THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: XristosGakidis on February 15, 2023, 01:14:16 am



Title: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: XristosGakidis on February 15, 2023, 01:14:16 am
Ψήφισμα προς το ΔΣ του ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ για Τηλεπ Ι, Στοχαστικό Σήμα, Δομημένος Προγραμματισμός

Η εξεταστική φτάνει στο τέλος της και, για ακόμη μια φορά, δεν έλειψαν από αυτήν οι περιπτώσεις που λόγω θεμάτων παράλογης δυσκολίας οι κόποι μας, και τα αμέτρητα ξημεροβραδιάσματα πάνω από το βιβλίο, δεν ανταμείφθηκαν, με φυσικό επόμενο την απογοήτευση. Γενικά, στις σχολές μας, ηλεκτρολόγους και μηχανολόγους, είναι καθολικό το φαινόμενο των δύσκολων θεμάτων που προφανώς οδηγούν και σε μαζικά κοψίματα. Αυτή τη φορά, τη σκυτάλη παίρνουν Σεβαστιάδης, στο μάθημα του Δομημένου Προγραμματισμού, και Νέστωρας, στα Τηλεπ Ι και Στοχαστικό Σήμα. Μάλιστα, ο Σεβαστιάδης, ο οποίος στην αρχή του εξαμήνου δεν επέτρεπε στις μετεγγραφές να μπαίνουν στα εργαστήριά του και   να κάνει μέχρι και εξαγγελίες για δύσκολα θέματα πριν καν την εξέταση αλλά και την ώρα που οι φοιτητές περίμεναν να δουν τα θέματα, προκαλώντας τρομοκρατία, κρατώντας, φυσικά, εν τέλει την υπόσχεσή του και βάζοντας θέματα που και για να φτάσεις στο 5 ήθελε να ξέρεις και την τελευταία λεπτομέρεια του μαθήματος. Έτσι καταλήγουμε να φορτώνουμε ένα σκασμό μαθήματα στις πλάτες μας που σε συνδυασμό με τις διαγραφές φοιτητών στα ν+3 χρόνια να συμβάλλουν στην κατεύθυνση και στο πρότυπο φοιτητή που θέλει να δημιουργήσει η κυβέρνηση και το υπουργείο, ο οποίος δεν θα παρεκλίνει από την σχολή του, προετοιμάζοντας μας έτσι για την αγορά εργασίας όπου επικρατούν οι χειρότεροι όροι εργασίας. Ως φοιτητικός σύλλογος έχουμε δείξει ότι δεν ανεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές από καθηγητές και ότι αυτά απαντώνται άμεσα με κινητοποιήσεις. Δεν ανεχόμαστε εντατικούς όρους σπουδών, όταν ταυτόχρονα η προοπτική που μας εγγυόνται είναι μια προοπτική μέσα στα σκουπίδια. Ειδικά σε μια περίοδο όπου η κυβέρνηση, σε πλήρη συμπόρευση με την πρυτανεία του ΑΠΘ, φέρνει ηλεκτρονικές εκλογές ώστε να μπλοκάρει πλήρως πλέον την παρουσία του φοιτητικού μας συλλόγου από τα όργανα διοίκησης, όπου εκεί υπάρχει η δυνατότητα να πηγαίνουμε τα αιτήματά μας και να παίρνουμε νίκες όσον αναφορά τα μαζικά κοψίματα αλλά και άλλα που θα συμβάλουν στην δημιουργία πιο ανθρώπινων όρων σπουδών. Τέλος, σε μια αγορά εργασίας όπου στον κλάδο μας  χρειάζεται κυρίαρχα ο απόφοιτος να διακατέχεται από κρίση, καθώς η πληροφορία είναι άπλετη στο διαδίκτυο και απλά πρέπει να γνωρίζουμε ποια είναι η ορθότερη επιλογή, δεν προσφέρει τίποτα στο φοιτητή μια εξέταση που στηρίζεται στην απομνημόνευση και την πίεση χρόνου.

