THMMY.gr

Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου => Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων => Topic started by: Vlassis on January 06, 2016, 21:03:38 pm



Title: [Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων] Να επιλέξω το μάθημα ;
Post by: Vlassis on January 06, 2016, 21:03:38 pm
Τόπικ αποκλειστικά για την επιλογή ή όχι του μαθήματος.
Παρατίθενται οι απόψεις παλαιότερων

το μαθημα θα το διδάσκει ο κ.Σεργιάδης.
Ειναι καινουριο,πρωτη φορα θα διδαχθει φέτος οπότε δεν υπάρχουν πληροφορίες.
Πάντως λογικά θα ειναι κάτι σαν εισαγωγή στο υποχρεωτικό του 9ου εξαμήνουν "συνθεση τηλεπικοινωνιακών διατάξεων",που το κάνει ο ίδιος διδάσκων...λεμε τωρα,μπορει να κάνω και λάθος

Πέρσυ πρώτη φορά.
Εχει εργασία να ασχοληθείς με κάποιο συγκεκριμένο θέμα που αφορά ένα τηλεπικοινωνιακό σύστημα.
Πέρσυ είχε DVB, ethernet, remote control, dvd κα.
Εγώ προτιμώ τα ηλεκτρομαγνητικά :P
Σε άλλους αρέσουν και τα σεργιαδικά :)

Τι απαιτήσεις και τι βαθμό δυσκολίας είχε αυτή η εργασία;
Ήταν ενδιαφέρουσα;
ηταν ενδιαφερουσα.....ηταν βιβλιογραφικη ηθελε να αφιερωσεις καποιο χρονο αλλα δεν ηταν ξεσκισμα,και επιανε 4 μοναδες.γενικώς το συστημα και η εξεταση μπορει να αλλαξει φετος,μια και περσι ηταν πρωτη χρονια.Αν δεν κανω λαθος προθεση του κ.Σεργιαδη ηταν για τους φετεινους να επεκτεινουν τα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος και να "βελτιώσουν" τις δικές μας εργασίες... ..

οι εφαρμογές τουλαχιστον περυσι ήταν ενα πολύ ιδιαίτερο μάθημα...χωρις κάποια συγκεκριμένη ύλη...αλλά παράλληλα κάναμε και μάθαμε πράγματα που δν τα αγγίζουμε στα 5 χρόνια..ειναι πολύ ευρύ το πεδίο αυτό του μαθήματος...και καταπιάνεται με διαφορες επικοινωνιακές διατάξεις...οι απαιτήσεις δν μπορώ να πω ότι ήταν υψηλές...και το καλύτερο ήταν πέρυσι η παρακολούθηση των διαλέξεων του Σεργιάδη..πραγματικά άξιζε..!

τώρα για εναν μη τηλεπ δν το θεωρώ απαγορευτικό...καθώς ο Σεργιάδης είναι εξαιρεικά συνεργάσιμος καθηγητής και νομιζω κάθεται και λύνει και την πιο χαζή απορία...χωρις να ειρωνεύεται κλπ...

Εφαρμογές τηλεπ το έχει ο Σεργιάδης παλιά το περνούσες με εργασία και παρουσίαση αλλά ήθελα αρκετό κάψιμο. Είχε πει ότι σκοπεύει να το αλλάξει και να κάνει στυλ βιοϊατρικής με βιβλίο. Δεν ξέρω τι θα κάνει φέτος. Γενικά έβαζε βαθμούς αν ήταν καλή η εργασία σου και μπόλικη.

