Title: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: Nikos_313 on July 25, 2025, 20:27:28 pm Με έπιασε σήμερα μια ξαφνική νοσταλγία για το ΤΗΜΜΥ, κάτι που είχα καιρό να αισθανθώ. Ολοκληρώνοντας το 5ο έτος των σπουδών μου, πλέον και ειδικά μετά το 4ο έτος που μπήκα στον τομέα και ησύχασα λίγο και κοιτώντας πίσω θυμάμαι όλες τις παλιές καλές στιγμές παράνοιας που μου πρόσφερε αυτό το τμήμα και παρατηρώ ότι πλέον το τμήμα... αλλάζει. :P
Αρχικά ίσως έχει να κάνει ότι μετά από τέσσερα-πέντε χρόνια στο ΤΗΜΜΥ πλέον χάνεται οποιοδήποτε ενδιαφέρον για την σχολή, πλέον δεν σε ενδιαφέρει π.χ. να κάνεις νέες παρέες και να γνωρίσεις νέα άτομα γενικά, να παρακολουθήσεις τα μαθήματα ή να μάθεις την ύλη και τι θα διδαχτείς στο επόμενο εξάμηνο... Ίσως κιόλας να πέφτει από τα μάτια σου το ΤΗΜΜY με το πέρασμα του χρόνου, δεν ξέρω. Παρατηρώντας λοιπόν πίσω και βλέποντας τους νέους πρωτοετείς που μπήκαν εχθές επίσημα στο ΤΗΜΜΥ, μπορώ να διακρίνω μια μεγάλη σταδιακή αλλαγή στο τμήμα σε αυτά τα 5 χρόνια στα οποία φοιτώ. Οι νέοι φοιτητές δεν πρόλαβαν ΣΔΟΚ να κάνει το μάθημα με τις ιστορίες του, ούτε θα περιμένουν 6 μήνες για να βγει ο βαθμός τους στην Λογική Σχεδίαση... Οι νέοι φοιτητές δεν πρόλαβαν ΣΔΟΚ να τους βάζει Μαρία Βέμπο μετά το μάθημα... Οι νέοι φοιτητές δεν θα γνωρίσουν τον Γκανούλη και ούτε θα έχουν την δυνατότητα να πάρουν το μάθημα της Κβαντικής, για έξτρα εύκολο βαθμό... Οι νέοι φοιτητές δεν θα γνωρίσουν ποτέ ούτε τον Χατζηαθανασίου, ούτε την Καδή στο 2ο εξάμηνο, με τον πρώτο να κάνει το μάθημα με εκείνες τις ίδιες διαφάνειες κάθε χρονιά (άρα και ίδια θέματα χαχα) και να σχολιάζει στο τέλος κάθε μαθήματος την επικαιρότητα... Οι νέοι φοιτητές δεν θα ξέρουν την έννοια της πατατομπαταρίας και της Ιθάκης στο 1ο έτος, δεν θα ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να ανεβάσεις την εργασία σου σε μόλις 100 MB... Οι νέοι φοιτητές δεν θα δουν ποτέ τον Παπαγιάννη να κάνει μάθημα και να γελάει μόνος του με τα αστεία του, ούτε θα έχουν την εμπειρία του vevox με τις ψηφοφορίες. :( Η κατάσταση θα γίνει ακόμα χειρότερη τα επόμενα χρόνια, με την συνταξιοδότηση της Καδής και του Χατζόπουλου και την παράδοση της Ηλεκτρονικής στους νέους καθηγητές... Στο μέλλον οι φοιτητές δεν θα κάνουν μάθημα ασκήσεων με Καδή, ούτε εργαστήρια με τον Κωνσταντινίδη. Το μόνο μάθημα που θυμίζει ακόμα παλιό καλό ΤΗΜΜΥ θα αντικατασταθεί από νέους καθηγητές χωρίς κάποια ιδιαιτερότητα, χωρίς κάποιον ενδιαφέρον χαρακτήρα. :-\ Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: chatzikys on July 25, 2025, 21:25:18 pm Νίκο συμφωνώ και εγώ μερικώς, με αυτά που λες. Να πω την αλήθεια δεν πρόλαβα πολλά από αυτά που λες αλλά κάποια άλλα τα πρόλαβα, όπως την Καδή, και τις πατατομπαταρίες.