Διεκδικούμε
ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΨΙΜΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50%
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Caterpillar on February 15, 2023, 07:56:32 am
Ψήφισμα προς το ΔΣ του ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ για Τηλεπ Ι, Στοχαστικό Σήμα, Δομημένος Προγραμματισμός

Η εξεταστική φτάνει στο τέλος της και, για ακόμη μια φορά, δεν έλειψαν από αυτήν οι περιπτώσεις που λόγω θεμάτων παράλογης δυσκολίας οι κόποι μας, και τα αμέτρητα ξημεροβραδιάσματα πάνω από το βιβλίο, δεν ανταμείφθηκαν, με φυσικό επόμενο την απογοήτευση.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ[/b]
Λοιπόν στα τηλεπ ι και το στοχαστικό σίγουρα δεν είναι μαθήματα που βγαίνουν σε 5 μέρες, αλλά αν όντως κάποι@ έχει κάνει μια αξιολογη προσπάθεια αμέτρητων ξημεροβραδιάσματων πάνω από το βιβλίο ανταμείβεται σίγουρα θα πω. (τα ίδια μας έλεγαν και προπερσυ αλλη παρατάξη, τελικά όσοι ήταν να ανταμοιφθουν ανταμοίφθηκαν σε αυτά τα 2 μαθήματα) Για τον δομημένο πρέπει να αγωνιστεί ο σύλλογος (αφού το τμήμα δεν κάνει κάτι) να διδάσκεται από καθηγητή με κατάλληλο γνωστικό αντικείμενο και όχι από ΕΔΙΠ ηλεκτροακουστικής!

Σε καποιο ποστ σας ειπατε αν συμμετέχουν στις συνελευσεις φοιτητες μη παραταξιακοι θα εξυπηρετουν μονο τα συμφεροντα τους. Εσεις εδω τι κανετε? Μιλατε πιθανόν και σεις για τα προβληματα που αντιμετωπίσατε μέλη του σχήματος λογικά σε μαθηματα κορμου αφού είστε ποιο μικροί (νομίζω), να ξερετε έγιναν πολύ χειρότερα πράγματα σε άλλα μαθήματα τομέα... Κάνατε κάτι? Δεν βλέπω να ενδιαφερθηκατε όμως, πάλι για  δικα σας συμφέροντα διαμαρτύρεστε, δεν διαμαρτυρεστε συνολικα για τους φοιτητές που χαν πολυ μεφαλυτερα προβληματα σε καποια μαθηματα τομεα (σε τουλάχιστον 4 μαθήματα υπήρχαν προβλήματα, ρόλος σας είναι να ενημερώνεστε για τα προβλήματα ολων των φοιτητων και να βοηθάτε στην επιλυση τους, δεν το βλεπω να το κάνετε).

Κάποιο εκλεγμένο μέλος, (όχι δικό σας, άλλης παράταξης) μου χε πει κάποτε εσύ που μαθαίνεις τι γίνεται σε διάφορα μαθήματα να μας τα λες αυτά, και η απάντηση μου ήταν,  γιατί να σας τα λέω εγώ και να μην τα μαθαίνετε εσείς από πρώτο χέρι ?
  


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Rick Deckard on February 15, 2023, 10:07:33 am
Wait tho, τα θέματα που μπήκαν στο στοχαστικό και τηλεπ Ι ηταν τα κλασικά που βάζει καθε χρόνο.. τα περσινά του στοχαστικού ήταν πολύ πιο δυσκολα.... Τα δατε καθόλου τα θέματα;


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Caterpillar on February 15, 2023, 10:22:00 am
Wait tho, τα θέματα που μπήκαν στο στοχαστικό και τηλεπ Ι ηταν τα κλασικά που βάζει καθε χρόνο.. τα περσινά του στοχαστικού ήταν πολύ πιο δυσκολα.... Τα δατε καθόλου τα θέματα;
Αφου δεν θα μπουν και δεν θα μπουν στον κοπο να μας απαντησουν, (χλωμο το βλεπω και να μας διαβαζουν δλδ), ποια θεματα να δουν, θέλω να ξέρω κανα μαθημα τηλεπ ι παρακολουθησατε ολοκληρο? τα βιβλια του καραγιαννιδη/νεστωρα τα ανοιξατε καθολου ? ή μονο για ανακοινώσεις (προς προσωπικά/σχηματικά σας συμφέροντα)  μπαίνατε?   (οτι μπαινατε σε μαθηματα τους για τετοιες ανακοινωσεις μπαινατε το ξέρω)

