• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:38:26 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:38:26 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 208
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 37
Guests: 176
Total: 213
Spyridon01101
ligditsa
BlackBeard
spoun
Theislander
kostas.de
evitzv
elischat
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
rafail zisiadis
d0xa
thomasdt
evax
Stelios V.
KZerenidis
kmargaritis
George Hadjilyras
dimchin
Giannis Masterio
giorgosss03
ZontanosThrylos
Tsn
athena_apo
miltan8
marwt
ismini.h
thpanousis
Elenit
tinidou
stelinas
tasos gourd
Captain
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ on: June 21, 2005, 23:08:41 pm
Παιδιά έγω όσα είχα να πώ τα είπα...εξέφρασα τις απόψεις τις δικίες μου και της παρέας μου και αναφέρθηκα σε κάτι που συζητιέται έντονα στην σχολή....Φαίνετε πως σας ζηλέυουν οι φοιτητές απο τους άλλους τομείς και άδικα εκφέρονται εναντίον σας...Θεωρώ επίσης πολύ πιθανό να έχει δοθέι λάθος εντύπωση και όλα αυτά να είναι μια περιρέουσα φήμη(καλύτερα να σου βγεί το μάτι).Αλλη εξήγηση δεν υπάρχει. Παντώς οι καλύτεροι βαθμοί είναι σίγουροι...οι αιτίες όμως καθόλου.

Άλλωστε όπως είπε και είπε και ο κύριος Γιώργος Χατζάργυρος ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΕΥΣΙΜΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ (ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ...). Πρόσεχε τα σάλια σου κύριε Χατζάργυρε, μην μας έρθει και μάς τίποτα...πάντως με αυτά που λές σε βλέπω να περνάς επιτέλους με την τρίτη τα ΣΗΕ.

 Δημοκρατία έχουμε. Δεν σας είπα να συμφωνήσετε μαζί μου....είπα φωναχτά κάποια πράγματα που λένε πάρα πολλοί ψυθιριστά. Δέν είπα ψέματα, είπα κάτι που συζητιέται και δεν αποκλείω να είναι και λάθος. Άλλωστε το forum δημιουργήθηκε για να ακούγονται οι απόψεις των φοιτητών και όχι για να ακούγονται οι σίγουρα σωστές απόψεις των φοιτητών.

Για μένα αυτό το θέμα κλείνει εδώ.  Καλό καλοκαίρι.

Έλενα.
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ on: June 21, 2005, 02:59:38 am
<Ειδικά Κεφάλαια ΣΗΕ : Χειμερινό μάθημα 9ου εξαμήνου του Ενεργειακού Τομέα.
<Ύλη για την γραπτή εξέταση: 968 σελίδες, το μαύρο του Ντοκόπουλου (τώρα είναι μπλε) 50% του <τελικού βαθμού.
<+Θέμα: Εκπόνηση 6 μελετών για την ηλεκτροδότητση και προστασία μια βιομηχανίας. Ελάχιστος <χρόνος ενασχόλησης με το θέμα - αν θες να περάσεις- ένα μήνα χωρίς break για νερό.
<+ προφορική εξέταση στο θέμα και αν τυο περάσεις μπορεί να πάρει και το άλλο 50 % του βαθμού.


Θα μπορούσα να σου πώ μαθήματα του Τηλεπικοινωνιακού τομέα που μαθητές που έχουν περάσει 57/58 μαθήματα τα διαβάζουν 2 μήνες και βάλε και πέρνουν 2 και 3(π.χ Μικροκύματα). Άλλα δέν θα υποπέσω στο λάθος τις επιμέρους σύγκρισης. Αν ο ενεργειακός τομέας είναι εύκολος(ώ προς τις εξετάσεις και όχι ώ προς τισ σελίδες πού έχεις να διαβάσεις) ας το κρίνει ο μέσος φοιτητής ώς σύνολο-το παραδέχομαι έχετε 2-3 δύσκολα(όπως τα ΣΗΕ που λές) σε αντιπαράθεση με 9-10 των άλλων τομέων(δέν είναι τυχαίο
οτι σχεδόν όλοι οι απογοητευμένοι απο την σχολή φοιτητές που χάνουν 1-2 φορές τομέα ερωτεύονται
τον ενεργειακό τομέα στον οποίο βρίσκουν και την χαμένη τους  αυτοπεποίθηση... η αλήθεια είναι
σκληρή...και δυστυχώς απευθύνετε μόνο σε αυτούς που δεν κοροιδεύουν το ίδιο τους τον εαυτό). Αυτό που είπε ο κ.Παπαγιάννης οτι το επίπεδο των φοιτητών παίζει ρόλο και στο επίπεδο των θεμάτων στις εξετάσεις είναι μια πιθανή απαντηση!