Συμφωνώ ότι οι παλιοί καθηγητές είχαν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, είτε για καλό είτε για κακό, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αφήσουν και νέους καθηγητές, να μπούνε στην σχολή. Προφανώς όσο περνάει ο καιρός, οι νέοι καθηγητές εκτός από εμπειρία θα αποκτήσουν ιδιαιτερότητες και χαρακτήρες οι οποίοι θα βάλουν το λιθαράκι τους στην ιστορία της σχολής μας. Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: Nikos_313 on July 25, 2025, 21:33:56 pm Προφανώς όσο περνάει ο καιρός, οι νέοι καθηγητές εκτός από εμπειρία θα αποκτήσουν ιδιαιτερότητες και χαρακτήρες οι οποίοι θα βάλουν το λιθαράκι τους στην ιστορία της σχολής μας. Καλά ναι, αυτό ισχύει, αλλά θέλει καιρό... :P Γενικά, νομίζω ότι έχω σύνδρομο της Στοκχόλμης με αυτή την σχολή ;D Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: chatzikys on July 25, 2025, 21:36:24 pm Χαχα ναι, πιστεύω ότι οι περισσότεροι το έχουμε αυτο :D
Ίσως βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο τώρα που συνταξιοδοτούνται πολλοί καθηγητές. Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: Katarameno on July 26, 2025, 00:38:09 am Ολοκληρώνοντας το 5ο έτος των σπουδών μου, Κάτσε βρε, εσύ πρώτο έτος δεν ήσουν τις προάλλες ? :D ::) ^fouska^sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: Nikos_313 on July 26, 2025, 14:10:19 pm Κάτσε βρε, εσύ πρώτο έτος δεν ήσουν τις προάλλες ? :D ::) ^fouska^ Περνάνε τα χρόνια :Psent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: Giopan on July 26, 2025, 16:36:17 pm Ώπα ρε παιδιά, φεύγει η Καδή;
Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: Nikos_313 on July 26, 2025, 17:00:26 pm Ώπα ρε παιδιά, φεύγει η Καδή; Ε εκεί είναι, όχι φέτος, αλλά λένε μέχρι του χρόνου θα φύγει και η Καδή και ο ΧατζόπουλοςΤο ίδιο και η Δουλγέρη θα φύγει σύντομα από όσο άκουσα... Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: Mr Watson on July 26, 2025, 18:16:19 pm Από αυτά που ακούγονται ο Χατζόπουλος φεύγει εδώ και 3 χρόνια ;D
Πλέον δεν πιστεύω τίποτα Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: Giopan on July 26, 2025, 20:49:07 pm Ε εκεί είναι, όχι φέτος, αλλά λένε μέχρι του χρόνου θα φύγει και η Καδή και ο Χατζόπουλος Το ίδιο και η Δουλγέρη θα φύγει σύντομα από όσο άκουσα... Από αυτά που ακούγονται ο Χατζόπουλος φεύγει εδώ και 3 χρόνια ;D Πλέον δεν πιστεύω τίποτα Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: The Web on July 27, 2025, 00:29:03 am Με έπιασε σήμερα μια ξαφνική νοσταλγία για το ΤΗΜΜΥ, κάτι που είχα καιρό να αισθανθώ. Ολοκληρώνοντας το 5ο έτος των σπουδών μου, πλέον και ειδικά μετά το 4ο έτος που μπήκα στον τομέα και ησύχασα λίγο και κοιτώντας πίσω θυμάμαι όλες τις παλιές καλές στιγμές παράνοιας που μου πρόσφερε αυτό το τμήμα και παρατηρώ ότι πλέον το τμήμα... αλλάζει. :P Αρχικά ίσως έχει να κάνει ότι μετά από τέσσερα-πέντε χρόνια στο ΤΗΜΜΥ πλέον χάνεται οποιοδήποτε ενδιαφέρον για την σχολή, πλέον δεν σε ενδιαφέρει π.