|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
3961
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Βιβλιοθήκη - Νησίδες Υπολογιστών / ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΝΗΣΙΔΩΝ Η/Υ
|
on: March 07, 2005, 16:07:09 pm
|
Λοιπον σημερα καθομουν στην 2η ωρα στοχαστικο και επεξεργαζομουν ιδεες για το τι να κανουμε ια την νησιδα. Συζητουσα με τον Θεολογη και κατεβασαμε κατα την αποψη μου ορισμενες γαματες ιδεες που θα τις αναφερω και αυριο στη συγκεντρωση. Κατ'αρχην πρεπει να πιεσουμε τους καθηγητες η οποιον πρεπει τελος παντων να μας αφησουν την φυλαξη της νησιδας σε εμας. Εμεις να την προσεχουμε και να ειμαστε υπευθυνοι για αυτην. Στη συνεχεια μπορουμε ευκολα να κανουμε ενα προγραμμα οπου ο καθενας απο τους εθελοντες θα καθεται να την φυλαει για καμια δυο ωρες. Αν γινει αυτο μπορουμε να κανουμε πολλα επιπλεον πραγματα. Κατ αρχην μπορουμε να κανουμε κατι σαν ερανο, δηλαδη να πουμε ο καθενας να δωσει από 1 η 2 ευρω. Θα βγαλουμε και φυλλαδια να τα μοιρασουμε στο 1 και 2 ετος. Θα παμε και στους καθηγηγητες, ε δεν θα δωσουν κι αυτοι κατι λιγο( ελπιζω πιο πολύ από 2 ευρω, κανα 5ευρω 10 ευρω, υπολογισταρες εχουν αυτοι). Με τα λεφτα που θα μαζεψουμε και αν συμμετασχουν πολλοι(1 η 2 ευρω σεν ειναι τιποτα) μπορουμε να μαζεψουμε αρκετα χρηματα και μ αυτά να παρουμε καμποσους φορητους δισκους και dvd writer(εστω και από ένα). Απ ότι μου ειπε ο Bob μπορεις να αγορασεις καποιο frame με 40 ευρω και βαζουμε ένα οποιοδηποτε δισκο. Ετσι θα κατεβαζουμε ότι θελουμε στο φορητο δισκο αφου στον δισκο του συστηματος δεν επιτρεπεται και θα τα γραφουμε σε dvd η cd. Ετσι θα κατεβαζουμε πραγματικα ότι θελουμε πολύ γρηγορα(η μαλλον υπερβολικα γρηγορα) και οποτε θελουμε, αφου η νησιδα θα είναι μεχρι πιο αργα ανοιχτη. Επισης μπορουμε να φτιαξουμε τη δικη μας αρχειοθηκη σε ψηφιακη μορφη. Δηλαδη ότι ταινια κατεβαζει καποιος η και οποια εχουμε εμεις την κανουμε μια κοπια και τη βαζουμε στη κοινη αρχειοθηκη. Ετσι αν την θελει καποιος άλλος δεν χρειαζεται να την ξανακατεβασει. Θα την γραφει κατ ευθειαν. Επισης θα φερει ο καθενας ότι προγρταμμα διαθετει να το κανουμε και αυτό από μια κοπια να το παιρνει οποιος θελει τσαμπα. Να μην χρεαιαζεται να πληρωνουμε από 12 ευρω για να παρουμε κατι που το εχει και ένα φιλαρακι. Και το ιδιο μπορει να γινει με παιχνιδια, μουσικη και οτιδηποτε άλλο. Αρκει παντα να μας αφησουν την διαχειριση. Α και να βγαλουμε και ένα πειστικο φυλλαδιο για τα μικροτερα ετη, ετσι ώστε να δωσουν και αυτοι τον οβολο τους. Α και για να μην υπαρξει το φαινομενο να δωσουν τριαντα ατομα( και οι αλλοι οντας γυφτοι να πουνε ασε να δωσουν οι αλλοι και θα το χρησιμοποιουμε και εμεις) και μετα να ερχεται ολη η σχολη, λοιπον οσοι δινουν το ένα ευρω θα τους γραφουμε το ονοματακι τους και θα κανουμε κατασταση. Αν δουμε ότι ειναι πολλοι αυτοι που είναι προθυμοι η κατασταση δεν θα μας χρειαζεται. Αν όμως είναι τριαντα, ε θα εχουμε τα ονοματα τους και αυτοι οι τριαντα θα χρησιμοποιουν αυτά που θα παρουμε, αλλιως αν ερχονται και οι αλλοι θα τους λεμε δωστε και εσεις(και αν δινουν θα αγορασουμε και αλλα, γιατι με τα τριαντα δεν θα μπορουμε να εχουμε παρει πολλα). Αν δεν δινουν θα χρησιμοποιουν φυσιολογικα τους