THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Εσωτερικά Θέματα => Topic started by: Juror8 on February 22, 2021, 12:28:01 pm



Title: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Juror8 on February 22, 2021, 12:28:01 pm
Είδα πως δεν υπάρχει πρόσφατα ποστ με θέμα την ποιότητα των τηλεμαθημάτων, έτσι αποφάσισα να κάνω εγώ ένα, μιας και αρχίζει το εαρινό σήμερα. Ποια ήταν η εμπειρία σας με τα διαδικτυακά μαθήματα μέχρι τώρα;

Εγώ προσωπικά τα απεχθάνομαι για αμέτρητους λόγους. Ξέρω ότι δεν έχω πείρα επειδή είμαι πρωτοετής, αλλά αυτά που είδα μέχρι τώρα δεν με δίνουν κανένα κίνητρο (ούτε χαρά) να ασχοληθώ αρκετά - και να αγαπήσω την σχολή. Πέρα απ'το γεγονός ότι η σχολή είναι σε μεγάλο μέρος πρακτική, μπορώ να πω ότι μεγάλο είναι και το πρόβλημα της ανταπόκρισης μερικών καθηγητών. Αναφέρομαι στους ΣΔΟΚ, Καδή και Μητράκο (γιατί μόνο αυτούς έχω δει να κάνουν ΜΕΓΑΛΑ καραγκιοζλίκια). ΣΔΟΚ-Καδή δεν ξέρουν να κάνουν μάθημα, δεν ανεβάζουν σημειώσεις στο e-learning (ΟΥΤΕ ασκήσεις που είναι απαράδεκτο) και γενικά το e-learning της Λογικής Σχεδίασης είναι στα όρια της εγκατάλειψης. Θα μπορούσα να μιλήσω αποκλειστικά για το τσίρκο που λέγεται τηλεμάθημα με τον ΣΔΟΚ, αλλά εκείνο θα μπορούσε να γίνει δικό του τόπικ.
Ο Μητράκος κατάφερε να σχηματίσει άσχημη εικόνα για τον εαυτό του ΠΡΙΝ ΚΑΝ αρχίσει το μάθημα, αφού αρνείται να χρησιμοποιήσει την άδεια των καθηγητών του ΑΠΘ για το ζουμ, με αποτέλεσμα να μπορούν να μπουν μαξ 100 άτομα στην διάσκεψη (που διαλέγονται τελείως τυχαία απ'το ζουμ) και οι υπόλοιποι να αναγκάζονται είτε να μπουν άλλη μέρα όπου θα ξανακάνει την ίδια διάσκεψη, ή να παρακολουθήσουν το στριμ που κάνει κάποιος φοιτητής που κατάφερε να μπει στην διάσκεψη.

Δηλαδή, τσίρκο.

Εσείς έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιες εμπειρίες; Γίνονται τα πράγματα καλύτερα στα υπόλοιπα εξάμηνα;


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Mandalorian on February 22, 2021, 12:58:57 pm
Ξέρω ότι δεν έχω πείρα επειδή είμαι πρωτοετής, αλλά αυτά που είδα μέχρι τώρα δεν με δίνουν κανένα κίνητρο (ούτε χαρά) να ασχοληθώ αρκετά - και να αγαπήσω την σχολή. Πέρα απ'το γεγονός ότι η σχολή είναι σε μεγάλο μέρος πρακτική, μπορώ να πω ότι μεγάλο είναι και το πρόβλημα της ανταπόκρισης μερικών καθηγητών.

