THMMY.gr

Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα => Ιατρική => Topic started by: fourier on April 01, 2009, 11:32:45 am



Title: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: fourier on April 01, 2009, 11:32:45 am
Η βιβλιοθηκη μας (Αλεξανδρεια) φιλοξενει απο σημερα το μεγαλειωδες επιστημονικο εργο "Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια", του ιατρου Μ. Μωυσειδη.
Εξεδοθη για πρωτη φορα τον Ιανουαριο του 1927, ομως παρα την παλαιοτητα του παραμενει ακομα επικαιρο, καθως η επιστημη δεν εχει προχωρησει  μεχρι σημερα ουτε ενα βημα παραπερα εις το συγκεκριμενο ζητημα. Η προοδευτικη ματια με την οποια εξεταζει το φλεγον αυτο θεμα ο επιστημων συγγραφευς αποτελει καθοδηγητικο παραδειγμα για τους επιστημονες του σημερα.
Επιτελους ηρθε η ωρα να αντικρυσουμε καταματα την αληθεια!

Αφιερωμενο στους φοιτητες και στους καθηγητες του Τμηματος, του Πανεπιστημιου, στους ελληνες πολιτες γενικοτερα, ως εργαλειο στην αγωνιωδη προσπαθεια τους να καταλαβουν τι παει στραβα σ' αυτη τη χωρα...

Θα το βρειτε καρτελογραφημενο με τον κωδικον αριθμον #6827.

Επισυναπτεται ο πιναξ των περιεχομενων, δια την πληροφορισιν του αναγνωστου, και ακολουθει ο προλογος του συγγραφεως:


ΠΡΟΛΟΓΟΣ

“Ἀπὸ ὅλα τὰ πάθη, ποὺ μαστίζουν καὶ ἀτιμάζουν τὴν ἀνθρωπότητα, ὁ αὐνανισμὸς εἶνε ἴσως τὸ πλέον ἐπίμονον καὶ ἀσφαλῶς τὸ πλέον ἐπονείδιστον.”

Fournier


Τὴν ζοφερὰν εἰκόνα, τὴν ὁποίαν μὲ τόσην περιγραφικότητα συνοψίζουν αἱ ἀνωτέραι ὀλίγαι λέξεις τοὺ Γάλλου ἰατροῦ εἴχαμεν μπροστά μας ὅταν ἀπεφασίσαμεν νὰ φέρωμεν εἰς τὴν δημοσιότητα τὸ παρὸν βιβλιάριον. Ὅλοι λίγο πολύ γνωρίζομεν τὴν μυστικήν, χαμερπῆ καὶ χυδαίαν ἕξιν, ἡ ὁποία ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μας μαραίνει καὶ δεκατίζει τὴν νεότητα, προσβάλλει τὴν ζωὴν εἰς τὴν πηγήν της, καταργεῖ τὴν οἰκογένειαν, καὶ ἀπειλεῖ τὸ μέλλον τῆς κοινωνίας.

Κανεὶς δὲν ἀγνοεῖ τὴν ἐπονείδιστον ἕξιν, ἡ ὁποία ἀριθμεῖ θύματα εἰς ὅλας τὰς κοινωνικὰς τάξεις, καὶ μεταξὺ ἀτόμων τὰ ὁποῖα παρουσιάζουν τὰ πλέον εὐνοϊκὰ προσόντα διὰ νᾶ εὐδοκιμήσουν καὶ ὠφελήσουν τὴν κοινωνίαν.

Τὴν ἕξιν αὐτὴν καταδικάζει ὄχι μόνον ἡ θρησκεία καὶ ἡ ἠθικὴ ἀλλὰ καὶ ἡ ἐπιστήμη.

Ὅλοι γνωρίζομεν τοὺς κινδύνους, τὰς συνεπείας καὶ τὸ κράτπς τοῦ ὀλεθρίου πάθους, ὅλοι ἀναγνωρίζομεν τὴν σπουδαιότητα τῆς προφυλάξεως τῶν νέων μας ἀπὸ τὴν μάστιγα αὐτήν, ἀλλὰ κανεὶς δὲν κινεῖται, κανεὶς δὲν τολμᾷ νὰ ἀνοίξῃ τὸ στόμα του.

Τὸ θέμα εἶνε τόσον λεπτόν, τόσον ὀλισθηρόν, τόσον σκανδαλῶδες, ὥστε προτιμοῦν ὅλοι νὰ ἀπέχουν.

