5 ΜΑΖΕΥΕΙ 750 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΝΑΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 7.4 ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΙ 740 ΜΟΡΙΑ(Ο ΤΟΜΕΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ
ΑΝ Η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Η ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΘΑΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ).
ΑΡΑ ΟΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ
ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΔΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.(Θα επαλανάβω
για ακόμα μια φορά οτι φταίει οτι η ομάδα(σχολή) δεν είναι συγχρονισμένη
και δεν φταίει ο ένας η ο άλλος καθηγητής) .
>Τώρα αν αυτή την αίσθηση τη δίνουν σε μεγαλύτερο βαθμό οι ενεργειακοί δεν φταίμε εμείς!! (...που >δεν τη δίνετε οι υπόλοιποι εννοώ!).
Αυτό είναι λαϊκισμός... Άλλαξα γνώμη, είναι χιούμορ...

Το θέμα που άνοιξες το θεωρώ προκλητικό.
Δέν συνηθίζω να βάζω το κεφάλι μέσα στην άμμο...
>Η επιλογή κατεύθυνσης είναι θέμα δικό σας και οι προτροπές οι δικές μας είναι να γίνεται με βασικό >κριτήριο το τι σας αρέσει περισσότερο.
Συμφωνώ. Εγώ διαφωνώ με συγκεκριμένα πράγματα τα οποία ελπίζω να έγιναν
κατανοητά αυτή την φορά.
>Όταν λοιπόν έχετε κάποια προβλήματα με ορισμένα μαθήματα ή διδάσκοντες μην ...πυροβολέιτε τον >πιανίστα...Στο κάτω κάτω εμείς είμαστε απλά ...γίηνοι!
Αν τα παραπάνω γινόνταν απο ελάχιστους δεν θα τα ανέφερα.
Όμως η πλειοψηφία των μαθημάτων του Τηλεπ. τομέΑ και η πλεοψηφία
των Τηλέπ καθηγητών βάζουν πιο ψηλά τον πήχυ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.
Ευχαριστώ,
Έλενα. (Eίμαι ξανθιά και η Κουρνίκοβα δεν μου μοιάζει καθόλου)