 <πάλι καλά που δεν το κάνει ο Τσιμπούκης... δύσκολα θα άντεχε τόση πίεση... έχει συνηθήσει με τις <απλές εξετάσεις...

Ωραία πές μας πόσες φορές θα δώσεις τα ΣΗΕ ΙΙΙ και τί βαθμό θα πάρεις, και πόσες φορές έδωσες τα ΠΕΔΙΑ και τί βαθμό πήρες(και μήν μου πείς οτι το διάβασμα των ΣΗΕ είναι διασκέδαση γιατι βαρέθηκα
τον έρωτα των ενεργεικών με την επιστήμη, μάλλον ερωτεύτηκαν τα εύκολα θέματα και τους πολούς
καφέδες που πίνουν...και την ανεκτημένη τους αυτοπεποίθηση).

>Καλά είπα ότι είσαι άσχετη με τα του ενεργειακού.


Μήν ρίχνεις το επίπεδο των ενεργειακών με χαρακτηρισμούς....Κράτα το ψήλα...μαζί με τους βαθμούς.

>ΥΓ.1

>ελενάκι κρίμα που είσαι ξανθιά,αν ήσουν μελαχροινή και καμάκι θα σου έκανα, και παγωτό θα σε >κερνούσα μέρες που είναι, όλα θα στα συγχωρούσα, όλα

Λυπάμαι πραγματικά που έχασα την ευκαρία να μου κεράσεις παγωτό και να μου κάνεις καμάκι.
Τύχη βουνό έχουν οι μελαχροινές....

>ΥΓ.2

>ο κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ  τώρα με την κίτρινη που πήρε θα παίξει στον επόμενο αγώνα ή δεν θα έχουμε >δεξιό μπακ?αν δεν παίζει να αρχίσει προετοιμασία ο κ.ΖΙΩΓΟΣ...

Ήταν η πρώτη κίτρινη. Παίζει κανονικά και μάλιστα σέντερ-φόρ.


Καληνύχτα!!!

Έλενα.
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ on: June 20, 2005, 23:55:19 pm
Απάντηση στον κύριο Παπαγιάννη

>Γιατί οι δομές δεδομένων ή τα τηλέπ ΙΙΙ να θεωρούνται δυσκολότερα από τα ΣΗΕ ΙΙΙ ή τα Ηλεκτρονικά >Ισχύος ΙΙ? Ή μήπως τα Ειδικά Κεφάλαια είναι εύκολο μάθημα για βαθμό! Άρα δεν νομίζω ότι μπορεί να >μπει τετοιου είδους αντιπαράθεση.

Συγνώμη, εγώ δεν είπα οτι τα τηλέπ ΙΙΙ είναι πιο δύσκολα απο τα ΣΗΕ.Αυτό θα ήταν
ανόητο αφού δεν υπάρχει κριτήριο σύγκρισης. Εγώ είπα και το ξαναλέω ότι τα θέματα στις
εξετάσεις είναι πιο βατά(πιό βατά δεν σημαίνει απαραίτητα πιο εύκολα,
μπορεί να πέσει στις εξετάσεις ένα δύσκολο θέμα που έχει αναλυθεί
ενδελεχώς στην τάξη και να το λύσουν σχεδόν όλοι οι φοιτητές)
 δηλαδή φτάνεις πολύ πιο εύκολα στην βάση. Όσο για τα Ειδικά Κεφάλαια
αποτελεί εξαίρεση γιατί διδάσκεται απο τον αξιότιμο κ.Τσιμπούκη που είναι
Καθηγητής των Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων και έχει <<εθιστεί>> ώς γνωστό σε θέματα που απαιτούν
ισχυρή κριτική σκέψη κατα την διάρκεια των εξετάσεων. Αλλά και πάλι εγώ δεν είπα οτι όλα τα μαθήματα
των ενεργειακών περνιούνται εύκολα και με μεγάλο βαθμό
αλλα για την συντριπτική πλειψηφία σε σύγκριση με τις επιδόσεις με των
ηλεκτρονικών και κυρίως των τηλεπικοινωνιακών.


>Πάμε στον άλλο παράγοντα. Θέματα εξετάσεων και βαθμολόγηση. Τα θέματα που μπαίνουν στα >μαθήματα του ενεργειακού καλύπτουν ένα λογικό φάσμα απαιτήσεων. Ο κάθε καθηγητής μπορεί άμα >θέλει να μην περάσει κανέναν. Προφανώς όμως αυτός δεν έιναι ο στόχος μας!