Οι εφαρμογές πολύ ωραίο μάθημα, το πρώτο του μισό είναι διαλέξεις από Σεργιάδη πάνω σε διάφορα βασικά ζητήματα και το υπόλοιπο είναι οι παρουσιάσεις των εργασιών από τους φοιτητές, ο καθένας ο,τι θέμα θέλει που να είναι σχετικό με τηλεπικοινωνιακό σύστημα - ακόμα και κάτι που βγαίνει τώρα στην αγορά κτλ, δεν περιορίζεσαι δηλαδή καθόλου - θέλει πολύ κόπο η εργασία, αλλά εγώ τουλάχιστον νομίζω πως μαθαίνεις πάαααρα πολλά πράγματα και θα σε βοηθήσει και σε επόμενα εξάμηνα. Η εργασία είναι απαλλακτική, αλλά στο τέλος υπάρχει και μια προφορική εξέταση όπου σε ρωτάει ο Σεργιάδης διάφορα βασικά σημεία από την εργασία σου και από τις εργασίες των άλλων παιδιών που πρέπει να έχεις κατανοήσει.

Εφαρμογές Τηλεπ, είναι κάπως πιο περίεργο. Έχει μια εργασία βιβλιογραφική πάνω σε κάποιο σύγχρονο τηλεπικοινωνιακό (λιγότερο ή περισσότερο) θέμα το οποίο το επιλέγεις εσύ. Στην αρχή του εξαμήνου ο Σεργιάδης δίνει κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για το πως θα θέλει να είναι αυτό που θα κάνεις, λέει και κάποια γενικά πράγματα και στην μέση κάπου το εξαμήνου αρχίζουν οι παρουσιάσεις των εργασιών. Κρατάνε ένα δύορο η κάθε μια. Στο τέλος η κατανομή των βαθμών είναι περίπου 3 παρουσίαση/4 wiki/3 εξέταση ή κάπως έτσι. Γενικά λέω wiki γιατί το πλήρες κείμενο της εργασίας σου πρέπει να το ανεβάσεις σε ένα wiki που υπάρχει και έχει εκεί ότι έχει γίνει ως τώρα (radar.ee.auth.gr αν θυμάμαι σωστά, αλλά μπαίνεις μόνο με ip παν/μιου). Τέλος η εξετάσεις είναι προφορικές και είναι κυρίως πάνω στις εργασίες που έγιναν στο εξάμηνο, οπότε κατά κάποιον τρόπο είναι επιβεβλημένο να τις παρακολουθήσεις :P. Πάντως να ξες γενικά ότι το μάθημα που κάνει ο Σεργιάδης είναι περίεργο (αν είχες βιοιατρ θα το καταλάβαινες. άλλοι τον αγαπούν και άλλοι των μισούν αλλά πριν δοκιμάσεις δεν ξέρεις...)

Για εφαρμογές έχει περιθώριο να διαμορφώσεις το τελικό κείμενο και να το ανεβάσεις ως το τέλος του εξαμήνου, αλλά την παρουσίαση πρέπει να την έχεις έτοιμη για να την κάνεις όταν σου οριστεί να την κάνεις (αυτά πάντα γίνονται σε συνεννόηση με τον Σεργιάδη). Για τις ομάδες κλπ είναι συγκεχυμένο. Πέρσι ήταν κάμποσα παιδιά μόνοι τους, 2-3 δυάδες και μια τριάδα, κάτι τέτοιο. Είναι γενικά θέμα της στιγμής και συνεννόηση υπάρχει. Απλά είναι λογικό, όσο πιο πολλά άτομα στην ομάδα, τόσο περισσότερες απαιτήσεις να υπάρχουν για την εργασία. Όσο για το μέγεθος εμάς πέρσι μας βγήκε 50κάτι σελίδες και ήμασταν η 3άδα. Αλλά γενικά κάτω από 20-25 σελίδες δεν νομίζω να μπορεί να σου βγει.

