THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών => Topic started by: XristosGakidis on July 16, 2022, 19:07:32 pm



Title: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: XristosGakidis on July 16, 2022, 19:07:32 pm
Η εξέταση του μαθήματος των ΣΑΕ 2 είδαμε να αφήνει τους περισσότερους φοιτητές απογοητευμένους διότι είδαμε τα θέματα να μην απευθύνονται σε έναν μέσο φοιτητή που έχει ξοδέψει κάποιο χρόνο για το μάθημα και αντίστοιχα στην εξεταστική ώστε να μπορέσει να το περάσει. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων επιβεβαιώθηκε το σενάριο της μαζικής αποτυχίας στην εξέταση μιας και το ποσοστό επιτυχίας μόνο του 31% των φοιτητών, μιλάει από μόνο του. Η έκβαση αυτή των αποτελεσμάτων δεν άφησε τους περισσότερους φοιτητές προ εκπλήξεως , μιας και όλοι πάνω κάτω το περιμένανε αλλά μας γεννά ουσιαστικά ερωτήματα του κατά πόσο βοηθητικά είναι τέτοιου είδους μαζικά κοψίματα για την πορεία των ήδη επιβαρυμένων και πλήρως εντατικοποιημένων σπουδών μας μέσα στην σχολή? Είναι ειρωνικό ένας φοιτητής να μην μπορεί με ένα αξιοπρεπές διάβασμα να περάσει ένα μάθημα και η ίδια ιστορία να επαναλαμβάνεται για πολλά μαθήματα της σχολής μας, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν φίλτρα όπως για την επιλογή τομέα, και πιο συγκεκριμένα να υπάρχουν χαρακτηριστικά μαθήματα που ο κάθε φοιτητής γνωρίζει πως παρά το διάβασμα του η εξέταση κατά πάσα πιθανότητα θα ειναι Βατερλώ, όπως στα ΣΑΕ 2 που με αυτά τα θέματα για να φτάσεις το 5 χρειάζεται να φτύσεις αίμα. Δεν γίνεται σε μία περίοδο με έναν ήδη ψηφισμένο νόμο Κεραμέως- Χρυσοχοΐδη που προβλέπει τις διαγραφές φοιτητών, σε μία περίοδο που η ακρίβεια επιβαρύνει μέρα με την μέρα την ζωή ενός φοιτητή που αναγκάζεται να δουλέψει ταυτόχρονα με τις σπουδές του, να γίνονται καθημερινότητα στην σχολή μας τα μαζικά κόψιματά που θα αποτελέσουν την σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι. Δεν μπορούν οι φοιτητές να αποτελούν σε κάθε εξεταστική υποψήφια θύματα στις ορέξεις του κάθε καθηγητή. Είναι αντιφατικό επίσης να μιλάμε για πιο αναβαθμισμένα θέματα ή για εμβάθυνση με σκοπό την καλύτερη κατανόηση του μαθήματος όταν αυτά δεν ανταποκρίνονται στην διδασκαλία του μαθήματος. Παράλληλα ο νεοψηφισμένος νόμος πλαίσιο έρχεται να δώσει την χαριστική βολή στην καθημερινότητα, τα πτυχία και το μέλλον μας ως ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι. Καταλαβαίνουμε όλοι λοιπόν πως δεν βοηθά κανέναν φοιτητή και δεν αλλάζει τίποτα στην ποιότητα του πτυχίου μία τέτοια εξέταση έκτρωμα όταν μία μέρα πριν από αυτά τα αποτελέσματα ψηφίστηκε ένας νόμος που αλλάζει ριζικά τον τρόπο που θα βγαίνουμε από τις σχολές μας και δεν θα θυμίζουμε τίποτα σε ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους, όπως το είχαμε στο μυαλό μας τόσο καιρό, αλλά με ένα πτυχίο διαλυμένο και εξατομικευμένο θα χαράσσεται ο δρόμος για νέα εργασιακή άβυσσο. Ας αναρωτηθούμε λοιπόν σε αυτό το σημείο και ας μας απαντήσει και ο ίδιος ο καθηγητής πως είναι δυνατόν όλα αυτά να είναι λογικά μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο σχεδίων της κυβέρνησης για τα πτυχία μας και αντίστοιχα την εξατομικευμένη καθημερινότητά μας που ειδικά στην εξεταστική όπου η εντατικοποίηση εντείνεται ακόμα περισσότερο και κάθε φοιτητής χρειάζεται να κάνει ένα ιδιαίτερα σκληρό αγώνα δρόμου για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε όλα αυτά. Ως σχήμα και μετά την εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος κάναμε κινητοποίηση στην οποία μάλιστα ο καθηγητής του μαθήματος δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει μαζικό κόψιμο κάτι που μάλλον αναιρείται μετά τα σημερινά αποτελέσματα. Οι δεσμεύσεις του περί όχι μαζικού κοψίματος μάλλον έπεσαν στο κενό και αντίστοιχα ο αριθμός των φοιτητών που έδωσε που ήταν 189 και αντίστοιχα πέρασαν που ήταν 59 δημιουργεί πολλές αντιφάσεις αν σκεφτεί κανείς τον αριθμό των φοιτητών που είχαν δηλώσει το μάθημα αλλά δεν το επιχείρησαν γιατί ήξεραν ότι είναι ένα από τα μαθήματα στα οποία ανά καιρούς γίνεται χαμός με τα θέματα.