Μία δειλία ἀνεξήγητος, ἕνας φαρισαϊσμὸς ἀδικαιολόγητος συγκρατεῖ κλειστὰ τὰ χείλη τῶν γονέων, φίλων, διδασκάλων καὶ ἀπὸ τὴν ἔνοχον αὐτὴν σιωπὴν ἡ κακὴ ἕξις ἀποθρασύνεται καὶ ἐξακολουθεῖ ἀνενόχλητος τὸν ὀλέθριον δρόμον της.

Ὁποία εἶνε ἡ συχνότης καὶ διάδοσις τοῦ αὐνανισμοῦ παρ' ἡμῖν;

Τὶ ἔχει γίνει μέχρι τοῦδε ἐπὶ τοῦ ζητήματος αὐτοῦ ἀπὸ ἀπόψεως διαφωτίσεως;

Εἰς τὴν πρώτην ἐρώτησιν δὲν εἴμεθα εἰς θέσιν νὰ ἀπαντήσωμεν μετὰ μαθηματικῆς ἀκριβείας ἐλλείψει στατιστικῶν. Ἡ ἐπαγγελματικὴ μας ὅμως πεῖρα καὶ ἡ ἀπειρία τῶν ἐπιστολών ἅς ἐλάβομεν κατὰ τὸ τριετὲς διάστημα τῆς ἐκδόσεως τοῦ περιοδικοῦ “ΥΓΕΙΑ” ἐκ μέρους νέων ζητούντων καθημερινῶς συμβουλάς, μᾶς δίδουν τὸ δικαίωμα νὰ ἀνακοινώσωμεν δημοσίᾳ ὅτι ὁ αὐνανισμὸς εἶνε εὐρύτατα διαδεδομένος παρ' ὑμῖν καὶ ἀριθμεῖ δυστυχῶς θύματα ἀπειράριθμα μεταξύ τῆς ἑλληνικῆς νεολαίας.

Εἰς μίαν συγκέντρωσιν φίλων συναδέλφων εἴχα τὴν τόλμην νὰ χαρακτηρίσω τὴν χώραν μας ὡς ἀπέραντον πεδίον αὐνανιστῶν. Ὁ χαρακτηρισμὸς αὐτὸς δὲν ἐνέχει καμμίαν ὑπερβολὴν καὶ θὰ μὲ δικαιώσουν ἀναμφιβόλως οἱ περὶ τοῦ ζητήματος ἀσχοληθέντες συνάδελφοι.

Εἰς τὴν δευτέραν ἐρώτησιν εἴμεθα ὑποχρεωμένοι νὰ ἀπαντήσωμεν στρογγύλῳ στόματι “ΤΙΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΕ”.

Ὁ αὐνανισμὸς ἀποτελεῖ ἕν ἀπὸ τὰ πλέον λυπηρὰ καὶ πλέον μελαγχολικὰ κεφάλαια τῆς νεανικῆς ἡλικίας.

Εἰς τὴν περὶ αὐνανισμοῦ ἰατρικὴν φιλολογίαν ὑπάρχουν δύο σχολαί. Ἡ παλαιοτέρα, ἡ τοῦ Ἑλβετοῦ ἰατροῦ Tissot, μὲ τὰς ὑπερβολὰς καὶ τὰς ἀνακριβείας. Ἡ νεωτέρα, τοῦ Stekel, τοῦ Nassauer, τοῦ Comby, μὲ τὴν ἀδιαφορίαν της καὶ τὰς ἐξωφρενικὰς ἀρχάς της.

Μεταξὺ τῶν δύο ὑπάρχει ἡ τρίτη σχολὴ τοῦ Hirschfeld, τοῦ Ellis, τοῦ Rohleder, τοῦ Bloch καὶ τῶν διαπρεπεστέρων σεξουολόγων τῆς ἐποχῆς μας, ἡ ὁποία εὑρίσκεται ἐπὶ τῆς μέσης ὁδοῦ.

Εἴμεθα ὁπαδοὶ τῆς τελευταίας αὐτῆς σχολῆς, καὶ αὐτῆς τὰ νεώτερα συμπεράσματα ἐσκέφθημεν νὰ παρουσιάσωμεν εἰς τὸ ἑλληνικὸν κοινὸν διὰ τοῦ παρόντος ἔργου.

