THMMY.gr

Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα => Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς => Topic started by: Karaμazoβ on January 12, 2007, 19:21:31 pm



Title: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on January 12, 2007, 19:21:31 pm
Αυτό το τόπικ είναι αφιερωμένο στο αυτοκίνητο-θρύλος της Citroen, το 2CV (Deux Chevaux= 2 Iπποι) :D

Παραθέτω ενα περιεκτικότατο άρθρο που βρήκα στο foititis.gr:


"Πολλοι απο μας, τη φοιτητιωσα νεολαια,εχουμε την αναγκη ενος μεταφορικου μεσου,για διαφορους λογους.Τα αστικα ειναι βαρετα,ρουτινιαζουμε στην ιδια διαδρομη καθε πρωι, το καλοκαιρι η μποχα βαραει κοκκινο,αργουν,αργουμε εμεις και τα χανουμε,χανουμε τον μπουσουλα.Πολλοι θα ηθελαν να μπορουν να εχουν δικο τους αμαξι,αλλα πασχουν απο οξεια πορτοφολιτιδα και κολικο της τσεπης και δεν το αποφασιζουν να μπλεξουν με δοσεις τη στιγμη που δεν εχουν μια σταθερη δουλεια,η δε δουλευουν καθολου,παρα μονο τον κοσμο.Υπαρχει λυση η οχι?Ειμαι καταδικασμενος να μπαινω καθε μερα σε ενα γαλαζιο τροχοφορο κουτι η να αγγαρευω φιλους να ερχονται να με παιρνουν,η μπορω να γινω κι εγω ανεξαρτητος οδηγος και κυριος του προορισμου μου?

Μα τελοσπαντων,δε σκεφτηκε κανεις ποτε να κατασκευασει ενα απλο,φτηνο αυτοκινητακι,που θα μου παρεχει φτηνη μετακινηση χωρις να ειναι ακριβο να το αγορασω και να το συντηρω,αλλα να μην ειναι και ρημαδι και με αφηνει συνεχεια στο δρομο?Κατι στα μετρα μου βρε αδερφε!
Κι αμα ηταν και καμπριο...

Χμ.Και ομως υπαρχει.Το εχετε δει πολλες φορες στο δρομο,περναει απαρατηρητο χοροπηδωντας αθορυβα πανω στις μαλακες του αναρτησεις και συνηθως ολοι το προσπερνουν,γιατι δεν μπορει να τρεξει και πολυ,αλλα αυτος που βρισκεται πισω απο το τιμονι του,ξερει οτι εχει καποιες κρυφες αρετες και αν τον ρωτησετε,θα σας πει οτι δεν το αποχωριζεται με τιποτα.

Λιγο μετα τον Β Παγκοσμιο,η αναγκη για φτηνη και αξιοπιστη μετακινηση του λαου,και κυριως των αγροτων,που αποτελουσαν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της Γαλλίας,αυξηθηκε κατακόρυφα.Μια γαλλική αυτοκινητοβιομηχανια, λοιπον,η Citroen,αποφασισε να δωσει το μαννα στο λαο.Κατασκευασε ενα αυτοκινητο προσπαθωντας να ικανοποιησει μια αναγκη που εβλεπε οτι ειχε δημιουργηθει,και οχι δημιουργωντας μια αναγκη για να πουλησει κατι που ειχε κατασκευασει,οπως γινεται σημερα.Ή όπως λενε οι ανθρωποι της αυτοκινησης,κατασκευασε το αυτοκινητο απο μεσα προς τα εξω.

