|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). ΠΧ [img height=400 (κλείνει η αγκύλη)
Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 46
|
18
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Υψηλές Τάσεις Ι / Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020
|
on: October 21, 2019, 16:08:14 pm
|
Οι δηλώσεις σε ομάδες για τη διεξαγωγή των εργαστηριακών ασκήσεων των Υψηλών Τάσεων Ι (μέσω του elearning) θα ξεκινήσουν Τρίτη 22/10/2019 με καταληκτική ημερομηνία την Πέμπτη 7/11/2019.
Οι εργαστηριακές ασκήσεις του μαθήματος Υψηλές Τάσεις I (και Υψηλές Τάσεις 1) είναι υποχρεωτικές για όλους τους φοιτητές (ΠΠΣ και ΝΠΣ) που θα δηλώσουν το μάθημα το χειμερινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους. Η παρακολούθησή του είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή των φοιτητών στην γραπτή εξέταση του μαθήματος.
Παρακαλώ να διαβάσετε προσεκτικά και να λάβετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1. Οι φοιτητές που θα εγγραφούν στις εργαστηριακές ασκήσεις έχουν δικαίωμα μίας απουσίας στο εργαστήριο, ωστόσο στην περίπτωση αυτή ο βαθμός του εργαστηρίου μειώνεται στο μισό. Στη δεύτερη απουσία χάνεται το εργαστήριο και ο βαθμός του εργαστηρίου που λαμβάνεται υπόψη στην τελική βαθμολογία είναι 0.
2. Κάθε εργαστηριακή άσκηση περιλαμβάνει υποχρεωτική ομαδική εργασία, η οποία παραδίδεται αποκλειστικά στο επόμενο εργαστήριο.
3. Μετά το πέρας των εργαστηριακών ασκήσεων και πριν την εξεταστική πραγματοποιείται προφορική εξέταση εργαστηρίου.
4. Ο βαθμός της προφορικής εξέτασης αποτελεί το 80% του βαθμού του εργαστηρίου. Το υπόλοιπο 20% είναι ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εργασιών. Ο βαθμός του εργαστηρίου αποτελεί το 30% του τελικού βαθμού του μαθήματος.
5. Δεν γίνονται επαναληπτικά εργαστήρια.
6. Αλλαγές στα μέλη των ομάδων του εργαστηρίου γίνονται μόνον αμοιβαία μεταξύ φοιτητών και κατόπιν συνεννόησης με τους υπεύθυνους του εργαστηρίου.
7. Οι φοιτητές οφείλουν να προσέρχονται εγκαίρως (δεν ισχύει το ακαδημαϊκό τέταρτο) και σχετικά προετοιμασμένοι στις εργαστηριακές ασκήσεις, με εκτυπωμένη την εκφώνηση της εργαστηριακής άσκησης.
|
|
|
19
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Υψηλές Τάσεις Ι / Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Να επιλεξω το μαθημα;
|
on: October 15, 2019, 19:28:16 pm
|
Το μάθημα των Υψηλών Τάσεων 1 αφορά τους τρόπους παραγωγής και μέτρησης των διαφόρων μορφών τάσεων που μπορούν να εμφανιστούν σε ένα σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας.
Γίνονται 4 ωρες μαθήματος εβδομαδιαίως. Τις πρώτες εβδομάδες γίνονται και τις 4 ώρες μαθήματα θεωρίας, ενώ στην συνέχεια γίνονται 2 ώρες θεωρίας και 2 άσκησεων.
Η πρακτική εφαρμογή των όσων διδάσκονται στα μαθήματα της θεωρίας και των ασκήσεων γίνεται στα εργαστήρια. Οι φοιτητές προσέρχονται σε ομάδες των 5-6 ατόμων, το κάθε εργαστήριο διαρκεί περίπου μία ώρα και μέχρι πέρυσι γινόντουσαν 4 εργαστήρια (ενδεχομένως από φέτος να γίνονται 5). Σε κάθε εργαστήριο οι φοιτητές παραδίδουν αναφορά με όσα διδάχθηκαν στο προηγούμενο εργαστήριο ενώ στο τέλος του εξαμήνου γίνεται προφορική εξέταση που αφορά όσα διδάχθηκαν στο εργαστήριο. Προτείνω να παίρνετε το εργαστήριο διότι η φύση του μαθήματος είναι κατά βάση εργαστηριακή.
Στον τελικό βαθμό συνυπολογίζεται η επίδοση των φοιτητών στο εργαστήριο και στην γραπτή εξέταση.