 Τέτοια περιστατικά δεν μπορούν να γίνονται άλλο ανεχτά στις σχολές μας όταν η προοπτική που έχουν να μας παρουσιάσουν είναι κατεστραμμένη και θα διαλύεται και άλλο όταν τα σχέδια της κυβέρνησης είναι το πως θα περνάει νόμους που θα κατακερματίζουν την ύπαρξή μας ως φοιτητές αλλά και θα υπονομεύουν το μέλλον μας ως εργαζόμενους. Η απάντηση θα πρέπει να δίνεται μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο απέναντι σε όλες αυτές τις λογικές και σε όλους αυτούς που δημιουργούν μια τέτοια καθημερινότητα για μας, δείχνοντάς τους ξεκάθαρα πως οι φοιτητές έχουμε λόγο και δύναμη απέναντι σε ότι μας διαλύει και θα επιμείνουμε σθεναρά μέχρι την νίκη μας. Μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους και τις κινητοποιήσεις μπορούμε να βάλουμε όλοι μαζί αναχώματα στα σχεδία τους όπως βάλαμε και στο παρελθόν, πρέπει να αντιταχθούμε στην καταστροφή των ζωών μας, να αποτελέσουμε το εμπόδιο στην καταστροφική τους ατζέντα.

ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ
ΑΜΜΕΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 45%


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Μπιγκόνια on July 18, 2022, 13:23:21 pm
Η εξέταση του μαθήματος των ΣΑΕ 2 είδαμε να αφήνει τους περισσότερους φοιτητές απογοητευμένους διότι είδαμε τα θέματα να μην απευθύνονται σε έναν μέσο φοιτητή που έχει ξοδέψει κάποιο χρόνο για το μάθημα και αντίστοιχα στην εξεταστική ώστε να μπορέσει να το περάσει. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων επιβεβαιώθηκε το σενάριο της μαζικής αποτυχίας στην εξέταση μιας και το ποσοστό επιτυχίας μόνο του 31% των φοιτητών, μιλάει από μόνο του. Η έκβαση αυτή των αποτελεσμάτων δεν άφησε τους περισσότερους φοιτητές προ εκπλήξεως , μιας και όλοι πάνω κάτω το περιμένανε αλλά μας γεννά ουσιαστικά ερωτήματα του κατά πόσο βοηθητικά είναι τέτοιου είδους μαζικά κοψίματα για την πορεία των ήδη επιβαρυμένων και πλήρως εντατικοποιημένων σπουδών μας μέσα στην σχολή? Είναι ειρωνικό ένας φοιτητής να μην μπορεί με ένα αξιοπρεπές διάβασμα να περάσει ένα μάθημα και η ίδια ιστορία να επαναλαμβάνεται για πολλά μαθήματα της σχολής μας, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν φίλτρα όπως για την επιλογή τομέα, και πιο συγκεκριμένα να υπάρχουν χαρακτηριστικά μαθήματα που ο κάθε φοιτητής γνωρίζει πως παρά το διάβασμα του η εξέταση κατά πάσα πιθανότητα θα ειναι Βατερλώ, όπως στα ΣΑΕ 2 που με αυτά τα θέματα για να φτάσεις το 5 χρειάζεται να φτύσεις αίμα. Δεν γίνεται σε μία περίοδο με έναν ήδη ψηφισμένο νόμο Κεραμέως- Χρυσοχοΐδη που προβλέπει τις διαγραφές φοιτητών, σε μία περίοδο που η ακρίβεια επιβαρύνει μέρα με την μέρα την ζωή ενός φοιτητή που αναγκάζεται να δουλέψει ταυτόχρονα με τις σπουδές του, να γίνονται καθημερινότητα στην σχολή μας τα μαζικά κόψιματά που θα αποτελέσουν την σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι. Δεν μπορούν οι φοιτητές να αποτελούν σε κάθε εξεταστική υποψήφια θύματα στις ορέξεις του κάθε καθηγητή. Είναι αντιφατικό επίσης να μιλάμε για πιο αναβαθμισμένα θέματα ή για εμβάθυνση με σκοπό την καλύτερη κατανόηση του μαθήματος όταν αυτά δεν ανταποκρίνονται στην διδασκαλία του μαθήματος. Παράλληλα ο νεοψηφισμένος νόμος πλαίσιο έρχεται να δώσει την χαριστική βολή στην καθημερινότητα, τα πτυχία και το μέλλον μας ως ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι. Καταλαβαίνουμε όλοι λοιπόν πως δεν βοηθά κανέναν φοιτητή και δεν αλλάζει τίποτα στην ποιότητα του πτυχίου μία τέτοια εξέταση έκτρωμα όταν μία μέρα πριν από αυτά τα αποτελέσματα ψηφίστηκε ένας νόμος που αλλάζει ριζικά τον τρόπο που θα βγαίνουμε από τις σχολές μας και δεν θα θυμίζουμε τίποτα σε ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους, όπως το είχαμε στο μυαλό μας τόσο καιρό, αλλά με ένα πτυχίο διαλυμένο και εξατομικευμένο θα χαράσσεται ο δρόμος για νέα εργασιακή άβυσσο. Ας αναρωτηθούμε λοιπόν σε αυτό το σημείο και ας μας απαντήσει και ο ίδιος ο καθηγητής πως είναι δυνατόν όλα αυτά να είναι λογικά μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο σχεδίων της κυβέρνησης για τα πτυχία μας και αντίστοιχα την εξατομικευμένη καθημερινότητά μας που ειδικά στην εξεταστική όπου η εντατικοποίηση εντείνεται ακόμα περισσότερο και κάθε φοιτητής χρειάζεται να κάνει ένα ιδιαίτερα σκληρό αγώνα δρόμου για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε όλα αυτά. Ως σχήμα και μετά την εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος κάναμε κινητοποίηση στην οποία μάλιστα ο καθηγητής του μαθήματος δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει μαζικό κόψιμο κάτι που μάλλον αναιρείται μετά τα σημερινά αποτελέσματα. Οι δεσμεύσεις του περί όχι μαζικού κοψίματος μάλλον έπεσαν στο κενό και αντίστοιχα ο αριθμός των φοιτητών που έδωσε που ήταν 189 και αντίστοιχα πέρασαν που ήταν 59 δημιουργεί πολλές αντιφάσεις αν σκεφτεί κανείς τον αριθμό των φοιτητών που είχαν δηλώσει το μάθημα αλλά δεν το επιχείρησαν γιατί ήξεραν ότι είναι ένα από τα μαθήματα στα οποία ανά καιρούς γίνεται χαμός με τα θέματα.

