|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 ... 44 45 [46]
|
676
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία G [2011-2012]
|
on: January 15, 2012, 01:07:30 am
|
Και μια χαρα "αντιστοιχη συναρτηση" υπαρχει στην C++. Οι vectors για αυτον τον λογο υπαρχουν.
Που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τους αποφεύγει ο Κορτέσης όπως ο διάολος το λιβάνι. 1η περιπτωση: [sarcasm]Μα ειναι τοοοσο δυσχρηστοι! Μπορει να μπερδευτουμε![/sarcasm] 2η περιπτωση: Arrays της C: αυτην ξερετε, αυτην εμπιστευεστε. Ασχετα αν ειναι εντελως αχρηστοι για οποιοδηποτε σοβαρο προγραμμα C++.
|
|
|
677
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία G [2011-2012]
|
on: January 15, 2012, 01:01:22 am
|
Έχω 2 ερωτήσεις: 1ον Εφόσον θα πρέπει να διαβαζει αριθμο προτεραιότητας που να καθορίζει την ηλεκτροδότηση γιατί ύστερα λέει πως αν υπάρχουν παραπάνω από ένα αντικείμενο της ίδιας κλάσης να επιλέγεται με βάση τα κρεββάτια για παράδειγμα στην πρώτη κλάση?? (Μήπως εννοει αν τα αντικείμενα έχουν τον ίδιο αριθμό προτεραιότητας?-αλλιώς δεν βγάζει νόημα)
Κι εγω δεν το επιασα στην πρωτη αναγνωση της ασκησης, αλλα: Για κάθε κατηγορία ορίζεται μια προτεραιότητα στην ηλεκτροδότηση ενώ για περιοχές που ανήκουν στην ίδια κατηγορία η σειρά ηλεκτροδότησής τους ορίζεται με κριτήρια που αφορούν τον χαρακτήρα της περιοχής.
2ον: Όταν μας ζητάει να δώσουμε τον αριθμό των περιοχών (δηλ. των αντικειμένων) μέσα στη main πως γίνεται να κάνουμε ανεξαρτησία λογισμικού σύμφωνα με όσα μας είπε ο Συμεωνίδης στο τελευταίο μάθημα? Αφού στους contructors των αντικειμένων πρέπει να αρχικοποιήσουμε τα αντικείμενα... Μήπως θα έπρεπε να ζητάει αριθμό περιοχών μέσα στους constructors??
Δεν σε πιανω... Οι ctors θα κληθουν τοσες φορες οσες και τα αντικειμενα σου... Πώς θα ζητησεις τον αριθμο περιοχων εκει μεσα; Ναι σόρρυ λάθος έκανα άλλο ήθελα να πω... ήθελα να πω πως τα αντικείμενα στην ασκηση με τα κυκλώματα αρχικοποιούνται μετά την κλάση αμέσως. Αυτός είναι και ο σκοπός ώστε να μην χρειάζεται να πειράζεις την main ωστε να πετύχεις ανεξαρτησια λογισμικού. Τώρα η κάθε περιοχή αντιστοιχεί σε ένα αντικείμενο άρα λογικά θα υπονοεί ότι τα αντικείμενα των παραγόμενων κλάσεων δεν θα αρχικοποιούνται αμέσως έξω από την κλάση αλλά μέσα στη main σωστά? Άυτο όμως αμέσως αναιρεί την ανεξαρτησία λογισμικού αφού θα πρέπει να ζητήσουμε στη main των αριθμό των αντικειμένων για τις 2(στην εφαρμογή μας) παραγόμενες κλάσεις... Η αρχικοποιηση ενος αντικειμενου γινεται με τον ctor... Μηπως εννοεις την δημιουργια; Παντως και οι τυποι περιοχων και οι ιδιες οι περιοχες θα ειναι αντικειμενα... Δηλαδη θα δουλευεις συνολικα με (πληθος περιοχων) + (πληθος τυπων περιοχων) αντικειμενα. Και οχι, δεν την αναιρει. Στην main() απλα θα κανεις μια λουπα που θα περναει καθε τυπο περιοχης που εχει αυτη η υλοποιηση του προγραμματος (στην προκειμενη περιπτωση, 2) και θα ζηταει ενα πληθος για να φτιαξει τοσα αντικειμενα (περιοχες δηλαδη) εκεινου του τυπου... Και θα μου πεις "και πού θα ξερει η main() ποσους