Οι Υψηλές Τάσεις 1 είναι πολύ σημαντικές για την σείρα μαθημάτων των υψηλών τάσεων διότι σε αυτές διδάσκονται οι βασικές αρχές του μαθήματος. Επομένως θα πρότεινα να κοιτάξετε το περιεχόμενο και των υπόλοιπων μαθημάτων των υψηλών τάσεων και αν σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο τους τότε να πάρετε το μάθημα,
|
|
|
22
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΚΑΤΑΛΗΨΗ 17 & 18 ΟΚΤΩΒΡΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝ
|
on: October 17, 2018, 23:30:45 pm
|
Η συζήτηση, ουσιαστικά, έχει δύο πτυχές. Η πρωτη αφορα την ορθότητα των διεκδικήσεων του συλλογού και η δεύτερη τον τρόπο δράσης.
Πιστεύω πως όλοι κατανοούμε την αναγκαιότητα των αιτημάτων που προέκυψαν από την γενική συνέλευση. Η υποχρηματοδότηση της τριτοβάθμιας, και όχι μόνο, εκπαίδευσης σε συνδυασμό με την συρρίκνωση του δημοσίου (βλ. πάγωμα προσλήψεων) οδηγεί αναπόφευκτα το ελληνικό πανεπιστήμιο σε ασφυξία. Σκόπος των κινητοποίήσεων είναι η βελτίωση του επιπέδου σπουδών και της διαβίωσης των φοιτητών εντός της πανεπιστημιακής κοινότητας. Ποια είναι τα μέσα όμως?
Οι καταλήψεις, οι πορείες, οι παρεμβάσεις έχουν χαρακτηριστεί ως ένα αναχρονιστικό και αναποτελεσματικό μέσο πίεσης. Παρόλα αυτά, τα άτομα ή οι ομάδες που δίνουν αυτούς τους χαρακτηρισμούς ξεχνάνε μέσα στην ρητορική τους να αναφέρουν ποια είναι τα ορθά μέσα για την διεκδίκηση των αιτημάτων. Ο διάττων αστέρας αυτής της επιτροπής "σοφών" (βλ. ΦΟΙΜΗ αν γράφεται έτσι) υποσχέθηκε κάτι "νέο" αλλά πιθανότατα χάθηκε κάπου μεταξύ post στο facebook και career day's. Αντί λοιπόν της στείρας κριτικής μπορείτε να συμβάλλετε στον εύλογο αγώνα του φοιτητικού συλλόγου προτείνοντας δράσεις. Εκτός και αν δεν ενδιαφέρεστε για την κατάσταση του πανεπιστημίου και απλά θέλετε να πάρετε το δίπλωμα.
Οι μομφές περί "αντισυνταγματικότητας" και "αντιδημοκρατικών" διαδικασιών είναι αστείες. Το καταστατικό του συλλόγου ορίζει ότι έγκυρη συνέλευση θεωρείται αυτή στην οποία συμμετέχει το 10% των φοιτητών που ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές. Αν βέβαια θεωρείτε χαμηλό το ποσοστό μπορείτε να καλέσετε συνέλευση με σκοπό την αλλαγή του καταστατικού. Απαιτείται ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό συμμετοχής (σίγουρα πάνω απο 50%, το ακριβές ποσοστό αναφέρεται στο καταστατικό) για να θεωρηθεί έγκυρη αυτή η διαδικασία. Καλή τύχη με αυτό. Επίσης, μιλάτε εύκολα για "μειοψηφίες" που κάνουν ότι τους καπνίσει στο πανεπιστήμιο. Να σας ενημερώσω ότι οι "μειοψηφίες" αυτές πολλές φορές δεν προχώρησαν σε συνέλευση ενώ κάλυπταν το όριο του 10% (περίπου 50 άτομα) διότι δεν θέλησαν να ευτελίσουν την διαδικασία.
|
|
|
23
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Υψηλές Τάσεις ΙΙ / Re: [Υψηλές Τάσεις ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018-2019
|
on: October 01, 2018, 12:29:27 pm
|
Το μάθημα έχει εργαστήριο; Αν έχει είναι όπως του 1 ψαρωτικο;
Σίγουρα είναι πιο "ψαρωτικό" από την άποψη του αντικειμένου. Στις Υψηλές Τάσεις 1 διδάσκονται τρόποι μέτρησης και παραγωγής των υψηλών τάσεων, πράγμα που όπως είναι λογικό δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Στα εργαστήρια των Υψηλών Τάσεων 2 θα δείτε ένα μικρό δείγμα πραγματικών δοκιμών σε στοιχεία εξοπλισμού μέσης και υψηλής τάσης (π.χ. διάσπαση μονωτήρων, διάσπαση διακένων αέρα, μερικές εκκενώσεις κ.α.).
|
|
|
24
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ομάδες - Οπαδικά θέματα / Re: Forza ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!
|
on: March 12, 2018, 17:34:08 pm
|
Η φάση είναι δύσκολη. Ό,τι και να έδινε ο διαιτητής θα το δεχόμουν. Μέσω του replay φαίνεται πως έπρεπε να μετρήσει διότι έτσι και αλλιώς ο μπάρκας πέφτει σχεδόν όταν τον έχει προσπεράσει η μπάλα.