Τέλος, σε μια αγορά εργασίας όπου στον κλάδο μας  χρειάζεται κυρίαρχα ο απόφοιτος να διακατέχεται από κρίση, καθώς η πληροφορία είναι άπλετη στο διαδίκτυο και απλά πρέπει να γνωρίζουμε ποια είναι η ορθότερη επιλογή, δεν προσφέρει τίποτα στο φοιτητή μια εξέταση που στηρίζεται στην απομνημόνευση και την πίεση χρόνου.
μας λετε τρεις και λιγο για την διασπαση του διπλωματος κλπ, αφού τοτε τα χει ολα στο διαδικτυο ποιος ο ρόλος της σχολής και του διπλωματος μας?  Θα μπορει ο/η αποφοιτος/η λυκειου (ουτε καν αποφοιτος, παιδακια μικρα, η γιαγια μου, ο παππους) με το διαδυκτιο να ξερει τα παντα και να βγει Γιατρος/Ηλεκτρολογος/Μηχανολογος/Δασκαλος του fb,του instgram και του youtube τοτε.





Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: okan on February 15, 2023, 11:18:23 am
Κάποιο εκλεγμένο μέλος, (όχι δικό σας, άλλης παράταξης) μου χε πει κάποτε εσύ που μαθαίνεις τι γίνεται σε διάφορα μαθήματα να μας τα λες αυτά, και η απάντηση μου ήταν,  γιατί να σας τα λέω εγώ και να μην τα μαθαίνετε εσείς από πρώτο χέρι ?

Πώς θα τα μάθουν από πρώτο χέρι; Θα παρακολουθούν τα μαθήματα που παρακολουθείς κι εσύ;


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: dimitrsimou on February 15, 2023, 11:20:50 am
Wait tho, τα θέματα που μπήκαν στο στοχαστικό και τηλεπ Ι ηταν τα κλασικά που βάζει καθε χρόνο.. τα περσινά του στοχαστικού ήταν πολύ πιο δυσκολα.... Τα δατε καθόλου τα θέματα;

Καλά τηλεπ 1 ( για στοχαστικα δεν ξέρω) δεν ήταν και κλασσικά τα θέματα.Ηταν δυσκολουτσικα σε σχέση με άλλες χρονιές. Ωστόσο δεν θεωρώ ότι ήταν τόσο δύσκολα για να συμπεριληφθούν στην ανακοίνωση.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Caterpillar on February 15, 2023, 11:26:10 am
Πώς θα τα μάθουν από πρώτο χέρι; Θα παρακολουθούν τα μαθήματα που παρακολουθείς κι εσύ;

Το θεμα ειναι οτι δεν εγιναν σε μαθηματα που παρακολουθω εγω :D,  παιδια που τα παθαν  μου  χουν πει διαφορα (οχι μεσω φορουμ, κανονικα δια ζωσης τις ελαχιστες φορες που πατησα σε μαθημαρα φετος εχω ακουσει διαφορα προβληματα, που εκλεγμένοι δεν τα ήξεραν ή εκαναν οτι δεν τα ξερουν :D). Οι εκλεγμενοι γιατί δεν τα ξερουν ομως? και τα μαθαινω εγω, ο Χ και Υ δεν καταλαβαινω, μαλλον τα αισθηματα ειναι αμοιβαια και απο τις 2 πλευρες :P

πχ το 1ο ποστ με τα πειθαρχικα και σε απαγορευω να ρθεις να δωσεις το μαθημα τις επομενες 2 εξεταστικες ηταν για τον χατζοπουλο/πιτσιανη το καλοκαιρι-σεπτεμβρη? στην πραγματικοτητα το προβλημα ειχε ξεκινησει ηδη απο περσυ τον φεβρουαριο, το μαθαν τα καμαρια μας? Οχι. Προσωπικα το μαθα τον Ιουνη τυχαια σε εξεταση αλλου μαθηματος, απο παιδι που το παθε (ουτε που τον ηξερα απλα ετυχε να κατσει κοντα μου). Πως θελουν να παιρνουν ψηφους οι κυριοι αν δεν ειναι διπλα στον φοιτητη και στα προβληματα του? Τα προβληματα των  μελων του καθε σχήματος προσπαθουν να λυσουν μονο, απο οτι βλεπω.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: The Audacious AI on February 15, 2023, 11:41:30 am
Πώς θα τα μάθουν από πρώτο χέρι; Θα παρακολουθούν τα μαθήματα που παρακολουθείς κι εσύ;