Ξέρω ότι δεν είναι αυτό που ρωτάς, αλλά εγώ θέλω να σταθώ και εδώ. Επειδή ακριβώς είσαι πρωτοετής ΔΕΝ πρέπει να απογοητεύεσαι, γιατί αν αρχίσεις από τώρα να βρίσκεις "δικαιολογίες" (δε λέω ότι αυτό κάνεις, για να μην παρεξηγηθώ) για να μην προσπαθήσεις, στα επόμενα εξάμηνα θα σου φαίνεται βουνό ο φόρτος εργασίας που θα έχεις να αντιμετωπίσεις. Ξέρω τι σου λέω γιατί ήμουν ακριβώς στην ίδια θέση όταν ήμουν και εγώ πρωτοετής. Δεν προσπάθησα όσο έπρεπε τότε γιατί βρήκα κάποια πράγματα και μαθήματα που δε μου άρεσαν και τα βρήκα μετά όλα μπροστά μου. Συμβουλή μου είναι να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την κατάσταση που επικρατεί τώρα με τα μαθήματα, τα εργαστήρια και τις εξετάσεις για να μην τα έχεις βάρος αργότερα. Καλώς ή κακώς, οι καθηγητές είναι αυτοί που είναι, με τα θετικά και τα αρνητικά τους. Εκμεταλλεύσου τους (με την καλή έννοια) όσο μπορείς και πάρε ότι χρειάζεσαι για να προχωρήσεις παρακάτω.

Γενικά η σχολή μας δεν είναι από τις "εύκολες". Θέλει να στρωθείς από την αρχή και να δουλεύεις αρκετά και μόνος-μόνη σου

Γίνονται τα πράγματα καλύτερα στα υπόλοιπα εξάμηνα;

Αν αναφέρεσαι στον τρόπο που διδάσκονται, όχι και τόσο. Οι ίδιοι καθηγητές που διδάσκουν στον κορμό, διδάσκουν και στους τομείς


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: The Audacious AI on February 22, 2021, 13:00:57 pm
ΣΔΟΚ-Καδή δεν ξέρουν να κάνουν μάθημα, δεν ανεβάζουν σημειώσεις στο e-learning (ΟΥΤΕ ασκήσεις που είναι απαράδεκτο) και γενικά το e-learning της Λογικής Σχεδίασης είναι στα όρια της εγκατάλειψης. Θα μπορούσα να μιλήσω αποκλειστικά για το τσίρκο που λέγεται τηλεμάθημα με τον ΣΔΟΚ, αλλά εκείνο θα μπορούσε να γίνει δικό του τόπικ.

Αυτά ισχύουν και δια ζώσεις. Μην σκας. Η Καδή ίσως είναι καλύτερη διαδικτυακά

Ο Μητράκος κατάφερε να σχηματίσει άσχημη εικόνα για τον εαυτό του ΠΡΙΝ ΚΑΝ αρχίσει το μάθημα, αφού αρνείται να χρησιμοποιήσει την άδεια των καθηγητών του ΑΠΘ για το ζουμ, με αποτέλεσμα να μπορούν να μπουν μαξ 100 άτομα στην διάσκεψη (που διαλέγονται τελείως τυχαία απ'το ζουμ) και οι υπόλοιποι να αναγκάζονται είτε να μπουν άλλη μέρα όπου θα ξανακάνει την ίδια διάσκεψη, ή να παρακολουθήσουν το στριμ που κάνει κάποιος φοιτητής που κατάφερε να μπει στην διάσκεψη.

That's Mitrakos we loved.

Εσείς έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιες εμπειρίες; Γίνονται τα πράγματα καλύτερα στα υπόλοιπα εξάμηνα;

Γενικά οι περισσότεροι για εμένα είναι καλύτεροι και από τους 3. Η λύση είναι ότι μετά από το 1ο έτος Μητράκος και Σδοκ είναι επιλογής οπότε αν δεν τους πας, τους αποφεύγεις. Δεν είναι δύσκολο. Καδή κάνει ασκήσεις ηλεκτρονικές. οπότε διαφωνώ σε αυτό το κομμάτι με τον mandalorian.


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: tiger_lily on February 22, 2021, 13:06:30 pm
Συμφωνώ με όσα είπε παραπάνω ο mandalorian, κοίτα να πάρεις από τη σχολή όσα μπορείς. Ασχολήσου με ότι σ αρέσει και μη σκας, δες τι μπορείς να κάνεις φεύγοντας και δες τα διάφορα μαθήματα σαν ευκαιρία να δεις διαφορετικά πράγματα και να αποφασίσεις τι σου αρέσει περισσότερο .Προσπάθησε να δεις το κάθε μάθημα έξω από το πρίσμα της σχολής και του τρόπου διδασκαλίας. Τσίρκο είναι με τα διαδικτυακά, τσίρκο ήταν και πριν, με εκπλήσσει κιόλας που οδοκ καταδέχτηκε να βάλει το μάθημα στο e-learning.