Η φάση είναι όντως δύσκολη. Το περίεργο είναι οι δυο αλλαγές στην απόφαση του. Αρχικά, με το ένστικτο, ο επόπτης κινείται προς την σέντρα, ο διαιτητής δείχνει σέντρα και ο Μπάρκας που δεν έχει δει τον Μαουρίτσιο στην όλη φάση, δεν κουνιέται καν. Στην συνέχεια παίχτες και πάγκος της Αεκ κάνουν μανούρα και αλλάζει απόφαση. Στην συνέχεια, αλλάζει ξανά απόφαση είτε βλέποντας το βίντεο είτε τρώγοντας τραμπουκισμό και στα αποδυτήρια. 'Ενα πράγμα δείχνει όλη η συμπεριφορά του. Οι διαιτητές, ακόμα και αν δεν είναι στημένοι, δεν έχουν το θάρρος της άποψης τους (εδώ δεν περιλαμβάνεται ο πιθανός τραμπουκισμός στα αποδυτήρια). Τόσα χρόνια τα έκανε ο Ολυμπιακός. Τώρα είναι φανερό ότι ο Σαββίδης θέλει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη. Εύχομαι ολόψυχα να το πάρει η ΑΕΚ το πρωτάθλημα. Φέτος ήταν η πιο καθαρή.
Τελικά ο Σαββίδης είναι χαλίφης? Θέλει να γίνει χαλίφης? Από τους περσινούς ημιτελικούς του κυπέλλου μέχρι και χθες η επικρατούσα άποψη ήταν πως ο Σαββίδης έχει γίνει χαλίφης στην θέση του χαλίφη. Και βλέπουμε χθες έναν διαιτητή να δείχνει σέντρα και μετά από 5 λεπτά πίεσης από τους παίχτες της Αεκ να δίνει offside. Για ένα γκολ που πιθανότατα θα καθορίσει το πρωτάθλημα. Αν ήταν ο νέος χαλίφης δεν θα το είχε κανονίσει το ματσάκι για στιγμές σαν αυτήν? Ο διαιτητής θα έδειχνε σέντρα και κανείς δεν θα μιλούσε αφού ούτε οι καθηγητές διαιτησίας δεν μπορούν να συμφωνήσουν μεταξύ τους για την εγκυρότητα ή όχι του γκολ. Όσον αφορά το ντου του Σαββίδη. Είναι γνωστό πως ο άνθρωπος δεν στέκει. Είδε έναν διαιτητή και έναν βοηθό με δεύτερες σκέψεις και θεώρησε ότι τον έχουν στήσει. Απλά πιστεύω πως δεν υπήρχε περίπτωση να χρησιμοποιήσει το όπλο και απλά δεν το άφησε στην σουίτα κατεβαίνοντας στον αγωνιστικό χώρο. Λες και δεν έχει τους ανθρώπους να τραμπουκίσουν και πρέπει να εμφανιστεί αυτός με το όπλο. Ένα όπλο που δεν το είδε ο διαιτητής, όπως δήλωσε ο ίδιος. Επομένως μην κάνετε την τρίχα-τριχιά. Σε κανέναν δεν άρεσε ούτε το ντου του Σαββίδη, ούτε η εμφάνιση του με το όπλο. Πάμε και στην Αεκ. Εγώ από πέρυσι τέτοιον καιρό βλέπω μία κατάσταση από την οποία μόνο η Αεκ βγαίνει κερδισμένη. Και όσο και να μην προβάλλεται έχει πάρει σφυρίγματα που της έχουν δώσει αποτελέσματα. Και ποιος μου λέει εμένα ότι ο Κομίνης δεν δέχτηκε επίσκεψη πριν το ματς από 2-3 καλόπαιδα του Τίγρη με θέμα συζήτησης ότι το παιχνίδι πρέπει να έρθει ισοπαλία? Και μέσα σε όλα αυτά αντί να ασχολούμαστε με τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σαν κοινωνία, χωριζόμαστε σε στρατόπεδα και συστρατευόμαστε με επιχειρηματίες (λαμόγια?) κάτω από την μαύρη,κίτρινη,κόκκινη σημαία. Ο αποκλεισμός από τις ευρωπαικές διοργανώσεις δεν θα έπρεπε να είναι διετής. Μόνιμος θα έπρεπε να είναι, να ξεφύγουμε από αυτήν την βρωμιά που ονομάζει σύγχρονο ποδόσφαιρο.