Τὸ ζήτημα ἐνδιαφέρει ὄχι μόνον τοὺς πατέρας καὶ τὰς μητέρας οἰκογενειῶν, ἀλλὰ ἀκόμη τὰ πρόσωπα εἰς ἅ εἶνε ἐμπιστευμένα νεαρὰ παιδιά, διδάσκαλοι καὶ καθηγηταί, διευθυνταὶ σχολικῶν ἱδρυμάτων.

Ὁ ἀγὼν κατὰ τοῦ αὐνανισμοῦ ὡς ἐκδήλωσις συνολικὴ εἶνε μία σπουδαία κοινωνικὴ μάχη διὰ τὸν ἀλτρουϊσμόν.

Κατὰ τὴν συγγραφὴν τοῦ ἔργου εἴχαμεν ὑπ' ὄψιν τὴν γνώμην τοῦ διασήμου Rohleder, τὴν ὁποίαν καὶ συμμεριζόμεθα πληρέστατα:

“Διὰ τῆς ἀναγνώσεως ἑνὸς ἔργου περὶ αὐνανισμοῦ οὐδέποτε ἔγινέ τις αὐνανιστής. Τὸ ἐναντίον εἶνε ἀληθὲς καὶ οἱ περισσότεροι αὐνανισταὶ τρομάζουν περὶ τῆς περαιτέρω ἐξασκήσεως τοῦ πάθους τούτου, ἐὰν αἱ ὀλέθριαί του συνέπειαι ἐκτεθῶσιν σαφῶς”.

Τὸ σπουδαῖον εἶνε νὰ γνωρίζῃ κανεὶς τὴν ἀλήθειαν καὶ νὰ ἀτενίζῃ τὰ πράγματα κατὰ πρόσωπον. Εἴμεθα ἐκ τῶν φρονούντων ὅτι, εἰς τὰ ζητήματα αὐτά, δὲν εἶνε τὸ φῶς τὸ ὁποῖον βλάπτει, ἀλλ' ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖον τὸ δέχεταί τις.

Τὸ ἔργον εἶνε διηρημένον εἰς τρία κεφάλαια. Τὸ πρῶτον ἀφιεροῦται εἰς τὸν αὐνανισμόν, τὸ δεύτερον εἰς τὰς ὀνειρώξεις καὶ τὸ τρίτον εἰς τὴν σπερματόρροιαν.

Τὰ δύο τελευταῖα κεφάλαια προσεθέσαμεν συμπληρωματικῶς ὡς ἀμεσώτατα συνδεόμενα μὲ τὸν αὐνανισμόν.

Σκοπὸς τοῦ βιβλίου μας κύριος εἶνε νὰ διαφωτίσωμεν τοὺς γονεῖς, τοὺς διδασκάλους περὶ τοῦ ρόλου, τὸν ὁποῖον ἔχουν εἰς τὴν προφύλαξιν τῆς νεολαίας ἀπὸ τὴν κακὴν ἕξιν καὶ τὴν καταπολέμησιν τῶν συνεπειῶν καὶ κινδύνων τοῦ αὐνανισμοῦ. Ἐπίσης νὰ ὑποδείξωμεν εἰς τὴν νεολαίαν μας τοὺς σοβαροὺς κινδύνους οὕς ἐγκλείει τὸ ὀλέθριον πάθος διὰ τὴν ψυχικήν, σωματικὴν καὶ ἠθικὴν ὑγείαν της καὶ νὰ τὴν προφυλάξωμεν ἀπὸ τοὺς κινδύνους τοῦ αὐνανισμοῦ.

Ἀθῆναι, τῇ 1 Ἰανουαρίου 1927

Μ. ΜΩΥΣΕΙΔΗΣ
Ἰατρός.

(http://www.thmmy.gr/smf/index.php?action=dlattach;topic=31634.0;attach=35307;image)


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: (Stalin)^2 on April 01, 2009, 11:36:43 am
Γιατί με έχουν under moderation στην Αλεξανδρεια?
Όχι ότι με νοιάζει και πολύ..


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: Καμένος on April 01, 2009, 11:45:51 am
Χαχα στις "θεραπείες" είναι και ο γάμος!!


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: bjork on April 01, 2009, 12:10:34 pm
πόνεσε το κεφάλι μου απ' την καταπίεση  :D


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: Doctor_Doctor on April 01, 2009, 12:14:31 pm
Χαχα στις "θεραπείες" είναι και ο γάμος!!
Το ψάρεμα όμως δεν το έχουν...