τυπους περιοχων εχει αυτη η υλοποιηση;" - ε, τα αντικειμενα που υλοποιουν τους τυπους περιοχων θα τα κανεις (ω, θεοι... ) global (ναι, ναι, αυτο που τοσο αγαπαει ο Κορτεσης...) . Στη main το μόνο που θα κάνεις είναι να ζητήσεις τον στατικό πίνακα διευθύνσεων αντικειμένων της αρχικής κλάσης εκ της οποίας παράγονται οι hospital και household (όπως στο παράδειγμα με το circuit). Κατόπιν θα θέτεις τον πίνακα στην distribution και θα κάνει τα μαγικά της. Ένα κενό της άσκησης είναι πως θα βλέπει η distribution πόσες διευθύνσεις αντικείμενων έχει ο πίνακας... Εγώ θεώρησα 2 μιας και πρόκειται περί εφαρμογής (και γιατί ζητά μόνο 2 ορίσματα η εκφώνηση στην distribution- πίνακας και διαθέσιμη ισχύ) , αλλά κανονικά θέλει να μπαίνει και ο αριθμός αυτός στην distribution Παιζει να στην κοψει τοτε, γιατι δεν ειναι "ανεξαρτητη" η distribution()... Kαλυτερα προσθεσε αλλη μια παραμετρο στην συναρτηση που να δινει το μεγεθος του πινακα, για νασαι σιγουρος. Αλλωστε κανονικα θα πρεπει να αποφευγονται οι σκετοι αριθμοι.
|
|
|
678
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία G [2011-2012]
|
on: January 15, 2012, 00:56:42 am
|
Η distribution λέει να δέχεται ως όρισμα έναν πίνακα και να καλείται μία μόνο φορά. Πως θα γίνει να βάλουμε στοιχεία δύο διαφορετικών τύπων σε ένα πίνακα?
Δεν θα βαλεις τα ιδια τα αντικειμενα στον πινακα, αλλα (hint hint) pointers σε base class. Θα μεγαλώνεις τον πίνακα κάθε φορά που καλέιται η συνάρτηση αρχικών συνθηκών του κάθε τύπου με realloc και θα καταχωρείς σε αυτόν τη διεύθυνση του αντικειμένου με this.
Η realloc() ειναι συναρτηση της C. Οχι οτι τυπικα δεν μπορεις να την χρησιμοποιησεις, αλλα στην C++ δεν δουλευεις με αυτη. C != C++. Εσύ πάρε τη new, φτιάξε έναν πίνακα temp, θέσε τον παλιό πίνακα στο temp, φτιάξε έναν νέο πίνακα μεγαλώνοντας την διάσταση με new και θέσε τον temp στον νέο. Θα έχεις κάνει το ίδιο με ότι θα είχε κάνει η realloc με μια γραμμή. Σύμφωνοι η realloc δεν ανήκει στη C++ αλλά και πάλι δεν υπάρχει αντίστοιχη συνάρτηση στη C++ παρα μόνο η προαναφερθείσα διαδικασία. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Not quite - οι περιοχες μνημης που δεσμευονται με την malloc()/realloc() εχουν διαφορετικη μορφη μεσα στο συστημα απο αυτες της new/new[], και αρα ειναι ασυμβατες μεταξυ τους. Επισης οι μεν δεν καλουν ctors/dtors, πραγμα που τις κανει αχρηστες για OOP. Επειδη λοιπον σε καποιο σημειο θα χρειαστει να δημιουργησεις εναν πινακα αντικειμενων, θα πρεπει να το κανεις με new[], και για consistency και μονο απορριπτεις τις αλλες. Α, και οι μεν δεν ριχνουν exceptions - και καλη σου τυχη αν ειναι να κοιτας καθε φορα αν η malloc() επεστρεψε NULL και να προσπαθεις να κανεις χειροκινητο exception handling. Και μια χαρα "αντιστοιχη συναρτηση" υπαρχει στην C++. Οι vectors για αυτον τον λογο υπαρχουν. Και ακομα και να μην χρησιμοποιησω vectors, προτιμω να γραψω 3-4 γραμμες παραπανω για τους λογους που προαναφερθηκαν. Και σορρυ αν φανηκε λιγο επιθετικη η απαντηση μου - ειλικρινα δεν ειχα τετοια προθεση.