|
|
|
25
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
|
on: March 03, 2018, 11:52:10 am
|
Όταν είχε αναφέρει στο μάθημα ο κ. Δημουλιάς ότι εξετάζει να βάλει συμπληρωματική προφορική εξέταση στο μάθημα, όλοι άρχισαν να δυσανασχετούν πάντως. Αν θεωρούμε τόσο κακό ότι μας αφήνει να έχουμε ανοιχτές σημειώσεις στη θεωρία, ε εντάξει καλύτερα να πυροβοληθούμε. Όποιος θέλει μπορεί να τις έχει κλειστές, δεν τον αναγκάζει κανείς να τις έχει ανοιχτές Επειδή μοιραζόμαστε προσωπικές εμπειρίες θα παραθέσω και την δική μου. Το μάθημα το έδωσα πρώτη φορά τον Σεπτέμβρη και χωρίς να έχω παρακολουθήσει είμαι εντελώς στα χαμένα. Μιλάω με έναν φίλο που το έχει περάσει για να μου δώσει καμιά συμβουλή. Ουσιαστικά αυτό που μου πρότεινε ήταν να μάθω την θεωρία απ'έξω και στο βιβλίο να ανατρέξω μόνο για κάποιες λεπτομέρειες. Ε λοιπόν αυτό έκανα και εγώ και το πέρασα. Την ίδια στιγμή ένας συμφοιτητής που καθόταν δίπλα μου την ώρα της εξέτασης δομούσε τις απαντήσεις του χρησιμοποιώντας ολόκληρα κομμάτια αυτούσια από τις σημειώσεις. Το παλικάρι αυτό κόπηκε, και μετά από μια συζήτηση που είχαμε αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ίδια λογική που χρησιμοποίησα και εγώ. Ήταν ένας από τους 14 που πέρασαν το μάθημα στην εξεταστική που μας πέρασε. Δεν είναι μονόδρομος αυτός ο τρόπος διαβάσματος αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι που πηγαίνουν να δώσουν το μάθημα έχουν μια γενική ιδέα και νομίζουν ότι έχοντας ανοιχτές σημειώσεις θα καταφέρουν να δώσουν ολοκληρωμένες απαντήσεις.
|
|
|
26
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
|
on: March 02, 2018, 18:38:52 pm
|
Προφορικες ειναι και στα ισχυος και οταν εξεταζει ο Δημουλιας σφαζει και το προβλημα ειναι οτι δεν διδασκει τοσο καλα ωστε να δικαιολογει τις απαιτησεις του
Δεν νομίζω πως τα ποσοστά επιτυχίας είναι ίδια στα Ισχύος και στις Μηχανές. Στο sis μπορείτε να δείτε την κατανομή της βαθμολογίας στην εξεταστική που σας έχει περαστεί ο βαθμός. Ισχύος 1, Ιούνιος 2017: Βαθμολογημένοι φοιτητές: 38, Επιτυχόντες 29 Ισχύος 2, Σεπτέμβριος 2017: Βαθμολογημένοι φοιτητές: 44, Επιτυχόντες:16 Ο Δημουλιάς είναι ο Δημουλιάς. Είτε δίνεις γραπτά είτε προφορικά πρέπει αν φτύσεις αίμα για να περάσεις. Παρόλα αυτά, τα νούμερα (στα οποία έχω πρόσβαση εγώ) δείχνουν ότι στα προφορικά τα ποσοστά επιτυχίας είναι αυξημένα σε σχέση με τα γραπτά. Δεν λέω ότι αυτή είναι η μοναδική ή η καλύτερη λύση στο πρόβλημα, είναι όμως μία πρόταση που την θεωρώ ρεαλιστική.
|
|
|
27
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Μαζικό κόψιμο στις Μηχανές Γ'
|
on: March 02, 2018, 13:36:53 pm
|
Πιστεύω πως το πρόβλημα με τις Μηχανές Γ είναι ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος. Όποιος έχει παρακολουθήσει έστω ένα μάθημα του Δημουλιά ή έχει εξεταστεί στα Ισχύος, καταλαβαίνει πως ο Δημουλιάς ζητάει κατανόηση του αντικειμένου σε βάθος. Αντίστοιχα και στην εξέταση του ζητάει εξήγηση των απαντήσεων σε βάθος.
