Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
|
16
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008 / Re: Πτυχιακή για ΨΕΕ
|
on: January 22, 2008, 12:36:30 pm
|
Καλημέρα. Καταρχήν το μάθημα το έχετε δηλώσει μόνο δύο άτομα. Εχω αναλάβει την διεξαγωγή των εξετάσεων, οπότε μιλάμε μαζί. Θα σας απογοητεύσω λίγο, καθώς εχω πρόβλημα μεχρι τις 15 Φεβρουαρίου. Απο την πλευρά μου διαθέσιμες είναι οι ημερομηνίες 3-5 Mαρτίου και 18-22 & 25-27 Φεβρουαρίου (όχι 28 κ 29) Επίσης η εξέταση θα γίνει απόγευμα (18.00 ή 19.00)
Τέλος, θα ήταν καλό, αν και δεν ειναι απαραίτητο, η εξέταση να γίνει την ίδια μέρα με την εξέταση των Φίλτρων.
Θανάσης Μαδεμλής
|
|
|
20
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
|
on: October 11, 2007, 21:48:53 pm
|
Τον Σεπτέμβριο του 2004 είχα γράψει στη λίστα τa ακόλουθα mail Από τα must του 7ου εξαμήνου είναι οι προγραμματιστικές τεχνικές Διδάσκεται δομημένος ΟΟ προγραμματισμός, σε γλώσσα C++, και στις περισσότερες διπλωματικές του τομέα, και όχι μόνο, είναι από τις βασικότερες αρχές. Επιπλέον βοηθά εν μέρει και στην Java (που θα μάθετε στα πλαίσια του μαθήματος Δομές Δεδομένων), αλλά από 1 ώρα τη βδομάδα, χωρίς εργαστήριο, μη περιμένετε πολλά. (Η Java και η C++, είναι από τις πιο διαδεδομένες ΟΟ γλώσσες) [ ΟΟ = Object Orinted = Αντικειμενοστραφής ]. Το μάθημα το κανει ο Κορτέσης, και γίνεται εξ'ολοκλήρου στο εργαστήριο. Έχει μια εργασία τη βδομάδα και η εξέταση είναι γραπτή παρόμοια με το μάθημα του Δομημένου Προγραμματισμού
Ένα άλλο διάσημο μάθημα είναι τα ΣΠΗΕ (υποχρεωτικά για ενεργειακούς), αλλά δεν το έχω πάρει και δεν έχω προσωπική εκτίμηση. Από ότι έχω ακούσει, αρκετά εύκολο μάθημα, με το γνωστό δίδυμο X#Aθανασίου + Καδή σν συνέχεια της Θερμοδυναμικής. Έχει και εκδρομή, αλλα δεν είναι απαραίτητο να έχεις πάρει το μάθημα για να πας.
Υπάρχουν οι Χρονοσειρές του Στρίντζη, εύκολο και βατό αλλά σχετικά θεωρητικό μάθημα, με εργασίες που προσφέρουν προσθετικά γύρω στους 2 βαθμούς. Επιπλεόν σε όλα τα μαθήματά του Στρίντζη, έχεις και απαλλακτική εξέταση, πριν αρχίσει η κανονική εξεταστική. Κρατάς το μεγαλύτερο βαθμό των δύο εξετάσεων, αν πας και στις δύο.
Επιπλέον, Λειτουργικά, με το Χασάπη. Είναι ο κλασσικός Χασάπης. Δεν μου αρέσε το μάθημα του, απο την αρχιτεκτονική ακόμη, οπότε ρωτήστε κανέναν άλλον. Στη χρονιά μου έκανε το σύστημα με τις προόδους, οι βαθμοί ήταν καλοί
Σύνθεση Ενεργών Παθητικών, Θεοχάρης. Αυτό το μάθημα συνδυάζει ένα τμήμα της ύλης των ΚΑΕ (τα εισαγωγικά - πόλοι, μηδενικά, Βοδε κτλ) και των ΨΕΣ, για σχεδίαση αναλογικών φίλτρων Έχει εργασία της τάξεως των 5 μονάδων, άλλοτε προσθετικά, άλλοτε συμπληρωματικά. Καλό μάθημα, φροντίστε να πάρετε τις σημειώσεις. Βοηθούν στη σχεδίαση φίλτρων πάρα πολύ (κυκλοφορούν σε CD)
Ψηφιακά ΙΙΙ Σε συνέχεια των ΙΙ. Δεν έχω άποψη.