χ. να κάνεις νέες παρέες και να γνωρίσεις νέα άτομα γενικά, να παρακολουθήσεις τα μαθήματα ή να μάθεις την ύλη και τι θα διδαχτείς στο επόμενο εξάμηνο... Ίσως κιόλας να πέφτει από τα μάτια σου το ΤΗΜΜY με το πέρασμα του χρόνου, δεν ξέρω. Παρατηρώντας λοιπόν πίσω και βλέποντας τους νέους πρωτοετείς που μπήκαν εχθές επίσημα στο ΤΗΜΜΥ, μπορώ να διακρίνω μια μεγάλη σταδιακή αλλαγή στο τμήμα σε αυτά τα 5 χρόνια στα οποία φοιτώ. Οι νέοι φοιτητές δεν πρόλαβαν ΣΔΟΚ να κάνει το μάθημα με τις ιστορίες του, ούτε θα περιμένουν 6 μήνες για να βγει ο βαθμός τους στην Λογική Σχεδίαση... Οι νέοι φοιτητές δεν πρόλαβαν ΣΔΟΚ να τους βάζει Μαρία Βέμπο μετά το μάθημα... Οι νέοι φοιτητές δεν θα γνωρίσουν τον Γκανούλη και ούτε θα έχουν την δυνατότητα να πάρουν το μάθημα της Κβαντικής, για έξτρα εύκολο βαθμό... Οι νέοι φοιτητές δεν θα γνωρίσουν ποτέ ούτε τον Χατζηαθανασίου, ούτε την Καδή στο 2ο εξάμηνο, με τον πρώτο να κάνει το μάθημα με εκείνες τις ίδιες διαφάνειες κάθε χρονιά (άρα και ίδια θέματα χαχα) και να σχολιάζει στο τέλος κάθε μαθήματος την επικαιρότητα... Οι νέοι φοιτητές δεν θα ξέρουν την έννοια της πατατομπαταρίας και της Ιθάκης στο 1ο έτος, δεν θα ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να ανεβάσεις την εργασία σου σε μόλις 100 MB... Οι νέοι φοιτητές δεν θα δουν ποτέ τον Παπαγιάννη να κάνει μάθημα και να γελάει μόνος του με τα αστεία του, ούτε θα έχουν την εμπειρία του vevox με τις ψηφοφορίες. :( Η κατάσταση θα γίνει ακόμα χειρότερη τα επόμενα χρόνια, με την συνταξιοδότηση της Καδής και του Χατζόπουλου και την παράδοση της Ηλεκτρονικής στους νέους καθηγητές... Στο μέλλον οι φοιτητές δεν θα κάνουν μάθημα ασκήσεων με Καδή, ούτε εργαστήρια με τον Κωνσταντινίδη. Το μόνο μάθημα που θυμίζει ακόμα παλιό καλό ΤΗΜΜΥ θα αντικατασταθεί από νέους καθηγητές χωρίς κάποια ιδιαιτερότητα, χωρίς κάποιον ενδιαφέρον χαρακτήρα. :-\ Εγώ μπήκα στο ΤΗΜΜΥ πριν... 23 χρόνια, όχι 5, και μπορώ να πω ότι πολλά από αυτά που αναφέρεις σου δίνουν ένα δυνατό συναίσθημα γιατί είναι οι αναμνήσεις σου, αλλά αντικειμενικά αν το δεις δεν χάνουν και πολλά οι νέοι φοιτητές που δε θα τα δούνε. Ο Χατζηαθανασίου και η Χριστίνα Καδή δεν μου λείπουν καθόλου, δεν μου φαίνονται άτομα με ουσιαστικό ενδιαφέρον για τον φοιτητή. Νομίζω ούτε εμείς θα τους λείψουμε! Ο ΣΔΟΚ είναι αντικειμενικά κάτω του μετρίου σαν καθηγητής. Ο Παπαγιάννης έχει "γράψει" σε όλους μας, είναι μια έντονη προσωπικότητα, αλλά είχε μπει στο τμήμα αφού είχε κάνει μια καριέρα ως ελεύθερος επαγγελματίας (απ' ότι γνωρίζω) οπότε δεν θα μπορούσε να κάτσει... για πάντα. Ο Γκανούλης κοιμάται όρθιος. Ο Χατζόπουλος μου φέρνει ανάμικτα συναισθήματα, σίγουρα σε κάποιους θα λείψει, αλλά έχει συμπληρώσει τον κύκλο του σαν καθηγητής. Έχει βγάλει γενιές και γενιές. Ο βασικός λόγος που γράφω δεν είναι για να πω τα προσωπικά μου συναισθήματα για τους καθηγητές του τμήματος, που είναι άλλωστε υποκειμενικά. Είναι επειδή η ανάρτησή σου αφήνει την αίσθηση ότι "κάθε πέρσι και καλύτερα" με την οποία κάθετα διαφωνώ. Όταν μπήκα στη σχολή υπήρχαν συγκεκριμένα προαπαιτούμενα για τον τομέα. Για αυτά εξαρτόσουν άμεσα από τους εξής : Μάργαρης, Κοντολέων, Αντωνόπουλος, Παπαγιαννάκης, Τσιμπούκης, Χατζόπουλος. Ο Χατζόπουλος ήταν νορμάλ. Οι υπόλοιποι κόβαν όλο τον κόσμο. Τα αποτελέσματα βγαίναν στον 4ο όροφο του κτιρίου των καθηγητών, όχι ηλεκτρονικά. Θυμάμαι άπειρες βαθμολογίες * από Κυκλώματα, όπου υπήρχαν 1 ή 2 επιτυχόντες (και αυτοί με 5) και όλοι οι άλλοι κάτω από τη βάση. Ο Κοντολέωντας ήταν νορμάλ καθηγητής (απ' ότι είχα ακούσει) στα νιάτα του, αλλά στη φάση που τον είχα πετύχει