Τεθηκαν καποια στανταρ για την κατασκευη,και δοθηκε περιορισμενο χρονικο περιθωριο.Το αυτοκινητο επρεπε να ειναι φτηνο στην αγορα και την συντηρηση,με κινητηρα με χαμηλη καταναλωση καυσιμου και μεγαλη αξιοπιστια(να μπορει να οδηγηθει ολη μερα με τερμα τα γκαζια).Ο κινητηρας λοιπον βασιστηκε σε εναν αλουμινενιο δικλυλινδρο μποξερ(με επιπεδη διαταξη κυλινδρων,οπως στις ...Porsche) απο μοτοσυκλετα ΒΜW,με χωρητικοτητα 350,στη συνεχεια 425 και τελος 600 κυβικα εκατοστα,την μιση δηλαδη απο οτι ενα σημερινο μικρο αυτοκινητο,που ηταν εφοδιασμενος με ψυγειο λαδιου,κατι που σημερα εχουν συνηθως μονο τα αυτοκινητα υψηλων επιδοσεων,και ειδικο κυκλωμα λιπανσης των βαλβιδων του κινητηρα για αντοχη στην πολυωρη οδηγηση.Το συστημα ψυξης χρησιμοποιουσε αερα και οχι νερο,(αρα δεν υπηρχε ψυγειο για να τρυπησει,νερο για να παγωσει,θερμοστατης για να κολλησει,καλοριφερ να θελει εξαερωση) και υπηρχε εφεδρικη μανιβελλα για να παιρνει μπροστα σε περιπτωση που "επεφτε" η μπαταρια.Δεν υπηρχε διανομεας ρευματος(ενα ηλεκτρικο εξαρτημα ευπαθες στην υγρασια και τα πολλα χιλιομετρα),αλλα χρησιμοποιηθηκε το απλουστερο συστημα του βολαν,οπως στις μοτοσυκλετες.

Τα μηχανικα μερη αλλα και τα μερη του αμαξωματος του επρεπε να ειναι οσο το δυνατον πιο απλοικα για ευκολια στη συντηρηση και τις επισκευες των ζημιων,ετσι διεθετε σασι(σκελετο)πανω στο οποιο ηταν βιδωμενο το αμαξωμα,και τα παντα εκτος απο τις πισω ροδες συγκεντρωθηκαν κατω απο το μπροστινο καπω,κιβωτιο ταχυτητων κτλ,ακομα και το χειροφρενο που επιανε στους μπροστινους τροχους(κατι που δεν θα βρειτε σε αλλα αυτοκινητο)και τα φτερα,το καπω και οι πορτες ηταν βιδωτα και οχι κολλημενα στο αμαξωμα,για να μπορουν ευκολα και γρηγορα να αντικατασταθουν σε περιπτωση ατυχηματος και να μην χρειαζεται λαμαρινας,ενω η οροφη ηταν πανινη και τυλιγοταν μεχρι το πισω μερος,δημιουργωντας ετσι περισσοτερο χωρο φορτωσης αλλα και αερατη οδηγηση τις ζεστες μερες του καλοκαιριου. Τα καθισματα ηταν κουμπωτα στο πατωμα και μπορουσαν με μια κινηση να αφαιρεθουν για καθαρισμα η αραλικι στην εξοχη.

Επρεπε να ειναι ανθεκτικο στη σκληρη χρηση και την παραμεληση,ανετο και ικανο να περναει απο καθε ειδος εδαφους με ανεση και ασφαλεια ακομα και φορτωμενο(μια που οι περισοτεροι δρομοι τοτε ηταν χωματοδρομοι),ετσι η κινηση μεταδιδοταν στους μπροστινους τροχους για καλυτερο ελεγχο(κατι σχεδον ανυπαρκτο την εποχη εκεινη),οι τροχοι ειχαν διαστασεις 15'' σε διαμετρο και ειχαν πλατος 125mm,για να μπορει να κινειται σε λασπη και χιονι χωρις προβλημα,τα μπροστινα φρενα(που πολυ γρηγορα εγιναν δισκοφρενα) δεν βρισκοταν στους τροχους αλλα πιο μεσα,στο κεντρο,στην εξοδο των αξονων απο το κιβωτιο ταχυτητων για μεγαλυτερη ασφαλεια στο φρεναρισμα(να μη φευγει δεξια και αριστερα),κατι που εμφανιστηκε ξανα αργοτερα (και σπανια) σε πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα.