Ο Σεργιάδης προσωπικά μου αρέσει πολύ...αλλά στη βαθμολογία δεν είναι καθόλου επιεικής.. βιοϊατρική έβαλε κάτι θέματα δικής του έμπνευσης αλλά πετσόκοψε στους βαθμούς
Έτσι κάνει και στις εφαρμογές τηλεπ?
Ε κοίτα οι εφαρμογές είναι πιο φλου μάθημα οπότε και η βαθμολόγηση είναι πιο χαλαρή. Ή μπορεί να μου φαίνεται βέβαια, απλά γιατί ο βαθμός αντανακλά την παρουσία σου συνολικά στο μάθημα και όχι απλά μια 2ωρη εξέταση.
ετσι ακριβως κανει... ημουν incompatible με αυτό τον ανθρωπο, πηρα όλα τα μαθηματα του (επιλογής) και τα άλλαξα ολα.

Στις εφαρμογές καμία σχέση με βιοϊατρική. Κάνεις μια εργασία δικής σου επιλογής (προφανώς πρέπει να εγκρίνει το θέμα ο Σεργιάδης) και προς το τέλος του εξαμήνου την παρουσιάζεις σε ένα δίωρο (θα καταλάβεις στη συνέχεια γιατί δίωρο).

Αν δείξεις συνέπεια στην εργασία και ότι ασχολήθηκες με το θέμα δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις κάτω από 8. Ο χαμηλότερος βαθμός πέρσι ήταν ένα 6.5 και ένα 7 (αν τα θυμάμαι καλά) αλλά τα άτομα πήραν το μάθημα για να ξεμπερδεύουν. Όσοι ασχοληθήκαμε σοβαρά με την εργασία και παρακολουθούσαμε το μάθημα τα πήγαμε πάρα πολύ καλά.

διαφωνώ με την απο πάνω αλλα καταλαβαίνω πως τα πραγματα με τον Σεργιάδη ειναι ρευστα.
Ιν ένυ κέις, σε περίπτωση που πάρεις το μάθημα πρόσεχε τι λεει στην ταξη (είναι καποια πραγματα που τα λέει αρκετα συχνα) και επανέλαβέ τα στην εξέταση ακριβώς όπως τα θέλει και χωρίς πολλες αντιρρήσεις. Αμα το κάνεις αυτό, θα τα πας πολύ καλα.

Στις εφαρμογές τηλεπ. διατάξεων έχει μια μεγάλη ομαδική βιβλιογραφική εργασία, παρουσιάσεις στο μάθημα κλπ.  Έχει αρκετή δουλειά, αλλά το κλίμα στο μάθημα είναι πολύ καλό και η εργασία έχει ενδιαφέρον.  Νομίζω κι αυτό είναι μια πολύ καλή επιλογή.

Για τις εφαρμογές μόνο να ξέρεις πως το μάθημα που κάνει ο Σεργιάδης είναι κάπως ιδιαίτερο. Άλλοι το μισούν και άλλοι το αγαπούν, οπότε για την επιλογή σίγουρα είναι και αυτό ένα βασικό κριτήριο (ειδικά δεδομένου πως στο 9ο θα τον έχεις σίγουρα στη Σύνθεση). Πάντως, αν ασχοληθείς με την εργασία και συμμετέχεις ενεργά, ο καλός βαθμός είναι παραπάνω από βέβαιος.

Κάποιος μη-τηλεπ θα έχει πρόβλημα όσον αφορά την εργασία στο μάθημα των εφαρμογών τηλεπικοινωνιακών διατάξεων;
όχι. Απλά θέλει να πηγαίνεις στα μαθήματα για να πιάσεις τα vibes του Σεργιάδη.

Για εφαρμογες τηλεπικοινωνιακων διαταξεων κανεις? Ως ΕΕ απο Ηλεκτρονικη.
Καλή επιλογή είναι. Επιλέγεις ένα θέμα για κάποιο τηλεπικοινωνιακό σύστημα που σε ενδιαφέρει (και δεν έχει γίνει ήδη) και κάνεις εργασία που την παρουσιάζεις(νομιζω πιάνει 8 μονάδες). Η εξέταση στο τέλος είναι προφορική και απλά ρωτάει ερωτήσεις από τις εργασίες των άλλων.  Εδώ http://brain.ee.auth.gr/dokuwiki/doku.php μπορείς να δεις εργασίες από παλιότερα έτη.  