 Τέτοια περιστατικά δεν μπορούν να γίνονται άλλο ανεχτά στις σχολές μας όταν η προοπτική που έχουν να μας παρουσιάσουν είναι κατεστραμμένη και θα διαλύεται και άλλο όταν τα σχέδια της κυβέρνησης είναι το πως θα περνάει νόμους που θα κατακερματίζουν την ύπαρξή μας ως φοιτητές αλλά και θα υπονομεύουν το μέλλον μας ως εργαζόμενους. Η απάντηση θα πρέπει να δίνεται μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο απέναντι σε όλες αυτές τις λογικές και σε όλους αυτούς που δημιουργούν μια τέτοια καθημερινότητα για μας, δείχνοντάς τους ξεκάθαρα πως οι φοιτητές έχουμε λόγο και δύναμη απέναντι σε ότι μας διαλύει και θα επιμείνουμε σθεναρά μέχρι την νίκη μας. Μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους και τις κινητοποιήσεις μπορούμε να βάλουμε όλοι μαζί αναχώματα στα σχεδία τους όπως βάλαμε και στο παρελθόν, πρέπει να αντιταχθούμε στην καταστροφή των ζωών μας, να αποτελέσουμε το εμπόδιο στην καταστροφική τους ατζέντα.

ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ
ΑΜΜΕΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 45%