υπολογιστες αλλα όχι και αυτά που θα εχουμε αγορασει. Επισης αν όλα πανε καλα θα ζητησουμε κατασταση από την γραμματεια για τα 5 ετη και οποιος ερχεται και θα τα χρησιμοποιει θα μας δειχνει το πασο, θα σημειωνουμε σε ένα προγραμματακι το ΑΕΜ του(τι στο διαολο ηλεκτρολογοι θα ειμαστε αν δεν μπορουμε να φτιαξουμε ένα προγραμματακι) και ετσι σε περιπτωση βλαβης μηχανηματος θα ξερουμε το τελευταιο ΑΕΜ και αρα τον τελευταιο που το χρησιμοποιησε. Όλα αυτά βεβαια για αυτους που θα ζητανε να χρησιμοποιουν τα μηχανηματα. Για τους αλλους απλα θα προσεχουμε τους υπολογιστες, το φυσιολογικο δηλαδη. Τωρα αν τυχει και ερθει κανεις από αλλοι σχολη αν θα υπαρχουν ελευθεροι υπολογιστες εγω πιστευω πως θα πρεπει να τους αφηνουμε αρκει να μας δειχνουν το ΠΑΣΟ τους και να μας αφηνουν ένα τηλεφωνο.Α και για να μην υπαρχει περιπτωση κλοπης τη νυχτα θα ζητησουμε αν γινεται τα κλειδια για την εσωτερικη πορτα του εργαστηριου, για να βαζουμε εκει τα μηχανηματα που θα εχουμε αγορασει τη νυχτα.(ε ενταξει αν μας αφησουν…). Όλα αυτά φαινονται πολλα και περιπλοκα, αλλα η γνωμη μου είναι ότι αυτά ειανι υποθεση 3 ημερων, αρκει βεβαι να μας επιτρεψουν την διαχειριση-φυλαξη της νησιδας. Ακουω σχολια και προτασεις η διορθωσεις.
|
|
|
3963
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ;;;;
|
on: March 07, 2005, 14:53:37 pm
|
Λοιπον Τασουλη χαιρομαι που συμφωνεις σε αυτα που ειπα. Καιρο ειχα να γραψω, γιατι εκανα format και δε θυμωμουνα τον αριθμο τηλεφωνου για να καλεσω να μπω στο δικτυο. Ναι εμεις ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ να φτιαξουμε οσα περισσοτερα μπορουμε. Μια ζωη δεν θα μπορεις να αλλαξεις τιποτα επι της ουσιας με τη κατασταση που επικρατει σημερα, αλλαξε κατι τωρα που μπορεις για να βγουν οι επομενοι καλυτεροι. Αντε να απμε και κανα κρασακι καμια φορα να χαλαρωσουμε... Συμφωνώ απόλυτα! Για ποιο απο τα 2 συμφωνεις απολυτα;;;;; Οσον αφορα τη ΔΑΠ πιστευω δεν υπαρχει πιο εμετικη κομματοσκυλικη παραταξη και δεν με ενδιαφερει αν θα παρεξηγηθουν καποιοι. Ο πυρηνας εκει ειναι φασιστες, χωρις σε καμια περιπτωση να σημαινει οτι οσοι την ψηφιζουν ειναι φασιστες. Και αυτο φαινεται και απο τα ιδια τους τα εργα... :βλεπε συνθηματα δαπαρα δαπαρα γ... τον τσε γκεβαρα,χουντικες τακτικες-πρακτικες. Επισης ο αδερφος μου που ειναι πολιτικος μηχανικος μου λεει για φιλους του ακροδεξιους-ναζιστες που ειναι γερα μεσα στη ΔΑΠ-και ξερετε ΔΑΠ=εξουσια στους πολιτικους. Οπως καταλαβαινετε αυτα τα λεω αντικειμενικα και οχι απο μισος επειδη ειμαι σε καποιο κομμα-οπως θα καταλαβατε ειμαι αντιθετος με τα κομματα. Βεβαια και η ΠΚΣ κανει πραγματα που θυμιζουν χουντα, αλλα σε καμια περιπτωση στην εκταση που τα κανει η ΔΑΠ. Οποιος θελει ειναι ελευθερος να με μισησει, αν θελει και να με καταδικασει, τουλαχιστον μπορω να εχω ελευθερια γνωμης και αποψης. Οπως ελευθερια γνωμης και αποψης εχει ο καθενας. Για παραδειγμα μια φιλη του αδερφου μου που ανηκει στην κατηγορια που προανεφερα και υποστηριζε πως δεν πιστευει οτι γιινονταν εξοριες σε ξερονησια στην χουντα η και πιο πριν. Ολα ηταν και καλα φτιαχτα για να πληξουν το αγαθο, φιλολαικο και πανω απο ολα δημοκρατικο καθεστως. Για την ΠΑΣΠ δεν μιλαω, ειναι ψοφια τουλαχιστον σε μας.