Ασύρματος Ι, ας το αφήσουμε καλύτερα, γιατί λένε ότι μπλέκετε πολύ το Πεδίο ΙV, που δεν το έχουμε. Δεν το έχω πάρει, είναι απόψεις που ακούγονται.
Θεωρία Υπολογισμών Και Αλγορίθμων Ντελόπουλος. Πολύ θεωρητικό μαθημα, πολυπλοκότητες, μηχανές Turing, νομίζω έχει και εργασία. Παίζουν και λίγο τα Διακριτά μαθηματικά. Πήγα μόνο σε ένα μάθημα και δεν μου άρεσε, αλλά αν αρέσει σε κάποιον το όλο κλίμα, συστήνεται ανεπιφύλακτα. (και για βαθμό) Απο τη σειρά των μαθημάτων του, πολύ καλό είναι το μάθημα που έχει στο 9ο εξάμηνο, τα πολυμέσα. (Συμπίεση ήχου εικόνας και βίντεο, πρότυπα MPEG, JPEG)
To μάθημα του Ροβυθάκη, μοντελοποίηση, δεν το πρόλαβα, μπήκε περυσι
Η Ηλεκτρακουστική ΙΙ έχω ακούσει ότι είναι ουσιαστικά το εργαστήριο της Ι. Πρέπει να έχεις περάσει την Ι για να το πάρεις. Είναι η μοναδική αυστηρή αλυσίδα της σχολής(αφού για να πάρεις το ΙΙ πρέπει να έχεις ΠΕΡΑΣΕΙ το Ι)
Τα συστήματα μικροϋπολογιστών είναι η συνέχεια της αρχιτεκτονικής υπολογιστών. Ασχολείται με ένα παλίο βιομηχανικό μικροεπεξεργαστή, τον 6502, πάν στον οποίο μαθαίνεται την Assembly του και τον τρόπο λειτουργίας του. Χαρακτηρίζεται από αρκετούς δύσκολο μάθημα, αλλά αν ξέρεις να προγραμματίζεις, θα το βρείς αρκετά ενδιαφέρον και σχετικά εύκολο. Πρέπει να κατανοήσεις τι και γιατί κάνεις σε κάθε βήμα. Ας πούμε, ότι στους 8bit καταχωρητές ,ισχύει 255+1 = 0. (αφού το 256 είναι 9bit αριθμός, και ο καταχωρητής κρατά μόνο τα 8 τελευταία ψηφία). Έχει εργαστήριο, με εξετάσεις που συμμετέχει στην τελική βαθμολογία 10% ή 20%, δεν θυμάμαι ακριβώς. Στις εξετάσεις, εφαρμόζεται το σύστημα διπλής εξέτασης,όπως στα μαθήματα της ενεργειακής. Πρώτα θεωρία, χωρίς τίποτα (2-3 μονάδες) και μετά ασκήσεις.
Αν δεν είσαι υποχρεωμένος να το πάρεις και δεν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, άστο καλύτερα, πάρε κάτι άλλο, γιατί θα παιδευτείς άσκοπα.
Πάντως, για να συννενοούμαστε, ο Πέτρου καμμία σχέση με το Χασάπη. Πολύ μεταδοτικός, και συνεργάσιμος.