νομίζω πως αυτά που έχω bold μπορούν να αφαιρεθούν. Έχει γίνει ήδη συζήτηση πάνω στο θέμα και βγαίνει ότι αυτά τα 2 δεν ισχύουν. Τα περί νόμων και τα λοιπά κομπλέ, αλλά δεν θα προσθέτουμε fake πράγματα για να κάνουμε πιο ωραία μια ανακοίνωση, παρακαλώ.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: illuv4tar on July 18, 2022, 13:49:46 pm
Ρε μάγκες μηχανικοί θα γίνετε, λογικό είναι να υπάρχουν μαθήματα που με 4-5 μέρες διάβασμα δεν περνάς. Το ότι μέσα στην καραντίνα έβαζε γελοία θέματα που περνούσε και η κουτση Μαρία δεν είδα να πείραξε κανέναν. Σε όλες τις δύσκολες σχολές( πολυτεχνείο, ιατρική, νομική) έτσι είναι, θέλει να βάλεις πρώτα το διάβασμα και μετά τη φοιτητική ζωή, αλλιώς θα σπουδάζεις 7,8 μπορεί και παραπάνω χρόνια. Και σας το λέω εγώ που είμαι πάνω από 10ο έτος, όσο διαβάζεις τόσο θα ανταμειφθείς, τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: okan on July 19, 2022, 13:16:57 pm
Ρε μάγκες μηχανικοί θα γίνετε, λογικό είναι να υπάρχουν μαθήματα που με 4-5 μέρες διάβασμα δεν περνάς. Το ότι μέσα στην καραντίνα έβαζε γελοία θέματα που περνούσε και η κουτση Μαρία δεν είδα να πείραξε κανέναν. Σε όλες τις δύσκολες σχολές( πολυτεχνείο, ιατρική, νομική) έτσι είναι, θέλει να βάλεις πρώτα το διάβασμα και μετά τη φοιτητική ζωή, αλλιώς θα σπουδάζεις 7,8 μπορεί και παραπάνω χρόνια. Και σας το λέω εγώ που είμαι πάνω από 10ο έτος, όσο διαβάζεις τόσο θα ανταμειφθείς, τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.

Εντάξει αν σε ένα μάθημα περνάει οριακά 30% δεν είναι πρόβλημα μόνο των φοιτητών. Κάτι πάει στραβά και με τους διδάσκοντες.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: lazar on July 19, 2022, 13:43:41 pm
Ρε μάγκες μηχανικοί θα γίνετε, λογικό είναι να υπάρχουν μαθήματα που με 4-5 μέρες διάβασμα δεν περνάς. Το ότι μέσα στην καραντίνα έβαζε γελοία θέματα που περνούσε και η κουτση Μαρία δεν είδα να πείραξε κανέναν. Σε όλες τις δύσκολες σχολές( πολυτεχνείο, ιατρική, νομική) έτσι είναι, θέλει να βάλεις πρώτα το διάβασμα και μετά τη φοιτητική ζωή, αλλιώς θα σπουδάζεις 7,8 μπορεί και παραπάνω χρόνια. Και σας το λέω εγώ που είμαι πάνω από 10ο έτος, όσο διαβάζεις τόσο θα ανταμειφθείς, τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.
καλά πιπιλάς κ εσύ την καραμέλα αρκετών που την έχουν δει επιστήμονες και καλά με ανύπαρκτα citations...η αλήθεια είναι πώς μπαίνουν πάρα πολλοί φοιτητές κ κάπως πρέπει με διάφορα φίτλρα να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι/ικανότεροι/μεγαλύτερης αντίληψης φοιτητές...δεν θα πάρουν όλοι πτυχίο στην ώρα τους διότι είμαστε υπεράριθμοι κ χρειάζονται στην αγορά πολύ λιγότεροι....τώρα εντάξει ότι πρέπει να ξεφύγει κανείς από την λυκειακή νοοτροπία , ναι έιναι σωστό...άλλο όμως αυτό κ άλλο να καρκινιάζουμε την σχολή με αποτέλεσμα οι απόφοιτοι να έχουν ψυχολογικά/ψυχοσωματικά προβλήματα όταν με το καλό ορκίζονται....πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία στην εξέταση των μαθημάτων που πολλοί καθηγητές δεν είναι διαθετειμένοι να το κάνουν γιατί βαριούνται ή γιατί είναι ανεπαρκείς εκπαιδευτικά(μπορεί να είναι οι καλύτεροι επιστήμονες αλλά αυτό δεν τους κάνει μεταδοτικούς απαραίτητα)


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: sokolatas on July 19, 2022, 14:26:28 pm
καλά πιπιλάς κ εσύ την καραμέλα αρκετών που την έχουν δει επιστήμονες και καλά με ανύπαρκτα citations...η αλήθεια είναι πώς μπαίνουν πάρα πολλοί φοιτητές κ κάπως πρέπει με διάφορα φίτλρα να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι/ικανότεροι/μεγαλύτερης αντίληψης φοιτητές...δεν θα πάρουν όλοι πτυχίο στην ώρα τους διότι είμαστε υπεράριθμοι κ χρειάζονται στην αγορά πολύ λιγότεροι....τώρα εντάξει ότι πρέπει να ξεφύγει κανείς από την λυκειακή νοοτροπία , ναι έιναι σωστό...άλλο όμως αυτό κ άλλο να καρκινιάζουμε την σχολή με αποτέλεσμα οι απόφοιτοι να έχουν ψυχολογικά/ψυχοσωματικά προβλήματα όταν με το καλό ορκίζονται....πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία στην εξέταση των μαθημάτων που πολλοί καθηγητές δεν είναι διαθετειμένοι να το κάνουν γιατί βαριούνται ή γιατί είναι ανεπαρκείς εκπαιδευτικά(μπορεί να είναι οι καλύτεροι επιστήμονες αλλά αυτό δεν τους κάνει μεταδοτικούς απαραίτητα)

Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις ότι το να περνάς το 80% των μαθημάτων σε αυτή τη σχολή με παλιά θέματα και προπόνηση σε ήδη λυμένες ασκήσεις αντί του να κατανοείς πλήρως το νόημα του μάθηματος δεν σου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δεν λέω ότι δεν έχω πέσει θύμα αυτής της νοοτροπίας, απλά λέω ότι είναι παντελώς άχρηστη εκπαιδευτικά και νοητικά. Κατά τη γνώμη μου η ημιμάθεια είναι από τα χειρότερα προβλήματα της σχολής μας και φαινομενικά "δύσκολα" μαθήματα που απαιτούν την κατανόηση του φοιτητή κρατούν τις ισορροπίες.    Όντως τα αντικείμενα που καλύπτονται είναι πολλά και μερικές φορές δυσνόητα, αλλά θεωρητικά είσαι ένας full time φοιτητής. Αν προσπαθείς να χωρέσεις 100+ ώρες διαβάσματος σε 5 μέρες, ακόμα και 20 μέρες, τότε η πιθανότητα επιτυχίας είναι σίγουρα κάτω από 30% αν εξετάζεται η κατανόηση στο μάθημα.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Κaraflodaimonas on July 19, 2022, 15:02:18 pm
Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις ότι το να περνάς το 80% των μαθημάτων σε αυτή τη σχολή με παλιά θέματα και προπόνηση σε ήδη λυμένες ασκήσεις αντί του να κατανοείς πλήρως το νόημα του μάθηματος δεν σου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δεν λέω ότι δεν έχω πέσει θύμα αυτής της νοοτροπίας, απλά λέω ότι είναι παντελώς άχρηστη εκπαιδευτικά και νοητικά. Κατά τη γνώμη μου η ημιμάθεια είναι από τα χειρότερα προβλήματα της σχολής μας και φαινομενικά "δύσκολα" μαθήματα που απαιτούν την κατανόηση του φοιτητή κρατούν τις ισορροπίες.    Όντως τα αντικείμενα που καλύπτονται είναι πολλά και μερικές φορές δυσνόητα, αλλά θεωρητικά είσαι ένας full time φοιτητής. Αν προσπαθείς να χωρέσεις 100+ ώρες διαβάσματος σε 5 μέρες, ακόμα και 20 μέρες, τότε η πιθανότητα επιτυχίας είναι σίγουρα κάτω από 30% αν εξετάζεται η κατανόηση στο μάθημα.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 

Πως προέκυψε ότι το 80% των μαθημάτων περνιέται λύνοντας παλιά θέματα? Προσωπικά θεωρώ ότι πολύ λίγα μαθήματα, κυρίως 1ου κι 2ου έτους, μπορείς να τα περάσεις διαβάζοντας μόνο λυμένα θέματα ( στα περισσότερα μαθήματα ειδικά από το 2ο έτος κι πάνω δεν υπάρχουν λυμένα θέματα η κι αν υπάρχουν οι λύσεις του δεν είναι απαραίτητα σωστές).  Όσον αφορά την κατανόηση του μαθήματος , τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα συγκεκριμένα θέματα εξέταζαν το πόσο καλά έχει κατανοήσει κάποιος το αντικείμενο του μαθήματος ?


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Caterpillar on July 19, 2022, 15:46:00 pm
Πως προέκυψε ότι το 80% των μαθημάτων περνιέται λύνοντας παλιά θέματα? Προσωπικά θεωρώ ότι πολύ λίγα μαθήματα, κυρίως 1ου κι 2ου έτους, μπορείς να τα περάσεις διαβάζοντας μόνο λυμένα θέματα ( στα περισσότερα μαθήματα ειδικά από το 2ο έτος κι πάνω δεν υπάρχουν λυμένα θέματα η κι αν υπάρχουν οι λύσεις του δεν είναι απαραίτητα σωστές).
Για το 3ο έτος υπάρχουν νομίζω τα περισσότερα θέματα λυμένα (χωρίς να είναι απαραίτητα σωστά όλα), με εξάιρεση ίσως τα τηλεπ ι, ιι αλλά είδικά για τα τηλεπ ιι τα περισσότερα παλιά θέματα είναι λυμένα στο βιβλίο του κ.Καραγιαννίδη. Και σίγουρα δεν περνιούνται τα περισσότερα μαθήματα αν διαβάσεις μόνο τα παλιά θέματα 4-5 μέρες πριν τις εξετάσεις (πχ αν διαβάσεις 4 μέρες πριν την εξέταση τις άπειρες λυμένες ασκήσεις-παλιά θέματα στο βιβλίο του κ. Καραγιαννίδη, υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες να τις κατανοήσεις και να περάσεις τα τηλεπ ιι).
Quote
 Όσον αφορά την κατανόηση του μαθήματος , τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα συγκεκριμένα θέματα εξέταζαν το πόσο καλά έχει κατανοήσει κάποιος το αντικείμενο του μαθήματος ?
Τα φετινά θέματα αφορούσαν ένα συγκεκριμένο κομμάτι της ύλης, που διδάκτηκε κανονικά μέσα στο εξάμηνο από ότι κατάλαβα με βάση αυτά που ειπώθηκαν, και διδασκόταν κανονικά μέσα στο εξάμηνο και τις προηγούμενες χρονιές αν κρίνουμε από τις σημειώσεις του Καναβουρα ή του Apostolof, απλά θα το έλεγα αντισος γιατί δεν υπήρχε σε παλιά θέματα κάτι παρόμοιο. Πάντως και εγώ όταν έδωσα το μάθημα πήρα την απόφαση να μην διαβάσω το συγκεκριμένο κομμάτι γιατί μου χε φανεί "αντισος", απλά θα με χαρακτήριζα τυχερό που δεν έπεσε κάτι σχετικό, αν έπεφτε κάτι από αυτά που δεν διάβασα-αυτα που έπεσαν φέτος και κοβόμουν, ο υπεύθυνος θα ήμουν εγώ για την επιλογή που έκανα και όχι ο καθηγητής.