Ε η αλήθεια είναι ότι έχουμε μέσα που συζητάμε και μαθαίνουμε πράγματα. Δεν είναι μυστικό του κράτους.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Rick Deckard on February 15, 2023, 12:59:25 pm
Επίσης για τα πρότυπα που οι βαθμοί έχουν στατιστικά Πεδίου 2 δεν θα μιλήσετε; Αυτό δεν εμποδίζει τους φοιτητές να πάρουν πτυχίο, ειδικά στο 9ο εξάμηνο που είναι και το τελευταίο;


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Caterpillar on February 15, 2023, 13:16:50 pm
Επίσης για τα πρότυπα που οι βαθμοί έχουν στατιστικά Πεδίου 2 δεν θα μιλήσετε; Αυτό δεν εμποδίζει τους φοιτητές να πάρουν πτυχίο, ειδικά στο 9ο εξάμηνο που είναι και το τελευταίο;

Ελα ντε στον κοσμο τους ειναι, και στην αρχιτεκτινικη υπολογιστων επεσαν τα ποιο κουλα θεματα ολων των εποχων, θα κανετε τπτ? Τωρα που σας το παμε ισως κανετε γτ ερχοβται και εκλογές και πως θα μαζεψετε ψηφαλακια, ηδη επρεπε να χατε αντιδράσει και για τα 2 μαθήματα, αγαπητοί μου.Το ενα ηταν και υποχρεωτικο στο ΠΠΣ!


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: ChrisKaloy-Kakou on February 15, 2023, 15:14:41 pm
Άσχετο, δεν είμαι στην Αντισταση, αλλά προσπαθώ εδώ και μέρες να μάθω τι έπαιξε αρχιτεκτονική και μικρό 1 και δε μου λέει κανείς ακριβώς τι έγινε  :P στείλτε κάνα pm αν μπορείτε.

Επίσης για πρότυπα μια ενημέρωση αν γίνεται.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Nikos_313 on February 15, 2023, 17:47:47 pm
Να επισημάνω κάποια πράγματα για την εξέταση του Δομημένου φέτος, μιας και δεν έχουμε πολλούς πρωτοετείς στο φόρουμ για να μας τα πούνε.
Φέτος, ο Σεβαστιάδης επέλεξε στον Δομημένο να πραγματοποιήσει κάμποσα εβδομαδιαία εργαστήρια (νομίζω 12-13). Τα φετινά εργαστήρια έγιναν στην Βεργίνα, και ουσιαστικά ήταν ασκήσεις πάνω στο προγραμματισμό, πολλές δεν ήταν όμοιες με τα περσινά εργαστήρια και οι περισσότερες ήταν απλά μεταφρασμένες ασκήσεις από διάφορα site με προγράμματα της C που βρήκε ο Σεβ στο Google. Ο κώδικας από αυτά τα προγράμματα έπρεπε οι φοιτητές να τον γράψουν στο elearning, και να περάσουν τον έλεγχο του για να πάρουν τον έξτρα βαθμό από το εργαστήριο (ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό  :P).
Στην εξέταση, φέτος, μετά από πολύ γκρίνια από την Αντίσταση στις προηγούμενες εξεταστικές, δεν είχε αρνητική βαθμολογία, βέβαια δεν εξέτασε καθόλου θεωρία... Έτσι, τα φετινά θέματα στον Δομημένο προγραμματισμό ήταν απλά ασκήσεις που ζητούσαν από τον φοιτητή να γράψει κώδικα, κάνοντας την εξέταση 100 φορές πιο δύσκολη για κάποιον που δεν είναι καλός στον κώδικα ενώ, δεν έβαλε καθόλου πολλαπλής επιλογής...

Δείτε και μόνοι σας τα θέματα. Ήταν αρκετά απαιτητικά για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα το συγκεκριμένο μάθημα. Είμαι τυχερός που το πέρασα τα προηγούμενα έτη, γιατί παίζει να είναι το δυσκολότερο μάθημα του πρώτου έτους, αυτήν την στιγμή...

