THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: XristosGakidis on June 06, 2021, 18:02:10 pm



Title: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: XristosGakidis on June 06, 2021, 18:02:10 pm
(https://i.ibb.co/CVbT5vQ/image.jpg)


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Thunderlord on June 06, 2021, 18:05:46 pm
Παιδιά αν έχετε το κείμενο και σε ηλεκτρονική μορφή καλό είναι να το ανεβάζετε και αυτό, γιατί είναι αρκετά δύσκολο να διαβάσουμε την ανακοίνωση


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: ntinara on June 06, 2021, 20:08:14 pm
το αφηνω εδω σε πδφ  :)


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Katarameno on June 06, 2021, 21:20:08 pm
το αφηνω εδω σε πδφ  :)
could not open πδφ  ::) :P

(https://i.ibb.co/ctLdRTk/image.jpg) (https://imgbb.com/)


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Judas Priest saved me on June 06, 2021, 22:27:24 pm
could not open πδφ  ::) :P


Μια χαρά ανοίγει ρε :P


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Katarameno on June 06, 2021, 22:44:31 pm
Θα έχεις ελληνικά γουίνδοους και θα τα καταφέρνει μάλλον


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Judas Priest saved me on June 06, 2021, 22:54:58 pm
Έχω Αγγλικά γουίνδοους


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Katarameno on June 06, 2021, 23:17:10 pm
Έχω Αγγλικά γουίνδοους
Ανθέλληνες, τς τς τς  :P Άκου αυτό 5 φορές για 'τιμωρία'  ::) https://www.youtube.com/watch?v=Ed1Tp8i5n4E


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Mr Watson on June 06, 2021, 23:25:50 pm
Δεν ξέρω τι συνέβη πέρυσι αλλά θα σταθώ στο τι συνέβη φέτος, πράγμα που γνωρίζω πολύ καλά και νομίζω είναι ο βασικός άξονας του κειμένου.

Για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, μόλις λίγες εβδομάδες μετά την έναρξη του εξαμήνου (αρχές Μαρτίου), ήμασταν ενήμεροι ότι το εργαστήριο δεν θα γινόταν λόγω της κατάστασης με τον ιό. Αντ' αυτού θα μας δινόταν η ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε τις ασκήσεις του homelab και ήδη από τα μέσα του μήνα γνωρίζαμε ότι, υπό προϋποθέσεις, αυτό θα μας απάλλασσε από την εξέταση. Ήδη από τότε οι προθεσμίες ήταν ανηρτημένες στην Ιθάκη. Με άλλα λόγια είχαμε 1 μήνα σχεδόν μπροστά μας να αποφασίσουμε αν θέλουμε homelab ή εξέταση μέχρι την λήξη της προθεσμίας της 1ης άσκησης λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους.

Σε αυτό το διάστημα άλλαξαν 2 πράγματα. Το ελάχιστο όριο αποδεκτών εργασιών για απαλλαγή από την εξέταση και το πρόσωπο που αξιολογεί τις εργασίες.
Σε πρώτη φάση, αν κάποιος υπέβαλε την πατατομπαταρία και γινόταν δεκτή η εργασία του εξασφάλιζε απαλλαγή (δέσμευση μεγάλη για να γίνει τόσο γρήγορα). Με την αλλαγή του κατώτατου ορίου στις 8 αποδεκτές εργασίες, ο φοιτητής είχε μεγαλύτερο περιθώριο να πειραματιστεί με το homelab, οπότε συμφωνούμε ότι ήταν μία αλλαγή υπέρ του φοιτητή που έδινε τον χρόνο καθένας να αξιολογήσει/προσαρμοστεί στις κάθε είδους απαιτήσεις των εργασιών και να ξεκαθαρίσουν τα θολά σημεία (πότε καταλαβαίνουμε ότι απορρίφθηκε η εργασία μας, ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις, τι να περιλαμβάνει το pdf κτλ κτλ).