Εν πάση περιπτώση, ενά πρόβλημα που είχα συναντήσει στο μάθημα είναι ότι δεν γίνονται μαθήματα ασκήσεων, από κάποιον διδακτορικό όπως γίνεται στα υπόλοιπα μαθήματα του εργαστηρίου ΣΑΕ, χωρίς πολλές ασκήσεις δύσκολα να κατανοήσει κανείς την ύλη του μαθήματος.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Σουλης on July 19, 2022, 15:51:25 pm
Παράλληλα ο νεοψηφισμένος νόμος πλαίσιο έρχεται να δώσει την χαριστική βολή στην καθημερινότητα, τα πτυχία και το μέλλον μας ως ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι. Καταλαβαίνουμε όλοι λοιπόν πως δεν βοηθά κανέναν φοιτητή και δεν αλλάζει τίποτα στην ποιότητα του πτυχίου μία τέτοια εξέταση έκτρωμα όταν μία μέρα πριν από αυτά τα αποτελέσματα ψηφίστηκε ένας νόμος που αλλάζει ριζικά τον τρόπο που θα βγαίνουμε από τις σχολές μας και δεν θα θυμίζουμε τίποτα σε ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους, όπως το είχαμε στο μυαλό μας τόσο καιρό, αλλά με ένα πτυχίο διαλυμένο και εξατομικευμένο θα χαράσσεται ο δρόμος για νέα εργασιακή άβυσσο.

εδω περνανε συμβουλια διοικησης, βιομηχανικα διδακτορικα, διδακτρα σε προπτυχιακα και οι αλλοι γκρινιαζουν για το "εσωτερικο Ερασμους", που δυνητικα θα τους επετρεπε να αποφυγουν τα ΣΑΕ2. εχετε λαλησει τελειως

ΥΓ: διααφορα νομοσχεδια πολλες φορες περιεχουν σωστες διαταξεις, συνηθως χωρις δημοσιονομικο αντικτυπο (γιατι προφανως αυτες που θα ειχαν, οπως η χρηματοδοτηση των ΑΕΙ, δε προκειται να τις φερουν), και λειτουργουν και ως καλυψη στην κυβερνηση ειδικα οταν γινεται κατ' αρθρο ψηφοφορια και οι διαφορες αντιπολιτευομενες δυναμεις καταψηφιζουν σωρηδον. Μια καλη διαταξη ομως δε κανει το νομοσχεδιο καλο. Αντε τωρα να το εξηγησεις αυτο στο 90% της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας που τα βλεπει ολα ασπρο-μαυρο


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: sokolatas on July 19, 2022, 16:40:56 pm
Πως προέκυψε ότι το 80% των μαθημάτων περνιέται λύνοντας παλιά θέματα? Προσωπικά θεωρώ ότι πολύ λίγα μαθήματα, κυρίως 1ου κι 2ου έτους, μπορείς να τα περάσεις διαβάζοντας μόνο λυμένα θέματα ( στα περισσότερα μαθήματα ειδικά από το 2ο έτος κι πάνω δεν υπάρχουν λυμένα θέματα η κι αν υπάρχουν οι λύσεις του δεν είναι απαραίτητα σωστές).  Όσον αφορά την κατανόηση του μαθήματος , τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα συγκεκριμένα θέματα εξέταζαν το πόσο καλά έχει κατανοήσει κάποιος το αντικείμενο του μαθήματος ?