Καλά τηλεπ 1 ( για στοχαστικα δεν ξέρω) δεν ήταν και κλασσικά τα θέματα.Ηταν δυσκολουτσικα σε σχέση με άλλες χρονιές. Ωστόσο δεν θεωρώ ότι ήταν τόσο δύσκολα για να συμπεριληφθούν στην ανακοίνωση.
Συμφωνώ, για τα τηλεπ 1, ήταν αρκετά απαιτητικά τα θέματα και μερικά, πολύ περίεργα σε σχέση με αυτά που κάνανε μέσα στην τάξη...
Για το στοχαστικό, τα θέματα ήταν λίγο πιο εύκολα από τα περσινά θέματα του Φεβρουαρίου. Το θέμα 3, ειδικά, ήταν ουσιαστικά η άσκηση 7.25 και 7.27 (σελ. 628-631) από το βιβλίο του Νέστωρα.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Chr1sgr on February 15, 2023, 18:11:10 pm
.
άστα να πάνε. Δεν ξέρω πότε να το δώσω. Θα το αφήσει ποτέ ο σεβραστιαδης;

sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Caterpillar on February 15, 2023, 18:36:58 pm
Ασχετο, αλλά πολυ φασαρια  κανατε κατα διαστηματα στην αποτυχημενη συνέλευση σμρ. Γράφαμε δίπλα στην 3, σεβασμός 0 στους συμφοιτητες σας, μπραβο σας για αλλη μια φορα. (σε ολους που εκαναν φασαρια παει, οχι στην αντισταση)


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Thunderlord on February 15, 2023, 18:52:02 pm
Να επισημάνω κάποια πράγματα για την εξέταση του Δομημένου φέτος, μιας και δεν έχουμε πολλούς πρωτοετείς στο φόρουμ για να μας τα πούνε.
Φέτος, ο Σεβαστιάδης επέλεξε στον Δομημένο να πραγματοποιήσει κάμποσα εβδομαδιαία εργαστήρια (νομίζω 12-13). Τα φετινά εργαστήρια έγιναν στην Βεργίνα, και ουσιαστικά ήταν ασκήσεις πάνω στο προγραμματισμό, πολλές δεν ήταν όμοιες με τα περσινά εργαστήρια και οι περισσότερες ήταν απλά μεταφρασμένες ασκήσεις από διάφορα site με προγράμματα της C που βρήκε ο Σεβ στο Google. Ο κώδικας από αυτά τα προγράμματα έπρεπε οι φοιτητές να τον γράψουν στο elearning, και να περάσουν τον έλεγχο του για να πάρουν τον έξτρα βαθμό από το εργαστήριο (ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό  :P).
Στην εξέταση, φέτος, μετά από πολύ γκρίνια από την Αντίσταση στις προηγούμενες εξεταστικές, δεν είχε αρνητική βαθμολογία, βέβαια δεν εξέτασε καθόλου θεωρία... Έτσι, τα φετινά θέματα στον Δομημένο προγραμματισμό ήταν απλά ασκήσεις που ζητούσαν από τον φοιτητή να γράψει κώδικα, κάνοντας την εξέταση 100 φορές πιο δύσκολη για κάποιον που δεν είναι καλός στον κώδικα ενώ, δεν έβαλε καθόλου πολλαπλής επιλογής...

Δείτε και μόνοι σας τα θέματα. Ήταν αρκετά απαιτητικά για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα το συγκεκριμένο μάθημα. Είμαι τυχερός που το πέρασα τα προηγούμενα έτη, γιατί παίζει να είναι το δυσκολότερο μάθημα του πρώτου έτους, αυτήν την στιγμή...
Συμφωνώ, για τα τηλεπ 1, ήταν αρκετά απαιτητικά τα θέματα και μερικά, πολύ περίεργα σε σχέση με αυτά που κάνανε μέσα στην τάξη...
Για το στοχαστικό, τα θέματα ήταν λίγο πιο εύκολα από τα περσινά θέματα του Φεβρουαρίου. Το θέμα 3, ειδικά, ήταν ουσιαστικά η άσκηση 7.25 και 7.27 (σελ. 628-631) από το βιβλίο του Νέστωρα.

Πρέπει να διαχωρίσουμε το πότε πρέπει να γκρινιάξουμε και πότε πρέπει να παραπονεθούμε. Επειδή δεν είχε ερωτήσεις πολλαπλής όντως η εξέταση μπορεί να έγινε πιο δύσκολη. Αυτό δεν είναι τόσο βολικό, αλλά δεν είναι ότι ήταν δικαίωμά μας να έχει η εξέταση πολλαπλής. Ναι, έτσι δυσκολεύεται κάποιος που δεν ξέρει κώδικα, αλλά μήπως αυτός δεν θα έπρεπε να περάσει στο πρώτο πλαίσιο ένα μάθημα προγραμματισμού; Επίσης νομίζω είναι λίγο άσχετο το αν τον ενδιαφέρει κάποιον το μάθημα. Δεν πιστεύω ότι οι εξετάσεις οφείλουν να δίνουν χώρο σε κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει το μάθημα να περάσει, χωρίς να δουλέψει για αυτό.

