|
![](https://www.thmmy.gr/smf/Themes/scribbles2_114/images/collapse.gif) Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
![](https://www.thmmy.gr/smf/Themes/scribbles2_114/images/collapse.gif) Νέα!
![](https://www.thmmy.gr/smf/Smileys/default_dither/avatar.png) Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 46
|
31
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συντονισμός Μονώσεων-Προστασία έναντι Υπερτάσεων / Re: [ΥΤ 4] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2017-2018
|
on: January 25, 2018, 12:40:28 pm
|
Παιδια υπάρχει κάποιος που έχει ξαναδώσει να μας πει αν η εξέταση περιέχει μόνο ερωτήσεις θεωρίας ή βάζει και ασκήσεις;
Έχω την εντύπωση οτι ο Μικρόπουλος δεν βάζει ποτέ ασκήσεις. Ρίξε μια ματιά στα παλιά θέματα. Παιδια θα ηθελα και εγω να κανω μια ερωτηση. Οταν λεει για παραδεγμα να πουμε τους μηχανισμους διασπασης στερεων μονωτικων,εννοει επιγραμματικα ή θελει και καποια αναλυση ;;;;
Πάντα απαιτείται και κάποια ανάλυση. Αν τα γράψεις επιγραμματικά πιθανότατα να μην πάρεις ούτε μία μονάδα. Στην θεωρία των υψηλών τάσεων πρέπει να έχεις αναπτυγμένη κριτική σκέψη διότι δεν μπορείς να γράψεις ολόκληρες σελίδες αλλά δεν πρέπει να παραλείψεις να αναφέρεις τα βασικότερα σημεία.
|
|
|
32
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικές Μετρήσεις Ι / Re: Καταγγελία σχετικά με τη Θεωρία των Ηλ. Μετρήσεων 1
|
on: January 24, 2018, 02:24:49 am
|
Όπως προανέφεραν και άλλα παιδιά, θεωρία στις Μετρήσεις 1 δεν γινόταν ποτέ, εκτός από μερικές προαιρετικές ώρες στην αρχή του εξαμήνου.
Ο καθηγητής μπορεί να θεωρεί πως οι ώρες αυτές σε συνδυασμό με τα εργαστήρια που γίνονται είναι αρκετές ωστέ να καλυφθεί το γνωστικό αντικείμενο που καλύπτουν οι Μετρήσεις 1.
Μην χρησιμοποιησείς ως επιχείρημα πως υπάρχουν σελίδες ενός βιβλίου που δεν διδάχθηκαν, θα σε κοροιδέψει όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολής. Στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχει ύλη, όπως στο σχολείο, παρά μόνο γνωστικά αντικείμενα.
|
|
|
33
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Διδασκαλία μαθημάτων του ΣΔΟΚ
|
on: January 20, 2018, 18:09:12 pm
|
Είδατε Άλγεβρα και προχωρημένα μαθηματικά σε μαθήματα Ηλεκτρονικής ή Ενέργειας?
Είναι πολύ σωστό το γεγονός ότι στα πρώτα έτη της σχολής πήζουμε στα μαθηματικά. Ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των μαθηματικών αυτών θα το χρειαστείς σε όλους τους τομείς (ακόμα και στον "μπακαλοτομέα" της ενέργειας, όπως αρέσκονται πολλοί φοιτητές να τον αποκαλούν). Μπορεί να μην τα χρειαστείς για να λύσεις μια άσκηση αλλά θα τα χρειαστείς για να κατανοήσεις την θεωρία και το πως προκύπτουν οι τύποι που τελικά χρησιμοποιείς. Συμφωνώ, όμως, στο ότι πολλές φορές οι καθηγητές που διδάσκουν μαθηματικά επιμένουν σε ζητήματα που δεν αφορούν άμεσα τον μηχανικό. Στο παραπάνω συμφώνησε και καθηγητής της σχολής σε συζήτηση που είχαμε πρόσφατα.
