THMMY.gr

Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών => Γραφική με υπολογιστές => Topic started by: tkostas13 on May 24, 2019, 21:39:17 pm



Title: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: tkostas13 on May 24, 2019, 21:39:17 pm
μπηκε η εργασια 3 ετημμυ εχει μακρινη ημερομηνια ληξησ.
Ασχετο πρωτη φορα κανω τοπικ ας δει κανας μοντ οτι τα εβαλα σωστα

edit: sticky (μια χαρά είσαι)


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on May 26, 2019, 15:17:27 pm
Προσοχή στα δεδομένα. Σχεδόν όλα τα δίνει ανάστροφα απ' ότι τα ορίζει στην εκφώνηση...


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: tkostas13 on May 26, 2019, 17:07:49 pm
δλδ ενω γραφει στην εκφωνηση οτι ειναι 3x1 ξερω γω τα δινει 1x3?


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on May 26, 2019, 17:24:14 pm
δλδ ενω γραφει στην εκφωνηση οτι ειναι 3x1 ξερω γω τα δινει 1x3?

Ναι, ακριβώς.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: TheoProt on May 28, 2019, 09:25:40 am
Καινούριο αρχείο hw3.mat στο ethmmy για να διορθωθεί το θέμα των διαστάσεων.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: TheoProt on June 12, 2019, 15:09:01 pm
Στην photographObjectPhong(..) θέλει να χρησιμοποιήσουμε στην αρχή την rasterize(...) από τη δεύτερη εργασία ; Εκεί που λέει να κάνουμε προβολή των σημείων σε ορθογώνιο πέτασμα κάμερας με χρήση της ProjectKu(...) . Αφού χρησιμοποιήσουμε την ProjectKu(...) αν πρέπει να κάνουμε rasterize εννοώ.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on June 12, 2019, 15:17:25 pm
Στην photographObjectPhong(..) θέλει να χρησιμοποιήσουμε στην αρχή την rasterize(...) από τη δεύτερη εργασία ; Εκεί που λέει να κάνουμε προβολή των σημείων σε ορθογώνιο πέτασμα κάμερας με χρήση της ProjectKu(...) . Αφού χρησιμοποιήσουμε την ProjectKu(...) αν πρέπει να κάνουμε rasterize εννοώ.

Ναι, εγώ μετά την projectKu καλώ την rasterize.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: TheoProt on June 12, 2019, 15:18:03 pm
Ναι, εγώ μετά την projectKu καλώ την rasterize.
Ωραίος, ευχαριστώ.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: tkostas13 on June 15, 2019, 02:21:55 am
στην diffuse και στην specular μου βγαζει την παπια μαυρη φανταζομαι πως κανονικα δεν πρεπει να βγει μαυρη ετσι?
στην ambient βγαινει η κανονικη παπιουλα παντως any ideas?

εδιτ ξεχαστε το λαθος ηταν ολο


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: tkostas13 on June 15, 2019, 18:22:43 pm
στην diffuse και στην specular μου βγαζει την παπια μαυρη φανταζομαι πως κανονικα δεν πρεπει να βγει μαυρη ετσι?
στην ambient βγαινει η κανονικη παπιουλα παντως any ideas?
το βρηκα τελικα το εβγαλα .Συμβουλη μεγαλη προσοχη στα normal vectors παιδια


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on June 17, 2019, 13:22:21 pm
Επισυνάπτω τα αποτελέσματά μου για να επαληθεύσουμε.

https://www.dropbox.com/s/7xai6hw6xj3ouim/grafiki.zip?dl=0


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: lazkonvas on June 17, 2019, 13:31:38 pm
Παιδιά έχει βγάλει κανείς άκρη με τα normal vectors; Δεν έχω καταλάβει πως βρίσκουμε για κάθε κορυφή ένα normal vector, ενώ σύφωνα με τον πίνακα F πχ τα δύο πρώτα τρίγωνα έχουν κορυφές: 1,2,3 και 1,3,4 αντίστοιχα. Ποιό θα είναι το vector για την κορυφή 1;


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on June 17, 2019, 13:50:29 pm
Παιδιά έχει βγάλει κανείς άκρη με τα normal vectors; Δεν έχω καταλάβει πως βρίσκουμε για κάθε κορυφή ένα normal vector, ενώ σύφωνα με τον πίνακα F πχ τα δύο πρώτα τρίγωνα έχουν κορυφές: 1,2,3 και 1,3,4 αντίστοιχα. Ποιό θα είναι το vector για την κορυφή 1;

Εγώ για κάθε κορυφή υπολογίζω τα normal vector των τριγώνων στα οποία ανήκει, τα προσθέτω και μετά κανονικοποιώ το αποτέλεσμα.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: lazkonvas on June 17, 2019, 14:37:44 pm
Εγώ για κάθε κορυφή υπολογίζω τα normal vector των τριγώνων στα οποία ανήκει, τα προσθέτω και μετά κανονικοποιώ το αποτέλεσμα.

Εννοείς όταν η κορυφή βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του πίνακα F έτσι; Επίσης την κανονικοποίηση πως την κάνεις;


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on June 17, 2019, 15:00:27 pm
Εννοείς όταν η κορυφή βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του πίνακα F έτσι; Επίσης την κανονικοποίηση πως την κάνεις;

Γιατί μόνο τις κορυφές της πρώτης γραμμής; Για την κανονικοποίηση απλά διαιρώ το normal vector με το μέτρο του, ώστε να είναι μοναδιαίο.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: lazkonvas on June 17, 2019, 17:23:10 pm
Γιατί μόνο τις κορυφές της πρώτης γραμμής; Για την κανονικοποίηση απλά διαιρώ το normal vector με το μέτρο του, ώστε να είναι μοναδιαίο.

