THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Εσωτερικά Θέματα => Topic started by: Lampros on January 31, 2013, 19:28:26 pm



Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 19:28:26 pm
To γενικό τμήμα είναι ένα τμήμα χωρίς φοιτητές...άρα δεν έχει καν λόγο ύπαρξης...

Τώρα για τα ΔΕΠ του δεν ξέρω.Φαντάζομαι οτι οι περισσότεροι θα μπορούσαν να απορροφηθούν απο τα άλλα τμήματα ή και απο άλλες σχολές ίσως.

Πάντως το οτι υπάρχουν μέλη ΔΕΠ σε ένα τμήμα "φάντασμα", για μένα δεν δικαιολογεί την συνέχιση της ύπαρξής του, οπότε καλώς θα σταματήσει να υφίσταται


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: T--hmmy on January 31, 2013, 19:45:08 pm
Τμήμα φάντασμα  :o των συνειρμών το παίγνιο: κόμης Κάππος


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: c0ndemn3d on January 31, 2013, 19:50:34 pm
To γενικό τμήμα είναι ένα τμήμα χωρίς φοιτητές...άρα δεν έχει καν λόγο ύπαρξης...

Τώρα για τα ΔΕΠ του δεν ξέρω.Φαντάζομαι οτι οι περισσότεροι θα μπορούσαν να απορροφηθούν απο τα άλλα τμήματα ή και απο άλλες σχολές ίσως.

Πάντως το οτι υπάρχουν μέλη ΔΕΠ σε ένα τμήμα "φάντασμα", για μένα δεν δικαιολογεί την συνέχιση της ύπαρξής του, οπότε καλώς θα σταματήσει να υφίσταται

Ναι καλό σου φαίνεται. Το θέμα είναι τι γίνεται με τους καθηγητές...

Τα τμήματα της Κοζάνης δεν ανήκουν στο Αριστοτέλειο


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 20:05:31 pm
To γενικό τμήμα είναι ένα τμήμα χωρίς φοιτητές...άρα δεν έχει καν λόγο ύπαρξης...

Τώρα για τα ΔΕΠ του δεν ξέρω.Φαντάζομαι οτι οι περισσότεροι θα μπορούσαν να απορροφηθούν απο τα άλλα τμήματα ή και απο άλλες σχολές ίσως.

Πάντως το οτι υπάρχουν μέλη ΔΕΠ σε ένα τμήμα "φάντασμα", για μένα δεν δικαιολογεί την συνέχιση της ύπαρξής του, οπότε καλώς θα σταματήσει να υφίσταται

Ναι καλό σου φαίνεται. Το θέμα είναι τι γίνεται με τους καθηγητές...

Τα τμήματα της Κοζάνης δεν ανήκουν στο Αριστοτέλειο


Το τι θα γίνει με τους καθηγητές είναι ένα θέμα...όχι το θέμα....

το θέμα είναι οτι το γενικό τμήμα δεν θα έπρεπε να υπάρχει εξ'αρχής...κάτι που είναι εξ'αρχής λάθος δεν μπορεί να έχει καλή κατάληξη...


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Social_waste on January 31, 2013, 20:08:59 pm
το θέμα είναι οτι το γενικό τμήμα δεν θα έπρεπε να υπάρχει εξ'αρχής...κάτι που είναι εξ'αρχής λάθος δεν μπορεί να έχει καλή κατάληξη...

δηλάδη εσυ δε βλεπεις τον εμφανη λογο για τον οποιο το γενικο τμημα
αποτελει, απο οργανωτικη αποψη, καλη επιλογη για το πολυτεχνειο?


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 20:11:10 pm
Οχι.
Εξήγησε μου εσύ.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: AckermanMik on January 31, 2013, 20:14:25 pm
Πάντως υπάρχει ένα πρόβλημα με την μη ύπαρξη του Γενικού Τμήματος.

Ας πούμε στην Αθήνα οι αντίστοιχοι καθηγητές είναι διορισμένοι στη ΣΕΜΦΕ και διδάσκουν στο Πολυτεχνείο. Εδώ τι θα τους κάνεις;;.
Από την άλλη σκέφτομαι ζημιώνει σε κάποιον το γενικό τμήμα ή υπάρχει μια καλύτερη λύση;;;


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Social_waste on January 31, 2013, 20:32:30 pm
Οχι.
Εξήγησε μου εσύ.

υπαρχει ενα συνολο απο τμηματα τα οποια εχουν την ιδια αναγκη και βρισκονται στον ιδιο φυσικο χωρο.
το να βρουν μια τεχνικη για να την καλυπτουν απο κοινου ειναι προφανης σκεψη.

λογικο επισης ειναι οτι διαφοροι ανθρωποι που ηρθαν να σπουδασουν μηχανικοι θα οδηγηθουν σε μια
πιο θεωρητικη κατευθυνση και αρα πιο κοντα στα μαθηματικα και τη φυσικη. το να φροντισει η σχολη ωστε
αυτο το πραγμα να γινεται με ενα οργανωμενο τροπο μου φαινεται καλο πραγμα.

δεν ξερω ομως εσυ γιατι πιστευεις οτι ειναι τοσο εμφανως λαθος η
υπαρξη του γενικου τμηματος.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: akyrosHM on January 31, 2013, 20:42:14 pm
Πάντως υπάρχει ένα πρόβλημα με την μη ύπαρξη του Γενικού Τμήματος.

Ας πούμε στην Αθήνα οι αντίστοιχοι καθηγητές είναι διορισμένοι στη ΣΕΜΦΕ και διδάσκουν στο Πολυτεχνείο. Εδώ τι θα τους κάνεις;;.
Αυτό ακριβώς. Ίσως θα ήταν καλύτερα να διοριστούν σε διάφορα τμήματα του πολυτεχνείου και να κάνουν τη δουλειά που έκαναν....


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Grecs on January 31, 2013, 20:44:20 pm
Πάντως υπάρχει ένα πρόβλημα με την μη ύπαρξη του Γενικού Τμήματος.

Ας πούμε στην Αθήνα οι αντίστοιχοι καθηγητές είναι διορισμένοι στη ΣΕΜΦΕ και διδάσκουν στο Πολυτεχνείο. Εδώ τι θα τους κάνεις;;.
Αυτό ακριβώς. Ίσως θα ήταν καλύτερα να διοριστούν σε διάφορα τμήματα του πολυτεχνείου και να κάνουν τη δουλειά που έκαναν....
Toν Καππο ποιος θα τον παρει?


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 20:52:05 pm
Αρχικά θα διαφωνήσω στο οτι χρειάζεται το γενικό τμήμα για να κατευθύνει κάποιον προς μια πιο θεωρητική κατεύθυνση σε μαθηματικά/φυσική κλπ...Μια χαρά μπορεί να γίνει αυτό και απο κάθε τμήμα ξεχωριστά.

Αν και εδώ μπαίνει το θέμα του κατα πόσο ένα πολυτεχνείο πρέπει να σε "σπρώχνει" προς θεωρητικές κατευθύνσεις μιας και το πολυτεχνείο αντιπροσωπεύει το αντίθετο..υπάρχει η επιλογή των θετικών επιστημών γι'αυτό.

Να περάσω στους λόγους που θεωρώ την ύπαρξη του γενικού τμήματος λάθος:

1)Δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ της επιστήμης του μηχανικού και αυτών που παρέχει το γενικό τμήμα

2)Το ότι όλοι χρειάζονται μαθηματικά και φυσική δεν είναι λόγος για να δημιουργήσεις ενα ολόκληρο τμήμα γι'αυτόν τον σκοπό.Επίσης όλα τα τμήματα κάνουν σχέδιο, με την λογική σου θα έπρεπε να δημιουργηθεί και τμήμα σχεδίου. Και τμήμα τεχνικής μηχανικής.
Όλες αυτές οι ανάγκες μπορούν να καλυφθούν απο καθηγητές του κάθε τμήματος. Δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης

3)Καταναλώνει πανεπιστημιακούς πόρους χωρίς να χρειάζεται να υπάρχει



Με λίγα λόγια το τμήμα αυτό είναι πλεοναστικό..


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: akyrosHM on January 31, 2013, 20:55:27 pm
Πάντως υπάρχει ένα πρόβλημα με την μη ύπαρξη του Γενικού Τμήματος.

Ας πούμε στην Αθήνα οι αντίστοιχοι καθηγητές είναι διορισμένοι στη ΣΕΜΦΕ και διδάσκουν στο Πολυτεχνείο. Εδώ τι θα τους κάνεις;;.
Αυτό ακριβώς. Ίσως θα ήταν καλύτερα να διοριστούν σε διάφορα τμήματα του πολυτεχνείου και να κάνουν τη δουλειά που έκαναν....
Toν Καππο ποιος θα τον παρει?
Εμείς γιατί είμαστε μάγκες.  ;D
Σοβαρά τώρα, φαντάζομαι το τμήμα στο οποίο διδάσκει τις περισσότερες ώρες/μαθήματα.


Βέβαια όλα αυτά είναι εικασίες, ας περιμένουμε κάποια επίσημη ανακοίνωση.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 21:02:29 pm
Ο Κάππος είναι ηλεκτρολόγος...αν κάποιος τον "πάρει" , είμαστε εμείς


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: il capitano on January 31, 2013, 21:03:16 pm
Έλα ρε συ Λάμπρο, νομίζω ότι αυτό που λες καθαρά και μόνο πηγάζει απ' το ποιών των καθηγητών του γενικού και τα όσα έχουμε χιλιοσυζητήσει για τον Κάππο και όχι μόνο...

Η κίνηση της δημιουργίας του γενικού τμήματος ήταν σωστή ακριβώς γιατί χρειαζόταν κάποιοι να κάνουν τα κοινά μαθήματα σ' όλο το πολυτεχνείο και να μην υπάρχουν 5 χωριστοί καθηγητές σε κάθε τμήμα. Αυτό προφανώς είναι άσχετο με το που οδηγηθήκαμε τελικά, λόγω των ανθρώπων που το στελέχωσαν και το στελεχώνουν.


ΥΓ1 Εμείς στο τμήμα δεν έχουμε καθηγητή να κάνει το σχέδιο. Ο Αστέρης είναι 407 (ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων. κοινώς είναι λύση ανάγκης).

ΥΓ2 πέραν των γνωστών του γενικού, υπάρχουν και εξαιρετικοί άνθρωποι εκεί που αν "χαθούν" θα είναι μεγάλο κρίμα για όλο το πολυτεχνείο (τρανό παράδειγμα ο Ρέκανος)...


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 21:06:34 pm
Εγω δεν υποστήριξα να χαθούν οι καθηγητές...

Η δικιά μου άποψη είναι πάντως να υπάρχουν έξτρα καθηγητές σε κάθε τμήμα για αυτόν τον σκοπό.
7 τμήματα είμαστε στο πολυτεχνείο 21 οι ΔΕΠ...απο 3 ο καθένας να πεις βγαίνει το πράμα.

Άσχετο με το αν έχω πρόβλημα με κάποιους καθηγητές


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Grecs on January 31, 2013, 21:22:26 pm

1)Δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ της επιστήμης του μηχανικού και αυτών που παρέχει το γενικό τμήμα


Υπαρχει απλα στο παρον πλαισιο πρεπει να την κανεις μονος σου. Εγω περνουσα τα μαθηματικα χωρις να καταλαβαινω χριστο και πλεον βλεποντας τις εφαρμογες καταλαβα τι διαολο μας μαθαινανε στο γενικο, αλλα νομιζω οτι ειναι καθαρα προσωπικο θεμα και τι βολευει τον καθενα.

Για το 3:
 Καλυτερα να χεις εναν μαθηματικο/φυσικο/whatever  να κανει τα μαθηματα του σε ολα τα τμηματα της πολυτεχνικης, για τον απλουστατο λογο οτι υπαρχει μεγαλυτερη ευελιξια στισ σχολες που υπαρχει μια φυσικη πχ ή 1-2 μαθηματα μαθηματικων.  Το να κατεβασεις εναν δικο μας μονο και μονο για να κανει φυσικη 1 ή τεχνικη μηχανικη ειναι αστειο


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: λήθη on January 31, 2013, 21:27:37 pm
Από το Γενικό τμήμα οι 21 δεν είναι μπαλαντέρ. Υπάρχουν Μαθηματικοί, Φυσικοί κλπ. Ακόμα και ο Πάγκαλος και οι λοιποί της πληροφορικής ανήκουν στο Γενικό τμήμα.

Αν δεις εδω
http://www.ee.auth.gr/greek/tmhma/proswpiko/didaskontes-apo-alla-tmhmata.html

θα παρατηρήσεις ότι 14 καθηγητές του Γενικού χρειάζονται για να βγάλουν πέρα το πρόγραμμά μας. (18 - 4 που αν τα ξέρω καλά δε διδάσκουν τώρα γιατί η λίστα είναι outdated).

Με λίγα λόγια δε νομίζω ότι αυτό που λες για τους 3 καθηγητές ανά τμήμα είναι εφικτό.


edit

Καλυτερα να χεις εναν μαθηματικο/φυσικο/whatever  να κανει τα μαθηματα του σε ολα τα τμηματα της πολυτεχνικης, για τον απλουστατο λογο οτι υπαρχει μεγαλυτερη ευελιξια στισ σχολες που υπαρχει μια φυσικη πχ ή 1-2 μαθηματα μαθηματικων.  Το να κατεβασεις εναν δικο μας μονο και μονο για να κανει φυσικη 1 ή τεχνικη μηχανικη ειναι αστειο

ακριβώς. σκέψου πόσο "πλεοναστικό" είναι να έχεις 7 * 3 (που προφανώς δε μπορούν να είναι 3) καθηγητές που θα διδάσκουν ο καθένας για 4 ώρες τη βδομάδα.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: T--hmmy on January 31, 2013, 21:28:40 pm
407 τι είναι?  ;D ;D


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: pepper ann on January 31, 2013, 21:32:10 pm
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231233168


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 21:46:48 pm

1)Δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ της επιστήμης του μηχανικού και αυτών που παρέχει το γενικό τμήμα


Υπαρχει απλα στο παρον πλαισιο πρεπει να την κανεις μονος σου. Εγω περνουσα τα μαθηματικα χωρις να καταλαβαινω χριστο και πλεον βλεποντας τις εφαρμογες καταλαβα τι διαολο μας μαθαινανε στο γενικο, αλλα νομιζω οτι ειναι καθαρα προσωπικο θεμα και τι βολευει τον καθενα.

Για το 3:
 Καλυτερα να χεις εναν μαθηματικο/φυσικο/whatever  να κανει τα μαθηματα του σε ολα τα τμηματα της πολυτεχνικης, για τον απλουστατο λογο οτι υπαρχει μεγαλυτερη ευελιξια στισ σχολες που υπαρχει μια φυσικη πχ ή 1-2 μαθηματα μαθηματικων.  Το να κατεβασεις εναν δικο μας μονο και μονο για να κανει φυσικη 1 ή τεχνικη μηχανικη ειναι αστειο


Εγώ πάντως μαθηματικά για να λύνω προβλήματα μαθημάτων του τομέα τα έμαθα στα εκάστοτε μαθήματα...έχω περάσει και λογισμούς και διαφορικές και πραγματικά τα περισσότερα απο αυτά που έμαθα ήταν άχρηστα.

Ποιο είναι το πρόβλημα καθηγητές του τμήματος να διδάσκουν μαθηματικά και φυσική. Ίσα ίσα που το βρίσκω καλύτερο....
Ναι όλα τα τμήματα χρειάζονται μαθηματικά κλπ.. άλλα όμως θα εφαρμόσει ο ηλεκτρολόγος άλλα ο πολιτικός και άλλα ο αρχιτέκτονας...Οπότε ο καθένας θα διδάσκεται μαθηματικά σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Για μένα είναι λάθος να υπάρχει μια γενική κατεύθυνση( των μαθηματικών π.χ.) ίδια για όλα τα τμήμα. Θα πρέπει φυσικά και να υπάρξει μια αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών(αλλά είναι άλλο θέμα).


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 22:16:37 pm
Για πες μου λαμπρο! Θα παρουμε ενα καθηγητη για σχεδιο την ωρα που υπαρχει ΕΝΑ μονο μαθημα στο τμημα μας. Επισης και εναν καθηγητη για τεχνικη μηχανικη την στιγμη που υπαρχει μονο ΕΝΑ μαθημα στο τμημα μας.

Επισης καθε τμημα θα παρει λοιπον καθηγητες για ΕΝΑ ή ΔΥΟ αντε ΤΡΙΑ μαθηματα ε? Και αυτο ας πουμε ειναι λογικο τωρα?

Βασικα τωρα ειδα οτι το εγραψε και ο γκρεκς! Απορω γιατι επιμενεις ακομα

Επισης το τι πιστευεις οτι χρειαζεται για τη σχολη προσωπικα το θεωρω πατατα. Γιατι εισαι ανικανος μιας και προπτυχιακος να καταλαβεις το τι θα του χρειαστει για μεταπτυχιακο ή διδακτορικο ή για εργασια. Το ποση γνωση σε φυσικη ή τεχνικη μηχανικη ή σχεδιο ή και μαθηματων ειδικα μαθηματικων μπορει να χρειαστει.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 22:19:28 pm
Το καλύτερο θα ήταν να μην υπήρχαν καν αυτά τα μαθήματα....

αλλά ναι μια χαρά λογικό είναι...Το σχέδιο έχει πολλά τμήματα οπότε το πρόγραμμα αυτού του ένα όπως λες θα είναι γεμάτο...

Δηλαδή μου λες οτι δεν υπάρχουν καθηγητές που να κάνουν 1 μόνο μάθημα?ή σου φαίνεται λίγο κάποιος να κάνει μόνο ένα μάθημα??


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Grecs on January 31, 2013, 22:20:37 pm
 Προσωπικα νομιζω οτι αυτα ειναι παπαριες. Κι εγω καποτε ειχα αυτην την αποψη αλλα πλεον νομιζω οτι ειναι παπαριες. Τα μαθηματικα ειναι μαθηματικα,  δεν υπαρχουν μαθηματικα εργαλεια, μαθηματικα ηλεκτρολογων, μαθηματικα νηπιαγωγων. Τωρα αν δεν ειμαστε μαθηματικα μυαλα και ειμαστε πρακτικα και τα καταλαβαινουμε καλυτερα με τις εφαρμογες ή αν έχουμε κακους καθηγητές αυτο ειναι αλλο θεμα. Γενικως εχω προσεξει οτι οσο πιο καλα μαθηματικα ξερεις τοσο πιο καλα καταννοεις τις εφαρμογες μετεπειτα. Προφανως μπορεις να παρεις το τυπολογιο και να λυνεις προβληματα , χωρις να χεις πολυκατανοησει τι παιζει,  αυτο δεν κανει τα μαθηματικα αχρηστα.
  


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 22:22:01 pm
Συμφωνούμε οτι διαφωνούμε...κλασσικά!


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 22:22:11 pm
Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος καθηγητης που κανει μονο ενα μαθημα στο τμημα μας... Και ελεος οι καθηγητες πρεπει να καλυπτουν καποιες βασικες ωρες διδασκαλιας!


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 22:26:32 pm
Όπως και τώρα οι καθηγητές θα καλύπτουν το minimum των υποχρεωτικών ωρών την εβδομάδα(3 ώρες είναι νομίζω)


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Social_waste on January 31, 2013, 22:34:22 pm
Ποιο είναι το πρόβλημα καθηγητές του τμήματος να διδάσκουν μαθηματικά και φυσική. Ίσα ίσα που το βρίσκω καλύτερο....
Ναι όλα τα τμήματα χρειάζονται μαθηματικά κλπ.. άλλα όμως θα εφαρμόσει ο ηλεκτρολόγος άλλα ο πολιτικός και άλλα ο αρχιτέκτονας...Οπότε ο καθένας θα διδάσκεται μαθηματικά σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Για μένα είναι λάθος να υπάρχει μια γενική κατεύθυνση( των μαθηματικών π.χ.) ίδια για όλα τα τμήμα. Θα πρέπει φυσικά και να υπάρξει μια αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών(αλλά είναι άλλο θέμα).

τωρα που το ειπες αυτο και ευχαριστηθηκες προσπαθησε να μας πεις με πιο τροπο περιγραφει το λογισμο
η τη γραμμικη αλγεβρα. η τη στατιστικη.

Αρχικά θα διαφωνήσω στο οτι χρειάζεται το γενικό τμήμα για να κατευθύνει κάποιον προς μια πιο θεωρητική κατεύθυνση σε μαθηματικά/φυσική κλπ...Μια χαρά μπορεί να γίνει αυτό και απο κάθε τμήμα ξεχωριστά.

Αν και εδώ μπαίνει το θέμα του κατα πόσο ένα πολυτεχνείο πρέπει να σε "σπρώχνει" προς θεωρητικές κατευθύνσεις μιας και το πολυτεχνείο αντιπροσωπεύει το αντίθετο..υπάρχει η επιλογή των θετικών επιστημών γι'αυτό.

εδω η αντιληψη σου φαινεται να ειναι οτι υπαρχει ενα συνολο ανθρωπων που ασχολειται αποκλειστικα με τις
εφαρμογες, και τους λεμε μηχανικους, και ενα αλλο συνολο που ασχολειται με τη θεωρια, και τους λεμε θετικους
επιστημονες. οι ανθρωποι αυτοι δεν εχουν, και δε χρειαζεται να εχουν καμια κοινη γνωση, ουτε καμια επαφη.

το ποσο ανεπαρκης ειναι αυτη η περιγραφη ειναι νομιζω προφανες.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: c0ndemn3d on January 31, 2013, 22:45:15 pm
Νομίζω το τμήμα Αρχιτεκτόνων έχει 1-2 μαθήματα μαθηματικών... Δηλαδή αυτοί θα πάρουν έναν καθηγητή για αυτά τα 2 το πολύ μαθήματα; Και δεν νομίζω ότι το γενικό τμήμα "αποπροσανατολίζει" τους φοιτητές... Το τι κλίση θα έχει ο καθένας εξαρτάται μόνο από αυτόν νομίζω... Ας μην είμαστε υπερβολικοί.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 22:50:10 pm
Δεν κατάλαβα τι θέλεις να σου πω στο πρώτο...


Όσο για το δεύτερο...πιστεύω οτι υπάρχουν άνθρωποι που ενώ κατέχουν ένα βασικό επιστημονικό υπόβαθρο ασχολούνται με την αξιοποίηση αυτού σε πρακτικές εφαρμογές...οι μηχανικοί!


και υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται με τις θεωρητικές προσεγγίσεις της επιστήμης άσχετο με τον αν υπάρχουν εφαρμογές γι'αυτό και αν τους απασχολούν με οποιονδήποτε τρόπο(π.χ. πειραματικό)....ας τους πούμε θετικούς επιστήμονες.
αυτό που λες με τις κοινές γνώσεις και επαφές και χρήση εφαρμογών είναι άσχετο.Ποιος είπε οτι πρέπει να είναι όλα τόσο μονόπλευρα

Σταμάτα να απλουστεύεις αυτά που λέω...εκτός αν δεν τα καταλαβαίνεις και γι'αυτό χρειάζεται να τα εξηγήσω καλύτερα...


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 22:53:39 pm
Που με την λογικη σου λαμπρο ακομα και εμεις αν εχουμε καθηγητες που κανουν μονο 3 ωρες ή ακομα και αν το μινιμουμ ειναι 3 ωρες πρεπει τοτε αντι να ελαχιστοποιησουμε το προβλημα των καθηγητων να το διογκωσουμε.

Επισης αν καταργηθει τωρα το γενικο τμημα δεν θα μπορουσε ποτε να καληφθει το διδακτικο προσωπικο σε ολα τα τμηματα για αυτα τα μαθηματα γιατι δεν εκλεγουν νεους καθηγητες και ακομα και αν εκλεξουν θα κανουν 5+ χρονια να τους παρουν να εργαστουν!


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 22:56:25 pm
Που με την λογικη σου λαμπρο ακομα και εμεις αν εχουμε καθηγητες που κανουν μονο 3 ωρες ή ακομα και αν το μινιμουμ ειναι 3 ωρες πρεπει τοτε αντι να ελαχιστοποιησουμε το προβλημα των καθηγητων να το διογκωσουμε.

Επισης αν καταργηθει τωρα το γενικο τμημα δεν θα μπορουσε ποτε να καληφθει το διδακτικο προσωπικο σε ολα τα τμηματα για αυτα τα μαθηματα γιατι δεν εκλεγουν νεους καθηγητες και ακομα και αν εκλεξουν θα κανουν 5+ χρονια να τους παρουν να εργαστουν!

Αυτό δεν είναι πρόβλημα που μπορώ να το λύσω εγώ..εξάλλου εξ'αρχής είπα οτι κάτι λάθος δεν μπορεί να έχει καλή κατάληξη...
Και εννοούσα συνέπειες για όλους...


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 22:59:08 pm
οταν παει κατι λαθος δηλαδη αντι να κοιταξουμε να το μαζεψουμε κανουμε το αντιθετο?

Με θυμιζει αποψη χρυσαυγιτη! Η δημοκρατια ειναι λαθος δεν λειτουργει ας παρουμε τοτε μια χουντα που λειτουργουν ολα καλυτερα.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 23:02:13 pm
Είσαι πιωμένος ρε???

Να διορθώσουμε το λάθος λέω...για μένα το λάθος είναι το γενικό τμήμα...για σένα όχι!Διαφωνούμε.
Προς τι λοιπόν η παρομοίωση με φασίστα?Θα μας τρελάνεις?


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 23:04:28 pm
Δεν εκανα προσωμοιωση τον φασισμο αλλα την λογικη! Και επισης οι χρυσαυγιτες με την ιδια λογικη πιστευουν οτι οι μεταναστες δεν θα επρεπε να υπαρχουν στη χωρα μας και ο καθε στη χωρα του.

Λεω εγω τωρα...


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 23:08:43 pm
Λες λοιπον οτι η λογική του να καταργηθεί το γενικό τμήμα και να πάνε οι καθηγητές στα επιμέρους τμήματα είναι ίδια με την λογική του φασίστα "ο καθένας στην χώρα του"

Σοβαρά τώρα?και μετά εγώ είμαι ο παράλογος..

Τι θέλω και μιλάω μαζί σου ρε μαλάκα?


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 23:13:19 pm
Οχι λεω οτι με τη λογικη σου το γενικο τμημα ειναι αχρηστο και δεν καναν καλα που το φτιαξανε. Ομως αυτοι για να το φτιαξανε προφανως υπηρχε προβλημα. Τωρα αν τα μαθηματικα δεν τα διδασκουν καλα οι καθηγητες δεν φταινε οτι υπαρχουν με τον τροπο που υπαρχουν.

Με την ιδια λογικη λοιπον οι μεταναστες ειναι αχρηστοι εδω και φταινε αυτοι που ηρθαν και οχι γιατι καποιος αλλος δημιουργησε το προβλημα. Και αντι να το λυσουμε παραγουμε ιδεες ανουσιες οπως του τυπου να πανε στη χωρα τους.
Δεν νοιαζει τον χρυσαυγιτη το γιατι ειναι εδω αυτοι οι ανθρωποι οπως και σενα δεν σε νοιαζει το γιατι υπαρχουν αυτα μαθηματα τα οποια θεωρεις αχρηστα

Ισως να μην το εξηγησα και σωστα αλλα πρακτικα πεφτεις σε λογικο αδιεξοδο με αυτα που λες οπως πεφτουν παντα οι χρυσαυγιτες


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 23:16:46 pm
Ομως αυτοι για να το φτιαξανε προφανως υπηρχε προβλημα.

Να λοιπόν που διαφωνούμε
Εγώ πιστεύω οτι το φτιάξανε για να βολευτούν κάποιοι καθηγητές...όπως αντίστοιχα και το πρόγραμμα σπουδών έγινε με βάση το ποιοι καθηγητές ήθελαν να διδάξουν


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 23:17:47 pm
μα ειναι παραλογο αυτο που λες γιατι αν ηταν να βολευτουν καθηγητες θα τους βαζαν σε καθε τμημα να παρουν περισσοτερους τοτε με τους διορισμους και οχι να τους φορτωσουν περισσοτερα μαθηματα


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 23:20:58 pm
Δεν είναι πάντα τόσο εύκολο να διορίσεις όπου θέλεις καθηγητές πρέπει κάπως να δικαιολογήσεις.Ε λοιπόν το γενικό τμήμα για μένα είναι η καλύτερη δικαιολογία...
τέλος πάντων δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο!

Έχεις την άποψή σου, έχω τη δική μου και γράφω και εφαρμοσμένα αύριο


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 23:26:38 pm
Διαβαζε ρε μουνακι τοτε  :P


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Social_waste on January 31, 2013, 23:31:04 pm
Όσο για το δεύτερο...πιστεύω οτι υπάρχουν άνθρωποι που ενώ κατέχουν ένα βασικό επιστημονικό υπόβαθρο ασχολούνται με την αξιοποίηση αυτού σε πρακτικές εφαρμογές...οι μηχανικοί!

και υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται με τις θεωρητικές προσεγγίσεις της επιστήμης άσχετο με τον αν υπάρχουν εφαρμογές γι'αυτό και αν τους απασχολούν με οποιονδήποτε τρόπο(π.χ. πειραματικό)....ας τους πούμε θετικούς επιστήμονες.

αυτό που λες με τις κοινές γνώσεις και επαφές και χρήση εφαρμογών είναι άσχετο.Ποιος είπε οτι πρέπει να είναι όλα τόσο μονόπλευρα

πως ειναι ασχετο ρε? αμα δεχομαστε οτι εκτος απο τις δυο ακραιες περιπτωσεις, εκεινους που ασχολουνται μονο και αποκλειστικα με τη θεωρια και εκεινους που ασχολουνται μονο με εφαρμογες, υπαρχει και ενα φασμα απο ανθρωπους που ασχολουνται και με τα δυο, με εμφαση στο ενα και στο αλλο, τοτε το επιχειρημα σου δε βγαζει νοημα.

αμα η επαφη αναμεσα σε εκεινους που ασχολουνται με τη θεωρια και εκεινους που ασχολουνται με εφαρμογες ειναι απαραιτητη τοτε αυτο που λες  οτι δε χρειαζεται γενικο τμημα ειναι χαζο.

Ποιο είναι το πρόβλημα καθηγητές του τμήματος να διδάσκουν μαθηματικά και φυσική. Ίσα ίσα που το βρίσκω καλύτερο....
Ναι όλα τα τμήματα χρειάζονται μαθηματικά κλπ.. άλλα όμως θα εφαρμόσει ο ηλεκτρολόγος άλλα ο πολιτικός και άλλα ο αρχιτέκτονας...Οπότε ο καθένας θα διδάσκεται μαθηματικά σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Για μένα είναι λάθος να υπάρχει μια γενική κατεύθυνση( των μαθηματικών π.χ.) ίδια για όλα τα τμήμα. Θα πρέπει φυσικά και να υπάρξει μια αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών(αλλά είναι άλλο θέμα).

πες ρε παιδι μου, τι διαφορετικη εισαγωγη στη στατιστικη, τη φυσικη η το λογισμο θα κανει ο μηχανολογος η ο πολιτικος μηχανικος.
για να δουμε πως αυτο που ειπες εχει νοημα για το πραγματικο γενικο τμημα και οχι αυτο που εχεις στο μυαλο σου.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 23:36:10 pm
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου το γενικό τμήμα είναι απαραίτητο για την επαφή ανάμεσα σε εκεινους που ασχολουνται με τη θεωρια και εκεινους που ασχολουνται με εφαρμογες

Εγώ αυτό το βρίσκω τελείως αβάσιμο..στο κάθε τμήμα ξεχωριστά μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη "θεωρίας και πράξης" χωρίς να χρειάζεται "μεσάζοντας"


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: λήθη on January 31, 2013, 23:39:08 pm

Ποιο είναι το πρόβλημα καθηγητές του τμήματος να διδάσκουν μαθηματικά και φυσική. Ίσα ίσα που το βρίσκω καλύτερο....
Ναι όλα τα τμήματα χρειάζονται μαθηματικά κλπ.. άλλα όμως θα εφαρμόσει ο ηλεκτρολόγος άλλα ο πολιτικός και άλλα ο αρχιτέκτονας...Οπότε ο καθένας θα διδάσκεται μαθηματικά σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Για μένα είναι λάθος να υπάρχει μια γενική κατεύθυνση( των μαθηματικών π.χ.) ίδια για όλα τα τμήμα. Θα πρέπει φυσικά και να υπάρξει μια αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών(αλλά είναι άλλο θέμα).

πες ρε παιδι μου, τι διαφορετικη εισαγωγη στη στατιστικη, τη φυσικη η το λογισμο θα κανει ο μηχανολογος η ο πολιτικος μηχανικος.
για να δουμε πως αυτο που ειπες εχει νοημα για το πραγματικο γενικο τμημα και οχι αυτο που εχεις στο μυαλο σου.



Δηλαδή το σχέδιο του Λάμπρου είναι να έχουμε 7 διαφορετικούς καθηγητές που ο καθένας θα διδάσκει στατιστική στο κάθε τμήμα διαφορετικά?
Και θα το κάνει συνολικά, ας πούμε, 4 ώρες τη βδομάδα?


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: corina on January 31, 2013, 23:39:21 pm
να ρωτήσω κάτι χαζό;

Ένα μάθημα όπως π.χ το σχέδιο, δε θα μπορούσε να γίνεται συνδιδασκαλία στους ηλεκτρολόγους, από κάποιο άλλο τμήμα; Τα μαθηματικά όλων των σχολών, θα πρέπει απαραίτητα να διδάσκονται μόνο από καθηγητές του συγκεκριμένου τμήματος πλέον;

Τι εννοώ: Το Γενικό Τμήμα είναι διοικητική μονάδα κυρίως. Στην πράξη, αν οι καθηγητές αυτοί ενταχθούν σε κάποια τμήματα ο καθένας, απαραίτητα πρέπει να αλλάξει κάτι όσον αφορά το ποιος κάνει τι στα μαθήματα; Δε νομίζω δηλαδή ότι  επηρεάζεται αυτός ο τομέας. Πιο πολυ θέμα χρηματοδότησης και διοίκησης νομίζω ότι είναι, παρά οτιδήποτε άλλο.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 23:43:15 pm
Δεν μπορώ να σου μιλήσω προφανώς συγκεκριμένα για τα τμήματα γιατί δεν έχω λεπτομερή γνώση...

Σε γενικές γραμμές υπάρχουν αρκετές διαφορές.

Λίγο πιο συγκεκριμένα να αναφέρω...

π.χ. τα εφαρμοσμένα μαθηματικά που έχουμε εμείς δεν τα έχει κανένα άλλο τμήμα.

Οι πολιτικοί μηχανικοί τουλάχιστον του συγκοινωνιακού τομέα δεν χρησιμοποιούν διαφορικές και στατιστική

Οι χημικοί δεν πολυ-χρειάζονται διανυσματικό λογισμό

όσα ξέρω φυσικά είναι απο φίλους και γνωστούς...αλλά και λογικά να το πάρεις προφανώς ο καθένας έχει διαφορετική προσέγγιση επι του θέματος...


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Silvo the Beautiful on January 31, 2013, 23:45:18 pm
συνδιδασκαλια κορινα σημαινει οπως το καταλαβαινω εγω 300-400 ατομα σε εναν καθηγητη! Αυτο δεν καταλαβαινω πως ειναι εφικτο και πως ο καθηγητης δεν παραμενει αχρηστος αφου κανει μονο 4 ωρες μαθημα


Χημικοι μηχανικοι ειναι λαμπρο οχι χημικοι για να παρασκευαζουν ουσιες ξερω γω και το οτι οι πολιτικοι δεν χρησιμοποιουν στατιστικη ειναι παντελως λαθος


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on January 31, 2013, 23:46:03 pm

Ποιο είναι το πρόβλημα καθηγητές του τμήματος να διδάσκουν μαθηματικά και φυσική. Ίσα ίσα που το βρίσκω καλύτερο....
Ναι όλα τα τμήματα χρειάζονται μαθηματικά κλπ.. άλλα όμως θα εφαρμόσει ο ηλεκτρολόγος άλλα ο πολιτικός και άλλα ο αρχιτέκτονας...Οπότε ο καθένας θα διδάσκεται μαθηματικά σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Για μένα είναι λάθος να υπάρχει μια γενική κατεύθυνση( των μαθηματικών π.χ.) ίδια για όλα τα τμήμα. Θα πρέπει φυσικά και να υπάρξει μια αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών(αλλά είναι άλλο θέμα).


Ποιο είναι το πρόβλημα καθηγητές του τμήματος να διδάσκουν μαθηματικά και φυσική. Ίσα ίσα που το βρίσκω καλύτερο....
Ναι όλα τα τμήματα χρειάζονται μαθηματικά κλπ.. άλλα όμως θα εφαρμόσει ο ηλεκτρολόγος άλλα ο πολιτικός και άλλα ο αρχιτέκτονας...Οπότε ο καθένας θα διδάσκεται μαθηματικά σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Για μένα είναι λάθος να υπάρχει μια γενική κατεύθυνση( των μαθηματικών π.χ.) ίδια για όλα τα τμήμα. Θα πρέπει φυσικά και να υπάρξει μια αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών(αλλά είναι άλλο θέμα).

πες ρε παιδι μου, τι διαφορετικη εισαγωγη στη στατιστικη, τη φυσικη η το λογισμο θα κανει ο μηχανολογος η ο πολιτικος μηχανικος.
για να δουμε πως αυτο που ειπες εχει νοημα για το πραγματικο γενικο τμημα και οχι αυτο που εχεις στο μυαλο σου.



Δηλαδή το σχέδιο του Λάμπρου είναι να έχουμε 7 διαφορετικούς καθηγητές που ο καθένας θα διδάσκει στατιστική στο κάθε τμήμα διαφορετικά?
Και θα το κάνει συνολικά, ας πούμε, 4 ώρες τη βδομάδα?
πες ρε παιδι μου, τι διαφορετικη εισαγωγη στη στατιστικη, τη φυσικη η το λογισμο θα κανει ο μηχανολογος η ο πολιτικος μηχανικος.
για να δουμε πως αυτο που ειπες εχει νοημα για το πραγματικο γενικο τμημα και οχι αυτο που εχεις στο μυαλο σου.



Δηλαδή το σχέδιο του Λάμπρου είναι να έχουμε 7 διαφορετικούς καθηγητές που ο καθένας θα διδάσκει στατιστική στο κάθε τμήμα διαφορετικά?
Και θα το κάνει συνολικά, ας πούμε, 4 ώρες τη βδομάδα?

Καθηγητές που υπάρχουν ήδη...ναι αυτό είναι το σατανικό σχέδιο μου


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Social_waste on January 31, 2013, 23:50:40 pm
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου το γενικό τμήμα είναι απαραίτητο για την επαφή ανάμεσα σε εκεινους που ασχολουνται με τη θεωρια και εκεινους που ασχολουνται με εφαρμογες

δεν ισχυριζομαι οτι ειναι απαραιτητο. ισχυριζομαι οτι ειναι ευλογο να υπαρχει.

οτι αμα καταλαβαινουμε οτι οι δυο τομεις που περιγραφεις δεν εχουν στεγανα αλλα υπαρχει μεταξυ τους ενα φασμα
απο ενδιαμεσες καταστασεις, ειναι λογικο να φροντισουμε η επαφη μεταξυ τους να γινεται με ενα οργανωμενο και
συστηματικο τροπο.

[...]

εδω εκανες ενα ποστ οπου εξηγεις οτι το overlap δεν ειναι απολυτο.
αλλα βεβαια καταλαβαινεις οτι δεν ηταν αυτο το επιδικο.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: λήθη on February 01, 2013, 00:15:44 am
Καθηγητές που υπάρχουν ήδη...ναι αυτό είναι το σατανικό σχέδιο μου

Δηλαδή υπάρχουν 7 καθηγητές στατιστικής που στην Πολυτεχνική? Και άλλοι 7 φυσικής? Αδυνατώ να βρω το κέρδος σε αυτή τη μετάβαση.


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Ex_Mechanus on February 01, 2013, 00:19:34 am
διαβάζετε ρε..


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: corina on February 01, 2013, 01:37:14 am
συνδιδασκαλια κορινα σημαινει οπως το καταλαβαινω εγω 300-400 ατομα σε εναν καθηγητη! Αυτο δεν καταλαβαινω πως ειναι εφικτο και πως ο καθηγητης δεν παραμενει αχρηστος αφου κανει μονο 4 ωρες μαθημα


επαναδιατυπώνω. π.χ., ο καθηγητής Χ που είναι τώρα στο γενικό τμήμα κάνει Υ ώρες στους ηλεκτρολόγους και W ώρες στους πολιτικούς. Αν μετά την κατάργηση του γενικού, πάει στους πολιτικούς μηχανικούς, ποιος τον εμποδίζει να συνεχίσει να κάνει Υ ώρες σε μας και W ώρες στους πολιτικούς;

Τη συνδιδασκαλία έτσι την εννοούσα, όχι να μπουν όλοι μαζί, αλλά χρησιμοποίησα λάθος όρο.

εδιτ: Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος, και παλιότερα ούτε ο Παπαμητούκας πρέπει να ήταν σε μας ούτε η Ματσικούδη...


Title: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: TrueForce on February 01, 2013, 02:13:17 am
Πάντως υπάρχει ένα πρόβλημα με την μη ύπαρξη του Γενικού Τμήματος.

Ας πούμε στην Αθήνα οι αντίστοιχοι καθηγητές είναι διορισμένοι στη ΣΕΜΦΕ και διδάσκουν στο Πολυτεχνείο. Εδώ τι θα τους κάνεις;;.
Αυτό ακριβώς. Ίσως θα ήταν καλύτερα να διοριστούν σε διάφορα τμήματα του πολυτεχνείου και να κάνουν τη δουλειά που έκαναν....
Toν Καππο ποιος θα τον παρει?
Χαχαχαχαχαχαχα, λες και ειναι το μαυρο προβατο. xD
Ο Κάππος είναι ηλεκτρολόγος...αν κάποιος τον "πάρει" , είμαστε εμείς
;D ;D



Εγώ πάντως μαθηματικά για να λύνω προβλήματα μαθημάτων του τομέα τα έμαθα στα εκάστοτε μαθήματα...έχω περάσει και λογισμούς και διαφορικές και πραγματικά τα περισσότερα απο αυτά που έμαθα ήταν άχρηστα.
Α-α-αχρηστα....;


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: SolidSNK on February 01, 2013, 03:57:00 am
Εκεί στο γενικό να πάνε να αλλάξουν μυαλά γιατί μας έχουν γαμήσει με τη δυσκολία των εξετάσεων τους. Α και να μειωθούν τα μαθήματα του γενικού. Άντε. Στο 2ο εξάμηνο Λ2 και κωλοδιαφορικές μαζί ασταδιάλα.


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Venceremos on February 01, 2013, 10:27:15 am
Παρένθεση, δεν ξέρω όμως κατά πόσο η κατάργηση του γενικού τμήματος , μπορεί να επιφέρει κάποια ουσιαστική μείωση στις δαπάνες της σχολής(εκτός ίσως από κάποια διοικητικά??).
Όποιος έχει ψάξει λίγο περισσότερο και καλύτερα αυτό το θέμα ας μας διαφωτήσει παρακαλώ.


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: 4Dcube on February 01, 2013, 10:56:44 am
To γενικό τμήμα πρέπει να φάει σουτ!
Μπορούμε χωρίς αυτό.
Όποιος έχει κάνει μάθημα με τον Ντελόπουλο ξέρει ότι δύσκολες έννοιες μπορούν να εξηγηθούν απλά. Δεν είμαστε Μαθηματικό για να τηρούμε τυπικότητες, πρώτα εξηγήστε τις έννοιες και μετά βάλτε τους φορμαλισμό!



υγ είπα αυτό για τον ντελο γιατί κατάλαβα τι στο διάλο είναι αυτός ο φουριέ μετά από μάθημά του έχοντας περάσει μαθήματα και μαθήματα που είχαν μέσα ανάλυση φουριέ


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: sofigami on February 01, 2013, 11:58:37 am
Δε νομίζω ότι είναι τυπικότητες.. Νομίζω ότι γενικά είμαστε ήδη πολύ πρακτικοί και αν περιοριστούμε στο να διδασκόμαστε τα μαθηματικά για ηλεκτρολόγους θα μπούμε ακόμα πιο έντονα στην "μπακάλικη" νοοτροπία του τμήματός μας. Σόρρυ κιόλας, αλλά όταν στην ερώτηση "ποια είναι η φυσική σημασία του τάδε;" η απάντηση είναι "δεν τα γνωρίζω εγώ αυτά τα θεωρητικά", δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να αφεθούν αυτά τα μαθήματα στα χέρια ηλεκτρολόγων.
Σχετικά με το ότι δε χρειάζεται να υπάρχει η επιλογή για θετικές επιστήμες στους ηλεκτρολόγους διαφωνώ κάθετα. Με ποιο κριτήριο να αποκλειστεί ένα αντικείμενο; Δηλαδή, τι παραπάνω έχει να προσφέρει ένα απομονωμένο μάθημα επιλογής; Αφού αυτά τα "θετικά" σπουδάζουμε, γιατί να μην είναι τα ενδιαφέροντα κάποιου εκεί; Και οι διπλωματικές που γίνονται στο γενικό δεν είναι απαραίτητα μόνο μαθηματικά, π.χ. μπορεί να έχουν να κάνουν με προγραμματισμό.

Νομίζω ότι η πληγή της υπόθεσης είναι οι καθηγητές και το όλο κλίμα που έχει δημιουργηθεί. Για μένα, χρειάζεται ριζική ανανέωση, αφού δε δίνεται σε καθηγητές, έστω στον τρόπο διδασκαλίας.

Όπως είπε και κάποιος παραπάνω, δε γνωρίζω τι ακριβώς τρέχει και ποια ακριβώς θα ήταν τα ωφέλη αν καταργούνταν το γενικό. Αν γνωρίζει κάποιος καλύτερα, ας μας πει.
Τώρα, αν μιλάμε για κατάργηση, νομίζω ότι αυτού που προτείνει η Κορίνα είναι το πιο νορμάλ. Δηλαδή, στα χαρτιά να ανήκει ο φυσικός σε κάποιο τμήμα, αλλά να διδάσκει σε όλους.
Επιπλέον, πάνω σε συγκεκριμένο παράδειγμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μη χρησιμοποιεί τμήμα διαφορικές εξισώσεις ή στατιστική. Τώρα, αν ένας τομέας του τμήματος δεν τα χρησιμοποιεί.. πάλι αδύνατο μου φαίνεται :P Σίγουρα κάπου θα εμφανίζονται.


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: 4Dcube on February 01, 2013, 12:48:35 pm
Νομίζω ότι εδώ
[...]Σόρρυ κιόλας, αλλά όταν στην ερώτηση "ποια είναι η φυσική σημασία του τάδε;" η απάντηση είναι "δεν τα γνωρίζω εγώ αυτά τα θεωρητικά", δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να αφεθούν αυτά τα μαθήματα στα χέρια ηλεκτρολόγων.
[...]
με μπερδεύεις. Δηλαδή, η φυσική σημασία του τάδε είναι θεωρητικής υπόστασης;
Επίσης με μπερδεύει τι εννοείς ως ποιος το ξέρει.

Να σου πω τη δική μου εμπειρία από μαθηματικούς (ναι ναι, και καθηγητές, δεν πάνε πίσω).
Δεν ξέρουν καν τη φυσική, λειτουργική σημασία της ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ, ούτε πώς βγαίνει αυτή. Για εκείνους, έστω ότι υπάρχει. Τα υπόλοιπα αφορούν εκείνους που ασχολούνται με πιο εφαρμοσμένα πράματα και νίπτουν τας χείρας τους. Εγώ δε θέλω έναν τέτοιον να μου διδάσκει για τη συνάρτηση και ξέρω ότι διδασκόμαστε από τέτοιους του γενικού τμήματος.


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on February 01, 2013, 19:11:02 pm
Μα ίσα ίσα που τα μαθήματα του τομέα είναι αυτά που σε κάνουν να καταλάβεις την φυσική σημασία των πραγμάτων και όχι μόνο μαθηματικούς τύπους.

Επίσης υπάρχουν μια χαρά καθηγητές ηλεκτρολόγοι που "ευνοούν" μια πιο θεωρητική κατεύθυνση....κανείς δεν είπε οτι πρέπει να μην υπάρχει.ούτε υποστήριξε κανείς την μονόπλευρη χρήση των μαθηματικών για εφαρμογές..

το οτι γενικά ένα πολυτεχνείο στρέφεται περισσότερο στις εφαρμογές αυτό είναι δεδομένο, χωρίς όμως να εμποδίζεται καθόλου μια θεωρητική ανάπτυξη..

Όλα αυτά ξαναλέω είναι άσχετα με το γενικό τμήμα.Τίποτα απο αυτά δεν εξαρτάται απο αυτό.
Αυτή είναι η άποψή μου και μη μπερδεύεστε δεν ισχυρίστηκα κάτι άλλο


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: 4Dcube on February 01, 2013, 19:15:01 pm
Επίσης, το ό τι οι έλληνες μηχανικοί παρατηρούνται να ξέρουν πολλά μαθηματικά (καλώς ή κακώς) σε σχέση με τους έξω σίγουρα δεν οφείλεται στα μαθήματα του γενικού τμήματος!


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: EAJ on February 02, 2013, 04:05:37 am
PhD -> Doctor in Philosophy
Τίτλος που παρέμεινε σε χρήση από το 15ο αιώνα, από την εποχή δλδ που μαθηματικά, φυσική, χημεία κλπ ήταν όλα μία επιστήμη...
Με το πέρασμα του χρόνου όμως οι επιστήμες άρχισαν να αναπτύσσονται και η εξειδίκευση των επιστημόνων ήταν ένα φυσικό επακόλουθο...
Αρχές του 20ου αιώνα συνήθως υπήρχε μόνο ένα τμήμα Πολυτεχνείου που έβγαζε μηχανικούς...το όνομα του; Γενικό Τμήμα ή κάτι τέτοιο τεσπα...είχε μέσα μαθηματικά σε απλή μορφή, φυσική το ίδιο και εφαρμογές σε ηλεκτρολογία, μηχανολογία, κατασκευές. Ένας από τους αποφοίτους του ήταν και ο Αϊνστάιν...
Σήμερα το γενικό τμήμα έχει ξεμείνει από εκείνη την εποχή αλλά η βάση της ύπαρξης του δεν έχει αλλάξει. Σκοπός του είναι να διδάξει τα γενικά εκείνα εργαλεία, που χρειάζεται κάθε μηχανικός απόφοιτος του πολυτεχνείου, και να έχει μία πιο θεωρητική προσέγγιση των πραγμάτων ώστε να μπορεί να παράξει καινοτόμες ιδέες και εφαρμογές που ένας εξειδικευμένος μηχανικός δε θα μπορούσε...
Όσοι δεν καταλαβαίνετε τα μαθηματικά που διδάσκουν στο γενικό τμήμα τότε πολύ απλά ΔΕ δικαιούστε να έχετε λόγο για το αν πρέπει να υπάρχει...η άποψη σας είναι το ίδιο σημαντική με την άποψη ενός αγράμματου γιδοβοσκού του κοσόβου.

ΥΓ: Αν θέλετε να σας πάρουμε στα σοβαρά, καλύτερα να μη γράφετε ότι καταλάβατε το φουριέ μετά που πήρατε τομέα...Στην τελική αν έχετε τόσο πρόβλημα με τα μαθηματικά, μπορείτε να πάτε σε κανά ΤΕΙ...για αυτό τα δημιούργησαν τα ΤΕΙ, για να βγάζουν γρήγορα χειριστές της τεχνολογίας που δε σκαμπάζουν και πολλά για το πώς δουλεύουν τα πράγματα...

Ο Γενικός


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: Lampros on February 02, 2013, 04:12:56 am
Nice try κ.Κάππο  ^clap^


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: 4Dcube on February 02, 2013, 10:33:29 am
Για την ιστορία.
Όλα τα μαθηματικά τα πέρασα με την πρώτη και ποτέ δεν έχω πρόβλημα σε μαθήματα αυστηρά ορισμένα από μαθηματικά.

Δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνω τα μαθηματικά του γενικού (έλεος), είναι που τα κάνουν άσχετοι με το μηχανιλίκι. Χαμένος χρόνος.


Title: Re: Συζήτηση για το γενικό τμήμα της πολυτεχνικής
Post by: BOBoMASTORAS on February 02, 2013, 14:50:08 pm
Το γενικό τμήμα είχε καθαρά πρακτικό λόγο ύπαρξης. Υπάρχουν μαθήματα τα οποία ήταν κοινά ανάμεσα στα τμήματα της πολυτεχνικής και προφανώς το να έχεις μέλη ΔΕΠ σε κάθε τμήμα της πολυτεχνικής για αυτά τα μαθήματα, είναι σπατάλη πόρων. Το θέμα είναι ότι όπως είχε διαρθρωθεί δοιικητικά ήταν αδύνατο στα τμήματα να ασκήσουν έλεγχο στη διδασκαλία του μαθήματος. Τα τμήματα καθόριζαν μόνο το πρόγραμμα σπουδών και δε μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο.

Κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο το τμήμα το οποίο τελικά είναι υπόλογο για το πτυχίο που θα δωθεί να μην μπορεί να επέμβει ούτε άμεσα, ούτε έμεσα στη διδασκαλία. Σε αυτό φταίει και το γενικό τμήμα στο οποίο κυριαρχούσε μία ασυδοσία πίσω από την κάλυψη του αυτοδιοίκητου του τμήματος. Την ασυδοσία αυτή είναι που "πληρώνει" σήμερα το γενικό τμήμα.

Στη νέα κατάσταση που θα δημιουργηθεί, θα αποροφηθούν τα μέλη ΔΕΠ του γενικού, στα τμήματα της πολυτεχνικής. Προφανώς με αυτό το τρόπο θα δούμε πλέον μέλη ΔΕΠ του ΤΗΜΜΥ πχ να κάνουν μάθημα στους μηχανολόγους κτλ. Αυτό είναι απαραίτητο διότι πολύ απλά ο αριθμός των μελών ΔΕΠ παραμένει ο ίδιος όπως επίσης και ο αριθμός των ωρών στο πρόγραμμα. Η παραπάνω δοιικητική δομή είναι περίεργη σίγουρα, αντίστοιχη των ελληνικών δεδομένων. Αφού η σωστή δομή δε δουλεύει από τη ξεροκεφαλιά μας, δημιουργούμε μία ποιο δύστροπη η οποία όμως μπορεί και να δουλέψει καλύτερα. Σίγουρα θα δούμε νέα προβλήματα τα οποία θα ανακύψουν από την αλλαγή των συσχετισμών μεταξύ των μελών ΔΕΠ, κόντρες θα σβήσουν, παλιές θα αναθερμανθούν και νέες θα δημιουργηθούν. Το αν αυτό το σύστημα θα δουλέψει ή όχι θα το δείξει ο χρόνος. Το σίγουρο είναι ότι το γενικό τμήμα φρόντισε μόνο του να απονοηματοδοτηθεί.

Υ.Γ. Για όσους σπεύσουν να πουν ότι έτσι και αλλιώς τα τμήματα δεν ασκούν άμεσο έλεγχο στη διδασκαλία των μαθημάτων έχουν δίκιο. Ποτέ κανένα τμήμα δεν ανέπτυξε επίσημη θέση υπέρ ή εναντίον του τρόπου διδασκαλίας ενός μέλους ΔΕΠ και αν το έκανε αυτό ήταν συνήθως αποτέλεσμα άλλων καταστάσεων. Το θέμα είναι ότι σα δοιικητική δομή τα τμήματα έχουν πάρα πολλούς έμμεσους τρόπους να πιέσουν, κάτι που όμως δυστυχώς τις περισσότερες φορές περιπλέκεται και με μη ακαδημαικά κριτήρια.