εγώ 3-4 χρόνια πριν τη σύνταξη κερνούσε αβέρτα άσσους και δυάρια, ενώ παράλληλα ασχολούνταν μηδενικά με το Πανεπιστήμιο γενικά και με τους φοιτητές ειδικότερα. Σε κάποια φάση τα κυκλώματα τα είχε αφήσει ο Μάργαρης και τα πήρε ο (πολύ νέος τότε) Ροβιθάκης. Άλλος απαράδεκτος. Τί να πρωτοαναφέρω. Η πολύ μονιμότητα βλάπτει. Αν ο καθηγητής είναι καλός είναι οκ. Αν είναι μάπα όμως και κάνει υπέρβαση εξουσίας μπορεί να δημιουργήσει τεράστιο ψυχολογικό και πρακτικό πρόβλημα σε νέους ανθρώπους και τις οικογένειές τους. Το ζήτημα των διαγραφών που αναφέρεται πολύ στο φόρουμ αυτόν τον καιρό ως επίκαιρο, είναι παρόλα αυτά διαχρονικό. Το 2007 ψηφίστηκε ο νόμος Μαριέττας Γιαννάκου και από τότε... μετρούσαμε αντίστροφα. Μπορώ να πω από προσωπική εμπειρία ότι καθηγητές που κόβαν όλο τον κόσμο, επειδή μάλλον πίστευαν ότι είναι και πολύ γαμάτοι, διόλου δεν επηρεάστηκαν από επικείμενες διαγραφές. Ανθρωπιά έβρισκες από καθηγητές που ούτως ή άλλως δεν κόβαν πολύ κόσμο, οπότε δεν ήταν σκόπιμο να την επικαλεστείς. Οι υπόλοιποι... στο θρόνο τους. Και μιλάμε για σχολή που μαζεύει τα καλύτερα μυαλά και τους πιο διαβαστερούς φοιτητές από όλη την Ελλάδα, δεν βρίσκω καθόλου λογικό να παρακαλάει ένας άνθρωπος με αυτό το προφίλ για ένα 5ρι. Αντιθέτως το βλέπω ως ένδειξη απόλυτης ανεπάρκειας από πλευράς του διδάσκοντος. Οπότε Ναι, το ΤΗΜΜΥ αλλάζει, όπως κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα, Ναι κάποια άτομα που ανήκαν στο προσωπικό του τμήματος θα λείψουν, αλλά Όχι, δεν είναι κάθε πέρυσι και καλύτερα. Θα έρθουν άλλοι, πιο ορεξάτοι και πιο ανοιχτόμυαλοι. Κάποιοι από τους απόφοιτους του τμήματος που ενδιαφέρονται να γίνουν εκπαιδευτικοί, θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα εκπαιδευτικής επάρκειας της Ασπαιτε ή άλλο ανάλογο. Εκεί θα καταλάβουν τις αρχές και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθεί ένας εκπαιδευτικός και θα δυσκολευτούν πολύ να τα εντοπίσουν αυτά στους διδάσκοντες που είχαν στο ΤΗΜΜΥ. Αν εντοπίσουν τέτοια στοιχεία, θα είναι από το νεότερο προσωπικό κυρίως και όχι... από τους μαθουσάλες του τμήματος. * εννοώ καμιά 20ρια σελίδες κολλημένες η μία δίπλα στην άλλη, που ήταν αποτελέσματα εξετάσεων αλφαβητικά, όπου σε κάθε σελίδα υπήρχαν 1-2 φοιτητές με προβιβάσιμο βαθμό. Και κάναν και ενάμιση μήνα για να τα βγάλουν... Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: MajorTom on July 27, 2025, 01:33:06 am Embrace change guys... It's an opportunity, not a threat ;)
Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: vatsia on July 28, 2025, 11:49:13 am Καλημέρα στην παρέα, εγώ τελείωσα πριν από 25 χρόνια. Ο γιος μου που σπουδάζει ηλεκτρολόγος σε άλλη πόλη μου είπε για το forum και είπα να γράψω και εγώ δυο λόγια. Όπως είπε ο φίλος παραπάνω, εμείς είχαμε τομείς με συγκεκριμένα προ απαιτούμενα για να μπεις, αλλιώς έχανες ένα χρόνο. Αν θυμάμαι καλά 10 μαθήματα, τα 6 όμως εκ των Κυκλώματα, Ηλεκτρονική και Πεδία (είχαμε 3 απ' το καθένα). Περίπου οι μισοί έχαναν μια φορά τομέα και αρκετοί δεύτερη χρονιά. Είχα καθηγητές όλη την παρέα των Μάργαρης, Κοντολέων, Παπαγιαννάκης, Τσιμπούκης, Χατζόπουλος και στον τομέα (Τηλέπ) επιπλέον Ξένο, Χρυσουλίδη, Δημάκη, Σεργιάδη κτλ. Ο Γιούλτσης ήταν στα τελειώματα του διδακτορικού του και μας έκανε ασκήσεις πεδίου.
