Γενικά αυτό το μάθημα, είναι που είναι απαράδεκτο, έχουμε και τον Παπαλάμπρου να μας γαμάει κάθε εξεταστική. Μάθημα "Αριθμητική Ανάλυση". Χωρίς καμία εφαρμογή των μεθόδων στην πράξη. Μπαίνει ο διδάσκοντας σε κάθε διάλεξη, και απλά διαβάζει και αντιγράφει στον πίνακα το βιβλίο του Πιτσούλη. Εξέταση χωρίς σημειώσεις, χωρίς τυπολόγιο, μόνο με το Casio των 30ευρω να κάνει πράξεις με πίνακες. Και έρχεται και ο κύριος Παπαλάμπρου και βάζει Διαδοχική Υπερχαλάρωση SOR, χωρίς να δίνει τύπο. Ότι εμείς δηλαδή είναι λογικό, μέσα στις υπόλοιπες 30-40 μεθόδους, να θυμόμαστε και έναν τύπο
Απαράδεκτο μάθημα, για να γράψεις πρέπει, να διαβάσεις κυριολεκτικά όλο το βιβλίο του Πιτσούλη, να μάθεις από έξω ΟΛΕΣ τις μεθόδους (εκτός από αυτές των διαφορικών εξισώσεων, για κάποιον λόγο εκεί ο κύριος Παπαλάμπρου αναγνωρίζει ότι δεν χρειάζεται να τις θυμόμαστε απ'έξω, και άρα δίνει τους τύπους), και να κατανοήσεις τι κάνει ακριβώς η κάθε μία, δεν αρκεί απλά να μπορείς να τις εφαρμόσεις, όπως φάνηκε και από τα θέματα του Σεπτεμβρίου του 22. Που να μου κοβόταν το χέρι όταν το δήλωνα, καλύτερα Διακριτά
Διαβαζοντας το reply σου ενιωσα να εκφραζεται μια εσωτερικευμενη αγανακτηση που την κρατουσα καιρο.Να ΄σαι καλα Θιασώτης!