Οι αναρτησεις του,που αποτελουν το κυριο χαρακτηριστικο που το ξεχωριζει απο τα αλλα τετρατροχα, ηταν υπερβολικα μαλακες,για ειναι ανετο οταν σουλατσαριζε στους καροδρομους και τα κατσαβραχα,τοποθετημενες οριζοντια και οχι καθετα οπως σε ολα τα αλλα αυτοκινητα,και ενωμενες μεταξυ τους σε καθε πλευρα,δηλαδη μπροστα αριστερα με πισω αριστερα κοκ για να αλληλεπιδρουν μεταξυ τους αναλογα με την κλιση του εδαφους,τις λακουβες,και την φυγοκεντρο δυναμη στις στροφες.Οι απαιτησεις σε αυτον τον τομεα ηταν να μπορει να διασχισει ενα χωραφι με ενα καλαθι αυγα στο πορτ μπαγκαζ,χωρις να σπασει κανενα.Αποδειχτικε οτι το συστημα δουλευε τοσο καλα,που οχι μονο το καταφερνε,αλλα τελικα μπορουσε να ανεβαινει και να κατεβαινει σκαλια,με μεγιστη ταχυτητα 33 χιλιομετρα την ωρα .Αποτελεσμα της χρησης αυτου του συστηματος,ειναι οι παραδοξα σουρρεαλιστικες κλισεις που παιρνει στις στροφες,ακομα και με μικρη ταχυτητα,με το αμαξωμα να γερνει υπερβολικα την ιδια στιγμη που οι τροχοι πατουν κολλημενοι στο εδαφος και στην τροχια που τους λεει το τιμονι,με αποτελεσμα να εχει φοβερη πλακα να το οδηγεις.Τελος,οι μπροστινοι του προβολεις ρυθμιζονταν καθ υψος μεσα απο το ταμπλω,απο μια μικρη στροφιγγα,ωστε αν ειναι φορτωμενο να μην φωτιζει τα αστερια αλλα το δρομο.

Επρεπε να ειναι ευρυχωρο(συγκεκριμενα να μπορει να το οδηγησει καποιος φορωντας καπελο με γεισο),και να μην εχει κανενα αξεσουαρ που δεν ηταν απολυτως απαραιτητο.Ετσι,αποφευγοντας καθε περιττη πολυτελεια που θα καταλαμβανε χωρο,αλλα θα προσθετε και βαρος, τα μπροστινα του παραθυρα αντι να ανεβοκατεβαινουν(και να καταλαμβανει χωρο ο μηχανισμος στις πορτες),διπλωναν με μια κινηση προς τα εξω και πανω,δινοντας του τα πρωτεια στο πιο γρηγορο ανοιγμα παραθυρου στον κοσμο,σε αντιθεση με τα πισω που δεν ανοιγαν καθολου(ποιος νοιαζεται για τους πισω=πεθερα?).Εστι κι αλλιως ανοιγε η οροφη,μην το ξεχναμε.Ο πινακας οργανων στην αρχικη εκδοση δεν ειχε παρα μονο δεικτη βενζινης,ενω αργοτερα που εγινε πιο πολυτελες  :P προστεθηκαν κοντερ και δεικτης για την μπαταρια.Το υπολοιπο εσωτερικο περιελαμβανε τον μοχλο ταχυτητων,που ξετρυπωνε οριζοντια απο το ταμπλω σαν μπαστουνι ομπρελας αντι να αρθρωνεται στο πατωμα,φλας,διακοπτη για τα φωτα,αλαρμ(αργοτερα),λαμπακια λαδιου και ρευματος,διακοπτη για τους υαλοκαθαριστηρες,κορνα και καλοριφερ,το οποιο εφερνε κατ ευθειαν ζεστο αερα απο τον κινητηρα(μια που ηταν αεροψυκτο και ο αερας πηγαινε στον κινητηρα κρυος και εφευγε ζεστος,τον εκμεταλλευτηκαν  :D ).Ξεχασα το διακοπτη της μιζας και τις 2 στροφιγγες,μια για το ανεβα-κατεβα των μπροστινων προβολεων,οπως ειπα και πριν,και μια για να ανοιγει μια οριζοντια φετα λαμαρινας κατω απο το παρμπριζ για να κυκλοφορει και λιγος αερας στο εσωτερικο οταν η οροφη ηταν κλειστη,που σημειωτεων οτι δεν ηταν τελειως χυμα,ειχε μια σιτα για να κραταει εξω σπουργιτια και χοντρα χαλικια.Ολα τα αλλα περνουσαν,αλλα ποιος νοιαζεται?