|
|
|
679
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία G [2011-2012]
|
on: January 14, 2012, 22:59:53 pm
|
Έχω 2 ερωτήσεις: 1ον Εφόσον θα πρέπει να διαβαζει αριθμο προτεραιότητας που να καθορίζει την ηλεκτροδότηση γιατί ύστερα λέει πως αν υπάρχουν παραπάνω από ένα αντικείμενο της ίδιας κλάσης να επιλέγεται με βάση τα κρεββάτια για παράδειγμα στην πρώτη κλάση?? (Μήπως εννοει αν τα αντικείμενα έχουν τον ίδιο αριθμό προτεραιότητας?-αλλιώς δεν βγάζει νόημα)
Κι εγω δεν το επιασα στην πρωτη αναγνωση της ασκησης, αλλα: Για κάθε κατηγορία ορίζεται μια προτεραιότητα στην ηλεκτροδότηση ενώ για περιοχές που ανήκουν στην ίδια κατηγορία η σειρά ηλεκτροδότησής τους ορίζεται με κριτήρια που αφορούν τον χαρακτήρα της περιοχής.
2ον: Όταν μας ζητάει να δώσουμε τον αριθμό των περιοχών (δηλ. των αντικειμένων) μέσα στη main πως γίνεται να κάνουμε ανεξαρτησία λογισμικού σύμφωνα με όσα μας είπε ο Συμεωνίδης στο τελευταίο μάθημα? Αφού στους contructors των αντικειμένων πρέπει να αρχικοποιήσουμε τα αντικείμενα... Μήπως θα έπρεπε να ζητάει αριθμό περιοχών μέσα στους constructors??
Δεν σε πιανω... Οι ctors θα κληθουν τοσες φορες οσες και τα αντικειμενα σου... Πώς θα ζητησεις τον αριθμο περιοχων εκει μεσα; Ναι σόρρυ λάθος έκανα άλλο ήθελα να πω... ήθελα να πω πως τα αντικείμενα στην ασκηση με τα κυκλώματα αρχικοποιούνται μετά την κλάση αμέσως. Αυτός είναι και ο σκοπός ώστε να μην χρειάζεται να πειράζεις την main ωστε να πετύχεις ανεξαρτησια λογισμικού. Τώρα η κάθε περιοχή αντιστοιχεί σε ένα αντικείμενο άρα λογικά θα υπονοεί ότι τα αντικείμενα των παραγόμενων κλάσεων δεν θα αρχικοποιούνται αμέσως έξω από την κλάση αλλά μέσα στη main σωστά? Άυτο όμως αμέσως αναιρεί την ανεξαρτησία λογισμικού αφού θα πρέπει να ζητήσουμε στη main των αριθμό των αντικειμένων για τις 2(στην εφαρμογή μας) παραγόμενες κλάσεις... Η αρχικοποιηση ενος αντικειμενου γινεται με τον ctor... Μηπως εννοεις την δημιουργια; Παντως και οι τυποι περιοχων και οι ιδιες οι περιοχες θα ειναι αντικειμενα... Δηλαδη θα δουλευεις συνολικα με (πληθος περιοχων) + (πληθος τυπων περιοχων) αντικειμενα. Και οχι, δεν την αναιρει. Στην main() απλα θα κανεις μια λουπα που θα περναει καθε τυπο περιοχης που εχει αυτη η υλοποιηση του προγραμματος (στην προκειμενη περιπτωση, 2) και θα ζηταει ενα πληθος για να φτιαξει τοσα αντικειμενα (περιοχες δηλαδη) εκεινου του τυπου... Και θα μου πεις "και πού θα ξερει η main() ποσους τυπους περιοχων εχει αυτη η υλοποιηση;" - ε, τα αντικειμενα που υλοποιουν τους τυπους περιοχων θα τα κανεις (ω, θεοι... ) global (ναι, ναι, αυτο που τοσο αγαπαει ο Κορτεσης...) .