Συμφωνούμε. Εγώ δεν είπα οτι οι ενεργειακοί βάζουν εύκολα και πρέπει να
βάζουν πιο δύσκολα. Εγώ αυτό που είπα είναι οτι οι ενεργειακοί κόβονται
σε μαθήματα σε μικρότερο ποσοστό απο αυτό που κόβονται οι των άλλων δύο τομέων.

 >Ή μήπως αναβαθμίζεται ένα μάθημα αν για 3-4 εξεταστικές περάσουν από τους 1000 οι 10?

Υποβαθμίζεται.Άλλωστε μεγάλη αποτυχία σε ένα μάθημα σημαίνει αποτυχία της διδασκαλίας και όχι βλακεία των φοιτητών.

>Οσο δε για τη βαθμολόγηση θα τη χαρακτήριζα λογική και τεκμηριωμένη. Εξάλλου μόνοι σας έρχεστε >βλέπετε τα γραπτά σας και κουβεντιάζουμε όμορφα και ωραία πάνω στις απορίες σας και τα αιτήματά >σας. Βλέπεις να υπάρχει αυθαιρεσία προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση? Αυτό που πιθανά είχες σαν >εμπειρία στις ΕΕΤ σε βεβαιώνω είναι λίγο πολύ ο κανόνας για όλα τα μαθήματα του ενεργειακού

Καί πάλι θα τονίσω οτι δεν λέω οτι οι καθηγητές του ενεργειακού τομέα
βάζετε χαριστικά μεγάλους βαθμούς. Αλλά δεν μπορεί ο μέσος όρος που
θέλεται να κρατάτε σταθερό να είναι να περνάει το 70% και Μ.Ο 7 και καθηγητές
στον ηλεκτρονικό και κυρίως ορισμένοι στον τηλεπικοινωνιακό τομέα να περνάνε 30-50% και λιγότερο με Μ.Ο 6.Εδώ
δεν υπάρχει μια ανισότητα; Απλά ο πύχης είναι χαμηλότερος στις εξετάσεις για τους ενεργειακούς(μπορεί το επίπεδο
του μαθήματος και οι γνώσεις που αποκομίζει κάποιος να είναι μεγαλύτερος(στην ακραία περίπτωση...) αλλά
ο μέσος φοιτητής πιάνει την βάση με μεγαλύτερη πιθανότητα απο τους άλλους).Εκεί είναι η αδικία.
Υπάρχουν δυο μέτρα και δύο σταθμά.(Μήν με ρωτήσετε ποιός φταίει...το μόνο
που θα μπορούσα να πώ είναι ότι ένας τρόπος αντιμετώπισης θα ήταν
η αξιολόγηση των καθηγητών απο τους φοιτητές).

>Αν το ζητούμενο είναι τι μαθαίνει κανείς από τη διαδικασία, σε βεβαιώνω ότι το ποσοστό των γνώσεων >που πραγματικά αφομοιώνουν οι ενεργειακοί είναι πολύ ψηλό, όπως το διαπιστώνουν όχι οι >διδάσκοντες αλλά συνάδελφοι επαγγελματίες έξω από το πανεπιστήμιο. Άρα τι είναι εκείνο που δε >γίνεται σωστά στον ενεργειακό τομέα?

Συγνώμη αλλά εγώ είπα διαφορετικά πράγματα. Δέν είπα ΠΟΤΕ
ότι οι ενεργειακοί βγαίνουν με χαμηλότερο επίπεδο. Αντιθέτως συμφωνώ μαζί σας
ότι με κριτήριο την αγορά εργασίας οι ενεργειακοί βγαίνουν με τα περισσότερα
εφόδια και με μεγάλη διαφορά μα΄λιστα απο τους άλλους τομείς και συγχαρητηρια σε όλους τους καθηγητές. Άλλο θέμα οι γνώσεις
και άλλο η επίδοση στις εξετάσεις.Εγώ εκείνο που λέω είναι λ.χ πως αν ένας μέσος
φοιτητής του ενεργειακού παρακουλουθήσει όλα τα μαθήματα και διαβάσει λογικά θα παέι με πιθανότητα
σχεδόν 100% επιτυχία  στις εξετάσεις και πιθανώς να πάρει και βαθμό ενώ ο αντιστοιχος του τηλεπικοινωνιακού(πλειοψηφικά μιλάω,υπάρχουν και εξαιρέσεις)
έχει πολύ μικρότερη πιθανότητα να περάσει,πόσο μάλλον να πάρει και βαθμό.Εκεί είναι
η αδικία.Ποιός φταίει δεν ξέρω...Η σχολή έχει γίνει ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
οχι ώς προς το επίπεδο γνώσεων αλλα΄ώς επίπεδο δυσκολίας εξετάσεων.