Άρα, δεν μπορεί κανείς να ισχυρίζεται ότι οι προθεσμίες "κουρέλιασαν το πλάνο των φοιτητών για ένα ολόκληρο εξάμηνο". Συμφωνώ στο ότι οι περιορισμοί (μέγεθος φωτογραφίας και pdf) ήταν δύσκολα διαχειρίσιμοι αλλά όσοι ασχολήθηκαν σοβαρά με το homelab βρήκαν λύση και προσαρμόστηκαν γρήγορα. Επίσης, συμφωνώ ότι ορισμένοι από τους βοηθούς του εργαστηρίου ήταν ιδιαίτερα αυστηροί με την αξιολόγηση αλλά πάλι ο φοιτητής είχε το πάνω χέρι αφού στις πρώτες 9 εργασίες υπήρχε η δυνατότητα επανυποβολής.
 
Όσο για το ότι έγινε παράσταση στον Κοσμήτορα, θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τι ακριβώς ειπώθηκε από την πλευρά των φοιτητών.

Ο φοιτητής που παρουσιάστηκε στο υποχρεωτικό εργαστήριο της Τετάρτης, υποτίθεται εκπροσωπώντας την πλειοψηφία των φοιτητών, εξέφρασε παράπονα για την διαδικασία του homelab αναφέροντας μάλιστα ότι εκείνος έκανε μόνο την πατατομπαταρία... Πώς είναι, λοιπόν, δυνατόν κάποιοι να εκπροσωπούν τους φοιτητές σε ένα θέμα που δεν γνωρίζουν...;
Γιατί, αν το γνώριζαν καλά και ήθελαν την απαλλαγή, θα προσπερνούσαν την πατάτα (άσχετα ότι μπορούσαν να την υποβάλουν ξανά) και θα υπέβαλαν τις υπόλοιπες 15 ασκήσεις...
Επίσης, θα γνώριζαν καλά ότι, ακόμα και με 7 ημέρες παράταση, ίσα ίσα θα προλάβαιναν να κάνουν και να υποβάλουν 8 ασκήσεις. Μα αν μπορούσαν να κάνουν 8 ασκήσεις σε 7 μέρες σε περίοδο εξεταστικής γιατί δεν τις έκαναν κατά την διάρκεια του εξαμήνου σε 2+2 εβδομάδες που ήταν η διορία κάθε ομάδας ασκήσεων...;

Δεν υποστηρίζω ότι η διαδικασία του homelab ήταν τέλεια, κάθε άλλο. Ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα όμως. Ας εκτιμήσουμε αυτή την δυνατότητα που μας δόθηκε εν μέσω πανδημίας και ας μην κοιτάμε τον γάιδαρο στα δόντια. Στο κάτω κάτω οι ίδιοι οι εκπρόσωποι των φοιτητών δεν αναρωτήθηκαν ότι με αυτό το αίτημα υποβαθμίζουν την προσπάθεια των 172(!) ατόμων που έκαναν τις ασκήσεις στην ώρα τους και απαλλάχθηκαν από την εξέταση...;


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Caterpillar on June 07, 2021, 06:44:11 am

Θα συμφωνήσω μαζί σου, το μόνο πρόβλημα που διαπίστωσα φέτος, εγώ που είμαι εκτός-εντός και επι τα αυτά  :P)απο τα Κ1, είναι αυτό που γινόταν με τις δεκτές και μη δεκτές εργασίες, έπρεπε όπως έχω πει πολλές φορές να αξιολογούνται από 1-10 και μ.ο. για τον τελικό ή στην στην εργασία που κοβόταν να γίνοταν μια σαφής αναφορά γιατί δεν έγινε δεκτή, ώστε το κάθε άτομο να ξέρει τι δεν έκανε σωστά, για να μην ξαναεπαναλάβει το λάθος του.

Καλή επιτυχία σε όσους δίνετε σε λίγο.


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Mr Watson on June 07, 2021, 07:59:05 am
Είναι λογικό αυτό που λες και πιστεύω θα βοηθούσε φέτος που οι απαιτήσεις στο pdf ήταν κάπως αυξημένες (κρίνοντας με βάση τα pdf που υπάρχουν στα downloads από τα οποία φέτος θα περνούσαν μόνο τα πρώτα 5). Ο Μητράκος έδειξε να έχει την διάθεση να στέλνει ανατροφοδότηση, έτσι κι αλλιώς το έκανε στην πατατομπαταρία και με 2ο και 3ο email σε ορισμένους. Ωστόσο, λίγο η μαζική συμμετοχή στο homelab, λίγο οι απανωτές επανυποβολές φάνηκε ότι είναι πολύ χρονοβόρα υπόθεση, γι' αυτό και περιόρισαν τις υποβολές σε 1.