|
|
|
3965
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ;;;;
|
on: March 01, 2005, 10:19:37 am
|
Παιδια εχω να κανω πρωτον μια παρατηρηση και μια ερωτηση BOB MASTORA τι ετος εισαι;;; Γιατι οι περισσοτεροι που ασχολουνται ειναι το τριτο ετος . Ουτε πιο μεγαλοι ουτε πιο μικροι και αυτο ειναι κακο. Αν εισαι και εσυ τριτο ετος ειναι ακομη πιο χαρακτηριστικη η κατασταση. Λοιπον κομματα θα δημιουργουνται παντα γιατι αυτη ειναι η φυση του ανθρωπου. Αν δουμε γενικοτερα το πλαισιο στο οποιο λειτουργουσαν οι ανθρωποι, ηταν ανεκαθεν με την επιβολη αποψεων πανω στους υπολοιπους ανθρωπους. Πολυ παλια ηταν η βασιλεια(Μυκηνες), αργοτερα εγινε ολιγαρχια-αριστοκρατια, μετα αθηναικη δημοκρατια, μετα παλι βασιλεια(Βυζαντιο), μετα δικτατορια-φασισμος(Μεσαιωνας), μετα αναρχια-δημοκρατια(Γαλλικη επανασταση) και μετα απο πολλα πολλα ξεφτιλισμενη δημοκρατια(στις περισσοτερες χωρες και με βαθμο διακυμανσης-τη χειροτερη δημοκρατια εχουν ΗΠΑ και Τουρκια για διαφορετικους λογους). Σε ολες τις περιπτωσεις, εκτος της αθηναικης δημοκρατιας που ηταν το προτυπο δημοκρατιας, το αυθεντικο, σε ολες τις περιπτωσεις υπηρχε με τον εναν η τον αλλον τροπο επιβολη αποψεων. Στην αρχη ηταν η αποψη του βασιλια-αν δεν συμφωνουσες κρεμασμα, το ιδιο με την ολιγαρχια, το ιδιο στον Μεσαιωνα-αν δεν συμφωνουσες στην πυρα-αλλαξαν οι μεθοδοι εξοντωσης γινομενοι πιο εντυπωσιακοι, μετα την γαλλικη επανασταση η ναπολεοντεια δημοκρατια που μοιαζει με την σημερινη σε πιο ωμη εκδοση, και φτανουμε στην χυδαια δημοκρατια του σημερα. Σημερα λοιπον εχουμε αλλες μεθοδους επιβολης. Σημερα οργανωνομαστε σε κομματα και οτι λεει το κομμα αυτο ειναι και δεν μπορουμε να πουμε τιποτα αλλο. Σημερα η μεθοδος επιβολης στους πολλους ειναι να γινουμε εμεις πολλοι και να επιβαλλουμε οτι θελουμε. Σημερα δεν μπορουμε να σκοτωσουμε τους αντιπαλους μας(γιατι αυτο αντικειται στον ηθικη και στους νομους της Ελλαδας, ενω σε αλλες χωρες αυτο γινεται κατα κορον), αλλα δεν τους αφηνουμε να μιλησουν και να ακουστουν. Γιατι πως να ακουστει μια γνωμη, αν οι "ακουομενες" γνωμες ειν ι 300(οσοι οι βουλευτες) και αντε και οι δημοσιογραφοι;;; Πως να ακουστει μια γνωμη οταν πρεπει ντε και καλα να βρεις καμια 500αρια χιλιαδες να την υποστηριξουν. Πως να ακουστει η δικη μας γνωμη οταν ο ΠΚΣιτης θα αρχισει να γαυγισει και να μη σ αφηνει να μιλησεις;;; Πως να ακουστει η δικη μας γνωμη οταν ο ΔΑΠιτης η ο ΠΑΣΠιτης θα σε "ναρκωνει" με παρτυ και θα σου λεει κοιτα ποσο ζελε εχω στο μαλλι μου(φαινεται θα αναπληρωνει το κενο εγκεφαλου) ψηφισε αυτα που σου λεω, αυτο δ ψηφιζουν και οι γονεις σου;;; Εμεις οι απο πανω τα βγαλαμε και ειναι σωστα... Ολα αυτα μου θυμιζουν στη τελικη ενα στιχακι, νομιζω του Παπακωνσταντινου, που λεει "φοβαμαι για αυτα που θα γινουν για μενα χωρις εμενα". Και αυτο