>Το θέμα της ειδικής εξέτασης των ενεργειακών στα μαθήματα άλλων τομέων θα το απευθύνεις σε >εκείνους που κάνουν την αντίστοιχη εξέταση. Αυτοί ξέρουν τους λόγους αυτής της διάκρισης εφόσον >υπάρχει.

Σε εκείνους το απευθύνω...

>Και φτάνουμε στο επίμαχο θέμα του βαθμού του πτυχίου. Να είσαι σίγουρη ότι ελάχιστοι εργοδότες >θα πάρουν τον Παπαγιάννη αντί της Έλενας γιατί αυτός είχε μισή μονάδα παραπάνω στο πτυχίο.

Συγνώμη κύριε Παπαγιάννη αλλα με όλο το σεβασμό που σας έχω και
τα λίγα ποδοσφαιρικά που ξέρω σας βγάζω ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΡΤΑ.Να μήν βλέπουμε
τα πράγματα μόνο απο την πλευρά που μας βολέυει. Έχετε δίκιο
ότι ο βαθμός δεν παίζει σημαντικό ρόλο στον ιδιώτικό τομέα αλλά
ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 150-200 ΘΕΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ(ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ) ΓΙΑ
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ,ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ Ο ΒΑΘΜΟΣ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ.
ΘΑ ΔΟΣΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
ΑΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ
ΜΕΣΟ ΟΡΟ 7,5 ΜΑΖΕΥΕΙ 750 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΝΑΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 7.4 ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΙ 740 ΜΟΡΙΑ(Ο ΤΟΜΕΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ
ΑΝ Η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Η ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΘΑΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ).

ΑΡΑ ΟΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ
ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΔΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.(Θα επαλανάβω
για ακόμα μια φορά οτι φταίει οτι η ομάδα(σχολή) δεν είναι συγχρονισμένη
και δεν φταίει ο ένας η ο άλλος καθηγητής) .

>Τώρα αν αυτή την αίσθηση τη δίνουν σε μεγαλύτερο βαθμό οι ενεργειακοί δεν φταίμε εμείς!! (...που >δεν τη δίνετε οι υπόλοιποι εννοώ!).

Αυτό είναι λαϊκισμός... Άλλαξα γνώμη, είναι χιούμορ...  Wink

Το θέμα που άνοιξες το θεωρώ προκλητικό.

Δέν συνηθίζω να βάζω το κεφάλι μέσα στην άμμο...

>Η επιλογή κατεύθυνσης είναι θέμα δικό σας και οι προτροπές οι δικές μας είναι να γίνεται με βασικό >κριτήριο το τι σας αρέσει περισσότερο.

Συμφωνώ. Εγώ διαφωνώ με συγκεκριμένα πράγματα τα οποία ελπίζω να έγιναν
κατανοητά αυτή την φορά.

>Όταν λοιπόν έχετε κάποια προβλήματα με ορισμένα μαθήματα ή διδάσκοντες μην ...πυροβολέιτε τον >πιανίστα...Στο κάτω κάτω εμείς είμαστε απλά ...γίηνοι!

Αν τα παραπάνω γινόνταν απο ελάχιστους δεν θα τα ανέφερα.
Όμως η πλειοψηφία των μαθημάτων του Τηλεπ. τομέΑ και η πλεοψηφία
των Τηλέπ καθηγητών βάζουν πιο ψηλά τον πήχυ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

Ευχαριστώ,

Έλενα. (Eίμαι ξανθιά και η Κουρνίκοβα δεν μου μοιάζει καθόλου)
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ on: June 20, 2005, 20:11:42 pm
(Εδώ είναι όλο το κείμενο της θέσης μου)

Καλησπέρα,

θα ήθελα να θέσω ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερο του φοιτητές της σχολής μας
και ας μην κρυβόμαστε πίσω απο τα δακτυλό μας.
Το θέμα αυτό, όπως πολλοί ίσως καταλάβατε είναι η μεγάλη διαφορά σε δείκτη δυσκολίας του
Ενεργειακού τομέα απο τους 2 άλλους τομείς.Θα ήθελα να τονίσω πως πραγματικά δεν υπάρχει
κάτι εναντίον των συναδέλφων του ενεργειακού τομέα, άλλωστε αυτοί δεν είναι υπεύθυνοι για την
κατάσταση που υπάρχει. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να τους ενοχοποιήσω,
απλά θέλω να ενοχοποιήσω την αδικία που υπάρχει. Ούτε λίγο, ούτε πολύ
συνάδελφοι, έχει δημιουργηθεί μια σχολή ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ και αυτό είναι
μεγάλη αδικία , μεγαλύτερη απο όση ίσως μπορείτε να φανταστείτε.