Το αποτελεσμα ηταν υπερανω πασης υποψιας.Το 1948 γεννήθηκε το 2CV!!Καταναλωνει 5,4 λιτρα βενζινης(καιει και αμολυβδη)
 στα 100 χιλιομετρα,ζυγιζει 600 κιλα,διασχιζει χωραφια,ανεβοκατεβαινει πεζοδρομια και σκαλες, δεν κοστιζει ακριβα να το αγορασεις ουτε να το συντηρησεις, τα περισσοτερα πραγματα(αν οχι ολα)που αφορουν επισκευες και συντηρηση τα κανεις μονος σου,δεν εχει υψηλα ασφαλιστρα και τελη κυκλοφοριας,η εφορια δεν του δινει σημασια,παταει στο δρομο σαν τραινο και γερνει σαν πουστης,αρα εχει φοβερη πλακα να το οδηγεις και ακομα μεγαλυτερη να το στριβεις,ενω ειναι ανετο ξεπερνωντας τις ανωμαλιες στο δρομο χωρις ουτε καν να τις αντιλαμβανονται οι επιβατες,αντεχει στη σκληρη χρηση.Εχει προσωπικοτητα και χαρακτηρα.Πουληθηκε σε εκατομυρια κομματια κατα την διαρκεια της μεγαλης ζωης του,που κρατησε απο το 1949 ως το 1990,χωρις καμια ιδιαιτερη αλλαγη και εξελιξη σε μορφη και λειτουργιες και αγαπηθηκε απο τους παντες,κυριως απο τη νεολαια.Περασε μια περιοδο μεγαλης επιτυχιας,στις δεκαετιες του 60 και του 70,εποχη που οι δρομοι ηταν γεματοι απο τετοια ταπεινα αλλα χαρισματικα αυτοκινητακια.Λενε πως οταν το οδηγησεις,η θα το λατρεψεις η θα το μισησεις.Μεση κατασταση δεν υπαρχει.Αυτο κατι μου λεει.

Και βεβαια εχει μειονεκτηματα.Ελαχιστη παθητικη ασφαλεια(αν τρακαρεις,βρασε ορυζα),περιεργη διαταξη των ταχυτητων(η οπισθεν ειναι εκει που ειναι στα αλλα η πρωτη,η πρωτη εκει που ειναι η δευτερα,η δευτερα εκει που ειναι η τριτη κτλ),δεν τρεχει πολυ(120 χιλιομετρα Max),και ειναι και λιγο ασχημο(ομπρελα με ροδες,ντενεκεδενιο σαλιγκαρι,κονσερβα ειναι μερικα απο τα παρατσουκλια). "


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on January 12, 2007, 19:22:41 pm
 :D

Mιλάμε για την απολυτη μηχανολογικη κατασκευή! Ελάχιστα ηλεκτρικά, τα απολύτως απαραίτητα!  :o


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on January 12, 2007, 19:46:16 pm
Aπο τις περιπέτειες του Τεν Τεν και συγκεκριμένα απο το "Υπόθεση Τουρνεσόλ" . Οι Ντυπόν και Ντιπόν οδηγούν 2CV !!  :D ;D

(http://mapage.noos.fr/dardelf3/tintin/2CV.jpg)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: jeffaldo on January 12, 2007, 19:47:12 pm
αυτό είναι το αυτοκίνητο που έμαθα να οδηγάω!!!

είχε τρέλα ο πατέρας κ έχουμε ακόμη ένα!!!

απόλυτη οδηγική ποιότητα!!

2cv uber alles  ;)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: JAs0n-X on January 12, 2007, 19:56:14 pm
oooo!!
 ^wav^

Και μενα ηταν το πρωτο αυτοκινητο που γνωρισα!!
Το ειχε η μανα μου σε κιτρινο!!  :)

... και το λεγαμε πιπινι !!  ;D ;D


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: ASDF_ on January 12, 2007, 20:05:19 pm
2CV rulezzzzzz ^wav^

(http://www.msieurju.info/wblg/images/interne/2cv.jpg)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Johnny English on January 12, 2007, 20:57:35 pm
Βέβαια... 2 άλογα είχε μόνο η πρώτη έκδοση... Μέχρι το 1990 είχε πολύ περισσότερα :D :P


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on January 13, 2007, 00:07:28 am
Βέβαια... 2 άλογα είχε μόνο η πρώτη έκδοση... Μέχρι το 1990 είχε πολύ περισσότερα :D :P

Εδώ υπάρχει μια μικρή παρεξήγηση: ειναι 2 ιππων, αλλα φορολογίσιμων ή γαλλικών. Παλια είχαμε πολλες μονάδες μέτρησης της ισχύος σε διαφορες χωρες που καταργηθηκαν σταδιακά.