Πολλά ισχύουν ακόμη...
|
|
|
21
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
|
on: October 04, 2007, 21:29:02 pm
|
Να ξεκαθαρίσουμε: Οι μεταπτυχιακοί, δεν έχουμε δικαιώμα να * Αντικαθιστούμε μέλη ΔΕΠ για τη διδιασκαλία θεωρίας * Διόρθωνουμε γραπτα εξετάσεων Το έργο μας αφορά * φροντιστηριακών ασκήσεις,εργαστηρια, διόρθωση εργασιών, και επιτήρηση εξετάσεων. Συγκεκριμένα σχόλια, για να μην γίνονται παρεξηγήσεις. Καλα, τα ΨΕΕ νομιζω θα γινουν κανονικα απο τον Μαδεμλη.
Εντελώς αναληθές. Ή μονο τα ψηφιακα φίλτρα;
Αληθές, στο κομμάτι που αφορά την συνεπικουρία των ασκήσεων. Τα Ψηφιακά Φίλτρα ... ανέλαβε κάποιο μέλος ΔΕΠ (δεν θυμάμαι ποιος) και έχει την "ευθύνη" αλλά θα το διδάξει ο Μαδεμλής από ότι κατάλαβα.
Εν μέρει ααληθές. ΑΛΛΑ, μόνο τις ασκήσεις, μην μπερδεύεστε. την θεωρία θα την κάνει το μελος ΔΕΠ ή ο 407....
|
|
|
22
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
|
on: October 04, 2007, 20:44:14 pm
|
Μάλλον δεν έχετε καταλάβει κάτι, για μένα όσον αφορά το μάθημα των φίλτρων. Το μάθημα, με βάση την ενημέρωση που έχω, θα γίνει απο διδάσκοντα 407,ή αλλο ΔΕΠ. Αυτός/η θα κάνει τη θεωρία, κοκ Απλά θα είμαι στη συνεπικουρία στις ασκήσεις. Μην συγχέεται τα πράγματα. Δεν έχω την ευθύνη της θεωρίας, κλπ.
|
|
|
25
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: 4η φορα το μαθημα και ... μπαμ
|
on: September 16, 2007, 21:07:45 pm
|
Φιλε Dr Gonzo, Η αδυναμία παρακολούθησης που αναφέρεις, πέρα απο τα καθαρά προσωπικά προβλήματα (υγείας κλπ), το μυαλό μου μπορεί να πάει μόνο σε οικονομικά. Εδώ έρχεται ένα μεγάλο θέμα, που αφορά τη δυνατότητα του τμήματος να απασχολεί και να επιδοτεί τους φοιτητές, ΑΛΛΑ και την αδιαφορία ορισμένων φοιτητών να αξιοποιήσουν τα κεκτημένα. Μια βόλτα από τη Διοίκηση, περι κληροδοτημάτων θα σας πείσει. Υπάρχουν ένα σωρό κληροδοτήματα που τροφοδοτούν. Τώρα, αν πάμε στα προσωπικά προβλήματα υγείας, νομίζω ότι, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι θα επιδείξουν την απαραίτητη κατανόηση.
Στο θέμα των μικρών ακροατηρίων, μάλλον εκφράστηκα λιγάκι διαφορετικά. Θα προτιμούσα την έκφραση ποιοτικότερα ακροατήρια. Φοιτητές, που θα προσπαθούν να καταλάβουν, φοιτητές που θα έρχονται στην τάξη χωρίς να έχουν τα τρελλά κενά. Αναλογίσου τι καταλαβαίνει ένας φοιτητήςς π.χ. στο στοχαστικό σήμα, αν τις πιθανότητες τις άφησε στην άκρη, ή ακόμη καλύτερα, τι καταλαβαίνει απο Ψηφιακά Φίλτρα, αν στο προηγούμενο εξάμηνο, έλειπε Ερασμους και δεν έχει ιδέα απο ψηφιακό σήμα. Στο θέμα αυτό είμαι και υπερ των αυστηρών αλυσίδων, όπως στην Ηλεκτρακουστική. πχ Για να δηλώσεις Πεδίο ΙΙ, θα πρέπει να ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ το πεδίο Ι, κοκ.
