THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: XristosGakidis on August 26, 2022, 17:12:42 pm



Title: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Post by: XristosGakidis on August 26, 2022, 17:12:42 pm
Όλοι στην κινητοποίηση του ΦΣ Ηλ/Μηχ στο γραφείο του Πιτσιάνη στις 2 Σεπτεμβρίου στις 12:00 έτσι ώστε να μην αποκλειστεί κανένας συνάδελφος μας από την εξέταση του μαθήματος Οργάνωση Υπολογιστών.

(https://i.ibb.co/3vqbGCy/IMG-20220826-170217.jpg)


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Post by: np-complete on August 30, 2022, 20:21:07 pm
Αν μου επιτρέπετε, ας ξεκινήσουμε την συζήτηση εδώ, κι αν δεν βγει άκρη να συνεχίσουμε με την κινητοποίηση στο γραφείο ή στο αμφιθέατρο.

Κανένας μας δεν θέλει να είναι ούτε επιτηρητής ούτε επιτηρούμενος.

Συγκεκριμένα για την απόφαση του συλλόγου παρακαλώ να σχολιάσουμε τα παρακάτω σημεία:

1) Είναι "παραβατική συμπεριφορά" ή είναι παραβατική συμπεριφορά το να

πάρεις την εργασία συναδέλφου χωρίς την ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη του, και να την καταθέσεις ως προσωπική ατομική εργασία για βαθμό, χωρίς αναφορά στην πηγή της;

Αν θεωρείτε το μηδενισμό στην Εξεταστική Ιουνίου και αποκλεισμό από την Εξεταστική Σεπτεμβρίου υπερβολική, παραθέστε τα επιχειρήματα σας.

2) Είναι αυθαίρετη η ερμηνία του κανονισμού; Παρακαλώ δείτε https://www.lib.auth.gr/el/ethics2021

Άρθρο 4
ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
4. Οφείλουν: (α) να μην εμφανίζουν σαν δικά τους τα πνευματικά δημιουργήματα άλλων, όταν εκπληρώνουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις στο πλαίσιο είτε της διδακτικής, είτε της ερευνητικής διαδικασίας, (β) να μην παρουσιάζουν εργασίες που έχουν εκπονηθεί συνεργατικά με άλλους φοιτητές σαν δημιούργημα ατομικό, χωρίς ονομαστική αναφορά των συνεργατών και της συμμετοχής τους, [...] (δ) να αποφεύγουν κάθε λογοκλοπή, δηλαδή αντιγραφή κειμένων από εργασίες τρίτων, χωρίς αναφορά στην πηγή της προέλευσής τους, κατά την εκπόνηση εργασιών που τους ανατίθενται από το διδακτικό προσωπικό στο πλαίσιο μαθημάτων ή φροντιστηρίων.



Το κείμενο της απόφασης επιπλέον αναφέρεται σε θέματα που είναι τελείως άσχετα και σπιλώνουν την Οργάνωση Υπολογιστών χωρίς λόγο.

3) Μαζικά κοψίματα:

Στατιστικά Εξέτασης Ιουνίου 2022
495 εγγεγραμμένοι
Βαθμολογημένοι 276
Επιτυχόντες 182


4) Ακυρωσεις εξετάσεων που κάνουν άνω-κάτω το πρόγραμμα των φοιτητών

Δεν ακυρώθηκε ποτέ εξέταση Οργάνωσης Υπολογιστών. Αντίθετα, κάνουμε ιδιαίτερες προσπάθειες να βοηθήσουμε όσους θέλουν να εξεταστούν με το να

 α) προσφέρουμε απόμακρη εξέταση σε όσους αιτιολογημένα το χρειάζονται, γραπτή εξέταση αντί για τερματικό ή προφορική εξέταση
 β) κάνουμε κρατήσεις θέσεων έτσι ώστε να γνωρίζουν οι συνάδελφοι σε ποια αίθουσα και ποια ώρα να προσέλθουν. Δεχόμαστε ακόμα και αυτούς που δεν έκαναν κράτηση αν υπάρχει διαθέσιμος σταθμός εργασίας στην εξέταση.

5) Εντατικοποίηση σπουδών

Η Οργάνωση Υπολογιστών είναι είναι ένα βασικό μάθημα κορμού με εξαιρετικά μεγάλο αριθμό εγγεγραμμένων. Φέτος είχαμε 611.