|
|
|
680
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία G [2011-2012]
|
on: January 14, 2012, 22:30:34 pm
|
Έχω 2 ερωτήσεις: 1ον Εφόσον θα πρέπει να διαβαζει αριθμο προτεραιότητας που να καθορίζει την ηλεκτροδότηση γιατί ύστερα λέει πως αν υπάρχουν παραπάνω από ένα αντικείμενο της ίδιας κλάσης να επιλέγεται με βάση τα κρεββάτια για παράδειγμα στην πρώτη κλάση?? (Μήπως εννοει αν τα αντικείμενα έχουν τον ίδιο αριθμό προτεραιότητας?-αλλιώς δεν βγάζει νόημα)
Κι εγω δεν το επιασα στην πρωτη αναγνωση της ασκησης, αλλα: Για κάθε κατηγορία ορίζεται μια προτεραιότητα στην ηλεκτροδότηση ενώ για περιοχές που ανήκουν στην ίδια κατηγορία η σειρά ηλεκτροδότησής τους ορίζεται με κριτήρια που αφορούν τον χαρακτήρα της περιοχής.
2ον: Όταν μας ζητάει να δώσουμε τον αριθμό των περιοχών (δηλ. των αντικειμένων) μέσα στη main πως γίνεται να κάνουμε ανεξαρτησία λογισμικού σύμφωνα με όσα μας είπε ο Συμεωνίδης στο τελευταίο μάθημα? Αφού στους contructors των αντικειμένων πρέπει να αρχικοποιήσουμε τα αντικείμενα... Μήπως θα έπρεπε να ζητάει αριθμό περιοχών μέσα στους constructors??
Δεν σε πιανω... Οι ctors θα κληθουν τοσες φορες οσες και τα αντικειμενα σου... Πώς θα ζητησεις τον αριθμο περιοχων εκει μεσα;
|
|
|
681
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία G [2011-2012]
|
on: January 14, 2012, 16:14:25 pm
|
Η distribution λέει να δέχεται ως όρισμα έναν πίνακα και να καλείται μία μόνο φορά. Πως θα γίνει να βάλουμε στοιχεία δύο διαφορετικών τύπων σε ένα πίνακα?
Δεν θα βαλεις τα ιδια τα αντικειμενα στον πινακα, αλλα (hint hint) pointers σε base class. Θα μεγαλώνεις τον πίνακα κάθε φορά που καλέιται η συνάρτηση αρχικών συνθηκών του κάθε τύπου με realloc και θα καταχωρείς σε αυτόν τη διεύθυνση του αντικειμένου με this.
Η realloc() ειναι συναρτηση της C. Οχι οτι τυπικα δεν μπορεις να την χρησιμοποιησεις, αλλα στην C++ δεν δουλευεις με αυτη. C != C++.
|
|
|
682
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία F [2011-2012]
|
on: January 03, 2012, 20:54:17 pm
|
Εγώ έβαλα να τον βλέπει τον λόγο p/fr μέσω συναρτήσεων get_p, get_fr. Όμως στη συνέχεια όταν καλώ την b_short (2 φορές) από την main μου εμφανίζει σφάλμα στους pointers των 2 πινάκων....και μάλλον φταίει ο τρόπος που διαβάζει τα p και fr. Δε νομίζω ότι μπορεί να είναι φιλική συνάρτηση η b_short επειδή είναι παραμετρική...ίσως κάνω και λάθος όμως. Δεν χρειαζεσαι accessors - ειναι ενας απο τους λογους που υπαρχουν οι friends. Οι template functions (προς Θεου - οχι "παραμετρικες"! ) γινεται να ειναι και friends, αλλα θελει προσοχη στο declaration τους μεσα στην κλαση σου.
|
|
|
683
|
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Games / Re: SWTOR
|
on: December 22, 2011, 21:55:22 pm
|
H bioware θέλει να κάνει ένα mmorpg διαφορετικό από τα άλλα. Story-driven, single player style, hardcore stuff RPG, από αυτά που μας έχει συνηθίσει. Προσωπικά, επειδή είμαι κοσμάρα, έκανα RP ακόμα και με το WoW (!) όταν το έπαιζα την προηγούμενη δεκαετία, οπότε δεν έχω αμφιβολία πως πάλι με το SWTOR RP θα κάνω. Είναι αυτό που μου αρέσει. Δεν είναι εδώ όμως το μεγάλο στοίχημα.