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Mandalorian on February 22, 2021, 13:16:40 pm

Γενικά οι περισσότεροι για εμένα είναι καλύτεροι και από τους 3. Η λύση είναι ότι μετά από το 1ο έτος Μητράκος και Σδοκ είναι επιλογής οπότε αν δεν τους πας, τους αποφεύγεις. Δεν είναι δύσκολο. Καδή κάνει ασκήσεις ηλεκτρονικές. οπότε διαφωνώ σε αυτό το κομμάτι με τον mandalorian.


Η αλήθεια είναι ότι στο ΠΠΣ κανένας από τους 3 δεν είναι επιλογής (όλοι συμμετείχαν σε τουλάχιστον 1 υποχρεωτικό μάθημα). Οπότε όταν έγραφα το προηγούμενο πόστ, είχα στο νου μου το ΠΠΣ. Στο ΝΠΣ υπάρχει, όντως, η ευτυχής επιλογή να τους αποφύγετε. Όσο για τον τρόπο διδασκαλίας, αυτό το θέμα είναι ξεκάθαρα υποκειμενικό και έχει να κάνει με τα γούστα του καθενός καθώς και με το ρυθμό διαβάσματος.

Για το Μητράκο και το Zoom meeting, εγώ πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον τρόπο που αντιμετωπίστηκαν από τους φοιτητές κάποιες αποφάσεις του στις προηγούμενες εξεταστικές (χωρίς να λέω αν ήταν σωστό ή λάθος). Αρκεί κάποιος να δει τις ανακοινώσεις του στην Ιθάκη και θα καταλάβει.


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Caterpillar on February 22, 2021, 13:18:51 pm
Τσίρκο είναι με τα διαδικτυακά, τσίρκο ήταν και πριν, με εκπλήσσει κιόλας που οδοκ καταδέχτηκε να βάλει το μάθημα στο e-learning.
o σδοκ αφου έκλεισε το ethmmy oπου εβγαζε τις ωραιες ανακοινωσεις a~  ;D ;D  αναγκαστηκά πηγε στο elearning, για την δωλωση των εργαστηριων να φανταστω μονο.


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Juror8 on February 22, 2021, 13:33:18 pm
Παιδιά άκουσα αυτά που λέτε, αλλά το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν ασχολούμαι με την σχολή, είναι ότι ασχολούμαι πολύ και ο κόπος μου είναι σαν να πηγαίνει στο τίποτα. Έχω περασμένα αρκετά και με καλό βαθμό, όμως σε άλλα μαθήματα στα οποία διάβαζα αρκετά (ειδικά όσον αφορά την Λογική Σχεδίαση) δεν έγραψα τίποτα. Ιδιαίτερα στη Φυσική και στον Προγραμματισμό επειδή μπήκαν παλούκια και στην Λογική Σχεδίαση επειδή δεν κατάλαβα τίποτα, πέρα από κάτι βίντεο στο YouTube.

Δεν βλέπω ούτε τα μαθήματα ούτε τη σχολή σαν αγγαρεία. Αντίθετα, τα μαθήματα μου φαίνονται αρκετά ενδιαφέροντα. Το πρόβλημά μου βρίσκεται στην διδασκαλία των ορισμένων αυτών καθηγητών και στο γεγονός ότι κάνουμε εξ' αποστάσεως μια σχολή που είναι αρκετά πρακτική.

Παρεμπιπτόντως, ο Μητράκος γιατί είναι μαλωμένος με το ΑΠΘ;


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Traxius on February 22, 2021, 13:37:17 pm

Εσείς έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιες εμπειρίες; Γίνονται τα πράγματα καλύτερα στα υπόλοιπα εξάμηνα;

Αυτά ισχύουν και δια ζώσεις. Μην σκας. Η Καδή ίσως είναι καλύτερη διαδικτυακά


Χαχαχαχαχαχα it's sad because it's true.

Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους. Ακούγεται μεν τυπικό, αλλά έτσι είναι. Ισχύει ότι το πρώτο έτος χαρακτηρίζεται τραγικό αλλά αργότερα κάπως ηρεμούν τα πράγματα. Δεν έχω καταλήξει αν απλά συνηθίζεις/προσαρμόζεσαι ή αν γίνεται τελικά λίγο καλύτερο. Πάντως φύλαξε το κουράγιο σου για τις αυτά που έρχονται, γιατί άμα πεις ότι κουράστηκες και ότι φτάνει, θα ξεφύγει εντελώς. Στον τομέα θα λες "από βδομάδα θα είμαι πιο χαλαρός" μέχρι να τελειώσει το εξάμηνο (αναλόγως και τα μαθήματα που θα πάρεις).

Θα δεις πολλά γενικά. Π.χ. αυτό που λες για τον σδοκ για κάποιον 4+ έτος είναι ένα ακόμα εξάμηνο. 
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Caterpillar on February 22, 2021, 13:40:06 pm
Παιδιά άκουσα αυτά που λέτε, αλλά το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν ασχολούμαι με την σχολή, είναι ότι ασχολούμαι πολύ και ο κόπος μου είναι σαν να πηγαίνει στο τίποτα. Έχω περασμένα αρκετά και με καλό βαθμό, όμως σε άλλα μαθήματα στα οποία διάβαζα αρκετά (ειδικά όσον αφορά την Λογική Σχεδίαση) δεν έγραψα τίποτα. Ιδιαίτερα στη Φυσική και στον Προγραμματισμό επειδή μπήκαν παλούκια και στην Λογική Σχεδίαση επειδή δεν κατάλαβα τίποτα, πέρα από κάτι βίντεο στο YouTube.

Δεν βλέπω ούτε τα μαθήματα ούτε τη σχολή σαν αγγαρεία. Αντίθετα, τα μαθήματα μου φαίνονται αρκετά ενδιαφέροντα. Το πρόβλημά μου βρίσκεται στην διδασκαλία των ορισμένων αυτών καθηγητών και στο γεγονός ότι κάνουμε εξ' αποστάσεως μια σχολή που είναι αρκετά πρακτική.
Καλά  Λογική Σχεδίαση δεν είδες τι θέμα έβαλε ο πυλώνας ΣΔΟΚ? Απλά κατέβαζες ένα αρχείο απο κάπου και το μετά δεν το λέω ...
Γενικά για τα άλλα μαθήματα καλώς ήλθες στο τημμυ, κάποιες χρονιές τα θέματα είναι εύκολα κάποιες παλούκια, ήσασταν λίγο άτυχοι φέτος με την Φυσική και τον Προγραμματισμο, αλλά σε άλλα μαθήματα ήσασταν πιο τυχεροί, το Σχέδιο από εύκολο έγινε πανεύκολο, γραμμική φέτος είδα μπήκαν καλοί βαθμοί, ενώ άλλες χρονιές ήταν αρκετά χειρότεροι, αλλά τι να κάνουμε, τύχη είναι αυτήν. Εσύ κοίτα να μάθεις, κάποια πράγραμματα από όλα τα μαθήματα, και μετά επικεντρώσου σε πράγμματα που σε ενδιαφέρουν περισσότερο.



Παρεμπιπτόντως, ο Μητράκος γιατί είναι μαλωμένος με το ΑΠΘ;
Το  κατάλαβες από την πρώτη μέρα, ότι είναι μαλωμενος.


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Mandalorian on February 22, 2021, 13:45:00 pm
Παιδιά άκουσα αυτά που λέτε, αλλά το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν ασχολούμαι με την σχολή, είναι ότι ασχολούμαι πολύ και ο κόπος μου είναι σαν να πηγαίνει στο τίποτα.