ερωτήσεις :
1) χρειάζεται παρακολούθηση ; και αν ναι πόσες φόρες τι βδομάδα και τί παίζει με παρακολουθήσεις
2) πόσο χρόνο τρώνε κατά μέσο όρο οι εργασίες  ;
3) υπάρχει περίπτωση να κοπείς ;
5) τί βαθμοί πέφτουν;
6) γενικά το κλίμα γιατί όπως κατάλαβα το παίρνουν λίγα άτομα

αν και δεν έχω πάρει το μάθημα, κρίνοντας από τη σύνθεση τηλεπ που το έχει και ο ίδιος καθηγητής:
1)γενικά αξίζουν οι παρακολουθήσεις του σεργιάδη, μαθαίνεις διάφορα σχετικά και μη σχετικά με το μάθημα πράγματα
για ώρες μπορείς να δεις πρόγραμμα, με χαρά δέχεται να κάνετε εξτρά ώρες ιδίως πχ. αναπληρώσεων ή επαναληπτικού μαθήματος
2)δεν το γνωρίζω αυτό, φαντάζομαι ανάλογα με τη φύση της κάθε εργασίας,
οι πιο πολλές εργασίες από ότι κατάλαβα είναι σε στυλ βιβλιογραφικών
επίσης κάποιο χρόνο τρώει λογικά να περάσεις το κείμενο της εργασίας σε ένα wiki που έχει κάνει αυτός σε κάποιον σέρβερ του
 α επίσης είναι σαν την τηλεπ. ηλεκτρονική από την άποψη ότι πρέπει να είσαι παρών/ουσα στις παρουσιάσεις όλων των εργασιών γιατί στο τέλος θα ερωτηθείς πράγματα πάνω σ' αυτές(στις προφορικές όπως αναφέρθηκε παραπάνω)
3)νμζω είναι γενικά επιεικής στη βαθμολογία, αν και έχω ακούσει για ψαρωτικές ερωτήσεις που έκανε στις προφορικές (σε στυλ φτιάξε μου το τάδε, αλλά ντάξει βοήθησε νομίζω)
5) άμα του τα πεις όπως θέλει, καλοί :P
6)τηλεπίστικο κλίμα, άμα δεν πηγαίνεις σε πολλά μαθήματα μπορεί να σε βάλει στο μάτι όμως :P
γενικά χαλαρό κλίμα
Ακριβώς όπως τα λέει η Τέσλα. Η εργασία είναι καθαρά βιβλιογραφική (είχε και κάποιες κατασκευαστικές αλλά το επέλεξαν τα παιδιά) και παίρνει λίγο χρόνο. Εμάς μας πήρε τρεις τέσσερις μέρες το πολύ. Το ανέβασμα στο wiki είναι γελοίο. Ένα copy paste κάνεις και βάζεις και δύο εντολές για "καλλωπισμό" που μοιάζουν με html.  

Εφαρμογές τηλεπικοινωνιακων διαταξεων
Κρυμμένο διαμαντακι


Title: Re: [Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων] Να επιλέξω το μάθημα ;
Post by: link97 on March 06, 2019, 22:04:58 pm
Πολύ νέκρα σ'αυτό το τόπικ. Μπορεί καποιός να μας δώσει μερικές πληροφορίες? Δλδ το μάθημα προσφέρεται για βαθμό, πόσο φόρτο εργασίας έχει, οι εργασίες με τι έχουν να κάνουν, οι εξετάσεις είναι νορμάλ?  Ευχαριστώ.