Για να βοηθήσουμε τη μαθησιακή διαδικασία προσφέρουμε ένα σχετικά μεγάλο αριθμό (5 ή 6) από κουίζ/εργασίες κάθε 2-3 εβδομάδες κατα τη διάρκεια όλου του εξαμήνου.

Φέραμε το code runner στο e-learning για να μπορούν οι προγραμματιστικές εργασίες να τρέχουν σε sandbox server, να ελέγχονται αυτόματα και να δίνουν κάποιο βασικό feedback στο χρήστη.

Για να αποθαρρύνουμε την απερίσκεπτη αντιγραφή, αναπτύξαμε μεθοδολογία και λογισμικό ανοιχτού κώδικα που συνθέτει πολλαπλές παρόμοιες ασκήσεις παραμετρικά μέσα από κώδικα και τις συντάσει με το συντακτικό για το e-learning https://github.com/laserscout/moodle-ribbon/blob/master/MOODLEMOOT-2019-RIBBON-main.pdf 

Δε θα ισχυριστώ ότι όλα δούλεψαν τέλεια. Υπήρξαν τεχνικές αστοχίες με τα λογισμικά λόγω αναβάθμισης του moodle/e-learning αλλά και λάθη δικά μας. Στις περιπτώσεις λάθους δόθηκε ο πλήρης βαθμός.

Ο τρόπος βαθμολόγησης στην Οργάνωση Υπολογιστών είναι ιδιαίτερα φιλικός.

α) Στις εξετάσεις προσφέρονται πολλά θέματα και με μεγάλο εύρος, τα θέματα πάντα έχουν συνολική βαθμολογία που ξεπερνά το 10 με αποτέλεσμα να έχουν περισσότερες ευκαιρίες να πιάσουν βάση οι πολλοί -- δυστυχώς έτσι αδικούνται οι 3-4 που ξεπερνούν το 10 και δε μπορώ να τους βάλω παραπάνω--

β) Η κατάθεση των εργασιών είναι προαιρετική και η βαθμολογία των εργασιών μονάχα βελτιώνει και δεν προσμετράται αν μειώνει το βαθμό στις Εξετάσεις. Μονάχα αν ο βαθμός των εργασιών ξεπερνά κατά πολύ το βαθμό εξέτασης ο βαθμός των εργασιών δεν προσμετράται αν πχ έχεις μέσο όρο 10 στις εργασίες αλλά γράψεις 6.

γ) Δεν θα ισχυριστώ ποτέ ότι ο τρόπος που βαθμολογούμε έχει υψηλή διακριτική ικανότητα. Αλλά σε αδρές γραμμές δεν πέφτει έξω. Φοιτητές με 5-6 στην Οργάνωση Υπολογιστών, 3-4 χρόνια αργότερα δεν βγάζουν μέσο όρο πάνω από 7 κι ας έχουν βαθμολογιθεί σε 50+ άλλα μαθήματα. και το αντίστροφο, καλός βαθμός στην ΟΥ συνήθως αντιστοιχεί και σε καλό βαθμό στο δίπλωμα. Με το παραπάνω κατα νου, ποτέ δεν κόπηκε κάποιος με βαθμό 4.35 ή μεγαλύτερο. Αντίθετα, ξανακοιτάμε γραπτά για να δώσουμε μερικό βαθμό ώστε να μην είναι στη γκρίζα ζώνη 3.8-4.35.

Πως είναι δυνατόν να μου προσάπτετε τα παραπάνω (3-4-5) με την προσωποιημένη κοινητοποίηση σας; Ποια μαθήματα έχουν καλύτερο και πιο φιλικό τρόπο αντιμετώπησης των διδασκομένων;

Φοιτητές που συνεργαστήκαμε μαζί δουλεύουν σε αξιόλογα ιδρύματα κι εταιρίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό πχ Mathworks, Tesla, MIT, Duke, ARM, NVIDIA, Riot Games, Apple, Google, Meta, Moduleering, Beta κι αλλού. Θεωρείτε ότι έφτασαν εκεί με χαλαρή προσπάθεια χωρίς εντατικές σπουδές ή ότι χαλάρωσαν μετά το πέρας των σπουδών τους; Όταν θα ξεκινήσετε τη δική σας εταιρεία και δε θα βγαίνει το νοίκι των χώρων, η δόση Cadence, και το μισθολόγιο για τον επόμενο μήνα αν δε παραδωθεί το προϊόν έγκαιρα και θα πρέπει να διαλέξετε ποιον θα απολύσετε για να κερδίσετε λίγο χρόνο, να μου ξαναπείτε τη θέση σας για την εντατικότητα και της συνθήκες γαλέρας μέσα, όχι έξω.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Post by: Μπιγκόνια on August 30, 2022, 22:03:18 pm