Ο κόπος σου δεν πηγαίνει στα σκουπίδια σε καμία περίπτωση και μην μπερδεύεις το πόσο κόπο και προσπάθεια έριξες για να καταλάβεις ένα μάθημα με το βαθμό της εξέτασης αυτού του μαθήματος. Είναι δυο πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση καθότι θα βρεις αρκετά μαθήματα που θα τα περάσεις νύχτα, αλλά και κάποια άλλα που θα τα διαβάζεις ένα ολόκληρο εξάμηνο και θα κόβεσαι με 3 (been there, done that)

Παρεμπιπτόντως, ο Μητράκος γιατί είναι μαλωμένος με το ΑΠΘ;

Ούτε ο ίδιος γνωρίζει πλέον. Κάτι για "βαθύ πανεπιστήμιο" έλεγε στο προηγούμενο εξάμηνο, δεν έδωσα πολύ σημασία...


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Rick Deckard on February 22, 2021, 13:47:36 pm
Παντως Τηλεπ 2 συνεχίζεται το QnA


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: The Audacious AI on February 22, 2021, 13:47:55 pm
Ούτε ο ίδιος γνωρίζει πλέον. Κάτι για "βαθύ πανεπιστήμιο" έλεγε στο προηγούμενο εξάμηνο, δεν έδωσα πολύ σημασία...

Ίσως είναι ένα από τα λίγα που συμφωνώ μαζί του. Ο λόγος, έχει ειπωθεί στο παρελθόν, είναι πολύ σωστός. Μαζί με τον Μητράκο σε αυτό. όχι τόσο με την αντίδρασή του όσο με τον λόγο.


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Juror8 on February 22, 2021, 13:50:09 pm
Καλά  Λογική Σχεδίαση δεν είδες τι θέμα έβαλε ο πυλώνας ΣΔΟΚ? Απλά κατέβαζες ένα αρχείο απο κάπου και το μετά δεν το λέω ...
Γενικά για τα άλλα μαθήματα καλώς ήλθες στο τημμυ, κάποιες χρονιές τα θέματα είναι εύκολα κάποιες παλούκια, ήσασταν λίγο άτυχοι φέτος με την Φυσική και τον Προγραμματισμο, αλλά σε άλλα μαθήματα ήσασταν πιο τυχεροί, το Σχέδιο από εύκολο έγινε πανεύκολο, γραμμική φέτος είδα μπήκαν καλοί βαθμοί, ενώ άλλες χρονιές ήταν αρκετά χειρότεροι, αλλά τι να κάνουμε, τύχη είναι αυτήν.

Εγώ λέω ή θα τους κόψει όλους ή θα τους περάσει όλους. Όπως και νά'χει, εγώ δεν περνάω έτσι μαθήματα, ΕΙΔΙΚΑ το συγκεκριμένο.

Χαχαχαχαχαχα it's sad because it's true.

Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους. Ακούγεται μεν τυπικό, αλλά έτσι είναι. Ισχύει ότι το πρώτο έτος χαρακτηρίζεται τραγικό αλλά αργότερα κάπως ηρεμούν τα πράγματα.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy)  

Πραγματικά αυτό ελπίζω γιατί το 1ο εξάμηνο μου φαίνεται λίγο χαοτικό.

Εσείς όμως δεν είπατε, έχετε ζήσει "τραγικές" εμπειρίες μέσω ζουμ;;


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: GohanDGeo on February 22, 2021, 14:29:25 pm
Είδα πως δεν υπάρχει πρόσφατα ποστ με θέμα την ποιότητα των τηλεμαθημάτων, έτσι αποφάσισα να κάνω εγώ ένα, μιας και αρχίζει το εαρινό σήμερα. Ποια ήταν η εμπειρία σας με τα διαδικτυακά μαθήματα μέχρι τώρα;

