THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: nikd on September 19, 2021, 18:20:04 pm



Title: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: nikd on September 19, 2021, 18:20:04 pm
http://arage-e-a-a-k.blogspot.com/2021/09/61-1.html (http://arage-e-a-a-k.blogspot.com/2021/09/61-1.html)
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΣ!
ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΕΤΟΥΣ!
[...]
1. Δεν αρκεί η εναντίωση στην ηλεκτρονική εξεταστική. Σημασία έχει ποιος θα τη φορτωθεί στις πλάτες του: το Υπουργείο ή οι φοιτητές-τριες, ακόμα και οι καθηγητές-τριες;
2. Δεν αρκεί να λες ότι είσαι υπέρ της δημόσιας-δωρεάν παιδείας. Αυτό το δείχνεις στην πράξη όταν καταφέρνεις να μην πληρώνεις για τις σπουδές σου, για τη σίτιση, τη στέγαση, τα αναλώσιμα. Η επιλογή ανάμεσα σε 80 ευρώ homelab ή εξεταστική φιάσκο είναι η επιτομή τη διάλυσης της δημόσιας-δωρεάν παιδεία “με το γάντι”, αλλά και τους πως η τηλεκπαίδευση εντείνει αυτή την κατάσταση γιατί σε αναγκάζει να θέτεις τέτοια δίπολα στον εαυτό σου.
3. Δεν υπάρχει πολιτισμένος τρόπος να είναι αδιάβλητη η ηλεκτρονική εξεταστική.
4. Η ηλεκτρονική εξεταστική δε βελτιώνεται με τεχνικά τερτίπια γύρω από πλατφόρμες (είτε είναι το elearning είτε η Ιθάκη), ούτε με απαλλακτικές εργασίες. Τελικά δεν αποσυμφορήθηκε αρκετά η Ιθάκη. Αυτό δε σημαίνει ότι όλα αυτά κάνουν απαραίτητα κακό. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να ερωτηθούν οι φοιτητές!
5. Η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση, όσο καλές προθέσεις και να υπάρχουν. Το θεσμικό πλαίσιό της παίρνει ωραίες ιδέες (όπως τα homelabs) και τα μετατρέπει σε παραγωγούς ταξικών φραγμών και εντατικοποιημένα μέσα για να αποφύγεις μια εξέταση-φιάσκο.
6. Τελικά κάποιοι είχαν δίκιο που αμφισβητούσαν τους θεσμούς του πανεπιστημίου. Αφενός δομές όπως η σύγκλητος, τα τμήματα, το Υπουργείο και οι Κοσμητείες. Αφετέρου πρακτικές όπως η αξιολόγηση που για το τμήμα είναι άριστα την ώρα που συμβαίνουν όλα αυτά και πολλά άλλα που θα φανούν μόλις ανοίξουν οι σχολές. Καλά κάνουμε και σας παίρνουμε στο ψιλό και δεν ανεχόμαστε να μας αντιμετωπίζετε με τα πρωτόκολλά σας σαν “ενόχους μέχρι αποδείξεως του εναντίου”.[...]


Title: Re: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: nikd on September 20, 2021, 15:10:40 pm
https://authgr.zoom.us/j/96986895545?pwd=NGtDZ2JSOHAvM0djc2VwVzhyZlRmUT09 (https://authgr.zoom.us/j/96986895545?pwd=NGtDZ2JSOHAvM0djc2VwVzhyZlRmUT09)
Το λινκ για αύριο 13:00, συμμετέχουμε μαζικά για να στηρίξουμε τους -τις συμφοιτητές-τριες που πλήττονται από την ηλεκτρονική εξεταστική!


Title: Re: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: ChrisKaloy-Kakou on September 20, 2021, 15:17:26 pm
Ε, πέρα απ' την πλάκα μπείτε όποιος-α μπορεί, ακόμα και να το έχετε περάσει. Μπορείτε να συνεισφέρετε: (α) στο πώς ήταν παλιά το μάθημα αν το περάσατε παλιά, (β) στο πώς είναι τώρα αν το περάσατε πρόσφατα. Πάμε να κερδίσουμε κι αυτό!