Και αυτό δεν το λέω για την αντίσταση ή κάποιο άλλο σχήμα. Απλά έχω παρατηρήσει τόσα χρόνια ότι μας άρεσει πολύ να γκρινιάζουμε και να κατηγορούμε τους καθηγητές, όταν πολλές φορές απλά φταίμε εμείς


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Elliot Alderson on February 16, 2023, 13:03:27 pm
Ας πω την άποψη μου και εγώ για τα Στοχαστικά και τα Τηλεπ Ι

Στοχαστικά: Τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας, σχεδόν όλα γνωστά από άλλα χρόνια και κάποια παρόμοια με αυτά που λύσαμε στις διαλέξεις. Το μικρό πρόβλημα ήταν ο χρόνος. Μας έδωσε 2 ώρες και 15 λεπτά παράταση μιας και κατάλαβε μάλλον ότι ήταν λίγο, αλλά με τον χρόνο αυτό για κάποιον που ήξερε να λύνει το τεστ έβγαινε (σχετικά) άνετα.

Τηλεπ Ι: Τα τηλεπ Ι είναι λίγο διαφορετική ιστορία. Τα θέματα ήταν όντως λίγο κουλά, ενώ τις προηγούμενες εξεταστικές υπό Νέστορα- Καραγιαννίδη ήταν πολύ ευκολότερα από αυτά που έπεσαν φέτος. Το πρόβλημα μου είναι κυρίως με το θέμα 3, που δεν λύσαμε παρόμοιο ούτε υπάρχει στο βιβλίο αλλά σύμφωνα με γνώσεις που έχεις μπορείς δειλά δειλά να το βγάλεις. Επίσης έλλειπε μια σημαντική πληροφορία του εύρους ζώνης του IF φίλτρου, που αν δεν κάνω λάθος χρειαζόταν για να είναι ολοκληρωμένη η άσκηση. Υποερωτημα με NBFM στο οποίο δεν δώσαμε καθόλου σημασία στην τάξη, ούτε για τρόπο εύρεσης περιβάλλουσας (το έγραφε στο βιβλίο σε κεφάλαιο που ήταν εκτός). Και τέλος, το τελευταίο ερώτημα του τεστ αν θέλετε δείτε το, κατά τη γνώμη μου είναι μεγάλη βλακεία και δεν ελέγχει αν ο φοιτητής γνωρίζει ATD converter οπότε δεν κατάλαβα το νόημα.

Γενικά βγήκα από την αίθουσα νιώθοντας λίγο αδικημένος γιατί αν έγραφα τις προηγούμενες φορές θα έπαιρνα στάνταρ 10, και ήξερα το μάθημα τέλεια. Για στοχαστικά δεν έχω σχεδόν κανένα παράπονο, για τηλεπ έχω δύο τρία όπως είπα πάνω, αλλά όχι αρκετά ώστε να με αντιπροσωπεύουν αυτά που γράφει η αντίσταση. Αν ήταν να εκφράσω τα παράπονα μου θα ήταν κάπως έτσι:

"Καραγιαννίδη, τρολλαρες λίγο τα θέματα φέτος. Οι ενστάσεις μου είναι τάδε τάδε τάδε, γιατί στο βιβλίο λες τάδε που είναι αντιφατικό, και την επόμενη φορά παρακαλώ βάλε κάτι που όντως εξετάζει τη γνώση του φοιτητή και όχι βλακειουλες όπως το 4γ. Απλά μην συνεχίσει έτσι η κατάσταση στις επόμενες εξεταστικές γιατί θα αναγκαστούμε να κάνουμε πολύ μεγαλύτερα παράπονα"

Οι ενστάσεις στα θέματα πρέπει να ειναι συγκεκριμένες. Αν μιλάμε γενικά τότε χανόμαστε στη γενικότητα. Αν απαντήσετε θα ήθελα να μάθω ποιες είναι οι ενστάσεις στα στοχαστικά. Μπορεί στο τέλος να βρεθω σύμφωνος με αυτά που λέτε. Χρειάζομαι μια καλύτερη εξήγηση