ισχυει για ολους και για ολα τα κομματα. Και ας λενε οι ΠΚΣιτες οτι ειναι αντιεξουσιαστες και εναντια στο κεφαλαιο-αφου αυτοι πανω απο ολα ειναι η εξουσια που μας δινει "μασημενη, δηθεν υγιεινη" τροφη. Και υστερα να ξερετε οτι το πανεπιστημιο ειναι μικρογραφια της κοινωνιας η μαλλον "μεσαιο"-γραφια γιατι μικρογραφια ειναι το σχολειο. Αν δε μαθουμε εδω αυτα που πρεπει να γνωριζουμε για απεξω, τοτε θα ειμαστε ξυλα απελεκητα κι ας εχουμε βγαλει Μ.Ο. 9.67893734. Γιατι λενε(η μαλλον λεγαν και θα το εξηγησω στη συνεχεια) εξω ανθρωποι που δεν πηγαν πανεπιστημιο:" πο πο κοιτα μορφωμενος ανθρωπος ειναι, θα λεει σωστα πραγματα";;; Γιατι γινεται αυτο;;;; Γιατι ακριβως μορφωση δεν ειναι μονο να ξερεις ηλεκτρονικη η ηλεκτρομαγνητικα κυματα. Δεν θα ειναι σωστα αυτα που λες επειδη ξερεις διαφορικους τελεστες. Θα ειναι σωστα γιατι θα εχεις μαθει να σκεφτεσαι, θα εχεις μορφωθει. Και μορφωνομαι σημαινει αποκταω μορφη, σχημα και κατ επεκταση προσωπικοτητα, χαρακτηρα και βεβαια γνωσεις. Γιατι νομιζετε η κατασταση ειναι σημερα οπως ειναι;;; Παλιοτερα εβγαινες δικηγορος και ησουν μορφωμενος. Τωρα βγαινεις δικηγορος, γιατρος, πολιτικος μηχανικος και εισαι του κωλου τα ενιαμερα(να μου συγχωρεθει η εκφραση). Γιατι κοιτας να παρεις το φακελακι σου, τη μιζα σου, να λαδωσεις δικαστες και να αποφυλακιστουν εμποροι ναρκωτικων. Και αυτο γινεται γιατι πλεον δικηγορος και γιατρος και πολ. μηχ. δεν σημαινει μορφωση, αλλα ατελειωτα παρτυ(που οχι οτι ειναι απαραιτητα κακα, αλλα δεν γινεται να κατακλυζουν τη ζωη μας) και ανεγκεφαλισμος και βεβαια στειρες νομικες και ιατρικες γνωσεις. Και τελος Ιασωνα αυτο το "ελα μωρε ποιος τρεχει τωρα για οτυς αλλους" ειναι το πλεον χαρακτηριστικο ιδιον ολων των Ελληνων(και εμενα φυσικα). Και προσωπικα αυτο προσπαθω να αλλαξω. Πρωτα να αλλαξω εμενα και μετα και τους αλλους. Γιατι αυτο δεν ειναι υγιης κατασταση. Θυμιζει την ιστοριουλα με τη πλη που εβρεχε τρελο νερο και ολοι τρελαθηκαν εκτος απο το βασιλια που φυλουσε καλο νερο. Και στο τελος ειπε, να παει στο διαολο να τρελαθω και εγω, εγω θα τα φτιαξω και θα τα βαλω με ολους;;; Ετσι και εμεις, τι θα κανουμε εμεις θα τα φτιαξουμε ολα;;; Ναι εμεις ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ να φτιαξουμε οσα περισσοτερα μπορουμε. Μια ζωη δεν θα μπορεις να αλλαξεις τιποτα επι της ουσιας με τη κατασταση που επικρατει σημερα, αλλαξε κατι τωρα που μπορεις για να βγουν οι επομενοι καλυτεροι. Παντως οντως με τις αφισες χρειαζεται πολυ τρεξιμο και με 8 μαθηματα στην πλατη θα ειναι δυσκολο. Θα πρεπε να βοηθησουν και οι νεοτεροι που θα τα λουστουν κιολας γιατι εμεις τελειωνουμε σιγα σιγα. Συγγνωμη αν το κειμενο ηταν πολυ μεγαλο. Εμπνευστηκα απο τα "κειμενακια" του Τασου!!!!!!!!!!!!!!!! Αντε να απμε και κανα κρασακι καμια φορα να χαλαρωσουμε...