Κάποιος θα με ρώταγε, πώς μπορώ να αποδείξω οτι ο Ενεργειακός τομές είναι
πολύ πιο εύκολος απο τους άλλους 2 .Κάποιος άλλος ίσως θα έλεγε πως
ο ενεργειακός τομέας είναι πολύ πιο εύκολος απο την φύση του, γιατί οι
άλλοι τομείς έχουν πιο δύσκολα μαθηματικά και προγραμματισμό.ΟΧΙ συνάδελφοι
αυτά είναι μύθοι. Ο αντίστοιχος φοιτητής του Μετσοβείου τα βρίσκει εξίσου
σκούρα στον Ενεργειακό τομέα, γιατί όπως μετά απο τόσα χρόνια εξετάσεων έχουμε
μάθεί, η δυσκολία του μαθήματος ώς προς τις εξετάσεις εξαρτάται απο τα
θέματα(αν δηλαδή τα θέματα ανταποκρίνονται στο επίπεδο του μαθήματος
που έχει γίνει στην τάξη-άλλωστε σε δύσκολα κεφάλαια της ύλης μπορούν
να μπούν εύκολα θέματα και το αντίστροφο). Όσο αναφορά το πρώτο ερώτημα,
βγάζει πια μάτια(αυτός είναι και ο λόγος που έχει γίνει θέμα άλλωστε-
σε καμία περίπτωση δεν έχει γίνει θέμα για να υποτιμήσουμε κανέναν).Τα
επιχειρήματα-ντοκουμέντα είναι τα εξής και μπορεί να το δεί ο
οποισδήποτε και αν πάρει ένα τυχαίο δειγματικό σύνολο απο φοιτητές της σχολής.


1. Αν παρατηρήσεις 18/20 φοιτητές που πήρανε με το ζόρι τομέα, η τον
χάσανε και τον πήρανε με την δεύτερη,ξαφνικά απο μαθητές που δίναν 2-3 φορές να
περάσουν ένα μάθημα αλλάζουν επίπεδο και περνάνε με την πρώτη στα 9 απο τα 10 μαθήματα που δίνουν.
Και αυτό δεν συμβαίνει με έναν ή δυο που ίσως είχαν ξεκινήσει <<χαλαρά>>
τη σχολή αλλα συμβαίνει με σχεδόν ΟΛΟΥΣ και δεν υπερβάλλω ΚΑΘΟΛΟΥ.
Παραδόξως οι επιδόσεις των φοιτητών των άλλων τομέων συνεχίζουν με
τον ίδιο ρυθμό που πήγαιναν πρίν πάρουν τομέα.

2. Οι βαθμοί των φοιτητών του Ενεργειακού τομέα ξαφνικά αυξάνουν κατακόρυφα.
Ο Μ.Ο των βαθμών των ενεργειακών φοιτητών στα μαθήματα του τομέα είναι 2-2,5 μονάδες μεγαλύτερος
απο τον Μ.Ο που είχαν οι ίδιοι φοιτητές πρίν πάρουνε τομέα.Και αυτό συμβαίνει σχεδόν με ΟΛΟΥΣ(μόνο μερικά στατιστικά σφάλματα υπάρχουν).
Και ερώτώ, ξαφνικά αλλάξανε κατηγορία;
Περιττό να σας πώ οτι στους άλλους δύο τομείς ο Μ.Ο μετά τον τομέα ειναι +1 ή και -1 ανάλογα με τον φοιτητή.