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Caterpillar on February 16, 2023, 13:07:06 pm
Οι ενστάσεις στα θέματα πρέπει να ειναι συγκεκριμένες. Αν μιλάμε γενικά τότε χανόμαστε στη γενικότητα. Αν απαντήσετε θα ήθελα να μάθω ποιες είναι οι ενστάσεις στα στοχαστικά. Μπορεί στο τέλος να βρεθω σύμφωνος με αυτά που λέτε. Χρειάζομαι μια καλύτερη εξήγηση
Καημο το χω να απαντησουν μια φορα σε κατι, ποτέ δεν απαντούν  :P.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: JTS on February 16, 2023, 14:17:46 pm
Αν ο σεβαστιάδης έκανε actually καλό μάθημα θα ήταν οκ να βάλει πιο τσιμπημένα θέματα. Δεν ειναι τυχαιο που παπαλαμπρου σιαχαλου κεχαγια δημητριου ηταν γεματες οι ταξεις και ο σεβ ειχε 30 - 40 ατομα.. ολοι ψουνη βλεπαμε μπας και βγαλουμε ακρη.
Ακραια βαρετη μεθοδος διδασκαλιας. Κλειστα τα φωτα,σκοταδι στο αμφιθεατρο και περιγραφη του pdf. Χαιρω πολυ  :D

Ο κώδικας από αυτά τα προγράμματα έπρεπε οι φοιτητές να τον γράψουν στο elearning, και να περάσουν τον έλεγχο του για να πάρουν τον έξτρα βαθμό από το εργαστήριο (ξέρουμε όλοι τι σημαίνει αυτό  :P).

Αυτο δεν ισχυει. Τα εργαστηρια δεν βαθμολογοντουσαν, απλως ηταν υποχρεωτικη η παρακολουθηση. Είχε εξτρα βαθμο αν ηθελες μια προαιρετικη εργασια τα χριστουγγενα.

Επίσης:

Εγω θεωρω πως ειναι φουλ προβληματικη η φαση με το code runner στα εργαστηρια και στην εξεταση. Πρεπει να γραψεις τον κωδικα ακριβως οπως το θελει ο σεβ. Αν εγω δηλαδη παω να λυσω μια ασκηση με 3 ερωτηματα, εχω τα 2 σωστα και το 3ο το κανω λαθος, βγαινει κοκκινο στο συστημα και χανω ολο το θεμα!!!(true story, λεει οτι θα τα δει εκεινος κ θα τα βαθμολογησει αναλογα, αλλα εσενα εκεινη την στιγμη η ψυχολογια σου ειναι στα πατωματα).Η εαν εγω πχ βρω αλλο τροπο να λυσω καποιο ερωτημα ο οποιος ειναι θεωρητικα σωστος, αντι να ανταμοιφθω σαν μηχανικος που βρηκα κι αλλη λυση τρωω x απο το συστημα, γιατι δεν το εκανα ετσι οπως πρεπει!

Για τα θεματα:

Για καποιον που ειχε λυσει πολλες ασκησεις εβγαιναν. Υπηρχαν παιδια που εγραψαν πολυ καλα. Απλα θεωρω οτι αν δεν ειχες καποια ενασχοληση με τον προγραμματισμο προηγουμενως στην ζωη σου (το οποιο ειναι η πραγματικοτητα για τους περισσοτερους μας) επρεπε να ιδρωσει ο κωλος σου στην καρεκλα και να προετοιμαστεις καλα. sucks αλλα τι να κανουμε. Σεπτεμβρης  :D





Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
Post by: Caterpillar on February 16, 2023, 14:45:37 pm
 Παντως μην φοβηθεις την c++ , μπορει να μην την εχει φετος ο Θεμαρος οπως τα τελευταια 4  χρονια, αλλα την εχει ο Συμεωνιδης (ο καθηγητης της ομαδας που ειναι ο Θεμαρος) ειναι πολυ καλος και αυτος και το τονιζω ειναι το αντικειμενο του αυτα τα μαθηματα, καμια σχεση με τον σεβ που ουτε του αντικειμενου του είναι οι προγραμματισμοι, ουτε κανει καλο μάθημα και οι εξετασεις του ειναι για τα πανυγηρια.