|
|
|
3966
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Απ: Παρέμβαση στη Γενική Συνέλευση
|
on: March 01, 2005, 09:20:46 am
|
Και εγω συμφωνω με τον προλαλησαντα. Σιγουρα χρειαζονται και οι ερωτησεις του στυλ "τι εννοεις ενιαια δημοσια εκπαιδευση". Αλλα πιστευω οτι το μεγαλο προβλημα της γενικης συνελευσης με την σημερινη μορφη ειανι ακριβως οτι αναλωνονται ειτε στο ποιος εδειρε ποιον η σε τετοιες ερωτησεις που ειπαμε πιο πριν που ομως κανουν 2 ωρες να την εξηγησουν. Το κορυφαιο ειναι οτι ειναι ικανοι ολοι να λενε με διαφορα +/- 5% τα ιδια πραγματα και να τρωμε 3 ωρες να ακουμε τα ιδια και τα ιδια. Εγω νομιζω τοι πρεπει να κανουμε τα εξης 1)να μιλησουμε πρωτα για αυτα που θα βελτιωσουν τη ζωη μας στο τμημα και να μιλησουμε απο την αρχη . Ποιος το απαγορευει;;; Ποιος καθοριζει ποιος θα μιλαει;;; 2)να θιξουμε την μορφη της γενικης συνελευσης, λεγοντας κατ' αρχην το απλουστερο των απλουστερων οτι δεν θελουμε να ψηφιζουμε ρε παιδι μου ετοιμα πλαισια κομματων. Δεν το καταλαβαινω αυτο το πραγμα . Εμεις στην ουσια εκει δεν ψηφιζουμε προτασεις, να γινει αυτο να γινει το αλλο αλλα κομματα δηλαδη τι θα πει το ενα κομμα και τι το αλλο 3)θα γουσταρα επισης να παρω των λογο και πριν πει κανεις τιποτα να ρωτησω αν ξερει ο καθενας απο αυτους τι θα ψηφισιε ηδη απο την αρχη. Ειμαι σιγουρος οτι ολοι ξερουν τι θα ψηφισουν χωρις καν να εχουν ακουσει τι θα προτεινουν αυτοι τους οποιους θα ψηφισουν και θα θελα να τους ρωτησω γιατι το κανουν αυτο. 4)να κανουμε φυσικα ερωτησεις που να απτονται των θεματων που ειδικευονται και τα κομματα, στυλ τι εννοεις ενιαια δημοσια εκπαιδευση. Το ωραιο σε αυτο ξερεις ποιο ειναι;;; Οτι ειμαι σιγουρος οτι αν τους ρωτησουμε διεξοδικα και μαλιστα οχι τοσο πολυ τους επικεφαλεις που τα ξερουν και λιγο πολυ πολυ παπαγαλια, αλλα και τον συφερτο που κουβαλαν καθε φορα μαζι τους για να τους ψηφισει(εκτος απο κλασσικα ΠΚΣ βλεπε και ΔΑΠ που εφερε 40 αμουστακα πρωτοετακια που δεν ξερουν τι τους γινεται και αν αναρωτιεμαι αν καν ηξεραν που πηγαιναν) δεν θα ξερουν τι να μας πουν. Και θα παιρνουν τοτε τον λογο οι αρχηγοσκυλοκομματαρχες και ως αλλοι σουπερμαν θα σωζουν την κατασταση. Θα εχει πολυ πλακα.