Εγώ προσωπικά τα απεχθάνομαι για αμέτρητους λόγους. Ξέρω ότι δεν έχω πείρα επειδή είμαι πρωτοετής, αλλά αυτά που είδα μέχρι τώρα δεν με δίνουν κανένα κίνητρο (ούτε χαρά) να ασχοληθώ αρκετά - και να αγαπήσω την σχολή. Πέρα απ'το γεγονός ότι η σχολή είναι σε μεγάλο μέρος πρακτική, μπορώ να πω ότι μεγάλο είναι και το πρόβλημα της ανταπόκρισης μερικών καθηγητών. Αναφέρομαι στους ΣΔΟΚ, Καδή και Μητράκο (γιατί μόνο αυτούς έχω δει να κάνουν ΜΕΓΑΛΑ καραγκιοζλίκια). ΣΔΟΚ-Καδή δεν ξέρουν να κάνουν μάθημα, δεν ανεβάζουν σημειώσεις στο e-learning (ΟΥΤΕ ασκήσεις που είναι απαράδεκτο) και γενικά το e-learning της Λογικής Σχεδίασης είναι στα όρια της εγκατάλειψης. Θα μπορούσα να μιλήσω αποκλειστικά για το τσίρκο που λέγεται τηλεμάθημα με τον ΣΔΟΚ, αλλά εκείνο θα μπορούσε να γίνει δικό του τόπικ.
Ο Μητράκος κατάφερε να σχηματίσει άσχημη εικόνα για τον εαυτό του ΠΡΙΝ ΚΑΝ αρχίσει το μάθημα, αφού αρνείται να χρησιμοποιήσει την άδεια των καθηγητών του ΑΠΘ για το ζουμ, με αποτέλεσμα να μπορούν να μπουν μαξ 100 άτομα στην διάσκεψη (που διαλέγονται τελείως τυχαία απ'το ζουμ) και οι υπόλοιποι να αναγκάζονται είτε να μπουν άλλη μέρα όπου θα ξανακάνει την ίδια διάσκεψη, ή να παρακολουθήσουν το στριμ που κάνει κάποιος φοιτητής που κατάφερε να μπει στην διάσκεψη.

Δηλαδή, τσίρκο.

Εσείς έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιες εμπειρίες; Γίνονται τα πράγματα καλύτερα στα υπόλοιπα εξάμηνα;

Καλγησπέρα φίλε/η.

Θα σου παραθέσω καθαρά τις δικές μου εμπειρίες και συμβουλές που έρχονται από 5 εξάμηνα ΤΗΜΜΥ.

Αρχικά, προσπαθούσα όντως τα πρώτα 2 εξάμηνα να πηγαίνω σχολή και να παρακολουθώ. Κάπου στη μέση τα παρατούσα γιατί αναλογιζόμουν ότι το τι προσφέρεται σε 2-3 ώρες διαλέξεων, το βρίσκεις με μακράν καλύτερη ποιότητα και κατανόηση σε 15λεπτα βιντεάκια ΥΤ. Προσπάθησα 2ο εξάμηνο να δώσω μια ευκαιρία, αλλά ακριβώς τα ίδια. Ζήτημα να είναι 3-4 καθηγητές να υπάρχουν που μπορούν να σου προσφέρουν από τις διαλέξεις τους και να μην το κάνουν καθαρά αγκαρία.

Οπότε, πρώτο βήμα είναι να φύγουμε από το σκεπτικό το σχολικό, ο,τι η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική για κατανόηση. Ίσα ίσα, εδώ πολλές φορές σε μπερδεύει και λειτουργεί αρνητικά προς αυτήν.

Για τις εξετάσεις, είτε διαδικτυακά, είτε δια ζώσης (η διαφορά με τις ηλεκτρονικές είναι οι πιέσεις χρόνου και τα τρολ που παίζονται, αλλά αυτό είναι δικό του θρεντ), αντικειμενικά το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να περάσεις είναι να δεις σημειώσεις, ασκήσεις και λυμμένα από το thmmy, με μαξ ενασχόληση χαλαρές 2 βδομάδων. Προφανώς αυτό είναι ανάλογα το άτομο, απλά υπάρχει σε κάθε μάθημα συγκεκριμένη φιλοσοφία εξέτασης (και δυστυχώς αυτή εξετάζεται, και όχι η γνώση στο μάθημα :D).