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: ntinara on June 07, 2021, 10:21:30 am
συνάδελφοι είναι βασικό δικαίωμα όλων μας να επιλέγουμε τον τρόπο εξέτασης οπότε
1. οι δύο τρόποι εξέτασης δεν θα έπρεπε να είναι αμοιβαίως αποκλειομενοι
2. θα έπρεπε να έχουν βγει όλοι οι βαθμοί για να ξέρουμε όντως τι έχουμε παραδώσει
3. θα έπρεπε όταν ορίζεται μια εκφώνηση άσκησης να μην αλλάζει στην πορεία
4. θα έπρεπε όλα αυτά να γίνονται στο e-learning κάτι που διευκρινίζεται από όλες τις αποφάσεις συγκλητων του τελευταίου χρόνου
κι αυτό έχει να κάνει, όχι τόσο με το homelab αλλά με την ίδια την τελική εξέταση, που όντας μεγαλύτερο έτος ξέρω πολύ κόσμο που δεν παρέδωσε επειδή η Ιθάκη έβγαζε αλαμπουρνεζικα και ο μητρακος πουλούσε μαγκιά στα μέιλ που του στέλναμε.
5.γιατί να υπάρχουν ευρύτερα επιμέρους προθεσμίες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου; επειδή το αποφάσισε ο μητρακος;
γνωρίζετε ότι ο μητρακος στα δίκτυα αποφάσισε όποιος παραδίδει από ένα σημείο και μετά εργασία, να πηγαίνει με άριστα το 5-6;

κι αυτό δεν ξέρω πως αναβαθμίζει ποιον... και πραγματικά πως υποβαθμίζεται κάποιος επειδή κάποιος άλλος έκανε εργασίες;

να μπει παράταση για να υποβάλουν όλοι συμπληρωματικά εργασίες

και μέχρι ο κος μητρακος να τα βρει με τον εαυτό του και να αποφασίσει τι θέλει, πρέπει το τμήμα να αναλάβει τις ευθύνες του και να κάνει κάτι. ένα χρόνο τώρα τον κυνηγούσαμε για τις μετρήσεις... φτάνει πια.

έχουμε καταντήσει να ασχολούμαστε τόσο καιρό με το μητρακο και τον σδοκ λες και δεν έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε. κάποιοι εκμεταλλεύονται την πανδημία, για να το πω κομψά, για να κάνουν ότι γουστάρουν, από την κυβέρνηση που κρατά τα πανεπιστήμια κλειστά κι ανοίγει το Ποσείδι, μέχρι μερικούς καθηγητές μας που δεν ξέραμε ότι έχουν τόσα απωθημένα.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: alexlabis on June 07, 2021, 10:59:56 am
Συνάδελφε εμείς σαν σχήμα δεν έχουμε την λογική των εκπροσώπων, εμείς θέλαμε να εκφράσουμε κάποιους προβληματιμσούς και πήραμε την πρωτοβουλία να ανοίξουμε το μικρόφωνο και να τους θίξουμε. Εμείς δεν είχαμε σκοπό να καπελώσουμε ή να εκπροσωπήσουμε κάποιον, απλά από κουβέντες που κάναμε με παιδιά από το πρώτο και από το δεύτερο έτος αλλά και από άτομα του σχήματος που είναι σε αυτά τα έτη, αυτή την εικόνα έχουμε για το μάθημα. Αν υπήρχε κάποια διαφωνία θα ήταν καλύτερο συνάδελφε να την εξέφραζες εκείνη την ώρα, έτσι αν ένιωθες ότι σε εκπροσωπούμε, θα καταλάβαινες ότι δεν σε εκπροσωπεί κάποιος και θα μπορούσε να είχε γίνει μια παραγωγική συζήτηση.


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: electric67 on June 07, 2021, 20:08:19 pm
Ο Μητράκος δεν είναι που πέρσι έβαλε σε όλους 10; Οπότε ως προς τι τα παράπονα; Τουλάχιστον οι αναφορές για το περσινό ακαδημαικό έτος θα μπορούσαν να αφαιρεθουν από την ανακοίνωση. Γενικά ο τόνος της ανακοίνωσης είναι κάπως εκβιαστικός.