Σήμερα, στη Φυσικη και Μηχανολογία 1 ΗP=745.69987158227022 W. Στα αυτοκίνητα συνήθως χρησιμοποιείται ο γερμανικός ίππος, ο οποιος ειναι
1 PS = 0.9863201652997627 hp.Στο φορολογικό σύστημα χρησιμοποιειται ο γαλλικός ίππος που είναι CV=(P/40)1.6 + U/45, οπου P η ισχυς σε Watt και U  τα CO2 που ελευθερώνονται στην ατμοσφαιρα σε gr/km.


Το 2CV αρχικά ήταν 2 γαλλικών ιππων και κατέληξε στους 6 (εξ ου και 2CV6 Club το τελευταιο μοντελο). Το 2CV6 που ειναι και το πιο συνηθισμένο ειναι 29 άλογα και 600cc περιπου. :)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on January 13, 2007, 00:25:58 am
Wallpaper! ;)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: jeffaldo on January 13, 2007, 13:02:13 pm
Όντως το 2 αναφέρεται στους φορολογήσιμους ίππους!!!

Το δικό μας,το είχαμε πάρει μία βλακεία χρώμα, περιττο να σας πω ότι ο πατέρας το διάλυσε κ το έκανε από την αρχή, τελικά τώρα είναι στα χρώματα της

Μπαρτσελόνα !!! ;)

Είναι θρυλικό αμαξι από μέσα ως έξω!!! ;)

Μετά την εξεταστική υπόσχομαι να ανεβάσω κ φωτο!!! :)

p.s CeVal-eux (όπως κ αν γράφετε) είναι στα γαλλικά το άλογο-α.


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Alexkasgr on January 13, 2007, 14:23:56 pm
Cheval-Chevaux στον πληθυντικό.


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on January 13, 2007, 14:37:27 pm
Τα αυτοκινητα του James Bond

[...]

1981 Citroen 2CV - For Your Eyes Only (1981)
(http://www.autopress.gr/afier/bond/images/1981-citroen-2cv.jpg)
Μετά την καταστροφή της Esprit στην ταινία "For Your Eyes Only", ο Bond ή θα έπρεπε να περπατήσει ή να βολευτεί με το 2CV της Melina Havelock. Μπορεί να μην "γέμιζε το μάτι" αλλά στα χέρια του James Bond αποδείχθηκε ένα πανίσχυρο αυτοκίνητο που κατέβηκε λόφους, συγκρούστηκε με πιο ισχυρά αυτοκίνητα αλλάτελικά επικράτησε νικηφόρα.


http://www.autopress.gr (http://www.autopress.gr/afier/bond/index.html)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Wade on January 13, 2007, 14:39:34 pm
Το 2CV μου αρέσει, είναι all time classic :D

(Αλλά νομίζω ότι το Mini Cooper είναι καλύτερο.)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on January 13, 2007, 15:18:35 pm
http://video.google.com/videoplay?docid=2316593933462811351&q=2cv (http://video.google.com/videoplay?docid=2316593933462811351&q=2cv)

 ;D ;D ;D



(Αλλά νομίζω ότι το Mini Cooper είναι καλύτερο.)

Παρτο πίσω αμέσως!  :P


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Wade on January 13, 2007, 15:19:31 pm
Παρτο πίσω αμέσως!  :P

Το παίρνω πίσω.


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on January 31, 2007, 02:53:20 am
Ήλεος!!! Πως το κατάντησαν έτσι (και να πηγαίνει ακομα).... :D


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: aika on January 31, 2007, 13:42:59 pm

Kι εγώ είμαι μεγάλη φαν του DeuxCheveaux. Κάποτε το είχα και σαν αβάταρ  :D


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on February 16, 2007, 17:18:21 pm
Η Ελληνική Λέσχη Φίλων 2CV. Πολύ καλά οργανωμενη :

http://www.2cvclub.gr/



Δυστυχώς δεν υπάρχει τμήμα της στην Θεσσαλονίκη... :(


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: vagnofear on February 16, 2007, 17:35:40 pm
quizzzzzzz......