|
|
|
3967
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
|
on: February 28, 2005, 23:15:42 pm
|
Ξερετε γενικα τιποτα για πρακτικη ασκηση;;; Πως γινεται απο ποιο εξαμηνο και τα λοιπα;;; Σημερα που ηρθα στο γραφειο σας κυριε Παπαγιαννη για την ενεργειακη ΙΙ ηθελα να σας ρωτησω αλλα το ξεχασα. Βεβαια αυριο εχει και συνεδριο για την πρακτικη ασκηση και θα μαθω περισσοτερα αλλα θα θελα να ξερω και απο εμπειριες η αποψεις αλλων....
|
|
|
3968
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Απ: Παρέμβαση στη Γενική Συνέλευση
|
on: February 28, 2005, 23:10:04 pm
|
Εγω πιστευω οτι πρεπει να μαζευτουμε καμια εικοσαρια ατομα και να πατησουμε ποδι. Τι θα μας πουν;;; Οτι δεν μπορουμε να μιλησουμε;;;; Και αν δεν μιλησουμε θα καταλαβουβε 1) μια και καλη τι χαιβανια βγαζει η σχολη μας και 2) οτι οντως ο μονος δρομος ειναι μεσω μιας πιο οργανωμενης προσπαθειας( βλεπε καινουρια ανεξαρτητη παραταξη)
|
|
|
3971
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ;;;;
|
on: February 28, 2005, 15:41:55 pm
|
Και ας το προχωρησω και λιγο παραπερα. Εινα σωστο, σας αρεσει, γουσταρετε που ολοι οι τοιχοι ειναι γεματοι αφισες;;; Η που τις βγαζουν και μετα μενουν οι κολλες. Δεν γινεται δηλαδη να υπαρχει ενας πινακας για τον καθενα που να κρεμαει οτι θελει. Ενα για καθε κομμα. Δηλαδη πρεπει να κρεμασουν 25 αφισες σε καθε τοιχο οτι θα γινει παρτυ η οτι θα γινει πορεια η απεργια. Δεν μπορουμε να το καταλαβουμε με την μια αφισα. Ολα αυτα μου θυμιζουν πλυση εγκεφαλου στυλ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ που ελεγε συμφωνα με ερευνα οτι αν η ταχυτητα επαναληψης του "μοτο" της κοκα κολα ειανι μικροτερη απο 1 sec( μου φαινεται 0.35 secγια την ακριβεια) εντυπωνεται στο υποσυνειδητο του θεατη και αγοραζουν πιο πολυ κοκα κολα στο διαλειμμα της ταινιας. Ετσι και εδω οσες περισσοτερες αφισες τοσο πιο επιτυχης πλυση εγκεφαλου. Γιατι 50 ιδιες αφισες δεν λεγονται ενημερωση σε καμια περιπτωση.
|
|
|
3972
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ;;;;
|
on: February 28, 2005, 15:33:16 pm
|
Αληθεια εσεις τι πιστευετε;;; Πρεπει να υπαρχουν παραταξεις του στυλ ΔΑΠ,ΠΑΣΠ, ΠΚΣ πουη γραμμη τους καθοριζεται απο ανωτερα κεφαλια. Δηλαδη για εμας αλλοι να αποφασιζουν;;; Σιγουρα υποστηριζω την πολυφωνια και την διατυπωση ολων των αποψεων απο οποιαδηποτε μερια αλλα δεν μπορω να δεχτω την αμεση συνδεση της εκαστοτε παραταξης με το αντιστοιχο πολιτικο κομμα. Ας λλει ο καθενας οτι θελει αλλα να το λεει οχι επειδη το λεει η ΔΑΠ ή ΠΚΣ ή ΠΑΣΠ. Αυτο που θελω να πω ειανι οτι ο καθενας υποστηριζει ενα κομμα, επειδη αυτο ψηφιζουν οι γονεις του η επειδη αυτο πρεπει να ψηφιζει αφου μπηκε πολυτεχνει και πολυτεχνειο=ανστροπη+επνασταση.