Title: Re: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: Caterpillar on September 20, 2021, 15:32:15 pm
2. Δεν αρκεί να λες ότι είσαι υπέρ της δημόσιας-δωρεάν παιδείας. Αυτό το δείχνεις στην πράξη όταν καταφέρνεις να μην πληρώνεις για τις σπουδές σου, για τη σίτιση, τη στέγαση, τα αναλώσιμα. Η επιλογή ανάμεσα σε 80 ευρώ homelab ή εξεταστική φιάσκο είναι η επιτομή τη διάλυσης της δημόσιας-δωρεάν παιδεία “με το γάντι”, αλλά και τους πως η τηλεκπαίδευση εντείνει αυτή την κατάσταση γιατί σε αναγκάζει να θέτεις τέτοια δίπολα στον εαυτό σου.


Tα 80 ευρώ που λέει η ανακοίνωση είναι υπερβολικά για τα μπιχλιμπίδια του homelab. Το μόνο που μπορεί να ξεφύγει στην τιμή είναι το πολύμετρο και το raster, το αν θέλει κάποιος ένα καλό-ακριβό πολύμετρο ή ένα τεράστιο ράστερ με μεταλική βάση από κάτω δεν σημαίνει ότι χρειάζονται 80 ευρώ για το homelab, μια μέση τιμή για κάποιον που δεν έχει ούτε τις μπαταρίες στο σπίτι, γύρω στα 40 ευρώ βγαίνει. Και τα μπιχλιμπίδια του homelab παίζει να χρειαστούν σε περισσότερους, σε σχέση με τα μπιχλιμπίδια του σχεδίου που είναι παντελώς άχρηστα.


Title: Re: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: ChrisKaloy-Kakou on September 20, 2021, 16:28:41 pm
Έτσι είπαν τα παιδιά, είναι και μια κοπέλα από το σχήμα που είχε πάρει. Δεν ξέρω, παίζει να 'ναι το κόνσεπτ ότι "αφού θα τα δώσω να πάρω τουλάχιστον κάτι καλό ίσως". Όπως και να 'χει εγώ θυμάμαι παλιά που πολύμετρα είχε στο εργαστήριο  ;)


Title: Re: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: trolllollol on September 20, 2021, 18:13:10 pm
οταν ο μητρακος τους περναει ολους με εργασια της πουτσας δεν ανοιγει ρουθουνι αλλα οταν ειναι να βαλουν ενα 30-40 ευρω για το homelab ειναι ο κακος της υποθεσης


Title: Re: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: Mandalorian on September 20, 2021, 18:42:38 pm
οταν ο μητρακος τους περναει ολους με εργασια της πουτσας δεν ανοιγει ρουθουνι αλλα οταν ειναι να βαλουν ενα 30-40 ευρω για το homelab ειναι ο κακος της υποθεσης

Ούτε το ένα είναι σωστό ούτε και το άλλο. Μη μπερδεύουμε τα πράγματα. Το λάθος, κατ' εμέ, του Μητράκου στη συγκεκριμένη περίπτωση (εξέταση Κ1) είναι η εμμονή που δείχνει στη χρήση της Ιθάκης. Το να περιορίζεις τους φοιτητές στο να υποβάλλουν συγκεκριμένου τύπου και μεγέθους αρχεία, είναι μέγα σφάλμα και προσθέτει έξτρα άγχος στον φοιτητή που πρέπει να ικανοποιήσει μια ακόμη παράλογη απαίτηση. Δυστυχώς έχουμε δει πολλές τέτοιες απαιτήσεις στις ηλεκτρονικές εξεταστικές.