Τι κοινό έχει μια Porche, μια Alfa Romeo Alfasud και ένα 2CV ???


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on February 16, 2007, 17:42:10 pm
quizzzzzzz......

Τι κοινό έχει μια Porche, μια Alfa Romeo Alfasud και ένα 2CV ???

 :???:




Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Wade on February 16, 2007, 17:44:00 pm
Και τα τρία είναι αυτοκίνητα...


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: vagnofear on February 16, 2007, 18:19:08 pm
......κινητήρα boxer!!!!!!


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on February 16, 2007, 18:30:20 pm
......κινητήρα boxer!!!!!!

A ναι ρε, το γνώριζα!! Σωστος!!!  ;)

Τεθηκαν καποια στανταρ για την κατασκευη,και δοθηκε περιορισμενο χρονικο περιθωριο.Το αυτοκινητο επρεπε να ειναι φτηνο στην αγορα και την συντηρηση,με κινητηρα με χαμηλη καταναλωση καυσιμου και μεγαλη αξιοπιστια(να μπορει να οδηγηθει ολη μερα με τερμα τα γκαζια).Ο κινητηρας λοιπον βασιστηκε σε εναν αλουμινενιο δικλυλινδρο μποξερ(με επιπεδη διαταξη κυλινδρων,οπως στις ...Porsche) απο μοτοσυκλετα ΒΜW,με χωρητικοτητα 350,στη συνεχεια 425 και τελος 600 κυβικα εκατοστα,την μιση δηλαδη απο οτι ενα σημερινο μικρο αυτοκινητο,που ηταν εφοδιασμενος με ψυγειο λαδιου,κατι που σημερα εχουν συνηθως μονο τα αυτοκινητα υψηλων επιδοσεων,και ειδικο κυκλωμα λιπανσης των βαλβιδων του κινητηρα για αντοχη στην πολυωρη οδηγηση.Το συστημα ψυξης χρησιμοποιουσε αερα και οχι νερο,(αρα δεν υπηρχε ψυγειο για να τρυπησει,νερο για να παγωσει,θερμοστατης για να κολλησει,καλοριφερ να θελει εξαερωση) και υπηρχε εφεδρικη μανιβελλα για να παιρνει μπροστα σε περιπτωση που "επεφτε" η μπαταρια.Δεν υπηρχε διανομεας ρευματος(ενα ηλεκτρικο εξαρτημα ευπαθες στην υγρασια και τα πολλα χιλιομετρα),αλλα χρησιμοποιηθηκε το απλουστερο συστημα του βολαν,οπως στις μοτοσυκλετες.



Για κάποιο λόγο αυτή η διάταξη των κυλίνδρων δεν συνηθίζεται (με την εξαιρεση της Πορσε). Γιατί άραγε? Εχω την εντύπωση οτι και το VW Beetle εχει boxer κινητηρα...


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: vagnofear on February 16, 2007, 19:18:59 pm
Νομίζω και το beetle εχει boxer (το παλιό εννοείται),αν ακούσεις τον χαρακτηριστικό ήχο τους. Η διάταξη αυτή είναι η διαμήκης διάταξη των εμβόλων και όχι η εγκάρσια όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα.

Εκεί που καλά κρατεί ο boxer κινητήρας είναι στα Subaru Wrx kai Sti, άκουσε ένα προσεκτικά, έχουν χαρακτηριστικό κροτάλισμα, όπως και το 2cv.
Το γιατί δεν συνηθίζεται δεν το ξέρω σίγουρα, οικονομία καυσίμου ίσως?
Θα το ψάξω.....
Κάτι αντίστοιχο με τη σπανιότητα των κινητήρων είναι και οι Wankel της Mazda (RX series).
Τα λέμε.....