Title: Re: [Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων] Να επιλέξω το μάθημα ;
Post by: Ananas on March 07, 2019, 00:11:42 am
Πέρυσι το μάθημα το έκανε ο Δημητρίου και ουσιαστικά είχε να κάνει με ασύρματα δίκτυα αισθητήρων με Arduino. Ήταν αρκετά ενδιαφέρον σαν αντικείμενο και ο Δημητρίου ήταν πολύ εντάξει. Είχε δύο εργασίες: μία ατομική στην αρχή του εξαμήνου, όπου ο καθένας έκανε μια σύντομη παρουσίαση (~5min ή και λιγότερο) ενός αισθητήρα (πώς λειτουργεί κτλ.) και μία ομαδική δύο ατόμων που είχε ημερομηνία παράδοσης κάπου λίγο πριν την εξεταστική και έπρεπε και να την παρουσιάσεις. Στην εργασία αυτή έπρεπε να φτιάξεις ένα ασύρματο δίκτυο αισθητήρων που να κάνει κάτι που επέλεγες εσύ, καθώς και να γυρίσεις ένα demo και ένα διαφημιστικό σποτάκι για το "προϊόν" σου. Το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας γινόταν την ώρα του μαθήματος μιας και ο Δημητρίου σου έδινε εκεί όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (Arduino, κάρτες ασύρματης επικοινωνίας και διάφορους αισθητήρες). Όσον αφορά την εργασία υπήρχε αρκετή καθοδήγηση και βοήθεια οπουδήποτε υπήρχε πρόβλημα. Στο τέλος είχε και μια τυπική εξέταση που αν θυμάμαι καλά ήταν το 50% του τελικού βαθμού (το υπόλοιπο 50% ήταν από τις εργασίες) και στην οποία με λίγο διάβασμα από τις διαφάνειες ή/και παρακολούθηση των λίγων διαλέξεων θεωρίας τα πήγαινες αρκετά καλά.
Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στο μάθημα φέτος που γύρισε ο Σεργιάδης, αλλά ελπίζω πως όχι γιατί προσωπικά μου άρεσε όπως έγινε πέρυσι.  :)


Title: Re: [Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων] Να επιλέξω το μάθημα ;
Post by: babyshark on July 17, 2020, 13:13:42 pm
Ας υπάρχει και μια πιο πρόσφατη άποψη για το μάθημα  ::)