Κατάλαβα τι εννοείς. Ευχαριστώ


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: TheoProt on June 23, 2019, 02:13:14 am
Αν έχει βγάλει κάποιος αποτελέσματα από shadePhong(...) , ας ανεβάσει για να συγκρίνουμε.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on June 23, 2019, 13:23:34 pm
Αν έχει βγάλει κάποιος αποτελέσματα από shadePhong(...) , ας ανεβάσει για να συγκρίνουμε.

Εμένα τα αποτελέσματα είναι σχεδόν ίδια με τη shadeGouraud. Ας πει πάντως κάποιος που χει βγάλει αποτέλεσμα αν βγάζουμε το ίδιο...


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: TheoProt on June 24, 2019, 19:09:47 pm
Αυτά τα αποτελέσματα έβγαλα εγώ για phong.

https://www.dropbox.com/s/f3tfiut4olq2skn/phong.zip?dl=0

Συμφωνείτε ;


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on June 24, 2019, 19:16:50 pm
Αυτά τα αποτελέσματα έβγαλα εγώ για phong.

https://www.dropbox.com/s/f3tfiut4olq2skn/phong.zip?dl=0

Συμφωνείτε ;

Ναι, τα ίδια βγάζω.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: georvoud on June 27, 2019, 14:27:16 pm
Καλησπέρα,
Εμένα για κάποιο λόγο η specular μου φωτίζει διαφορετικό σημείο από αυτό που ανεβάσατε. Παίζει να ξέρει κανείς ποια συνάρτηση έχει λάθος; Ευχαριστώ.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: menelaos619 on June 28, 2019, 18:13:42 pm
παδια τα normal vectors ποσο περιπου σας βγαινουν (τα τελικα);
Εμενα ολα ειναι 0.0κάτι και μικρότερα (10^-3,-4 κλπ)


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: TheoProt on June 28, 2019, 18:17:04 pm
παδια τα normal vectors ποσο περιπου σας βγαινουν (τα τελικα);
Εμενα ολα ειναι 0.0κάτι και μικρότερα (10^-3,-4 κλπ)
Δεν θυμάμαι πόσο μου βγαίνουν αλλά θυμάμαι ότι μου έβγαιναν μικροί αριθμοί όταν δεν πρόσθετα κάθε φορά τα «καινούργια» στα ήδη υπάρχοντα. Δηλαδή κάθε κορυφή συμμετέχει σε παραπάνω από ένα τρίγωνα. Άρα, κάθε φορά πρέπει να τα προσθέτεις. Και επίσης, κάθε normal vector (στήλη του πίνακα Normals) για να γίνει μοναδιαιο διαιρείται με το μέτρο του εαυτού του και όχι όλου του πίνακα. Αυτά είχα κάνει εγώ και μου διορθώθηκε αυτό το πρόβλημα.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: ilesgidi on June 28, 2019, 23:10:48 pm
παιδια αν και αργαπορημενα, μπορει καποιος να μου δωσει τις εργασιες 1,2 γιατι απ' οτι καταλαβα τις χρειαζομαι για να κανω την τριτη (θα γραψω οτι δεν εκανα αυτα τα κομματια στα σχολια btw)


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on July 01, 2019, 11:36:30 am
Η προθεσμία σήμερα το βράδυ δεν είναι; Γιατί εκεί που την υποβάλλουμε λέει 27/6...


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: TheoProt on July 01, 2019, 12:46:34 pm
Η προθεσμία σήμερα το βράδυ δεν είναι; Γιατί εκεί που την υποβάλλουμε λέει 27/6...
27/6 ήταν νομίζω για να δημιουργήσεις «ομάδα» για να την ανεβάσεις. Εγώ την ανέβασα χθες τη νύχτα και ήταν μια χαρά.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: ytsejam on July 01, 2019, 13:41:08 pm
Το αποτέλεσμα με ambient light στο shadeGouraud μου βγάζει ασυνέχειες. Είναι σε ambient όπως είπα οπότε σιγουρα δεν φταίνε τα Normal vectors. Έχετε κάποια ιδέα για το τι μπορεί να είναι λάθος?

Μπορεί να φταίει το βάθος των τριγώνων? Μου φαίνεται αρκετά "σωστό" ώστε να μην είναι αυτό.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: KG8 on July 01, 2019, 13:56:56 pm
Το αποτέλεσμα με ambient light στο shadeGouraud μου βγάζει ασυνέχειες. Είναι σε ambient όπως είπα οπότε σιγουρα δεν φταίνε τα Normal vectors. Έχετε κάποια ιδέα για το τι μπορεί να είναι λάθος?

Μπορεί να φταίει το βάθος των τριγώνων? Μου φαίνεται αρκετά "σωστό" ώστε να μην είναι αυτό.

Η shadeGouraud ουσιαστικά υπολογίζει τα χρώματα των κορυφών και μετά καλεί την triPaintGouraud. Άρα, αν έχεις κάνει σωστά την triPaintGouraud κάπου αλλού θα είναι το πρόβλημα.


Title: Re: [Γραφική με Υπολογιστές] Εργασία #3
Post by: ytsejam on July 01, 2019, 14:03:48 pm
Το αποτέλεσμα με ambient light στο shadeGouraud μου βγάζει ασυνέχειες. Είναι σε ambient όπως είπα οπότε σιγουρα δεν φταίνε τα Normal vectors. Έχετε κάποια ιδέα για το τι μπορεί να είναι λάθος?

Μπορεί να φταίει το βάθος των τριγώνων? Μου φαίνεται αρκετά "σωστό" ώστε να μην είναι αυτό.


Το διορθωσα, το λάθος μου ήταν στο βάθος τελικά.