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: mfilip on June 07, 2021, 20:51:40 pm
Ο Μητράκος δεν είναι που πέρσι έβαλε σε όλους 10; Οπότε ως προς τι τα παράπονα; Τουλάχιστον οι αναφορές για το περσινό ακαδημαικό έτος θα μπορούσαν να αφαιρεθουν από την ανακοίνωση. Γενικά ο τόνος της ανακοίνωσης είναι κάπως εκβιαστικός.
Κι ο αλλος περναει κοσμο χωρις καν να κανει εξεταση. Τετοιους καθηγητες θελετε στο τμημα?


Title: Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
Post by: Mr Watson on June 08, 2021, 03:14:04 am
Με σκοπό να γίνει μια εποικοδομητική συζήτηση επιτρέψτε μου να απαντήσω στα παραπάνω.

1. Αν οι τρόποι εξέτασης δεν λειτουργούν διαζευκτικά, πρέπει να λειτουργούν αθροιστικά. Δηλαδή και ο ένας και ο άλλος. Όμως τότε με ποιον τρόπο προκύπτει ο τελικός βαθμός; Επιλέγει ο φοιτητής ποιον βαθμό θα κρατήσει ή βγαίνει μέσος όρος;
Αν επιλέγει ο φοιτητής τον βαθμό του, γιατί να μπαίνει σε 2πλο κόπο; Τότε και αν θα "κουρελιαζόταν το πρόγραμμά του"... (άλλωστε αυτό δεν έχει ουσιαστική διαφορά με αυτό που έγινε). Προσωπικά δέχομαι τον μέσο όρο αλλά πάλι συνιστά πολύ μεγαλύτερο βάρος για τον φοιτητή σε σχέση με την επιλογή ενός εκ των δύο τρόπων. Άρα το επιχείρημά σας περί φόρτου του φοιτητή αναιρείται με αυτό το αίτημα και άρα μοναδική λύση μένει αυτή που υιοθετήθηκε.
2. Κάθε φοιτητής μπορούσε να δει ανά πάσα στιγμή πόσες εργασίες του είχαν γίνει δεκτές απλά ψάχνοντας την φωτογραφία του στην Ιθάκη. Για τις τρέχουσες ασκήσεις  αρκούσε να περιμένει μερικές μέρες.
3. Σε αυτό με την αλλαγή εκφώνησης συμφωνώ, αν και στο εργαστήριο δίνονταν οδηγίες, μερικές φορές αργοπορημένα.
4. Αυτό ομολογουμένως δεν το γνώριζα αλλά ακούγεται πολύ λογικό, οπότε το δέχομαι και αυτό.
5. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο διδάσκοντας να μην έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει το μάθημά του. Ιδανικά κι εγώ θα ήθελα ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Φυσικά κάτι τέτοιο είναι παράλογο.

Συνάδελφε, σε μεγάλο βαθμό θυμάμαι την τοποθέτησή σου και, αν κάνω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσεις. Παραθέτοντας τα παράπονα που προέκυψαν από την προσωπική σου ενασχόληση με το homelab και συζητήσεις με 5 συμφοιτητές μας, ανέφερες πως πιστεύεις ότι εκπροσωπείς την πλειοψηφία των φοιτητών και ο κος Δημητρίου απάντησε εύλογα "να δούμε αν συμφωνούν οι μισοί παρευρισκόμενοι + ένας". Αυτό επιβεβαιώνει τα λεγόμενά μου. Ήμουν έτοιμος να ανοίξω το μικρόφωνό μου αλλά κάτι τέτοιο μάλλον ξέφευγε από τον σκοπό της συγκεκριμένης συνάντησης, γι αυτό σου απαντάω εδώ.

Αυτό που ακόμα προσπαθώ να καταλάβω είναι πώς θα βοηθήσει την κατάσταση ενδεχόμενη παράταση στις ασκήσεις. Πάλι θα επαναληφθούν τα ίδια, παράπονα για την αξιολόγηση, παράπονα για τους περιορισμούς, όχι τώρα έχουμε εξεταστική δεν προλαβαίνουμε, χωρίς να υπάρχει καμία διαφορά με ό, τι συνέβη κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.