Το πρώτο από προσωπική εμπειρία, με μια μικρή υπερβολή στο νούμερο και το δεύτερο διαβάζοντας τα θέματα ως κάποιος που κατανοεί το μάθημα
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: el mariachi on July 19, 2022, 20:21:49 pm
Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις ότι το να περνάς το 80% των μαθημάτων σε αυτή τη σχολή με παλιά θέματα και προπόνηση σε ήδη λυμένες ασκήσεις αντί του να κατανοείς πλήρως το νόημα του μάθηματος δεν σου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δεν λέω ότι δεν έχω πέσει θύμα αυτής της νοοτροπίας, απλά λέω ότι είναι παντελώς άχρηστη εκπαιδευτικά και νοητικά.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 

διαφωνω με αυτο. εγω ποτε δεν μπηκα στη διαδικασια να λυσω παλια θεματα χωρις να εχω καταλαβει τι παιζει στο καθε μαθημα. βασικα δεν ξερω πως μπορεις να λυσεις για παραδειγμα θεματα στα μαθηματικα, στα κυκλωματα, στις ηλεκτρονικες, στα πεδια, στον προγραμματισμο, στα σαε, στα μικρο, στις ενεργειακες τεχνολογιες κλπ κλπ χωρις να εχεις κατανοησει τι διαβαζεις. δηλαδη ρε παιδες πως θα κατσω να λυσω θεματα χωρις να ξερω τι παιζει στο μαθημα? θα χαθω εντελως. δεν θα ξερω πως προκυπτουν οι λυσεις. θα πρεπει να προσανατολιστω διαβαζοντας και κατανοωντας τι παιζει στο μαθημα. εκτος αν ολη αυτη η γνωση εχει φυτρωσει στο κεφαλι μου με καποιον τροπο. το οτι καποια μαθηματα ειναι πιο δυσκολα στην κατανοηση απο αλλα και θελουν παραπανω διαβασμα, ειναι λογικο. επισης το να πεφτουν στις εξετασεις και θεματα που εχουν διδαχθει μεσα στο μαθημα, επισης ειναι λογικο. τα κανουμε στο μαθημα, μαθαινουμε τον τροπο σκεψης και μπορει να πεσει κατι παρομοιο. δεν ειναι κακο. αν το εχω καταλαβει, τοτε κομπλε. να το παπαγαλισω ειναι δυσκολο, χωρις να το εχω καταλαβει. δεν ειμαστε νομικη ξερω γω. για μενα τα θεματα πρεπει να εχουν μια διαβαθμιση. το 5 να μπορεις να το πιασεις, εχοντας κατανοησει τα βασικα του μαθηματος. απο κει και περα μεχρι το 7 να μπορει να παει καποιος που εχει ξοδεψει παραπανω χρονο και μεχρι το 10 καποιος που εχει καταλαβει πληρως το μαθημα. αλλα μεχρι το 5, καθε μαθημα εχει βασικα πραγματακια που πρεπει να ξερεις και αυτα δεν ειναι και λιγα συνηθως. νομιζω φιλε μου οτι θεωρεις πως στη σχολη μας δεν μαθαινεις, αλλα απλα παπαγαλιζεις. κατι που για μενα δεν ισχυει


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Isidoros on July 19, 2022, 22:12:52 pm
Δε γίνεται να περνάει το 30% και να μη παραδεχόμαστε πως τα θέματα ήταν παραλόγως ή τουλάχιστον πολύ πέραν του συνηθισμένου δύσκολα. Είναι ή αυτό ή λέμε πως οι φοιτητές έχουν γίνει όλοι μαζί ξαφνικά μαλθακοί και δε διαβάζουν. Το δευτερο δε βλέπω λόγο να ισχύει. Δεδομένων αυτών είναι σημαντικό να γίνει δεκτή από τον διδάσκοντα η αστοχία των θεμάτων και να δούμε τι μπορεί να γίνει γι'αυτό καθώς είναι στο συμφέρον μας και γενικά της σχολής.

Υ.Γ. : Δεν αποτελεί πανάκεια η κανονικοποίηση, καθώς διαιωνίζει τις προβληματικές εξετάσεις.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Κaraflodaimonas on July 20, 2022, 10:16:14 am

Εν πάση περιπτώση, ενά πρόβλημα που είχα συναντήσει στο μάθημα είναι ότι δεν γίνονται μαθήματα ασκήσεων, από κάποιον διδακτορικό όπως γίνεται στα υπόλοιπα μαθήματα του εργαστηρίου ΣΑΕ, χωρίς πολλές ασκήσεις δύσκολα να κατανοήσει κανείς την ύλη του μαθήματος.

Νομίζω αυτό μπορεί να αλλάξει μόνο μέσω της αξιολόγησης που κάνουν οι φοιτητές , αν κι απ'ότι έχω καταλάβει ελάχιστοι διδάσκοντες την λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν. Δεν υπάρχει διάθεση για βελτίωση!