Στο θέμα της (αυτο)αξιολόγησης, υπάρχει ένα μεγάλο θέμα. Και αυτό ξεκινάει από το δεινόσαυρο που λέγεται ΑΠΘ. Το ΑΠΘ μπορεί να χαρακτηριστεί δεινόσαυρος, και απο πλευράς ηλικίας, και απο πλευράς μεγέθους. Αυτό, το λέω γιατί υπάρχουν κάποιες παγιωμένες αντιλήψεις, κάποιες συνήθειες και κάποιες νοοτροπίες, που δεν αλλάζουν εύκολα, ή, καλύτερα, δεν αλλάζουν, αν δεν αλλάξουν οι άνθρωποι. Και αυτό είναι δύσκολο για ένα παλιό πανεπιστήμιο που δεν ανοίγει εύκολα νέες θέσεις. Είναι σημαντικό να δεις ΠΟΙΟΙ έκαναν αυτήν την αυτοαξιολόγηση και που έχουν σπουδάσει
Δεν γνωρίζω για τη θερμοδυναμική, αλλά από τον κύριο Μήτκα το περίμενα.
Δεν θα περίμενα ποτέ απο συγκεκριμένα άτομα μέσα στο τμήμα να κάνουν κάτι τέτοιο
|
|
|
26
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: 4η φορα το μαθημα και ... μπαμ
|
on: September 16, 2007, 00:24:45 am
|
Αυτό το σύστημα ισχύει στα περισσοτερα μεταπτυχιακά, όχι άδικα.
Εϊναι ένα σύστημα που περιέχει και θετικά και αρνητικά. Δεν θα επικεντρωθώ στα αρνητικά, γιατί αναγκάζει φοιτητές να εγκαταλείψουν τη σχολή, και τους δημιουργεί ένα αγχος.
Δες το κι από την θετική του πλευρά. Φεύγει όλη η φύρα, φοιτητές που απλά είναι τουρίστες Ωθεί τους φοιτητές στο να διαβάζουν πιο προσεχτικά, πιο συστηματικά απο τα πρώτα έτη Διατηρεί μικρά ακροατήρια στα μαθήματα και στις εξετάσεις, που σε γενικές γραμμές σημαινεί και καλύτερη ποιότητα παρεχόμενης γνώσης.
Ισως να είναι λίγο ριζοσπαστική η θεώρηση, αλλά τελικά, θεωρώ ότι οι φοιτητές θα επωφεληθούν. Εξακολουθώ όμως να πιστεύω ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο, και δει ενας δεινόσαυρος σαν το ΑΠΘ, ότι είναι έτοιμο για μια τέτοια αλλαγή.
|
|
|
28
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητικές ομάδες / Re: Αγωνιστικό όχημα Μηχανολόγων Μηχανικών
|
on: July 23, 2007, 17:38:25 pm
|
Όσον αφορά το κόστος, τώρα. Υπόπψιν ότι δεν ξέρω σίγουρα, υποθέσεις κάνω:
Αρχικό κόστος κινητήρα. Μετατροπές: [Από όσο θυμάμαι, όταν θές να "πειράξεις" ένα αυτοκίνητο, σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι. Που να κάνεις ένα 600αρι δίχρονο κινητηρά από μηχανάκι να πιάσει 120 άλογα και να δίνει τελική ~260 km/h] Σκελετός: Κόστος κτλ.
Σε όλα αυτά, πρέπει να βάλεις και πιθανές αποτυχίες. Σκέψου πόσες προσπάθειες μπορεί να ήταν αποτυχημένες, τις επιπτώσεις στον κινητήρα κτλ. 3-4 φορές να τον κάψανε, χαιρετίσματα.....
|
|
|
|