Η σχολή κυρίως δρα ως ευκαιρία να ανακαλύψεις την ύπαρξη κάποιο αντικειμένου που μπορεί εν τέλει να σου αρέσει (αλλά πίστεψε με, από τη διδαχή στο τμήμα μας πιο πιθανό να το μισήσεις, παρά να το αγαπήσεις), και να ψαχτείς και να ασχοληθείς μόνος σου πάνω σε αυτό. Επίσης είναι ευκαιρία να δικτυωθέις, να ανταλλάξεις γνώμες και γνώσεις με συμφοιτητές και ίσως αν έχεις χρόνο και όρεξη, να μπεις σε κάποια φοιτητική ομάδα, για να αποκτήσεις πιο πρακτικές γνώσεις.

Κλείνοντας λοιπόν, αν και θα φάω ίσως κράξιμο για αυτό, το 99% των διαλέξεων είναι χάσιμο χρόνου, που θα μπορούσες να το περνάς μαθαίνοντας πράγματα που σε ενδιαφέρουν και μπορούν να σου προσφέρουν (ακόμα και διαβάζοντας για τα μαθήματα που διδάσκονται, απλά όχι από διαλέξεις). Οπότε συμβουλή μου είναι, να βρεις κάποια θέματα που σε ενδιαφέρουν και να αφιερώσεις χρόνο σε αυτά, εκτός σχολής, και με σχολή να ασχολείσαι περαστασιακά, διαβάζοντας από τημμυ για να περάσεις τα μαθήματα, και σε αυτά που σου αρέσουν, να εμβαθύνεις όσο νομίζεις.


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Caterpillar on February 22, 2021, 14:35:53 pm
Εσείς όμως δεν είπατε, έχετε ζήσει "τραγικές" εμπειρίες μέσω ζουμ;;
Έμεις έχουμε ζήσει τραγικές στιγμές δια ζώσης, δεν είχαμε σδοκ  μέσω zoom  ;D ;D. Διάβασε την στοα του ΣΔΟΚ  .  Ας πω μια, πήγαμε με έναν φίλο μου για ώρες γραπτών στον ΣΔΟΚ μια Τσικνοπέμτη ήταν, πάμε στον 4ο περιμένουμε , ήταν ένας ακόμη περίμενε, σε κάποια φάση έρχεται ο σδοκ, μπαίνει ο φίλος μου με τον άλλον μέσα στο γραφείο μετά από μισή ώρα βγαίνουν και οι 3, ο σδοκ παίρνει το ασανσερ φεύγει, και μου λεν ότι ξέχασε να φέρει τα γραπτά, και ότι πάει στο σπίτι του να τα πάρει, ενώ για 30 λεπτά τους έλεγε τις κλασσικές ιστορίες του στο γραφείο του.


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: tiger_lily on February 22, 2021, 16:50:06 pm
Έμεις έχουμε ζήσει τραγικές στιγμές δια ζώσης, δεν είχαμε σδοκ  μέσω zoom  ;D ;D. Διάβασε την στοα του ΣΔΟΚ  .  Ας πω μια, πήγαμε με έναν φίλο μου για ώρες γραπτών στον ΣΔΟΚ μια Τσικνοπέμτη ήταν, πάμε στον 4ο περιμένουμε , ήταν ένας ακόμη περίμενε, σε κάποια φάση έρχεται ο σδοκ, μπαίνει ο φίλος μου με τον άλλον μέσα στο γραφείο μετά από κανα τέταρτο βγαίνουν και οι 3, ο σδοκ παίρνει το ασανσερ φεύγει, και μου λεν ότι ξέχασε να φέρει τα γραπτά, και ότι πάει στο σπίτι του να τα πάρει, ενώ για ένα τέταρτο τους έλεγε τις κλασσικές ιστορίες του στο γραφείο του.
Στοά σδοκ???  Λινκ;


Title: Re: Κατάσταση των Διαδικτυακών Μαθημάτων
Post by: Don on February 22, 2021, 16:52:29 pm
Στοά σδοκ???  Λινκ;

There you go
https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=63554.0