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: Ex_Mechanus on April 02, 2009, 16:30:22 pm
http://www.youtube.com/watch?v=2bcXWKi1h6Y

όλοι στους δρόμους για τα δικαιώματα μας συνάδελφοι

σωματείο ελαιοχρωματιστών


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: λήθη on April 02, 2009, 16:43:16 pm
Χαχα στις "θεραπείες" είναι και ο γάμος!!
Το ψάρεμα όμως δεν το έχουν...


Ε ναι ρε

δε λεει, δεν βαρας που δεν βαρας, δεν πας για ψαρεμα


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: provataki on May 10, 2012, 21:15:02 pm
Χαχα στις "θεραπείες" είναι και ο γάμος!!

εχω μπροστά μου ένα βιβλίο εντελώς σύγχρονο που λέει ότι οι σε ποσοστό 85% οι παντρεμένοι αυνανίζονται.


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: Joseph D. on May 10, 2012, 21:59:26 pm
Θα 'χει απαλλακτικές προόδους ή εξετάζεται μόνο στο τέλος;


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: provataki on May 10, 2012, 22:27:15 pm
παντρέψου και βλέπουμε!  :P


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: Καμένος on May 11, 2012, 07:48:12 am
Χαχα στις "θεραπείες" είναι και ο γάμος!!

εχω μπροστά μου ένα βιβλίο εντελώς σύγχρονο που λέει ότι οι σε ποσοστό 85% οι παντρεμένοι αυνανίζονται.

Προφανως! Μαλακες ειναι?


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: Katarameno on January 24, 2020, 15:04:41 pm
ΠΡΟΛΟΓΟΣ

“Ἀπὸ ὅλα τὰ πάθη, ποὺ μαστίζουν καὶ ἀτιμάζουν τὴν ἀνθρωπότητα, ὁ αὐνανισμὸς εἶνε ἴσως τὸ πλέον ἐπίμονον καὶ ἀσφαλῶς τὸ πλέον ἐπονείδιστον.”

Fournier

Τὴν ζοφερὰν εἰκόνα, τὴν ὁποίαν μὲ τόσην περιγραφικότητα συνοψίζουν αἱ ἀνωτέραι ὀλίγαι λέξεις τοὺ Γάλλου ἰατροῦ εἴχαμεν μπροστά μας ὅταν ἀπεφασίσαμεν νὰ φέρωμεν εἰς τὴν δημοσιότητα τὸ παρὸν βιβλιάριον. Ὅλοι λίγο πολύ γνωρίζομεν τὴν μυστικήν, χαμερπῆ καὶ χυδαίαν ἕξιν, ἡ ὁποία ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μας μαραίνει καὶ δεκατίζει τὴν νεότητα, προσβάλλει τὴν ζωὴν εἰς τὴν πηγήν της, καταργεῖ τὴν οἰκογένειαν, καὶ ἀπειλεῖ τὸ μέλλον τῆς κοινωνίας.

Κανεὶς δὲν ἀγνοεῖ τὴν ἐπονείδιστον ἕξιν, ἡ ὁποία ἀριθμεῖ θύματα εἰς ὅλας τὰς κοινωνικὰς τάξεις, καὶ μεταξὺ ἀτόμων τὰ ὁποῖα παρουσιάζουν τὰ πλέον εὐνοϊκὰ προσόντα διὰ νᾶ εὐδοκιμήσουν καὶ ὠφελήσουν τὴν κοινωνίαν.

Τὴν ἕξιν αὐτὴν καταδικάζει ὄχι μόνον ἡ θρησκεία καὶ ἡ ἠθικὴ ἀλλὰ καὶ ἡ ἐπιστήμη.

Ὅλοι γνωρίζομεν τοὺς κινδύνους, τὰς συνεπείας καὶ τὸ κράτπς τοῦ ὀλεθρίου πάθους, ὅλοι ἀναγνωρίζομεν τὴν σπουδαιότητα τῆς προφυλάξεως τῶν νέων μας ἀπὸ τὴν μάστιγα αὐτήν, ἀλλὰ κανεὶς δὲν κινεῖται, κανεὶς δὲν τολμᾷ νὰ ἀνοίξῃ τὸ στόμα του.

Τὸ θέμα εἶνε τόσον λεπτόν, τόσον ὀλισθηρόν, τόσον σκανδαλῶδες, ὥστε προτιμοῦν ὅλοι νὰ ἀπέχουν.