Φέτος το έκανε ο Δημητρίου με τους διδακτορικούς του εκτός από περίπου 5 μαθήματα στην αρχή που έκανε ο Σεργιάδης. Τα μαθήματα του Σεργιάδη ήταν για εμένα άχρηστα,εντελώς θεωρητικά και όχι στην γραμμή του Δημητρίου.Οπότε πάτησα στο πρώτο και σε κανένα άλλο  :D
Το μάθημα βασίζεται σε μια εργασία των 2 ατόμων που πιάνει 5 μονάδες και ασχολείται με υλοποίηση ενός ασύρματου δικτύου αισθητήρων με Arduino. Όλος ο εξοπλισμός (Arduino ,αισθητήρες και ο,τιδήποτε άλλο) προσφέρεται από το εργαστήριο εκτός φυσικά αν θέλετε να αγοράσετε και να ενσωματώσετε δικά σας πράγματα. Μετά τα μαθήματα του Σεργιάδη, ο Δημητρίου ξεκινάει στις ώρες των μαθημάτων εργαστήρια στη Βεργίνα όπου δείχνει αναλυτικότατα πως λειτουργεί το Arduino και τα σχετικά. Δεν χρειάζεται από πριν κάποια γνώση,τα πιάνει από τα βασικά  ::) Κάνει και θεωρία ταυτόχρονα,αλλά όλα είναι απαραίτητα για την εργασία.
Αφού κάνει το πρώτο εργαστήριο δίνει στον καθένα από ένα αισθητήρα και ο καθένας πρέπει να ετοιμάσει μια παρουσίαση για τον αισθητήρα αυτό,λειτουργικότητα και κώδικα ουσιαστικά. Δεν είναι κάτι αυτό, πιο πολύ το κάνει για να υπάρχει μια βάση δεδομένων από κώδικες και στοιχεία όλων των αισθητήρων.
Λόγω covid άλλαξαν κάποια πράγματα στην οργάνωση αλλά το νόημα είναι το ίδιο για την εργασία των 2 ατόμων. Αποφασίζετε τι δίκτυο θέλετε να κάνετε με τους διαθέσιμους αισθητήρες και σε ώρες που δίνει στην Βεργίνα πηγαίνετε και δουλεύετε την εργασία σας.Σε εμάς λόγω covid μας έδωσε τον εξοπλισμό σπίτια μας για 3 μέρες όπου έπρεπε να βγάλουμε το πειραματικό μέρος ουσιαστικά.Όταν είναι από κοντά, υπάρχει φυσικά μια καλύτερη κατανομή χρόνου. Και ο Δημητρίου και οι διδακτορικοί βοηθάνε πολύ, δεν υπάρχει περίπτωση δηλαδή να μην βγει η εργασία  ::)
Για την εργασία ζητάει αρκετά πράγματα ωστόσο δίνει και 5 μονάδες που είναι πολύ κομπλέ κατεμέ.Θέλει αναφορά(δίνει τι θέλει να περιλαμβάνει η αναφορά) και δύο βίντεο,ένα που απλά δείχνουμε το πείραμα μας και πως λειτουργεί και ένα "promo" στο οποίο υποτίθεται προωθούμε την λύση που προσφέρουμε και μια τελική παρουσίαση.Ο Δημητρίου είναι πολύ chill γενικά και θέλει ουσιαστικά να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο αισθητήρων που όντως θα έχει πρακτική εφαρμογή και θα μπορούσε να λειτουργήσει σε real συνθήκες. Επίσης λόγω covid δεν ήταν αυστηρός στην επιλογή των ιδεών όταν τις συζητούσαμε,δηλαδή μπορούσες να κάνεις και κάτι πολύ απλό χωρίς την τρομερή εφαρμογή.
Όλα αυτά γίνονται πριν την εξεταστική εννοείται και στο τέλος(επίσης πριν την εξεταστική) κάνεις μια παρουσίαση της εργασίας και δείχνεις τα βιντεάκια.

Πέραν της εργασίας, υπάρχει μια τελική εξέταση που πιάνει 5 μονάδες και συνήθως είναι μια άσκηση με κάποια υποερωτήματα. Δεν είναι τρομερά εύκολη, θα βάλει δηλαδή και κάνα περίεργο ερώτημα όπως και φέτος αλλά μέχρι ένα σημείο θα βγαίνει με βάση αυτά που έκανε στο μάθημα. Η τελική βαθμολόγηση είναι πχ 10 εργασια και 8 στην τελική εξέταση άρα (10+8)/2 δηλαδή 9  8))

Με βάση την φετινή βαθμολόγηση θεωρώ ότι είναι πολύ κομπλέ και στην εργασία και στις τελικές.Βοηθάει θαρρώ και αν τα πας καλα στην εργασία και μέτρια να τα πας στο τελος βγαίνει μια χαρα βαθμος.
Για εμένα αξίζει πολύ σαν μάθημα και για τηλεπ και για ηλεκτρονική!Δεν είναι δύσκολο,κάνεις κάτι πρακτικό σε ομάδα ,γυρνάς και βιντεάκια που για εμένα είχε τη φάση του  :D :D
Δε θεωρώ επίσης ότι θέλει τον άπειρο χρόνο,απλά οργάνωση και διάθεση να ασχοληθείς  ::)
Το συστήνω ανεπιφύλακτα λοιπόν  ::) ::)