Ποιο είναΙ? Να δω το SWTOR να μην εκφυλίζεται σε item hunting αλλά αντίθετα κάτι σε φάση mmo tele-PnP RPG, δηλαδή στο όραμα της Bioware. Ε, πολύ χλωμό ρε παιδια, για 135 + 9,999 εκατομμύρια λόγους.
Αυτο φοβαμαι κι εγω, αλλα πιστευω απο την αλλη οτι θα προσελκυσει διαφορετικο κοσμο απο τα υπολοιπα MMOs, κυριως λογω προϊστοριας... Let's hope they put the "RPG" back in "MMORPG"... Ε όχι και το mass effect στην ίδια πρόταση με το baldur's gate , αυτό είναι ιεροσυλία!
Meh... Τουλαχιστον συμφωνουμε για το Baldur's Gate Απο μενα, νομιζω τα σχολια για την εταιρεια που μας εχει δωσει παιχνιδαρες οπως [...] Dragon Age [...]
everybody hates you. Κοιτα, το 2 ηταν μια παπαρια και μιση, αλλα τοσο γαματο RPG σαν το 1 ειχα να παιξω απο τοτε που ειχε βγει το Oblivion (και παλι φυσικα δυο τελειως διαφορετικα παιχινιδια, που δεν γινεται να τα συγκρινεις)... Anyway, to each his own
|
|
|
684
|
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Games / SWTOR
|
on: December 22, 2011, 14:38:53 pm
|
(Βλεπω οτι δεν εχει ξεκινησει καποιος αλλος το τοπικ, οποτε παιρνω την πρωτοβουλια) Προχτες λοιπον βγηκε επιτελους το Star Wars: The Old Republic της BioWare... Ακουω λοιπον σχολια/κριτικες πανω στο παιχνιδι απο οσους ενδεχομενως το εχουν αγορασει (δεδομενης της ερχομενης εξεταστικης ελπιζω να μην εχει κανει καποιος το λαθος ) ή οσους περιμενουν με ανυπομονησια (οπως ο υποφαινομενος) να τελειωσει η εξεταστικη για να λοιωσουν! Απο μενα, νομιζω τα σχολια για την εταιρεια που μας εχει δωσει παιχνιδαρες οπως Mass Effect, Dragon Age και Baldur's Gate ειναι περιττα. Ειμαι περιεργος ομως να δω πώς θα κανουν την μεταβαση στον χωρο των MMORPG κρατωντας ολα εκεινα τα στοιχεια για τα οποια εχουν γινει γνωστα (βαθειες και ενδιαφερουσες ιστοριες, ζωντανος κοσμος, ατελειωτοι διαλογοι...). Περιμενω λοιπον μεχρι τα μεσα του Φλεβαρη για να φυγουν απο πανω μου καποιες *γκουχ* υποχρεωσεις
|
|
|
685
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
|
on: December 17, 2011, 01:06:37 am
|
Μπορείς να δημιουργήσεις μια abstract κλάση product με virtual συναρτήσεις. Οι κλάσεις product1,product2 θα είναι public παραγόμενες της product και η κάθε μία θα υλοποιεί διαφορετικά τις virtual συναρτήσεις π.χ. για τον υπολογισμό του όγκου ενός τεμαχίου έχεις την virtual float volume()=0; στην κλάση product και κάθε κλάση από τις product1,product2 υλοποιεί διαφορετικά τη συνάρτηση ανάλογα με το σχήμα του αντικειμένου της.
Η συνάρτηση production θα λειτουργεί με pointers στην βασική κλάση product πράγμα που θα την κάνει ανεξάρτητη του τύπου των τεμαχίων που θέλει να δημιουργήσει.
στο ethmmy->υλικό μαθήματος->παραδείγματα υπάρχει το epanalipsi_anexartisia_main.cpp . Είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα για τον τρόπο αυτό.
Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα περισσότερο τα πράγματα!