Μία δειλία ἀνεξήγητος, ἕνας φαρισαϊσμὸς ἀδικαιολόγητος συγκρατεῖ κλειστὰ τὰ χείλη τῶν γονέων, φίλων, διδασκάλων καὶ ἀπὸ τὴν ἔνοχον αὐτὴν σιωπὴν ἡ κακὴ ἕξις ἀποθρασύνεται καὶ ἐξακολουθεῖ ἀνενόχλητος τὸν ὀλέθριον δρόμον της.

Ὁποία εἶνε ἡ συχνότης καὶ διάδοσις τοῦ αὐνανισμοῦ παρ' ἡμῖν;

Τὶ ἔχει γίνει μέχρι τοῦδε ἐπὶ τοῦ ζητήματος αὐτοῦ ἀπὸ ἀπόψεως διαφωτίσεως;

Εἰς τὴν πρώτην ἐρώτησιν δὲν εἴμεθα εἰς θέσιν νὰ ἀπαντήσωμεν μετὰ μαθηματικῆς ἀκριβείας ἐλλείψει στατιστικῶν. Ἡ ἐπαγγελματικὴ μας ὅμως πεῖρα καὶ ἡ ἀπειρία τῶν ἐπιστολών ἅς ἐλάβομεν κατὰ τὸ τριετὲς διάστημα τῆς ἐκδόσεως τοῦ περιοδικοῦ “ΥΓΕΙΑ” ἐκ μέρους νέων ζητούντων καθημερινῶς συμβουλάς, μᾶς δίδουν τὸ δικαίωμα νὰ ἀνακοινώσωμεν δημοσίᾳ ὅτι ὁ αὐνανισμὸς εἶνε εὐρύτατα διαδεδομένος παρ' ὑμῖν καὶ ἀριθμεῖ δυστυχῶς θύματα ἀπειράριθμα μεταξύ τῆς ἑλληνικῆς νεολαίας.

Εἰς μίαν συγκέντρωσιν φίλων συναδέλφων εἴχα τὴν τόλμην νὰ χαρακτηρίσω τὴν χώραν μας ὡς ἀπέραντον πεδίον αὐνανιστῶν. Ὁ χαρακτηρισμὸς αὐτὸς δὲν ἐνέχει καμμίαν ὑπερβολὴν καὶ θὰ μὲ δικαιώσουν ἀναμφιβόλως οἱ περὶ τοῦ ζητήματος ἀσχοληθέντες συνάδελφοι.

Εἰς τὴν δευτέραν ἐρώτησιν εἴμεθα ὑποχρεωμένοι νὰ ἀπαντήσωμεν στρογγύλῳ στόματι “ΤΙΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΕ”.

Ὁ αὐνανισμὸς ἀποτελεῖ ἕν ἀπὸ τὰ πλέον λυπηρὰ καὶ πλέον μελαγχολικὰ κεφάλαια τῆς νεανικῆς ἡλικίας.

Εἰς τὴν περὶ αὐνανισμοῦ ἰατρικὴν φιλολογίαν ὑπάρχουν δύο σχολαί. Ἡ παλαιοτέρα, ἡ τοῦ Ἑλβετοῦ ἰατροῦ Tissot, μὲ τὰς ὑπερβολὰς καὶ τὰς ἀνακριβείας. Ἡ νεωτέρα, τοῦ Stekel, τοῦ Nassauer, τοῦ Comby, μὲ τὴν ἀδιαφορίαν της καὶ τὰς ἐξωφρενικὰς ἀρχάς της.

Μεταξὺ τῶν δύο ὑπάρχει ἡ τρίτη σχολὴ τοῦ Hirschfeld, τοῦ Ellis, τοῦ Rohleder, τοῦ Bloch καὶ τῶν διαπρεπεστέρων σεξουολόγων τῆς ἐποχῆς μας, ἡ ὁποία εὑρίσκεται ἐπὶ τῆς μέσης ὁδοῦ.

Εἴμεθα ὁπαδοὶ τῆς τελευταίας αὐτῆς σχολῆς, καὶ αὐτῆς τὰ νεώτερα συμπεράσματα ἐσκέφθημεν νὰ παρουσιάσωμεν εἰς τὸ ἑλληνικὸν κοινὸν διὰ τοῦ παρόντος ἔργου.

Τὸ ζήτημα ἐνδιαφέρει ὄχι μόνον τοὺς πατέρας καὶ τὰς μητέρας οἰκογενειῶν, ἀλλὰ ἀκόμη τὰ πρόσωπα εἰς ἅ εἶνε ἐμπιστευμένα νεαρὰ παιδιά, διδάσκαλοι καὶ καθηγηταί, διευθυνταὶ σχολικῶν ἱδρυμάτων.