Title: Re: [Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων] Να επιλέξω το μάθημα ;
Post by: tsipouros on July 17, 2020, 18:46:36 pm
@babyshark τα είπες εξαιρετικά! Ενδιαφέρον και πρακτικό μάθημα με καλές γενικές εντυπώσεις. Το συστήνω κι εγώ με τη σειρά μου  ;D


Title: Re: [Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων] Να επιλέξω το μάθημα ;
Post by: Valaam on August 02, 2021, 11:13:53 am
Πολύ ωραίο μάθημα, αν και δια ζώσης σίγουρα θα ήταν πολύ καλύτερο. Το μάθημα σου δίνει την ευκαιρία να φτιάξεις κάτι πρακτικό, για πρώτη φορά σε αυτή τη σχολή, και σε επίπεδο software αλλά και hardware. Ουσιαστικά φτιάχνουμε ένα ασύρματο δίκτυο αισθητήρων με arduino. Η εργασία αυτή πιάνει 50% του βαθμού. Οι διαλέξεις του Δημητρίου αξίζουν και με το παραπάνω, ενώ ο Σεργιάδης λέει κάποια γενικά τηλεπικοινωνιακά πράγματα, συνεπώς δεν κρίνονται απαραίτητες. Το πρόβλημα φέτος ήταν ότι λόγω των συνθηκών ήταν μια ταλαιπωρία η όλη διαδικασία παραλαβής με τους εξοπλισμούς, λόγω lockdown, και επίσης είχαμε πολύ λίγο χρόνο να στήσουμε το hardware, διότι ο εξοπλισμός μας δινόταν μόνο για 3 μέρες. Παρόλα αυτά μέσα σε 3 μέρες με φουλ δουλεία έβγαινε η εργασία και το αποτέλεσμα σε αποζημίωνε. Οι βαθμοί των εργασιών ήταν πολύ ξηγημένοι (μιν 7.5/10), ενώ το άλλο 50% του βαθμού ήταν από γραπτή εξέταση. Στην εξέταση ο Δημητρίου έβαλε 2 θέματα νορμάλ, με βάση όσα είχε πει στο μάθημα και ένα παλούκι το οποίο παίζει να μην έλυσε κανείς. Έβαλε επίσης και 5 πολλαπλής. Εν τέλει όμως πάλι ξηγήθηκε γιατί λογικά έκανε κανονικοποίηση προς τα πάνω λόγω της δυσκολίας του 3ου θέματος. Το προτείνω ανεπιφύλακτα και σε τηλεπ αλλά και σε ηλεκτρονικάριους!!


Title: Re: [Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων] Να επιλέξω το μάθημα ;
Post by: phantomduck on September 06, 2022, 11:14:33 am
Ενδιαφέρον και πρακτικό μάθημα, έχοντας επιστρέψει από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν μια ευχάριστη αλλαγή :P Το μάθημα ουσιαστικά είναι η εργασία (που πιάνει το 50% του βαθμού) οπότε έχοντας την κάνει γράφεις στις εξετάσεις. Η εργασία πέρα από την κατασκευή του ασύρματου δικτύου αισθητήρων έχει και την δημιουργία demo και διαφημιστικού του προϊόντος που κατασκευάζετε και η διαδικασία είναι πολύ ωραία. Μπορείτε να υλοποιήσετε την εργασία στη Βεργίνα ή στο σπίτι, δηλώνοντας τον εξοπλισμό που δανείζεστε. Απλά έχετε στο νου σας τα deadlines του μαθήματος (φέτος η εργασία παρουσιάστηκε πριν την εξεταστική, και μας δόθηκε παράταση μίας εβδομάδας απ την αρχική ημερομηνία) γιατί πλησιάζοντας την εξεταστική αυξάνει ο φόρτος από όλα τα μαθήματα (καθώς πολλές εργασίες έχουν deadine εκεί) και η όλη υλοποίηση της εργασίας, μαζί με τα παραδοτέα βίντεο θέλει τον χρόνο της. Οι διδακτορικοί του Δημητρίου πολύ βοηθητικοί, γενικά ευχάριστο κλίμα στη Βεργίνα όπου υλοποιούσαμε τις εργασίες. Συνδυάζεται σαν μάθημα ωραία με τα Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών.


Title: Re: [Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων] Να επιλέξω το μάθημα ;
Post by: Caterpillar on January 08, 2023, 20:31:55 pm
Ξεχώριστο μάθημα σε σχέση με τα υπόλοιπα της σχολής. Γίνονται κάποιες διαλέξεις θεωρίας μέσα στο εξάμηνο, ωστόσο τα περισσότερα δίωρα γίνονται εργαστήρια στην Βεργίνα όπου σας μαθαίνουν από το μηδέν να κάνετε διάφορα με το arduino. Το μάθημα περιλβάνει μια εργασία που στην ουσία είναι να κάνεις μια εφαρμογή με arduino που "μιλάνε" μεταξύ τους, κοινώς το μάθημα θα μπορούσε να λέγεται IoT. Eκτός από το πρακτικό κομμάτι της εργασίας πρέπει να κάνεις ένα βίντεο demo που να δείχνει τι δουλειά που κάνατε (η εργασία συνήθως γίνεται σε ομάδες των 2) καθώς, ένα διαφημιστικό βιντεάκι για να προωθήσετε την εφαρμογή σας, και μια παρουσίαση όπου θα παρουσιάσεται και στους υπόλοιπους την δουλειά σας. Συνολικά η εργασία ποιάνει το 50% του τελικού βαθμού, και το άλλο μισό η τελική εξέταση.
Στην ουσία η όλη η δουλειά πρέπει να γίνει με την εργασία μέσα στο εξάμηνο, ενώ για την εξέταση εφόσον έχεις κάνει την εργασία θες το πολύ μια μέρα διάβασμα.
Η εξέταση είναι προτοποριακή θα πω και μου άρεσε πάρα πολύ, καμία σχέση με τις εξετάσεις άλλων μαθημάτων του τημμυ, με έκανε να νιώσω μηχανικός βρε παιδί μου.

Αν έχετε σκοπό να διαθέσεται κάποιες μέρες μέσα στο εξάμηνο για να βγάλλετε την εργασια, τα βίντεο κλπ, σας το προτεινώ ανεπιφύλακτα.
Αν δεν ξέρετε arduino όπως είπα, τα κάνουν όλα από την αρχή, αν ήδη ξέρετε (εσείς οι ηλεκτρονικάριοι) ακόμα καλύτερα.

Ο κ. Δημητρίου,  ο Αριστείδης και ο Σπύρος ήταν πολύ βοηθητικοί και συννενοήσιμοι και γενικά το κλίμα ήταν εξαιρετικό!  Επίσης αν χρειαστείται να δανιστείται υλικό στο σπίτι για την εφαρμογή σας, σας το δανείζουν (όχι σαν κάτι άλλους κυρίους στον άλλον τομεά που για να κάνουν τις εργασίες αναγκάζουν τους φοιτητές να αγοράσουν την πλακέτα ....).

Το μάθημα θεωρώ πρέπει να είναι στα πρώτα εξάμηνα, έτσι για να γουστάρουν ρε παιδί μου οι φοιτητές από τα μικρότερα έτη.

Σίγουρα αυτό το μάθημα ανήκει μέσα στα μαθήματα που τα έχω λατρέψει ^wav^ Πάρτε το! (και οι τηλεπ και οι ηλεκτρονικάριοι, για τους ενεργειακούς δεν το κόβω και τόσο)

Το θέμα τις εφαρμογής είναι δική σας ιδέα οπότε σκεφτείται τπτ καλό που να θέλει δίκτυο όμως (πχ να μην μπορεί να υλοποιειηθεί στην ουσία μόνο από ένα arduino)