Χωρις να σκεφτεται ο ιδιος τι πιστευει ( για να μη βγαλω την ουρα μου απεξω και γω το εκανα1 τη πρωτη φορα οντας ψαρωμενος πρωτοετακος). Γι ολα αυτα πιστευω οτι φταιει οτι ΔΑΠ=ΝΔ ΠΑΣΠ=ΠΑΣΟΚ και ΠΚΣ=ΚΚΕ. Και πες παει στο διαολο να ψηφισεις ΠΚΣ, και καλα οτι το σκεφτηκες και δεν αποφασισες με βασει αυτο που ψηφιζουν οι γονεις σου(δεν γινεται το 6-10% δεν ξερω ακριβως που παιρνει το ΚΚΕ να εχει παιδια ηλεκτρολογους.). Ειναι λογικο πρωτα να μπαινεις στην ΠΚΣ και υστερα να σου δινουν βιβλιο να μαθεις τι ειναι ο κομμουνισμος;;; Καλα δεν μιλαμε για αυτους που ψηφιζουν οποιονδηποτε(ειτε ΔΑΠ κυριως ειτε ΠΑΣΠ ειτε ΠΚΣ) και που δεν ξερουν καν τι προτεινουν αυτοι τους οποιους ψηφιζουν. Γινεται να ψηφιζει η μιση σχολη ΔΑΠ χωρις η ΔΑΠ ποτε να εχει βγαλει ουτε μια ανακοινωση για τις αποψεις της;;;; Γιατι το μονο που εχω δει απο ΔΑΠ και ΠΑΣΠ ειναι PARTY στο COLONIAL 10-1 (ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ) STOP THINKING START DANCING. Ναι γιατι τους εφαγε η πολλη σκεψη με τοσα πολλα που προτειναν και ειπαν να ξεδωσουν λιγο. Ας υπαρχει μαι παραταξη που το ονομα της να μη θυμιζει ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΝΔ. Να μπουν και λιγο στον κοπο οι "ακαδημαικοι", υποτιθεται σκεπτομενοι πολιτες της ελληνικης κοινωνιας.
|
|
|
3973
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Βιβλιοθήκη - Νησίδες Υπολογιστών / Re: ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΤΟΜΕΩΝ & ΝΗΣΙΔΕΣ Η/Υ !!!
|
on: February 28, 2005, 15:12:41 pm
|
Ο Στρατης ειμαι. Κοιτα εχεις δικιο οσον αφορα τη δημιουργια παραταξης. Δεν θα ταν καλη ιδεα γιατι θα υπηρχε και η προκαταληψη απο τους υπολοιπους μετα. Και σιγουρα αυτοι που ειναι στις παραταξεις δεν θελουν το κακο του τμηματος. Ωστοσο στην τελικη αυτο καταφερνουν, γιατι την ωρα που οι φοιτητες πρεπει να πετυχουν οχι την "επικαιρη" αυτο-καθαρση αλλα την αυτοδιοικηση τους και την ληψη αποφασεων, ισως και ζωτικων για το τμημα, τα κομματα μονοπωλοχωρις να δινουν ουσιαστικα σε κανεναν την ευκαιρια να μιλησει, να εκφρασει αντιθετη αποψη κτλ.. Και προσεξτε δεν μιλαω μονο για αριστερους η μονο για δεξιους. Γιατι μπορει να δινετε η εντυπωση οτι οι αριστεροι ειναι οι ακραια πολωμενοι και αυτοι που δεν επιτρεπουν στους αλλους να μιλησουν αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι. Σε αλλα τμηματα που η ΔΑΠ κυριαρχει ξεκαθαρα η κατασταση ειανι πολυ χειροτερη. Το θεμα ειναι οτι ενω η γενικη συνελευση θα μπορουσε να ειανι πολυ εποικοδομητικη και απωφελης γιατους φοιτητες κατανταει το μεσο για να περναει η γραμμη του κομματος. Α και αν λενε οτι η επιτροπη ετους ειανι παρανομη γιατι δεν εχει εγκριθει και αλλες παπαριες, ας μη την λεμε επιτροπη ετους, να τη λεμε ανεξαρτητη επιτροπη. Μη μου πεις οτι θα απαγορευεται να μαζευομαστε η να αποφασιζουμε κατι και να πηγαινουμε στους καθηγητες...