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on April 27, 2007, 16:36:13 pm
Το 2CV σε βενζινάδικο στην γαλλική εξοχή πριν πολλα χρόνια... :)



(http://www.thmmy.gr/smf/index.php?action=dlattach;topic=11099.0;attach=19861;image)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on April 27, 2007, 16:40:03 pm
Διακοπές με 2CV !!  ;)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Wade on April 27, 2007, 16:43:29 pm
Αυτές οι συσκευές στο πλάι τηλέωνα είναι;

Πάντως στη φωτογραφία βλέπουμε τα σεξιστικά στερεότυπα της εποχής :P  Άσχετο βέβαια, αλλά τέλος πάντων...


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on April 27, 2007, 16:48:58 pm
Αυτές οι συσκευές στο πλάι τηλέφωνα είναι;

όχι όχι, ετσι ήταν παλιά οι αντλίες στα βενζινάδικα!!  ;)  :)


Aυτό με το σεξιστικό δεν το πιασα πάντως... :???:


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Wade on April 27, 2007, 16:56:01 pm
Άκυρο το σχόλιό μου τότε, νόμιζα ότι ήταν τηλέφωνα :P

Αλλά τέλεια και η φωτογραφία με τις διακοπές :D


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on April 28, 2007, 13:44:23 pm
http://youtube.com/watch?v=0FRovouOLyQ

Διαφήμιση του 2CV ! Ολίγον τι κουλτουριάρικη ... ειναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες! :D


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on April 29, 2007, 12:44:49 pm
http://youtube.com/watch?v=jAfVJJAeTm0


Απόσπασμα περι 2CV απο το ντοκιμαντέρ του Discovery Channel για την πεντάδα: Ford T , VW Beetle , Mini , Fiat 500 και Citroen 2CV. Ωραια ντοκιμαντερ εχει το κανάλι by the way  :P


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on July 19, 2007, 13:54:37 pm
Γαλλία 60s... :)



Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on July 19, 2007, 13:58:49 pm
(http://www.partaj.cz/imgs/frantici/citroen/kachna/2.jpg)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: 4Dcube on July 20, 2007, 00:18:18 am
(http://www.thmmy.gr/smf/index.php?action=dlattach;topic=11099.0;attach=22035;image)
 ^love^ ^love^ ^love^ ^love^ ^love^ ^love^


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on August 05, 2007, 15:07:01 pm
O James Bond οδηγεί 2CV στην ταινία "For Your Eyes Only" !!  :D :D


http://www.youtube.com/watch?v=CvJp1X3qiog


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: akis on August 05, 2007, 15:13:12 pm
Ε βαλε ρε καμια φωτογραφια με εσενα να το οδηγας :)


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Kargas on August 05, 2007, 15:15:54 pm
O James Bond οδηγεί 2CV στην ταινία "For Your Eyes Only" !!  :D :D



ο Τζαιμς Μποντ οδήγησε και το ταξί του μπαμπά μου σε μια ταινία στην ΝΥ, όνομα δεν θυμάμα  :D


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on August 23, 2008, 20:32:10 pm
δύο εξέχοντα μέλη του φόρουμ, ποζάρουν με αυτό το cult αντικείμενο... :D 8)


(http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-snc1/v311/122/45/638709816/n638709816_595249_7638.jpg)




Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Finrond on August 23, 2008, 20:43:06 pm
απο καταναλωση πως παει?


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Karaμazoβ on August 23, 2008, 20:45:53 pm
απο καταναλωση πως παει?

δείχνει τα χρονάκια της...σχεδόν σαν ενα συγχρονο 1.100 περίπου...


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Meloukos on August 23, 2008, 21:50:19 pm
απο καταναλωση πως παει?
γενικα οτι εχει καρμπυρατερ ειναι δραμα,χανεται πολυ καυσιμο,θελει πολυ καλη ρυθμιση,ενας φιλος ειχε κορολα του 80 και εκαιγε σα καγιεν,μεγαλη εφευρεση ο ηλεκτρονικος ψεκασμος


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: Katarameno on March 05, 2019, 14:33:34 pm
Οτι είχαμε τόπικ και για τα 2CV δε το χα φανταστεί  :D :P


Title: Re: Citroen 2CV !!
Post by: lopodyths on March 05, 2019, 15:37:23 pm
Θα έπρεπε να υπάρχει και ενα για subaru impreza