3. Έιναι χαρακτηριστικό πως σε ορισμένα κοινά μαθήματα που δεν συγγενέυουν με τον τομέα των ενεργειακών,
υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση. Π.χ στα τηλεπικοινωνιακά οι Τηλεπικοινωνιακοί και οι ηλεκτρονικοί δίνουν τα ίδια,
ενώ οι ενεργειακοί έχουν λίγες σελίδες ύλη και θέματα μέσα απο αυτές (copy-paste). Στο Στοχαστικό οι ενεργειακοί
έχουν διαφορετική αντιμετώπιση στην βαθμολογιά(Στην διαρκεια των εξετάσεων ζητέιτε οι ενεργειακοί να γράψουν πάνω
στην κόλλα τον τομέα τους και μόνο αυτοί). Γιατι δηλαδή οι Τηλεπικοινωνιακοί και οι Ηλεκτρονικοί να μην έχουν
χαριστικές αντιμετωπίσεις στα ενεργειακά μαθήματα. Γιατί να βαθμολογούνται και να εξετάζονται με επιήκεια οι
ενεργειακοί σαν να αποτελούν ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΛΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.


4.Τέλος η κατάληξη όλων αυτών είναι  φοιτητές οι οποίοι (με κριτήριο τις επιδόσεις μέχρι να πάρουν τομέα) τελειώνουν
την σχολή πολύ πιο γρήγορα και με μεγαλύτερους μέσους όρους. Φοιτητές που παίρνουν τομέα με Μ.Ο 6 και όταν παίρνουν τομέα
χρωστάνε πάρα πολλά τελειώνουν πίο γρήγορα και με μεγαλύτερο βαθμό απο αντίστοιχους φοιτητές που παίρνουν τομέα με Μ.Ο 7
και χωρίς να χρωστάνε κανένα. Και Προσοχη! αυτά είναι ΚΑΝΟΝΑΣ γιατί αν ήτανε κάτι τυχαίο θα ήταν κάτι απόλύτως φυσιολογικό.

Κάποιος θα μπορούσε πάλι να με ρωτήσει, και εμένα τι με νοιάζει;Μήπως ζηλέυω;Μήπως δεν τα πάω καλά και ψάχνω σε άλλους να
ρίξω την ευθύνη;Τίποτα απο τα παραπάνω δεν συμβαίνει! ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΙΚΙΑ και θα σας εξηγήσω που έγκειται η αδικία.

Ο Ενεργειακός φοιτητής τελειώνει πιο γρήγορα την σχολή με αποτέλεσμα να γλιτώνει πάρα πολλά έξοδα. Επίσης
μπαίνει νωρίτερα στην αγορά εργασίας γεγονός που του δίνει οικονομικά και εργασιακά πλεονεκτήματα.

Δεύτερον πολύ μεγάλο ρόλο παίζει ο βαθμός. Ας υποθέσουμε κάτι που συμβαίνει κατα κόρον. Έστω ένας φοιτητής του ενεργειακού τομέα,
που στα μαθήματα μέχρι να πάρει τομέα έχει Μ.Ο 6,5 και στα Μαθήματα του ενεργειακού τομέα 8,5 και άρα τελικό Μ.Ο 7,5(τα λέω κάπως απλοποιημένα),
και ένας φοιτητής του Τηλεπικοινωνιακού τομέα με Μ.Ο 7,25 στα μαθήματα του βασικού κορμού και 7,5 στα μαθήματα του τομέα έχει σαν
αποτέλεσμα να βγάζει μεγαλύτερο Μ.Ο ο ενεργειακός φοιτητής επειδή ο τομέας είναι πολύ πιο εύκολος. Και αυτό δέν το λέω
εγώ το λέει η στατιστική πάνω σε φοιτητές της σχολής.Τα Μαθηματικά δεν έχουν λόγο να πούν ψέματα....

ΑΝ ΜΟΛΙΣ ΒΓΟΥΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΤΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Η ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Η ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΧΤΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ;;; ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ.

το παρόν e-mail απευθύνετε κυρίως σε αυτούς που είναι υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση για να καταλάβουν την αδικία
την οποία συντελείτε.......

Ευχαριστώ,
Έλενα.
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ on: June 20, 2005, 18:50:43 pm
Καλησπέρα,