Title: Re: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: Katarameno on September 20, 2021, 19:31:19 pm
Συγνώμη : έπεφτε το (εκάστοτε) δίκτυο την ώρα της εξέτασης και αποκλειόταν κάποιοι επειδή τους κόπηκε η σύνδεση χωρίς να φταίνε? Και δε δέχεται να διορθώσει και γραπτά που στάλθηκαν με email (λογικά λίγα λεπτά μετά)? Κατάλαβα καλά? :o

Ε, πέρα απ' την πλάκα μπείτε όποιος-α μπορεί, ακόμα και να το έχετε περάσει. Μπορείτε να συνεισφέρετε: (α) στο πώς ήταν παλιά το μάθημα αν το περάσατε παλιά, (β) στο πώς είναι τώρα αν το περάσατε πρόσφατα.
:D Μα αν το πέρασες παλιά πως γίνεται να το ξαναπεράσεις πρόσφατα για να συγκρίνεις?  :D
Πάτε κι εσείς σε επόμενες διδασκαλίες και επόμενες εξεταστικές αφού περάσατε το μάθημα ή είστε τίποτα επιφανειακοί τύποι και δεν θέλετε να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας στα Κ1?  :D :P ^fouska^


Title: Re: [ΑΡΑΓΕ- ΕΑΑΚ]-6+1 πολιτικά συμπεράσματα από το φιάσκο στα Κ1.
Post by: ChrisKaloy-Kakou on September 21, 2021, 01:47:06 am
Συγνώμη : έπεφτε το (εκάστοτε) δίκτυο την ώρα της εξέτασης και αποκλειόταν κάποιοι επειδή τους κόπηκε η σύνδεση χωρίς να φταίνε? Και δε δέχεται να διορθώσει και γραπτά που στάλθηκαν με email (λογικά λίγα λεπτά μετά)? Κατάλαβα καλά? :o
 :D Μα αν το πέρασες παλιά πως γίνεται να το ξαναπεράσεις πρόσφατα για να συγκρίνεις?  :D
Πάτε κι εσείς σε επόμενες διδασκαλίες και επόμενες εξεταστικές αφού περάσατε το μάθημα ή είστε τίποτα επιφανειακοί τύποι και δεν θέλετε να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας στα Κ1?  :D :P ^fouska^

Ρε μαλακά, εννοώ ότι επειδή το μάθημα έχει αλλάξει πλέον και κάποιες αλλαγές δεν είναι καλές, μπορεί να μπει κόσμος και να πει πως ήταν παλιά. :P Μη με κάνετε kick, το ξέρω το παιδί.


Title: [ΑΡΑΓΕ-ΕΑΑΚ] ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΗΚ1
Post by: nikd on September 21, 2021, 14:12:28 pm
Σήμερα στις 13:00 πραγματοποιήθηκε συνάντηση-συζήτηση υβριδικά με τον πρόεδρο του τμήματος κ.Μπακιρτζή,ο οποίος βρισκόταν στο αίθριο του Πολυτεχνείου και τον Κ.Μητρακο, που συμμετείχε διαδικτυακά .Η συμμετοχή των φοιτητών του τμήματος που επλήγησαν (η και Όχι) ήταν μικρή, αυτό όμως δεν στάθηκε δυνατό να μην παλέψουμε για τα αιτήματα μας.Καταθεσαμε ψήφισμα στο ΔΣ,το οποίο υπερψηφίστηκε.Διεκδικήσαμε την βαθμολόγηση των γραπτών που στάλθηκαν μέσω e-mail,εφόσον προέκυψε πρόβλημα με τον σέρβερ της "Ιθάκης".
Ως αποτέλεσμα της συζήτησης ,ο κ Μητρακος τόνισε ότι στις εξετάσεις επόμενων μαθημάτων θα αυξήσει τον χρόνο στον οποίο καλείται ο φοιτητής να διεκπεραιώσει την εξέταση. Συγκεκριμένα +15 λεπτά για το ανέβασμα των λύσεων.
Ωστόσο μας λυπεί το γεγονός ότι δεν δεσμεύτηκε για βαθμολόγηση των γραπτών μέσω μέιλ, ενώ αυτό αποτελεί ένα από τα βασικά αιτήματα του ΦΣ. Δικαιολογία αποτελεί η "αρχή της ίσης μεταχείρισης" ,δεν μας πείθει όμως!
ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ, ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΈΧΡΙ ΤΈΛΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ!