THMMY.gr

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα => Προγραμματισμός (C, VB, Delphi, PHP, ASP...) => Topic started by: edenaxas on August 31, 2011, 18:45:19 pm



Title: game boy programming!
Post by: edenaxas on August 31, 2011, 18:45:19 pm
http://www.loirak.com/gameboy/gbprog.php

http://www.manifest-tech.com/ce_games/game_boy.htm

if your birth year starts with 8 you owe it to yourself!

share your experience here!!

burrnnn!!




if you dont know what a game boy is just go away...


Title: Re: game boy programming!
Post by: rspappas on August 31, 2011, 18:49:58 pm
this topic is relevant to my interest


Title: Re: game boy programming!
Post by: edenaxas on August 31, 2011, 19:04:39 pm
εχω ξεκινησει το vagman

a packman variant  :D

http://vimeo.com/1264117


Title: Re: game boy programming!
Post by: Lampros on September 01, 2011, 11:03:17 am
Εχω μια λίγο χαζή απορία:

λέει στο ένα λινκ αφού κατεβάσεις τον compiler  κλπ....
"After seeing the power of the GBDK, you should add the following line to the end of your autoexec.bat to compile your programs"

που βρίσκεται ακριβώς το autoexec.bat?


Title: Re: game boy programming!
Post by: edenaxas on September 01, 2011, 11:23:06 am
μην ακολουθεις ακριβως οτι λενε. σκεψου οτι η σελιδα μαλλον γραφτηκε σε DOS εποχη!


Title: Re: game boy programming!
Post by: πρεζ on September 01, 2011, 13:14:08 pm
γαματοο. . .σε C μπορουν να γραφτουν π.χ και τα mame που υπηρχαν παλια ?


Title: Re: game boy programming!
Post by: SolidSNK on September 01, 2011, 13:24:57 pm
γαματοο. . .σε C μπορουν να γραφτουν π.χ και τα mame που υπηρχαν παλια ?
Απ' όσο κατάλαβα, οι τυπάδες εδώ έφτιαξαν από το 0 API και compilers για gb και gba χρησιμοποιώντας τις γνώσεις τους για τη συσκευή. Οι γνώσεις μπορεί να αποκτήθηκαν π.χ. κατά το emulation. Δύσκολη διαδικασία, τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

Το mame εξομειώνει πολλών ειδών arcades (multiple arcade machine emulator), οπότε καλό θα ήταν να ψάχνεσαι για ένα τύπο arcade κάθε φορά. Π.χ. δοκίμασε neo geo -> http://wiki.neogeodev.org/index.php?title=Category:Code


Title: Re: game boy programming!
Post by: Lampros on September 01, 2011, 14:35:44 pm
Δεν έχω καταλάβει πως θα κάνω compile ένα τέτοιο πρόγραμμα....

Αν ας πούμε αντιγράψω τις βιβλιοθήκες στον φάκελο του δικού μου compiler θα μπορώ να γράφω κατευθείαν απο τον δικό μου και να δουλεύουν?


Title: Re: game boy programming!
Post by: Starki on March 21, 2023, 01:19:59 am
Το έχει δοκιμάσει κανείς αυτό;
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: game boy programming!
Post by: Ούγκι on March 21, 2023, 18:40:57 pm
Το έχει δοκιμάσει κανείς αυτό;
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 

Το guide είναι ακόμα αρκετά relevant. Σήμερα πλέον είναι πολύ εύκολο ξεκινήσεις να κάνεις homebrew σε GBA! Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα gba emulator. Κανονικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις gcc toolchain (DevkitPro https://devkitpro.org/wiki/Getting_Started (https://devkitpro.org/wiki/Getting_Started)) και να έχεις όλες τις ανέσεις που έχεις στη συγγραφή οποιουδήποτε C/C++ project, ειδικά σε linux. Για emulator ο mGBA έχει απίστευτα features (debugger, memory watch etc) και είναι FOSS.

Αυτό που παίρνει χρόνο είναι να συνηθήσεις το hardware του gba και τις βιβλιοθήκες του devkit (libgba). Προτείνω αρκετά αυτό το tutorial https://www.coranac.com/tonc/text/ (https://www.coranac.com/tonc/text/). Είναι το πιο ολοκληρωμένο guide που έχω βρει στο ίντερνετ. Στην αρχή πάντως συνήθως την βγάζεις με templates (https://github.com/devkitPro/gba-examples (https://github.com/devkitPro/gba-examples), βλ επίσης tonc), examples και ψάχνοντας πως έχει κάνει άλλος κόσμος αυτό που θες.