Θυμάμαι ότι ζοριζόμασταν τα πρώτα εξάμηνα πολύ με τα μαθήματα του γενικού τμήματος. Άλγεβρα είχαμε τον Κυδωνέα, που ήταν τότε κόντα στα 70 και μας έφερνε στις 8 το πρωι να κάνουμε μάθημα στο μεγάλο αμφιθέατρο στην είσοδο αριστερά. Γέμιζε όλους του πίνακες (ειχε 6 αν θυμάμαι καλά με μοτέρ που ανεβοκατέβαιναν). Το αμφιθέατρο ήταν γεμάτο, γιατί το χρωστούσε κόσμος. Επίσης είχαμε τον Παναγιωτόπουλο στη Φυσική, τρελός επιστήμονας που δεν περνούσε κανένας το μάθημά του. Όλοι τα περάσαμε τα μαθήματα όταν φύγαν αυτοί και ανέλαβαν ο Ξένος και ο Γκανούλης. Δεν θυμάμαι κάποιον να μη κάνει καλή παράδοση μαθήματος ή να φέρεται προσβλητικά στους φοιτητές. Όλοι, Μάργαρης, Κοντολέων, Παπαγιαννάκης, Τσιμπούκης, Χατζόπουλος, Χατζηαθανασίου (Ενέργεια), Καδή (Ασκήσεις Ηλεκτρονικής) έκαναν τη δουλειά τους και εμείς παρακολουθούσαμε. Τότε διαβάζαμε από τις σημειώσεις που κρατούσαμε, τις σημειώσεις άλλων που αγοράζαμε από το Αλφα4 και όσο μπορούσαμε από τα κακογραμμένα βιβλία. Νομίζω στην αρχή αγοράζαμε μόνοι μας τα καλά βιβλία του Τσιμπούκη και του Μάργαρη. Ιντερνετ δεν υπήρχε διαδεδομένο και βέβαια δεν υπήρχαν powerpoint ούτε eclass. Σχετικά με τους βαθμούς. Γενικά τα θέματα των εξετάσεων δεν ήταν εύκολα. Ο Μάργαρης βαθμολογούσε αυστηρά. Σε όλους τους άλλους έπαιρνες αυτό που έγραφες. Δεν ήταν κανένας "κακός" άνθρωπος ή καθηγητής. Αργότερα έμαθα ότι υπήρχαν περιπτώσεις που ο Μάργαρης έφυγε από την αίθουσα λόγω φασαρίας των φοιτητών, εμείς δεν είχαμε τέτοια. Προσωπικά, στο δεύτερο έτος των σπουδών ξεκίνησα να έχω κάποια δύσκολα οικογενειακά θέματα και απείχα για μεγάλο διάστημα απ τη σχολή. Τότε κόπηκα Ηλεκτρονική Ι και Κυκλώματα ΙΙΙ που χρειαζόμουν για τομέα. Η Καδή και ο Χατζόπουλος μου φέρθηκαν πολύ ανθρώπινα και βοήθησαν να πάρω το 5. Στο Μάργαρη περίμενα 8 και πήρα 3. Μου είχε κόψει μια άσκηση 5 μονάδων για ένα πρόσημο στη τελευταία σειρά των πράξεων. Πήγα στο γραφείο του και χωρίς να μιλήσουμε επί προσωπικού, είδε το γραπτό και μου λέει "5". Του είπα ότι δεν ξέρει τι καλό έκανε, γέλασε και έφυγα. Στον τομέα (Τηλεπ) ξεχώρισα τον Ξένο (Κεραίες) που ήξερε και πρακτικά θέματα και το Σεργιάδη που έκανε πολύ καλή παράδοση μαθήματος. Ο Χρυσουλίδης ήταν λίγο ξινός, αλλά δίκαιος στις εξετάσεις. Γενικά μπορώ να πω ότι αν διάβαζες καλά, έγραφες 4-7 συνήθως....., για παραπάνω ήθελε να βρεις