Στην προφορική εξέταση πέραν της βασικής ερώτησης θα σου κάνει πάντα μερικές ακόμα ερώτησουλες για να καταλάβει πόσα γνωρίζεις και πόσα έχεις κατανοήσει. Στην γραπτή εξέταση, όμως, εμπίπτει στην κρίση του φοιτητή το πότε θα σταματήσει να αναπτύσσει ένα θέμα. Επίσης, μεγάλος λάκκος είναι το οτι επιτρέπει ανοιχτές σημειώσεις στην θεωρία. Καταλήγουμε να κάνουμε copy-paste από τις σημειώσεις μας, ο Δημουλιάς το καταλαβαίνει αυτό και πετσοκόβει.
Αυτό που θεωρώ πραγματικά απαράδεκτο, είναι ο ελάχιστος χρόνος που δίνεται για το κομμάτι των ασκήσεων. Πρακτικά δεν έχεις χρόνο να σκεφτείς. Πρέπει, από την στιγμή που θα δοθούν τα θέματα, να αρχίσεις να γράφεις.
Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι ο σύλλογος θα πρέπει να ζητήσει προφορικές εξετάσεις στο μάθημα των Μηχανών Γ, πράγμα για το οποίο ,θεωρώ πως, θα συμφωνήσει και ο Δημουλιάς.
|
|
|
28
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / 4ο Εξάμηνο / Re: Επιλογή 4ου εξαμήνου ΝΠΣ
|
on: February 06, 2018, 12:53:23 pm
|
Nαι απλα στο Post στο apostolof για τα διακριτα οι μισοι λενε οτι ειναι πανευκολο και πας για βαθμο και οι αλλοι μισοι οτι το μαθημα ειναι οτι να ναι και οτιεχει πολυ μεγαλη υλη και οι βαθνοι ειναι οτι να ναι ,και γενικως δεν υπαρχει μια ξεκαθαρη αποψη περι του θεματος.
Να κοιτάς τα πιο πρόσφατα post διότι πολλές φορές αλλάζουν οι καθηγητές ή ο τρόπος διδασκαλίας. Άποψη μου, μην κοιτάς τι γράφουν οι άλλοι για το επίπεδο δυσκολίας ενός μαθήματος. Ένα μάθημα που σε κάποιον φαίνεται βουνό σε εσένα μπορεί να φανεί παιχνιδάκι. Για το τι συμβαίνει με τα διακριτά, δεν μπορώ να σου πω γιατί δεν το είχα επιλέξει. Την Αριθμητική Ανάλυση δεν την παρακολούθησα, την πέρασα πολύ εύκολα (2-3 μέρες διάβασμα και πήρα 7 νομίζω) και μου έμειναν και μερικά πράγματα.
|
|
|
29
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / 4ο Εξάμηνο / Re: Επιλογή 4ου εξαμήνου ΝΠΣ
|
on: February 06, 2018, 12:36:18 pm
|
Θεωρώ ότι η επιλογή αυτή έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τον τομέα που πρόκειται να επιλέξεις μελλοντικά.
Αν προσανατολίζεσαι προς τον τομέα ηλεκτρονικής τότε μάλλον η καλύτερη επιλογή σου είναι τα Διακριτά Μαθηματικά (στο ΠΠΣ ήταν και μάθημα επιλογής του συγκεκριμένου τομέα).
Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει ο τομέας της ενέργειας τότε είσαι πιο κοντά στην Αριθμητική Ανάλυση. Όχι ότι θα τρελαθείς να χρησιμοποιείς την μέθοδο Runge-Kutta αλλά θα συναντήσεις κάποιες μεθόδους με τις οποίες υποτίθεται ότι είσαι εξοικειωμένος.
Για τους τηλεπ δεν γνωρίζω, αλλά θεωρώντας ότι στην φύση τίποτα δεν είναι διακριτό μάλλον και αυτός ο κλάδος βρίσκεται πιο κοντά στην Αριθμητική Ανάλυση παρά στα Διακριτά Μαθηματικά.
Edit: Και στην συνέχεια βέβαια πρέπει να σκεφτείς και τους παράγοντες που αναφέρει ο Apostolof. Είναι ωραίο να κοιτάς και το επιστημονικό αντικείμενο κάθε μαθήματος αλλά η σχολή μας δεν προσφέρεται για πολλά "ξανοίγματα". Ένα εύκολο επιλεγόμενο μάθημα θα σε γλιτώσει πολλές φορές από πολλά βάσανα.
|
|
|
|
|