|
|
|
3974
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
|
on: February 28, 2005, 14:49:26 pm
|
Δημιουργια κομματος μου φαινεται καπως χλωμο γιατι οντως δεν θα υπαρχει εμπιστοσυνη απο τους φοιτητες.Τσαμπα κοπος. Παντως αν οργανωθουμε σε στυλ αθηναικης δημοκρατιας. Καθε ετος θα κανει συνελευση για το ετος της, θα συζηταει οτι θεματα θελει θα προτεινει λυσεις και οι αντιπροσωποι της καθε μιας θα συνεννοειται με τους υπολοιπους.Αυτοι θα συντονιζουν μια συνελευση ολων των ετων οπου θα κατατιθονται τα θεματα και οι προτασεις απο καθε ετος και θα συζητουνται απο ολους αν συμφωνουν, αν υπαρχει καποια καλυτερη ιδεα κοκ. Τωρα αν σε καποιο ετος δεν υπαρχει τετοια κινητικοτητα για να δημιουργηθει επιτροπη ετους οσοι θελουν θα μπορουν βεβαι να ερχονται π.χ. σε εμας. Εννοειται αυτο. Απο τη αλλη μπορουμε κατ ευθειαν να πουμε να γινεται μια συνελευση για ολα τα ετη αλλα υπαρχουν μερικα μειονεκτηματα: 1) Στη συνελευση του ετους εκτος απο θεματα γενικα της σχολης τιθενται και θεματα ετους, π.χ. για τα μαθηματα, εργασιες, προγραμμα και αλλα πολλα οτι εχει να πει ο καθενας. Αν ολα τα ετη μαζευονται εξ αρχης μαζι θα υπαρχει ολιγον χαος, γιατι δεν γινεται μια συνελευση που να μιλαει για 40 διαφορετικα μαθηματα.. . 2) Θα υπαρχει μεγαλυτερη πιθανοτητα να εισρευσουν πολιτικα στοιχεια 3) Δυσκολα θα βρισκονται κοινες ωρες, αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο Παντως οσον αφορα αυτο που ειπες bouzia δεν ισχυει με την εννοια οτι εμεις δεν θα κανουμε γενικη συνελευση τμηματος, αλλα γενικη συνελευση επιτροπων ετους
|
|
|
3975
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Βελτιωτική εξεταστική
|
on: February 28, 2005, 14:47:24 pm
|
Κυριε Παπαγιαννη κανετε ενα λαθος. Αν η προταση ειναι να θεσμοθετηθει με καθεστως ιδιο με του Μετσοβειου τοτε θα επιτρεπεται να ξαναδωσεις με κατοχυρωμενο το 5 μονο την εξεταστικη του Σεπτεμβριου του ιδιου ετους. Υστερα το να το κρατησεις το 5 κατοχυρωμενο δεν ειναι οπως το βλεπετε εσεις. Για παραδειγμα πειτε οτι εγω ηλεκτρονικη που βαζει και περιεργα θεματα ειχα τσιμπησει το 5 αλλα οχι λογω ελλειψης γνωσεων γιατι καθε αλλο το διαβαζα πολυ καιρο αλλα επειδη εβαλε περιεργα θεματα. (υποθετικα γιατι εγω κοπηκα). Δεδομενου οτι το εχω διαβασει παρα πολυ ξεροντας την δυσκολια των θεματων, δεν ειναι αδικο να μη μπορω να το ξαναδωσω το Σεπτεμβριο που υποτιθεται βαζει πιο ευκολα. Γιατι ο αλλος με τις μισες γνωσεις να παρει 2 βαθμους παραπανω απο εμενα. Και πες οτι και καλα βαζει πιο ευκολα γι αυτο το ξαναδινεις. Αν αυτος στραβοξυπνησει και βαλει πιο δυσκολα; Εσυ μετα θα χρωστας ενα επιπλεον μαθημα. Και αυτο δεν ειναι ενα απλο ρισκο γιατιετσι σιγα σιγα μαζευονται τα μαθηματα και απο κει που δεν χρωστουσες χρωστα και τα μισα μαθηματα.
Παντωε γενικα το συστημα νοσει. Ισως και μαλλον ειναι υπερβολικο, αλλα οπως ειχα ξαναγραψει θα επρεπε στο τελος π.χ. καθε ετους η δεν ξερω καθε ποτε για τις γνωσεις μας πανω στο αντικειμενο του ελεκτρολογου μηχανικου και μηχανικου υπολογιστων Αλλωστε τι νοημα εχει να εχεις υψηλες τασεις Ι 6 και ΙΙΙ 9;;; Επι της ουσιας και με βαση τη λογικη ειναι βλακωδες. Συνολικα ξερω πολυ καλα υψηλες τασεις και την εισαγωγη (δηλαδη υψηλες τασεις Ι) οχι και τοσο. ???
|
|
|
|
|