θα ήθελα να θέσω ένα θέμα το οποίο πυκνώνει πολύ στις συζητήσεις μεταξύ των φοιτητών της σχολής μας και ας μήν κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας. Αυτό το θέμα, όπως ίσως θα καταλάβατε είναι η μεγάλη διαφορά σε δυσκολία του Ενεργειακού τομέα απο τους άλλους 2 τομείς. Θα ήθελα εισαγωγικά να πώ οτι δεν έχω τίποτα με τα παιδιά του ενεργειακού τομέα, άλλωστε δεν είναι αυτοί οι υπεύθυνοι της κατάστασης που υπάρχει. Ξέρω πως η πλειοψηφούσα άποψη δεν είναι κατανάγκην η επικρατέστερη αλλά είναι πιστέυω κοινό μυστικό μεταξύ των φοιτητών οτι ο Ενεργειακός τομέας είναι με μεγάλη διαφορά πιό εύκολος απο τους 2 άλλους τομείς και αυτό είναι πραγματική αδικία .(Προσοχή,θα το επαναλάβω πως δέν ενοχοποιώ τους ενεργειακούς φοιτητές , ενοχοποιώ όμως την αδικία που υπάρχει). Έχει δημιοθργηθεί μια σχολή ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΗΤΩΝ !!!
6  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Μέθοδοι Επεξεργασίας Βιοϊατρικών Σημάτων / Εξετάσεις Ιουνίου 2005- Βιοϊατρικό Σήμα on: May 29, 2005, 14:14:00 pm
Παιδιά γνωρίζει κανείς ποιά είναι η ύλη στο Βιοϊατρικό σήμα? Παλιά θέματα υπάρχουν??
Αυτή την Τετάρτη θα γίνει μάθημα?

Παιδία ευχαριστώ και εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις!!!

Έλενα.
7  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Μέθοδοι Επεξεργασίας Βιοϊατρικών Σημάτων / Re: Μέθοδοι Επεξεργασίας Βιοϊατρικών Σημάτων >> Γενικά on: May 28, 2005, 11:03:12 am
Παιδιά γνωρίζει κανείς ποιά είναι η ύλη στο Βιοϊατρικό σήμα? Παλιά θέματα υπάρχουν??
Αυτή την Τετάρτη θα γίνει μάθημα?

Παιδία ευχαριστώ και εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις!!!

Έλενα.
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: Εργασίες C on: May 19, 2005, 11:42:46 am
Ρε παιδιά ας πάρουμε την απλή περίπτωση την 1 μέρα να γίνουν 7 συνδιαλέξεις, την δεύτερη μέρα 5 συνδιαλέξεις και μια τρίτη μέρα 3 συνδιαλέξεις. Τότε ο πίνακας p[j] τί διάστασης θα είναι???? Εγώ μια ιδέα που σκέφτηκα είναι να είναι (3,7) και να βάζω 0 για τα στοιχεία του πίνακα που δεν γίνονται συνδιαλέξεις. Βέβαια έτσι θα μου πεί κάποιος οτι δεν καταλαμβάνω την ελάχιστη μνήμη. Άλλα αν θέλουμε να καταλάβουμε την ελάχιστη μνήμη τί είδους πίνακα θα ορίσουμε?? Σχηματικα ας πούμε ο παραπάνω πίνακας του παραδείγματος που δίνω (σε δευτερόλεπτα) θα είναι :

30 50 110 10 20   50 200
20 10 100 10 110
10 20 25

Τα υπόλοιπα στοιχεία δέν θα πάρουν τιμές(έστω μηδενικές)???Πώς θα ορίσω ένα πίνακα με μεταβλητό αριθμό στηλών ανά γραμμη???

Ευχαριστώ.

Έλενα.
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: Εργασίες C on: May 19, 2005, 01:27:59 am
Εργασία G

Κάθε μέρα ο αριθμός των συνδιαλέξεων είναι ίδιος ή μπόρέι να είναι και διαφορετικός. Το ρτάω γιατί αν είναι ίδιος τοτε πρέπει να βάλω σαν διάσταση j του πίνακα αυτό τον σταθερό αριθμό, άν όμως για κάθε μέρα είναι διαφορετικός ο αριθμός των συνδιαλέξεων  πρέπει η διάσταση j του πίνακα p[j] να κάθορίζεται απο τον μέγιστο αριθμό συνδιαλέξεων μιάς μέρας έτσι ώστε να καλυφθούν όλες οι περιπτώσεις.

Ποιά είναι η δική σας άποψη? Είπε τίποτα ο Κορτέσησ?

Ευχαριστώ πολύ!

Έλενα
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ιστορία μου Αμαρτία μου της Α.Υ. / Re: Εργασίες 2005 on: May 16, 2005, 17:32:58 pm
Jason-X με αυτό που είπες βγήκα επιτέλους απο τους ατέρμονες βρόχους..... Kiss Εύγε...!!!

Τελευτάια μου απορία είναι ποία είναι η αρχική τιμή του Ι????Να βάλουμε το 0?