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Nikos_313 on July 20, 2022, 10:40:16 am
Νομίζω αυτό μπορεί να αλλάξει μόνο μέσω της αξιολόγησης που κάνουν οι φοιτητές , αν κι απ'ότι έχω καταλάβει ελάχιστοι διδάσκοντες την λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν. Δεν υπάρχει διάθεση για βελτίωση!
Εκτός από το γεγονός ότι τις αξιολογήσεις ελάχιστοι καθηγητές τις λαμβάνουν υπόψη, για κάποιον λόγο, στο Εαρινό εξάμηνο, φέτος, δεν στάλθηκε ποτέ το λινκ για την αξιολόγηση των μαθημάτων (ή δεν το είδα εγώ  :P)...


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Isidoros on July 20, 2022, 14:06:01 pm
Νομίζω αυτό μπορεί να αλλάξει μόνο μέσω της αξιολόγησης που κάνουν οι φοιτητές , αν κι απ'ότι έχω καταλάβει ελάχιστοι διδάσκοντες την λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν. Δεν υπάρχει διάθεση για βελτίωση!

Φέτος έγιναν κανονικά από διδακτορικό φοιτητή. Δεν είναι η έλλειψη μαθημάτων ασκήσεων το πρόβλημα.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Elliot Alderson on July 20, 2022, 15:00:51 pm
δεν θα πάρουν όλοι πτυχίο στην ώρα τους διότι είμαστε υπεράριθμοι κ χρειάζονται στην αγορά πολύ λιγότεροι....

Χωρίς να διαφωνώ για τα υπόλοιπα που λες, θα ήθελα να μάθω από που έβγαλες το συμπέρασμα για το γεγονός ότι χρειάζονται πολύ λιγότεροι ηλ μηχ στην αγορά. (No hate, απλά εγώ δεν έχω τέτοια εικόνα).

Supply and Demand είναι. Το demand αυξάνεται οπότε πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί όλοι λένε ότι είμαστε πάρα πολλοί για να πάρουμε όλοι πτυχία (αν εξαιρέσουμε το επιχείρημα εξοπλισμού και αιθουσών).

https://www.bls.gov/ooh/architecture-and-engineering/electrical-and-electronics-engineers.htm#:~:text=in%20May%202021.-,Job%20Outlook,on%20average%2C%20over%20the%20decade. (https://www.bls.gov/ooh/architecture-and-engineering/electrical-and-electronics-engineers.htm#:~:text=in%20May%202021.-,Job%20Outlook,on%20average%2C%20over%20the%20decade.)

Αν δεν υπάρχει ζήτηση και για ηλεκτρολόγους μηχανικούς τότε τι να πηγαίναμε να σπουδάσουμε στο οποίο τα νούμερα εισακτέων είναι καλά και αντιπροσωπεύουν τη ζήτηση της αγοράς; Παιδαγωγικά; Φιλοσοφική; Μαθηματικό; Φυσικό;

Είμαστε σε μια σχολή με μεγάλη ζήτηση, κάτι το οποίο δεν μπορούν να πούνε πολλοί άλλοι φοιτητές για τη σχολή τους και ακούμε πάλι ότι είμαστε πάρα πολλοί για να πάρουμε όλοι πτυχίο με την πρώτη και ότι γιαυτό κάποια μαθήματα είναι πιο "απαιτητικά". Διαφωνώ καθέτως. Ούτε καν η λέξη "απαιτητικά" είναι σωστή για να περιγράψει το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου.

Η αλήθεια είναι ότι ακόμη και αν το ΑΠΘ  μάθαινε να εκτυπώνει κάθε χρόνο 250-300 αποφοίτους τήμμυ (δηλαδύ όσοι και οι εισακτέοι) η αγορά θα ήταν και πάλι μια χαρά γιατί δεν υπάρχει κάτι πειστικό που δείχνει προς το αντίθετο.

Οι τομείς με τους οποίους μπορεί κάποιος να ασχοληθεί με αυτό το πτυχίο είναι τόσοι πολλοί που το να πιστεύει κανείς ότι η αγορά θα κορεστεί τόσο εύκολα μου είναι εξωγήινο.


Title: Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
Post by: Μπιγκόνια on July 20, 2022, 15:31:09 pm
Φέτος έγιναν κανονικά από διδακτορικό φοιτητή. Δεν είναι η έλλειψη μαθημάτων ασκήσεων το πρόβλημα.
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 
στο μάθημα των ΣΑΕ ΙΙ δεν έγιναν εξτρά ασκήσεις από διδακτορικό φοιτητή τα τελευταία χρόνια από όσο ξέρω. Από τότε που το έκανα εγώ μέχρι και φέτος δηλαδή.