Ὁ ἀγὼν κατὰ τοῦ αὐνανισμοῦ ὡς ἐκδήλωσις συνολικὴ εἶνε μία σπουδαία κοινωνικὴ μάχη διὰ τὸν ἀλτρουϊσμόν.

Κατὰ τὴν συγγραφὴν τοῦ ἔργου εἴχαμεν ὑπ' ὄψιν τὴν γνώμην τοῦ διασήμου Rohleder, τὴν ὁποίαν καὶ συμμεριζόμεθα πληρέστατα:

“Διὰ τῆς ἀναγνώσεως ἑνὸς ἔργου περὶ αὐνανισμοῦ οὐδέποτε ἔγινέ τις αὐνανιστής. Τὸ ἐναντίον εἶνε ἀληθὲς καὶ οἱ περισσότεροι αὐνανισταὶ τρομάζουν περὶ τῆς περαιτέρω ἐξασκήσεως τοῦ πάθους τούτου, ἐὰν αἱ ὀλέθριαί του συνέπειαι ἐκτεθῶσιν σαφῶς”.

Τὸ σπουδαῖον εἶνε νὰ γνωρίζῃ κανεὶς τὴν ἀλήθειαν καὶ νὰ ἀτενίζῃ τὰ πράγματα κατὰ πρόσωπον. Εἴμεθα ἐκ τῶν φρονούντων ὅτι, εἰς τὰ ζητήματα αὐτά, δὲν εἶνε τὸ φῶς τὸ ὁποῖον βλάπτει, ἀλλ' ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖον τὸ δέχεταί τις.

Τὸ ἔργον εἶνε διηρημένον εἰς τρία κεφάλαια. Τὸ πρῶτον ἀφιεροῦται εἰς τὸν αὐνανισμόν, τὸ δεύτερον εἰς τὰς ὀνειρώξεις καὶ τὸ τρίτον εἰς τὴν σπερματόρροιαν.

Τὰ δύο τελευταῖα κεφάλαια προσεθέσαμεν συμπληρωματικῶς ὡς ἀμεσώτατα συνδεόμενα μὲ τὸν αὐνανισμόν.

Σκοπὸς τοῦ βιβλίου μας κύριος εἶνε νὰ διαφωτίσωμεν τοὺς γονεῖς, τοὺς διδασκάλους περὶ τοῦ ρόλου, τὸν ὁποῖον ἔχουν εἰς τὴν προφύλαξιν τῆς νεολαίας ἀπὸ τὴν κακὴν ἕξιν καὶ τὴν καταπολέμησιν τῶν συνεπειῶν καὶ κινδύνων τοῦ αὐνανισμοῦ. Ἐπίσης νὰ ὑποδείξωμεν εἰς τὴν νεολαίαν μας τοὺς σοβαροὺς κινδύνους οὕς ἐγκλείει τὸ ὀλέθριον πάθος διὰ τὴν ψυχικήν, σωματικὴν καὶ ἠθικὴν ὑγείαν της καὶ νὰ τὴν προφυλάξωμεν ἀπὸ τοὺς κινδύνους τοῦ αὐνανισμοῦ.

Ἀθῆναι, τῇ 1 Ἰανουαρίου 1927

Μ. ΜΩΥΣΕΙΔΗΣ
Ἰατρός.

Ὁ ἀγὼν κατὰ τοῦ αὐνανισμοῦ ὡς ἐκδήλωσις συνολικὴ εἶνε μία σπουδαία κοινωνικὴ μάχη που διαδραματίζεται εἰς τὰς διευθὺνσεις
pornhub.com / xhamster.com / youporn.com / youjizz.com / xnxx.com / κτλ  Ὁλοι στον ἀγὼνα σύντροφοι


Title: Re: Αυνανισμος: Κινδυνοι, προφυλαξις, θεραπεια
Post by: Katarameno on March 16, 2020, 01:51:59 am
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Εμμανουλομάνουλος @Manolitzu · 6h
Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΙΜΠΕΝ ΖΙΜΠΕΝ ΑΗ ΛΟΥΛΟΥ

(https://pbs.twimg.com/media/ETKatDeXQAUyJm9?format=png&name=small)

https://twitter.com/Manolitzu/status/1239230859359793152
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

 ;D