πολλές σημειώσεις και να κάνεις υπερπροσπάθεια. Η σχολή μας ήταν και, απ ότι διάβασα, εξακολουθεί να είναι δύσκολη και απαιτητική. Το καλό που υπάρχει τώρα είναι ότι τα μαθήματα έχουν διαφάνειες online και υπάρχουν άπειρες πηγές πληροφοριών στο web. Καλές σπουδές σε όλους! Title: Re: Το ΤΗΜΜΥ... αλλάζει Post by: The Web on July 28, 2025, 13:35:55 pm Μπράβο που μας μεταφέρεις τόσα χρόνια πίσω, για να μην αισθάνομαι κι εγώ "ο περίεργος" που θυμάμαι γεγονότα 20+ χρόνια πριν σαν να ήτανε χθες ! Και είναι πράγματι μία άλλη εποχή , που το χαρτί ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης. Ούτε το πρόγραμμα της εξεταστικής ή των μαθημάτων δεν ανακοινώνονταν στο ίντερνετ, κατεβαίναμε στη σχολή για να τα δούμε ΑΝ δεν είχε προλάβει στο μεταξύ κάποιος συνάδελφος να το πάρει από τον πίνακα ανακοινώσεων! Παραφυλούσε η Σούλα μην παραβιαστεί ο πίνακας ανακοινώσεων ! Αυτά τα γεγονότα μου φέρνουν αναμνήσεις και νοσταλγία, παρόλα αυτά δεν μπορώ να πω ότι οι νεότεροι "χάνουν πολλά" που δε θα τα δούνε. Μου θύμισες τον Παναγιωτακόπουλο που πραγματικά δεν περνούσε ούτε τη μάνα του στις εξετάσεις. Φυσική πρώτου έτους, έτσι ; Τί θέλω να πω, υπήρχαν καθηγητές που είχαν κατσικωθεί στις καρέκλες, έπαιρναν 20 χρόνια το ίδιο μάθημα και αν ανήκαν στους παράξενους μπορούσαν να σου δημιουργήσουν τεράστιο πρόβλημα. Οπότε αυτήν η κινητικότητα που παρατηρώ τα τελευταία χρόνια είναι πιθανόν να βλάπτει σε κάποιους τομείς π.χ. στην έρευνα που παράγει η σχολή, αλλά τον μέσο φοιτητή ένας Παναγιωτακόπουλος τον πειράζει πολύ παραπάνω. Οκ, καλά κάνεις και καταθέτεις ότι ο Μάργαρης σου άλλαξε το βαθμό για να μη χάσεις μια ολόκληρη χρονιά λόγω του τομέα. Από την άλλη, το ότι γέμιζε αμφιθέατρα τεσσάρων σχολών σε δύο βάρδιες για να χωρέσει τους φοιτητές που χρωστούν Κυκλώματα δεν το έβλεπε ; Ότι δίπλα, στο Παιδαγωγικό, κόβουν 8ρια σε βασικά τους μαθήματα γιατί θεωρούν ότι τους χαλάν το γενικό δεν το ξέρει ; Να πάει να το μάθει. Ίδιου Πανεπιστημίου δίπλωμα παίρνουνε. Δηλαδή γιατί να φτάσει ο φοιτητής να παρακαλάει την αυτού μεγαλειότητα για ένα 5, ενώ έχει ξεπατωθεί στο διάβασμα ; Αυτά δε θα λείψουν ούτε σε εμάς, ούτε στους φετινούς πρωτοετείς. Και Όχι, το ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το γνώρισα εγώ δεν έχει μηχανισμούς να συνετίσει ή να περιορίσει αυτές τις συμπεριφορές. |