Yep, κι εγω τελικα ακριβως ετσι το υλοποιησα. Ειχα ηδη δηλωσει (οπως λες) μια product σαν base class, απλα δεν ειχα ορισει τις συναρτησεις virtual (και τωρα που το σκεφτομαι, βγαινει πιο ευκολα ετσι). Βεβαια δεν ειχα ιδεα οτι στην θεωρια ειχε μπει στις virtual functions γιατι εχω να πατησω εκει απο το πρωτο μαθημα...
|
|
|
686
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
|
on: December 16, 2011, 20:27:55 pm
|
Ρε παιδιά!
Η σειρά η προκαθορισμένη πως προκαθορίζεται?
Και γιατί μας λέει να διαβάσουμε ειδικό βάρος?
Μάλλον λείπει κομμάτι από την εργασία :S
Το ειδικό βάρος το θες για να το πολλαπλασιάσεις με τον όγκο που απαιτεί το τεμάχιο ώστε να βρείς την αντίστοιχη μάζα.Την προκαθορισμένη σειρά λογικά την δίνεις εσύ. Η συνάρτηση να είναι ανεξάρτητη από τον αριθμό και τον τύπο των τεμαχίων που πρόκειται να κατασκευαστούν.Αυτό όμως δεν ξέρω τι είναι. εννοει να το κανετε με χρηση virtual ισχύει το είπε στις ασκήσεις meh... Αντε να ξαναγραψω την μιση ασκηση τωρα Ειναι ιδεα μου ομως ή γενικα οι εκφωνησεις ειναι τραγικα δυσνοητες;
τι λεει αυτος ρε; μαζευτε τον... Το ηξερα πως δεν ημουν ο μονος
|
|
|
687
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
|
on: December 16, 2011, 16:27:27 pm
|
Η συνάρτηση να είναι ανεξάρτητη από τον αριθμό και τον τύπο των τεμαχίων που πρόκειται να κατασκευαστούν.Αυτό όμως δεν ξέρω τι είναι. νομίζω θέλει να πει ότι δεν πρέπει να δώσεις αριθμό και τύπο τεμαχίων σαν ορίσματα στη συνάρτηση. Μηπως αντιθετα ο ποιητης εννοει οτι η συναρτηση θα πρεπει να δινει σωστα αποτελεσματα για οποιοδηποτε αριθμο και τυπο τεμαχιων, και οχι μονο για τα συγκεκριμενα της ασκησης (5, 4, και product1, product2), οποτε αντι οι οποιοι υπολογισμοι που γινονται στο σωμα της συναρτησης να γινονται θεωρωντας δεδομενο π.χ. οτι θα εχεις 5 αντικειμενα product1, να γινονται για οποιοδηποτε πληθος product1, και γιαυτο να χρειαζεται να τα περασεις σαν ορισμα; Το λεω αυτο χωρις να ειμαι και εγω σιγουρος για το τι εννοει (μεταξυ μας, εγω τα θεωρησα δεδομενα και δεν τα εδωσα σαν ορισμα). Ειναι ιδεα μου ομως ή γενικα οι εκφωνησεις ειναι τραγικα δυσνοητες; Οσο για την προτεραιοτητα, εκτος απο την προτεραιοτητα των 5/4 αντικειμενων της product1/product2 αντιστοιχα, υπαρχει και το επιπλεον θεμα της προτεραιοτητας των ιδιων των product1 και product2. Δηλαδη, αν a1, a2, ..., a5 οι κυλινδροι και b1, b2, ..., b4 οι κυβοι, η προτεραιοτητα θα μπορουσε να ειναι a1, a2, ..., a5, b1, b2, ..., b4, αλλα και b1, b2, ..., b4, a1, a2, ..., a5, και φυσικα (δεν λεει κατι αντιθετο πουθενα) a1, b1, a2, a3, b2, b3, a4, a5, b4 για παραδειγμα. Τραβηγμενο μεν, αλλα θεωρητικα θα επρεπε να το λαβουμε υποψιν, εφοσον δεν το ξεκαθαριζει πουθενα. Δεν βλεπω βεβαια τον λογο να χαραμισω τον χρονο μου υλοποιωντας το... Α, και σημειωνουμε οτι το ειδικο βαρος οριζεται καπως διαφορετικα απο την πυκνοτητα. Και προφανως εδω πυκνοτητα ζηταει.
|
|
|
|
|