γ) Δεν θα ισχυριστώ ποτέ ότι ο τρόπος που βαθμολογούμε έχει υψηλή διακριτική ικανότητα. Αλλά σε αδρές γραμμές δεν πέφτει έξω. Φοιτητές με 5-6 στην Οργάνωση Υπολογιστών, 3-4 χρόνια αργότερα δεν βγάζουν μέσο όρο πάνω από 7 κι ας έχουν βαθμολογιθεί σε 50+ άλλα μαθήματα. και το αντίστροφο, καλός βαθμός στην ΟΥ συνήθως αντιστοιχεί και σε καλό βαθμό στο δίπλωμα.
Αυτό δεν νομίζω οτί ισχύει και φαίνεται και πολύ vague. Εκτός το ότι είμαι παράδειγμα με βαθμό <= 6 στην ΟΥ και τελικό βαθμό > 8 (οκ προφανώς υπάρχουν εξαιρέσεις και θα μπορούσα να είμαι απλά αυτό), πολλά παιδιά θα βρουν τελικά ενδιαφέρον στη σχολή σε πράγματα αρκετά άσχετα με την ΟΥ. Άρα υπάρχουν άτομα που δεν τους ενδιαφέρει η ΟΥ και για αυτό μπορεί να γράψουν 5-6 αλλά να γράφουν πολύ καλύτερα σε μαθήματα που τους ενδιαφέρουν ή σε καθηγητές που ο τρόπος διδασκαλίας τους, τους βολεύει παραπάνω και να καταλήξουν πολύ άνετα με μέσο όρο > 7 ή και >> 7.


Title: Re:
Post by: Caterpillar on August 30, 2022, 23:57:16 pm
Αν και δεν συμφωνώ με το αρχικό post των ΕΑΑΚ, στέκομαι σε άλλα πράγματα πέρα από την εξέταση του μαθήματος. Συμφωνώ με την Μπιγκόνια, μιας που και εγώ είμαι αλλη μια εξαίρεση αλλά θα πω και το εξής που ίσχυε σε εμένα, ίσως ο τρόπος διδασκαλίας κάποιων μαθημάτων κάνει αρκετά άτομα να χάσουν το ενδιαφέρον για το μάθημα και τελικά να το μισήσουν, ωστόσο ευτυχώς μετέπειτα κάποιοι μέσα από τα μαθήματα τους φροντίσαν να μας οδηγήσουν στον σωστό δρόμο...

Φοιτητές όλου του τμήματος διαπρέπουν σε γνωστές εταιρίες, ανεξάρτητα αν πέρασαν ή δεν πέρασαν από κάποιους συγκεκριμένους τομείς, σίγουρα για να είναι εκεί δούλεψαν και δουλευούν για να είναι σε αυτές τις θέσεις αλλά  κάποιοι από αυτούς μπορεί να έχουν και 5 σε κάποιο μάθημα, ένα 5 σε κάποιο μάθημα από τα 50 δεν σημαίνει ότι κάποιος δεν είναι καλός μηχανικός. Επίσης το ότι έγραψε κανείς 10 ή 11 ή 12 σε ένα μάθημα δεν σημαίνει ότι ο τύπος είναι Einstein απλά έκατσε έμαθε 10 πράγματα, αυτά τα πράγματα αν δεν τα καλλιεργήσει στην συνέχεια μετά από λίγο καιρό θα τα χει ξεχάσει ή αυτός που έγραψε 5 στο μάθημα, μπορεί στην συνέχεια να κάτσει να ασχοληθεί με το αντικείμενο και να γίνει πολύ καλύτερος από αυτόν που πήρε 10 και δεν το καλλιέργησε γιατί μπορεί εν τέλη να μην τον ενδιέφερε το αντικείμενο. Και γενικά σε έναν κλάδο της επιστήμης με 1002 παρακλάδια κάποιοι ενδεχομένως τα πρώτα χρόνια των σπουδών να μην έχουν κατασταλάξει στο τι είναι αυτό που τους αρέσει τελικά ή να νομίζει οτί τους αρέσει κάτι το οποίο τελικά δεν του αρέσει.

Βλέπω συνεχώς κάποιοι εστιάζουν σε μια εξέταση, το πρόβλημα συνήθως μπορεί να μην είναι στην εξέταση αλλά στο τι γίνεται πριν την εξέταση...  8))