Έλενα
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ιστορία μου Αμαρτία μου της Α.Υ. / Re: Εργασίες 2005 on: May 16, 2005, 17:22:28 pm
Παιδιά έχω ακριβώς το ίδια προβλήματα. Έγραψα το παρακάτω πρόγραμμα:

NAM TEST
ORG 0
CON 5
LDX 0
TAG: CON $50004
JMP TAG
TAG1: CON $40006
JMP TAG1
LDX N
HLT
ORG $300
N: CON -1
END

Όταν το εκτελώ μπάινει σε ατέρμονα βρόχο και αυτό γίνεται γιατι παίρνει την παλιά εντολή(δηλαδή αυξάνεται συνέχεια το Χ αντί να μειώνεται). Και επίσης εννοείτε πως έσωσα την μικρομνήμη...εκτος αν γίνεται με κάποιον περίεργο μαγικό τρόπο.....Επισυνάπτω και το πρόγραμμα αλλα και το αρχείο της μικρομνήμης που έκανα μήπως και κάποιος καταλάβει τί λάθος έκανα.Please Helpppp!!!!

Επίσης και εγώ δεν κατάλαβα γιατί η εντολή ΙΝΧ είναι η $50000.

Έλενα
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ιστορία μου Αμαρτία μου της Α.Υ. / Re: Εργασίες 2005 on: May 16, 2005, 12:06:09 pm
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.... : Kiss

Όσο αναφορά το πρώτο σκέλος οι παρατηρήσεις σου με βοηθήσανε πολύ και τώρα πιστέυω πως το έχω τέλειο ^all_right^.
 Όσο αναφορά το δεύτερο σκέλος έγραψα το πρόγραμμα έτσι όπως μου είπες ώς ακολούθως :

NAM TEST
ORG 0
CON 5
LDX 0
CON $40004
CON $50005
LDX N
HLT
ORG $300
N: CON $FFFFF
END

Το πολύ περίεργο είναι οτι όταν κάνω την μετάφραση μου βγάζει "Η εντολή CON έχει λάθος παράμετρο : $FFFFF".(το $FFFF το δέχεται παραδόξως....... Huh δεν καταλαβαίνω τι γίνεται!).

Έχω αγχωθεί πολύ....τελικά είναι τόσο δύσκολα ή εγώ δεν τα καταλαβαίνω....

Anyway, ελπίζω το πρώτο!

Έλενα
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ιστορία μου Αμαρτία μου της Α.Υ. / Re: Εργασίες 2005 on: May 15, 2005, 23:20:17 pm
Καλησπέρα παιδιά,

έχω πρόβλημα με την άσκηση 2 του εργαστηρίου και θα ήθελα κάποια βοήθεια/συμβουλή.

Πρώτον αν κατάλαβα καλά το πρώτο μέρος μας ζητάει να αντικαταστήσουμε τις εντολές ΕΝΙ και ΙΝΧ
με τις TDX και TDI. To έκανα  απο το TRN με αλλαγή στον Επεξεργαστή Μικρομνήμης με τις ακόλουθες αλλαγές : Αρχικά για την εντολή TDI

032 TDI :       JMP(U,CONT) ,DCRI,NOP,NOP
033               JMP(U,CONT) ,TIBR,NOP,NOP
034               JMP(U,37) ,TBRA,NOP,NOP

037               JMP(Z,39), NOP,NOP,NOP
038               JMP(U,FETCH), NOP,NOP,NOP
039               JMP(U,FETCH), NOP,NOP,TIRPC

και για την εντολή TDX :

040 TDX :       JMP(U,CONT) ,TXBR,NOP,NOP
041               JMP(U,CONT) ,TBRA,DCRA,NOP
042               JMP(U,CONT) ,TABR,NOP,NOP
043              JMP(U,45), TBRX,NOP,NOP

045               JMP(Z,47), NOP,NOP,NOP
046              JMP(U,FETCH), NOP,NOP,NOP
047               JMP(U,FETCH), NOP,NOP,TIRPC

Με αυτές τια αλλαγές έχω την πεποίθηση οτι ικανοποίησα τις απαιτήσεις του ερωτήματος. Έχει κανείς διαφορετική άποψη;
Εγώ είχα την εντύπωση πως είναι σωστό αλλα όταν πήγα να τρέξω το πρόγραμμα που ζητάει να κάνουμε για έλεγχο των αλλαγών, μου βγάζει όταν πατάω Μετάφραση "Μη νόμιμη εντολή TDX". Και όπως καταλαβαίνετε έχω απογοητευτεί.....

Περιμένω εναγωνίως!!!! κάποια βοήθεια απο κάποιον που μπόρεσε και τα κατάλαβε σιγουρα καλύτερα απο μένα.

Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρον.

Έλενα
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...