|
|
|
34
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Απόφαση Σ.Φ. Ηλ-Μηχ από τη Συνέλευση στις 13/11
|
on: November 21, 2017, 18:48:30 pm
|
Μήπως τα επεισόδια προκλήθηκαν από μαθητές Γυμνασίου ; Οι μπάχαλοι σκάνε οργανωμένα, με αρκετό υλικό που εγώ και εσύ δεν μπορούμε να φτιάξουμε και να αγοράσουμε εύκολα. Δεν μπορείς όμως να καταλάβεις τι ηλικίας είναι και τι πεποιθήσεων είναι λόγω της ανωνυμίας τους
Αν βρισκοσουν στο φουαγιε της πολυτεχνικης οση ωρα διαρκουσε η πορεια, οπως βρεθηκα εγω καταλαθος, θα καταλαβαινες και τις ηλικιες τους ![Wink](https://www.thmmy.gr/smf/Smileys/default_dither/wink.gif)
|
|
|
35
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Απόφαση Σ.Φ. Ηλ-Μηχ από τη Συνέλευση στις 13/11
|
on: November 21, 2017, 01:23:34 am
|
Η σκληρη πραγματικοτητα που βιωνουμε ως φοιτητες/διδακτορικοι/εργαζομενοι δεν μπορει να δικαιολογησει μια πραξη με αρνητικο αντικτυπο για το πανεπιστημιο. Για να εξηγουμαι, δεν θα ταυτιστω με οσους γραψανε προηγουμενως για το τι σημαινει αρνητικος αντικτυπος. Οποιαδηποτε βανδαλισμος (απο ενα βαψιμο μεχρι ενα σπασιμο) πρεπει να αντιληφθουμε οτι οδηγει σε σπαταλη πορων που θα μπορουσαν να διατεθουν με αλλον τροπο απο το πανεπιστημιο.
Ας μαθουμε πρωτα να φερομαστε με σεβασμο στους δημοσιους χωρους γενικοτερα και στο πανεπιστημιο ειδικοτερα, και στην συνεχεια θα μπορεσουμε να μιλησουμε για οργανωμενες δρασεις με σκοπο την βελτιωση του βοιοτικου μας επιπεδου.
Υ.Γ. Να σημειωσω οτι δεν μου αρεσει καθολου η προσπαθεια να διαφημιστει το πανεπιστημιο μεσω 2-3 ευπαρουσιαστων χωρων που διαθετει. Οποιος θελει να δει πως ειναι πραγματικα το πανεπιστημειο ας παει να δει σε τι κατασταση βρισκονται οι αιθουσες, ας παει στις τουαλετες της πτερυγας, ας παει να κανει μετρησεις στο υπογειο μεσα στο ψοφοκρυο κλπ κλπ
|
|
|
44
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία Ι / Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2017
|
on: September 14, 2017, 22:06:36 pm
|
Για την πρωτη απορια: Μεταβολη στην παροχη ατμου οντως σημαινει μεταβολη στην μηχανικη ισχυ. Τωρα υπαρχουν δυο ενδεχομενα. Ειτε να αυξηθει η ηλεκτρικη ισχυς (αυτο συμβαινει με αυξηση της ζητησης του φορτιου) και η συχνοτητα να μεινει σταθερη, ειτε να μεινει σταθερο το φορτιο και να αυξηθει η συχνοτητα.
Για την δευτερη απορια: Δεν μπορει να απαντηθει αν δεν ξερεις τι συμβαινει με την ισχυ ή με την συχνοτητα.
|
|
|
45
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία Ι / Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2017
|
on: September 14, 2017, 20:58:52 pm
|
Μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει με το τι ακριβως παιζει, τα παρακατω τα έχω αντιγράψει από το 7ο pdf που λεει για γεννητριες- Η ταχύτητα περιστροφής του δρομέα είναι απόλυτα σταθερή όπως
καθορίζεται από τη συχνότητα και τα ζεύγη των πόλων. - Η ταχύτητα
περιστροφής του δρομέα είναι απόλυτα σταθερή και προσδιορίζει τη συχνότητα των επαγόμενων τάσεων σε συνδυασμό και με τα ζεύγη των πόλων
Δεν ειναι αντικρουομενα αυτα;; Τελικά αύξηση στην μηχανική ισχύ στο δρομεα αλλάζει ή όχι τη συχνότητα; Εφοσον το ηλεκτρικο φορτιο παραμεινει σταθερο, τοτε αυξηση της μηχανικης ισχυς του δρομεα οδηγει σε αυξηση της συχνοτητας. Εαν το ηλεκτρικο φορτιο αυξηθει, τοτε θα αυξηθει η μηχανικη ισχυς του δρομεα και η συχνοτητα θα παραμεινει σταθερη. Ουσιαστικα ολη αυτη η ιστορια περιγραφεται απο τον τυπο P=Tω
|
|
|
|
|